cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 10:47

Lennie:


' aaish!!' ik nam al steeeds meer woorden van de jongens over. 'Ik kan toch moeiljik alle plezier gunnen van de keuken in de fik zettten!' zei ik en pakte de spullen aan. Ik zette de rijst koker aan e nbegon aan het gerecht.

Kai:

FILMKIJKE!!

suho:

spelletjes doen

sehun;

douche! ik bedoel laten we doen durven of de waarheid doen. We deden dat ook op de eerste dag so. mooie afslutieing toch?

xiumin:
eten en filmkijken!

Lay:

heh? wat waar hadden we het over *tataly lost*
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 10:52

chen:

Ik lachte. "Laat me er dan wel eerst uit voor je besluit de keuken in de fik te steken." grijnsde ik. "Er zijn fans die op me wachten en hopen dat ik levend terug kom hoor!" Ik wreef met mijn hand door haar haar.

Kelsey:

Ik zag het niet zitten om een film te kijken. Dat vond ik zelf niet zo leuk. Ik lachte naar Sehun. "Ik wil ook wel doen, durven of waarheid spelen." antwoordde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:01

Lennie:

'jaah, jaah! fans die op jouw wachten! laat me niet lachen'grapte ik en gooide de vaatdoek die naast me lach naar zijn hoofd toe. Toen hij met zjin handen door me haren heen ging. Keek ik ehm boos aan. Als hij zich omdraaide zou ik een flinke trap tegen zijn kont geven! mwhaha!' ik lachte veel en keek blij naar chen. 'jongdae!!!. De rijst wil niet koken! ik faal! kan niet eens rijst goed krijgen!!!' ik keek in de rijstkoker..

Kai:

Dan doe nwe dat!

xiumin:

urrgh

sehun:

Ik glimlachte. 'laten we ons eerst aankleden. Ik stond op en bedankte voor het eten. Draane liepen Kai ik en lay naar boven toe om ons aan te kleden.

Lay:

wat? wat moet ik doen? heh?

suho:

Ik stond op en keek kelsey aan 'Ik ruim het hier wel op' zei ik en keer haar aan. Ik kon er wel aan wennen dat ze voor ons zou zorgen op deze manier. Ik schudde me hoofd. Nee dit is de laatse dag dat we haar zouden zien. Ik liep naar het aanrecht en begon afte wassen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:05

Chen:

"aauw!" riep ik en keek haar kwaad aan al was ik dat niet. Ik keek naar de rijst en lachte luid. "Yah! Je moet het ook wel goed aanzetten!" Zei ik en drukte een paar knopjes in en de rijst begon te koken. "Kyungsoo heeft je dan toch nog niet alles goed geleerd." Ik legde mijn arm om haar schouder. "Kijk maar naar mij, ik ben beter dan Kyungsoo"

Kelsey:

Ik hield Suho tegen met een glimlach. "Laat mij maar, dan kun jij je gaan aankleden." glimlachte ik naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:12

Lennie:

'Ik ben nog steeds een held in de keuken!!! wel een held op sokken!.' ik glimlachte blij. Chen sloeg zijn arm rond mijn schouders en zei dat ik maar naar hem moest kijken. Ik glimlachte 'yeah sure jij beter!' ik prikte Chen in zijn zij zodat hij los zou laten. 'Je vlees brand aan!' lachte ik en wees naar de pan!'Jaah je bent echt goed!!'

Suho:

'Oh wil je zo graag dat ik mijn lichaam bedekt' vroeg ik en keek haar terleurgesteld aan (aka: efteling rp Tumblr_inline_nn89ulbwES1r94y6q_500 )

rest:

kleed zich aan
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:15

Chen:

Snel liep ik naar de pan en haalde die van het vuur. "Ach dat ziet toch niemand!" lachte ik en zette de tafel klaar. "Len, ga jij tegen de andere zeggen dat we kunnen eten?" vroeg ik lief terwijl ik het eten op tafel zetten.

Kelsey:

Ik glimlachte even. "Nee, maar ik denk dat jij dat wel wilt, want als je zo nog lang gaat blijven rondlopen dan sta ik niet in voor de gevolgen voor wat ik dan ga doen." grijnsde ik en begon met de afwas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:22

Lennie:

'nou omdat je het zo lief vraagt' ik stapte de keuken uit en keek naar de jongens op de bank 'eten!' zei ik en daarna rende ik naar boven ik klopte aan bij Kris zijn deur. voorzichtig deed ik de deur open. 'eten' zei i kzacht

Suho:

'Oh!, nou kom maar op met die gevolgend' lachte ik en schudde me hoofd. 'dan ga ik me aankleden!

Ik liep naar boven toe en kleedde me aan. Daaran gingen we met de rest van de groep in de woonkamer zitten wachtne op kelsey
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:26

Baekhyun:

Ik sprong meteen op en rende naar de keuken waar ik begon met eten .

Chanyeol:

*gaat eten*

Kris:

Ik keek op en knikte "iK kom dadelijk" Zei ik tegen haar. Ik was eigenlijk van plan om helemaal niet te gaan eten. ik was slecht in afscheid nemen het zou te emotioneel voor me zijn, ik ontweek zo'n momenten liever.

Kelsey:

Toen ik klaar was met de afwas nam ik een fles wijn en 7 glazen en ging ik naar de woonkamer waar de jongens al zaten. Ik zette de fles en de glazen neer op het salontafeltje en ging naast Suho zitten. "Goed wie begint er?" vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:33

Lennie:

Ik rende daarna naar benede en ging zitten. Ik had me eten op. Maar kris was niet gekomen. Ik zuchte en keek naar zijn bord. Ik dacht neict echt overna ik pakte het bord op en liep naar boven toe. ik klopte weeraan 'fanfan. Ik heb je eten begracht. dadelijk word het koud' zei ik en deed de deurlangzaam open.

Suho:

'Laten we deze keer de jongste laten beginnen sehun' Ik pakte wijnfels aan en schok de glazen vol.

sehun:'lay'

Lay: 'waht? doe maar doen'

Sehun:'dans je nieuwe dans op een verwijfde manier!

Lay":

efteling rp Tumblr_n5bh960KYu1r5i3kmo1_r1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:38

Chen:

We aten en lachten, maar Kris kwam niet. Toen iedereen klaar was ging Lennie naar boven met het bord van Kris en ik begon af te wassen.

Kris:

Ik keek op. "Oh eh dankje" IK stond op en pakte het bord van haar aan. "IK denk ddat ik in slaap was gevallen." Ik glimlachte flauwtjes en zette het neer op de bureau

Kelsey:

IK lachte om Lay en keek naar hem. "Wie nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 11:54

Lennie:


Hij pakte de borden aan. onze vingers raakte elkaar aan. Ik zuchte en draaide om 'eetsmakelijk dan' ik draaide me om en kreeg zi om te tekene. Gewoon ff rustig tekenen. portret enzo. Ik liep naar me slaapkamer en begin met tekenen.

lay:

kelsey jouw buurt
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 12:03

Kris:

Ik keek naar het eten en zuchtte. IK liet het staan en kroop weer mijn bed in.

Kelsey:

"DOEN!" glimlachtte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 12:09

lay:

'lik de wang van je rechter buurman' glimlachte ik.

Ik zag hoe Kai en sohu elkaar aan keekn en bekeken wie rechts zat...

suho:

waht zie lay nou?

Kai:

waut!!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 12:16

Kelsey:

Ik trok mijn wenkbrauwen op naar Lay. "Waarom moet ik kai's wang likken?" vroeg ik hem verbaasd. "Wat is dat nu weer voor opdracht?" IK draaide me om naar Kai en likte snel zijn wang. "Jij bent" Zei ik tegen hem.

Kris:

IK viel in een droomloze slaap. Ik voelde me neit veel beter teon ik wakker werd en zuchtte. De zon was nog steeds niet terug. Het was zelfs nog niet eens midden in de nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo apr 23 2015, 12:22

Lay:

ik haalde me schouders'vond ej eht neit leuk dan!' grijnste ik

Kai:

Ik schork toen ik ahar tong over me wang voelde. 'Hey!!' zei ik en wreef over me wang. Eigenlijk niet om de nattigheid er af te krijgen maar gewoon... ..........

okay... 'doen!' zei ik en keek haar aan


Lennie:

ik ahd me tekening af en kreeg zi in een late night snack. ik stond en gooide de deur open
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: