cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 17:48

Love story  J6sfx2
Jake
ME buik warmde zich gewoon op terwijl i kde jongen steeds dichter bij trok. Onder de straal uit. 'I missed you too.' te veel.. Alex verbrak de zoen en zij dat we maar is moesten douche. Ik stapte ook meer onder de douche. Ik keek naar zin nek die nu volledig bloot was.  Ik boog iest door en gaf een kleine lik tegen zijn nek over zijn nek naar zijn kin toe. Ik begon te proesten van het water dat ik binnen kreeg en de lach die ik niet meer van me geicht kreeg. Even vergat ik de drang naar drugs. De drang naar rust in me hoofd.

Ik bracht me handen naar zijn haren deed zjin hoofd weer recht keek hem diep in zijn ogen en wreef door zijn haren heen. Daarna pakte ik de zeep. Hier staarde ik even naar. Me tanden licht knarrenst.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 18:06

Love story  Ofy2l1
Alex
Alex lachte breed toen Jake ineens zijn nek begon te likken. Jap, we zijn er weer, dacht hij ziels gelukkig. Jake deed zelfs zijn hoofd weer goed, en Alex liet het allemaal toe. Hij keek terug, de schittering in zijn ogen was weer te zien. Jake ging met zijn hand door Alex’ natte haar en Alex leunde er een beetje tegen uit waardering.
Jake pakte de zeep, en begon weer een beetje te twijfelen. Alex pakte hierdoor de zeep van hem over. ‘Heef mij het maar, dan mag je het daarna bij mij doen, goed?’ Alex sprak met een enorm lieve stem, en zijn vingers gleden over die van Jake. Toen hij de zeep eenmaal had, liet hij het water er even overheen gaan, en wreef er toen over met zijn handen zodat het goed ging schuimen. Met zijn handen vol met schuim begon Alex bij Jake’s schouders, half masserend. Daarna door naar zijn bovenarmen, en zijn borst, en weer terug naar zijn schouders, en zijn nek. ‘Draai je om.’ Zei hij zacht, zijn handen nog steeds lichtjes rond zijn nek, zijn achternek masserend.
Jake deed dit, na ontzettend veel twijfel, en Alex zag zijn littekens. Even was het stil, en Alex keek er met grote ogen naar. Het was niet heel zijn rug, maar genoeg om het er ontzettend pijnlijk eruit te laten zien. Alex beet op zijn lip, en hoorde de klappen weer die Jake gekregen had met de riem die dag. Voorzichtig ging Alex en met zijn vingers er overheen. Het voelde een beetje bobbelig, maar buiten dat, het was huid. ‘You are beautiful,’ zei hij uiteindelijk zachtjes, nu zijn hele hand op de littekens leggend. Alex maakte het niet schoon, maar draaide Jake weer om, zijn hand op Jake’s wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 18:26

Love story  J6sfx2
Jake
Alex pakte de zeep op en wilde het eerst doen. Ik sloot me ogen terwijl zijn handen over zijn schouder gingen langs me lichaam. Het voelde goed. ik meen het het voelde echt goed.  tot hij wilde dat ik omdraaide. Met grote twijfel draaide ik half om. Alex hand ging over me rug heen meteen lied ik me hoofd zakken Ik wist niet hoe het er uit zag..Maar het voelde wel zo.. Alex draaide me weer om zuchtend keek ik hem aan. Een kleine beheerste glimlach kwam terug. NIet me mond open trekkend om iets te zeggen. Ik pakte de zeep weer over. 'mijn buurt' Voorzichtig begon ik ehm af te wassen. Zijn arm omhoog houdend zodat ik overal bij kwam. tot ikbij zijn zij aan kwam, Ik grijnsde even waarna ik me vingers in zijn zij zetten. Met me tong tussen me tanden zette ik me vingers in zijn zij. Kijkend met pretoogjes naar zijn reactie. 

Deze moment waren het beste. Ik speelde wat met Alex waarna ik zijn haren deed en daarna uit de douche stapte. Toen kwam me bewust zijn naar mijn verslaving terug op zetten. Ik begon me af te drogen en aan te kleden. Opnieuw zwaar trillend wat weg was toen ik met alex aan het spele was in de docuhe. Maar het kwam nu alleen maar harder aan. I kvoelde hook hoe ik het steeds warmer kreeg. Me tanden strak op elkaar denkend hoe ik dit moest oplossen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 18:57

Love story  Ofy2l1
Alex
Jake was gemeen, en begon Alex te kietelen! Het voelde echt weer als bij hun eerste ontmoeting, toen Jake alle lichaamsdelen had benoemd, en Alex toen ook gepokt had in zijn zij. Alex deed er niks aan though, hij vond het alleen maar geweldig.

De douche ging uit, en Alex droogde zich af met de zachte handdoeken ooit. Zijn haar stond weer eens alle kanten op nadat hij er met een handdoek flink doorheen gegaan was. Al snel had hij zijn kleding weer aan . Hij wist niet dat Jake het op dit moment ontzettend moeilijk had, of hoe hij zich voelde. Alex ging weer naar hem toe, en sloeg zijn armen rondom Jake. ‘Oh my,, je trilt echt super hard! Wat is er aan de hand, dat kan niet door de douche komen.’ Alex klonk echt oprecht bezorgd. ‘Je trilt zo veel… kom, ze hebben hier vast dekens.’ Alex wist nu wel ongeveer dat het trillen niet van de kou kwam, maar misschien was het rustgevend voor Jake.

Alex zette Jake op de bank neer, en verdween even, om daarna weer terug te komen met alle dekens als capes rond zijn schouders. ‘Hier,’ zei hij en legde de dikke deken over Jake heen, waarna hij er naast kroop, ook onder de deken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 19:07

Love story  J6sfx2
Jake
Ik hoegde geen dekens k had het niet koud. Maar er tegen in gaan ging ook nie twant me hoofd raakte met de minuten meer ophol.. Deze keer met gemengde gevoelens.. Miselijk blij bang agresief alles speelde een voor een op razend snel gevolgt.

Ik belande op de bankt waarna ales als een super held kwam aangerend met een deken 'Held' bracht ik hees uit. Herhalend over me linker arm wrijven. Me spieren spande zich vaak ongecontroleerd aan. Ik sloeg de dekens rond me heen en alex nam ik in mijn handen stevig. Nog steeds rillend maar deze keer met een lichte glimlach op me mond.

Alex naast me gaf me een warm  gevoel. Zo erg dat ik licht begon te zweten. Dit kwam niet doordat alex tegen me aan lag nee door de drang naar herione.. Ik geef het niet graag toe mara zou ne echt een moord plegen om wat binnen te krijgen. Maar ik was bang voor alex zijn reactie. Daarom kroop ik meer tegen hem aan zodat ik bijna half onder hem lag. Me arme strak rond hem heen. Wachten tot hij in slaap zou vallen. Me hand ging steeds door zijn haren heen wat het alleen nog maar meer omhoog lied staan. Af en toe lied ik me mond in zjin haren verdwijnen om hem een kusje te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 19:29

Love story  Ofy2l1
Alex
Het was lekker warm onder de dekens, en Alex had ook zijn benen naast hem op de bank gelegd, dicht tegen Jake aan. Maar Jake bleef doortrillen. ‘Je bent beautiful Jake,’ zei hij met zijn ogen dicht, snuggelend tegen Jake’s arm.
Ze bleven stil, Jake bleef trillen, en Alex wist niet wat hij er tegen kon doen. alles wat hij kón doen op dit moment had hij geprobeerd. Hij had met Jake gezoend, wat heerlijk was geweest, gedoucht, soort mini fort gebouwd met de dekens… meer kon hij nu niet doen. Alex voelde zich veilig though, weer terug in Jake armen, op een normale bank, schoon, geen angst, gewoon lekker samen zijn. Hij zuchtte voldaan en ging iets beter zitten. Ook Jake ging steeds meer op de bank liggen. Zo viel Alex uiteindelijk in slaap, door Jake’s handen die door zijn haren geen gaan, en de kusjes die hij kreeg. Zijn slaap was zonder nachtmerries dit keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 19:37

Love story  J6sfx2
Jake
'en jij bent schattig' flstuierde ik toen hij sliep. Ik wachte tot hij goed weg was waarna ik hem half optilde en op de bank liet zakken. Ik liep naar me tas en haalde daar een spuit uit. Vervolgens liep ik naar het balkon toe waar ik op de grond ging zitten starend naar e spuit die me hoofd tot rust zou brengen. Ik was echt heftig gaan zweten. De spuit hield ik opnieuw op richting de maan. Zachtjes tikken er tegen tot de belletjes er uit waren. IK had geen riem of iet sbij dus moest ht nu op goed geluk doen. Ik zette de naald tegen me huid aan. rillingen liepen over me rug en meteen trok ik wit weg alsof me lichaam het al kon voelen. 

Zacht duwde ik de spuit naar binnen toe. Een moan van pijn maar ook duidelijk oplichting verlied me mond terwijl ik langzaam de inhoud in me arm spoot. eerst begon het te tintelen waarna het door me lichaam verspreide. Dit gaf me zun goed gevoel dat ik me handne naast me lichaam lied zakken me ogen sloot en terug op adem begon te komen. Hier zat ik even genietn van de lucht en het gevoel in me lichaam. Tot ik beselfde dat ik terug naar binnen moest als alex nu wakker werd!. Ik liep naar me tas en borg de spuit op. IK krapte over em arm terwijl ik op me hurkenzat te kijekn
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 19:55

Love story  Ofy2l1
Alex
De nachtmerries bleven deze keer weg, gelukkig maar. Waarschijnlijk omdat Alex eindelijk in een lange tijd weer geluk had gevonden. Hij werd voor een lange tijd niet echt meer wakker, en bleef rustig doorslapen.
Toen hij op een gegeven moment wel wakker werd, wist hij even niet waar hij was. hij had de muren van zijn slaapkamer verwacht maar nee, deze kamer was gebroken wit, en groter. Hij keek om zich heen, en zag Jake. ‘Jake!’ riep hij verbaasd, en ging rechtop zitten, de deken van zich afgooiend… het was echt veel te warm geweest niet die deken over hem heen. ‘Sorry, ik was in slaap gevallen! Ik ben ook niet echt goede gezeldschap zeg.’ Alex lachtte hierbij, Jake onschuldig aankijkend. ‘Hoe laat is het? Half 8! Zullen we gaan eten? Dan kunnen we Lucky meteen even uitlaten.’ De glimlach vernaderde weer in bezorgdheid. Jake was nog steeds aan het zweten. ‘Ben je ziekjes?’ vroeg hij daarom ook. Het was niet de douche, niet de kou… Misschien komt het door mij… Dit was niet echt een leuke gedachte op dit moment, maar het zou natuurlijk kunnen…
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 20:07

Love story  J6sfx2
Jake
ik keek geschrokken en betrapt op nar de slaapkop die op de bank zakt.' Zelfs slapend ben je gezellig!' glimlachte ik en stond op deed me haren goed ne trok een vast aan om me arm te bedekken. 'Ja heb best wel honger' Ik pakte Lucky op. Me angst voor dat beestje was ver weg. waarna ik ehm in Alex zijn handen drukte. Ik gaf hem direct een kus op zijn voorhoofd. 'nee ben niet ziek hoor het gaat gewoon. Het trillen heb ik sinds toen' Ik deed alex haren goed. 'ben er in tussen tijd al aan gewent.' Lucky ie tussne ons zat begon nu beide gezichte af te likke nvoor aandacht. 'Waar heb je zin in?' Ik lied lucky en alex los waarna ik naar de deur liep.

We liepen stil nast elkaar kijkend naar Lucky die alle kante op sprong. 'pizza halen?' (je mag die jongen date ven Jake langs laten komen)
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 20:21

Love story  Ofy2l1
Alex
Jake gaf hem een kus, en alle twijfels verdwenen. Alex glimlachte en keek Jake daarna aan, luisterend hoe Jake vertelde hoe het trillen sinds toen was. meteen ging Alex’ lip tussen zijn tanden… hij voelde zich zo’n schuldig. Al wist hij niet dat Jake heel de tijd alleen was geweest. Alex wist nog helemaal niks van wat Jake had meegemaakt. En Jake ook niet van Alex.
Maar dat waren onderwerpen voor een andere keer. Als Alex hier nu over zou gaan beginnen zou het geluk misschien wel eens ophouden.
“Alles is goed,’ zei hij op Jake’s vraag, en liep met hem en Lucky mee.

Amsterdam was hetzelfde. De mensen waren nog steeds nors, de toeristen hadden nog steeds hun selfie sticks, en de smokers waren nog steeds smokers. Toen de wiet lucht ineens zo sterk werd sloeg Alex zijn hand voor zijn neus. Die geur had hij echt al heel lang niet meer geroken, en hij was er niet meer aan gewend. ‘Awh bah! Nope, sommige dingen heb ik niet gemist. Zou het nog steeds niet erg vinden om Amsterdam samen te verlaten.’ Zei hij, zijn hand nog steeds voor zijn mond. De herinnering dat Jake ooit tegen hem had gezegd dat ze naar een groot huis zouden verhuizen kwam terug. het was op het moment geweest dat Alex seksueel mishandeld werd door Jimmy.. Alex slikte, en greep Jake’s goede hand stevig vast. Dat beeld vond hij even niet leuk, en hij was dan ook erg blij dat Jake vroeg of hij pizza wilde. ‘Pizza sounds great! Dat heb ik al heel lang niet meer op.’
Ze besloten de eerste de beste pizza tent in te gaan, en al snel waren ze aan het eten. Lucky had van Alex stiekem kleine stukjes gekregen, als goedmakertje dat hij zo lang weg was geweest.
“Hey Jake!’ riep iemand en Alex en Jake keken op. Het was de jongen.. Alex herkende hem van gisteren. Hij had Jake een cheater genoemd nadat hij en Jake geknuffeld hadden op het station. Waarom was hij hier though? volgde hij Jake?
De jongen kwam naar hun toe, en Alex slikte nogmaals. ‘Wie is dit dan huh? Waarom zei je niet gewoon dat je aan het vreemdgaan was Jake!?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 20:47

Love story  J6sfx2
Jake
Mijn reactie naar Alex zijn ACtie tegen over de wiet geur was een rilling en dikke schaamte.. Ik vond het alleen maar rust gevend ruiken.. 'dan verhuizen we zo snel mogelijk!' Ik glimlachte tot hij mijn hand fijn kneep. Waarom moest iedereen mijn linkrhand pakken!. Die deed gewoon altijd zeer!. Ik merkte dat alex aan geen fijne dingen dacht ik zag het zowat in zijn ogen. Meten sloeg ik me arm rond zijn schouder en trok hem dichter naar me toe.' Weet dat je alles met me kan bespreken als je ergens mee zit' fluisterde ik zacht vervolgt door een kusjes op zijn wang. 

daar zaten we dan in een pizza tent tegen over elkaar weer heerlijk samen te eten. Niet dat ik de hele pizza op kon.. HAd in dagen niet gegeten en als ik wat gegeten had wsa het droog brood.. 'hey jake'' knonk het. meteen lied ik me hoofd zakken en hing er een zware onweersbui boven me hoofd. Ik balde me vuist. Me hele dag was zowat verpest en het was al niet een makkelijke geweest. 'fak off..' snauwde ik boos en keek de jongen niet aan. 'Waarom!; de jongen kwam er gewoon bij zitten en zo dat hij alex weg begon te duwen.' Waarom gingen wij nooit uit eten! of naar een hotel ik moest altijd in die puinzooi bij jouw thuis komen!' zei hij met een brede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 20:59

Love story  Ofy2l1
Alex
De jongen kwam gewoon bij ze zitten. Alex keek van de jongen, naar Jake, en weer terug. Zoals altijd natuurlijk.. dacht hij, terug denkend aan de laatste keer dat ze uit eten waren gegaan, in London.
Het ging uiteindelijk zo ver, dat Alex zowaar helemaal weggeduwd was. ‘Zeg hey pardon, ik zit hier, hou je afstand alsjeblieft.’ Zei Alex en wilde zichzelf er weer tussen duwen, maar de jongen liet dat niet echt toe. Dus Alex bleef zitten, armen over elkaar, toekijkend met grote ogen hoe de jongen tegen Jake tekeer ging . Waarom gebeurt dit nou altijd? Laat ons gewoon met rust…
De jongen bleef door praten, zeggend hoe hij altijd in de puinhoop van Jake moest zitten. Dit vond Alex raar. Zover hij wist was de naam Jake, en het woord puinhoop nooit echt in een zin te horen. ‘Ik denk dat je je moet vergissen meneer, Jake’s huis is nooit een puinhoop daar heeft hij een hekel aan.’ Alex nam nonchalant nog een hap van een pizza punt, de man aankijkend met opgetrokken wenkbrauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 21:05

Love story  J6sfx2
Jake
de jongen keek alex aan toen die ze dat mijn huis geen puinzooi was, Meteen lied ik me hoofd zakken. 'hah!' lachte hij en keek mij opnieuw aan. 'dus zo doe je dat.. Je scharrels menaar hotels nemen en nog de duren en niet je huis zien.. slimme tatieck. maar kom op waarneer gaan we weer film kijken.' Ik stond op. 'niet.... okey.... so fak off' ik wees naar de deur best we wel wit weglopen. 'laat mij en alex gewoon eten. ' De jongen hees zijn wenkbrouw op en wees naar Alex. 'Ds die jongen die jij... aaah; mteen verdween zijn blije gezicht. hij stond op en keek alex aan. 'Ik weet niet waarom hij nog met je omgaat.. Maar ik zal er achterkomen en er voorzrogen dat het over gaat. hij verdient beter...' Daarmee liep hij weg. nee wacht hij kwam terug gaf me een kus op me wang waarna hij een klap kreeg en toen liep hij weg. Ik lied me hoofd zakken en schoof de pizza vooruit niet eens sorry zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 21:21

Love story  Ofy2l1
Alex
Alex was geschokt. De man had net even in Jake’s gezicht gezegd dat hij Alex niet waard was. nu had Alex ook geen honger meer. Hij zette de pizza net zoals Jake aan de kant, en keek hoe de jongen weg ging. Hij liet een diepe zucht horen. Niet alleen omdat hun etentje weer eens in het niks gegooid was, maar ook omdat hij het idee had dat Jake niet eerlijk met hem was. ‘Jake.. is er iets wat je me moet vertellen?’ vroeg hij zonder hem aan te kijken. ‘Hij klonk nogal boos… wat is er met je appartement gebeurd?’ Lucky kwam er tussen door. Hij was aan de lijn aan het trekken, en Alex zuchtte weer. ‘Laten we maar betalen en gaan, er word er een ongeduldig.’
Hij betaalde, gaf zijn verontschuldigingen over het niet opeten van hun bord, en gingen het restaurant uit, richting het hotel, en niet naar het appartement. ‘Jake, je zei tegen mij dat ik overal over mocht praten.. ik wil dat je dat ook tegen mij doet. Ik wil weten wat er in je hoofd omgaat, wat je hebt meegemaakt… weet dat ik er nu voor je ben.’ Hij stopte even, en keek Jake aan. ‘Wil je geen dingen voor me achterhouden alsjeblieft?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Emptydo jun 16 2016, 21:27

Love story  J6sfx2
Jake
als ene klein kind zat ik aan mijn kleding deed me haar steeds goed en keek alex niet aan. hij vroeg wat me dwars zat en dat ik alles kon vertellen. 'To much' zei ik zacht waarna ik voor hem ging lopen. Ik greep Lucky vna de grond die evne zacht piepte van schrik. Ik pakte deze in me armen en knuffelde hem stevig. Lucky daar in tegen stak zijn kop trots in de lucht en begon Alex uit de dagen door naam hem te kijken zijn tong uit te steken en steeds zijn hoofd te bewege. . Alex stopte . ik hoorde dat aan zijn voetstappen. dus ik stopte ook draaide me om bang dat er iets met he mwas. Hij vroeg me of ik niks achter wilde houden. 'morgen okey' zei ik zacht verbracht het oog contact. Tijdens Lucky halen in het apartement had ik de drug opgeborgen maar de rest niet. 'I changed a lot Alex' Ik zatte lukcy neer stopte me handen in me zakken en beogn een blikje vooruit te trappen. 

Bij het hotel aangekomen deed ik me shirt uit en lied me op het bed vallen met me arme en benen wijd. Me gezicht in de dekens. 'come' bracht ik zacht uit ik tikte naast me op he tbed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Story in beacon hill
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: