cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RP starwars

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyzo apr 24 2016, 15:37

Dex: ik liep door de gang niet wetende of er iemand nog leefde. toen zag ik een clone liggen ik wist niet of hij leefde of dood was. dus ik liep naar hem toe. hij leefde nog.

Kaile: ik was nu voor het meerder deel helder en keek om me heen ik het was een best donkere kamer. ik hoorde de deur weer open gaan. en er werd weer iemand naar binnen gegooit. ik schrok en kroop ik elkaar. ik hoorde haar iets schreeuwen maar wist niet wat ze scheeuwde het was in een andere taal ik zocht mijnweg naar haar en vroeg wie ze was ze zei
''ik heet eef ik ben hier heen gebracht omdat ik te veel weet''. ik keek haar niet begrijpend aan. ze zei '' als jullie hier uit willen komen voor het te laat is moet je graven''. nog steets snapte ik haar niet. de deur ging weer open en het meisje werd mee genomen. ik hoorde haar gillen daarop vlogde een schot. toen was het stil. ik keek cora niet begrijpend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyzo apr 24 2016, 16:06

cora: de deur ging weer open er werd een meisje bij ons gegooit de gene ging naar haar toe en zegt iets tegen de gene toen kwamen de clones en namen haar mee ik zag voordat de deur dicht ging dat ze dood geschoten word ik kon zien dat kaile bij mij was en hij keek me aan maar ik begreep het niet een kwartiertje later was er opeens een knal dicht bij de deur de deur ging open en de clones pakte mij en bracht naar een ander kamer daar werd ik weer vast gezet en ik hoorde een clone zeggen dat de anderen een kamer heeft opgeblazen en dat ze voor de jedi kwam

kai: ik zag de lichamen en ik hoorde een stem ik ging er naar toe en ik zag twee clones ik bleef om het hoekje staan luisteren
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyzo apr 24 2016, 17:34

Kaile: ik wist niet wat er gebeurde maar na een poosje ging de deur weer open. toen de deur weer dicht was had ik door dat cora weg was. ik begon snel door de kamer te lopen. met mijn handen langs de muur zoekend maar de deur. de deur was op slot. was te verwachten. ik begon over de grond te kruipen om te hopen dat er een luik ofzo zat. ik stoote mijn hoofd tegen een tafel aan. toen ben ik weer begon met roepen. hard was het niet maar je hoorde het wel een beetje.

'' hallo is daar iemand,
laat me er uit,
kan iemand mij horen''.

het bleef stil. ik was moe en ging op de grond zitten. tot ik op een gegeven moment voetstappen op de gang hoorde. er kwam iemand binnen wie kon ik niet zien. ik hoorde hem wat zeggen de stem was wel bekend maar ik kon er niemant aan koppelen. hij zei'' ga staan''. maar ik bleef zitten te moe om iets te doen. ik voelde 4 handen. 2 om mijn benen
en 2 aan mijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyzo apr 24 2016, 18:31

cora: ik bleef wachten want ik kon negens heen ik hoorde kaile roepen en even later ook nog voetstappen ik hoorde iemand iets zeggen toen hoorde ik weer voetstappen vlak bij mijn de deur ging open ik zag een zwarte schaduw ik zegt wie ben jij ik kreeg geen antwoord toen vroeg ik "wat kom je hier doen'' hij antwoorden ''ik kom voor jou'' hij maakte me los en hij zegt ''kom'' en ik zegt tegen hem ''ik kom niet als ik niet weet wie je ben'' hij pakte me het viel me op dat hij vier armen heeft.

kai: ik had alles geluisterd van de clones. tot de clones weg ging ik ging er achter na de hele tijd ik wist niet of ze me zou zien ze gingen in een ruimteschip en natuurlijk heb ik me verstopt in de ruimteschip
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyzo apr 24 2016, 18:56

Kaile: ik werd mee gesleept naar een lege kamer. toen ik daar werd neer gezet.
(zachter dan ik verwachte)
keek ik om me heen ik hoorde iemand iets zeggen. het was eef. ze zat onder het bloed en blauwe plekken. ik liep voorzichtig naar haar toe. het enige wat ze zei was'' waarom heb je niet naar me geluistert''. ik wist nog wel wat ze gezegt had maar had er niks mee gedaan. ik haade mijn schouders op
''ik wist niet wat je bedoelde''. eef keek me raar aan en zei'' jij bent toch dex
dat ben jij toch of niet''. ik keek op bij de naam dex.
''ben jij hem wel of niet''. zei ze. ik wist niks te zeggen. wat had dex hier nou mee te maken.

Dex: de clone probeerde op te staan. maar viel daarna weer op de grond
zijn hele been was verbrijzeld. dat zag je zo
''wie ben jij'' vroeg hij ik vertelde wie ik was. en hij keek me aan. ik hoorde een lang hoge piep. ik keek op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyzo apr 24 2016, 19:12

cora: ik werd wakker bij iets voor me stond hij en zegt jij ben een jedi maar ik neem je mee in de duistere kant hij verdween en ik wist niet wat ik moest doen ik wist nog niet eens waar ik was opeens voelde ik iets ik gilde en ik hoopte of iemand het had gehoord maar ik zag ook nieks want het was donker ik zag wel iemand anders ik ging er naar toe allen hij verdween ook even later was de ander met vier armen terug en zegt kom dus ik kwam mee we gingen naar een kamer waar het meisje en kaile was en de gene met de vier armen gaf me twee lezer zwaarden en hij gooide me erin.

kai: ik zat in de ruimteschip ik keek even of ze ook nog was er was er nog maar een de ander stond achter me en ze gooide me uit de ruimteschip ik viel te hard toen ik wakker werd was ik in een gang ik zag dex met een andere clone ze hadden mij nog niet gezien ik zette een hoge piep aan
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyzo apr 24 2016, 22:06

Kaile: ik zat nog in een hoekje. wat was er nu allemaal gebeurt. ik keek terug naar eef die naast me was komen zitten. ookal zag ik haar niet ik wist wel dat ze er was. de deur ging open en alweer werd er iemand naar binnen gegooit
er werd nog wat metaals na gegooit. aaa wat hadden de clones toch tegen ons.
op een gegeven moment werd de stilte verbroken door een heel hoge piep. ik kroop in me kaar want de peip was zoo hoog dat ik hem (denk ik) 2 keer zo hoog hoorde dan dat het was.

Dex: ik zag plots nog een random clone liggen. toen ben ik met de andere clone op mijn rug naar hem toe gelopen."hé ben je oke kan ik je ergens mee helpen''. ik keek naar hem. hij keek terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyzo apr 24 2016, 22:28

cora: ik stond op en ik zag kaile en een ander meisje ik zegt tegen hun we kunnen hier weg ik pakte me lezer zwaarden en snee een opening ik zegt tegen hun ga daar in en ik bleef in de kamer toen ging weer de deur open het was een clone en die zegt tegen mij waar zijn de anderen heen ik antwoorden niet maar ik ging vechten er kwamen nog meer bij clones bij er waren zo veel dat ze me te pakken hadden ze hebben mijn lezer zwaarden afgepakt en mij weer vast gezet ik schreewde wat doen jullie alleen ze liepen weg de deur ging dicht.

kai: ze dachten dat ik een clone was maar ik speelde mee rex zegt nog he ben je oke kan ik je ergens mee helpen toen ik hem aankeek dacht ik dat hij het door zou hebben maar ik antwoorden alles gaat goed
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyma apr 25 2016, 14:15

Kaile: ik kon hooren dat die gene nog in de kamer was.
er was een luid geluid. en iemand zei'' ga daar in''. ik wist wel wie het was maar ik bleef toch zitten. ik voelde een hand op mijn schouder en een stem''lopen ik werd vooruit geduwt. naar een gat ik de muur.
en kroop op handen en voeten er door heen. we kwamen uit in een andere gang. eef pakte mijn arm vast en rende met mij erbij weg. ik kon haar niet
bijhouden. dus ik viel alweer.maar werd meteen weer omhoog gehesen. ik hoorde haar zeggen''lopen ze halen ons in''. ik hoorde duidelijk stemmen en flink veel voetstappen. ik wed dat het er wel iets van 20 achter ons aanzaten.

Dex: toen hij andwoorde zag ik iets niet zo clonelijks in hem. ik vroeg
'' wat in jouw nummer''.
de clone die ik bij me droeg legde ik op de grond. ik wist dat die gast niet van hier was.
ik keek terug naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyma apr 25 2016, 15:19

cora: ik kom vrij komen en mijn lezer zwaarden pakken ik hoorde voetstappen van heel veel clones de clones kwamen voor bij ze hadden mij niet gezien ik liep hun achter na en ik begon het gevecht de andere konden weg komen even later had ik hun verslagen ik liep naar buiten en kaile en fee waren nergens te herken

kai: hij voeg wat is jouw nummer ik antwoorden niks ik zegt alleen kaile en cora xijn in gevaar en ik moet naar hun toe hij antwoorde ook iets
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyma apr 25 2016, 16:08

Dex: ik wisst wel dat hij geen clone was. maar toe nhij zei dar Kaile en nog iemand in gevaar waren. wist ik wat ik moest doen. ik pakte zijn arm vast en vroeg'' wat weet jij van kaile breng me naar hem''.

Kaile: ik probeerde haar nog steets bij te houden. maar ze rende te hard.
ik hoorde geluiden achter me van een gevecht. toen was het stil. we rende door zonder achter om te kijken. ik begon steets moeier te worden. ik moest gewoon even stoppen. zo lang rende ik nooit. ''eef wacht'' riep ik maar ze rende door. ik kon niet meer en stopte met rennen. ik wist niet waar ik was of waar ik heen moest. in de verte hoorde je een tooka roepen maar meer was er niet. ik begon met vooruit te lopen. naar iets wat ik niet kon zien. maar ik werd er naar aangetrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyma apr 25 2016, 16:25

cora: toen hoorde ik iemand roepen in de verte ik ging er naar toe en ik zag niemand ik liep gewoon door toen ik door liep hoorde ik iets anders roepen ik wist niet wat het was ik keek om niks en voor uit ook niks toen hoorde ik kaile dus ik rende maar toch niemand ik wist niet waar ik moest zijn de ik ging gewoon op het eerste geluid af opeens in de verte zag ik iemand lopen ik roep te ''wacht'' waar de gene liep toch gewoon door

kai: rex zegt wat weet jij van kaile breng me naar hem ik zeg dat kan niet zo maar wat ik weet de weg niet maar ik weet wel dat het in een stad was maar hoe kan ik dat weten de laatste keer dat ik hun zag was ik een kamer
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyma apr 25 2016, 17:13

Kaile: ik bleef maar lopen. mijn benen waren moe maar dat maakte me niet uit. ik moest gewoon iemand vinden. ik hoorde stemmen. zacht maar elke keer leek het of ze dichterbij kwamen. ik liep op de stemmen af. er waren overal stenen en kuilen. en dus viel ik alweer!
maar ik had op een gegeven moment het idee dat ik gevolgt werd. ik draaide om maar als gewoonlijk zag ik weer niks.
ik bleef maar gewoon rechtdoor lopen. op een gegeven moment liep ik tegen een muur op ofzo. ierdegeval ik had wat gevonden. ik begon te roepen'' hallo is daar iemand''. toen hoorde ik een stem. hij was heel bekend. ik hoorde iemand op mij afrennen. het was dex . ik rende op zijn stem af. ik was zo blij ik kon wel janken. ik pakte hem vast en knuffelde hem. stevig. ik wist dat er iemand ander bij hem was dat kon ik horen. dex zei'' waar ben je geweest''. ik wilde niet reageren. ik was te blij dat hij er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimmie




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 08-04-16

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyma apr 25 2016, 18:03

cora: ik liep gewoon rechtdoor en ik zag alleen bomen en stenen opeens viel ik ergens ik dacht dat dat een kuil maar het was een grot in de grot hoorde ik een stem de stem zegt de hele tijd mijn maan dus ik hoorde cora,cora en zegt is daar iemand ik kreeg geen antwoord dus ik liep verder de grot in en verder opeens zag ik een schaduw ik zegt hallo de schaduw rende weg ik liep er achter na opeens stond iemand achter me en ik gilde dat iedereen het kon horen een stem en zegt rustig ik zegt wie ben je ik kreeg weer geen antwoord ik zag alleen een wapen op mijn gerichten die schoot op mij

kai: ik was met rex mee en we hebben kaile gevonden ik zag dat kaile blij was toen ze uit waren geknuffelt zeg ik waar is cora
Terug naar boven Ga naar beneden
janne

janne


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 06-04-16
Leeftijd : 73
Woonplaats : geen

RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Emptyma apr 25 2016, 20:31

Kiale: ik luisterde naar wat ze zeiden. toen het stil was vroeg die andere of ik wist waarde jedi was. maar ik wist dat niet. dus zei ik'' ik denk dat ze nog in het gebouw is daar hoorde ik der voor het laatst''. ik keek terug naar dex. en vroeg'' waar was jij ik had je geroepen maar hoorde je niet.'' hij andwoorde'' ik was in het gebouw die ontplofte daar had ik de gewonde geholpen''. ik dacht waarom heeft hij hen geholpen. owja hij is dokter dat was ik even vergeten. ik weet niet waarom maar ik begon te zingen. zomaar uit het niets. ik wist niet waar het vandaan kwam.

'' if you want to get out alive run for you live,
if i stay it won't be long,
till i'm burning on the inside. if i go i can only hope that i make it to the other side''.

dex begon ook mee te zingen.

'' if you want to get out alive run for your life,
if i go, if i go, burning on the inside''.

we keken elkaar aan oke dat was onverwacht. ik moest er om lachen'' net als vroeger hé broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RP starwars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP starwars   RP starwars - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RP starwars
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: