cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 11:10

players: Laemanne, Evilian

Opdracht: Lyralinn zoekt Yidae en Eon op om haar te helpen met het bezorgen van een 'Warning letter' Deze moet gebracht worden naar het kasteel in Nightwell. Alleen een persoon in dit kasteel is in gelegenheid om deze brief te ontvangen. Komt de koning er achter. Hebben zo grote problemen.

Ze hebben afgesproken te verzamelen in een Inn ter hoogte van Mairefill waterval. Zullen ze opkomen dagen om Lyralinn te helpen? En wie is die jongen die er tussen door komt en zijn handen niet thuis kan laten?

_________________________________________________________________
Karakters Evilian:

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Naam: YiDae Kim
Leeftijd: 22
Persoonlijkheid: Cold guy (maar in echt sweet lovely boy maar hij showt dat echt nooit)
Wapen: Pijl en boog
huisdier: unknown dragon

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Naam: Eon Todt
Leeftijd: 17
Persoonlijkheid: Hysterisch, opgefokt
Wapen: zwaard
huisdier:-


Laatst aangepast door Evilian op di mei 27 2014, 11:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 11:15

Nightwell story 2r3a1jm

Lyralinn

Naam: Lyralinn Fainnear Dulanaigh.
Leeftijd: 20.
Persoonlijkheid: Loyaal, sterk, op zichzelf.
Wapen: Dolken.
Huisdier: Geen.



Nightwell story 16aw4mx

Griffyn

Naam: Griffyn Misttail Evan.
Leeftijd: 18.
Persoonlijkheid: Kind, hard working, always happy.
Wapen: stelen.
Huisdier: Een hond genaamd Taran.


Laatst aangepast door Leamanne op di mei 27 2014, 12:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 11:38

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

*buiten*

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Ik zat in de hoek van de Inn. Net nadat ik aangekomen was had ik wat drinken bestelt. Die had ik al vrij snel opdronken en nu verveelde ik me. Het was best een herry en hier irriteerde ik me echt aan. 'Waar blijft dat wijf' Zei ik grommend. Ik draaide glas verveeld heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 11:58

Nightwell story 2r3a1jm
Lyralinn

She was walking, walking to one side of the room to another. She was supposed to be waiting in the Inn right now, speaking to those two strangers, but somehow she wasn't sure of the case. "Ow stop that Lyra... They are just two boys, what harm can they do me?" she told herself. Standing up straight, she took a deep breath, and opened the door of her Inn-room to go to the meeting point.

Nightwell story 16aw4mx
Griffyn

"Heeyyy! Get your filthy ass out of hereee!" A big, strong man screamed as he ran after a brown haired boy. the boy was running with two breads in his arms. He wan't fast enough though, so he was kinda stressed out. But then there was a very loud noise of things falling, and then a very angry yell. Griffyn looked behind him and laughed. The man had fallen over a pile of boxes and was raging. "Well done Griff!" He said to himself, as he shoot into a small street.


Laatst aangepast door Leamanne op di mei 27 2014, 12:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 12:15

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik leunde tegen een muur in een steeg en keek omhoog. In de tussen tijd gooide ik een kleine diamante ring in de lucht ''ik moet naar die Inn toe voor die vrouw'' Ik draaide me om en sjokte de steeg door. De kant waar ik op liep hoorde ik een harde knal net iemand die viel. Omdat ik nog steeds naar boven keek had ik niet door dat er iets kleins op me afrende. De ring die ik net in de lucht gooide klemde ik in mijn vuist vast.

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

De deur van de in ging open en er kwam een vrouw binnen gestapt. 'Aargh niet nog iemand straks ga ik weg hoor' Gromde ik. Ik wachte voor mijn gevoel 10 min maar er waren nog maar amper een paar secs voorbij. 'Okey Laat maar. Ze komt toch niet meer.' Ik pakte me zwaard en ging die op mijn rug. Langzaam sjockte ik naar de deur. Het meisje dat net binnen was gelopen trok me aandacht. En bleef even staan. ''Misschien ff flirten kan nooit geen kwaad'' dacht ik en liep op haar af
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 12:44

Nightwell story 2r3a1jm
Lyralinn

She looked around, with her hands on her hips. She looked kinda stressed. 'Now where could these two kids are?'


Nightwell story 16aw4mx
Griffyn

"I'm sorry, I'm sorry." Griffyn said in a rish as he picked up the loaf of bread that had fallen to the ground. "My fault." He looked up at the man and gave him his best boyish smile ever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 13:17

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

'Het spijt me, het spijt me' Zei de jongen herhalend. Ik bukte en hield mijn hand op het broodje dat op grond gevallen was. Zodat hij hem niet kon oppakken. 'Hoe komt zun zwervertje als jij aan 2 van die dure broden eh' Vroeg ik terwijl er een grim op mijn gezicht verscheen. De jongen keek me en probeerde te lache. Ik hield me hoofd scheun. 'no n no darling geef mij die broden maar'.

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Ik liep op haar af. 'Hey jij.' mijn stem was niet te horen omdat er op dat moment net een stel irritante manne begonnen te roepen ''Het lijke net kleuters als ze niet oppassen zet ik hun baarden in de fik'' Mijn gezicht stond op uitbarsten 'Now where could these two kids are?' zei de vrouw. 'wacht ben jij Lyralinn?' Vroeg ik aan haar
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 13:27

Nightwell story 2r3a1jm
Lyralinn

'Yes I am but I'm afraid you... wait...' she looked at the man. 'Ohhh... right, alright then let's go.' she walked passed him to the table in the very end corner.


Nightwell story 16aw4mx
Griffyn

'I'm afraid you are wrong sir. You see, I'm not a simple plain tramp. For anything I am not a tramp at all.' he did something with his foot and he had slammed the man's hand off the loaf and he simply picked it up while making a spin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 18:04

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik keek over de jongen heen.De bakker waar het brood officeel van was kwam boos aangelopen. 'Ow kijk mijn vriend wie daar aan komt lopen.' Met een grote glimlach geniete ik van dit moment.

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'Whut.. im what?' ik ergerde me er aan dat ze haar zin niet afmaakte. Mokkend liep ik achter haar aan. 'Waar is die andere dan? Want ik ga echt niet alleen met jouw op stap.' Zei ik grommend en trapte tegen een kruk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 18:29

Nightwell story 2r3a1jm
Lyralinn

'Well you should have, because I'm not waiting to long either. so suck it up.' she sat down and let out a deep sigh. 'I don't like this either."
'Would the young lady like something to drink?' a old man said, standing next to her all of the sudden.


Nightwell story 16aw4mx
Griffyn

Griffyn's eyes went big, and he held the pieces of bread even closer to him. 'I thought I had run him out.' he turned again to the man behind him. 'Well.. gotta go.' he said with smile, as he swifly slipped past him and run away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 18:33

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

'niet zo snel jij.' Ik greep hem in zijn nekvel toen hij weg wilde komen. Maar op dat moment zag ik een blik in zijn ogen die ik herkende. ''heheh kleine duivel dat het is'' Ik lied hem los en deed net of de jongen tegen me been geschopt had. En pakte de bakker beed. 'damnt mijn voet.'

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Ik zuchte en ging zitten. 'Jah waar wachten we nu op, en waarom heb je me nodig' gromde ik terwijl ik met me zwaard in de vloer van de Inn aan het prikken was.
'Nee ze hoeft niks wat ze praat met mij' Gromde ik naar de oude man.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 19:32

Nightwell story 2r3a1jm
Lyralinn

'Just leave him.' Lyralinn said, waving it away with her hand. 'Haay, I'm Lyralinn, but I guess you already knew that.' for the first time she smiled, and leaned her head in her hand palms. 'I have been given a task, a very dangerous task and I was asked to bring a sort of partygroup together to join me. That will enclude you and another man. For further details you have to wait though... I don't want to tell the story for a second time.'


Nightwell story 16aw4mx
Griffyn

He heard the noises coming from behind him and he stopped for a few seconds to look. he saw the man who helped him on the ground, with a very confused baker standing over him. 'Thank you.' he thought and ran further, to his house.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 19:54

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik grinnikde toen de jongen uit het beeld was en stopte weer op. 'doei' Zei ik droog tegen be bakker en liep richting de in waar we afgesproken hadden. De bakker keek me nog na met een verwarde blik in zijn ogen

Toen ik in de Inn aangekomen was liep ik naar achteren. Ik zou echt niet weten bij wie ik moest zijn. Normaal vertellen ze wel een klein beetje het uitelijk of waar ik op moet letten. Maar deze uitnodig was zo onprofesoneel. Ik ging aan een tafel zitten en gooi mijn boog van mijn rug af. Voor me zat een jong stelletje een jonge dame met rode haren en een jongen met ijzig wit haar. Ik stopte een stokje in me mond en gooide me voeten op tafel. En luistere naar het gesprek van de 2 liefdes duifjes


Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'kom vertel dan die gast komt vast niet meer. Want wie is de 2de dan? ik zie hem nergers' vroeg ik op een zeurende en irriante toon
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 21:05

Nightwell story 2r3a1jm
Lyralinn

Lyralinn looked around the inn, searching for someone who looked not on his place. Her eyes went stuck by the guy sitting behind the guy who was sitting in front of her. he looked at her funny. 'I dunno where he is, but he will be joining us some day then, I'm sure of that.' she all said that while still looking at the dark haired boy.


Nightwell story 16aw4mx
Griffyn

'Mom... mom I'm home." Griffyn said while he opened the little half broken door to his house. his house was small, and it didnt had a lot in it. there were 2 beds, a table, 2 chairs and a very small bookchase. They had more than the average person, but all was very old and from the time his father was still alive.
'Hai Griff.' his mother said, laying in her bed with the blanket half over her. 'thank you for giving us this food. whould you please go to your brother? he has been crying all the time since you were away.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Emptydi mei 27 2014, 21:46

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

het roodharige meisje keek me aan. en niet snel daarna Keek ook de jongen om. Ik hoorde me naam vallen. Dat gebeurde wel vaker. Ik bleef het roodharige meisje diep in haar ogen aan kijke.

Nightwell story N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'Pff nou vertel dan.' Ik begon me een beetje te irriteren aan het feit dat ze zo liep ze zeveren. Ik keek haar aan maar ik zag dat ze naar iets naders keek. ik volgde haar blik richting een jongen achter ons. 'Is dat niet die creep Yidae ofzo, Beter gaan we hier weg' zei ik toen ik zag wie het was
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nightwell story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 1 van 21Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: