cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 first Year - The secrets from the Academy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 27  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 18:01

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
een schoen drukte in mijn buik, totaal onverwachts. ik boog voor over en stapte achteruit terwijl ik me buik even vast hield. ik kneep me ogen dicht en pufte even. door een spleetje van me ogen keek ik naar minsoek hoe hij klaar ging staan voor een volgende trap. ik stapte naar achteren maar wist toch nog geraakt te worden door de trap. gevolgt door nog meer trapen een bij elke stap die ik naar achteren zette. ik wist met de wreef van mijn armen af en toe te blokken zodat het minder pijn deed. met me rug botste ik tegen iets op. ik keek omhoog en zag de afgehakte flees etende plant staan die minsoek eerder had op gegeten. 'oeh, zijn we al hier?' zei ik zachtjes. van achter me rug pakte ik me dagger en hield deze achterstevoren vast, met de punt naar beneden. de hand die vrij was hield ik p hals hoogte met een dichte vuist. de hand met de dagger hield ik klaar voor een aanval of verdedeging. ik maakte een snei beweging met de dagger en draaide daarbij sierlijk om me as als een soort van dansje. in het rondje aaide ik met me vrije hand over een van de bladeren heen. dit blad word groter en begon te groeien op de bladeren verschenen bobbelige bulten. als je een van die aan zou raken was je nog lang niet jarig. het vocht van deze plant jeukte enorm als het op je huid kwam laat staan in je wonden. nog een keer haalde ik uit naar minseok.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2hz5z0g
Wendall - Dragon, Klasse oudste
ik gromde lichtjes en keek even om. de jongen liep gewoon verder als een kip zonder kop. kalm down wendall voordat die innerlijke draak weer terug komt. zei ik in gedahcten tegen mezelf en sloot heirbij me ogen. ik richte me weer naar het pat wat ik bewandelde door de gang heen opweg naar buiten om een frisse neus te halen en de rest te laten smelten. niet dat ik daarbij de meisjes bedoelde maar eerder mezelf en de ijs die op me schubben lag.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
'yeah! go fighting minseok!' jeugte ik toen hij verder vocht. ik stak een vuist in de lucht en maakte een klein sprongetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 18:20

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dui3gj
Bee hominis
Ik zag niet goed wat ze deed. Want me beeld was wzig en alles draaide. WAarschijn had ik te veel bloed verloren.  het enige wat opviel was het scherppe dokje die ik moest ontwijken. Ik trapte ene paar kker door en ontweek haar glimmede dolkje. Nog 5 stappen ei kwas bij me gitaar. Wat er voor de rest in de groene omgeving gebeurde. vraag het alsjeblieft niet want voor mij was het een groene zee..Ik reikte naar me gitaar.....

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2v1t0tj
Drake: Verto
'aah!'' gromde ik hard. Ik zat op me handen en knieen ne hijgde alles bij elkaar. Me lichaam deed zeer maar het was hier wel lekker warm. Iest stond tegen me aan te praten. Ik hapte naar adem en me ogen waren waterig. Ik bleef zo zitten en begon zwaar te hijgen. Me lichaam was het er neit echt mee eens dat ik weer wakker was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 20:32

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
ik ving nog een paar trappen op en raakte nog wat bladeren aan die transvoormeerde tot bultblad zoals dat grote blad. minseok stopte ven warbij ik op adem kon komen. ik stapte achteruit. minsoek bukte schattug voor over om zijn gitaar te pakken. ik drukte met mijn handen tegen zijn kond aan in de hoop dat hij omver viel. als dat me lukte zou ik boven op hem gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 20:48

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dui3gj
Bee hominis
Ze tikte tegen me kont ik viel lelijk op mijn knie. Deze was op ee nwortel ofzo beland. ik draaide me om en greep me gitaar deze drutke ik tussen mij en Rosa in. Me arme trilde en de tranen stonden in me ogen. ik keek naar aan in haar mooie ogen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dwg2af
Leo -Arma
Ik was blijkbaar niet de enige buiten de arena. Op die engert na. een stel meiden van het hogere jaar liepen rond iets dat ze niks konden zien in de arena vanwegen te veel planten. En dat ze daarom maar weg gingen. de volgende persoon was toch niet zo leuk om naar te kijken. Ik probeerde weer zo stil mogelijk langs die meiden te komen zoals ik ook ontsnapt was aan de vragen van die jongen. Maar vergeefs... die meiden vonden het blijkbaar alleen maar leuk. ''omg dat die jongen die niet wilde vechten!'' riepen ze en rende naar me toe.''jij as schattig!'' riepen ze n ze begonnen me haren te zitten en alles. ik werd er best wel sjaggie van. maar ik lied niks merken. Dat had ik wel geleerd van mijn zussen. gewoon laten doen dan houd het snel o.. Maar ovor ik het wist had ik een halsband op en was ik iemands hondje ofzo.. toen werden de meiden stil en keken me aan. ''jij bent leo van vixx!'' zei eentje ineens ne wees naar me nekband. Me ogen werden groter. Oh nee! nee nee nee niet gaan vragen of ik ga zingen od iets laat me gewoon gaan. 

wanhopig knikte ik maar en liep via de muur zo vermogelijk bij hun vandaan. tot ik ineens naar achtere viel recht een kamertje in. De meiden bleven bij de deur staan en keek naar achtere. I kdraaide me geschrokken om en zag een oude man zitten met die jongen die vlieg les gehad had. ik slikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 21:38

old asian
ik schrok eventjes op toen ik de jongen zwaar hoorde heigen. ik drukte hem terug op de stenen plaat waar hij op lag. verder zij ik niks. ik pakte met twe houten stokken een nieuwe warme steen en stond klaar om het op hem te leggen. maar de jongen was waarschijnlijk weer overeind gaan zitten. weer drukte ik de jongen naar achteren. vervolgens legde ik de steen op zijn borstkast aan de linker kant. in enene klapte de deur open. de jongen schoot natuurlijk weer overeind zoals ik voorspelde. 'aaiiaaah! ik zei nog zo buiten wachten.' zei ik iets minder vrolijk en wees met me vinger naar de deur. maar dit was geen rood harig meisje. in tegendeel zelfs. ik keek nog even goed. het was een jongen met een rustgevende aura. iets anders dan anderen. dit had ik nog niet eerder gevoeld. ik stopte me arm weer terug in me mouw en keek naar de blond harige jongen. 'kom eens hier jongenman.' zei ik vriendelijk en keek met een boze blik naar de meisjes die al gillend aan het giegelen waren. 'ja ik heb eht tegen jouw.' vervolgde ik rustig en drukte de jongen met het rode haar weer naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 21:41

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2v1t0tj
Drake: Verto
na vaak probeeren op te staan gaf ik het o. het was hier zo heerlijk warm. ik sloot me ogen en vertrok naar verweggiestan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dwg2af
Leo -Arma
Er zat een oude man die me meteen weer weg sturen. Ik probeerde omhoog te lopen maar ineens ripe hij me terug. ik keek hem lang aan niet snappand wat hij nu wilde.. ik moest net nog weg gaan... en nu komen. langzaam stond ik op en liep naar de man toe. ik keek hm niet aan. ik ging voor hem staan nog steeds en bekeek me mooie schoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 21:57

old asian
ik pakte een wierrook stokje en streek die over de hete huid van de jonge heen waardoor deze flam vatte. deze stak ik uit naar de blonde jongen. ik gebaarde dat hij hem vast moest houden. ik maakte een hele ritueel aan dingen. van heten stenen tot kruiden en weerrook. zelfs bloezem blaadjes. een walm van mist zweefte weer boven de jongen uit en vormde een draak. met twee houte stokken klapte ik tegen elkaar dat de draak vernitigde teminsten het stoom wolke. het geluid van de houtjes was daar in tegen oorverdovend. ik stak nog een weer rook staafje aan en gaf die weer aan de jongen. 'jouw ziel geeft licht aan anderen, aan hen die in de duister zitten.' zei ik na een lange tijdvan stilte. mijn stem klonk zacht en zuiver met een accent van een asian. met me hand gebaarde ik wat in de mist wolkjes. de stoom danste in het rond en vormde verschillende figuurtjes. 'oooh die meisjes werken altijd op de zenuwen. nietwaar?' vroeg ik vriendelijk. ik deed een oogje open en keek hem vragend aan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
minsoek lag half op de grond met de gitaar boven zig het zag er zo schattig uit. liep naar voren met me dagger in de hand en ging boven hem staan met een been aan elke kant. zodat als ik wilde op hem kon gaan zitten. ik legde me hand op de zachte kand van zijn gitaar en drukte hem tegen minseok aan. langsaam lid ik me naar beneden zakken. het haar van minsoek was voor zijn ogen gevallen. 'wat word je haar lang. hihi vroeger was het veel korter.' zei ik vriendelijk en deed met me dagger het haar van minsoek goed zonder het te snijden of te beschadigen. niet wetend dat als hij naar boven zou komen dat ik hem zou snijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 22:01

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dwg2af
Leo -Arma
ik kreeg iets in me handen i kstaarde er naar en luiterde maar half.. licht dat kwam vast door me haar. Na evne staarde ik de mist in. Ik zag allerlei dingen waar ik niks van begreep. de man zei iets over meiden. ''niet alleen meiden'' zuchte ik vermoeid en staarde de mist op nieuw in niet weten wat ik moest doen. zou ik weg kunnen lopen heel zachtjes achteruit?

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dui3gj
Bee hominis
ZE stond met haar benen wijt voor me.. NEe bloed! nee Niet gaan stromen naar benede! ik ad al zo weinig!. Ik slikte een paar keer toen ze zicht verder naar benede lied zakken. okeh niet zo liggne hier. Ik had niet echt opgelet en me beeld was wazig daarom zag ik niet dat ze met haar mes mijn haar goed wilde doen. pas toen ik het mes zag lag ik dood stil maar ook echt dood stil. ik sikte ze had me net niet geraakt. gelukkgi maar nog een snee op me gezicht zou me dood worden. Ik bleef haar aan kijken met waterige oogjes. 

Als ik hier bleef liggen ging het nie goed komen.. Ik zette me voeten op de grond en zorgde dat ik haar dus omhoog kon duwden met mijn heupen. Als ze dan hoog genoeg was zou ik er een soort van.. verder onder uit kunen kruipen of haar om kunnen duwden.. WACHT OMDUWEN DAT WAS HET!..

Met me handen lied ik me gitaar los en greep naar haar heupen. Ik deed mijn eigen heupen omhoog en draaide ons om. Me gitaar gleed gelukkgi de geode kant op anders hadden we nu een bijl tussen ons in leggen. Ik lag nu op Rosa met haar benen aan beide kante van mijn lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 22:23

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2rm3up4
old asian
ik pakte een kommetje en deed daar koud water in en gaf het met twee handen aan de blond harige jongen. 'dat is waar.' gaf ik als antwoord. ik lied het kommetje los in zijn handen en pakte de weerook stokjes af die inmiddels op gebrand waren. deze legde ik in een schaaltje. 'roer er in met je vingers.' vroeg ik vriendelijk en maakte een voorbeeld gebaardje.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
ik schrok van de pozietsie waar hij me in gebracht had hij drukte gewoon mijn heupen tegen die van mij aan wacht voelde ik nou? nee rosa nee!!! natuurlijk niet omdat het minseok is betekent nog neit dat alles wat hij doet met jouw gelijk een boner heeft. toch? TOCH?! ik beoog heen en weer met me lichaam en dus ook emt me heupen die tegen minseok zijn heupen aan tikte. gewoon om weg te komen dat was alles. 'eah!' kreunde ik vermoeit. hij was best zwaar voor minseok. met op geblazen wangen keek ik hem aan. ik greep naar me mesje toen ik een hand vrij had. niet dat ik er bij kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 22:38

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dui3gj
Bee hominis
Ik zat tussen haar benen en keek haar aan. Me haar zakte opnieuw voor me gezicht. terwijl ik boven haar hing staarde ik in haar mooi ogen. Haar haren lagen als mooie pijpenkrullen op het bed. ''Roosje roosje!'' zei ik zwoel en gaf  haar  nek een nep kusje. Ze lachte schattig. ''Je moet die plant achter je echt water gaan geven!'' zei ze. Ik draaide met me ogen en kroop tussen haar benen uit. We hadden liggen stoeien daardoor was ik tussen haar benen beland. niks anders. Maar misscehin was er wle iets naders gebeurd als ze niet zo over die planten begon.  Ik draaide me om en keek er naar. ''nou de blaadjes zijn nog geel.. das beter dan bruin'' zei ik en haalde me schouders op. meteen kreeg ik een kussen naar me hoofd. Een harde klap kwam op me neus neer. die spontaan begon te bloeden ''ROOS!'' riep ik terwijl ik het bloed probeerde stoppen. ''niet me gezicht!!'' jammerde ik. Ik hoorde haar hard lachen, ''jij zorgt voor de plantjes dan zorg ik dat deze kussen op het bed blijven liggen'' ik draaide met me ogen. ''okey!'' met me hand nog steeds op me neus zodat ik niet heel me kamer zou onder bloede haalde ik een gieter en gaf de plant water. Ik draaide me om naar het bed. ''zo goed roosje?'' vroeg ik maar ze was weg.. Ik keek naar de plant naast me. ''heb je haar weer weg gejaagt?'' gromde ik naar de plant ''ik gooi je er nog een keer uit!'' Ik wees boos naar de plant. rosarette had altijd al iets gehad met planten en op een of andere manier wist ze altijd wat ik hier in mijn studetenkamer uit spookte.. Al die laten lang wist ze met welke meid ik in deze kamer was geweest... En wat ik met hun gedaan heb.. Soms dacht ik dat ze me stalkte..
Wacht nu niet denken dat ze me vertelde dat ze het wist.. ik zag het aan het blik naar de andere meiden toe!. ''MINSEOK!'' riep roos ineens. haar stem klonk vanuit de kamer naast me. Dat was de kamer van mijn zusje ze zat nu in de eerste. als een gek rende ik de kamer in. Ik vond roos op de grond bij me zusje ze had weer bloed op gehoest. Ik hurkte naast haar neer en probeerde me zusje op te tillen maar roos hield me tegen. ik draaide me om naar haar en duwde roos hard weg. ''flikker op rosaretta'' snauwde ik boos en tilde me zusje op ze moest naar de arts. ''kap is een keer over die planten.. ze zullen haar niet redden. Das alleen in jouw droom wereld!'' riep ik boos. ''Als je zun goede vriendin van haar bent begrijp je ook dat een stom bloemblaadje dit niet op lost!'' 
 
Ik voelde iets bij me heupen bewegen. Dit bracht me terug naar het heden.. De pijn kwam terug maar ook het besef dat... we zo lagen en Roos zachtjes kreunde toen ze bewoog. ZE ruikte uit naar haar mesje. ''Kom op pak het dan'' zei ik rustig en keek toe hoe ze er gewoon niet bij kon. Ik moest me heuepn nu wel iets hoger houden anders zou het ongepast worden.. En nog iets... i kwas nu zo blij dat de arena vol gegroeit was met planten... Me ademhaling zakte langzaam. Ik sloot me ogen terwijl me armen steeds meer begonnen te trillen. Ik merkte hoe ik op roos haar gezicht begon te bloeden. De wond op me wang was voor de zo veelste keer opgeschuurd en ik begon aan me zoveelse bloedverlies..

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dwg2af
Leo -Arma
Voorik het iwst had ik een kommetje beet waar ik in moest roeren ofzo ik keek vna zijn vinger naar de moijnen en toe het kommetje in.  Ik bleef de man lang aan kijken alsof ik hoopte dat hij ging zeggen da thet een grapje was.. Maar helaas. Met tegen zin stopte ik me vinger er in. en roerder er in. het water voelde niet eens koud aan.. het voelde aan als een het water in het bad waar ik met mr yume gistere heen geweest was. ik keek de man aan en hoopte dat het goed was en ik moscht gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyza jan 09 2016, 22:54

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2rm3up4
old asian
'mooi, hou het bakje nu iets schuiner van je af, gooi nu maar het bakje omhoog terwijl je het kommetje blijf vast houden.' zei ik vriendelijk en hoopte dat hij zo dromerig genoeg was dat hij niet dierect begreep dat hij het water over de jongen voor hem zou gooien.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
hij peste me gewoon!!! dacht ik toen hij zei dat ik het moest pakken. ik keek iets bozer naar hem en reek nogmaals naar me dagger. me vinger topjes tikte het mesje nog maar net aan of het draaide de andere kant op. 'heh!! dennenappels!' scholt ik en porde met een hand in minsoek zijn borstkast om hem iets omhoog te laten gaan. ik greep nogmaals en voelde een drupje op mijn wang. ik keek op naar het verwonde gezicht van minseok. ik pakte het mesje voledig beed en trok het zachtjes terug. 'laat me je verzorgen na de battles.' vroeg ik bezorgt en legde voorzichtig het mesje tegen me aan. ik hees het mesje op totdat ik een plotse aanvals houding kon aan nemen.  met trillende armpjes hield ik de dagger voor me uit in de richting van minseok zijn gezicht. weer drupte een beetje bloed op me gezicht. heel even zag ik een oude vriendin voor me die bloed op hoeste. meer zag ik niet en meer wilde ik ook niet zien. zoon vrolijke herininering was het niet. weer kreunde ik zachtjes. iets prikte in me rug. zou het een van de planten zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyzo jan 10 2016, 10:41

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dwg2af
Leo -Arma
ik moest het water er uit latne vallen. Ik kieperde het gewoon voor me voeten neer niet zoals hij het wilde gewon voor me voeten.. das toch ook het kommetje legen... hetwater viel naar bende op de buik van de jongen onder me die ik vrij wel vergeten was.. Dit kreeg ik snel terug.. De onderamr van de jongen was op me keek beland en drukte me tegen een muur aan.  De jongen had voor rode ogen en zijn een stel demonische horens staken uit ijn kop. Het leek alsof hij als ene boze bizon naar me stond te hijgen. zijn onderarm drukte steeds harder tegen me keel aan. I kbegon de jongen recht aan te kijken. toen onze ogen naar elkaar keken. Leek de jongen rustiger te worden. Zijn ogen veranderede naar bruin. Het was een vriendelijke kleur. Vriendelijker dan dat rode. Zijn horens vielen van zijn hoofd afalsof het los brak. Langzaam zakte ik met de jongen naar de grond toe. Op de grond haalde de jongen weer normaal ademen. Ik zei niks de heletijd en keek toe hoe dej ongen steeds rustiger werd. Na even trok hij me in een knuffel e nbegon te huilen. Ik keek licht afkeurend. maar besloot het maar toe te laten. NA even begon de jonge nte huilen. en werd hij steeds slapper. Zijn wonden genazen. Na even keek ik die oude man aan.. als hij dit bedacht had.... Met zijn ..jouw ziel geeft licht aan anderen, aan hen die in de duister zitten. opmerking... dan dan... ik keek hem strak aan

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dui3gj
Bee hominis

ze kon er eerst niet bij en werd een beetje boos. dit maakte haar des te schattiger. Ik glimlachte zachtjes. Niet dat ze het zou zien. Ze was zo bezig met die dolk dat ze ook niet door had dat mijn arme aan een stuk door trilde. Dit werd alleen maar erger. Het zweet brak uit en me ogen prikte. Niet op geven jij! ging er door me hoofd heen. Ineens voelde ik har zachte hand in me rib. Ze probeerde me omhoog te Duwden. ik gaf haar iets meer ruimte en leunde meer op me handen. Ik spande me spieren aan en greep de wortelen op de grond stevig beet. Ik had me hoofd laten handen en me ogen dicht geknepen.''laat me je verzorgen'' hoorde ik haar zeggen. Ik opende me ogen en keek haar recht aan. Ze had haar dolk te pakken en hield deze omhoog.  Ik probeerde op een arm te leunen zodat ik haar gezicht schoon kon vegen.. Dit was denk ik niet de slimste beslissing. Ik begon zachtjes te kreunen tijdens het ademhalen omdat alles zeer deed.. Me arm waar ik op leunde begaf het Met een klap viel ik naar voren toe op Rosarette. Een onvergetelijke pijn drong zich door in mijn gezicht. Met vloog overeind en gilde alles bij elkaar uit de pijn. met twee handen greep ik naar me ogen en neus. Ik zag niks meer eits had zich in mijn neus en ogen geboord. Ik bleef kreunen van de pijn terwijl ik naar achtere viel onder een plant deze klapte open en een smerige gele stoep viel over me heen. Dit lets mijn hele lichaam jeuken en het branden in me wonden. De hele tijd kreunde ik en gilde van de pijn. Het bloed drupte tussen me vingers over me gezicht naar beneden toe.

(rosasette mag dit type)

Zonder enig oog te openen liep ik richting het geluid van Olivia. toen ik bij haar was lied ik me tegen haar vallen en zakte op de grond. Ik klemde me trillende handen in haar kleding. Ik was op dit moment zo bang dat mijn beeld zou verliezen. En niet alleen dat. Me lichaam deed zo zeer dat ik gewoon niks meer voelde. Waarom moest ik nou precies tegen een weerwolf vechten... En ook nog is tegen Rosaretta.. met haar stomme planten!. En haar mooie hoofd en lichaam. haar prachtige ogen.. haar speelse volle pijpenkrullen... Ik lied Olivia niet meer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyzo jan 10 2016, 11:46

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
Ik schrok en lied me dagger gelijk zakken en kantelde deze 90 graden zodat hij er niet in zou vallen. Ik duwde minseok om en ging geknield bij hem zitten met me armen rond hem heen. 'Minseok, rustig, het komt goed, ik ga voor je zorgen.' Zei ik half gestrest ik keek in het rond en zag eigenlijk alleen maar bultblad groeien.
'Shit... Minseok we moeten hier weg en nu!' Zei ik bezorgt en trok hem overeind. Ik greep me dagger van de grond af en sloeg een arm van minseok over me schouder heen. Ik sneed wat planten stuk zodat we er langs konden. Ik was niet zo van het kapot maken van plantjes maar als ze een ontschuldige zo pijn deden had ii geen keus. Mijn eigen huid begon steets meer te jeuken door al die planten waar we langs of doorheen liepen. Eindelijk kwamen we aan bij de uitgang. Me benen hielden het niet meer van de pijn en jeuk. Als een lappenpopje zakte ik door me benen heen en lied me op de grond neer komen. Ik bekeek minseok zijn gezicht en wreef zijn ogen schoon met een de binnenkant van mijn kleding. 'Minseok, luister.' Zei ik en hield zijn hoofd vast. 'Ik heb iets wat je kan genezen. En wat ook die grote wonden op je gezicht sneller zou laten dicht groeien.' Vertelde ik maar minseok stond als een dolle op en rende naar een meisje voor hem toe. Bij haar ging hij half op zijn knieën op de grond zitten en begon haar spontaan te omarmen. Lysander rende naar me toe en wilde me vast houden totdat hij al dat slijm zag en toch maar wijgerde. 'Kom ik breng je naar het badhuis.' Zei lysander serieus. Hij pakte een deken van de tafel en poetste me gezicht schoon. 'Nee minseok eerst!' Zei ik bezorgt en begon tegen te stribbelen. 'Het is maar een arrogante eerste jaars die niet eens zijn tweede klas kon halen. En dan heb ik het niet eens gehad over wat hij gedaan heeft.' Somde lysander licht sissend op. Ik blies me wangen op. 'Het is wel een goede vriend van mij ja!' Ik probeerde op te staan. En vooral niet te krabben aan de jeukende plekken die het buldblad veroorzaakt had. Ik pakte minseok zijn arm beed. 'Kom in bad jij!' Zei ik moederachtig en probeerde hem mee te trekken. 'Rosarette kom mee hoe langer je wacht hoe meer het in je huid gaat trekken, en hoe meer je er last van krijgt.' Hield lysander vol. Hij wilde me beed pakken maar weer hield het slijm hem tegen. Hij wilde duidelijk niet besmet worden met het jeukende en prikkende slijm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyzo jan 10 2016, 11:55

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 2dui3gj
Bee hominis
'kap is een keer over die planten'' jammerde ik toen Roos weer teurg kwam en me mee probeered te trekken Ik had me ogen nog stedes niet open gedaan ook al waren ze al aardig schoon en was het bloed er ver uit. als ik ze open zou doen zou ik gewoon kunnen zien. Maar op dit moment was ik daar acht te bang voor. Roos probeerde me nogmaals mee te trekken. DEze keer was ik te slap om tegen te stribbelen en besloot maar soort van mee te lopen achter hun. Ik luiterde naar de voetstapen Ik was niet zun held in geluid als lu dat was. Maar dit was de enige manier om een beetje achter Rose en die andere aan te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Emptyzo jan 10 2016, 12:08

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
Ik negeerde de plante reactie van minseok ik zou hem eens laten zien hoe goed planten kunnen werken! Dacht ik en bleef hem mee trekken tot tegenzin van zowel minseok als lysander. Ik hield zijn arm vast zodat minseok niet weg kon lopen. Niet of hij er uit zag dat hij weg zou lopen. Lysander begeleide ons naar het badhuis. Hij voerde het ritueel uit dat hij van zijn vader geleerd had. Met het bad en de boom. Hij vond dat ik als eerst in bad moest maar daarvoor kende hij me net niet goed genoeg. Ik begon minseok uit te kleden en duwde hem in het bad. Beetje grof duwde ik het hoofd van minseok een paar keer onderwater. 'Rosa! Stop dadelijk verdrink je en nog!' Zei lysander en pakte me schouder beed. 'Ewh bah.' Klonk het achter me. 'Oh nu moet jij ook in bad.' Zei ik speels en keek hem uitdagend aan. Lysander trok een serieus gezicht en knielde bij het water neer waar hij zijn hand in begon te wassen. 'Cheater.' Mompelde ik zachtjes. Ik hoopte zo om met hem in bad te kunnen. Ik schrok even en trok minseok weer boven water. Met een washandje begon ik hem te schrobben en te poetste terwijl ik nog altijd buiten het bad zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first Year - The secrets from the Academy
Terug naar boven 
Pagina 15 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 27  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek van de Academy - The secrets from the Academy
» Informatie - The secrets from the Academy
» Ideeën box - The secrets from the Academy
» Karakter beschrijvingen - The secrets from the Academy
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: