cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 12:25

Chen:

Ik kreunde toen haar gsm afging en daarna die van mij. Weg mooi moment. Ik zuchtte en rolde van haar af om naar mijn gsm op te nemen. Suho. "Hallo? Wat is er?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 12:29

Lennie:
Chen was wel op tijd om op te nemen. Dit gaf mij de gelegenheid om hem zwaar hard te pesten. Ik zette mee tranen speels in zijn nek een begon te binnen een sabbelen. Mee hand legde ik op zijn buik een lied hem naast benede glijden.

Suho:
"Ah jij bent wel wakker!  Kom naar huis een neem Lennie mee. We gaan naar de bergen de first snow bekijken!. Een Lennie moeten mee! Weer vertrekken onder 1uur"
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 12:51

Chen:

"oh ja ik zal het zeggen." probeerde ik zo normaal mogelijk te zeggen en legde meteen af. IK drukte haar weer tegen het bed. "Suho vroeg of we mee gingen de eerste sneeuw bekijken?" vroeg ik aan haar tussen kussen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 13:59

LEnnie:
Chen hing op ne drukte me opnieuw in het bed. Hij begon me nek weer kusjes tegeven. Ik kon me gevoelens voor die jongen gewoon niet onder controle houden!. ''dan gaan we mee!'' zei ik en legde me handen tegen zijn borstkas ik drukte hem iets meer omhoog en keek in zijn te bruine ogen. Ik draaide me nagels zodat ze in zijn borstkas belande.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 18:09

Chen:

Ik schoot achteruit. "Auw! wat doe je" riep ik uit en keek naar de afrdrukken van haar nagels in mijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 18:15

Lennie:
Chen schoot omhoog. Ik begon zachtjes te lachen. "Schat ik heb geen nagels!" ik lied mr vingers zien. "Heb de er afgebroken toen licht gestrest was in de tijd dat jij weg was. " lachte ik zachtjes om zijn klein zerigheid. Meh me vingertoppen aaide ik onder zijn borst kas een keek hem beleefd verliefd aan. Ik besloot om ook terecht te gaan zitten en j kuste zijn borstkas op de plek waar mijn machteloze vingers in geprikt hadden
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 18:18

Chen:

"En toch deed het pijn!" jammerde ik. "Laten we ons maar eens gaan klaarmaken om met de jongens weg te gaan." stelde ik voor en klom al in mijn broek. IK trok ook mijn t-shirt over mijn hoofd en deed mijn schoenen al aan. "Kleed je maar lekker warm aan" zei ik tegen Lennie
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 18:49

Lennie:
Ik lachte en zei sorry waarna ik me om aankleedde. We ontbeten samen en toen binnen we met de andere leden naar de berg zelf kai ging mee. Ik wist daar als het druk werd ik van jongdae weg moest cachegeheugen de fans. Maar in de tussen tijd ging ik zeker genieten van de jongens. We kwamen boven aan de berg. Het uitzicht was mooi. Nu een moment samen meer jongdae zien te vinden om er samen van te genieten
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 19:30

Chen:

Ik keek naar Lennie toen we bovenop de berg stonden. Ik glimlachte. We stonden samen te kijken, maar toch apart, die telde toch ook he? Ik was ervan verbaasd dat zelfs kai mee was, hij leek vandaag beter, was er misschien iets gebeurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 19:56

Lennie:
Het was zo koud hier boven mar zeker waard. Ik keek naar jongdae en onze ogen maakte connectie ik glimlachte verliefd en wees langs hem heen naar de zon die schitternd door de  wolken scheen. Daarna maakte ik een hartje. Voor de gans me zowat overliepen. Dit was iets waar ik dus nog echt aan moest winnen ookal ging ik al jaren met hun om. Dat was het feit dat ik nu afstand moest houden. Ik ging zitten en keek toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 20:36

Chen:

Ons rustig moment werd al snel verstoord en veel tijd om de eerste sneeuw te zien kregen we ook niet. Fans vroegen al snel om foto's en handtekeningen en uiteindelijk waren we alweer druk bezig met hun. Velen fans omringde ook Kai die vandaag het meeste aandacht kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 20:41

Lennie:

*ik ga alvast naar beneden <3 zie je daar wel!* stuurde ik terwijl ik me weg naar benede vond

Kai:
Ik had het zwaar. Nee ik was er nog niet overheen. Maar ik ging geowon doen alsof alles goed was. Ik kreeg ze er toch niet mee terug. beide niet. De fans kwamen op ons af en vroegen om foto's op een of andere manier kwamen zeallemaal op mij af. Ik deed mijn uiterste best om te lachen dansen en plezier uit te stralen. MAar van binnen ging ik steeds verder dood. Me benen leken gewoon te verzuren! dit was ik niet echt meer gewent. 

Tegen de eind van de middag gingen we in ee ngrote stoet naar benede. Ik moest Lay gewoon af en toe vast klemmen om niet te vallen.

Benende aangekomen haalde we lennie op en gingen we richring huis. Daar maakte we ons klaar voor het gala van die avond. Ik lied me make-up doen zoda tik ern iet zo dood uit zag.

We dumpte Jongdae bij lennie en gingen daarna in kleine groepjes naar het gala toe
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 20:47

Chen:

Ik las Lennie's bericht en stuurde terug dat ik er ook zo snel als ik kon eraan kwam. Al duurde dat nog wel even. Uiteindelijk gingen we allemaal naar beneden. Ik zag dat Kai het toch wel moeilijk had af en toe en zocht hulp bij lay. We kropen de auto's in en haalde Lennie op. Ik greep meteen haar hand vast. Maar we moesten alweer afscheid nemen toen we thuis aankwamen. "Ik zie je zodra ik klaar ben." grijnsde ik. "Stuur me maar wanneer ik je mag komen uithalen." IK kuste haar nog eens en vertrok toen naar binnen om me klaar te maken.

Kelsey:

De bel ging en ik stond kreunend op. Ik wist dat het mijn stylistes waren die me zouden helpen klaarmaken voor dat stomme gala. Ik deed de deur open en ik zag dat ze lichtjes schrokken van mijn uiterlijk. "Laten we jou eens mooi maken" glimlachte de oudste en zo gingen ze aan het werk. Met veel tegenzin bracht mijn chaffeur me naar het gala. Ik haalde diep adem toen hij stopte. IK moest er maar het beste van maken en deze keer eens mijn avond doorkomen zonder drugs. Ik stapte uit en liep over de rode loper naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 20:53

Lennie:
*ik wacht op je! <3* stuurde ik terug terwijl ik mijn jurk nog een keer goed deed. Okey jas aan glimlachen en laten zien dat je het waard bent om de date van jongdae te zijn. connecties maken en genieten! I kwachte tot de deurbel zou gaan. jesus wat spanned was dit!

Luhan:
Ik had met jessica afgesproken en Amber ging met Sehun. met zun 4tjes liepen we over de rode loper naar binnen toe. Dit ging ee ngezellig avond worden zonder porblemen evne alles vergeten en feesten!. (zijn eerder binnen dan kelsey)

Kai:
Ik ging alleen. niet echt een date geregeldn of iets. Vond ik ook niet bepaald nodig. komende levensjaren geen relatie meer. nooit meer.. ik ging wel date met de muziek. Ik liep de zaal in. HEt was al mega druk,. Iets te druk als je het aan mij vraagt
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptydo feb 04 2016, 21:07

Chen:

Eindelijk stuurde ze dat ze klaar was. Ik liep naar buiten en drukte op de bel. Gelukkig woonde ze zo dichtbij. En toch was ik zenuwachtig.

Kelsey:

Het was al mega druk in de zaal. Ik keek rond. Iedereen was hier wel met iemand. Ik zuchtte en liep recht naar de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: