cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 20:33

Chen:
IK opende voorzichtig mijn ogen toen ze met haar rug naar me toestond en keek haar aan. IK grijnsde en legde me zo dat ik alles goed kon zien. "Hier kan ik wel aan wennen."

Kelsey:
*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 20:39

Sehun:
Met en vuistne in me ogen wist ik een duer te vindne naar de woonkamer. Ik haalde me handen iut me ogen en keek recht inde ogen van een grote wolf. ''AAAAH;; gilde ik hard en viel de terug de slaapkamer in. 

Lennie:
Ik draaide me om en keek chen an. 'oh ga er maar lekker bij liggen!' lachte ik en pakte me kleding. Ik begon me sexy aan te kleden inoaats van uit te kleden. Toen ik me bh en ondergoed aan het ging ik naar hem toe ne hurkte voor hem. ik dukte mijn neus tegen de zijn waarna ik ehm een kusje geef
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 20:50

Chen:

Ik keek haar grijnzend aan en kuste haar terug. "Dat doe ik toch." antwoordde ik.

Kelsey:

Ik schrok recht van een gil in mijn huis. Even bleef ik zitten nadenken. "Sehun" mompelde ik. Ik strompelde slaapdronken door de gang. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik zacht. Ik zuchtte toen ik wolf voor Sehun zag staan en ik stuurde wolf naar buiten. Ik liep naar Sehun toe. "Gaat het? Hoe voel je je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 20:56

Lennie:
'zal ik je een ontbijtje op bed brengen en gaan we dan even samen de sneeuw in!' dat laatset vroeg ik als een klein kindje dat graag naar buiten wilde!.

sehun:
Kelsey kwma de kamer uit ne keek me slaperig aan. ooh wacht. ''oh ja... nee het gaat. was even vergeten wara ik was'' zei k en wreef over me hoofd. ''nee heb zware hoofdpjn man!' lachte ik en wreef over me hoofd. 'Wolf lied me schrikken. ik dacht dat er een beest in de dorm was!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 21:05

Chen:
"klinkt geweldig" grijnsde ik naar haar. "Eigenlijk zou ik dat voor jou moeten doen, maar mij hoor je niet klagen!" grijnsde ik.

Kelsey:
Ik glimlachte en liep verder de kamer binnen en kroop in het bed. "kom je er nog even bij liggen?" vroeg ik lief aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 21:10

Lennie:
''soms mag ik je toch wel vewnnen'' lachte ik en gaf de laatste kus op zijn hoofd voor ik in me ondergoed ontbijt ging maken. 

met een bordje vol eten kwam ik terug en kreep tegen chen aan in bed ik gaf hem het bord en legde me hoofd op zijn schoot. Ik keek toe hoe hij het opat. ''is het een beetje te eten?' lachte ik

Sehun:
Ze liep langs me heen en vroeg of ik er bij kwam liggen. Ik schudde me hoofd. dat kon ik niet maken tegenover jongin. Misschien hadden ze niks meer. Maar kelsey was voor hem echt het wonderkindje en daar gnig ik niet utssen zitten. Niet na alles. ''Ik moet maar is terug naar de dorm want ze weten volgens mij niet eens dat ik er niet ben. En straks worden ze nerveus of wat dan ook!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 21:19

Chen:

Ik grijnsde en bleef op haar wachten. Ik grijnsde nog breder toen ze terug kwam. "dit is de mooiste ochtend van mijn leven" zei ik en begon te eten. Ik knikte toen ze vroeg of het te eten was. "Het is lekker. hier proef maar." glimlachte ik en stopte wat eten in haar mond.

Kelsey:
auwtch. Dat deed pijn. Ik beet op mijn lip, daar ging al mijn blijdschap. Nu hij nuchter was, wou hij ineens zosnel mogelijk van me weg. Ik voelde me beschaamd, boos en verdrietig tegelijk.Ik knikte. "Je vind de deur wel he?" zei ik en draaide me van hem weg. Ik rolde me op.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 21:19

Chen:

Ik grijnsde en bleef op haar wachten. Ik grijnsde nog breder toen ze terug kwam. "dit is de mooiste ochtend van mijn leven" zei ik en begon te eten. Ik knikte toen ze vroeg of het te eten was. "Het is lekker. hier proef maar." glimlachte ik en stopte wat eten in haar mond.

Kelsey:
auwtch. Dat deed pijn. Ik beet op mijn lip, daar ging al mijn blijdschap. Nu hij nuchter was, wou hij ineens zosnel mogelijk van me weg. Ik voelde me beschaamd, boos en verdrietig tegelijk.Ik knikte. "Je vind de deur wel he?" zei ik en draaide me van hem weg. Ik rolde me op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 21:24

Sehun:
'yeah zolang Wolf maar niet in de weg loopt.' lachte ik en pakte me jas en deed me schoenen aan. ''bel me als je afleiding nodig hebt. heb nog atijd het zelfde nummer'' zei ik voor dat ik de deur uit ging. hoe ging ik dit in godsnaam aan de jongens vertellen. ''Hey jongens! ik ben het gala uitgevlucht met Jongins ex en ben daarna naar haar huis gegaan en weet niks meer van de nacht er voor alleen da tik in haar kamer wakker werd in haar bed!'' zei ik zachtjes tegen mezelf. hoe dom kon ik zijn.. ''Je nee ik ben met kelsey naar huis gegaan. Je weet wel de ex van onze Jongin. mede de reden waardoor Jongin nu zo is! Je ne ik heb veel gelachen!'' ging ik verder.

Lennie:
'nomnomnom' zei k overdreven. ''Oeeh wat zijn mijn kookkunsten gewoon perfect!' lachte ik en drukte me gezicht tegen zijn buik aan. ''zelfs vanuit deze pozitie ben je knap!''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 21:52

Chen:
"Dat weet ik wel" antwoordde ik grijnzend terwijl ik verder at samen met haar. "Wanneer wil je eigenlijk voor een pup gaan kijken?" Vroeg ik haar.

Kelsey:
ik reageerde niet op hem. Jongens zijn allemaal dezelfde en sehun was geen uitzondering. Pas toen ik zeker wist dar hij weg was stond ik op. Ik wilde naar Gidae en ik moest nog drugs gaan halen. Ik kleedde me aan en zag iets op de grond liggen toen ik beneden kwam. Sehuns gsm. Ik pakte hem op en zuchte. Ik kwam toch voorbij de dorm ik gooi die daar wel even af dacht ik en vertrok
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 21:56

sehun:
*geef aa nwanneer je bij het huis bent en hoelang er tussen zit Razz*

Lennie:
Ik haalde me schouderes op en kauwde het stukje eten dat ik opnieuw in me mond kreeg op. ''Ik had een schattig nestje gezien. Bij een boedrij buiten seoul. Het is een witte langhge herder. '' Ik zei. Maar ik had niet verwacht dat ik er nu een zou aan willen schaffen als waakhond.'' ik zachte ne legde me hand tegen zijn wang aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 22:14

Chen:
"wanneer wil je dat dan?" vroeg ik aan haar terwijl ik alles opruimde. "Misschien is het wel een goed idee om nu te gaan kijken? Ik bedoel niet nu, nu maar toch heel binnekort."

Kelsey:

IK deed er een uur over om tot bij de dorm te geraken. Ik haalde diep adem en keek naar de bel. Zou ik aanbellen of gewoon iemand bellen om tezeggen dat ik beneden stond omdat Sehun zijn gsm was vergeten? Ik koos door de wazigheid in mijn hoofd voor de eerste optie en belde aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 22:25

Lennie:
''ja kan. Wil je mee? ik zou graag hebben als je mee gaat want een hondje koop je niet voor een paar jaar'' ik keek hm aan met de gedachte dat we over een tijd samen zouden gaan wonen e hi het huis dan moest delen met een andere jongen!.

Sehun:
'Jongin!' Riep ik terwijl ik achter hem aan leip door he gebouw Ik had hem een halfuur weten te ontwijken maar had het verteld tegen Suho waar ik geweest was en Jongin had het gehoord. hij begon over drugs en andere dingen en ik schold hem uit. Ik was gewoon zo boos dat hij kelsey daar voor uitmaakte. Dit lied jongin nog verder door draaien en liep weg. Ik gilde even en rende achter hem aan de dorm uit. niet weten dat kelsey er was.  Jongin gooide de deur open en rende weg. zonder na te denken. Ik porbeerde er achteraan te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 22:34

Chen:
"Natuurlijk ga ik mee!" Glimlachte ik. "Je gaat echt niet zonder me!" Ik stond op en zocht mijn kleren "kom ga je nu maar aankleden als je nog naar buiten wilt" lachte ik en sloeg haar op haar kont waarna ik mezelf ook aankleden.

Kelsey:
Met een hele hoop zenuwen in mijn buik stond ik te wachten tot een van de jongens de deur zou open doen. Ik zou gwn sehuns gsm in zijn handen duwen en weggaan. De deur vloog open en ik moest aan de kant gaan omdat een kwade Kim Jongin naar buiten stormde. Ik beet op mijn lip en keek hem na. Achter hem volgde Sehun
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Emptydi feb 16 2016, 22:39

sehun:
Ik stopte met rennen en draaide me om. Het was kelsey. 'oh' zei ik en wilde terug lopen.. Maar ik kon JKongin niet halsoverkop weg laten lopen. ik draaide me om en wilde verder lopen. Maar daar kwamen de twijfels. Ik keek terug naar kelsey en toen wer naar de deur. dit herhaalde ik een aantal keer. Ik wist niet wat ik meost doen.. Jongin voor de zoveelste keer achteraan rennen en hem van gekke dingen weer houden. of kelsey helpen die naar onze dorm gekomen was voor het eerst in een jaar.

Lennie:Jongdae sloeg me op me kont en stond op. ''jaah!'' lachte ik en kleedde me zo snel aan dat ik al met me jas en sjaal om klaar stond. ''schiet je op!'' vroeg ik terwijl ik p me mobiel wees da thet lang duurde. Natuurlijk zei ik dat voor de grap want hij was ook bijna klaar.'

Ik gooide de deur naar buiten open en haalde me neus op. het felle licht van de net gevalle sneeuw was zo helder dat ik in me ogen begon te wrijven. ''Zullen we naar de han river gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 10 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: