cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 18:36

LEnnie;
Luhan was er snel en in de tussen tijd had ik met wat fans gepraat over alles en nog wat. Ik zag hem lopen naar marlon. Ik zou hem volgen. een jongen sprak me aan. 'Knap dat je nog zorgen maakt om iemand die jouw zo erg haat. Je bent echt een Cheonsa! Je hebt er een fan bij!' ik glimlachte. 'Heel er bedankt! maar ik doe het niet voor de fans. Iedereen verdient een kans en als ze roepen om gehoplen te worde ndoen we dat ookal willen ze het niet! als jij dat ook goed! word de wereld beter!' ik zwaaide en rende daarna de club uit achter luhan aan een straatje in. Met me arme over elkaar keek ik marlon aan. 'Je bestefd dat jeje leven niet kan verneuken Door het uit gaan met byun?. ik snap dat je het lastig hebt. .Ahd ik ook met jonathan mijn ex toen het uit ging. Maar het is nu juist goed om door te gaan. En sterkter te worden.' Zei ik streng als een echte moeder
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 18:48

Marlon:

ik was echt kwaad... nee.. ik was fucking pissed off! waarom bemoeit iedereen zich met mijn leven. laat me gewoon met rust! maar neee... ze moeten zo nodig de held spelen. zo nodig iemand redden. well newsflash! i dont need saving! met mn armen over elkaar en leundend tegen de muur keek ik kwaad toe hoe lennie me zo nodig de les moest lezen. 'voor het geval je het nog niet wist. niemand houd van mn persoonlijkheid, wel van mn lichaam. might as well just give it to them to get some kind of affection' zei ik zuur tegen dr. 'niet iedereen kan cheonsa zijn.. niet iedereen wil dat zelfs.. '

Luhan:

Oh thank god ze was achter me aan gekomen. ik keek toe hoe ze Marlon aansprak. maar het drong niet door. ik schrok zelfs lichtelijk van wat ze terug antwoordde.. might as well give them my body.. srsly?! ik wist neit wat ik er op moest zeggen.. hoe kon ze zo over zichzelf denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 18:52

LEnnie;
'godverdomme marlon houd je bek dicht. Der zij ngenoeg mensne die van je houden en om je geven maar je bent fucking blind dat je dat niet ziet met je verdomte kut kop.. Jongin,. byun wij heel exo. Maar nee mervrouw fuck me denkt alleen maar aan der zelf. aawh zie mij is zieig zijn zie mij is arm zijn ze willen em alleen voor de sex want niet iedereen kan zijn zoals lennie. Fak off Marlon en kom dat die Tering waanzing van jouw. Aawh zie me zielig zijn ik drink me ladder zat en laat me fucken door alles en nog wat. Maar dump wel de mensen die echt om me geven. Want hey mijn levne ik klote.' snauwde ik deze keer woedend terug. 'Je gedraagt je als een fukcing tering baby die aandacht op eist. Je bent blind en doof voor de mensen die wel van je houden. En ga nun niet lopen teringen over het feit dat er niemand om je geeft. vanwegen je karakter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 19:11

marlon:

ik begon te lachen toen ze begon dat baekhyun, jongin hun en heel exo om me geven en van me houden. 'man die grap was ik even nodig. de helft van exo kent me niet eens. en als baekhyun van me hield dan zou hij het niet voor zo'n kut reden uitmaken met me. ookal had ik het wel aan moeten zien komen.. aangezien hij de interesse in m'n uiterlijk al verloren had. sex was het enige wat onze relatie nog een beetje bij elkaar hield maar zodra dat weg viel was het ook compleet gebeurt blijkt wel weer.' lachte ik verder. 'en je hoort mij niet klagen over dat mn leven klote is hoor, of mezelf zielig vinden. als het werkt, als dat het enige is wat ik kan bieden, than so be it.' zei ik nu serieuzer en duwde mezelf van de muur af en stapte op dr af. 'en wie eist hier de aandacht op. zover ik weet loop ik het niet aan de wereld te verkondigen. degene die weer de aandacht opeist ben jij, mijn lieve cheonsa. ik heb de jongens wel gehoord zonet. "oh wat ben je toch een schat dat je dr helpt ookal haat ze je, je bent een echt cheonsa" i just want to enjoy myself while i still can nothing more'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 19:21

LEnnie;
ow whe whe whe. Ten eerste je kent meer dan je denkt. Je bent met ze naar de karaoke geweest. En hij hield wel van je maar je verzweeg alles voor hem omdat je dacht dat je leven zo fackup was wat je alleen maar zelf doet. hij wachte op je tot je iets liet merken maar nee mevrouw zat weer in haar fucking depressie niks te doen en tegen zich zelf te zeggen hoe een zwijne even ze wel niet had. Rollend in haar eigen verzonnen medeleiden. Tne tweede we horen je neit klagen. NEe we zien je smeek beden tot wanhopige aandacht.. Zie mij dannsen en drnke zijn zie mij straks van school gestuurt worden niemand wildem e helpen niemand houd van me boeehoe. ten derde je weet ook dondergoed ersn in dat zelfmedeleidend hoofdje van je dat je meer te beiden hebt dan sex.. Je dankst goed je zingt goed maar nee mevrouw vergooit het omdat ze denk dat haar leven nu klote is. En ik vraag geen aandacht. Dat heb ik hun ook duidelijk gemaakt. Ik doe het om dat ik om je geef marlon. hoe vaak ej me oo kweg duwt ik weet dat in dat verroote ladderzatte kop van jouw nog een menselijk iemand ziet.. En geef toe je vermaakt je zelf niet... JE zet je zelf te koop voor hitsge ventjes die hun dik in je willen steken. ' ik keek haar woedend aan. 'Stap out of it voor het te laat is en ej echt naar de hoeren industrie gaat en niemand meer iets met je te maken wil hebben.. Ik weet dat je te ver van hier bent om te beseefen dat we hier allen voor je zijn. Heel exo en niet gaan makkeren dat ze dat niet doen want je komt niet eens in hun buurt om te beseffen hoeveel ze om je geven.. Want het enie waar jij om ggeeft is iemand dik in je pussy omdat je dan eindelij kgevult voelt terwijl er genoeg mense op je wachten tot je terug komt. Maar hey marlon ga zuipen tot je dood neer valt en geraped word aan alle kante. Je grote schandelen op je naam hebt staan. en hier niks meer waard bent. Ik wens je veel succes we horen wel wanneer je onze hulp aanvaard.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 19:56

Marlon:

'ik dacht helemaal niet dat mn leven fucked up was toen ik bij hem was. het was serieus het meest dat ik me ooit op mn gemak heb gevoelt. en ik heb hem meer verteld over mn leven dat hij ooit gedaan heeft. ' zei ik zacht. ik beet hard aan de binnenkant van mn wang terwijl ik aan die tijd terug dacht. ik hoorde ook niet meer echt wat ze daarna allemaal zei.. ik hield gewoon zoveel van hem dat ik gewoon niet meer wist hoe ik moest functioneren zonder hem. ik had geen zin meer om energie in dr te steken.. ik draaide me om en zonder ook maar wat te zeggen, liep ik weg.

Luhan:

ik stond echt best wel awkward bij hoe ze tegen elkaar te keer gingen. na lennie dr laatste uitbarsting stond ik in spanning op marlon dr reactie. alleen het was niet wat ik verwachtte.. ze ging alleen maar in op dat van baekhyun, op de rest niet.. daarna leip ze weg zonder wat nog maar wat te zeggen. voordat lennie achter dr aan kon, stopte ik dr 'laat haar voor nu maar. je hebt genoeg gezegt' zei ik tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 20:05

LEnnie;
'echt ik snap dat byun haar dumpt.. sorry hoor en ej kan gaan lopen zegge ndat we ok aan haar geovelens moetne denken maar nee dankje. Zie je wat ze jongin aan doet En byun aangedaan heeft het is altijd het zelfde gejank met haar.' Ik deed me handen in de lucht' ow niemand houd van mn persoonlijkheid boehoe, wel van mn lichaam. might as well just give it to them to get some kind of affection'' mokte ik het er achter aan. ;oh ja sure niemand dan laat ik me maar gewoon gebruiken is er tenminste iemand die naar me kijkt; mokte ik verder met me handen steeds de licht in doent en ee nstom gezicht trekkend. 'okey adem halen en je er geen zorgen over maken. Ze ligt over een paar dagen toch uit school.. Dan gaat ze weg op beland op straat hebben wij er geen last meer van!' ik draaide me om. 'Laten we terug aan. We kunnen haar toch niet helpen ze flikkerd toch in 7 sloten te gelijk ookal bouwen we nog tig bruggen voor de tiny winy eyes..'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 20:40

Luhan:

ik zuchtte en nam lennie gewoon mee terug naar school 'laat het nou maar los. ik denk dat je je punt wel bewezen hebt.' zei ik tegen dr. 'I.... I think she really loved him.. en weet nu niet wat ze zonder hem moet..dus het enige wat we kunnen doen is hopen dat het doordringt en ze uiteindelijk naar iemand toe gaat' ging ik verder.

Marlon:

ik was maar een steegje verderop gaan zitten.. en hoorde dus ook wat lennie allemaal zei. wat een kut wijf was het toch ook.. ik weet dat hij al het recht had om me te dumpen.. maar ik hoef dat niet van anderen te horen. zeker niet van haar. wat wou ze nou van me.. dat ik meteen alles ging toegeven, ja ik voelde me enorm kut. ik miste hem zo erg.. en wat het alleen maar erger maakte was dat hij nergens last van had.. opgelucht dat ie van me af was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 20:52

lennie'
'sorry kan er gewoon niet tegen dat ze zeit heoveel mense n om haar geven. En als ze zicht nou normaal gedraagde en door gingmet der leven.. zou byun ook eerder normaal kunnen worden en wieweet!' ik zucht enog een keer' okey dit was de eerste ker dat je me door en door gefrusteerd gezien hebt.... Ik weet het ben passief aggresief en hieldme nu nog in..' Ik lied me hoofd zakken. ;en iedereen mar zeggen dat ik een engeltje ben.. nou je moest is weten' ik pakte luhans hand beet draaide zijn arm omhoog en liedme zelf in een knuffel belanden. Met me hoofd tegen zin borst kas.' Waarom ziet ze het gewoon niet.. Na alles wat iedereen probeerd gooit ze zich maar gewoon voro jongens; ik drukte me hoofd in zijn borstkas snuggeldn. Zijn hand had ik op me schouder laten vallen. 'waarom.. Leif doen werkt niet haar de waarheid waarschijnlijk ook niet want ze gaat straks toch gewoon door..''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo jul 28 2016, 21:23

Luhan:

ik hield dr voor nu vast in de knuffel. ze had het zelf er ook wel moeilijk mee.. dat was duidelijk te zien. 'geeef het wat tijd.. wie weet heb je wel tot haar doorgedrongen.. maar dat weten we alleen maar met wat tijd.' zei ik tegen dr. 'en als ze er toch door mee gaat... dan heb je het in iedergeval geprobeerd.' probeerde ik dr wat moed in te spreken. 'sommige zijn nou eenmaal wat moeilijker te door breken. wie weet is er wel meer aan de hand.. je never know. laten we nu maar gewoon terug gaan naar de dorm ok?' stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr jul 29 2016, 21:24

Lennie:

Okey. Ik lied luhan shirt niet echt meer los en sjocjte wat achter hem aan. Bij de dorm aabgekomen bedankte ik ehm waarna de dagen gewoon normaal ingen zoals afgelopen dagen. 

We hadden weer eenbijeenkomst van exo. Jah we wnt ik mocht er ook bij zijn!.

Jongin:
nog twee dagen en het feest van me ma en pa zou komen. Ik slofte wat door de gngen eingelijk had ik blij moetn zijn. Maar ik was het totaal niet. ik had nergens zin in.. Zo ook nuet bij de bespreken.. ZE praten zo veel. 'Sorry ik g naar buiten toe vertel me de samenvatting maar.' met me handen in me zakken slofte ik langzaam door school heen.me gezicht ingevallen me haren plat op me gezicht.. 


Byun:
Ik zat bij Jongdae en yeol wat de kutten. Ik was aardig opgeknapt na alles. Had me gedachte op nul gezet en geprobeerd alles achter me te lante nzolang ik der niet zag ging het goed.!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr jul 29 2016, 21:37

Dyo:

toen jongin opstond en naar buiten toe liep tijdens de bespreking, had ik weer de grooste neiging om achter hem aan te gaan. suho hield me tegen helaas. ik wou het zo graag aan hem vertellen.. waar Marlon allemaal mee bezig was.. maar ik kon het niet. ik stond nu wel op knappen. ik kon het niet veel langer meer voor me houden. wacht.. Lennie kan ik het vast vertellen! ook al mag ze haar niet .. ze luisterde vast wel naar me. ik deed mn best om de rest van de bespreking nog op te letten zodat ik jongin de samenvatting kon geven waar hij zojuist om gevraagd had. toen we klaar waren liep ik naar lennie toe. 'kan ik met je praten? ik moet echt even wat kwijt' vroeg ik aan dr.

Chanyeol:

misschien had ik me zorgen om niks gemaakt.. misschien had baekhyun echt gelijk gehad dat het beter zo was.. want hij leek behoorlijk opgeknapt na alles. dan hoor je mij niet klagen! was allang blij dat mn buddy terug naar normaal was. 'ik ben aan de ene kant best wel benieuwd wie die agma nou is.' begon ik ' ookal duurt het vast niet lang voordat ze geschorst wor tho...'

Marlon:

ik was nog steeds so pissed off op lennie. wat voor recht had zij om zich met mijn leven te bemoeien. en dan eerst doen alsof ze zogenaamt om me geeft, en daarna zodra ik weg ben, nog kuttere dingen zei. ik keek vanaf de andere kant van de kantine naar hoe baekhyun liep te kutten met jongdae en chanyeol. hij leek zo happy.. zou ik dan niet blij moeten zijn dat hij blij is? sure ik ben echt wel blij dat hij zich neit zo kut en verloren voelt als ik. maar dat liet mij alleen maar kutter voelen. het is weer een lekker cirkeltje waar ik in vast zit. ik prikte wat aan mn eten maar echt honger had ik niet. na even zuchtte ik en gooide ik mn eten weg en begon rond te struinen door school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr jul 29 2016, 21:44

lennie:
ik keek op. 'Vertel of iwl je het onder 4 ogen?' we besloten het echt onder 4 ogen te doen dus we liepen naar de dansstudio waar ik altijd zat. Daar anagekomen keek ik ehm aan. 'Wat zit je dwars dan?'

Byun:
'WAt grijns je nou! heh!' ik stootte tegen chanyeols schouder aan. hi jzat heel de tijd als te grijnzen als ik blij zat te doen.. heel irriatant. niet veell ater begon hij over 'arma'  ''weet niet.. Maaktme ook niet uit wie wi l zijn leven nou zo vergooien.. Ik wil echt niet de naam hebben als whore in korea... Of sex scandelen als dat hebben!. Lijkt me vreselij kom je nooit meer vanaf! schande gewoon.' ik lacht een keek yeol aan. 'Ja vind het apart dat ze nog niet geschorst is'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr jul 29 2016, 21:57

Dyo:

'onder 4 ogen graag' zei ik en we liepen naar de dansstudio waar ze de laatste tijd vaak zat. eenmaal daar nam ik diep adem. oke hoe ging ik dit het beste verwoorden... 'ehm. het gaat over Marlon... ik vond dr een paar dagen geleden dronken op straat onderweg naar een bar. ik heb dr gevolgd want ik was te bang dat dr iets zou overkomen.. en maar goed ook want ik was net optijd om dr te stoppen van een hele grote fout. maar ik weet niet wat ik moet doen.. jongin is zo kapot erover en wil hem niet verder naar beneden halen door hem dit te vertellen... en ik moest het gewoon kwijt..' vertelde ik haar allemaal in 1 keer.

Chanyeol:

ik nam baekhyun en een headlock 'ik ben gewoon zo blij dat je weer jezelf bent' grijnste ik nog harder. ' daarom ben ik alleen nog maar meer benieuwd naar wie het is! zou het iemand zijn die zo hoog bij de leeraren zit dat ze het door de vingers zien? of iemand waar ze toch niks om geven en het maar gewoon laten gaan. of weten ze niet wie het is net zoals wij?' somde ik op. 'of misschien zijn er wel een paar die het weten maar het wijselijk stil houden zodat ze hun fucktoy niet kwijt raken' ging ik daarna nog verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyzo jul 31 2016, 15:49

byun:
'Of ze hebben een contract.. Toen lennie wanhopig was werd ze neit van school gestuurt vanwegen dat westere contract dat ze hebben' bedacht ik me ineens. 'Dus als ze westers is word ze net zo snel weg gestuurt' Ik knikte net of ik heel slim was maar het kwartje viel nog neit dat dat misschein wel echt de waarheid was. We sonden op om naar de les te gaan wat ik toen ook niet door had was dat we langs marlon liepen precies toen we het over esxtoys kregen. 'Ja lijkt me logisch dat ze haar dan neit aan geven. Wie wil een leven sexpop nouw niet kwijt raken.. Maar echt ik moet er niet aan denken om dat dan als Girlfriend te krijgen wetend dat er z oveel andere jongens overheen gegaan zijn! juck!' ik lachte hard.

Lennie:
Ik luisterde naar hem en knikte 'Ik had het ook door ben een avond met haar mee geweest. Toen dumpte ze me voor een jongen die ze amper kende. WAt ook logisch was want ze mag me zowieso niet. Maar toen we lieten merken dat we om haar gevendeed het haar niks..  We kunnen voor marlon niks doen dna alleen maar afwachten.' MAar tone kaarte hij Jongin aan. Ik lied me hoofd zakken. 'Denk dat die nog het hartst geraakt word door alles.. Probeerde hem gsitere mee te krijgen naar een film of iets maar hij wil gewoon niet.. Hij niet uit de danszaal weg te slaan met die meid. Want het dansne gaat niet goed tussen die twee en als hij daar weg is danst hij boven op het dak.. Zijn wangen zijn ingevallen zijn lach is weg.. En niks haalt he mer uit...' somde ik op keek kyungsoo aan. 'Ik ben echt bang dat we toe moeten blijve nkijekn want ik ka nook niks anders bedenken want door marlon drinken we niet door en zolang dat niet lukt dringen we ook niet door bij jongin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: