cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 19:35

lennie:
zijn lach was aandoenlijk en ik begon zachtjes met me hand voor me mond te lachen. MAar ik draaide me toen de muziek stopte en arma moest dansen. Chanyeol merkte op dat hij hiervoor gkeomen was. 'om marlon te zien dansne?' ik keek hem aan maar hij had me niet gehoord. Nowau klonkt het ik knikte het kwartie viel bij hem' Ja.. het is marlon.. Had je dat nog niet door.. Das de rede dat ik hier eingelijk ben om haar in de gaten te houden.. Ze moet echt stoppen...' Ik ging op me tenen staan om toe te kijken en zag hoe na het nummer een jongen op haar afstapte. 'daar gaat de volgende' ik zuchte. Keek Chanyeol aan. 'Ik denk dat je byun moet gaan steunen die moet het nu oo kwel gezien hebben. 

Gast01:
De jogngen zei niks en leek echt weak die kon hij wel aan. Met een groot ego draaide hij om en liep naar lennie toe de jonge nbij haar negerend. 'Jij gaat met mij dansen!' beval hij haar. Zijn hand ging rond haar boven arm terwijl.

Gast02:
Ze danste geweldig en hey! hij ging niet ontkennen dat hij het leuk vond. Met zijn handen op der heupen danste hij met haar. STeeds closer en closer.' damnt girl!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 19:50

Chanyeol:

ik draaide me weer terug naar lennie 'jij wist dus dat het Marlon was? Fuck! als ik dit geweten had, had ik baek hier nooit mee naar toe genomen om er achter te komen wie agma was!' ik kon mezelf wel voor mn kop slaan! het was de bedoeling dat baekhyun afgeleid werd van dr... niet er achter komen dat ze compleet door gedraaid was nu. ik probeerde over de mensen heen te kijken opzoek naar hem, maar kon hem nergens vinden. 'goddamnit waar is hij!'  

Marlon:

hij kwam steeds closer en closer en legde zn handen op mn heupen terwijl we dansten. ik legde mn eigen handen op de zijne en ging gewoon door 'you like that?'
Seoul school of art - Pagina 66 Tumblr_lzpm6hmfkx1rpq0uwo1_500_zps8ebddcf2

Luhan:

fuck! hoe graag ik ook wat wou doen... hoe graag ik er ook heen wou schieten om dr te helpen.. iets hield me tegen... chanyeol is bij dr... ze is je niet nodig nu  ik zuchtte misschien moest ik baekhyun maar gewoon gaan zoeken.. en maar hopen dat ie niks gezien had.. maar die kans was echt 0.00001
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 19:59

Lennie:
'jah! ik wist het al lang...' ik schudde me hoofd ;'Echt als je gewoon met me gepraat had had je het kunnen weten!.' ik was denk ik iets te geraakt dat byun hier ook ergesn was.. dIE gast moest dood gaan vna binnen. Ik wilde voor canyeol uit lopen maar een gast heild me tegen en verplichte me om te dansen 'nee!.' zei ik en deed me arem over elkaar wat geen zin had. hij pakte me beet hard nog ook en trok me mee naar de dans vloer' Ik wil niet met je dansne dus laat me los!' zei ik boos en streng gewoon op me plek proberen te blijven staan. 'Laat me gewoon los!' me hand nagels begon ik nu in zijn hand te zetten. WAt er toe leide dat hij zijn hand omhoog haalde me een harde klap gaf. 'Jij danst met mij' bedust met een tand door me lip  stond ik even te wankelen. Die klap was echt hard.. en blijkbaar had niemand het gezien.. Atans dat dacht ik want iedereen was aan het gielen op marlon. 'Stop!' zei ik nogmaals deze keer met meer angst

Beakhyun:
Ik had niks gezien. Ik ahd me rug er na toe gebracht en met die meid gedanst  om vervogelns gewoon buiten te gaan zitten nog voor marlon haar solo begonnen was. Daar zat ik te kijken hoe die meid rookte. 

Gast02:
'yeah!' zei de jongen opgewonden en trok haar nog dichter bij. Ze danste even tot hij dorst kreeg' kan ik je wat te drinken aan bieden' hij pakte haar beet draaide haar rond en zorgde dat ze nietweg kon lopen. Hij bleef haar uitdagend aan kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 20:13

Chanyeol:

ik was in lichte paniek toen ik baekhyun nergens kon vinden. het mocht dan misschien wel een voordeel zijn dat ik groot was en over iedereen uit kon kijken... maar baekhyun was klein.. en viel dus niet zo goed op. ok hij had nu wel bijna wit haar maar alsnog! opeens hoorde ik achter me wat gekibbel. dat was zacht uitgedrukt. maar toen ik een klap hoorde draaide ik me meteen weer om. Seoul school of art - Pagina 66 Tumblr_inline_mz5bdr6Pbo1rueat9ik liep naar de gast toe en pakte meteen zn arm vast 'laat dr met rust.' echt heb wat respect voor vrouwen man.

Luhan:

ik kon baekhyun nergens vinden.. mn misschien kwam mn hoop dan toch nog uit! toen ik er echt zeker van was dat hij niet binnen was ging ik maar buiten zoeken. en thank god daar was hij. 'gelukkig je bent hier' zei ik opgelucht 'heb je overal lopen zoeken man' zei ik tegen hem.

Marlon:

hij vroeg of hij me een drankje kon aanbieden ' sure, jou thuis of de mijne' vroeg ik aan hem en trok hem al mee naar de uitgang. niemand ging mij nog stoppen vanavond. niet zoals de laatste twee avonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 20:21

Lennie:
Ik probeerde me echt groot teh uden maar me hoofd bonkte heftuig. Me wang gloeide en me lip deed zo zeer. Ineens werd de jongen vast gegrepen door Chanyeol. Hij zei vertelde de andere dat hij respect moest hebben voor eenvrouw. Wacht! nee wacht even hij zei dat ik een vrouw was!. Ik schudde me hoofd even dat moest door dep ijn komen dat had ik nooit goed gehoord. 'Oh fak off man!' de andere gast lied me los en keek chanyeol nu drijgend aan. Chanyeol was groot maar deze gast was een kop groter en 2 chanyeol breed kwa spieren. Ik schudde me hoofd en stapte er tussen Chanyeol iets naar achtere duwend. 'niet doen niet doen. het is goed' Ik blef hem nar achtere duwen terwijl di gast juist naar ons toe kwma' Ik zla haar respect geven als e met me danst dan zal ik haar een damen laten voelen! en haar mij nnaam lten gillen!' bulderde hij. Als ik nu een kat of iets geweest was hadden me ogen plat gelegen. I kwas doodsbang niet willend dat er iemand gewond raakte..

Byun:
Ik keek op en wenkte dat hij er ij moets zitten. 'Zo jij bent opgelucht om mij te zien! Miste je me zo erg! i kweet het zonder mij is het midner gezellig!' Ik kroop dichter tegen de meid aan door me arm rond haar heen te slaan. Ze beantwoorde dit met een kus op em wang. Meteen werden me wangen rood..

Gast02:
ow hist dit ging de verkeerde kant op.. Ik wilde aandacht en me vriendin jaleoers maken.. Maar om nou neteen te gaan drinken en a;. Beetje bedust liep ik achter haar aan naar buiten toe. Op dat moment kuste me vriendin een jongen op zijn wang.  Ik hees me lip op' Jouw plek' zei ik extra luid zodat me vriendin het ozu horen. Ik pakte haar stecig beet
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 20:34

Chanyeol:

ik keek lennie ook boos aan. wat nou niet doen?! die gast moest leren om van vrouwen af te blijven. ik duwde mezelf weer tussen hem en lennie in toen hij begon over dat hij haar respect zou geven door met hem te dansen en daarna nog andere dingen. ik pakte zn shirt vast 'als je dat zo graag wilt ga dan naar agma toe ofzo. ze heeft nu al duidelijk aangegeven dat ze niet wil dus laat dr met rust' zei ik boos.

Luhan:

ik moest clean komen tegenover baekhyun... hij.. hij verdiende het te weten.. ookal zal hij er niet bepaalt blij van worden. 'ik moet je wat bekennen... ik wist dat marlon er was... daarom zijn lennie dyo en ik hier ook oh fuck ben dyo helemaal vergeten! om dr in de gaten te houden... en het spijt me echt heel erg... maar zij is Agma..' vertelde ik hem. en op dat moment kwam ze naar buiten gestrompeld met een andere jongen die luid aankondigde dat ze naar haar huis gingen. 'not again' zuchtte ik terwijl ik mn hand door mn haar haalde.

Marlon:

ik grijnste toen hij zei dat we naar mijn huis gingen 'great! laten we gaan' zei ik enthousiast. ik had een goed gevoel over deze avond. ik zag dat de jongen die ik als eerst op het oog had al met een andere meid zat, en knal rood werd van een kus op de wang. oke misschien was het maar beter dat hij van me weg gelopen was. maar hij was zo schattig! i still wanted him...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 20:43

Byun:
Me ogne groot toen verteld werd dat Marlon arma was.' Grap niet.... ' piepte ik nu eerder. Het meisje naast me ging meer rond me heen hangen. 'Ze kan het niet zijn zo is ze niet..' zei ik nu meer tegen mezelf...'en jij wist het al.. En lennie ook..' hard gegraakt keek ik op. het meisje naast me vloog omhoog. 'Wat!' riep ze en liep op de jongen af naast marlon. Ze sloeg hem 'jij ging op mij cheaten met dat mormol!' Riep ze boos. Ik Draaide meteen me lichaam om me rug naar wat er gebeurde. ME nagels in me mond. 'Nee ze kan dat niet zijn zo is ze niet!' bleef ik zeggen 

Gast02:
Me vriendin kwam op me af. 'Nu krijg ik wel ej aandacht jij zoende die nadere jongen!' riep ik boos terug..' Je wist dat ik zou komen en je ....' ik lied agma los.' Jij cheat! ik niet... Ik deed het om je aandacht te krijgen.. Maar die had je niet omdat je bij die jongen in zijn vroek wilde kruipen!' okeuy ik had agma nog al ahrd gebruikt.. Maar hey! zei zet zichzelf te koop...

Lennie:
De man maakte zich nog groter en sloeg zijn handen rond Chanyeol nek en al snel hing yeol boven de grond. 'wAt probeer je nou heh! klein mizzerig ventje. Je bent niks in vergelijking met mij!
 bulderder hij luid. 'Jesus laat hem los!~'riep ik boos waarna me hak in zijn kruis belande. Yeol beogn al paars aarn lopen toen de man hem eindelijk los lied.. Ik pakte yeols hand beet. 'loop loop!' ik trok hem mee terwijl hij nog half stikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 20:57

Luhan:

'het spijt me baekhyun... ik wou dat het niet zo was... maar ze is echt compleet de weg kwijt' op dat moment schoot die meid naast hem omhoog. blijkbaar de jongen die marlon mee genomen had was haar vriend. ik zuchtte en foccusede me nu maar op baekhyun.. die jongen was echt in shock door deze openbaring.

Marlon:

voordat we verder konden lopen schoot die meid omhoog en sloeg de jongen. ik wou boos worden op dr maar toen kwam ik er achter dat dat zn vriendin was. ik draaide me nu boos naar hem 'je hebt een vriendin?! i dont care about being used, but i do care about being used to cheat on with!' ik duwde hem weg. ik kon niet tegen cheaters.. de ex van mn broer had gecheat op hem en hij was zo depressed daarover. ik kon zulke mensen niet uitstaan.. maak het dan gewoon uit! great daar ging mn avond weer... das nu al de 3de avond oprij!

Chanyeol:

voordat ik het door had, sloegen twee hanen rond mn nek en tilde hij me omhoog. mn handen vlogen naar de zijne toe om ze los te proberen te krijgen.. maar het lukte niet. zo opeens waren ze wel los en kwam ik weer op de grond terecht. iemand pakte men hand en trok me mee. ik liep te hoesten en op adem proberen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 21:04

Lennie: 
Ik bleef yeol mee trekken en de man ging het er niet op laten. Ik trok yoel mee naar butien langs derest heen die daar stond. niet veel verderop stopte ik en draaide me om naar eyeol. Me handen naar zijn gezicht draaiend om zijn nek te bekiijken 'sorry! Sorry!' bleef ik zeggen me hand ging voorzichtig langs zijn nek.' Gaat het weer? en dank je wel.' Ik keek hem dankbaar aan. 

Gast02:
'Ik zou nooit sex met je hebben!... Zij is gene die cheat!.. I kwilde het gewoon een keer laten voelen hoe het was1' ik keek Agma nu aan.' Het spijt me..' ene kleine glimlach porbeerde ik op me gezicht te krijgen maar het lukte niet. 'Toen je me naar buiten trok wilde ik eigenlijk niet.. Pas toen ik zag waar zij mee bezig was zei ik dat... het was wraak.. het spijt meecht' Het meisje werd boos.. 'Oh nu ga je sorry zeggen tegen haar!.. Weetje daarom ga ik met andere jongens! die hebben tenmisnte wat wilskracht! meer leven in hun/' Dara op draaide ik me om' Leven in hun! je weet dat ik.... niet langer dan 5 jaar te leven heb! geen wonder dat ik niet van hot naar her wil leven!.' Riep ik terug. Meteen draaide ik me terug naar Agma' Echt sorry ik wilde je niet gebruiken het schoot me gewoon naar me hoofd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 21:15

Marlon:

ok was best wel beledigt toen hij zei dat ie nooit sex met me wou hebben. daarna begon hij zich te verontschuldigen dat ie me gebruikt had blah blah. wat blijkt nou, hij had niet lang meer te leven.. en die meid kon daar niet mee omgaan of zo iets. ik zuchtte toen hij weer sorry zei 'go after her.. its obvious you love her.. dont let her get away over something stupid..' zei ik zacht en ging op de stoep zitten. ik wist nog niet wat ik ging doen... gewoon naar huis gaan en me verder lam zuipen.. of weer naar binnen in de hoop dat er iemand anders was om me mee te vermaken.

Chanyeol:

ik stopte uiteindelijk met hoesten en was weer op adem gekomen. we waren blijkbaar buiten toen ik opkeek. had niet door waar ze me naar toe getrokken had.. was te gefocused om te stoppen met hoesten. ze pakte mn gezicht vast en bekeek men nek. toen dr hand naar mn nek ging pakte ik snel dr pols vast 'het gaat wel. heb gewoon een hekel aan mannen die denken dat ze vrouwen kunnen gebruiken' ik heb een oudere zus.. en moet er niet aan denken dat ze dit soort dingen kon overkomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 21:21

Gast02:
Ik keek de meid aan die nu ging zitten. Maar inplaats van achter me vriendin aan te gaan die terug de club in ging. ging ik naast haar zitten.' you i do love her' begon ik. 'En dat terwijl ze zo vaak op me gecheat heeft'. Ik lied me hoofd zakken. 'Misscehin is he beter zo.' Ik keek op zei. 'Jij bent normaal ook niet zo heh' Ik glimlachte vriendelijk naar haar. 'Okey dit klinkt vast heel raar. Maar jij weet nu mijn reden dat ik het wilde.. Ookal vroeg je er neit om.. Maar ik wil eigenlijk best graag jouw reden weten waraom ej er zo makkelijk in bent.' Me hoofd schuin. 'Wil je het me uitleggen.. In die 5 jaar dat ik hier nog ben.. Wil ik graag dingen leren. En achterkoem waarom mense nbepaalde dingen doen in hun leven. Sorry als ik te veel vraag of te dicht bij kom. Als je niet wilt. Dan sta ik op en loop ik weg okey. eerlijk zijn.'

Lennie:
Me hand tintelde lichtjes. 'Jap je bent weer de oude!!' ik glimlachte en trok me hand terug. 'Kom er zo nog een opmerking dat ik te dicht bij sta of?' ik keek hem met een breede glimlach aan. 'ookal deed je het met je zus in je hoofd. Ik benk je dankbaar.' Me hand ging naar me wang toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 21:34

Marlon:

hij ging niet achter dr aan... hij kwam naast me zitten. hij zei dat hij inderdaad van dr hield.. ' ga dan achter dr aan. leef je laatste jaren tot het uiterste met haar..' zei ik tegen hem. hij begon me allemaal vragen te stellen.. waarom ik zo deed en of ik hem wou vertellen wat mn reden er achter was. ik zuchtte en rolde met mn ogen 'je vraagt inderdaad veel en je komt te dichtbij. ga nou maar eerst achter dr aan..' zei ik tegen hem. 'maar zal je 1 ding vertellen. to many bad relationships' en stond op om maar weer naar binnen te lopen.

Chanyeol:

ik ging weer recht staan 'jup dus back off' zei ik tegen dr en keek rond. we waren niet heel ver van de club weg. we stonden aan de eind van de straat. 'ik ga byun maar eens zoeken... ik weet niet hoe ik hem kan opvangen... of hoe hij er nu mee om gaat... ' zei ik en deed mn kraag wat omhoog zodat je de rode/blauwe striemen niet kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 21:39

Gast02:
'levne met iemand die op me cheat?. Me gebruikt voor het geld maar zelf de club in duikt elk weekend e niet thuis komt?' Ik zuchte. 'Dan blijf ik 5 jaar lang de jongen die bij haar bleef ookal gebruikt ze hem; ik glimlachte nu zuur schudde me hoofd. Agma wilde niet blijven en stond op. ZE zei dat ik te dichtbij kwam en dat ik terug naar haar moest gaan. 'Nee doe ik niet... Soms moet je iemand laten gaa nwaar je van houd. Ze word niet gelukkig bij me. Ik kan haar niet beide wat ze zoekt. Ben dan toch gek om haar bij me te laten blijven' Agma liep nu echt weg. 'Bye~!'

Lennie:
Ik stopte naar achtere met em handen ohoog' het spijt me hoogheid!' Yeol liep weg. Ik iets verder er achteraan. Tot me ogne groot werden die gast kwam de kroeg uit zijn gezicht op -100. Hij liep strak langs yeol heen. 'Yeol!' piepte ik verstijft bleef ik staan. 'lu!' ik zag hem wel staan.. Maar er heen gaan kon niet. 'Stop! niet doen!' zei ik streng en stapte naar achtere teoe. 'Stoppen.. Ik wil niet!..' Me stem werd steeds zwakkr ik kon me wel groot houden en hem van me af blijven duwen.. Maar hij was zo groot. 'Stoppen nu!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptyma aug 01 2016, 21:59

marlon:

ik bleef even stil staan toen ik hem dat hoorde zeggen...soms moet je iemand laten gaan waar van je houd... ik wou baekhyun niet loslaten... hoe graag ik het ook wou..voordat ik weer naar binnen kon stappen hoorde ik achter me wat. het stond me niet aan wat ik hoorde en draaide me om. great... het was lennie... aish! this is the only time i will help you.. ik liep naar de gast toe en legde mn hand op zn boven arm en glipte tussen hun en legde mn andere hand op zn borst en keek op naar hem. 'kom nou, ze zou je niet eens kunnen pleasen ook al zou ze willen' zei ik met een verleidelijke glimlach. ook al was ik van binnen echt doodsbenauwd... ik had hem al een paar avonden gezien.. en dit deed hij vaker.. en ik walgde van hem..

Chanyeol:

ik had baekhyun gevonden! hij zat gewoon buiten. maar er wwaren meer buiten... luhan was ook buiten, en marlon en die gast met we ze aan het dansen was. het was een wonder dat die twee er nog waren.. had verwacht dat die allang bij haar thuis waren van alles en nog wat aan het doen. 'baek.. zullen we maar naar huis gaan?' stelde ik voor.. ik kon zien.. hij wist het.. en hij was er kapot van. op dat moment zag ik die gast van net naar buiten stormen en strak langs me heen direct naar lennie. voordat ik er ook nog maar weer tussen kon stappen kwam marlon van alle mensen er tussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Emptydi aug 02 2016, 18:01

Lennie:
Me ogen ergen groot toen marlon gewoon aan de kant gegooit werd. 'Jij werpt je voor mensen dat ik ranzig geef mij maar iet zuivers!' riep hij woedend. Zonder enige toon van respect had hij marlon flink stuk weg geduwt. Zijn stappen naar mij waren nu weer sterk en doel gericht. Echt Marlons actie had minder dan enigezin gehad. Okey mensen hadden nu hun aandacht op ons. De amre van de gast sloegen rond mijn bovne armen hij tilde me iets van de grond af zodat ik niet meer naar achterte kon.

Byun:
Toen marlon vloog, Vloog ik ook zonder nadenken schoot ik naar haar toe. 'gaat het!' was het eerste wat ik vroeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: