cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 16:10

Chanyeol:

baekhyun begon over dat ze misschien wel onder contract staat net zoals lennie. op die manier kan ze niet weg gestuurd worden hoe graag de school dat ook zou willen. 'dat is ook nog een mogelijkheid.. en als dat zo is.. dan worden de opties voor wie het zou kunnen zijn wel heel erg klein. staan maar een paar onder contract' ik was gewoon nieuwschierig ok! zou bijna een keer een avond naar de club gaan waar ze altijd was om dr op te zoeken en er achter te komen. 'maar aan de andere kant, damn wat een ervaring!' lachte ik 'maar nee je hebt gelijk. moet er ook neit aan denken' stemde ik met hem in. ik zag iemand lichtelijk verstijfen toen we het erover hadden. ik keek om maar zag alleen dr achterkant. maar ze was wel blond! het kon toch niet... neah was vast niet de geheimzinnige agma, die zou zich er niks van aantrekken toch.

Luhan:

ik kwam baekhyun en chanyeol tegen onderweg naar de les. ik hoorde vaag waar ze het over hadden. 'waar moet je niet aan denken' vroeg ik aan ze uit nieuwschierigheid.

Dyo:

ik zuchtte en haalde mn handen door mn haar. 'jongin neemt het echt zo zwaar... ik dacht eerst altijd al dat jongin en marlon beter bij elkaar pastte.. en zeker omdat het wel lijkt dat het baekhyun niks doet.. ' zei ik vooral tegen mezelf... 'misschien zijn ze beide een interventie nodig van de groep. dat betekent wel dat we het de groep moeten vertellen van marlon... misschien dringt het dan door tot dr?' ik wist het ook niet meer.

Marlon:

ik was de kantine uit gelopen om baekhyun niet te zien... kom ik hem alsnog tegen in de gang.. great.. hij leek mij niet op te merken gelukkig. ook een reden dat ik mn haar gewoon weer normaal blond had.. viel minder op. ik hoorde waar hij en chanyeol het over hadden. en ik stond meteen verstijft op mn plek. wat best verdacht over kon komen dus ik ging er snel maar vandoor voordat ze iets door zouden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 18:28

lennie:
Ik haalde me handen omhoog. 'Ik weet het niet meer kyungsoo i kweet het echt niet meer.. We kunnen het proberen.. morgen in het gesprek dan maar.. luhan weet het ook. hij had me toen geholpen..' Na het gesprek keek ik hem aan. 'En laten wij nu is gewoon wat same ngaan doen zingen ofzo zoals vroeger. Mis die moment samen eten echt eenorm!' ik liep rustig achter kyungsoo aan omdat ikwist dat hij een rustiger persoon was dan de rest en vaak niet van drukte hield. Dus bij Kyungzoo was ik gewoon lekker rustig. 'We kunnen een keer uit eten gana en daarna gewoon normaal drinken het is toch vrijdag' ik keek hem aan. 'En misscehin Marlon deze keer weer in de gaten houden.' 

Byun:
Ik keek op. 'Goed plan yeol kunnen vanavond gaan.! kan wel wat vermaak gebruiken!.' ineens kwam luhen en vroeg wat ik niet aan moest dneken. 'oh die agma als vriendin ofzo.. Ik wil echt geen meid die zich zo laat gebruiken of het niks is. k deed me hand voor me ogen. 'Oh please fuck me!' Ik lied me heel dramatisch zakken. 'Want er zijn er al 30 overheen geweest jij kan ook nog wel op het lijstje!' ik keek ze aan. 'Wie weet wat voor zieketes ze mee draagd gewoon echt niet hoor!. Dadelijk word je ook haar sexobject' ik stak me tong uit en ging recht lopen. 'Maar ja laten we vanvond dat doen yeol. ga jem een luhan en neem lennie mee!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 19:21

Dyo:

Ik zuchtte nog 1 keer en rekte me uit. ' oke laten we het morgen dan maar tijdens de bespreking aan kaarten' besloot ik maar. 'Hoe krijgen we marlon daar? Ah dat zien we morgen wel weer.' Ze wou graag weer samen wat doen. Samen eten, zingen enzovoort. Ik knikte ' er ik weet wel een resaurantje waar ik al een tijdje heen wil. ' en begon richting de deur te lopen. ' en dan daarna naar die bar waar ze altijd heen gaat. '

Luhan:

Baekhyun en chanyeol hadden het dus over agma... aka marlon.. en over dat ze dr nevee nooit niet als vriendin willen hebben. Dat ze vanavond naar die club wouden gaan en achter wouden komen wie het was. ' you are going to regret that..' zei ik zacht. ' zal kijken of lennke zin heeft. Zijn laatst nog gegaan dus dunno' antwoordde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 19:40

Lennie:
Samen met kyungsoo gingen we uit eten. He was gezellig gewoon over onzinnige dingne praten en genieten. HEt leven hier was best wel heel goed. 'Oke ik ga me klaarmaken voor vanavond. Zo gezegt zo gedaan, Make-up op kleding gedaan haar en alles. I kzag er weer heerijk sexy uit al zei ik het zelf. Iets uitedagender dan de dagen er voor maar zeker zelfverzekerd en trots. 
Seoul school of art - Pagina 65 New-2015-Fashion-Brand-Jackets-Women-Clothing-Tassel-Punk-Jacket-Bat-Sleeve-Chiffon-Wrap-High-Street.

*oh ik ga vanavond weer mee uit Marlon in de gaten houden kom je ook? ((clubnaam))* stuurde ik naar Luhan waarna ik de trappen af liep naar de hal waar Kyungsoo op me wachte. hopelijk vond hij het leuk wilde maar al te graag dat de jongens trots waren als ze met mij liepen.

Byun:"
niet horend wat Luhan nog zei stak ik me hand op en draaide me om. 'misschienword het ook maar is tijd om weer naar ander emeiden te kijekn!' zei ik trots en deed me haren geod. 'Laat ik me haar weer doen en gewoon vanavond er op me best uit zien want wieweet wat ik aantref!.' ik vorme een lichaam met me handen 'Een lieve meid zonder problemen waar ik gewoon heerlijk mee kan zingen en andere dingen kan doen!'

die middag ging ik me haren blonderen en de stad in om kleding te halen en alles met yeol.

Seoul school of art - Pagina 65 D74b69d1d770d56cdc1bfd81fb2743f2
Na het eten in de stad waren we er klaar voor gewoon elkker uitgaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 20:03

Dyo:

we voor het eerst weer uit eten sins ze terug was, en het deed me zo goed hoe goed ze at! dat is wel een heel groot verschil met een paar weken terug. we praatte over van alles en nog wat.. niet echt serieus. daarna ging ze zich klaarmaken voor de avond. ik wachtte op dr en blijkbaar had ze luhan ook gevraagt. misschien wel beter. hoe meer hoe makkelijker in de gaten houden.

Lennie kwam aangelopen 'ziet er goed uit len!' zei ik tegen dr met een glimlach.

Luhan:

ok dat scheelt mij weer vragen. ik kreeg al berichtje van lennie vragend of ik weer mee uit ging marlon in de gaten houden * ik wou je het net zelf vragen. chanyeol en baekhyun gaan ook... ze wille ngraag weten wie agma is..* waarschude ik haar meteen maar.

ik stond samen met dyo te wachten Seoul school of art - Pagina 65 73602579f7f78af8da3c1e3f1b55b707 ( dyo en chanyeol hebben hun call me baby outfit aan btw)  Lennie kwam aan gelopen en ik voelde mn wangen rood worden en staarde iets te lang. ik snapte eruit toen ik dyo hoorde. ik kuchte 'yeah, looking good' zei ik beetje awkward. 'ok wat is het plan?' vroeg ik aan ze.

Marlon:

vrijdag avond.. dat betekent geen beperkte tijd. niet dat ik heel veel aantrok of het laat werd of niet. Seoul school of art - Pagina 65 Fashion-women-font-b-Korean-b-font-Style-Tank-Top-Sexy-Ball-Gown-Mini-Dress-Eveningik ging al redelijk optijd heen om de  grote voor menigte te vermeiden.. en zo kon ik goed zien wat er binnen kwam en voor wie ik die avond wou gaan. ik zat aan de bar alvast te drinken. het was toch nog redelijk dood.." />
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 20:34

Lennie:
''oh nee.. meen je dat echt dwat je stuurde' zei ik meteen toen ik de jongens zag. Maar begon we lgte blozen toen ze me beide complimenteerde. Me wangne knal rood en me hoofd naar benede. 'thanks!' bracht ik uit daarna liep ik achter de jongens aan naar de kroeg. Bij de ingang kwamen we Byun en Chanyeol tegen. Me ogen waren groot toen ik yeol langs zag lopen. meteen keek ik weg. De bewaker herkende me van de vorige keer. oh Cheonsa! dankje dat je de club vorige keer zo geod geholpen hebt! er komen nu steeds meer mensen!' ik glimlachte. had ik dat echt gedaan.. Ik had hier een biertje gedronken daarna gedanst met wat jongens vervoglens Marlon onder hun neuzen weg getrokken en dat was het... Misscehin.. vond ik beroemt worden minder leuk dan ik verwacht zou hebben... Ik glimlachte lief en liep met de jongens mee naar binnen toe. Meteen kwamen er twee jongens op me af. 'mogen we je een drnakje aanbieden of een dans?' vroeg er eentj meteen schudde i kme hoofd en rende naar Luhan. 'heb al een date!' zei ik snel terwijl ik zijn hand beetpakte.. Ik liep achter uit tegen chanteol aan toen ik me omdraaide om goed naast luhan te lopen.

Byun;
We kwmaen luhan en de rest buiten nog tegen. Blij als ik was schoot ik naar binnen toe gewoon de dansvloer op. 'kom kom!' lachte ik blij dansend op de muziek die aan stond. Nu de danszaal nog leeg was kon ik nog raar bewegen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 20:50

Luhan:

ik knikte toen ze vroeg of ik het meende wat ik stuurde over dat baekhyun en chanyeol ook zouden komen. 'jup helaas wel...hij gaat er echt zo'n spijt van krijgen...' zei ik met een zucht. we liepen naar de club toe en kwamen al heel snel baekhyun en chanyeol tegen. ik zag lennie's reactie op chanyeol en zuchtte meteen weer. toen we eenmaal binnen waren kwamen er meteen twee jongens op lennie af vragend of ze haar een drankje of een dans aan mochten bieden. great.. dit werd een leuke avond.. not.. ik keek rond kijken of marlon er al was toen ik opeens ieman mn hand vast voelde pakken. ik keek weer om. lennie die zei dat ik dr date was! ik werd meteen knal rood.. ok meespelen nu! ik drapeerde mn arm rond dr schouders 'jup sorry jongens' kondigde ik aan.

Chanyeol:

ik schoot achter baekhyun aan de dansvloer op. ik was geen danser.. alles behalve! maar he dit was een club dus gewoon los gaan! opeens liep er iemand tegen me aan. normaal had ik er geen probleem van gemaakt. we waren tenslotte in een club.. dan gebeuren dat soort dingen.. maar het was alweer lennie! 'man kijk eens uit je doppen... dit is nu al de zoveelste keer! ' zei ik geirriteert.

Marlon:

ik was al redelijk wat drankjes in toen ik mn target voor vanavond binnen zag komen. of zou ik zeggen targets, jup had er twee op het oog vanavond. een kleine blonde en een grote rode. ze gingen de dansvloer op en het was nog redelijk rustig dus kon ze nog mooi in de gaten houden. hun dansskills waren niet echt super goed.. maar dat kon ik ze wel aan leren. met een grijns op mn gezicht keek ik eerst nog toe. moest op het perfecte moment mn move maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 21:04

Lennie:
ik ahd eingelijk niet verwacht dat luhan mee zou doen dus toen zijn arm rond me heen kwam beet ik hard op me lip van spanning. Me hand wikkelde ik achter in zijn shirt. Die ging ik even niet meer los laten.. Kyungsoo was op de kruk gaan zitten bij de bar om marlon in de gate nte houden. 'Ze zit aan de bar' fluisterde ik naar luhan.' Laten we gewoon dansne' deze keer zei ik het niet om marlon in de gate te houden maar om even mar luhan te dansen. Maar me blij gezich verdween snel Chanyeol gromde dat ik uit moest kijken ;'Sorry hoor trapte ik op je grote ego of wat.. ' Ik deed me haren naar achteren en keek hem zelf verzekerd aan . 'Zal de volgende keer ruimte maken voor jouw en je ego zodat die niet gegraakt kan worden.'

byun:
Ik lachte toen ik Lennie en chanyeol zag.. net een getrouwt stel die kibbelen ook altijd!. Ik danst rodn hun heen maakte de greep tussen luhan en lennie los. 'WAt als jullie deze disscussie nou is geod dansne!' ik gaf ze een zetje tegen elkaar aan. Ik had nog niet in de gaten dat marlon haar ogen op mijn gelocket had.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 21:34

Chanyeol:

ik zag luhan zn blik. ah.. he likes her hmmm misschien kon ik daar wel gewoon mee kloten. 'yeah heb een groot ego. wat ga je er aan doen' zei ik met een grijns en ging wat dichter bij dr staan. toen baekhyun voorstelde om deze discussie goed te dansen wou ik er eerst weer tegen in gaan.. maar als ik nou een keer g af wat ie wou.. misschien hield ie dan erover op. 'sure, als ze het aan durf tenminste' zei ik nog met een grijns.

Luhan:

ik keek met grote ogen naar chanyeol. waarom ging hij nu opeens zo'n 180 maken en er echt op in gaan. lennie zei tegen me dat marlon aan de bar zat.. wou ze me nu dan ook weg hebben? ik zuchtte en draaide me om om ze maar wat tijd samen te geven.. ik ging bij kyungsoo zitten en hield marlon vanaf daar maar in de gaten.

Marlon:

hmm.. de rode had al iemand gevonden blijkbaar.. nou dan ging ik maar voor de blonde. ik sloeg me weet ik hoeveelste drankje naar achteren en ging mn move maken. het perfecte nummer kwam op https://www.youtube.com/watch?v=Ey_hgKCCYU4 yeah perfect strangers. dat waren we zeker. ik liep naar hem toen van achteren en legde mn handen op zn schouders en ging op mn tenen staan om in zn oor te fluisteren 'hey stranger. want to dance?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 21:41

lennie:
'oh' bracht ik hoog uit. 'Lu..' zijn shirt gleed uit me vingers die ik al die tijd beet gehouden had. Ik schudde me hoofd ik wilde neit met Chanyeol dansen.. Zijn ego wat te groot... Ik wilde bij luhan blijven.. met pijn in me ogen keek ik luhan na. Bijten op me lip keek ik terug naar chanyeol. 'Pff dat ego van jouw... dat dans ik er wel uit!' Ik beogn te dansen wat ik in de tussen tijd goed kon. Ik moest perfect worden voor de school dus ik forceerde me om alles te kunnen zo ook danste ik Chanyeol er uit. I klegde me hande op zijn schouderes keek hem uitdagend aan maar lief. Me lichaam lied ik langs de zijn gaan. 'kom dan.. Nu niet zo verstijft staan' I kglimlachte en em ogen twinkelde in het licht.

Byun:
ze pakte het beide! blij wilde i krond hun dansne toen ik ineens een hand op me schouder voelde. De stem.. herkende ik overal. Meteen schoot ik vooruit me ogen groot. Me vinger omhoog bij chanyeol en lennie vandaan 'momentje; bracht ik uit haar niet aangekeken te hebben, Me hart ging te keer ne zo snel als ik het kon schoot i kanar de bar naar luhan... 'MARLON IS HEIR!' bracht ik uit zijn shirt beet pakkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyzo jul 31 2016, 21:59

Chanyeol:

ze wou eerst niet 'haha wat is dit nou, kun je niet een beetje competitie aan?' spotte ik nog een beetje met dr. uiteindelijk nam ze de uitdaging aan, en beweerde ze dat ze me eruit ging dansen.
'oh jah kom maar op' zei ik zelfverzekerd. ik wist van mezelf ook wel dat ik geen geweldige danser was. maar ik had genoeg charisma om het te verkopen. 'weet niet waar je het over hebt hoor' zei ik tegen dr toen ze zei dat ik niet zo verstijft moest blijvens taan.

Marlon:

ik voelde de jongen verstijven en kreeg een grijns op mn gezicht. maar die verdween al snel toen hij er vandoor renden. ik fronste. damn it... oke wat nu en ik keek rond. al snel vond ik een andere target. ik ging er maar op af en deze had geen enkel probleem om mn voorstel te aanvaarden.

Luhan:

marlon stond op en liep op iemand af. stonden wij stom verbaast te kijken toen ze op baekhyun af ging! 'fuck hoeveel heeft ze al niet op?' vroeg ik aan dyo. hij wist het ook niet maar voordat we iets konden doen schoot baekhyun naar ons toe en greep me bij mn shirt vast. ik slikte hem even.. ehm.. wat moest ik nou zggen.. jah weet ik daarom zijn we hier, of ontkennen.. ' wist niet dat ze van uitgaan hield' zei ik maar awkward alsof ik van niks af wist..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyma aug 01 2016, 18:19

Lennie:
ik draaide met me ogen. 'Sta voorschud zo met jouw!' lachte ik terwijl ik rondjes draaide rond Yeol heen niet door hebbend wat er met marlon en byun gebeurd was..  Ik bleef hem uitdagend aankijken. ik wilde een opmerking maken dat hij toc hwel iet smeer van hyuna had moeten leren dan dit maar ik hield me in.

byun;
Me lichaam trilde heftige me ogen groot.'Nee ze hield daar ook niet van ik kreeg haar bijna nooit de deur uit!' ik draaide me om en zag dat ze blond was. vandaar dat ik haar dus ook zo goed kon ontlopen want k had niet eens door gehad dat ze blond geworde nwas.. 'Is zij....' Ik slikte en schudde me hoofd. 'Okey... ' nu wilde ik aandacht van andere meiden dus meteen liep ik langs luhan en de andere heen richting een meid. Daar begon ik uit lichte wanhoop mee te praten om het voel weg te drukken
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyma aug 01 2016, 18:45

Chanyeol:

ik hees mn wenkbrauw op toen ze opmerkte dat ze met me voor schut stond. ze draaide constant rondjes rond me. op een gegeven moment kwam ze dicht bij een pilaar te staan. mooi dit was mn kans! ik sloeg mn hand tegen de pilaar aan zodat ze niet verder kon en keek dr met een grijns aan Seoul school of art - Pagina 65 Tumblr_inline_nsbfe8gMGq1soht6y_500 'wie staat met wie voor schut?' vroeg ik aan dr.

Luhan:

ik voelde me best wel kut dat ik tegen baekhyun loog over waarom wij hier nou waren... we wisten dat ze hier was.. en wie ze was... opeens stopte de muziek en kwam er een nieuwe dj te staan. ' how about we make some space for our girl agma!' riep hij en bijna meteen schoot iedereen aan de kant. oh god nee... ik wou niet dat baekhyun erachter kwam wie het was... maar ik was hem ook al weer kwijt dus kon hem ook niet afleiden of weg trekken of wat dan ook..

Marlon:

de dansvloer gaf me de ruimte toen de dj er om vroeg. ik liep bij de jongen weg en ging in het midden staan afwachtend wat de dj voor een nummer op zou zetten. https://www.youtube.com/watch?v=yNm6pQwREhQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyma aug 01 2016, 18:51

gast01:
Een jongen liep naar luhan toe. 'Had ze geen date met jouw? zo nee dan ga ik er zo ook maar is achter aan..' Hij keek luhan recht aan. 'Dus is ze jouw date of niet... ' Hij klonk best bedrijgend terwijl zijn hand naar lennie ging. 'Nee? Jah zeg dan.' De jongen had niet al te leive gedachtes in zijn hoofd rondspoken en wilde graag andere dingen doen. Agma was te easy te krijgen voor hem daarom had hij zijn ogen gelock op iemand anders. En dat ging hem lukken.. Met ofzonder toe stemming van haar date.

Gast02:
Met zijn hand in zijn haren haren die hij  omhoog zette liep hij langs de spiegel in de hal. Een paar keer zwaar hard zuchtend. Hij had net te horen gekregen dat hij erngstig ziek was. En dat moest hij eingelijk aan zijn vriendin vertellen.. En die zou hier heen komen. Langzaam liep hij door de gangen stootte tegen mensen aan gromde licht dat hun uit moesten kijken en kwam de club binnen. Het eerst wat hij zag... Was een kleine jongen met grote bruine ogen staan te dansen met zijn vriendin.. Ze waren close... Ze noemede de ander ejongen schattige puppy!... Hij balde zijn vuisten.. 'oh dus zo doe jij als je in de club bent!' Met een gebroken hard liep hij naar de bar toe. Even zat hij daar tot hij zijn oog op een blonde meid lied vallen. Iedereeen hier wist die dat was.. En op dit moment wilde hij maar al te graag wraak nemen op zijn vriendin die stond te dansen. terwijl ze wist dat hij vandaag te hore nzou krijgen hoe ziek hij was!.. Toe nze klaar was stond de jongen op Leip naar Agma en keek haar aan. 'Mag ik deze dans van jouw?' vroeg hij met een grote lieve maar uitdagende lach op zijn gezicht

Lennie:
Ik lachte hard toe hi jdat deed. Meer om me rode wangen te verbergen 'nee nu staan we nie voor schut.. nu staan we voor paal!' lachte ik om het woord grap. Shit... me hart!. ineens stopte de muziek ik bleef chanyeol aan staren
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Emptyma aug 01 2016, 19:28

Luhan:

ik was druk opzoek naar baekhyun dat ik niet eens door had dat iemand op me afgelopen kwam. ik schrok ook lichtelijk toen hij opeens vroeg of ik neit degene was die met lennie aan het daten was vanavond. ik keek op en het was best wel een grote brede gast. hij was geen goed nieuws. 'ehm..'ik wist niet wat ik moest zeggen. als ik nee zei.. dan ging die gast geheid achter dr aan ... maar als ik ja zei.. dan alsnog want wie laat zn date nou zo met een andere jongen in de club dansen.. pls chanyeol dont let me down now... ik wist ook wel dat chanyeol dr niks liet overkomen.. maar toch.

Chanyeol:

ik deed mn best om een strak gezicht te houden.. maar die stomme grap van dr was iets te goed getimed om het in te houden Seoul school of art - Pagina 65 Tumblr_o1ncv0fzmx1v2dvvro1_500 opeens stopte de muziek en hoorde ik dat agma aangekondigd werd. meteen schoot ik omhoog 'hoe kon ik nou vergeten waarvoor we hier zijn! ' voordeel van groot zijn, ik kon over iedereen heen kijken en hoefde dus niet naar voren te drukken. met een grote grijns op mn gezicht dat ik eindelijk er achter zou komen wie het was, verdween al te snel. 'noway...' ik kon het niet geloven... 'marlon?'

marlon:

ik was klaar en een groot deel van de jongens begonnen te klappen en te juichen. opeens stond er een jongen voor me en vroeg me om een dans, en die lach om zn gezicht stond me aan. ik gooide mn eigen uitdagende lach naar hem toe en knikte. 'show me what you got'
Seoul school of art - Pagina 65 Tumblr_m91e3dfT7j1ren7dqo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: