cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 20:30

Marlon:

Baekhyun begon met het te beantwoorden van de vraag. ik luisterde naar zn antwoord. eerst moest ik beetje lachen toen hij zn sexy comment maakte. daarna ging het wat serieuser.. en voelde het ook meer naar mij gericht. ' hmm..' nu was het mijn beurt ' nou om te beginnen, ze zijn super schattig' zei ik en pokte in zn wang. ' het maakt je band uiteindelijk ook sterker, omdat je meer moeite moet doen om elkaar te begrijpen.' zei ik daarna. ' communicatie is zoveel meer belangrijker.. learned that the hard way' zei ik zacht op het eind.

Chen:

ik glimlachte en liet dr tegen me aan zakken. ze was echt kapot.. dat kon je wel zien. na een paar minuten gezeten te hebben besloot ik dat het toch wel tijd was om te gaan. de crew was al aan het opruimen namelijk ' zullen we maar gaan? lijkt erop dat je wel wat rust kan gebruiken' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 20:49

baekhyun:
ik glimlachte en knikte. 'dat' stemde ik in. Ik wist niet waar dit voor was maar vond het wel leuk. 'zijn er nog meer?' vroeg ik als een klein kind ide een quize aam het doen was. Ik pakte haar milkshake over een drink er uit. toen ik hem terug gaf begon ik dingen aan te klikken op het scherm

Lennie:
ik knikte en wilde heel graag naar bed maar toen ik op wilde staan hield me knieen het neit. 'momentje' kreundei k zachtjes en begon te lachen. 'die camera heh!' zei ik en keek de lokatie rond. 'Nogn niemand heeft gewonnen.' Toen ik meer kracht in me benen had kroop ik omhoog. 'ja nu kunnen we terug zullen we even zwemmen?' vroeg ik zachtjes gewoon in het water dobberen glijbaan en niks doen lekker tot rust komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 21:02

Marlon:

baekhyun begon op wat dingen te klikken op het scherm kijkend of er nog meer vragen waren. hij pakte ook mn milkshake af en begon er uit te drinken. ' hey! bestel je eigen' lachte ik en pakte hem weer terug. we beantwoorde nog een paar simpele standaard vragen. hoe het was om als buitenlander hier op school te zitten en wat de verschillen zijn tussen school hier en thuis. ' zullen we weer terug gaan? het word al laat' zei ik en wees naar buiten. het werd ook al donker namelijk.

Chen:

' nope, die camara heeft hij mee genomen. niemand wint deze keer' lachte ik. ze had weer wat kracht gekregen en ze begon weer op te staan. ' eerst gaan we wat eten' zei ik tegen dr toen ze vroeg of we nog konden zwemmen als we terug waren. ik stond ook weer op. ' daarna kunnen we wel weer zwemmen. nadat we half uur gewacht hebben ofcourse' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 21:11

baekhu:
ik had het eigenlijk best wel naar me zin gehad in dat cafeetje.heel erg naar me zin zelfs. Dus toen marlon voorstelde terug te gaan keek ik als een puppy die niet wilde. Daarna glimlachte ik. morgen reizen en daarna die tour!' zei ik blij en betaalde voor alles. Toen we terug liepen begon ik niet meer over die fotoshoot ik hoopte dat ze het een klein beetje vergetne was. Dan had ik nog iets goeds gedaan!. 

hij ons onderkomen aangekomen liepen we jongin en teamin tegen het lijf. 'Zie je jongin vaker zo druk?' vroeg ik zachtjes die jongens danste alles bij elkaar en kon zijn glimlach niet weg krijgen. 'had hij geen last van zijn rug?' fluisterde ik nog zachter.

Lennie:
Ik knikte eerst eten was goed. 'Vooruit! deze is gelijk' Ik liep met hem mee naar het restarant en begon te eten niet vel maar het was genoeg om mensen rond mij trts te krijgen en ok mezelf. Ik gaf me stiekem een schouderklopje in de hoop da niemand het zag. 'Hey dat halfuurtje wachte id onzin heh!' ik keek he met speelse ogen aan. 'laten we gaan zwemmen nu het ng kan! morgen moeten we echt toure en denk niet meer dat awe dan kunnen zwemmen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 21:26

Marlon:

ik kon zien dat ie niet weg wou... maar ik was echt kapot. ik glimlachte ' morgen begint het echte werk' zei ik. baekhyun betaalde voor alles, ook al was ik daar vel op tegen.. en liepen daarna terug naar het hotel. ik had het best koud en ging dus dichter tegen hem aan lopen en pakte zn arm beet. ' thanks.. voor vandaag' zei ik tegen hem. was blij dat ie achter me stond toen tegen dr fotograaf.

toen we aangekomen waren bij het hotel kwamen we jongin en taemin tegen.. ze waren hard aan het trainen.. en ookal had hij een grote glimlach op zn gezicht.. ik kon aan zn ogen zien dat ie pijn had.. en baekhyun vroeg er ook nog naar. ' zo is hij meestal tijdens trainen.. maar.. hij heeft overduidelijk pijn.. ze zijn al te lang bezig' zei ik zacht terug.

Chen:

' nee halfuur wachten is geen onzin! het is niet alleen bij zwemmen maar alle vormen van beweging/sport. kom op het is maar een half uurtje. ' zeurde ik. ik wou gewoon even zitten met dr.. ' beetje zin in morgen dan? nu we wat meer getraint hebben enzo? ' vroeg ik aan dr terwijl ik nog aan mn eten zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 21:33

baekhyun:
Ik sloeg lied haar me arm pakken en zorgde dat we niet al te veel botste met lopen zodat ze dicht tegne me aan kon lopen. ik ging altijd me best doen om aan haar kan te staan.

toen ze begon dat jongin pijn had keek ik haar aan. ik kon jaloers blijven en haar niet willen delen. Maar jongin was een geode vriend van haar. 'misschien moet je hem uit zijn leiden verlossen' zei ik zo zacht mogelijk dat ik niet kon laten horen dat ik jaloers was.

Lennie:
hij wilde echt livje nzitten. 'HEt is onzin!' stribbelde ik nog een keer tegen en wilde het opzoeken voor hem. Maar k lied het gewoon gaan hij wilde gewoon eten! ik ging verder onderuit zitten en luisterde nara zijn stem. hij vroeg of ik een beetje zin had in morgen. 'ik dnek dat de spanning pas echt tegen de  avond komt' zuchte ik het ging zo eng worden. had gezien da thet uitverkocht was.. dus dat waren echt veel mensen.... ik wreef in me ogen. 'hoop dat ik het aan kan' zei ik zacht en meende het ik hoopte echt dat ik het aan kon.. het was meer een optreden van plus minis 4 minuten. Dat redde ik toch wel!. het ging al een stuk beter.. En... ik ging vanavond luhan weer bellen.. miste hem echt heel erg.. okey nu nog niet aan denkn eerst terug naar jongdaes vraag. 'zal extrta eten van te voren' knikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 21:46

Marlon:

ik keek baekhyun aan. gaf hij me nou toestemming om naar jongin te gaan? wait.. sins waneer heb ik daar toestemming voor nodig... aish maakt ook niet uit. ik pakte zn hand vast en trok hem mee ' geen reden dat je niet mee kan toch?' zei ik tegen hem en liepen de zaal binnen. ' Jongin-ah! wat had ik nou gezegt over te lang door trainen? morgen begint de tour...' zei ik streng tegen hem. hij deed dit ook regelmatig toen we samen trainden op school.. en als niemand het op merkte.. dan stopte hij ook niet.

Chen:

ik negeerde dr toen ze weer zei dat het onzin was. we gingen gewoon rustig aan doen. ze had het al druk genoeg gehad vandaag. ze zei dat ze dacht dat de spanning vanavond pas kwam.. en toen schoot me in gedachten dat ze marlon ook weer tegen zou komen op de kamer.. ' ehm.. wil je dat ik aan baekhyun vraag of marlon wil ruilen van kamer? ik ben bang wat ze gaat doen als ze je weer tegen komt namelijk' zei ik eerlijk tegen dr. als ze weer tegen dr zou uitvallen en weer een paniek aanval zou veroorzaken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 22:10

baekhyun: 
'Nee ga terug naar de kamer. zie je morgen wel' ik lied haar maar gewoon haar ding oen als ik toe ging kijken werd ik jaloers. Ik liep door de gangen nar de kamer toe waar ik me neer lied vallen. (het is bij baekhyun enzo later dan bij lennie)

Jongin:
ik keek op van de dans toen marlon binnen kwam. Ik keek van haar naar buiten en zuchte. Dat was ik even vergeten. Het deed wel zeer maar nu weet ik waarom me rug dus zo zeurde. Ik legde me hand op me rug en kreunde even. 

Lennie:
ZE begon over marlon en dat ik weer met haar op een kamer sliep,. Zodner pardon trok ik wit weg. Hi jstelde voor dat marlon ruilde. Ik knikte dat ik dat eigenlijk best wel graag wilde. Een nacht rust zonder stress zou wel fijn zijn namelijk. Ik schudde me hoofd. 'zullen we dat oz regelen wil echt graag even zwemmen'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 22:22

Marlon:

baekhyun ging niet mee.. beetje teleurgesteld keek ik hem na .. ' good night.. tot morgen' zei ik tegen hem terwijl hij naar zn kamer terug liep. ik wist dat baekhyun jaloers was over hoe ik met jongin omging.. maar hij hoefde zich nergens zorgen over te maken.

toen ik jongin er op wees dat hij beter op zn rug moest letten, en dat ie alweer te lang bezig was.. drong het pas tot hem door dat hij pijn had. ik liep naar hem toe, en zonder pardon trok ik zn shirt omhoog zodat ik zn rug kon bekijken. het was gelukkig al redelijk geheeld. ' kom ik smeer je wel weer in' zei ik.

Chen:

alleen het zeggen van dr naam trok ze wit weg.. oke ik ging dat echt proberen te regelen. ik pakte mn telefoon om baekhyun meteen te appen * he, lijkt me goed idee als marlon en lennie niet bij elkaar slapen vanavond.. stel voor om met dr te ruilen.. kun je het aan dr vragen?* stuurde ik. ze begon weer over zwemmen.. ik heb het minstens 20 minuten kunnen rekken.. en we moesten nog weer terug naar de kamer om om te kleden.. dus half uur had ik toch nog gekregen ' meet you there?' zei ik en stond op
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 22:32

Baekhyun:
*ziet smsje later pas*
(Als jongdae zich om gaat kleden is baekhyun er nog niet aangezien het bij baekhyun later is dan bij jongdae)

Jongin:
Ze liep op me af met grote passen. Wacht ik was toch gestopt.! maar ze wilde me niet terug op me plek zetten nee ze wilde me rug doen. ZE deed me shirt omhoog. please niet boos worden dat ik me niet ingetaped had... dat danst minder fijn!. Maar ze gbegon over de zalf. OP gelucht haade ik ademn en wees naar me tas. Teamin keek met een grijns toe. Ik wist dat hij kut dingne ging zeggen. 

Lennie:
Ik glimlachte dankbaar naar hem. Wat moest ik toch zonder hun.

Ik was super snel omgekleed en lag in het water naast yixing hij had opgevangen wat we zouden gaan zwemmen. Ik was niet vanplan om echt druk te gaan doen. gewoon rond dobberen en praten!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 22:43

Marlon:

hij had zich ook niet eens ingetaped... ik schudde mn hoofd terwijl ik de zalf uit zn tas pakte. ik liep weer terug ' hou je shirt omhoog. oh en heb koude handen' zei ik met een grijns en begon te smeren. ' moet ik nu ook nog toezien dat je je rug daadwerkelijk intaped?' vroeg ik aan hem. ' jongin... ik heb dit al eerder gezegd.. leer je grenzen kennen' zei ik rustig tegen hem. ik zag dat hoofd van taemin wel maar gaf er geen aandacht aan ' je kent hem toch al sins de middelbare school.. kun je dan niet zien dat ie pijn heeft?' vroeg ik aan hem en deed jongin zn shirt weer naar beneden.

Chen:

eenmaal omgekleed en nog geen bericht van baekhyun terug. hij had het vast druk met iets.. als hij het maar voor de avond las. ik ging nu ook richting het zwembad en yixing was blijkbaar mee gekomen. lennie lag ook al in het water. ik sprong er ook in en ging op mn rug dobberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 23:03

jongin:
oh ja daar kwam het!. Meeste jongens zouden het irritant vinden. Ne ik vond het schattig en lief. Ik kon me glimlach niet weg krijgen toen ze over het intape begon 'aah!' piepte ik en bolde me rug. 'Die zijn kouder dan anders!' jammerde ik en moest me zelf echt in de hand houden niet naar voren te stappen. 'Het danst lekkerder zonder!' stribbelde ik tegen. Maar al snel begon ik zachtjes te lachen. niet om haar uit te lachen nee gewoon van geluk. 'Zal me morgen weer in tape okey tot aan het concert tijdens optreden af da nweer in tape deal?'  ze begon over me grensen. Ja daar had ze een punt. dat ging nog erg lastig worden. 'doe mebest!' Ze begon tegen Teamin te praten over dat hij me langer kende en dus door had dat het niet ging. Teamin begon te lachen. 'Ken hem al zo goed dat ik weet dat hij niet ophoud. Tenzij hij iets vind waar hij meer van houd dan van dansen.' ik zag hem in mijn ooghoeken naar marlon kijken toen hi jdat zei. Oh nee hij ging het niet zeggne!. Dan was waarschijnlijk alles wat we opgebouwd hadden weg!

Lennie:
Toen Jongdae in het water sprong verzoop ik bijna omdat het o onveracht was. proesten kwam ik weer boven. 'Fijn dat je me nat probeerde te krijgen maar zorg er de volgende keer voor dat ik niet verzuip!' zei ik speels en tikte zachtjes tegen zijn schouder aan. Ik ging terug liggen op me rug en staarde naar het plafon. 'Mis je je huis' vroeg yixing ineens. Hij was net als ik was een buitenlandse die al maanden lang niet nar huis geweest was. 'jah' antwoorde ik rustig. Daarna raakte we in gesprek en namen jongdae natuurlijk mee in het gepsrek. We laten best lang in het water niks te doen en te praten over alles en nog wat. Toen Yixing uit het niks begon over de wild water baan. 'lijkt me lache in het donker' zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 23:26

Marlon:

ik was het eigenlijk niet met hem eens dat hij zn rug niet ingtaped wou hebben tijdens het dansen.. dat was het moment dat ie het meest nodig was.. maar ik snapte wel waar hij vandaan kwam.. toen mn enkel ingetaped was, voelde het ook zo kut om mee te dansen.. maar hij beloofte het ingetaped te houden als hij niet hoefde op te treden.. dus it was something. taemin zei iets over dat hij jongin toch niet kon stoppen.. omdat hij alleen maar stopte voor iets waar hij meer van hield dan van dansen.. ik snapte dat niet helemaal. ik liep weer naar jongin zn tas toe en bergde de zalf weer op, en pakte het sport tape. ' ik tape je nu wel in zodat ik zeker weet dat je het ook doet' zei ik nog.

Chen:

' je moet gewoon beter opletten' zei ik en stak mn tong uit. ' ik deed nog voorzichtig.' lachte ik. we dobberde met zn 3en wat rond, yixing en lennie raakte in een gesprek over hun thuis en dat ze het af en toe echt wel misten. ik miste mijn thuis al.. en dat was maar een uurtje van school vandaan.. we praatte over van alles en nog wat toen yixing ineens begon over de wild waterbaan. ' jah! die is echt leuk! kom moet je doen' zei ik en zwom er al heen/
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 23:34

baekhyun:
'waar bleef de rest! niemand was er van dej ongens hoe kon ik mezelf hier alleenvermaken! ik sprong van matras naar matras. misscehin hadde ze me laten weten wat ze waren. Ik pakte me mobiel en ag het smsje van jongdae. hij had gelijk.. Dat ging voor beide een kut nacht worden. *Lennie dan op one kamer of marlon?* stuurde ik terug nog steds niet weten waar ze waren

JOngin:
Ze liep weg en ik wilde daarom mijn spullen al pakken en me verder aan kleden maar ze zei dat ze me ging in tape. Ik stopte met lopen en deed me shirt weer omhoog. 'Damnt' hoordei k teamin lachen. Ik hees me lip op en wildeme shirt weer laten zakken. hij mocht echt niet verpesten hoor! ik hieldvan hem hij was echt mijn maatje maar als hij nu ginge ging verlullen!.. Ik was zo zuinig op mijn relatie met marlon dat ik niet wilde dat iemand dat ging verpesten. 

Lennie:
Van serieus gesprek en dobberen in het water ging we naar snelheid en wildwaterbaan! de jognens zalten altijd vol verassingen. Ik zwom zacht ze aan. En kwma al laatse aan bij de wildwaterbaan. 'Hey wat een gentlemen!' lachte ik nog
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Emptyza maa 26 2016, 23:46

Marlon:

ik snapte taemin zn gedrag niet helemaal.. maar ik negeerde het ook. kon zien dat jongin het ook niet echt leuk vond.. misschien iets tussen die twee? nee niet misschien.. zeker iets tussen die twee maar wat, geen idee.. jongin wou zen shirt weer laten zakken. ' hey, moet ik anders mn warme handen weer gebruiken?' vroeg ik aan hem. zo kon ik toch niet tapen.

Toen hij eindelijk ingetaped was keek ik op de klok die boven de deur hing.. ik rekte me uit ' het is al laat, en morgen begint het echte werk' zei ik met een gaap.

Chen:

toen we door de wildwaterbaan waren, en lennie als laatste er nog een keertje uit kwam, maakte ze een comment over gentlemen ' niet ons probleem dat je zo sloom bent' lachte ik ' en dan zit je straks weer vsat en hou je de stroming op' lachte ik verder denkent aan de vorige keer ' dan waren we nu een paar blauwe plekken rijker' zei ik en hees me op de kant. ik keek naar de klok. we waren hier al een stuk langer dan ik had verwacht. ' terug naar de kamer?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: