cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RP starwars

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptyma mei 02 2016, 22:46

Kaile: ik wist niet wat er was. ik had er geen controle over. het gebeurde gewoon.
de deur ging open. ik liep de kamer uit. dex rende achter me aan. ''wat is jou probleem''. maar ik verstond niet wat hij zei. ''kaile, kaile hey hallo is daar iemand''. ging hij door. ik weet niet waar het vandaan kwam maar ik kreeg een gek gevoel van binnen, en liep voorzichtig door.
ik zag een heel lichte groene gloed. ik wist wel wat het was een jedi ''dood de jedi''. ik rende er op af maar werd tegengehouden door dex
'' stop kaile wat doe je, je kent haar toch''. maar ik trok me los en rende door naar de jedi toe.

ik hoorde stappen op de gang. er klonken een paar schoten. toen was het weer stil. toen waren er weer die voetstappen. ze waren wel luider geworden. het leek op iets heel groots maar vooral iets zwaars. uit een deur aan mijn rechter kand werd met geweld omver geduwd. het viel met een harde klap op de grond. ik schok en keek om. daar stond hij. een soort grote robot. ik rende weer door naar de groene gloed. ik wilde er gewoon heen. ik werd er naartoe getrokken. als ijzer naar een magneet toe word getrokken. het grote ding rende langs me. sneller dan ik rende. ik zou denken dat hij niet vooruit zou komen in zo'n dikke bepansering. ik hoorde hem stoppen. maar ik rende door. dus liep ik vol tegen het ding op. ik hoorde een stem'' wat doe jij nou zomaar op de mevrouw afrennen''. de stem was minder robotachtig dan ik had verwacht. het was een man. ik voelde dat ik aangeken werd. hij zei ''als je hier uitwilt komen levend volg mij dan''. ik wilde wel naar dat ding luisteren maar ik moet gewoon die jedi doden. en ik wilde hier ook niet weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptyma mei 02 2016, 23:20

cora: het wou me aanvallen. ik verdedig me toen ik echt zag wat het is. was kaile hij wou we vermoorden. opeens komt een iemand. hij rende weer op me af. de gene rende sneller en hij stopte voor mij hij zegt nog ''je moet hier weg''. toen botste kaile tegen die iemand en hij zegt iets tegen kaile. en toen ging hij weg met kaile en ik zeg ''waar gaan jullie heen''. en de gene zegt ''wij gaan hier eruit''. ik achtervolgde hun naar buiten en de man met de rode lezer zwaard stond er. en hij zegt ''jullie komen hier niet langs met hem''. en ik keek naar hem en ik zeg tegen de man met het rode lezer zwaard ''hun gaan weg en ik ga vechten''.

kai: ik zat gewoon te wachten. toen zag ik cora vechten met de man met de rode lezer zwaard. ik ging hun helpen. en ik schoot op de man met de rode lezer zwaard en het was raak. cora kon weg en de kaile en de gene waren weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptydi mei 03 2016, 00:37

118:
Ik zag dat die gast niet weg wilde. ik pakte hem vast en droeg hem naar een andere gang. hij riep nog wat maar ik kon niet verstaan wat hij zei. maar de jedi riep ''waar gaan julie heen''. ''wij gaan hier eruit''. ik rende door. liet bijna die kerel vallen. hij wilde me tegenhouden er vandoor te gaan. maar ik was sterker maar ik hield hem nu wel beter vast. ik bleef rennen. maar de jedi rende achter ons aan dus begon ik harder te rennen
maar er stond opeens iemand voor me met een soort zwaard van vuur. ik keek er naar. zo'n ding had ik nog nooit gezien.er kwam een fel rood licht vanaf. het leek een beetje op een plasma zwaard maar dan in het rood. de jongen die ik vast had begon te schreeuwen. ik wilde mijn Magnum pakken maar de vrouw zei '' hun gaan weg en ik ga vechten''. zij had ook al van die rare zwaarden. ik beukte tegen die gast die daar stond aan. en ik gooide een fragmente granaat. '' ga daar nu weg het gaat ontploffen''.
ik rende de gang uit met nog steets die man in mijn handen. ik rende het gebouw uit. we hebben nog niet iedereen was wat hij riep. ik had geen zin in nog meer mensen mee te slepen'' ik ga nu niet terug hij moet zichzelf maar redden''.

Kaile:
ik werd opgetild door die robot en mee genomen'' laat me los''. maar hij luisterde niet en het rende door. de jedi riep iets. maar ik was te druk bezig met loskomen. ik was bijna uit zijn armen gekomen. maar hij hevatte zijn grip en toen kon ik weer niet ontsnappen. de jedi bleef achter oms aan rennen. opeens bleef de robot staan. en keek in de richting van het einde van de gang. er stond nog iemand. als ik hier weg moest dan wil ik nu wel weg dus begon ik tegen het te schreeuwen '' hé loop door of schiet hem neer dat kan ook je hebt toch wel een wapen''. hij pakte zijn wapen maar gebruite hem niet daar was de jedi wéér. ze zei weer wat maar ik luisterde niet naar haar. diegene die mij vast had rende tegen iemand aan en gooide iets de gang in. en riep'' ga daar nu weg het gaat ontploffen''. ik dacht wat waar is dex'' hé je moet terug we hebben niet iedereen''. toen hij dat zei wilde ik nú los gelaten worden en op zoek gaan naar dex. maar hij hield me vast.
'' laat me los ik moet dex vinden''.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptywo mei 11 2016, 09:20

cora: ik rende weg van het gebouw maar de man met de rode lezer zwaard kwam op me af en pakte mij en nam me mee ergens naar toe en ik hoorde kai roepen ''nee'' toen ik wakker werd bond de man met de rode lezer zwaard me vast en ik zeg ''laat me los'' hij zegt ''nee''

kai: ik zag cora weg gaan en ik roepte nee maar ik ging weer het gebouw in en ik zach rex liggen ik pakte hem op en rende naar buiten ik zeg tegen hem wij gaan kaile en cora redden dus ik zette hem op de grond en zegt weet jij wie kaile heeft meegenomen en weet je wie de man is met de rode lezer zwaarden
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptywo mei 11 2016, 21:20

118:
er was een ontploffing toen storte het gebouw in. ik was net op tijd uit het gebouw anders zou ik nu ook tussen het puin liggen. die jongen had ik ondertussen weggezet. hij zat een beetje voor zich uit te staren.ik wist niet wat er zo speciaal was aan die andere die in het gebouw was gebleven. maar hij zij niet veel. ik snapte dat wel. zomaar uit een gebouw worden gesleurt door iemand die je niet kende is best raar. ''aby je kunt ons komen ophalen de cordinaten zijn: rtht y78 rury kom snel''! ''hé hoe heet jij'' vroeg ik aan de jongne man'', hij keek me aan maar zij niks''HÉ KUN JE ME VERSTAAN OF MOET IK WAT LUIDER
PRATEN''. hij keek me weer aan'' je hoeft niet te schreeuwen ik ben niet doof maar mijn naam is...
kaile''. ''ow oke aangenaam kennis te maken kaile ik ben spartan 118 maar je kunt me ook chief noemen of gewoon Ryan dat kan ook als je dat wil''. toen ik klaar was met praten kwam het schip'' ow aby mijn redder in nood wat ben ik blij jou te zien''. de deuren gingen open en er stond nog een doort van robot in de ingang kijk ik heb waar je om vroeg''.

Dex:
''het enige wat ik kon herineren was dat er een soort mega robot op kaile afliep en hem mee nam,
toen verloor ik mijn bewustzijn en viel ik flauw. en toen was ik hier''. ik stond op maar viel bijna weer door mijn nog steets zeer doenende voet. ik deed net of er niks aan de hand was. ''kom''. waar we heen moesten wist ik niet. dus ik hoopte dat kai het wist en liet hem voor.



Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptydo mei 12 2016, 15:43

cora: ik zat daar en de man vertelde over andere clones die waren om een jedi te vermoorden. hij vertelde ook wat er met kaile is gebeurd is. toen hij aan het slapen was. kreeg hij iets in hem een soort drandkje. als hij een jedi zie ga hij meteen aanvallen. om het uit hem te krijgen zeg hij dat hij moet overgeven. toen ging de man met de rode lezer zwaard weg. en zegt ze zullen jou hier nooit meer vinden. nooit meer..............

kai: rex zegt dat kaile meegenomen is door een mega robot. maar ik vroeg maar nog een keer weet je wie de man met de rode lezer zwaard is. want ik heb gezien hoe cora meegenomen werd door die man dus weet jij het. en weet je ook waar de mega robot heen ging of weet je een andere maneer om kaile te zoeken. nog een ding ik help jou met kaile en jij help om cora te vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptyvr mei 13 2016, 15:51

118:
''kijk hij is degene die we nodig hebben''. ik pakte kaile vast en trok hem overeind.ik duwde hem naar aby toe. ze wist volgens mij niet wat ze met hem moest. maar kaile deed ook niet bepaalt veel. hij liet zich gewoon meeslepen als een zak zout.
toen kaile in het schip was. gingen de deuren dicht. en vloog het schip weg. ''waarom hebben we hem mee genomen''. vroeg aby. ''weet ik niet er is iets met hem dat me niet aanstaat, maar ik heb het idee als we hier levend weg willen zullen we hem nodig hebben''. aaaaagh ik weet niet wat er was maar ik viel op de grond. het leek wel of mijn nek van mijn hoofd was afgeslagen.


Kaile:
zonder toestemming werd ik naar het schip gebracht. en naar binnen gegooit. toen vertok het.
ik kon het hem niet vergeven Dex daar achter te laten. ik moest hier weg. en ik moest wat doen. er lag hier niet zo veel maar wel genoeg. ik pakte een soort groot geweer.en sloeg hard op de robot zijn nek in. hopent dat er iets zou gebeuren. hij schreeuwde meer niet en viel toen op de grond.

Dex:
ik negeerde de vraag over de man met de lightssabers.maar toen begon hij weer over die robot dus luisterde ik nu wel naar wat hij vroeg ''ze rende naar een deur die er nu niet meer is. maar als kaile hier nog ergens is weet ik denk ik wel waar hij is. kom'' maar toen begon kai weer over cora dat ik hem moest helpen als hij mij hielp ''oke ik zal je helpen'' zij ik tenslotte. maar ik wist wel beter. als ik kaile had gevonden smeerde ik hem.[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptyzo mei 15 2016, 16:32

kai: ik kreeg nog steeds geen antwoord waar kaile heen ging. maar ik zag aan rex, dat hij iets anders van plan is. ik dacht eerder dat hij me alleen gebruikte om kaile te vinden en dan zal hij smeren. gelukkig was ik voor berijd. dus wij gingen naar een andere stad naar een cafe. en ik ging meteen naar een tafel waar iemand zit. en ik zeg ''cora is ontvoert en een andere vriend is door een grote robot mee genomen''. de gene waar ik tegen praten is net zoals ik en ik wis wie dat is dat is mijn vriend roy. maar rex keek me zo aan of hij wil zeggen wie is dat. dus ik zeg tegen rex hij sta aan onze kant en hij kan ook helpen.

roy: ik heb veel mee gemaakt. wat ik hoorde al van het gebouw en dat cora en de vriend van haar ontvoerd is. en de andere clone vertrouwde ik niet. mij viel ook op dat hij niet zo veel mee help. en elke keer als we over cora hebben dan lijk het op of hij niet luistert. en als we over kaile hebben wil hij alles weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptyzo mei 15 2016, 20:11


Aby:
wtf was dat. ik keek op. ryan lag op de grond. ik trapte tegen zijn been ''he sta op''. maar hij bewoog niet. ''hé niet in slaap vallen he''. nog steets geen reactie. ik ging naast hem zitten. en trok aan zijn schouder '''hé nu is het niet luek meer wordt wakker''. mijn ogen vulde zich met tranen ''ryan ryan wordt wakker alsjebliefd ik heb je nodig zeg dan wat''. het leek alsof hij er nog nooit geweest was. ik wist niet wat ik er mee aan moest. ik ben blij dat ik op dat moment een helm op had want huilen dat hoort een spartan niet te doen. tuk kwam binnen. ik schrok. '''waarom ligt ryan op de grond?''tuk was net nieuw bij ons. '' ik weet het niet''
''slaapt hij''? tuk was soms niet de slimste. ''hij is dood''. ik zette mijn helm af keek hem aan en moest huilen. hij keek terug. ''sorry''. ''maakt niet uit hoor''.

Kaile:
dit was mijn kans. ik rende naar de grote deur deed hem open. en sprong. het leek een eeuwigheid te duren voor ik bij de grond was.boem. de grond kwam minder hard aan dan ik had verwacht. ik stond op en liep in een rechte lijn. waarheen weet ik niet. ik hoopte dat er iets was waar mensen waren. ik moest en zou Dex vinden.

Dex:
nou op naar een random cafe. toen we daar waren werd ik voorgestelt aan een of andere roy.ik keek kai aan. ''hij staat aan onze kanten hij kan ook helpen''.
wat maakt mij dat nou uit. als ik kaile had gevonden ga ik toch niet verder helpen. ik was niet echt aan het luisteren. maar toen begonnen ze over kaile'' weet jij wat er met kaile is gebeurd''. '' weet jij dat''. '' of heb je iets te verbergen''. ik wist niet wat ik als andwoord zou krijgen maar ik vertroude hem voor geen goud.



Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptyzo mei 15 2016, 21:53

kai: ik zag nog steeds dat rex hem niet vertrouwde. maar wat rex niet wist was dat roy mijn hulp is als hij wil smeren. dus we gingen verder en we waren in de bossen. ik hoorde iemand op de grond landen. dus ik rende en naar toe en ik zag kaile in een rechte lijn verder lopen. gelukkig zag rex dat niet dus ik liep door. tot dat ik twee paden zag. en ik zeg ik neem deze roy en rex neem die. natuurlijk weet ik waar deze paden uit komen.

roy: ik moest met rex in de ene pad want kai had een goede plan dat ik rex moet tegen houden als rex wil smeren met of zonder kaile

cora: de deur ging weer open. en het dacht me aan toen ik en kai gevangen waren en kaile werd binnen gegooit. en kai werd weg gesleept. daar dacht ik aan maar ik zag iemand anders. een clone werd binnen gegooit. en ik zeg ''kaile'' natuurlijk is het niet kaile. ik kon het niet zien. dus ik ging er dichter erbij. en ik zeg ''wie ben jij'' ik kreeg geen antwoord. dus ik vroeg ''waar kom je vandaan''. hij zegt alleen ''je moet je eigen redden en kaile''. en ik vroeg ''hoe weet je over kaile''. hij zegt ''ik was erbij toen je door de gangen ging. en ik zag hoe kaile in elkaar zakte en hoe die iemand hem oppakte op naar een kamer toe te bracht''. de deur ging weer open en hij werd weggehaald en toen dacht ik dat lijkt eerder op eef.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptyma mei 16 2016, 20:17

Dex:
we gingnen naar het bos. er flikkerde iemand uit de lucht. wie geen idee. maar ik denk niet dat hij een van de slimste is. ik werd met roy naar een ander pad gestuurd. ik wilde terug naar de plek waar diegene uit de lucht gevallen was.
maar het zou kaile toch niet zijn die is daar te slim voor. dus liep ik door met roy.

Eef:
ik ging een kamer in ze zjiden er is iemand op je aan het wachten. dus daarom was ik hierheen gegaan. daar zat de jedi. in een lege kamer. ''wie hebben we hier. de jedi''. ''wat moeten we daar nu weer mee''. ik ik keek de gang in. daar stond de man met de lightsabers. ik keek hem aan ''wat moeten we met haar''.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptywo mei 18 2016, 19:55

cora: toen de clone weg was. ging de deur weer open en iemand stond er. ik wist dat eef het was. ze zegt ''wie hebben we hier, de jedi''. ik dacht wat bedoel je daar mee. en dat zegt ze weer iets. en toen zag ik de man met de rode lightsaber. en nog een paar andere lightsabers die van mij zijn. de man met de rode lightsaber kwam op we af. en en nam me mee. ik probeerde me los te rukken, maar het lukte niet. hij zette me in een andere stoel en zegt ''weet je nog wie ik ben''. ik zegt ''nee''. en hij zegt '''dat dacht ik al. ik heb heel veel mensen vermoord en steden verovert. maar toen wou ik de stad veroveren waar de meeste jedi's zaten. mijn troepen vielen aan en de jedi's vochten terug ,maar ik zag jedi in gesprek met een vrouw. en de vrouw rende. ik ging er achter aan en ik pakte de baby af. en ik nam de baby mee. toen de baby 1 jaar was. was het weg de raam stond open. ik zag de zelfde vrouw rennen met het kind. en wat het met jou te maken heeft. jij was het kind.

roy: ik was met rex aan het lopen toen we kaile zagen ik zag rex eropaf rennenik ging erachter aan.

kai: ik hoorde iemand rennen en ik dacht dat zo rex zijn. maar ik had al eerder gezegt dat ik weet waar de paden uit komen. de paden kruizen elkaar en ik sta midden op het kruis punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptywo mei 18 2016, 21:56

tuk:
''waarom zijn we hier eingelijk''. ik keek aby niet begrijpend aan.'' voor de legende''. '' ja daar heb ik lekker veel aan''. '' we zoeken de alpha''. ''de hoe''.
''je kent kl''. ''nope''. ''wist ik''. ''hou het er maar gewoon op we zoeken een programma opgesplitst in 7 delen'. en een daar van is de alpha de eninge die meta kan verslaan''. toen aby klaar was met praten. snapte ik er eingelijk nog steets niets van.

http://vignette4.wikia.nocookie.net/rvb/images/4/4e/Epsilon_says_Goodbye.png/revision/latest?cb=20150908000400 alpha church


Dex:
ik was bijna van die roy verlost. ik rende door naar het einde van het pad. daar was een kruispunt. op het kruispunt stond iemand. wie kon ik nog nie zien. ik rende er naar toe. mischien was het iemand die mij kon helpen. ik kwam bij het kruispunt uit. en keek naar degene die er stond. shit het was kai. ''uuh hallo kai waar kom jij zo snel vandaan''. ik probeerde om hem heen te lopen.


Eef:
ik liep achter de man aan. naar weer een andere kamer. daar werd de jedi weer neer gezet. ik bleef in een hoek staan luisteren over wat er gezegt werd. ik snapte er zelf niet zo veel van. maar het was vast en zeker belangrijk.


Kaile:
ik bleef maar rechtdoor lopen. tot ik volgens mij op een open plek uit kwam. iedergeval het was hier lichter dan daar net in het bos. ik hoorde wat geritsel achter mij'' hallo is dar iemand. alsjebliefd laat het iemand zijn''. ik stopte met praten. het was weer stil. ik kreeg geen reactie dus begon ik weer rechtdoor te lopen. op een gegeven moment was ik denk ik weer uit het bos. ik hoorde stemmen ''hallo wie is daar ik weet dat je er bent'' laat jezef zien, uuh laat jezelf horen''.


Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptydi mei 24 2016, 18:23

kai: ik sta midden op het pad en Dex kom aan gerent hij had zeker niet verwacht dat ik hier zo staan. en hij zegt ook nog ''uuh hallo kai waar kom jij zo snel vandaan'' ik zag dat hij probeerde weg te komen maar ik had hem te pakken en roy kwam ook nog aan gerent en ik zeg tegen roy ''kon je niet beter op letten'' en roy zegt '' hij rende opeens weg en ik ging er achter na'' dus ik liep vooruit en dex loop achter me en roy daar achter

cora: ik zat daar en de man met de rode lezer zwaard zegt '' je weet niet hoe ik heet of wel ik heet wyoming'' en hij liep weg en en toen ging de deur weer open en de clone van eerder kwam binnen helemaal gewond en ik ging naar hem toe en hij zegt '' we moeten samen gaan werken''
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Emptyma mei 30 2016, 18:18

tuk:
BOEM. ''wat was dat''. ik keek aby aan. ''ga snel bij de motor kijken. ik denk dat die kapot is''. ik liep snel naar beneden het machinegedeelte in. er hing een grote wolk rook. ''kuch kuch''. ik liep naar de motoren niks meer aan te doen. het schip begon nu langzaam naar benden dalen. steets sneller. ik rende naar aby,''we moeten hier weg. de moter is niet meer te maken''. aby deed het laadruim naar beneden.'' kom aan spring. ik zal proberen het hier een beetje te vertragen'' zij ik. '' ga je niet mee''. ''nee kom spring dan''. aby keek me aan. ik wachte niet langer. liep naar haar toe en duwde haar uit het schip. ik rende naar het besturings paneel vam het schip'' hallo hier aan base 117. kunt u mij horen. we storten neer.krr onze pozitsie krr is kkrrrr''. sorry de verbinding is verbroken.
ik hoop dat ze he binne hebben gekregen. het schip was nu bijna bij de grond aangekomen.'' ik hoop dat aby goed weg gekomen is''. ik sloot mijn ogen.

Kaile:
ik bleef maar lopen er werd niet gerageerd toen ik riep. dus ging ik er maar vanuit dat er niemant was. opeen was er een enorme knal. ik keek om. een grote wolk van zand stuivde op. wat was dat.''hallo is daar iemand''. ik liep op het geluid en vuurgeur af.


dex:
er was een knal. meer niet. ik rende achter kai aan. met roy achter me aan. ik wilde hier nog steets weg. maar ik zag nu niet echt een mogelijkheid om weg te gaan. dus bleef ik braaf achter ze aan lopen'' he hebben jullie die boem gehoort''.

Eef:
ik bleef achter wyoming staan te wachten tot hij wat ging zeggen het gebruikeijke gezeur. hij liep op een gegeven moment wel weg maar dat makte niet uit. ik liep achter wyoming aan.'' he wacht even''. ik begon sneller te lopen. terwijl ik naar hem toe liep kwam er nog iemant voorbij. hij zat onder het bloed en blauwe plekken. ik stopte met wyoming volgen en liep zacht achter de randon man aan. ik volgde hem tot hij weer in de kamer was waar de jedi zat.''we moeten samen werken''zei hij. ik bleef nog even staan luisteren. ik wilde weg lopen. maar liep tegen een soort ijzeren box aan het viel om.''boem''. ik keek om me heen of iemant het mischien gehoort had. en rende daarna snel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RP starwars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RP starwars
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: