cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptydo feb 04 2016, 21:10

Lennie:
ik deed de deur open en bleef op me lip bijten. Nerveuesheid nummer 1. Ik keek naar een pracht jongen ik kon me ogen gewoon niet geloven!. Hij was zo knap. ''waar heb ik het genoeg van om zun knappe jongen voor me deur te hebben?'' vroeg ik en glimlachet naar hem. Ik pakte me jas endeed hem aan. daarna pakte ik zijn arm beed en lied me naar de taxi begeleiden

Kai:
Ik zuchte en keek naar luhan en sehun die helemaal los gingen. noujah los ze danste met hun meisjes. Ik leefde misschien in het verleden. En bleef overeind door me zelf leugens te vertellen. Maar ik ozu hier zo graag heen zijn gegaan met kelsey. Ik sloot me ogen. sluit alles buiten. dacht ik terwijl ik rond liep om te kijken of ik iets kon doen. Ik slofte langs de bar op naar de stoelen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptydo feb 04 2016, 21:22

Chen:

IK glimlachte naar haar. "Waar aan heb ik het verdient dat ik zo een mooi meisje mee mag nemen naar het gala" grijnsde ik en begeleide haar naar mijn auto waar ik de deur voor haar open hield zodat ze kon instappen. Ik ging zelf achter het stuur zitten en reed naar het gala.

Kelsey:

IK bestelde iets te drinken en keek naar de mensen die er al waren. IK zag Luhan en Sehun met twee meisjes aant dansen. Ik merkte ook de andere leden van EXO op, ik zag Kyuhyun en zoveel andere artiesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 11:35

Lennie:
in de auto er heen was he gezellig. Zoals altijd met hem. Ik moest nu zelfs bijan me make-up opnieuw doen omdat ik zo hard lachte dat de tranen in me ogen stonden. Toen we er waren pakte ik Chens hand beed. ''wat als jhet fout gaat? Ik weet dat ik hier ook kan lopen als Drama producer enzo. Maar wat als mensne gaan haten dat wij samen zijn? zou je dna ong bij me blijven?'' vroeg ik voorzichtig en keek hem even niet aan. Ik wist hoeveel Exo en zijn zang carriere voor hem betekende. En dit zou de erste keer zijn dat we samen als date de wereld in zouden gaan. Aangezien er overal camera;s zouden zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 11:44

Chen:

Ik kneep even in haar hand en keek haar aan. "Wat er ook gebeurd, ik blijf bij je" glimachte ik en kuste haar voorhoofd "ik zal altijd van je houden. Ben je klaar om naar binnen te gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 11:51

LEnnie:
wat hij zei deed me ceht goed ik begon helemaal te glunderen. Snel gaf ik hem een kus en stapte uit. ''hier gaa we dan!.'' zuchte ik enwachte tot chen de gentlemen zou uit gaan hangen. aangzien hij toch goed voo de dag moest konen kon ik niet voor hem naar binnen lopen en strond eigenwijs zijn. Ik moest zijn imago hoog houden en hope ndat de fans het gingen accepteren. 

We liepen over de loper nar binnen toe. Dit gaf zo veel stress mee!. 

Maar binnen viel alle stress van me schouders af! zag hoe mooi alles was. ''dansing mascheen! laat je moves is voelen!'' zei ik flauw
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 12:21

Chen:

Ik stapte ook uit en bood haar mijn arm aan. Samen liepen we over de rode loper naar binnen. Ik voelde me zo trots om hier naast hazr te lopen. Eenmaal binnen keek ik rond en zei lennie dat ik mijn dansmoves eens moest laten zien. Ik grijnsde. "Straks" antwoordde ik "kom daar zijn de jongens laten we even naar hun gaan" zei ik tegen haar en greep haar hand vast en trok haar mee naar de jongens
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 12:27

Lennie:

Ik liep met chen mee naar de jongens. Daar stond ik even tot mijn heerlijke buik geluid begon te maken. ''ben even daar heen' zei ik en wees naar de bar toe. Ik liep door de jongens heen. Het doorde aardig lang want ik werd vaak aangesproken door mensen die me blijkbaar kende van me drama's damnt! ik wilde geowon wat wijn halen!. Eindelijk nar denk ik een half uur kwam ik aan ij de bar. Ik ging zitten naast en meid met een zwarte jurk aan. ''witte wijn graag'' zei ik en leinde voorover.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 12:36

Chen:

Ik keek toe hoe Lennie naar de bar liep. Ik wilde meegaan maar ik werd tegengehouden door mensen die met me wilde praten. Ik hield haar wel de hele tijd in het oog.

Kelsey:

Ik hoorde een bekende stem naast me en keek op. "Lennie?" Zei ik verbaasd toen ik haar zag. Natuurlijk was ze hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 12:39

Lennie:
Ik kreeg me wijntje en niet alleen dat! Iemand zei me naam. Ik draaide me om en probeerde lief te lachen konden ze me niet met rust laten! oh het was kelsey!'' hey !'' zei ik lichtjes geschrokken niet verwacht dat ze nog in de drama wereld zat. Door haar make-up zag ik niet hoe bagger ze er aan toe was. ik glimlachte. 'hoe gaat het?''vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 12:41


Kelsey:

"Euhmm...goed" loog ik en toverde een nepglimlach op mijn gezicht waarmee ik de hele avond door probeerde te komen. "Met jou?" Vroeg ik "ben je hier met de jongens?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 12:47

Lennie:
'oh mooi zo!' Glimlachte ik terug met me goede vertrouwe dat ik niet verwacht dat ze zou gaan liegen. Maar ik moest beter weten!. 'Ja ze zijn versprijt over de zaal. '' zei ik en wees naar een paar. ''met wie ben jij gekomen dan? Kyuhyun?'' vroeg ik en wenkte of ze ook een wijntje wilde.a
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 12:53

Kelsey:

"Oh nee ik ben alleen gekomen" antwoordde ik en knikte ja voor het wijntje. Daarna keek ik rond en vond inderdaad de jongens verspreidt. Ik krijg mijn glas wijn en dronk hem bijna in 1 keer leeg, ik kon me maar net inhouden "kyuhyun is opnieuw aan het daten" vertelde ik haar en wees naar hem en het meisje waar hij mee stond te praten. "En hoe zit het met jou? Heb jij iemand?" Het voelde goed om met iemand te praten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 13:25

Lennie:
Ik bestlede een wijntje voor haar en luisterde naar haar verhaal ze was dus alleen gekomen. Ik knikte begrijpend. Toen ze vertelde dat kyuhyun weer aan het date was keek ik op en volgde haar vinger. ''ze passen niet echt bij ekaar'' zei ik voor ik nadacht. Ik sloeg me hand ovor me mond. ''dat was gemeen om te zeggen!'' lachte ik zachtjes. Kelsey vroeg of ik met iemand gekomen was Ik knikte. ''Jongdae heeft me meegevraagt'' me stem klonk zwaar verlieft. ''Zin om zo even samen te dansen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 13:29

Kelsey:

Ik lachte toen ze zei dat kyuhyun en het meisje niet bij elkaar paste. Ik schudde mijn hoofd "ik kan niet dansen weet je nog" antwoordde ik en dronk nog eens van mijn glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr feb 05 2016, 13:35

Lennie:
ik lachte toen ze begon voer dat ze niet kon dansen. ''ik kan het ook nie ten me date is niet eimand die het me gaat leren!'' lachte ik en keek naar chen en zijn heupen. hij bleef geweldig dansen. not. 'Maar even plezier hebben kan toch geen kwaad!.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 3 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: