cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RP starwars

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptydi apr 26 2016, 17:38

cora: ik zat nog steeds in de grot en ik hoorde iemand zingen ik wist niet waar het vandaan kwam maar ik liep gewoon rond maar ik kon de uit gang niet vinden toen was de het zingen gestopt en ik zag iets roods voor me ik rende weg ik dacht dat ik de uit gang zag maar het was niet ik zag de schaduw met een rode lezer zwaard ik ging vechten maat ik zag kaile vermoord worden toen werd ik wakker in een gang het was maar een droom ik zag clones en iemand anders met de rode lezer zwaard ik rende ze hadden mij niet gezien ik rende en ik zag dat ik in de ruimte was maar in het echte was ik gewoon nog in de grot

kai: ik hoorde iemand gillen ik riep cora dus ik liep op het gegil af ik zag een grot
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptydi apr 26 2016, 18:43

Kaile: toen we uitgezongen waren. hoorde we een gil.
we liepen op het geluid af.
vooral die andere die ik niet kende liep snel naar voren.
ik trok aan dex arm en zei
'' zullen we hier blijven,
ik heb hier geen goed gevoel over'',
maar dex trok zich los. en liep achter die andere aan.
ik hoorde hun voetstappen mider worden. ik bleef even staan maar dacht toen. hhm ik kan ze niet in de steek laten. dus liep ik toch maar op het gegil af. ik liep tegen dex aan die was opeens stil gaan staan. ik kon niet zien wat het was maar het was groot er kwam veel echo van af. ik denk dat het een soort grot was. iedergeval ze moeten natuurlijk er weer meteen op af. ik leunde op dex schouder. ik rook bloed met een vleugje zweet. ik zei '' dex
je bloed''. '' zo erg is het niet hoor''. kreeg ik als andwoord. maar toen we de grot in liepen had ik wel door dat hij er toch wel erg last van had. ik neuride het lied nog een keer. maar kreeg op mijn kop van dex.'' wees effe stil''. oke vroeger was hij wel minder chagerijnig. maar na de clone wars. was hij opeens erg veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptydi apr 26 2016, 21:10

cora: in mijn nachtmerrie dat ik in de ruimte was rende ik de gang uit. ik hoorde iemand roepen ''hier is ze. word wakker, word wakker, ze word niet wakker'' hoorde ik. maar ik rende de gang uit en het verandere in zand. ik zag alleen zand. ik liep maar. toen ik een stad zag, ik liep er naar toen. ik hoorde een schot. en toen ik die schot hoorde. hoorde ik ''misschien word ze nog wakker'' ik keek om of er iemand was maar niemand. ik draaide me om en ik zag vuur. ik zag de zelfde man met de rode lezer zwaard. ik zag ook nog een paar clones ik kon niet zien wie dat was.

kai: ik liep in de gang de gegil was nog aan de gang ik keek om me heen en ik zag cora ik rende er naar toe en ik ''roep te hier is ze'' ik zegt ook nog ''word wakker, word wakker. ze word niet wakker''.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptydi apr 26 2016, 21:53

Kaile: opeens begon die andere te rennen. ik probeerde hem zo goed als kwaad te volgen. ik viel bijna wéér. maar kon me net op het laatste moment tegen houden om niet hard op de grond te recht te komen. die andere die blijkbaar kai heette had zogenaamd de jedi gezien.
hij rende er naar toe. het enige wat ik hoorde was hem naar haar schreeuwen.
maar zij schreeuwde ook. ik verstond niet wat zij riep.
maar het klonk alsof ze tegen iemand anders praate. ik rende naar haar toe. ging naast haar zitten maar kreeg geen reactie.

ik wilde terug gaan maar niemand volgde mij. dus liep ik naar dex en kapte alweer zijn arm en trok hem mee. hij stopte zei niks en bleef staan. waarom doet hij nu zo koppig. toen ben ik zelf maar weg gelopen. ik wilde toch maar niks van de jedi weten. ik was bijna bij het begin van de grot aangekomen. maar ik voelde een hand op mijn mond. ik wilde schreeuwen maar dat lukte niet. het was iedergeval een meisjes hand. ik werd de grot uitgetrokken. even later zat ik op de grond naast ienamd ze begon te praten


'' jij kent dus wel dex je zei dat je hem niet kende''.
ik wist niet waar ze het over had maar ik wist wel wie het was eef. ze had me vast de hele tijd gevolgt. ''ik ken dex inderdaat hij is voor mij als een broer'' andwoorde ik'' maar is hij een broer'' was het wat ze zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 13:01

cora: ik ging naar de vuur en opeens verdween alles ik werd wakker ik zag kai en iemand anders weg lopen ik zegt tegen kai ''wie is de gene met de rode lezer zwaard'' kai zegt ''dat weet ik niet'' de iemand anders zat naast hem rex en zegt ook nog wat ik zeg ook nog hoe heb je mij gevonden en waar is kaile ik wou opstaan allen ik had nog pijn door dat schot

kai: ik dacht word ze nog wakker en ze werd wakker en ze zegt ''wie is de gene met de rode lezer zwaard en waar is kaile'' ik zeg ''dat weet ik niet''
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 13:34

Kiale: of ik echt een broer van hem was wist ik niet we zijn gemaakt dat wist zij hopelijk wel. clones hebben geen familie. dus zei ik maar'' nee hij is geen broer''. ''zou je dat wel willen''? voeg ze. ik wist niet waar dit heen ging. maar ik zei '' zou het we leuk vinden''. ik voel wat bij hem dat ik niet bij andere voel.

'' ben je verliefd op hem''. vroeg ze zomaar opeens.
'' weet ik niet''. had ik toen geandwoord maar ik wist het wel maar wilde er niet met een vreemde over paten. ''weet hij het al''. ging ze verder. ik zei niks. eef stond op en trok me omhoog. ''kom'' zei ze'' ik wil je wat laten zien''.
ik liep achter haar aan. ze hield mijn hand vast. het voelde anders dan als dex dat deed. ik terok mijn hand los. ze keek om.

Dex: cora was wakker geworden. ze vroeg wie degene was met de rode lightsabers was. ik wist niet waar ze het over had hier was niemand anders geweest. toen ze het over kaile had. had ik pas net door dat hij weg was. ik keek kai aan ''heb jij kaile zien weglopen''. ik keek terug naar de jedi. wat was er gebeurd waarom was kaile weggegaan. ik had op hem moeten letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 13:59

cora: kai hielp me met opstaan en vroeg '' waarom ben je in de grot gegaan'' ik zegt ''dat weet ik niet, maar ik moet kaile vinden''. kai zegt ''waarom moet je kaile vinden'' ik zegt ''omdat hij in gevaar is''
rex vroeg nog toen we nog in de grot waren ''wat is er gebeurd'' ik zeg als antwoord '' ik was met kai gevangen genomen en kaile ook. toen gooide de clones een meisje naar binnen en kai was weg gevoerd ik kon niet horen wat het meisje tegen kaile zegt ik heb alleen haar naam gehoord fee en opeens werd ze gepakt en we hoorde een schot en wij dachten dat dat eef was en ik zag in haar blik dat ze ook iets van plan was toen we allemaal in een andere kamer zat had ik hun gered en ik vond een briefje ik die kamer er stond in:

beste eef
je moet een van de clones aan onze kant krijgen
en je moet vragen naar rex
zorg ervoor

gr ......

dus ik moet kaile redden. hij weet niet waar fee mee bezig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 15:32

Kaile: ik volde haar zo goed als ik kon. overal waren stemmen. ik denk dat we in een stad liepen. we sloegen ergens links af. en gingen een smal steegje in. de stemmen vervaagde. ''waar gaan we heen''. ''dat zul je wel zien in jou geval niet... je snapt me wel''. we liepen nog een stuk. en stonden toen voor een ijzeren deur. de deur ging piepend open. ik hoorde een stem'' ah daar ben je ik had al op je gewacht''. er was iets in de ruimte waar ik naar toe getrokken werd. dus liep ik zoder te denken de ruimte in. de deur viel in het slot.

er was een lampje in de kamer. voor de rest was het leeg en donker. we liepen naar een grote deur aan het eind van de donkere gang. de deur werd open gemaakt. we gingen alweer naar binnen'' waar breng je me naar''. het enige wat ze zei was'' er wacht iemad op jou''. '' dat geeft geen andwoord aan mijn vraag''. ze begon gewoon over een ander onderwerp te praten
'' dus jij vind dex leuk''.
ik keek naar de grond. ik probeerde een klein glimlachje te onderdrukken.

Dex: als het waar is waar je het over hebt moeten we hem nu meteen gaan zoeken. ik rende naar het begin van de grot. buiten was het al donker. ik rende de grot uit naar de std toe. waarom is die sukkel dan ook naar buiten gegaan. zonder het te zeggen. ''weet jij waar hij heen gelopen is''. vroeg ik aan kai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 16:07

kai: ik antwoorden ''nee, misschien naar de stad naar een jedi plaats waar geen jedis meer zijn. daar kan ze het naar toe heeft gebracht. maar ik weet de weg niet. alleen een jedi kan het vinden. en ik weet niet hoe eef daar is gekomen.''

cora: ik zegt tegen kai ''ik weet het wel. door een van de jedi heeft haar geleid naar de plek. en ik weet de plek ook. ik kan ons ernaar toe brengen.'' dus ik strompelde voorop naar de stad toen we in de stad waren zegt ik ''we moeten bij elkaar blijven want hier weet je niet wat je verwacht''. ik ging de stad in en ik liep rechtdoor en toen linksaf in een smal steegje ik liep nog een stuk rechtdoor toen we bij een ijzeren deur ik dee de deur open en ze zeden wat doe jij hier ik zeg ik kom hier voor een vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 17:03

Kaile: ik stond in een lege kamer. ik wilde weg maar eef hield me vast'' wacht maar even jongetje de grote baas komt zo''. ik probeerde weg te komen maar werd met iets zwaars op mijn hoofd geslagen en verloor ik het welzijn. ik werd wakker in een hoekje. ik hoorde dat er nu meerde mensen in de kamer waren. de ijzeren deur ging open en ik hoorde een redelijk bekende stem. ''wat doe jij hier'' werd er gezegt. het andwoord was ''ik kom hier voor een vriend''. het was de jedi. hoe wist zij waar ik was. maar als zij er is is dex er ook. ik stond op en liep naar de deur maar die zat nog steets op slot. ik werd tegengehouden door eef.
ik gilde'' hé ik ben hier''. maar ik kreeg eefs hand als gevolg tegen mijn mond. ik probeerde haar weg te duwen maar zij was sterker. ze hield me vast.

Dex: we liepen door de deur. er kwamen een paar jedi's naar ons toe en vroegen wat we hier deden. cora andwoorde simpel ik kom voor een vriend. het was even stil. maar ik hoorde iemand gillen. het stopte direct weer. ik wilde door lopen maar werd tegengehouden'' jij zult buiten moeten wachten jij bent een clone en geen jedi. ik werd naar buiten geduwt en de deur ging dicht. ik begon met om het gebouw heen te lopen.
aan de andere kant van het gebouw zag ik een raam maar die zat dicht.
toen ik door het raam keek zag ik niks het was donker. maar het leek net of er een rode gloed in de kamer hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 17:57

cora: ''waarom doen jullie dat. ik ben hier gewoon voor een vriend en dat is dat. hal hem weer binnen. ook al help ik de slechte, maar ik weet wat jullie van plan zijn. kai zorg er voor dat rex veilig naar de kamer komt via de kelder'' zeg ik. de andere zeggen ''jij weet dat, omdat niemand weet waar jij vandaan kom. en vriend zie je nooit meer. je kan er naar toe maar dan zul ook voor moeten vechten''. ik zeg ''dan doe ik dat''. dus ik ging naar binnen. ik wist dat er nog een deur was. ik dee de deur open. en ik zach de man met de rode lezer zwaard op kaile gegricht. ik zeg ''nee''. en ik hield het tegen. de man zeg ''net zoals je moeder'' ik wist niet waar hij over had.

kai: ik ging naar buiten en ik zag rex rond het gebouw rondlopen en ik liep erachter na en ik zegt ''wacht, ik weet hoe je bij kaile kan komen''. hij stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 20:11

Kaile: ik hoorde ze nog wat zeggen. maar daarna werd ik vast gegrepen.ik wist niet wat er gebeurde maar ik zag voor het eerst een rood licht. ik hoorde een nee. en toen enorm veel pijn. er brande iets door mijn arm. ik wilde het uitschreeuwen maar was te geschokt om iets te kunnen zeggen. ik hoorde wel iemand schreeuwen. toen ik werd losgelaten greep ik naar mijn arm. het deed zo erg pijn. ik zakte op de grond. maar ik moest weer gaan staan.
het was nu wel stil in de kamer. ik rook verbrand hout of zo iets. eef stond achter me. ze pakte me vast. niet iets wat ik zo leuk vond. ik probeerde me los te trekken. maar ik viel wéér om samen maar nu samen met eef.
ze leunde op mij toen ze probeerde op te staan maar ik pakte haar hand vast zodat ze niet kon opstaan. ik keek naar de jedi maar wist niet of ze het door had dus riep ik
''een beetje help zou ook wel handig zijn''.

Dex: ik liep nog steets rond het gebouw. allen was er nergens anders een ingang. dus liep ik terug naar het dichte raam. kai zei opeens
'' wacht ik weet hoe je bij kaile kunt komen''. ik keek op om te horen wat hij zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptywo apr 27 2016, 21:05

cora: ik was aan het vechten. tot kaile riep ''een beetje help zou ook wel handig zijn'' ik zag kaile bij eef. en ik liep naar eef en ik zeg wat doe jij. eef zegt ''ik wil dat hij bij ons hoor''. een rode lezer zwaard kwam voorbij ik kon me nog net redden. hield het lezer zwaard tegen. en ik zag dat eef kaile naar een andere kamer droeg ik riep ''nee'' ik wou erachter aan maar dat kon niet de man zegt ''daarom hebben we jou op uitkijk gezet'' ik zegt ''wat doen ze met hem''. de man zegt terug ''we houden hem vast tot morgen en dan zal hij een van ons zijn''. hij pakte me vast en gooide in een kamer en hij zegt nog dan kan je hem zien met jou ernaast. ik wist niet wat hij bedoelde.

kai: ik zeg ''we moeten in de kelder van hel gebouw en dan naar boven dan kom je in een kamer en als je geluk heb is daar kaile als ze niet naar een andere kamer heeft mee genomen
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptydo apr 28 2016, 13:27

Kaile: hij bij ons horen wat bedoelde ze. en alwéér werd ik mee gesleept naar een andere kamer. daar werd ik neer gezet. boem. deur dicht. ik wist niet wat het was. maar er was iets anders. mijn arm begon nu ook nog meer pijn te doen maar dat was nu wel mijn laatste zorg. ik denk dat ik in mijn hele leven nog nooit zo bang ben geweest. wat was hun bedoeling met mij. na een half uur was er nog niks gebeurd. ik ben ook maar gewoon in een hoekje van de kamer gaan zitten.
er was iets maar wat wist ik nog niet. na een uur zitten was er nog niks gebeurd. ik probeerde te slapen en het lukte. ik werd denk ik een uur of twee later wakker. ik voelde me anders. niet veel beter dan daarstraks maar anders.

''goede soldaten volgen orders,
goede soldaten volgen orders,
goede soldaten volgen orders,
goede soldaten volgen orders,
goede soldaten volgen orders''.

ik wist niet waar het vandaan kwam het gebeurde gewoon. ik kon het niet tegen houden.

Dex: naar de kelder oké
maar waar is de kelder. ik keek om me heen en zag een kleinder raam aan de onderkant van het gebouw. ik keek er door heen. donker net als het andere raam.  ik pakte een steen en gooide die naar het raam. meteen ging het er door heen. ik brak het glas verder open zodat ik er doorheen kon. ik ging zoals kai had gezecht naar boven en kwam in een kamer uit. daar zat kaile in een hoekje. ik rende naar hem toe. pakte zijn schouder vast en draaide hem om zodat hij naar mij keek

''goede soldaten volgen orders,
goede soldaten volgen orders,
goede soldaten volgen orders''.

wtf zei hij.
hij keek me aan
''dood de jedi'''.

https://www.youtube.com/watch?v=RQwiHoOsm9g https://www.youtube.com/watch?v=dlXruGUssUE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Emptyma mei 02 2016, 20:49

cora: ik zat nog steeds in de in de kamer. ik wist niet waar ik er uit kon. maar ik vond een skelet. de skelet had een lezer zwaard vast. en de schedel van de skelet keek ergens naar. hij keek naar de muur of daar iets was. dus ik ging naar de muur en daar stond iets op geschreven er stond ''help''. ik schrok en ik ging naar de andere muur en daar stond op ''niemand''. ik begreep het niet en ik ging naar de deur en er stond op ''vecht'' en ik wist het niet. dus ik ging weer terug naar de skelet. ik pakte de lezer zwaard. en er ging een deur open. en ik ging naar binnen de deur ging weer dicht. en ik keek naar de donkere ruimte het leek net of ik weer terug in de grot was. maar ik liep gewoon weer verder. ik zag een deur ik maakte de deur open. en het was de gang. en ik liep er nog in. en ik liep maar er was niemand. dus ik ging gewoon zitten. en en opeens kwam er iets en het wou me aan vallen en ik dacht dit hoort denk ik bij vecht. maar wat zou help betekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RP starwars - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RP starwars
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: