cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RP starwars

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: RP starwars   RP starwars Emptydi apr 05 2016, 21:16

Dit is een rp voor me zusje en een vriendin over starwars

Hoofdpersonen:
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyvr apr 22 2016, 21:56

Kaile: Het is koud ik loop door een donkere gang. Er liepen wat andere clones voorbij. Maar ik zag alleen een paar donkere vlekken. Toen ik omkeek hoorde ik iemand wat scheeuwen. En even later zag ik nog meer schimmen voorbij komen gerend. Ik pakte er een uit en voeg wat er aan de hand was. Het was Dex een héél goede vriend van me en hij zei ''we worden aangevallen ze hebben ons omsingelt''. Ik pakte Dex hand en we liepen samen door de gang. Iedereen schreeuwde luid. toen vroeg wat er gebeurde kreeg ik geen antwoord. We liepen snel door naar de wapenkamer. Ik liep bijna tegen iemand op. Ik keek op en zag dat het een togruta staan. Ik had haar hier nog nooit gezien. Ik wist niet waar ze ineens vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyza apr 23 2016, 09:39

Cora: de rest is een plan aan het samen stelen. ze zeggen dat ewn aanval voor aan het berieden waren. Een dag later deden we de aanval ik moest alleen op de uitkijk staan. maar ik ging er toch naar binnen en ik ging maar ergens heen. Ik zach twee clones ik ging er naar toe. Alleen een clone liep bijna tegen mijn aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyza apr 23 2016, 09:50

Kaile: Ik keek haar aan maar zag alleen een vorm staan ik vroeg aan Dex wie dat was hij zei "dat is de nieuwe jedi ze heet Cora heb je haar nog niet eerder gezien" ik andwoorde" nee ik heb haar inderdaad nog nooit gezien maar dat us ook wel logich want ik weet ook niet hoe jij er uitziet of was je dat even vergeten". Dex liep naar de nieuwe jedi " waar kom jij vandaan". Ik kwam naast hem staan en bleef wachten......... ''hey mijn nummer is
cc-27-1422 en dat is cc-27-1756 maar we hebben ook een naam en die zijn Kaile en Dex''. ik leunde op Dex arm want ik hoop dat hij niet zag dat bijna omviel van de pijn. ( Kaile werd blind een poosje geleden in het gevecht van Umbara was er een sniper shot op zijn helm kekaatst en is zijn helm kapot gesprongen toen waren er stukken helm in zijn ogen gekomen, maar er zaten nog andere delen van zijn uitrusting die er ook vanaf waren gespongen nog steets in zijn lichaam die kregen ze er niet uit dus die deden af en toe erg pijn )
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyza apr 23 2016, 10:21

Cora: een clone liep naar me toe en die vroeg waar kom jij vandaan ik nat woorde niet de andere clone kwam naast de andere staan en die zegt ook nog wat, wat ik niet had gehoord ik heb alleen de namen gehoort. Kaile en Rex maar ik liep toch verder en ik zach de andere vechte met een andere clone. De gene zegt tegen mij ren en ik rende weg
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyza apr 23 2016, 10:43

Kaile: ik keek haar na toen ze wegrende en dacht heb ik iets verkeert gezegt. Toen ik aan Dex vroeg waar dat op sloeg. Wist hij ook niks te zeggen. Ik pakte Dex arm stevig vast. Ik kon niet meer lopen. De pijn was te erg. ik moest even gaan zitten. Ik zei tegen Dex'' loop alvast maar door ik kom er wel aan''. Dex keek me aan knikte en liep toen weg. Ik ging zitten. En keek naar mijn been het deed nu wel erg pijn.
Toen rende er nog iemand voorbij ik wist niet wie dat was. Maar hij stopte wel. HIj pakte me op maar zei niks. Ik riep'' laat me los''. Maar hij negeerde het.


Hij rende door de gang naar een kamer. Ik bleef roepen maar kreeg geen andwoord. Toen zette hij mij neer. Ik rijkte naar hem maar hij ontweek mijn hand. Ik vroeg" mag ik jou gezicht voelen dan weet ik of ik jou ken. Hij bukte en liet zijn hoofd naar beneden hangen. Ik voelde niks. ik schok zo erg dat ik achterover viel en mijn hoofd stoote tegen iets dat achter mij stond.'' jij hebt geen gezicht kon ik alleen maar uitkramen''. ik begon te gillen. De deur achter me ging piepend open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyza apr 23 2016, 12:20

Cora: ik rende de gang uit tot dat ik een vriend tegen kwam kai ik zegt tegen kai er lig een clone in de gang kai zegt tegen mij wij helpen geen slechte ik zegt help hem nou kai ging naar de gang waar kaile lag hij pakte hem op En ging naar een kamer ik rende ook naar die kamer wn ik hoorde een gil en ik rende naar die kamer ik dee de deur open wn ik vroeg aan kai wat is er aan de hand kai zegt hij schrok dat ik geen gezicht heb. How er is de pijn vroeg ik aan kai er zegt kai . Maar kai zegt ook tegen mij we moeten hem mee nemen wat de anderen willen de gebouw opblazen
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyza apr 23 2016, 13:17

Kaile: ik hoorde stemen en keek op. De nieuwe jedi stond voor me.''wat gebeurt er''. De andere clone pakte me op. Ik keek wild om met heen. Weer werd ik opgepakt door 2 grote handen. Ik begon te gillen. Ze droegen me naar buiten.
Veel had ik niet gezien want ik was al flauw gevallen door de pijn.

Dex: ik rende door de gang. Niet wetende waar Kaile was. Er werd hard geschreeuwt en er klonken schoten. Toen ik omdraaide zag ik bijna niemand meer lopen. Ik liep naar een shiny die op de grond lag maar wel leefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyza apr 23 2016, 16:37

Cora: ik was al buiten. Kai kwam met Kaile en Kaile begon te gillen we droegen hem in de ruimteschip. Toen we weer thuis waren legte we Kaile in een hut ik was bij hem en hij heeft nog steeds veel pijn hij werd wakker en keek me aan hij dacht iets maar ik kom niet weten wat opeens hoor ik een schot ik keek naar buiten meer clones. De clones schoten in de rond maar ik was bezig om kaile te beschermen en kai help me mee

Kai: ik wist niet waar Cora mee bezig was maar ik help haar. toen ze zegt dat ik de clone moest pakken dacht ik dat al maar nu ook een clone mee naar huis is ook een beetje raar. zij is nou bij hem om hem beter te maken maar ik weet toch niet of het goed komt. een schot, meer clones ze vallen ons aan ik beter Cora helpen

Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyza apr 23 2016, 22:02

Kaile: toen ik wakker werd
zag ik niks het leek wel nacht. Ik keek naar der. maar zag alleen een lichte vorm. Ik wist wel wie het was maar zei niks. Ik zag die jongen. die met geen gezicht. iedergeval dat dacht ik. buiten was het gevecht nog steets bezig. ik probeerde overeind te gaan zitten. het eerste wat ik zei was'' waar is Dex is hij in orde''. ik wilde opstaan maar op dat moment was er een heel harde knal en het ruimteship trilde flink.

Dex: ik pakte de shiny en probeerde het zo goes als ik kon mee te slepen. hij keek me aan. ik keek terug niet wetende wat hij bedoelde. snel liep ik naar de kamer waar ik Kaile voor het laatst zag. de ruimte was leeg. ik rende door met de clone op mijn rug. toen was er een enorme ontploffing. ik viel op de grond en wist niks te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyzo apr 24 2016, 09:08

Cora: ik en kai waren aan het vechten opeens een harde knal ik keek achter me naar het ruimteschip. De ruimteschip steeg op en ik dacht nee. ik en kai hadden nog een andere ruimteschip we gingen er achter na. alleen er was geen ruimteschip te herkennen dus we waren maar geland en we gingen terug en de volgende morgen. ik werd wakker en ik rook iets het was brand ik maakte kai wakker en we rende en we rende weg. ik ging de ene kant op kai de andere ik kwam een stad tegen. ik ging even in de stad kijken.

Kai: ik was aan het vechten met clones tot dat de clones mij te pakken had en ze namen me mee ik wis niet waar heen op een geven moment werd ik vast gezet ik probeerde los te komen toen ging de deur open
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyzo apr 24 2016, 13:33

Dex: ik probeerde weg te kruipen van al het vallende puin. maar kon een groot blok niet ontwijken. de pijn was ondragelijk. ik zocht de shiny maar zag hem niet. het eenige waar ik nu aan kon denken was of kaile oke was. toen ik probeerde op te staan lukte dat bijna niet. ik zocht de shiny maar vond alleen zijn helm.

Kaile: toen het schip was gestopt met trillen keek ik op niemant was aan boord
dat kon ik zo horen. er kwam alleen een heel hoog zoemend geluid van de motor af. om me heen tastend waar ik liep baande ik me een weg door het schip. ik voelde een schok. er gebeurde iets maar ik wist niet wat het was. het leek net of we opstegen. maar dar kon toch niet. er was niemand in het schip behalve ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyzo apr 24 2016, 14:02

Cora:ik was in de stad en ik keek om me heen en opeens kwam de ruimteschip boven me heen ik wist niet waar het heen ging ik keek voor uit en ik zag clones ik ging de andere kant op en ook clones en bij de andere kant ook en de ander kan ook ik was omsingelt ik probeerde me uit te vechten maar ik won niet en ze namen me naar een andere gebouw ze gingen naar binnen ik zag een ruimteschip dat gestolen was een paar clones droegen kaile uit de ruimte schip de andere die mij vast hadden ging met mij naar een kamer we gingen naar binnen en de eerste wat ik zag was kai ze deden me ook vast en kai zegt tegen mij daarom heb ik gezegt tegen jou we helpen geen slechte

kai: ik zag dat ze cora hadden haar ook gevangen genomen en ze bonden haar vast en ik zegt nog tegen haar daarom heb ik gezegt tegen jou we helpen geen slechte
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyzo apr 24 2016, 14:18

Kaile: ik hoorde stemmen heel zacht maar ik kon wel verstaan wat ze zijden.

''kijk jij daar,
het moet hier ergens zijn,
als dat niet zo is hebben we een probleem''.

snel liep ik op het geluid af
opeens was het stil. ik keek om me heen. waar zijn ze gebleven. achter me klonk een heel zacht geluid. ik draaide me snel om maar werd vast gegrepen alweer ! ik probeerde me los te rukken maar dat had geen zin. het enige waarin ik in staat was gillen. ik gilde de longen uit mijn lijf. maar ik voelde iets hards tegen mijn achterhoofd en alles werd zwart.toen ik bijkwam zag ik de jedi zitten ,vast gebonden. ik keek om me heen maar wist niet waar ik was. ik probeerde te roepen maar ik was nog te suf om helder te denken.

Dex: toen ik eindelijk stond. keek ik om me heen. mijn hoofd deed erg pijn. maar dat maakte nu niet uit. ik moest kaile vinden. maar nergens was een uitweg. ik zat ingesloten door het puin dat naar benende kwam. toen ik naar een poos zoeken toch een spleet licht zach rende ik er naar toe en ben ik begonnen met alles weg te halen. het had voor mijn idee veel te lang gedeurd. maar na een poos was ik er wel uit. het was onderhand al donker geworden. ik liep door de gang hopend op overlevende. overal lagen lichamen. maar ik zag gelukkig geen kaile er bij liggen. hij zou wel opvallen want op dit moment had hij geen uitrusting aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Emptyzo apr 24 2016, 14:53

Cora: ik en kai zaten vast en opeens ging de deur weer open ik en kai dachten wie zou dat zijn. het waren de clones en in de handen van de clones was iemand. ze lieten de gene op de grond vallen toen pakte de clones kai en ging weg. ik riep nog wat doen jullie met kai. de deur ging weer dicht en ik was alleen met die gene.

kai: de clones pakte mijn en zette in de ruimteschip en brachten ze me ergens heen. opeens werd ik geslagen op mijn hoofd. en ik was een tijdje bewusteloos. toen ik wakker werd keek ik we waren geland. en ze namen me weer mee naar het ontplofde gebouw ze legde me neer en gingen weer. ik keek nog een keek goed rond en ik zag lichamen overal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RP starwars Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RP starwars
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: