cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RP starwars

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 5 Emptydo jun 09 2016, 21:17

cora: ik vroeg aan de clone ''waarom moet ik met jou samen werken en ik weet je naam nog niet eens''. hij zegt ''mijn naam is fortex maar we moeten vlug wegwezen'' dus hij maakte me los. maar toen zag wyoming hij zat ons op te wachten. ik zeg tegen de fortex je hoort toch niet bij hem. fortex zegt nee maar waar eef. wyoming zegt ''die lig lekker onder een ijzeren box''

fortex: ik had veel pijn tot dat, een man me opraapte en naar cora brengt toen zag ik cora en ik zeg ''we moeten samen werken'' en zij zegt ''waarom moet ik met jou samen werken en ik weet je naam nog niet eens'' ik zeg me naam en ik zeg ook nog dat we vlug moeten weg wezen maar wyoming staat bij de deur maar ik had nog steeds me wapen en ik schoot op hem en het was raak dus we rende weg naar buitendoor de bossen

kai: dex vroeg hebben jullie die boem ook gehoord ik zeg ja en we gingen naar de knal toe en een schip ik zach iemand erin liggen dus we gingen naar hem toe roy moest op rex passen
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 5 Emptydo jun 09 2016, 22:04

Kaile:
ik bleef door lopen. en liep tegen een stuk ijzer. sh#t. mijn teen. ik greep naar mijn voet. en viel bijna om. ik kon me net vast houden aan het stuk ijzer waar ik tegen aan gelopen was. ik hoorde een bekende stem.''dex ben jij dat''. '' ik ben hier''. had ik geandwoord. hij had wel gelijk met wat hij zij. dus begon ik in een lijn naar zijn stem te lopen. uiteindelijk vond ik dex'' oh dex wat ben ik blij weer bij jou te zijn''. ''wie ''zij ik. ja daar had ik veel aan dacht ik. dus deed ik zo goed mogelijk mijn best. en het lukte ook nog. ik moest hem mee vast houden. hij begon helemaal te trillen.

dex:
ik rende naar degene toe die daar lag. ''he hallo daar ben je oke''.
overal lag bloed. er lag een stuk ijzer op hem. ik probeerde het van hem af te halen. maar het was te zwaar. ik hoorde een bekende stem'' dex ben jij dat''. ik herkende de stem uit duizende''kaile waar ben je''. '' ik ben hier''. ''ja als je het zo zegt heb ik er veel aan''. andwoorde ik terug.
kaile kwam aangelopen. hij raakte me aan. ''oh dex wat ben ik blij jou weer te zien''. ja ik ben ook blij hoor''. andwoorde ik.'' maar je moet me helpen dit stuk van hem af te halen. ''wie''. dat was dom hij kon hem natuurlijk niet zien. ''er ligt hier een man op de grond. hij lijkt een beetje op de man die jou mee nam. ik pakte het ztuk ijzer overnieuw. kaile had het wel door dus hiep. samen kregen we het er wel af.de man begon te trillen. ''kaile we moeten hem ztil houden dadelijk verwond hij zich nog meer''.

tuk:
ik weet niet of ik dood was of niet maar het voelde niet goed. opeens was ik weer op de gewone wereld. mijn hele lichaam schreeuwde het uit van de pijn. ik kon niet bewegen. maar ik wist dat er 2 andere bij mij waren.

Eef:
ik weet niet wat er was gebeurt toen ik weg rende maar het was volgens mij niet goed. ik moest dit nieuws aan wyoming vertellen. ik wist niet waar hij was. maar ik zou hem vinden.


Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 5 Emptydo jun 23 2016, 20:40

kai ik vertrouw dex en kaile niet of ze cora ga helpen dus ik ben maar bij hun weggelopen naar een grot ik ging naar binnen en ik zag op de muren staan gevaar,open en help maar de ingang ging dicht en ik zat daar vast en ik liep naar de in gestorte deur heen en daar stond

de jedi en haar vrienden moeten de vijand verslaan

en ik ging naar de muur waar open stond en het ver andere in een deur ik ging er in en ik zag een brande stad ik liep daar heel en ik zag cora met een clone en ik zag wyoming voor me neus

cora: dus we rende om wyoming heen samen met fortex naar buiten maar wyoming zat op ons hielen en hij gooide de lezerzwaar naar ons en hij had me geraakt ik lag op de grond en fortex tilde me op wn we ginnen naar een stad en wyoming en de stad brande opeens

roy ik liep naar kaile en dex toe en vroeg
weten jullie waar kai is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RP starwars - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RP starwars
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: