cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:07

Kai:

de deur ging open. om dat moment voelde ik me echt misselijk worden Van spanning verdriet angst alles gierde door me lichaam heen. de alcohol maakte het niet beter. I kvoelde hoe het bloed uit me lichaam weg rende. Met me hand voor me mond drukte ik me naar bnenn toe naar het aanrecht die wist ik teminste te vinden,. hier kokhalste ik een paar keer Nniet dat ik overgaf. Ik lied me hoofd verslagen op het aanrecht liggen.

Luhan:

Ik hoorde kai kokhalsen sorry maar hij is een vriend ik rende de keuken in en zag hem daar belabbert staan. Ik wilde op hem aflopen en een handop zijn schouder leggen.

Lennie:

'Beloven dat je altijd bij me blijf!' toen ik dat zei keek ik niet naar chen maar naar het het scherm. ZAG ME ROOD WORDEN DAN!.

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:15

Chen:

Ik keek haar aan. Bij haar blijven? "Len..." Ik wist niet hoe ik moest reageren. "Dat doe ik toch" glimlachte ik naar haar "ik blijf bij je" beloofde ik.

Kelsey:

Kai werd lijkbleek en zag er superslecht uit. Zonder iets te zeggen liep hij langs me door de keuken in. Ik keek hem bezorgd na en zag fat Luhan zich ook zorge maakte. Ik liep naar kai toe en legde mijn hand op zijn rug. "Gaat het wel? Heb je iets nodig? Wil je even gaan liggen?" Vroeg ik en legde mijn hand op zijn voorhoofd om te voelen of hij koorts had
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:23

Luhan:

Ik haalde adem beter kon ik weg gaan. Nee man hij is eenvriend. zonder nadenken en weten wat het gevolg was liep ik op hem af. 'Dude heb je gedronken?'vroeg ik toen de geur me neus binnen drong.

Kai draaide zich naar me toe. Toen hij me halfnaakt zag staan.. Die blik in zijn ogen.. It killed me.

Kai:
Ik wnkte dat ik niet kon praten en toen ze vroeg of het ging knikte ik dat het wel ging. Maar dat stopte snel toen ik hoorde wie er bij kelsey was. Ik keek.. en hi jwas half naakt zijn broek stond open. I could have killed him. al mijn vertrouwe verdween en er kwam haat in de plaats. ZO HET US UIT EN METEEN GAAT LUHAN ER OVERHEEN!

Lennie:

Ik drukte de popcorn in zijn neus. En zie niks meer. Omg ik was zo blij.Als snel begon de film. Halver wegen de film zei NUX mijn favo karakter/ Actuer. 'HE LOOK ME RIGHT IN THE EYES.' en natuurlijk als lennie zijnde riep ik terug. 'I WOULD DO THE SAME LOOK AT YOUR EYES OMG!' De meid naast me stikte van het lachen toen ze dat hoorde.. (dit is echt gebeurd. XD) ze draaide zich naar ons toe. We raakte in een kleine fangirl chat. Tot ze naar chen keek. 'zo je vriendje mag er wel zijn' fluisterde ze. Shit. 'Hij is mijn vriendje niet!' zei ik en lachte terug. 'oh wat zijn jullie dan?' ik wilde vrienden zeggen maar toen ik haar exo tas zag slikte ik. Ik draaide me naar chen toe. 'Chen help me' fluisterde ik 'wat moet ik zeggen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:31

Chen:

Ik nam wat popcorn en begon te eten terwijl ik naar de gilm keek. Ik lachte toen Lennie ineens iets door de heme zaal riep en in gesprek raakte met het meisje naast haar. "Huh? Wat?" Vroeg ik toen ze me om hulp vroeg. "We zijn goede vrienden" glimlachte ik naar haar.

Kelsey:

Die blik op kais gezicht toen hij Luhan zag. Ik slikte en wilde zeggen dat het niet was wat het leek maar dat zou gelogen zijn. Ik en Luhan hadden inderdaad iets gedaan gehad. "Ik heb met Luhan gedronken gehad" zei ik tegen kai. "En dus blijft hij in mijn logeerkamer slapen" ik wees naar die deur. "Kom leg je neer op de zetel"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:36

Lennie:

'Ze is een exo fan.' ik keek hem aan. 'Als ik dat zeg krijg je geen problemen? kan ik nie beter zeggen dat we collega;s zijn??' vroeg ik en pakte zijn mouw beet.

kai:
Ik kon me niet schele wat kelsey zei. Eerst al ging hij met haar het dak op. Nu drinken en zie hem uitsloven!. Ik stond op en haalde uit met me vuist tegen zjin kaak aan. 'KAN JE NIET GEWOON EEN KEERTJE ER NIET ERGENS MEE BEMOEIEN!' riep ik en duwde hem tegen de muur aan. okey dit zou ik normaal nooit doen als ik niet dronke was en fucked up. Ik haalde nog een kaar uit in naar de maag van luhan 'Blijf gewon eens een keer ergesn van af!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:41

Chen:

Natuurlijk was ik weer even vergeten wie ik was dus knikte ik. "Oke we zijn collega's en we zijn hier voor werk" fluisterde ik terug

Kelsey:

Ik keek geschrokken toe hoe kai luhan sloeg. Ik gilde het uit en sprong tussen hen in net op het moment dat kai voor een derde keer wilde uithalen "stop ermee!" Riep ik toen zijn vuist me recht in mijn gezicht raakte. Pijn schoot door mijn kaak heen en tranen sprongen in mijn ogen. Ja dit had ik wel verdient
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:44

Lennie:

Ik was blij dat ze niet meegeluisterd had en weer verdronken was in nux zijn ogen. Dus toen ik haar weer aan sprak en vertelde dat we collega's waren stak ze haar duim op. Ik ging meer tegen chen aan zitten en pakte zjin mouw beet.
Toen de film af was zorgde ik dat chen bleef zitten.

Kai:

Ik schork toen ineens bij de 3de klap Kesley er tussen stond. shit nee. Ik stopte en keek haar aan. Me ogen liepen vol. Ik pakte haar hoofd beet'het spijt me zoo het spjit em zo erg kesley het spijt me!' bleef ik zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:50

Chen:

Ik keek weer naar de film. We konden niet eens iemand vertellen dat we vrienden waren. Ik keek hoe ze fichter bij kwam zitten en mijn mouw vastnam. Toen de film voorbij was wilde ik opstaan maar lennie hield me tegen. "Wat is er?" Vroeg ik aan haar.

Kelsey:

"Het gaat wel" zei ik zacht "ik heb die klap meer verdiend dan die twee die je aan Luhan gaf, hij probeerd gewoon te helpen, ons allebei" zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 09:56

Lennie:

'je vergeet echt snel wie je bent heh' ik wees naar de groep met meiden. 'exofans' zei ik en wees naar hun veste en tassen. 'wacht to ze weg zijn!' ik ging schuin in me stil itten en keek hem aan. Daarna pakte ik de sjaal van de grond en wikkelde deze rond hem. 'zo weg met dat hoofd'1 lachte ik 'owjah ik heb een neiuwe geen elderscrols online is een mnopg. zin om mee te doen?'

kai:

Ik zuchte 'kelsey ik kan er gewoon niet tegen als ik je zo zie bij andere. Ik houd van je en wil je niet delen. ' Ik keek boos naar luhan. 'en dat moet hij ook snappen' gromde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 10:05

Chen:

Ik knikte "ja ik vergeet best wel snel wie ik ben" antwoordde ik terwijl ik naar de meisjes keek tot ze weg waren. Ik lachte toen ze mijn gezicht weer verborg met de sjaal. "Nu ben ik weer Chena" grijnsde ik en stond op "kom dan gaan we dat spel van jou spelen"

Kelsey:

"Jongin je hebt me nog nooit moeten delen" antwoordde ik "luhan doet toch helemaal niks verkeerd door een vriend van me te zijn?! Of mag dat niet? Mag ik geen mannelijke vrienden hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 10:10

kai:

'nie als ze halfnaakt door je huis heen lopen!'zei ik en lees naar luhan die inelkaar gezakt zat. 'Maar ik heb er toch niks meer over te zeggen want je hebt me gedumpt! waarom! wat deed ik fout dat je me dumpte via een smsje! wat deed ik je aan dat je neit verteld dat hier nog een paar weekjes bent..'

Lennie:

'chennaatje loop is door' zei ik en huppelde voor hem uit. Ik stopte omdat me oog viel op een engels cafeetje. het was leeg mar zag er zo gezellig uit. Ik keek chen aan. 'dae zullen we wat drinken?' vroeg ik en wees naar het cafeetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 10:15

Chen:

Ik lachte en liep achter haar aan. "Dae is er nu kiet, het is Chena" lachte ik. "Maar is goed maten we iets gaan drinken" ik nam haar mee naar binnen

Kelsey:

"Dat heb ik je al verteld!" Schreeuwde ik uit en liet me op mijn knieen naadt Luhan zakken. "Ik tekende dat contract pas na die sms die ik stuurde omdat ik je in de problemen had gewerkt en ik dacht dat weggaan een manier was om het op te lossen want kijk als ik hoer blijf stapelen de problemen zich alleen maar op!" Ik wees naar Luhan. "Gaat het wel?" Vroeg ik zacht aan hem.
Note to myself: ga met niemand meer om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 10:21

luhan:

ik stak me duim op. 'ja het gaat wel weer!' zei ik terwjil ik opgerold bleef. 'Het gaat goed!.'not.. jesus waar haalde hij die kracht vandaan!.

Kai:
'can we start over? slowly? Ik maak alles goed ook met luhan' zei ik en keek beide bezorgt aan. Of was dit het moment om die twee met rust te laten?. k stapte achteruit. Was het deze keer mijn beurt om weg telopen?

Lennie:

we dronkn een tijdke ne ik bleeft hen chena noemen. Licht aangeschoten liepen we naar de taxi. 'kom dan gaan we game!' zei ik niet weten wat de tijd was. Ik was gewoon blij dat hi jbij me was. atans dat ik iemand aan me zei had die kon lachen om mijn dorp jokes of mijn botte opmerkinge accpeteerde. Ik kon gewoon echt me zelf zijn bij hem

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 10:27

Kelsey:

Ik beet op mijn lip en knikte. "Help Luhan dan maar recht en ga beide in de zetel zitten" zei ik zacht en stond op. Ik voelde weer aan kais voorhoofd die gelukkig niet warm was. "Gaat het terug een beetje? Ben je nog misselijk?" Vroeg ik "je krijgt in ieder geval al wat meer kleur, maar ga toch maar zitten" ik hoopte dat hij inderdaad Luhan zou recht helpen terwijl ik een glas water nam en ijs in een handdoek wikkelde.

Chen:

Het was leuk om zo bij haar te zijn. Al voelde ik me ergens wel schuldig voor kris. We stapte de taci weer in onderweg naar lennies huis om ge gamen. "Maar hey ik dacht dat je me niet mee naar vinnen zou vragen" zei ik tegen haar "je zei dat ik het nooit zo zien je appartement"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr jun 26 2015, 10:31

kai:

Ik knikte 'gata wel ben echt misselijk en duizelig' zei ik en bukte om luhan omhoog te helpen tijdens het omhoog helpen belande we in een bro hug. Zo bleven we even staan. 'het spijt me luhan' zei ik 'its okey im sorry too' antwoorde hij. we liepen naar de bank en plofte daar neer tegen elkaar aan en wachte ope kelsey.

Lennie:

Ik draaide de me om. 'DAS WAAR!' lachte ik en duwde hem weg bij de deur waar we stonden. 'geef me sjaal terug en ga naar huis!' zei ik en stak me tong uit!. 'ga dan!' deed ik dramatisch. 'ik was eingelijk vergeten hun rotzooi het was.' gaf ik eerlijk toe. 'ga nou morge moeten we beide weer werken!' ik keek hem aan ;'bedankt voor vanavond!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: