cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 16:55

Lennie:
'Had je me in het begin maar niet zo vaak moeten laten winnen!' riep ik naar achtere. 'Ik weet wel dat je dat deed hoor1' ik lachte en rende door de gangen heen. Dat werd hoe dan ook vanavond zware spierpijn hoofdpijn en zwakke knieen. Maar jah even genieten mag wel.
Bij de deur van de photostudio wachte ik even tot de photograaf sopte ik wilde hun dus echt niet sporen of de sweer verspesten. De fotograaf draaide zich om en baekhyun kwam in bewegen. Okey die hadden pauze. Ik liep naar binnen toe. 'sir!' lachte ik lief nu werd het me charmen in de strijd gooien. 'Mag ik uw camera. I kzette me liefste ogen op. /ik moest het hebben voor Jongdae zijn mannelijke charmens op een mannelijke fotograaf ging gooien

Baekhyun:
Ik stond op toen de fotograaf zich omdraaide. 'Denk dat je muziek moet luisteren. Ik drukte mijn oortjes met blije muziek in haar oren. Ik ahd niet gezien dat lennie met de fotograaf aan het praten was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 17:02

Chen:

ik voelde me net yixing... want je raad het nooit.. ik was dr kwijt geraakt en ik was verdwaald! ik rende als een kip zonder kop rond opzoek naar de fotostudio.. kom op zover was het hier toch niet vandaan... waarom kon ik het nou neit vinden... ik trok elke deur bijna open maar het was allemaal leeg. tot ik opeens wat gelach hoorde uit een ruimte. oke er waren mensen! ik rende er snel heen maar lennie was me dus al voor hea...

Marlon:

baekhyun kwam naar me toe gelopen en stelde voor om naar wat muziek te luisteren. het zou me op het minst kalmeren. hij drukte zn oortjes bij me in en zette de muziek aan. het was het nummer wat hij toen voor me gezongen had. meteen lichtte mn gezicht op. niet alleen door het nummer maar door zijn stem. zn stem was gewoon prachtig en zo rustgevend. ik keek hem aan ' thanks' en gaf hem een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 17:09

Baekhyun:
Ik sprong op me plek zag haar gezicht blij zijn dan!. ' ik stopte mijn mobiel in zakje en verbergde het oortjes in haar haren. ze drukte een kus op me voorhoofd. ik keek omhoog. 'luister er naar.' Ik wilde me omdraaien maar de fotograaf had alleen maar oog voor Lennie. 'meneer! ze... ze..''

Lennie:
De man bekeek me van top tot teen. '[please even ik hoef het alleen aan jondae te laten zien' ik had hem aan horen rennen dus wist dat hij er stond.'lach je altijd zo!' vroeg hij ineens. Ik keek hem verbaast aan. 'wat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 17:31

Marlon:

baekhyun verstopte zn mobiel en de oortjes zodat je het niet kon zien op de foto's. op deze manier zou het wel goed komen! ik was hem echt dankbaar. baekhyun draaide zich weer om om naar de fotograaf te gaan. ik keek langs hem heen en zag hem met lennie praten.. waarom was zij hier nou weer.

Chen:

shit ik was te laat... ze was al met de fotograaf aan het praten.. ik hoorde hem vagen of ze altijd zo lachte. ' nee! alleen als ze wat wil! ' riep ik snel. ' even als mannen onder elkaar. we spelen een spel en ze heeft me nu al een paar keer in gemaakt. oke oke ik geef toe dat ik dr eerst liet winnen, maar nu is het tijd dat de rollen omdraaien. ik hoef alleen maar uw camara vast te houden' praatte ik vlotjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 17:36

Baekhyun:
'meneer we kunnen verder' zei ik nogmaals en leip naar he toe. Maar zijn ogen waren niet van lennie af te krijgen. 'hallow! We kunnen verder!' Ik blies me wangen op. Ik maakte een rondje om te kijekn waar hij nou naar keek. Lennie straalde gewoon letterlijk. Ik keek van marlon naar lennie.. Nee ik moest aan marlon haar kant staan..

fotograaf:
Ik keek van meid naar de jongen en terug. 'Okey maar.. Ik wil jouw als model. Als je zo blijft lachen win je je weddeschap met deze jongen anders laat i hem het beet houden!' Ik sloeg me arme over elkaar 'Je krijgt betaalt en je populatieit gaat omhoog'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 17:48

Marlon:

hoe goed de muziek ook hielp.. ze konden niks doen tegen de zware teleurstelling in mezelf die ik voelde.. en natuurlijk mn haat tegen lennie die alleen maar sterker werd... als ze gewoon een keer uit mn leven bleef! maar nee ze rolt altijd binnen om het te verpesten.. ik balde mn vuisten en begon lichtjes te trillen. als het mn eigen mobiel was geweest had ik hem op de grond gegooit en weg gelopen.. waarom moest het nou een vrolijke happy fotoshoot zijn..

Chen:

woah wait what... dat ging erg snel.. ik keek naar baekhyun, die aan was komen lopen.. en achter hem in de spotlights stond marlon.. die alles behalve happy leek. lennie had zojuist dr fotoshoot afgepakt.. ookal was dat niet haar bedoeling geweest. ik keek weer naar lennie.. zou ze het doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 18:38

Lennie:
'geef de camera mar aan jongdae' zei ik en stapte weg. Ik had verloren en dik ook, want ging marlons werk niet afpakken. 'Sorry maar nee' Ik boog voor hem en wilde weg lopen.

fotograaf:
Ik blies me wangen op. 'Wil je dat ik door ga met iemand die niet kan lachen! zie haar daar staan geen grijntje geluk. Dit moet een vrolijke fotoshoot zijn. En jouw lach.. die moeten we hebben!' Ik zuchte en keek naar marlon. 'Ja nee nu sta je er lekker vrolijk bij... We betalen bakken vol met goed voor deze fotoshoot dus ik moet een model hebben en eentje die blij kijkt! En uitstraalt dat ze lief zorgzaam en gewoon omder omgeving geeft!. We moeten onze product kunnen verkopen!' zei ik streng ik moest die ander emeid hebben. Dan ging deze dag nog goed komen..

Baekhyun:
Ik wees van marlon naar lennienaar de fotograaf. Dat moest zo erg veel pijn doen bij marlon... 'Marlon..' piepte ik niet weten wat ik moest doen. Haar nu blij krijgen was hoe dna ook onmogelijk. 'Zullen we samengaan eten?' vroeg ik mar
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 18:59

Marlon:

ik beet hard aan de binnenkant van mn wang, en keek naar de grond zodat mn haar mn gezicht bedekte toen de fotograaf al die dingen zei. it hurts... it hurts allot.. i was trying my best.. ik haalde diep adem en keek weer omhoog. professioneel zijn nu.. ik deed een buiging voor de fotograaf ' het spijt me dat ik niet het model ben waarna je zocht. ik zal voortaan harder er aan werken' zei ik tegen hem en toen baekhyun voorstelde om ergens samen te gaan eten knikte ik. ' ga alstublieft verder met haar. weet zeker dat ze geschikt is' zei ik nog voordat we weg gingen.

Chen:

ik keek van de fotograaf naar lennie, naar baekhyun en naar marlon.. wat gebeurde er.. ik wist dat deze industrie hard is... dat wist iedereen.. maar dit was echt wel hard voor het feit dat we nog steeds studenten waren.. maar waar ik helemaal van stond te kijken was hoe marlon ermee omging. ze gaf vrijwillig de fotoshoot over aan lennie.. ik keek naar lennie ' proberen kan toch geen kwaad?' stelde ik aan dr voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 19:04

Baekhyun:
Ik pakte marlons hand en boog ook naar de photograaf. 'Waar heb je zin in!. Vet spul rijst? kimischi' somde ik op terwijl i haar mee trok. 'Sorry' ze ik uiteindelijk. 'Sorry dat hij zo deed!' Ik probeerde te glimlachen. 'Laten we! naar de restaurantje gaan waar je pas zo lang naar binnen had staan te staren!'

Lennie:
De deur word voor me dicht geslagen toen Marlon en baekhyun weg waren. Marlon had de fotoshoot dus gewoon over geve naan mij maar het voelde nog steeds niet goed. okey gedachte op nul en werken. Dat is waar je voor word opgeleid. Ik draaide me om nam een diepe zucht toverde me glimlach op me gezicht. 'LAte nwe het doen!' 

Meteen werd ik in de make-up gezet niet dat ze veel aan veranderde. Maar me haren meosten gekamt worden. had dat al dagen iet gedaan beetje masara en done! ik was een fotomodel!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 19:21

Marlon:

Ik liet me mee trekken door baekhyun. ik had eigenlijk nergens zin in.. mn eetlust was ver te zoeken op het moment. hij zei sorry voor het gedrag van de fotograaf. ik schudde mn hoofd en zette en glimlach op ' is niet jou fout toch? nobody's to blame.. except for me' zei ik tegen hem. het was waar.. ik was de enige die schuld had.. baekhyun stelde voor om naar het restaurantje te gaan waar ik laatst naar heb lopen staren.. het was het you are here cafe van simon en martina. ' yeah laten we gaan!' daar had ik wel zin in.

Chen:

ze ging het doen! ze werd mee genomen naar achteren voor haar en makeup. ik bleef achter om toe te kijken. ik was wel benieuwd hoe ze het ging doen. en of ze het ook iets aan vond.. maar vooral.. omdat ik bang was dat ze misschien weer een aanval kreeg en er dan niemand was om dr te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 19:26

Lennie:
gespannen kwma ik terug gelopen Ik ging op de plek staan waar hij me wilde hebben. ontspannen en lachen. Nee ben niet ontspannen Ik keek naarj ongdae zou iker god uit zien? zou het zo kunnen of? 

Baekhyun:
'ja ik ben hier?' zei ik half door haar zin heen niet weten dat het een cafee was. 'oh die' zei ik niet begrijpend. 'laten we maar gaan!' bij het cafee aangekomen kon je er zo veel doen dan lleen wat drinken. 'zullen wei de vragen ding in gaan?' vroeg ik speels!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 19:38

Marlon:

we gingen het café binnen en ik bestelde alleen maar de manga milkshake. zoals ik al eerder zei.. ik had totaal geen honger. we gingen zitten en ik dronk langzaam mn milkshake op. tot baekhyun voorstelde om hun vragenhokje in te gaan. ik wou niet .. maar ik had tegen mezelf gezegd dat ik eraan zou werken! dus dat ging ik nu doen ook. wie weet was het wel leuk.. niet meteen alles afschieten. ik knikte en stond op. ´kom mee dan!´ zei ik en trok hem mee.

Chen:

Lennie kwam terug naar buiten en ging op dr plek staan. de fotograaf was meteen al enthousiast. ik zag dr mijn kant op kijken en ik deed mn duimen omhoog en een grote glimlach. ' you can do it' monde ik naar dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 20:01

baekhyun:
ik kocht ook wat te drineken en toen ze met me het hokje in wilde lachte ik blij Ze pakte zelfs me hadn beed en trok me er heen!. Ik ging zitten en keer er naar. Het was voornamelij in het engels.. Ik keek marlon aan voor een translate. 


lennie:
daar ging het dan. De eerst para secondens was ik echt nervues en kon ik niks. maar na even kwam ik los en begon ik er van te genieten. dit ging wel goed komen. na een half uur waren we klaar. Ik had zo veel energie gegeve ndat me benen pap werden ik zacht op de grond ne keek naar iedereen die dingen deed rond mij. Het ging zo snel voor mij gevoel.

'fotograaf:
Het was perfect we hadde nzelfs meer gefotografeerd dan de bedoeling was.!. 'hey je vriendin is geweldig!'lachte ik naar dej ongens die toe gekeken had. 'had der maar goed in de gaten die gaat nog veel fans krijgen met die uitstraling van der!' ik legde me hand op zijn shouders waarna ik weg liep. me dag kon niet mer stuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 20:14

Marlon:

toen we het hokje in stapte was de vraag in het engels.. en ik zag baekhyun zn blik dat ik het moest vertalen voor hem. srsly.. waarom moest het deze vraag nou zijn.. ik moest even na denken, zodat ik geen verkeerde vertaling gaf. ' ehm.. wat zijn de voordelen van het daten van iemand uit een andere cultuur' vertaalde ik voor hem. ik keek hem aan dat hij moest beginnen met het beantwoorden.

Chen:

ze deed het echt vet goed. de fotograaf had niks op dr aan te merken. na een half uurtje waren ze klaar en verliet al de energie lennie's lichaam en zakte ze op de grond. de fotograaf kwam naar me teo en zei dat ik dr goed in de gaten ging houden en dat ze nog veel fans ging krijgen met die uitstraling van dr.. en dat maakte me bang.. ik knikte en liep naar lennie toe. ' je deed het echt vet goed' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptyza maa 26 2016, 20:19

Lennie:
Ik voelde jongdae voor me komen iztten. hij zie dat ik het vet goed deed. ik glimlachte trots terug. Maar ik was echt te moe eerst die weddeschap die ik nog niet gewonnen had toen dat met marlon dat ik lettelrijk haar werk afgepakt had toen de fotoschoot zelf ik was dood maar ook echt dood op. Ik pakte zijn vest beet en lied me zachtjes tegen hem aan zakken.

Baekhyun:
'hmm' ik titke met me vinger op me onderlip. 'Je leert lelkaar cultuur kennen. Zit vol verassignen, Ze zijn sexy' somde ik op en keek even opzei.'het is interstant hoeze naar dingne kijken en er mee om gaan.' dit was meer naar haar gericht want ik meende het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: