cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydi nov 17 2015, 21:26

Seoul school of art 34ihatz
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydi nov 17 2015, 21:46

Suho:
hij zit in de 2de *volgt les* te rijk om enige problemen te krijgen

Kris:
Me vlucht vanuit china was een verschrikkelijk drama.ik zat naast een huilende baby vreselijk!. Daarom was het de dag dat ik weer naar school moet ook een drama. Ik was me liep als een zombie door school en was al weer verdwaalt. Vorig jaar wist ik ook altijd te verdwalen. Maar een voordeel aan verdwalen. Ik kon de nieuw leerlingen bekijken. 

Er was een ding anders in dit schooljaar. dan bij andere scholen. De eerste en tweede klas zullen veel samen gaan werken in projecten en alles. Daar had ik best wel zin in. Want in mijn leerjaar zaten alleen arrogante kut meiden waar je niks aan had.. Die hadden nog een groter ego dan ik zelf! *verdwaalt*

Jongin:
Eerste schooldag en ik zat al in de trainigs ruimtens. Het was lastig.  Ik was goed in balat. Maar op deze school deden ze meer dans stijlen.. Ik moest dit onder de knie hebben voor het tweede semester. Daarom ging ik over uren maken op in de training zalen. 
Al best wel bezweet liep ik naar de las. Ik had een lijst met namen . De eerste les zou dans zijn die zou ik volgens met ene Marlon, Kai Sehun Yizing *noemt de rest van de klas op* Ik was zo nerveus. hoe ging de klas ijzn? zouden ze raar kijken dat ik alleen balet kon? want in dat uurtje voor school had ik niet veel kunnen leren. 

Met trillende handen liep ik het les lokaal in. Waar moest ik gaan staan? kon ik mensen ana spreken.? Ik begon aan de binne kant van me lip te sabbelen

Sehun:
*bitch om to fabouse om gettypt te worden!* just kidding. Ik was gewoon op tijd gebracht door me ouders. dus haaste hoefde ik niet. Ik zat op de prefectste plek in de zaal hier kon ik alles in de gaten houden. Langzaam zag ik iedereen binnen druipen.

Baekhyun:
''EERSTE SCHOOLDAG!'' gilde ik door de gangen en rende rond. Als eerste had ik engels.. bah... Ik rende als een gek en sprong alle kanten op. Ineens werd ik onderschept door iets. Ik schuikelde en nam allerlei dingne mee in me val. Ik keek op ''AISSH!'' jammerde ik en zag een meid met rood haar. Wat geen aziaat? Ik stak me tong uit. ''beter uit kijken'' riep ik en stond op. Ik klopte me kleding af en keek naar de meid. Ik lachte zachtjes en schuddem e hoofd' hopeloos!'' lachte ik en lied haar achter in de gangen ik rende naar me klas toe. Waarom zou ik me bekommeren over iemand in de gangen!

Lay
Ik liep op straat. moest ik net niet links of slaan? of was dat de volgende straat? moest ik net niet naar... nee ik had al gegeten.. Ik keek verward rond me heen. Die vrouw net zei dat het nog maar een paar meter was.. Of had ik het verkeerd verstaan. Langzaam liep ik door tot ik in mijn ooghoeken een hondjes zag achter het raam oeeh zo schattig! nee wacht ik was naar school aan het lopen. toch ? of ging ik met vrienden weg? nee het was school weet het zeker (tjah Lay he he's lost)

Lennie:
fijn eerste school dag en wist de weg al niet te vinden. Ik ging te laat komen bij me eerst acteer les.!(luhan yifan Dyo zelfde les)  nee lekker! ik was zo gestress dat ik door rende. Maar lennie kennende was ik gewoon ruim op tijd.. maar door me gehaast liep ik tegen iemand op bij het lokaal. Ik keek omhoog ''Sorry!'' piepte ik zachtjes en bracht me handen naar me gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydi nov 17 2015, 22:12

Chen:

eerste dag van nieuwe school! ik was erg enthousiast maar aan de andere kant ook beetje zenuwachtig.. wat als mn zang net goed genoeg was om me op school te krijgen, en dat er zoveel andere super goede getallenteerde zangers waren. het is wel van be the best or just go home hier.. ik schudde het snel van me af. het ging wel goed komen! onderweg kwam ik iemand tegen die een beetje dromerig en verdwaald rond keek, maar zag dat hij het logo van de school op zn rugtas had. ik liep naar hem toe 'ben je verdwaald? ik moet ook naar school of art, dus je kunt wel met me mee lopen' stelde ik vriendelijk voor.

Dyo:

ik was al ruim optijd in de klas en was al bezig met inlezen. je kunt nooit voorbereid genoeg zijn. ik had zelf eigenlijk nooit bedacht om acteerlessen te gaan nemen, maar iedereen rond me zei dat ik het echt moest proberen en dat ik er erg geschikt voor zou kunnen zijn.

ik hoorde net buiten de deur iets van geschoffel. alsof er een botsing was gebeurt ofzo..  toen ik besloot te gaan kijken was het alweer opgelost en zag ik alleen nog maar een meid staan. een westerse meid nog wel.. wow, buitenlanders worden niet snel aangenomen hier.. ze moet vast wel goed zijn dan! ok dyo niet weird naar dr blijven staren zeg wat! 'ehm hallo' oh so smooth..

Chanyeol:

ah man! ik was te laat wakker geworden.. en dat op de eerste dag! great! ik rende door de gangen heen opweg naar engels tot ik opeens tegen iemand aan knalde! ik zag een westerse meid met wit en bruin haar(?) ugh ik kon dit niet gebruiken nu! 'tsk.. waarom ga niet gewoon weer terug naar waar je hoort' zei ik bot maar ik had een verschrikkelijk ochtend humeur! en rende snel weer door naar mn klas toe.. ik zag dr vast toch niet meer.

Luhan:

ik was gewoon rustig opweg naar mn klas. ik was aan de ene kant best nerveus.. ik was een buitenlander.. ookal zouden niet veel mensen dat weten omdat ik vloeiend ben ik koreaans. maar dat was juist mn angst .. wat als ze er achter komen? opeens zag ik iets langs me voorbij rennen en een meid voor me staan. zat ze bij mij in de klas? ik keek beter. oh pls laat dr bij mij in de klas zitten! ze is ook buitenlands!

Xiumin:
*geen idee wat ik nu moet typen voor hem XD sorry minnie!* High five heb ik ook met Suho!

Marlon:

na de bij eenkomst om te vertellen hoe de klas indeling was, liep ik rustig richting naar de trainingszaal toe. eerste les van de dag was meteen dans training. naja metteen het meest inspannende gehad dan! opeens knalde ik tegen iemand op. het was een schattige jongen met geblondeerd haar. maar die illusie verdween snel toe ie zn mond open trok. ik keek boos naar hem en nog voor dat ie weg rende riep ik naar hem 'nee met die attitude ga je het redden!' en liep lichtelijk geirriteerd de zaal in. gelukkig zat ie niet bij me in de
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydi nov 17 2015, 22:32

Jongin:
Ik was gewoon op tijd! zag mij dit goed doen!.  Net nadat er een meid naar binnen gelopen was ging de deur dicht en begon de docent te praten. We moesten meteen in duos werken. We werden ingedeeld zodat je je mede klasgenoten leerde kennen. Ik moest met een Yizing maar niemand had zijn hand opgestoken. Blijkbaar was hij veel te laat.. hierdoor kon ik de opdracht niet doen. VErveelt ging ik op de bank ziten. Lekker begin.! mokte ik tot de jongne binnen kwam. De rest van de les ging nog erger... Hij leek verder van de kaart te zijn. Dan echt bij de les. Ik meost moeite doen contact te leggen.. En dat ging best wel te kosten van onze dans..

Sehun:
Ik dacht dat ik lief was geweest in me leven!. Maar ik moest doet die rood harige dansen. Met tegen zin liep ik naar har toe. ''oh Sehun'' zei ik en stak wel beleeft me hand uit. Daarna haalde ik de opdracht. Een van ons moets geblind doekt worden. Om vertrouwen op te bouwen zodat de klassieke dans daarna beter zou gaan.. Ik keek haar aan en duwde meteen de blinddoek in haar armen. Zei deed het maar ik ging nie voor schuld open! Wat ik nog wist was dat deze opdracht versprijt was over heel de dag..! We zaten bij elkaar om dat we deze dag voor 90% van de vakken samen hadden en dat we rond 12 uur moesten wisselen van posietie en dat ik dus ook geblinddoekt moest rond lopen.

Ik wachte met me arme overlekaar tot ze dat ding om zou doen.

Baekhyun:
Ik draaide me om ''yeah! veel verder dan jouw!'' riep ik terug. *volgt braaf de les*

Lay
Iemand sprak me aan. Ik staarde hem even aan om alles te vertalen. langzaam begreep ik dat hij me mee vroeg te lopen. Ik glimlachte en boog metee nbeleed dat ik maar al te graag mee liep. ''Thanks' zei ik en liep met de jongen mee. ''Seoul is ook zo..heel.. vol..druk..'' koreaans was lasitg en kon er niks van.. woordkeuzens maken ging gewoon nog niet goed. Ik liep met de jongen mee en wist niet echt wat ik meost zeggen. Op school zag ik min lokaal en verdween zomaar. Ik zou hem zo snel mogelijk bedanken als ik ehm ooit nog tegen kwam. In de les werd ik met ene jongin gekoppelt wist ik veel wat er moesten doen. Iest met een draaid? en vast gebonden zitten ofzo.. we moesten elkaars vertrouwen krijgen.. waaormzo! ik ging echt niet met hem mee d wc in!.

Lennie:
De jongen snouwde gemeen naar me meteen kroop ik inelkaar. ''sorry'' zei ik zacht. (heeft hier nog geen zelf vertrouwen heb ik nooit de eerste weken xD). Ik widle verdwijen uit de gang maar toen ik me omdraaide stond er een andere jongen voor me neus.  Hij staarde me aan, Nerveus plukte ik me haren goed. Zat er iets niet geod.? tandpasta? nee toch. Heel voorzichtig zei hij hoi. Meteen boog ik beleeft. ''hey'' zei ik zachtjes en slikte bijna in me eigen stem. Ik haat nervues zijn. Waarom kwam me faalangst zo hard omhoog zetten.. Ik durfde de jongen niet aan te kijken.''Is dit de klas voor de acteer lessen?'' vroeg ik voorzichtig. Me pony zakte voor me ogen. Ik hoopte echt niet dat hij zag dat ik knal rood geworden was. 

Ik liep naar binnne toe en ging achter in de klas zitten. (mischien wel naast dyo!) Hoe was ik hier nou weer aangenomen! wat zagen ze in me! zie al die jongen en meisjes allemaal zo perfect. Achter me was blijkbaar nog een jongen binnen gekomen. hij was ook perfect maar hij zag er best vrouwlijk uit. Zo schattig!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydi nov 17 2015, 22:47

Chen:

toen ik hem aansprak, staarde hij me eerst aan en na even begon ie pas te praten. ik merkte toen pas hoe lastig hij praatte, en toen klikte het in mn hoofd. 'je komt hier niet vandaan of wel? kom het is deze kant op' zei ik vriendelijk. zn accent klonk chinees. wat een overgang moet dat geweest zijn voor hem.

Toen we op school aankwamen waren we te laat en was die jongen ook opeens verdwenen. die had vast ook door dat we te laat waren en snel naar zn klas gegaan. ik liep ook snel naar mijn klas toe en excuseerde me toen ik binnenliep.

Chanyeol:

ik lette niet echt op tijdens de les. ik vroeg me af wat die westerse meid hier op school deed... vast om de school niet rasistisch te laten lijken ofzo.. er is noway dat die daadwerkelijk echt toe gelaten is. bijna iedereen die hier toegelaten worden, worden gescout door grote entertainments voor trainee's.

Marlon:

waarom moest ik meteen met zo'n reus dansen!?? ik kwam net tot zn borstkas man.. dat kon toch echt niet.. ugh great.. en dan ook nog geblindoekt! ik keek hem beetje arrogant aan. ik was nieuw hier en dan bouw ik meteen een bitch muur rond me heen. ik schudde zn hand en stelde me voor 'Marlon' zei ik en pakte de blinddoek uit zn handen en rolde met mn ogen 'lets just get this over with' zei ik met een zucht.

Dyo:

ik zag dr nerveus aan dr haar plukken en glimlachte 'je haar zit wel goed hoor' zei ik. ze vroeg of dit de acteer klas was en ik knikte 'jup, je hebt hem gevonden' zei ik en liep weer terug naar binnen. er kwam ook een andere jongen naar binnen gelopen en to be honest.. he kinda looks like a girl.. ik zag de meid meteen achterin de klas zitten. ik liep naar dr toe en ging naast dr zitten. misschien niet het beste idee met mn ogen maar ik had mn bril mee voor de zekerheid. ik draaide me weer naar dr toe 'we hebben nog niet eens kennis gemaakt. Do Kyungsoo, maar de meesten noemen me Dyo' zei ik en hield mn hand uit naar dr.

Luhan:

(je raad het nooit... had zoveel getypt... alles weg XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydi nov 17 2015, 23:03

Lay/kai
Hebben super veel moeite met elkaar t te dansen Enzo ruzie miscommunicatie.

Sehun:
Toen ze zo heerlijk deed lachte ik zachtjes. Okey Nice girl it is. Ze gaf mee echt een uitdagend gevoel. "Succes", grijnste i. Ik zwaaide nog een paar keer voor haar neus. Die kon echt niks zien. Ik klemde mr hand rond haar boven aan een trok haar weg uit de zaal. Nergens stond dat we binnen moesten trainen. Ik trok haar steeds verder weg. Richtig de bubbel tea kraam. " zo vertrek wat over jezelf! " zei ik flauw. Weg lopen ging ze niet kunnen een als ze de blinddoek af de kreeg ze meteen en onvoldoende!.

Lennie:
Zachtjes begin ik te glimlachte dankzij zijn compliment. Even keek ik de jongen aan. Maar al snel was mezelf vertrouwen weg.

Net toen ik zat kwam hij weer naar me toe. Ik vond het echt fijn dat hij dat deed!. Hij was ten minste niet zo gemeen tegen buitenlanders. Hij merkte op dat we ons nog niet eens voorgesteld hadden. Hij vertelde dat hij dyo kyungsoo heette een de meeste hem dyo noemde. Met een beschaafde glimlach op mr gezicht wilde ik mr ook voorstellen. "Aangenaam..." "stilte!" werd ik ontbroken. Meteen sabbelde ik op mr lip en keek naar de docent. "Welkom bij de eerste acteer les van dit schooljaar." begon hij. Wat hij daarna zei vraag het niet aan mij!. Mijn gedachte gingen weg. Koreaans was zo moeilijk... Dat ik NS even te mooie was het te vertalen.

Blijkbaar moeten we een voorstel ronden doen. Een dan niet zomaar eentje. We moeten elkaar voorstel.. Aan de hand van het uiterlijk moesten we het karakter er bij verzinnen. Manier van praten een bewegen. Ik moest het voor de jongen doen genaamt Han Lu natuurlijk maakte ik de grootste fout dit ik kon maken.. Ik noemde hem luhan.. Door nemen zo achterste voren was niks voor mij. Mr hoofd werd rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydi nov 17 2015, 23:16

Marlon:

ik deed de blinddoek voor en stond te wachten tot sehun wat zou doen. dit werd nog best wel een uitdaging.. ik vertrouw mensen niet snel.. helemaal niet eigenlijk. geweldig zo'n opdracht! opeens werd ik meegetrokken aan mn arm. ik kon niks anders doen dan maar gewoon mee gaan maar het liefste rukte ik meteen die blinddoek af maar dat betekende een onvoldoende... opeens zei hij dat ik wat over mezelf moest vertellen. ik zuchtte even 'Marlon, 21, nederland, zang en dans.' zei ik extreem kortaf 'jou beurt' zei ik.

we liepen door tot lunch en moest srsly nu ook geblinddoekt blijven. ik raakte er al een beetje aan gewent en rommelde door men tas opzoek naar mn lunch... 'Ugh great! die staat nog op het aanrecht thuis' gromde ik tegen mezelf.

Dyo:

voordat ze zichzelf kon voorstellen werden we onderbroken door de docent. hij begon dingen te vertellen over wat acteren nou precies inhield enzo. ik keek af en toe opzij om te kijken hoe het met dr ging en ze leek moeite te hebben met het begrijpen wat de docent zei.

we moesten een voorstel rondje houden, en moesten een karakter geven aan de persoon tegen over ons aan de hand van hun uiterlijk. dit word interessant.

Luhan:

oke.. voorstel ronde.. ik werd een beetje nerveus toen er verteld werd dat we een karakter toegewezen kregen aan de hand van ons uiterlijk... great.. dan word ik vast als een of andere pretty boy of meid aangewezen. ik moest beetje lachen toen die meid me luhan noemde maar zag snel dat ze zich schaamde 'he das wel goed, luhan klinkt wel een stuk beter' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptywo nov 18 2015, 09:22

Sehun:
Ze werd met de seconde korter in haar antwoorden. Ik bestelde voor mezelf een bubble tea en dronk die voor haar neus op. Ze zag het het toch niet. Toen ze vertelde dat ze 21 was begon ik alles bij elkaar te lachen. "Dan is het oppa voor jouw" grijnste ik vol leed vermaak. "Sehun, dans een 22 jaar een kom wel gewoon uit Korea!. " daar laatste zei ik heel flauw alsof het een hel bespottend iets was dat je niet uit Korea kwam!. Wat ook zo was. Zo ver ook namelijk wist zou zei de enige buitenlander zijn.. Door ging dood gepest worden op haar uiterlijk. Nee rustig maar. Ik was misschien Oh sehun. Ik deed niet aan laten. Plagen daar in tegen.

Ik nam haar terug de les in. Daar kregen we te horen dat de les dit getrokken werd over hek de dag! Een dat het na 1 uur mijn buurt was. Kortom daar was onder een uur. Waarom had ik tijdens het lopen geen rekening gehouden met waar ze allemaal tegen aan gelopen was...

Ik was aan de tafel gaan zitten en probeerde het laatste half uur aardig over te komen. Wat mislukte..

Jongin:
Heer was weer zun feest.. Ook wij moeten aan elkaar gebonden blijven tot de eind van onze vakken. Er zat een touw van anderhalve meter rond onze heupen geknoopt. Het was vreselijk!. Tijdens het eten liepen we door de kantine heen. Ik moest die jongen echt met alle macht me sleuren. Daarom was ik blij dat ik mensen uit de dans klas zag. Het was dat buitenlandse meisje. Ze was ook nog steeds geblinddoekt. Een dat was niet alles ze had haar eten vergeten.  Ik pakte mijn bakje een schoof het naar haar toe. "Wa t to dat something" zei ik zachtjes een stopte de stukjes in haar handen. Heel voorzichtig hoor. Ook al stribbelde ze en beetje tegen. Ik begeleidde de de stokje met wat eten er op naar haar mond. Als ze het niet accepteerde op deze manier. Pakte ik de stokjes over. Ik hield het voor haar mond. "Hap" zei ik.

Lennie:
De meeste lachte mee uit met me falende actie. Dit ging ik de rest van me leven aan moeten horen. Het lichte werk een beetje op toen de jongen zelf zei dat het okey was. Dit gaf mee een moment om hem aan te kijken. Zachtjes glimlachte ik. Maar nu ging het tijd worden om te laten zien waarom ik aangenomen was!. Ik rechte me rif een man terug in me op wat ik zag toen hij binnen gelopen was. Pretty faced boy maart met zeer mannelijke kleding een sport schoenen uit zijn tas. Ik ging zo staan zoals ik hem had zien doen. Meteen veranderde heel mijn uitstraling alles. "I may look like a pretty boy go you, but I will be the manly men in your life. I love soccer and I look like a loyal person." zei ik in het Engels met een chinees accent. Ik ging zitten en kroop in elkaar. Met me hangen tussen me benen wibbelde ik heen en weer.

Nu was het de buurt aan de persoon naast me. Ze nam die dyo in de zeik dat hij echt een onsociale jongen was die hier alleen maar zat omdat hij draagt te kunnen acteren een zingen. Ik vond dat zo flauw om zo over iemand te praten!. Ik keek haar best vis aan maar merkte al snel dat ik dat hier niet moest doen. Ik bleef een buitenlander..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptywo nov 18 2015, 13:18

Marlon:

Toen sehun zei dat ik hem dan oppa moest noemen, rolde ik met mn ogen, ookal kon ie dat niet zien ofcourse door de blinddoek. ' mocht je willen. Als je wilt dat ik je oppa noem moet je er wel wat voor doen.' Zei ik tegen hem en toen bwgon hij zichzelf voor te stellen op dezelfde manier dat ik dat deed. ' wat is er mis met dt ik niet uit korea kom. You can chose where you are born' zei ik geirriteerd terug.

Opeens hoorde ik een stem naast me dat ik lichtje schrok. Iemand biedde me eten aan. Eerst hoefde ik het niet. Ik kende deze.persoon niet en wist niet wat hij in mn handen stopte. Na even dacht ik dat ie het door had maar toen hoorde ik hem hap zeggen. Ging ie me nou serieus voeren? Op het mkment dat ik mn gezicht wou wegdraaien begon mn maag te knorre. ' fine ' zei ik met een zucht en deed mn mond open.
Luhan:

Ik stond verbaast te kijken toen ze dr voorstel over mij deed. Meeste kijken niet verder dan mn pretty face.. maar zij had het meteen goed! Ok nu mijn beurt over haar. Ik keek dr nog een keer van top tot teen. ' i may be a forgeiner, but the moment you underestemate me, will be your biggest mistake. Just wait till i get confortable' zei ik met een glimlach naar dr toe en stak.m duim op naar dr dat ze bij mij de spijker op zn kop had geslage .

Dyo:

Het deed met niet zoveel wat die meid over me zei. Ik ben hier voor mezelf en niet voor iemand anders. Oke heb acteren genomen omdat iedereen het zei, maar alsnog. ' i think im above everyone else while im actually really insecure. I put a major wall infront of me and act tough. But i know ill never survive in this school'  zei ik terug met een lage stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptywo nov 18 2015, 19:56

Sehun.:
Ik trok me wenkbrauw omhoog. Waarom zou jr haar helpen. Ze was toch zelf het eten vergeten. Een mr kent haar amper. Dacht ik terwijl ik met me armen over elkaar toe keek. Misschien had ik dat moeten verzinnen. Dan ging ze misschien zo ook aardig doen tegen mij. Ik zag zo op tegen het feit dat ze mr straks kon terug pakken..

Kai:
Ze hapte ze hapte! Ik lachte blij. Tot mijn bak met eten half op was. Ik kon niks meer geven omdat ik ineens naar achteren getrokken werd. De jongen aan de andere kant van de lijn bleek wat eten te willen. Het toe rond onze middel trok stak waardoor ik naar achteren getrokken werd. Ik belandde op me kont. "Nou!!" kermde ik. Met mee lippen getuit als een klein kind probeerde ik omhoog te komen. (Het is 1uur dus je mag je blinddoek af doen xD)

Lennie
Yes!! Ik had het goed!. De jongen gaf aan daar ik gewoon goed gegokt had. Nou ja gegokt. Beetje mensen kennis telt natuurlijk ook mee. Een blijkbaar wist door jongen zijn mensen ook goed. Ik bloosde. Echt ik was rood!. Toen de jongen klaar was k keek ik hem San een krulde me lippen op tot een blij glimlach. Ik wilde hem bedanken dat hij niet mijn westerse uiterlijk door de zeik haalde. Maar had nog geen mogelijkheid gezien. Want nu was heer aan do een door met om elkaar af te zeiken. Dyo pakte die meid zo goed terug dat ik bijna wilde klappen voor dyo!. Dit was echt geweldig. Met hem moest je geen ruzie zoeken!.

Na de voorstel ronden. Gingen we in groepen oefenen. En dat had ik wel gevoeld. Ik zat met alleen maar meiden door dachten dat ze de wereld waren. Dat moesten ze natuurlijk op mij af regeren. Het buitenlandertje. Ze praatte me echt de grond in. Net af ik echt niks waard was. Ik wist beter maar heer deed zeer. Daarom wachtte ik tot de laatste uit de klaar zou zijn. Zodat ze me niet achterna zouden gaan. .

Mr buik knipperde terwijl ik wachtte op een stel meteen door de klaar nog niet gingen verlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptywo nov 18 2015, 20:59

Marlon:

na een paar happen was degene opeens weg. ik wou bijna uiten dat ik teleurgesteld was, maar dat deed ik niet. i had to keep my wall up. het is mn enige verdediging tegen vreemden. na even ging mn telefoon af aangevend dat het 1 uur was en tijd om van blinddoek te wisselen. ik deed hem af en gaf hem aan sehun. 'your turn.' zei ik. als ik werkelijk een bitch zou zijn, dan had ik hem zo hard terug gepakt.. maar ik zou niet tot dat niveau zakken. ik was best beniewd wie me nou zn eten had gegeven.. maar daar kwam ik niet achter...

Dyo:

ik pakte rustig mn spullen en stond op het punt om naar de kantine te gaan, tot ik zag dat lennie bleef zitten. ik liep naar dr toe. 'ga je niet naar de kantine?' zei ik en hoorde op dat moment dr buik knorren. ik lachtte zachtjes 'kom op, trek je niks aan van de rest, zelfvertrouwen is de nummer 1 regel hier anders overleef je het niet' zei ik tegen dr en draaide me om. 'kom, we gaan wat eten' zei ik nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptywo nov 18 2015, 21:15

Jongin:

ik werd mee gesleurt door de jongen naar het eten toe. Blijkbaar had hij gen eten bij zich, dus wilde hij wat halen. DAt bedacht hij een paar minuten voor dat de pauze om was. Met veel tegen zin sjockte ik weg. Me bakje stond nog steeds op tafel.

Sehun:
Ik pakte de blinddoek aan en deed hem om. Okey dit was best wel eng zo donker. Ik wacht af tot ze iets ging doen. 

Lennie:
ineens kwam dyo weer terug en vroeg of ik niet wilde eten. Hij beogn over zelfvertrouwen. ''Het maakt me ook niet veel uit wat ze zeggen. Alleen beter ontloop je iets dan je ze juist gaat uitdagen'' zei ik zachtjes maar stond op om toch mee te lopen. Ik moest eten halen in in de kantine zelf. Ik liep zo snek mogelijk achter dyo aan. ''bedankt'' zei ik zachtjes toen we in de kantine waren. daarna haalde ik wat weten daar. Ik had zun pasje waarmee je eten kon halen. Het was niet veel, Maar het was het enige wat ik op dit moment kon betalen. toen ik me eten had. Werd er langs me heen een jongen aan een touw gesleept. Het zag er grappig uit. zo liepen er nog wel meer raren mensen. Met rare dingne. 

Ik zocht Dyo of Han, om bij te zitten. en maakte dus ook een klein vlot walkje om die andere te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptywo nov 18 2015, 21:40

Marlon:

ik zag het bakje met eten wat aan me gevoerd was nog staan, maar de eigenaar was nergens te bekennnen. ik pakte hem maar in mn tas.. wie weet kwam ik hem weer tegen.. hij herkende mij wel dus maybe? naja het was nu sehun's beurt en net voor dat hij de blinddoek om deed grijnste ik gemeen naar hem om hem even bang te maken.

ik stond op en pakte hem bij zn vest vast 'ok lets go! ' zei ik en begon te lopen na even kwamen we buiten uit en ging ik tegen een boom aan zitten. 'dus .. wat brengt jou naar deze school?' vroeg ik aan hem.

Dyo:

we liepen de kantine binnen, alleen was het zo druk dat ik lennie bijna meteen weer kwijt raaktte. toen ik mn eten gehaald had, ging ik dichtbij het einde van de rij zitten zodat ik lennie kon vinden als ze eruit kwam.

Na een paar minuten zag ik een klein ingedoken vogeltje opzoek naar een plek. ik lachte en schudde mn hoofd. kom op je bent hier niet zomaar meid.. show some confidence. ik zwaaide en riep dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydo nov 19 2015, 10:13

Sehun:

Misschien had ik haar moeten vertrouwen wat ik niet. Ik probeerde hek de weg naar buiten zelf te lopen. Daar liep uit in het tegen prullenbakken aanlopen tijdens het door de deur lopen bleef ik achter de deurpost hangen. Het was echt beangstigend zwart voor mr ogen. Ik begin lichtelijk song te krijgen dat ik haar net zo ongecontroleerd mee getrokken had.

Toen we blijkbaar buiten aangekomen waren. Bibberde ik even. Zo zonder zicht voelde het toch een stuk kouder aan. Net of je niet zien hoe hele het buiten was. Want nu voelde ik alleen de koude zachte wind die tegen mee wangen aan danste. Ineens vroeg ze iets. Ik probeerde me gezicht naar haar te richten "ben gescout een zo hier gekomen" zei ik ik sloeg mr armen onder elkaar. "En jij dan??"

Lennie:
Eerst zag ik niemand. Maar wat ik werk zag waren de groepen mensen. In het midden zaten de beroemde meiden. Nou ja de meiden door hoe dan ook dachten dat ze alles waren. Ook de drie meiden uit onze acteer klas zaten er. Das in de buurt zaten de bekende jongens. Twee vielen me op. Het was een wat kleinere jongen door op de rug zat.. Van de jongen wat ik tegen aan gebotst was. Je kon hem herkennen aan zijn oren dat waren flap oortjes. Hoe verder jr naar de muren gingen hoor meer nerds. Alternatieve een vrijelijk p vriendelijk uit zittende mensen er zaten. "Lennie!" hoorde ik iemand mee uit mijn tand roepen. Ik Fox ineen maar zang aak snel dat het dyo was. Een grote glimlach verscheen op nr gezicht. Ik Leo naar hem toe en loef mr in een stoel zakken. Ik begon te eten. Me pony zakte op nieuw voor me ogen. Misschien omdat ik zo hoopte dat niemand op merkte dat ik echt westers was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptydo nov 19 2015, 13:50

Marlon:

Blijkbaar had Sehun geen behoefte er aan om begeleid te worden door mij. naja dan niet.. zoek het zelf dan maar uit hoor. ik moest best wel lachen toen ie constant tegen iets aan liep omdat hij het zelf wou doen. toen hij eenmaal ook buiten was aangekomen, antwoordde hij mn vraag wat hem naar deze school bracht. 'gescout he? lucky bastard..' zei ik zacht 'hmm ik ben van mening dat Korea 1 van de weinige landen is die weet wat een entertainer moet kunnen. meeste artiesten uit amerika bijvoorbeeld kunnen alleen zingen, voor de rest niet .. ik ben van mening dat je van alles wat zou moeten kunnen. en op wonderbaarlijke wijze ben ik door de audities gekomen en ben ik hier' antwoordde ik.. wow.. langste antwoord dat ik ooit aan hem gegeven heb. he better not get used to it.

Dyo:

Lennie kwam bij me aan tafel zitten, alleen zei helemaal niks. ze verborg dr gezicht achter dr haren en begon te eten. ik zuchtte zacht en at rustig verder. 'hoe ben je op deze school terecht gekomen?' vroeg ik om de stilte een beetje te breken. ik vond de stilte niet erg, maar ik was wel benieuwd en geïnteresseerd. er zijn niet veel buitenlanders, laat staat buiten azie, die aangenomen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: