cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 first Year - The secrets from the Academy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptyza dec 05 2015, 20:11

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dui3gj
Bee hominis
''jah is een feest. ga met mij mee dan!'' glimlachte ik. 'ik zla je wel afleiden!.'' 

Ze begonnen te praten voer de lessen enzo. EN de talenten battel van morgen. Ik zuchte '''vorige jaar geskipt dus zat bij de oude man'' zei ik en wel die lessen heb ik ook geskipt dus weeet niet hoe hij les geeft''gaf ik eerlijk toe. ''dit jaar ga ik het wle anders doen hoor!'' zei ik en tikte op me gitaar. ''heb wat dingne bij geleerd en ga die nu ook gebruiken!'' ik keek trots nara Olivia. op dat moment vloog er iemand rond. Ik keek op. ''jesus wat een kort lotje. zou echt niet wille ndat hij jouw pijn gaat doen' zei ik en wees nu extra duidelijk naar Drake zodat ze zagwat hij deed. Ik had gezien dat hij die jongen help maar denk niet dat olivia dat door zou hebben. ''Hij is echt geweldadig!''

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2v1t0tj
Drake: Verto
De jongen deed het nog maals . Ik maakte me groot en hing verder over de tafel heen. ''je kapt er nu meer en geeft het terug'' snauwde ik, 'Nee want watjes zullen hier niks berijken dan kunnen we hem toch beter meteen weg werken;'' zei er eentje. Meteen vloog me hand naar zijn kraag. Ik hees hem over de tafel heen dicht naar me gezicht toe. ''Neem dat terug'' snauwde ik boos. Me hand begon langzaam weer onder deschubben te zitten. ''hah nooit gehoord van controle'' grapte de jongen. Bijna rood van woede smeet ik de jongen over de tafel heen. IN de val veranderde de handen van de jongen in messen. Hij stond op. ''kom dan ik kan je wel aan draken jong!'' ripe hij lachtend. Maar niet te hard zodat allen ik het zou horen. hij wist donders goed dat vechten niet mocht maar verdedegen wel. en hij was zelf een Zilver en hij wist ook dat ik maar brons was en dus hoe dna ook de schuld zou krijgen. ''Ooit gehoord van iemand respecterne zoals hij is!'' snauwde ik boos en liep op hem af. Dat de helft van de zaal me aan staarde boeide me niks. Ik hees de jongen aan zijn kraag omhoog. ''Je laat hem met rust of je vlicht het raam uit!'' snauwde ik boos.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Hrbz4j
cat -miscere

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Ifwu1y
Eami - Vastum infligit
''Ik weet het niet. '' zei ik tegen het blonde meisje. Ze probeerde contact te zoeken maar door alle ruzies heen lette niemenad op haar, Daarom besloot ik maar te reageren. ''en jij?'' riep ik terug. nu waren die 3 jongen echt ana het vechten.. moest dat weer zo nodig! ineesn vloog de jongen de tafel over. Meteen keek ik naar Lu of hij niet geraakt was in de val

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dwg2af
Leo -Arma
*in de kas*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptyza dec 05 2015, 23:54

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2m4oweh
mellanie - vampire
Een jonge vloog over de tafel heen. Ik schrok best. En leunde wat naar achteren toe. Ik had echt geen zin om in de problemen te komen. De jongen met het rode haar leek boos. Heel Erg boos. Met hem moest ik geen ruzie krijgen. Niet dat ik dat wilde. Hij was best knap. Op zijn eigen manier. Misschien omdat hij meer rood droeg dan de rest. zou dat het zijn? Ik schudde me hoofd. Nee! Die andere is ook knap! En bijden zijn het asians. Is het een nieuw soort ras waar ik niet van af weet. Zo knap allemaal!

'Zou graag de bibliotheek willen bezoeken. Heb gehoord dat ze echt een hele grote hebben met informatie van over de hele wereld en vele jaargetijden terug in het verleden. Ook zou ik eventjes rond willen kijken in het schoolgebouw. Zodat ik niet verdwaal als onze lessen beginnen. Een man die aan het eind van de eet zaal stond tikte met zijn vork tegen een glas aan. Niemand hoorde goed genoeg laat staan dat iedereen stil werd. Een grotere man met het uiterlijk van een orc, griste zijn hamer van tafel en sloeg er mee tegen een ronde mentale plaat aan die met touwtjes aan een vierkant rek hing. Het geluid galmde door de hele zaal heen. 'STILTE!' Schreeuwde de orc. Meteen zweeg iedereen aan tafel. Zelfs de vijfdejaars. De orc legde zijn hamer neer en gebaarde vriendelijk naar een man die in het midden zat van de halve cirkel. 'Het woord aan meneer white.' Zei de orc iets zachter vol respect. De man in het midden hat bruin haar. Verder geen ongewone aandoeningen of huidskleur. 'Het is vast een mens.' Zei een jongen naast me. Zijn vriend naast hem sloeg tegen zijn achterhoofd aan. 'Tuurlijk is het een mens. Wat denk je anders. Al jaren is het hoofd van de school een mens. Zelfs de stichter er van.' Snauwde hij zachtjes. Bij dat woord mens sloeg me hart een slag over. Het is een mens. Een mens. Galmde er door me hoofd heen. 'Goede middag studenten.' Zei de man en stond op. De man vertelde hoe dankbaar hij was en legde wat belangrijke regels uit zoals dat je de steen ten alle tijden niet mocht verliezen, dat je niemand mocht verwonden, bijten, doden of pijn mocht doen. Met nog heel wat strenge regels. De man wist precies hoe hij alles moest zeggen en in een met duidelijk moest maken. Later vertelde hij ook dat er met de arena ring wetstrijden punten te waren verdienen. Ook vertelde hij dat voor de volgende ochtendzon alle stenen hun kleur moesten hebben. En dat we dan in onze echte kamers mochten komen. Daar zouden ook de studenten kleding liggen die we aan moesten trekken. Op de stropdas zou een houder zitten waar je je steen in kon vast klikken. 'Oeh! Ben zo benieuwt.' Zei ik en keek het meisje dat reageerde aan.

Langsamerhand liep de zaal leeg. Ook ik moest op staan. Verlegen keek ik om me heen. Leo was er niet. En setto en riven waren al ergens heen gegaan. Wat moest ik doen. En waarheen? Ik Keek het meisje aan en de jongen met de krullen. Vervolgens naar de vlamrood harige. Owhh.... Vergeet ze toch. Niemand zou met me om willen gaan. Zei ik tegen mezelf.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
'Kan jij het beter dan? Hij kan tenminste iemand beschermen.' Zei ik uitdagend en tikte met een vinger tegen zijn borstkast aan. 'Hoe wil jij me beschermen tegen iets je knappe koppie zal wijnig doen.' Mompelde ik beetje in mezelf tegen de jongen en keek naar drake. Daar gaan we weer.

Drake smeet de jongen over de tafel heen meteen trok die gozer zijn zwaarden ergens vandaan, het ging zo snel dat ik niet kon plaatsen hoe. Drake stond op en liep naar de gozer toe. Ik stond van me stoel op en pakte drake zijn pols vast en keek hem met een bepaalde blik aan. 'Drake.' Zei ik op mijn manier. 'Laat je niet uit de tent lokken joh!' Siste ik zachtjes. Ik was misschien wel een beetje boos op hem maar hij was nog altijd mijn buddy mijn vriend en toch ook een broer voor me.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
Ik was in me kas bezig met het op potten en stekken van mijn nieuwe plantjes die ik een paar weken geleden had opgehaald in een speciaal bos. Een opdracht van de tweede jaars was altijd dat ze een nuttige plant moesten terug brengen. Tenminste wat hun dachten wat ze nuttig vonden. De klasse oudste mochten dan kiezen welke plant gekozen zou worden van hun afdeling. Wendall had zo een kompleet andere inzicht en keuze dan die van mijn zoon lysander. Rosarette was meer voor schoonheid wat je niet moest vooroordelen. Kelsey koos zo voor aparte plante die dingen deden die je niet verwachte op momenten dat je ze nodig had. Norben leerde me kennis maken met slimme planten zoals de duivelsklim die ik in het heden nog steets gebruik. Hahaha dat sullige jongetje norben. Ja ik mocht hem graag. Lysander en hij waren vroeger goeie vrienden. Maar sinds het incidentje van vorig jaar is dat wat minder geworden. Maar dat is een ander verhaal.

Ik liep op een stijger verhoging gemaakt van glas waar klimplanten tegen aan waren gegroeid. Beneden zag ik een blond jogie lopen. Nou eigenlijk hangen. Het ging zo snel dat ik niet eens kon lachen. Ik ondersteunde me kin en bleef eventjes staan kijken. 'Ik geef hem 3 minuten daarna rent hij gillend weg.' Zei ik zachtjes tegen me plantjes. Maar die de helft van de minuten hield hij hangend vol. Zonder enige bange uitdrukking. 'Laat hem maar gaan.' Fluisterde ik. Langsaam lied de plant hem los. Aandachtig keek ik toe hoe de jongen door mijn kas heen wandelde, keurig de plantjes bemeste en bij een van mijn bijzondere planten kwam de Canes Flos. Dit was echt mijn waakhondje en een van de langst levende plant in deze kas. Met een grijns keek ik naar het spel wat zich af speelde en wonder boven wonder had me hondje voor het eerst een student niet op gegeten. Met een verbaast gezicht staarde ik naar het blonde jochie niet te geloven. 'Gaia, dit is de eerste sinds jaren. Zelfs lysander zat in het slijm.' vast geklemd in de bek van de bloem. Ik wekte naar me nimf. Ze was er bij komen staan en keek toe hoe haar planten werden verzorgt. Ze zag de plantjes als haar baby's. Ik kende haar al sinds dat ze klein was. Ik vond haar in het bos toen ze nog maar een jong peutertje was. Met hoge uit zondering mocht ik haar houden en op voeden hier in de kas.

De jongen nam een korte pauze en vervolgde zijn taak bij de planten die ik van de Phoenix afdeling had gekregen. 'Dit word interessant.' Gaia wilde de blonde jongen verjagen en haar lievelingsplant beschermen die ze van Rosarette had gekregen dit jaar. Ik strekte me arm. 'Wacht. Ik weet zeker dat dit jongetje een hart heeft op de goede plek.' Fluisterde ik. Gaia keek me boos aan maar lied haarzelf rustig worden. (Tikt in de ochtend verder)


Ondanks alle kwalen die hij kreeg van de planten zoals blaren, uitslag of jeuk de blonde jongen bleef de plantjes bemesten. En nog voorzichtig ook. Nu kwam hij dan aan bij het ene plantje dat Gaia wilde beschermen. De jongen deed zo voorzichtig met de plant dat hij zelfs zowat gilde toen er een blaadje op zijn hand dwarrelde. Het was gewoon lachwekkend. Stilletjes wandelde ik verder met Gaia over de stijger heen en keek toe hoe de jongen naar git zwarte plant liep. Deze keer hoopte ik zo dat hij deze plant met rust liet. Misschien omdat zelfs ik deze plant ook niet mocht. De enigste die hem eigenlijk kon verzorgen was die genen die de plant gevonden had maar vandaag had hij het te druk met de nieuwe leerlingen.

Op het moment dat de plant zijn dorens in de huid van de jongen plante kon ik het gewoon door me eigen huid heen voelen. Ja dat was een pijnlijk gevoel en ik kon dat weten. Ik versnelde me pas om dichter bij de jongen kn de beurt te komen. Misschien moest ik hem tegen houden voordat hij letterlijk dood bloede als hij al die dorens uit zijn lichaam zou trekken. Die jongen was knetter gek dat hij steeds verder ging tot dat het hem lukte om de plant volledig te bemesten. Bij de trap aan gekomen bleef ik even staan. De jongen was op de grond gaan liggen en had kennis gemaakt met onze waakegeltjes. Okee het was er nu eentje. Die anderen lagen vast te slapen. Nieuwschierig keek ik hoe de jongen het egelhondje verzorgde en genas van de wonden die het diertje had op gelopen van de black rose. Zo zwart dat het tegen de natuur in gaat, zo apart dat het en gevaar word uit hebzucht. Is als de de verleiding van de zwarteroos haar kleur en de gevaarlijkheid van de roos haar dorens.

Langsaam liep ik wat gehoorbaarder de trap af. 'Agh ja dat is waar ook, ze stond op het punt van knappen. Wat jammer dat ik er niet bij kon zijn.' Zei ik kalm en liep op de jongen af. 'Maar zo te zien is het haar gelukt met dank aan jouw.' Vervolgende ik en knielde/boog bij de beestjes neer. Ik schoof een van de pups dichter naar de moeder toe. 'Zo jong en zo kwetsbaar. En als ze volgroeid zijn zo prikkelbaar. Hahaha' ik lachte zachtjes over me eigen woord grapje. Ik legde me hand op de schouder van de jongen. 'Jij bent echt bijzonder, met zowel plant als dier. Ik hoop echt dat je in mijn afdeling komt. kan zoon iemand als jij goed gebruiken hier.' Ik haalde me hand van zijn schouder af en kroelde het beestje onder haar kin. 'Ah want onbeleefd van me, laat me mezelf even voorstellen ik ben mr. Yume. Lysander is me zoon. Zelfs hij is niet langs de eerste plant gekomen.' Zei ik en knipoogde naar hem. 'De Canes Flos bedoel ik.' Verbeterde ik mezelf toen ik hem zo zag na denken. 'En wie kan ik bedanken.' Vroeg ik als hint dat ik zijn naam wilde weten. Zei je het leuk vinden om elke zaterdag ochtend de plantjes te komen water geven? Dan leer ik je wat meer over deze jongkies.' Vroeg ik en gebaarde met me hand de kas rond.


Laatst aangepast door Timeless op ma dec 07 2015, 20:03; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptyma dec 07 2015, 18:43

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dwg2af
Leo -Arma
Ik hoorde iets achter me, ik draaide geschrokken om. Langzaamverdween me voet onder me. Ik was tegen de emmer met mest aan gestapt en zakte nu voor me benen heen naar de grond. Met een klap belande ik op de grond. Beschaamt kroop ik terug omhoog. 'Maar zo te zien is het haar gelukt met dank aan jouw.' I kkeek hem verward aan waar had hij het over? maar toen hij de het beestje boog viel eht kwartje. ''aah' glimlachte ik even. Ik lusiterde naar zijn stem en keek heel serieus.. Ik knikte dat i het begreep. wat hij zie en zag zijn grap niet echt. De man zei dat ik bijzonder was. Ik keek weg. Nee  dat was ik niet.. ER was helemaal niks bijzonders aan mij. Ik was gewoon onhandig. En toe nvertelde hij dat hij wilde dat ik bij hem inzijn afdeling kwam. Ik keek hem opnieuw aan en glimlachte. Op dat moment dacht ik aan dat steentje. Zou hij dan van kleur verandere omdati k nu in die kas bezig was? 

Hij brgon over een zoon van hem. Ik keek hem begrijpend aan maar ik snapte er geen snars van.  Iets over de eerste plant. En nee ik snapte het niet. pas toen hij Canes Flos zei viel het kwartje ik knikte en keek naar de plant.  

 'En wie kan ik bedanken.' vroeg hij ik keek hem aan. ''De centaur'' zei ik rustig. Niet weten dat hij mij bedoelde. I kdacht dat hij de gene bedoelde die me hier heen gestuurd had.

hij stelde voor dat ik elke zaterdag ochtend hier zou kunnen komen om meer te weten er over. Iets in me onderbuik zei dat ikdat moest doen. ''okey'' knikte en voorzichtig.  Ik keek zijn hand mee. Op dat moment drong de pijn door ik keek naar me arme. Ik had er wel een paar dorens uit gehaald maar er zater er nog al wat in. Ik keek er naar. ''aah'' kreunde ik terleurgesteld en begon maar een voor eeen die dorentjes er uit te halen. ''Waarom is het mesten vna planten een straf?'' vroeg ik voorzichtig

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Ifwu1y
Eami - Vastum infligit
''Dat vind ik best wel een goed idee!'' zei ik en praatte gwoon door toen de jongns aan het vechten waren. Ik hoorde ook niet dat de man aan de kop van de zaal aandacht wilde. tot  heel de zaal werd gewikkeld in een harde glam. Me harne stonden overeind. Nee letterlijk het stond overeind. ME staart was nog dikker en ik zat met me spieren gespannen op de bank. ''Oeeh!'' zuchte ik geschrokken. Ik lied me ontspannen en begon me staart goed te borstelen. Ik haatte dat schrikken zo erg. Dan gingen me haren door de war.. 

ik luisterde naar de man. heel aandacht en probeerde alles te onthoudne. 

Nadat hij klaar was keek ik rond. ik tikte Lu aan/ ''latenwe wat gaan doen'' zei ik eigenlijk het meisje al vergeten


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2v1t0tj
Drake: Verto
Voor ik uit kon halen voelde ik een arme hand mijn hand die bijna een klauw was geworden beet houden. Ik lid de jongen op zijn benen zakken. 'Maar hij verdient het' snauwde ik naar de jongen. Ik bleef even staan. Maar hoe langer Olivia me beet hield hie rustiger ik werd. ''Sorry'' zei ik zachtjes. Uiteindeljik lied ik hem los en trok me hand los uit de greep van Olivia. Ik draaide me om en keek haar niet aan. En waarom niet?. Omdati k niet wist wat ik moest zeggne of doen. Ik wilde de jongen waarmee ze nu om ging niet meteen zwart maken dan zou ze boos worden op mij. En.. Ik had niks tevertellen denk ik...

Met een plof iets ik me terug op de aan tafel vallen. Me handen trilde lichtjes van het opgefokte gevoel. Wat niet veel beter werd toen een of andere orc met een harde klap de zaal tot stilte bracht. ''jesus!'' riep ik boos omdat ik echt een hartverzakken gekregen had.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dui3gj
Bee hominis
''Nou jah, Ik zou niet meteen heel de aula slapen.'' Zei ik en tikte op mijn gitaar. Zei zei iets over mijn uiterlijk ne knap koppie dat die haar niet konden beschermen. ''Ik zou je heel goed kunnen beschermen en ook nog vermaken'' lachte ik terug.

Tijdens het gelul van Mr white speelde ik wat met me bestek ik had een hele toren gebouwt en keek trots rond dath ij bleef staan. Ik wachte tot Olivia weer vrij was.

''Ga je mee ik weet een leuke plek!'' zei ik en keek haar uitdagend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptyma dec 07 2015, 20:47

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
'sorry.' klonk er weer zachtjes. hij leid langsaam de jongen los. en haalde mijn greep weg van zijn hand. ik pakte zijn broek vast en trok hem eventjes terug. 'het spijd me ook.' zei ik zachtjes en keek hem bezorgt aan. mijn vingers lieten zijn broek stof los terwijl me ogen hem nog eventjes na staarde. voordat ze zig weer richten op de andere jongen.

'drake kan bijden dus bewijs jezelf maar eens.' zei ik zelfverzekert en glimlachte uitdagen. een man vroeg de aandacht en hield een preek. ik luisterde netjes zoals me geleerd was maar de jongen naast me had die les zeker ook geskipt vorig jaar. ik pakte de onderste poot van de toren en trok het er onder vandaan nu viel het helemaal uit elkaar en tingelde over het tafelblad heen. ik wilde op staan maar minseok zat zo dicht bij dat ik me stoel niet naar achteren kreeg. een meis met golvend bruin haar en pijpenkrullen liep langs. ze stopte even en draaide zig om en liep weer terug. tot me ergenis stopte ze achter minseok. ze boog voor over en blaaste in minseok zijn nek. ze klonk heel verast. 'minseoki, ik wist niet dat je terug kwam. wat een leuke verassing.' klonk haar stem liefjes. waarom had ik nu al ene hekel aan haar. ik keek met een grommende blik om. ze had ook nog eens een dikke kont ook! en het erge. ze was van phoenix, de klas met de mooiste en populairste meisjes. ze legde haar armen over minseok zijn schouders heen en streelde met een vingertje over zijn blote borstkast heen. 'blijf je dit keer wil iets langer dan de avond voor het avond feest?' vroeg ze als een elegante uitnodigging. okee!! nu was het oorlog! die jonge flirte met mij! 'rosa.' klonk er. het meisje keek op en lied minseok langsaam los. 'wat is er Yuli?' vroeg ze aan het andere meisje. 'lysander zocht je kom.' zei ze en pakte de hand van het meisje vast die blijkbaar rosa heette. ik stotte minseok aan. 'kom je nog!' zei ik iets luider en duwde me stoel achteruit op zoon manier dat minseok zijn stoel ook mee schoof.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
'de centaur.' zei de jongen zo ontschuldig als hij er uit zag. 'haha, het lijkt me dat jij half paard bent toch?' lachte ik en sloeg een arm rond zijn schouder. 'hoe heet je?' vroeg ik nogmaals.

'Het is niet echt een straf maar meer een afschrikking. de meesten halen het niet eens voorbij de plant die je daar gings als eerst probeerde te wurgen. de meestal zijn ze gelijk bang en durven ze neit meer in de kas te komen. laat staan iets stouts of stoms doen. en zo hebben we minder herrie schoppers. maar jij durfte wel erg ver.' vertelde ik en hield even een hand door me haar heen. de jongen probeerde de dorens uit zijn lichaam te trekken. 'stop! dadelijk bloed je dood. de vocht van de dorens voorkomen dat je huid snel dicht groeit. het is beter als je in een bad van lavendel en klaver gaat. die planten sappen maken het weer neutraal. kom laat me je helpen jongen.' steld eik voor en nam de jongen mee met mijn arm nadat ik de egeltjes in hun mandjes had gelegt.

ik had de jongen naar een rijkelijke badkamer gebracht. deze was misshcien voor de 4de jaars maar dat wist de jongen niet. ik verzamelde de kruiden en versnipperde ze vers. 'kleed je maar uit.' zei ik en lied wat klaver oli over de wonden heen druppelen. de lavendel lagen in het warme bad. de stoom van het hete water lied heel de badhuis geuren naar lafendel. 'ga er maar in zitten.'

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2vw63k6
lu Toruka - bosmer/tovenaar
ik schrok van al het gekletter op de tafel twee tattoo's op de huid van de jongen gloeide op en vervromde tot twee zwaarden deze trok hij uit zijn lichaam. even stond ik verbaast te kijken. wat was dat?! dacht ik verbaast en keek naast me waar draakje was op gestaan. heel zijn arm gloeide dezekeer heviger dan eerst. ik wilde hem tegne houden en zeggen dat het wel ging maar mijn laafheid was groter dan het moed van het meisje.

weer voor de derde keer schrok ik me rot!! eerste dat op tafel daarna die galm door de zaal heen en nu het gekletter van bestek. eami stelde voor ok iets te doen. ja laten we door de tuin lopen en naar vogeltjes kijken.' zei ik en stond op. george lag lekker in me nek en hobbelde op mijn loopje mee. ik trok eami door de eetzaal heen naar de deur toe. daanra volgde ik haar naar buiten toe. buiten ging ik tegen een boom aan zitten en luisterde naar de vogeltjes. ik stak me vinger in de lucht. 'tuurlijk zijn er wel vogeltjes. ze zijn overal zelfs op plekken die je niet verwacht. sluit je ogen en luister.' zei ik zachtjes hoorde het getjilp van een tjieftjaf op de achtergrond. 'fluit hij niet apart. iedereen die hem hoord weet zijn naam.'


Laatst aangepast door Timeless op ma dec 07 2015, 21:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptyma dec 07 2015, 21:05

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dui3gj
Bee hominis
"Olivia!'' jammerde ik toen me toren omviel. ''waarom sloop je het dan'' Ik zuchte en ineens zag ik iets langs lopen. Me ogen werden groter en ik ging recht zitten, Meteen deed ik me haren goed. Het was rosa. Ik slikte en keek haar aan. Ze was zo beeld schoon dat lichaam!. Als ik het niet verneukt had letterlijk... Nee niet meer aan denkne die is vast boos. Deze bleedschone trofee zou ik nooit kunnen nemen! ZIE DIE KONT! OMG!. ik zat te kwijlen als een gek!.

Tot ze zich omdraaide en terug liep. Ik keek meteen weg en lied me hoofd zakken. Twee handen ruste op mijn schouder. Me hart ging te keer. En niet alleen me hart... 'minseoki, ik wist niet dat je terug kwam. wat een leuke verassing.' haar stem klonk zo mooi. ''H*kuch ey' kuchte ik en proeste ik me stem sloeg hard over. Ik probeerde me ademhaling onder de knie te krijgen. Ik voelde hoe haar hand naar benede gleed over me borstkas. ''Ja,' bracht ik er zwaar slecht uit. Iemand riep haar ik had haar hee lde tijd nog niet aan gekeken dat kon ik gewoon niet. Ze was de god van de meiden hier. Toen ze weg liep haalde ik ademen. Okey daar gingen we later mee verder. in de tussen tijd ging ik het wel proberen bij Olivia Ik keek terug naar Olivia en stond op tijd op me niet van me stoel af te glijden. ''Ja kom al'' Lachte ik en pakte me gitaar. ''Laten we naar buitne gaan zoals ik al zei weet een mooie plek!'' zei ik en liep voor haar uit


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dwg2af
Leo -Arma
''nee'' zei ik op zijn half paard actie. Ik keek naar benen. toen werd ik even stil. Nee echt geen paard..  Ik keek hem onschuldig aan. ''oh Leo'' antwoorde ik en keek weer voor me uit naar de egelhond. Ik haalde me neus op en En haalde zijn arm van me schouders af. Ik stapte bij hem vandaan.
hij vertelde dat het meer voor de afschrikking was. Ik keek naar de plant en knikte dat kwam vrij logisch over. Toen hij me complimenteerde dat ik wel verder durfde Glimlachte ik eventje en keek weg. ''hehe'' 

Ik wa de dorens aan het uitplukken toen de man iets zei over de dorens en dat ik ze er neit uit moest trekken. Ik keek naar de wondjes waar ik de dorens als uit getrokken had en ja.. klopt het bloedde nog steeds. Ik knikte ''bedankt'' zei ik rustig en liep met de man mee. hij was een docent dus ik moest wel aardig zijn. wilde niet nog een keer straf. Alleen het feit dat hij me arm beet bleef houden... was minder. Ik proberde steeds los te komen.

We waren in een badkamer aangekomen. Ik keek me ogen uit. De vloer was wan hout. Niet alleen dat het grote ronde bad in het midden van de kamer was uit een grote oude boom gekapt. Op 8 plekken stonden grote rotsen. Ik snapte neit wat die daar deden maar alles bij elkaar leek het wel een droom wereld Midden in het bad stond een plato. Op dat plato STond een boom. Met zijn bladeren naar benede. Door de lucht en alles hier bleeft de boom altijd groen. Hij verloor zijn bladeren niet. 

Toen de man de kranen aan zette. Vulde het bad zich met heldere zuigere Turqoise kleurig water. Ik kon me ogen niet geloven hoe het water als een soort van watervallen van de rotblokken het bad in. Mist zette zich als een rook gordijn. Op het moment dat het bad zich gevuld had kleurde de bloesum van de boom in het midden helder roze. 

Ik slikte een paar keer. En werd uit me droom gehaald door de man die zei dat ik me moest uit kleden. Ik knikte en begon met uitkleden. Ik stond met me rug naar de meneer toe en keek naar het water. Voorzichtig stapte ik er in.

toen ik eindelijk zat voelde ik hoe het water me lichaam zuiverde. De wondjes stopte met bloedde. Nu kon ik eindelijk rustig rond kijken. Niet alleen het bad zelf was machtig mooi. de rest er omheen ook.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Ifwu1y
Eami - Vastum infligit
Blijkbaar gingen we naar ubiten toe. Ik wibbelede met me staart terwijl ik tegen over hem zat. ''Ik zie geen vogels'' jammerde ik. Maar hij zei dat er wel vogels waren. Ik schudde weer me hoofd echt niet anders had ik ze wel geroken dacht ik. Hij zei dat ik me ogen dicht moest doen en moest luisterden. Ik stak me tong uit maar deed het toch. ''hij fluit zeker raar' lachte ik zachtjes en opende me ogen wel''ik denk dat hij twiet heet'' zei ik en lied me in het gras vallen en keek omhoog. ''Wat is die grote daar boven. hij lijkt wel 2 meter groot'' zei ik. ''nee3 hij word steeds groter1''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptyma dec 07 2015, 22:09

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2vw63k6
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'hihi, hahaha!!! nee geen tweet!' lachte ik met een brede glimlach en lied me rug in het gras vallen. 'tjief! tjaf zegt hij. met me lippen maakte ik het geluidje van de vogel na alsof het de gewoonste zaak was. ineens begon eami over een grotere vogel die wel zoon drie meter was. 'Huh?' vroeg ik en luisterde maar zag en hoorde nog niks. 'vogel?' vroeg ik. george liep van me af en kroop over eami heen. hij snuffelde aan haar kleding en plukte aan haar haren.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
ik pakte een pinset en bukte naar de rand van het bad. 'strek je arm uit.' zei ik en pakte zijn pols. een voor een wipte ik de dorens er uit, hield zijn arm weer onderwater en plukte de volgende er weer uit. en dat telkens op nieuw. de dorens legde ik in een kommetje van hout. 'beloof me dat je niemand verteld over deze plek. er... is eens... een student geweest die heel zoon badkamer overhoop heeft gehaalt. lang geleden.... sinds dien is dit nog de enigste badkamer die zo in gericht is. en ben er graag zuinig op. ik bleef even stil en dacht terug aan het vertrouwen wat ik verloren had om die student van vroeger me vertrouwen te geven. nu ik terug dacht zag ik iets wat ik eerder gezien had net alsof ik een desjafu kreeg. op de rug van de jongen zaten twee sneeen. recht op staant ver zijn schouderbladen heen. 'mmh, fasinerend' fluisterde ik en trok iets harder de volgende doren er uit wat dit keer veel dieper zat. ik drukte de arm weer onderwater.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
minseok pakte zijn gitaar en liep voor uit. ik wandelde eerst achter hem aan en keek in het rond. deze school was echt zo groot. mijn ogen staarde naar een hout bordje. 'wiskunde, toverdrank, verwering. stonden er op de bordjes met een pijltje waar de lokalen waren. 'oh das handig.' zei ik spontaan. ik bleef stil staan en bestudeerde de borden. mijn ogen werden groter toen ik zag hoe de borden letterlijk van tekst veranderde net als of het hout wat er uit gesneden was in de vorm van letters terug groei en ziggzelf weer insneet in een ander woord. 'HEH?!' wist ik verbaast uit te brengen. 'minseok! zag je dat!' gilde ik en wees naar het bord waar toenet nog 'wiskunde' op stond en veranderde in 'Art.' daarna liep ik weer met minseok mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptydi dec 08 2015, 09:28

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dwg2af
Leo -Arma
De man vroeg me of ik echt niet wilde vertellen dat ik wist waar deze badkamer was. Ik knikte want ik had niet eens onthouden hoe we hier heen gelopen waren. De man begon de dorens er uit te trekken. en vertelde over iemand die badkamers gesloopt had. ‘’waarom zou je dat do AAH!’’ ik keek hem aan en trok me arm terug. Hij had net een doorn er echt hard uit getrokken. Ik krulde me lip op. Dat deed zeer!. 'mmh, fasinerend’ fluisterde hij zacht, Ik keek hem schuin aan.. meende hij dat nou.. Sorry maar als je een doorn er zo hard uit trekt is het geen wonder dat het zeer doet. dus niet zo fasinerend hoor.. Hij pakte me hand weer en haalde de rest er uit. Bij elke doorn deed het best wel zeer maar het water maakte het met de keer goed. Toen alles er uit was lied ik me handen in het water zakken. Ik kroop op me knieen. En keek naar en armen die in het water lagen. Ik zag ze gewoon letterlijk genezen. Ik keek er na. ‘’dat water werd goed’’ zei ik met een schuine hoofd en haalde me handen weer uit het water. Ze waren gewoon volledig genezen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2v1t0tj
Drake - Verto
De zaal liep langzaam leeg. Net als de rest was Olivia ook verdwenen. Ik slikte waar een kut jaar ging dit worden. Ik zuchtte een liep van een docent toe. "Kan ik terug naar huis?" vroeg ik en lied me hoofd zakken. "Heb hier niks te zoeken". " ik denk daar je hier veel zal leren"zei een zachte vrouwen stem. Ik schudde me hoofd. "Hoor ik mensen Kyle p met verliezen" snauwde ik boos terug. De vrouw begon te lachen. "Nee Drake," geschrokken keek ik op toen ze mijn naam zei. Het was een bruine vrouw. "We gaan je leren hoe je kan transformeren onder controle zodat je Olivia juist kan beschermen." zei de vrouw. Wat !! Hoe wist ze dat ik het over Olivia had! Ik balde me vuisten. Ik was echt op gefokt vandaag. "Een hoe we die roekeloze vuur zee in je lichaam onder bedwang krijgen" de vrouw keek me aan. Een probeerde haar hand op mijn schouder te zetten. "Ik wil gewoon naar huis!" snauwde ik boos. Ik sloeg haar hand weg. "Over 1 werk mag je naar huis als je het dan echt wil. Maar je moet had dan echt willen uit de grond van je hart." zei de vrouw en l lied me los. Ik draaide mr om een liep bos weg. Wat een onzin ik wel nu weg.. Ik liep naar de wc. Wat ik niet zag was de twee mensen die naar de borden keek. Als ik die had zien staan was ik hoe dan ook  een andere wc gegaan.


Ik waste me handen en keek naar de weer spiegeling in de spiegel. In de hoek van de wc zag ik die jongen staan waar Olivia ineens zo veel mee om ging. Ik besloot hem maar te negeren. Dat zou beter zijn want als ik die jongen iets aan zou doen. Kon ik het wel op mijn buik schrijven dat Olivia mee nog aan zou kijken na vandaag.. "Blijf" zei de jongen. Zijn stem klonk iets andere dan normaal. Nog iets mr lichaam stopte er mee. Ik wilde door lopen een de jongen negeren. Maar me lichaam stond stil. "Goed zo" waarom klonk hij nu ineens zo gemeen. En waar kan die muziek vandaan?. De jongen keek voor me en grijnsde. "Ik heb besloten dat ik Olivia niet alleen als eerst ga nemen. Maar ook daar ik jullie vriendschap ga verpesten zodat ze niet bij mij weg gaat" zei hij rustig. "Je gaat haar geen pijn doen" snauwde ik boos. "Nee, klopt. Ik ga haar geen pijn doen maar jij daarin tegen. Jij gaat iedereen pijn doen in haar omgeving. En daarna dump je haar.  Ze zaak bij mij komen om uit te huilen. Dan is ze van mij" grijnsde de jongen. Het was niet meer een gemene grijs meer eentje van plezier. Duidelijk dat dit voor de jongen en spel was. "Ik doe niet mee aan je idee" grond ik boos. "Hmm denk het wel!. Zie het voor je. Haar mooie lichaam naakt op de bank. Een dan ben ik de gene die haar mij naam laat gillen en om meer laat smeken. Iets wat zei nooit zou kunnen" de stem van de jongen haalde door me hoofd heen. Nee hier ging ik niet aan mee werken. Ik voelde hoe me handen veranderde. Maar ik kon niet weg lopen. Iets hield me in bedwang. "Zal ik is uitleggen waarom je niet weg kan?" zei de jongen. Nr ik hoorde het niet te weten. "Nee?" zei de jongen net of ik zou reageren. "Okey dan zaak ik het niet zeggen" hij grijnsde weer. Me hand ging omhoog. Nee wacht dit deed ik niet!. Echt niet waar gebeurde er!. Ik voelde hoe me hand door iets in zijn macht werd gehouden. Voor ik het wist sloeg ik de jongen hard. Nee nee nee. Ik zag voor de jongen naar andere viel dit de deur voor Olivia voeten. De muziek stopte een mr lichaam voelde weer Norman aan. Ik trilde tien ik in de spiegel kerk zag ik hoe er zelf schudden langs mee nek om hoog groeide. De jongen bloede hard. En mijn klauw zat over het bloed.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dui3gj
Bee hominis

Ik draaide me om toen ze bleef hangen bij de bordjes. Ik liep terug en keek er na. ‘’Ja ziet er zo vet uit.’’ zei ik en knikte ik glimlachte. ‘’Soms wel onhandig want dan moet je staan wachten tot hij aangeeft waar je heen moet!’’ lachte ik. ‘’Net als de WC. Als je die niet weet te vinden en hij komt niet op het bordje dan heb je problemen!’’ lachte ik en keek haar aan. in me oog hoek zag ik de roodharige jongen langs lopen. In de aula had hij de aandacht van Olivia gepakt en da betekende dat ze niet al haar aandacht voor mij zou hebben. Dit betekende dat hij een obstakel zou kunnen worden en dat wilde ik niet hebben. ‘’nu ik het toch over WC heb.’’ zei ik en wiebelde op me plek ‘’momentje!’’ ik schoot dansend achter de roodharige aan.

(lees Drake’s ding)

Ik stuurde zijn hand naar mijn bezicht. Met een klap viel ik naar achtere door de deur heen voor Olivia’s voeten. Meteen kroop ik geschrokken naar achteren. ‘’wat bezielde je!’’ jammerde ik in pijn. ‘’Ik deed niks fout! ik moest alleen naar de wc!’ jammerde ik en voelde de tranen op komen. ‘’Het spijt me dat me gitaar tas tegen ej aan viel!’’ Ik keek bang naar Olivia en bleef me bloedende neus beet houden.
first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 24y6634
eami -  Vastum infligit
‘’aah tjief tjaf’’ zei ik en deed of ik het begreep. ‘’hoe samen ze?’’ vroeg ik en sloeg me hand voor me mond. oker dat zou ik zelf nooit zeggen. Dat was hoe dan ook dat vosje in me!.

Toen hij bvroeg naar de vogel wees ik omhoog. ‘’Die zie je toch… oh hij is weg?’’ ik keek verward. ‘’het was een rode grote vogel hij leek in brand te staan..’’ zei ik en draaide me op me zei om naar Lu te kijken. ‘’Je fretje valt e aan’ lachte ik en begon george te knuffelen.

Na even begon ik te lachen. ‘’Laten we bij die les naar gaan kijken!’’ zei ik en wees langs Lu heen waar een jongen met lang blond haar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptydi dec 08 2015, 18:15


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2ufaxwx
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'Denk niet dat er veel vlees aan zit. Je kunt beter een gans nemen of een zwijn die smaken beter.' Vertelde ik en kantelde me hoofd richting Eami. 'Wacht!! Heb jij een feniks gezien?' Vroeg ik verbaast. 'Maar maar maar maar waarom zag ik die niet!!!' Jammerde ik jaloers.

George was haar aan het opeten/aanvallen dat ze zei. Haar stem klonk zo schattig. Dat ik nog eventjes iets langer bleef luisteren. Na een aantal seconde rijkte ik met me handen richting George. Met me hand voelde ik dat ik niet George vast had, maar de kaak en wang van Eami. 'Sssst, zit stil.' Fluisterde ik en taste naar George toe die helemaal verwikkeld zat in haar haren. Ik plukte hem er tussen uit en stopte hem in mijn T-shirt. 'Hoe laat is het?' Vroeg ik en schrok lichtjes toen ze zei dat het die tijd was dat de jongen genoemd had. Ik stond gelijk op en liep richting een andere boom waar de jongen dicht bij was. Hier klom ik in en wenkte naar Eami dat ze met me mee moest komen. (Rest gaat verder bij lysander)

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Ik wachte bij de wc deur en keek om me heen. plots viel de deur open en lag een jongen voor me voeten. Geschrokken keek ik naar beneden. 'Minseok?!' Gilde ik. meteen bukte ik bij hem neer en streelde zijn haren uit zijn gezicht. Heel zijn gezicht zat onder het bloed. Ik deed een hand voor me mond. Ik luisterde naar zijn stem en keek met een boze blik naar drake. Zelf verzekert stond ik op en ging over minseok heen staan zodat drake eerst mij moest raken wilde hij hem weer meppen. 'Het is ook altijd het zelfde liedje met jouw!!!' Jammerde ik boos. 'Jij kan nooit jezelf beheersen altijd word je onnodig boos en dan moet ik weer je hagje redden als je stomme dingen doet. Kijk wat je gedaan hebt!! Ik ben helemaal klaar met je! Red jezelf maar uit de problemen ik kom je niet meer helpen!' Snauwde ik naar drake. Drake kwam een beetje naar me toe ik pakte me toverstok uit mijn zak en hield hem gericht op drake terwijl ik er lichtjes mee zwaaide. 'Blastumium! (Windontploffing)' Riep ik, een grote wind kracht kwam uit het puntje van de staf en lied Drake hevig weg blazen naar achteren toe in een van de wc hokjes. Ik sleepte Minseok achteruit hielp hem overeind en liep samen met hem van de jongens wc vandaan. 'Kom, ik verzorg je wel dadelijk word het nog een litteken.' Zei ik wat zachter en trok zijn arm over mijn schouder heen zodat ik hem beter kon tillen.

Bij een bankje aan gekomen lied ik hem daar rusten en bij komen van de klap. Naast de bankjes was de meisjes wc daar haalde ik lappen uit het rek en hield ze onder de lauwe kraan tot dat ze nat genoeg waren. hiermee maakte ik eerst zijn gezicht voorzichtig schoon. Vervolgens dipte ik met een puntje tegen de wond aan zodat alle prut en rotzooi er uit ging. Er zatten zelfs twee schubben vast aan zijn wang. Deze peuterde ik er uit en stopte ze stiekem in me jas zakje. Draken schubben waren zeldzaam. En elke schub die ik van Drake vond had ik tot nu toe bewaard. Ooit kwamen die van pas. Misschien niet nu, dan wel later. Minseok zijn neus bleef bloeden. Ik maakte met toilet papier twee langwerpige propjes en stopte deze in zijn bijden neus gaten. 'Gaat het weer een beetje?' Vroeg ik bezorgd. En streelde met me duim over zijn wang heen. Ik haalde wat pleisters uit mijn handtas en plakte deze nauwkeurig op de wond die in zijn wang zat. 'Zo weer helemaal heel.' Zei ik met een glimlachje. En legde een hand op zijn bovenbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptydi dec 08 2015, 18:58

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dui3gj
Bee hominis
Toen ze voor me stond stak ik me middelvinger op naar de jongen. Toen ze terug keek om me te verzorgen. Ik keke haar zo zielig aan als het mar kon.  
Bij een bankje verzorgde ze me. Ik keek haar ana ''super bedankt'' zei ik zachtjes. ''Hij ging echt te keer en Ik deed echt niks' zei ik zielig. ''Ik ga meer trainen zodat ik jouw kan beschermen tegen hem'' zei k en pakte de hand beet die op mijn bovenbeen lag. ''Ja met mij gaat het nu wel. Nu jij er bent'' Ik keek haar recht aan in haar oor. ''bedankt'' ik zuchte ''zullen we naar buitne gaan?

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2v1t0tj
Drake: Verto
Ik schudde me hoofd toen Olivia hem ging beschermen. Nee i kdeed echt niks!. Ik probeerde naar haar te lopen. Maar voor ik het wist werd ik terug de WC in geblazen. Ik klapte tegen de muur aan. Het deed niet zeer echt niet me schudden beschermde me wel. Maar de blik in Olivia deed het meeste pijn. Ze wilde ceht niet dat ik in de buurt kwam. Ze was echt klaar met me!. Ik wilde naar huis!. 

Na even stond ik op en sjockte naar de slaapzaak. Daar lied ik me in bed vallen. Hiet bleef ik even leggen maar besloot dat blijven liggen mijn aggresie niet lied rusten. Ik stond op en liep naar buiten toe. Daar keek ik rond en vond een plek bij het water om even te oefenen. Ik oefende mijn slagen. Dit was de enige manier om tot rust te komen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Ifwu1y
Eami - Vastum infligit
Ik glimlachte en wilde de hand van Lu likken toen hij mij beet pakte. Hij zei tegen me dat ik stil moest liggen. Ik deed het zijn handen voelde overal. Ik glimlachte waar hij even zat. Hij pakte geoge en vroeg hoe laat he was. Ik dacht na en besloot me mobiel mar te pakken.. Toen ik detijd gezet had pakte hij mem beet en trok me richting een boom. Ik ging zitten en rolde me om. best wel een lekker plekje omte slapen!Ik keek naar Lu die weeer naar de les keek ofzo. ''zijn we nu gee nregels an het overtreden?'' vroeg ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptydi dec 08 2015, 20:13

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Jp7z87
Lysander yume - Bosmer, klasse oudste
'Norben, zou je deze aan kelsey willen geven ik moet zo een spoed les geven.' Vroeg ik en gaf hem een aantal boeken. 'Waarom ik? Vast omdat ik weer de nerd ben he en jij niet uit gelagen wilt worden?' Vroeg norben en keek me nors na terwijl hij de boeken aan nam. Ik zuchte even. 'Kom op, norben niet zo flauw je weet dat ik je nooit een nerd heb gevonden. En jij hebt een beter band met haar. Volgens mij is ze nog steeds jaloers op me of iets.' Zei ik en gaf de boeken voledig aan hem en stappende de gevallen paar weer op. 'Zou ik ook zijn met zoon roos als vriendin.' Mopperde norben. 'Ze is me vriendin niet Benny, ja ik vind haar leuk maar. Heb het gewoon echt te druk.' Antwoorde ik verlegen en probeerden er onderuit te kruipen. 'Zij vind jouw ook heel leuk dennenappel! Vraag haar mee uit! Koop een ring en trouw met haar.' Begon norben iets meer te grommen en schoof zijn bril verder op zijn neus. 'Dat is niet waar.' Viel ik hem zachtjes in de reden. 'Lysander~' klonk een stem zo zoet als honing. Ik draaide automatische me gezicht richting het geluid en zag een super mooi meisje. Haar pijpen krullen bewogen mee met elke stap die ze zette. Gewoon zo betoverend dat ik echt te lang staarde. 'Hoorde van yuli dat je me zocht?' Vroeg haar vriendelijke stem. 'Eeh Oh ja?' Wist ik enkel uit te brengen. Norben stompte me met zijn boeken die ik hem gegeven had in me rug. 'Die bloemen.' Snifte hij ongeduldig. Rose kwam dichterbijer en streelde een pluk haar achter een van mijn puntige oren. Haar bruin groene ogen lied me even verdwalen. 'Oh ja, of ik wat stekjes kon halen van die nieuwe plant dat dit jaar gewonnen had van jullie afdeling. Het is echt heel belangrijk voor het onderzoek en mogelijke medicatie voor als scholieren gewond raken enzovoort.' Vroeg ik nerveus. Rose leek licht teleur gesteld te zijn en lied me haren los. 'Lysander... Dat plantje is nog echt te klein en te jong om een nieuw stekje af te staan. Je moest vast van je vader vragen is het niet? Lya, is het niet?' Vroeg ze. Ik keek even van haar weg. 'Ja, maar.' Gaf ik toe. Voor dat ik kon uit praten drukte ze een kusje op me wang. 'Zie ik je vanavond misschien kun je me dan van gedachten veranderen. Als je je best doet.' Zei ze verleidelijk en stapte bij me vandaan. Twee jongen studenten kwamen naar ons toe gehold. 'Je studentjes wachten op je lya~' zei ze lief met haar honing zoete stem. Ik zuchtte en keek haar na. 'Zei het toch!' Gromde norben jaloers. 'Ze kuste je zelfs!! En wilt met je naar bed.' Vervolgde hij op de zelfde jaloerse toon. 'Je begrijpt het niet.' Antwoordde ik zachtjes met een hopeloos gevoel. Ik voelde me plots zo zenuwachtig. Had norben gelijk? Wilde ze echt met me naar bed?! Dat was toch onwijs tegen de regels? Wat moest ik nou? Dadelijk vind ze me niet aantrekkelijk genoeg of doe ik haar pijn. Mijn hart klopte steeds sneller. 'Meneer Yume~' zongen de twee meisjes smekend in koor. 'Ik kom al.' Zei ik en legde nog een boek van de grond op de stap die norben vast had. 'Waarom vraag jij kelsey niet dan als je het zo goed weet.' Fluisterde ik not tegen norben en draaide me om richting de meisjes. Ik liep met ze mee naar buiten toe.

Hopelijk was die jongen gekomen. Om mijn les alvast te kunnen volgen. (Nog niet af les begind nog)

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2m4oweh
mellanie - vampire
Heel de zaal was leeg. Iedereen was weg. Zelfs dat meisjes en die jongen. Ze waren me vergeten! Nee nee. Ze ze hadden vast een afspraak. Of iets. Hield ik vol en slofte voorzichtig naar de deur toe. In de gang was iedereen met elkaar aan het kletsen. Verlegen keek ik rond een van de meiden dje het al op school zat was omringd door andere meisjes. Tussen hen door kon ik nog net een glim op vangen van een meisjes met engelachtige haar. Ooh zei moet vast heel populair en knap zijn. Ik voelde me zo klein nu. Ik besloot om maar snel naar buiten te gaan. Daar zag ik die jongen en meisje in het gras liggen ik stapte op ze af maar voordat ik bij hun was liepen ze weer weg. Waarom wilde niemand met me praten.... Of omgaan? Vroeg ik mezelf. Verlegen lied ik me hoofd hangen en liep verder naar wat bloemen. Een jongen liep vlak voor me langs en stote hevig mijn schouder aan met die van hem. Vervolgens kreeg ik een flinke duw. Het was zo onverwachts dat ik op de grond belande. 'Hahahaha kijk dat dan! Zag haar voor me voeten vallen!' Lachte de jongen. Ik schaamde me dood. Ik stond meteen op en draaide me naar de jongen toe. Ik keek hem niet aan. 'S-sorry. Stotterde ik.' De jongens lachte me alleen maar meer uit. 'Awh kijk hoe schattig. Ze is verlieft op je.' Zei een vriend van hem, tegen de jongen waar ik op gelopen was. Ik keek nu nog meer naar de grond. Ik was helemaal niet... Bedacht ik me. 'Tsss, zo knap is ze niet eens. Ga weg. Ik heb knappere meisjes gezien. Wacht elk meisje is knapper dan jij. Heheh.' Gniffelde de jongen. Dit deed best pijn. Ik wist dat ik niet de mooiste was maar zo erg was dat toch ook weer niet? Of wel? Ik draaide me om en rende weg. Ik had niemand nodig om mee te praten! Ik kon makkelijk mezelf alleen vermaken. Ik rende verder naar een dichter begroeide tuintje met wat water daar ging ik zitten tegen een muurtje van de school. Ik trok me knieën op en legde me hoofd neer. Ik had niemand nodig. Me gedachte gingen terug naar wat me vader gezegt had en hoe teleur gestelt hij was dat ik niet zo was als hij gehoopt had. Daarom wilde ik ook naar deze school om wel te worden zoals hij gehoopt had. En me fanilie naam waardig te zijn.

Ik was ergens in de tuin gaan zitten en keek naar de bloemen en vlinders. Dat ze nu nog rond fladderde vond ik echt heel bijzonder. Ik brobeerde elk detay te tekenen wat ik kon zien. Die rosen waren ook zo prachtig van vorm net alsof ze voor altijd in bloei stonden. Gele, witte en rose rozen en daar verderop zelfs oranje en rode. Zo prachtig! Ik hield me tekenblok op me schoot en tekende alles om me heen. Langsaam keek ik op van me tekenblok en zag de roodharige jongen weer. Droomde ik dit?! Ja nee!! Het was hem echt. En en en hij bewoog. Net alsof hij trainde. Met roze wangetjes begon ik hem stiekem na te tekenen. Zijn lichaam en houdingen waren zo perfect. Hij was best lang bezig. Onterand had ik wel 5 schetsen van hem. Maar waarom voelde ik me zo alleen? Een konijntje kwam bij me zitten. Ik stak me potlood naar hem uit. Het konijntje begon we achattig aan te knabbelen maar trok onverwachts zo hard dat de potlood tussen me vingers vandaan gleed. Als een dolle rende het beestje weg. Richting de jongen. Ik stond op en rende achter het beestje aan. 'Neee bunny stop!' Riep ik en probeerde hem te pakken. Het konijntje was onder de benen van de rood harige jongen gaan zitten

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Ik luisterde naar zijn stem en wenkte hem een blik dat ik erg met hem mee leefde en hem dan ook echt geloofde. 'Het spijd me zo van hem.' Zei ik en keek van hem weg. Minseok pakte me hand en fluisterde in mijn oor. Ik glimlachte en wilde hem een zachte por geven tegen zijn borstkast aan maar dat van drake zat nog iets te diep in me. Ik stond op en trok bee half overeind. 'Ja, laat me maar eens wat moois zien.' Antwoorde ik en nam diep adem.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2ufaxwx
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'Overtreden? Zijn we dan geen hang-jongeren? We zitten in een boom toch? Rond hangen?' Fluisterde ik en gniffelde. Ik wouwde me armen over elkaar heen en ging er met me kin op liggen. Met me oren luisterde ik aandachtig naar de stem van de jongen. Eami had hem beschreven als blond lang haar. Was dat niet iets voor meisjes? Was hij knap? Of niet, vond ze hem knap? Ben ik eigenlijk wel knap? Bedacht ik me en staarde na denkend voor me uit. De jongen stelde zig voor als lysander yume en zei dat hij een egel bij zig had. Geen egel hond maar een gewone egel. Het beestje had hele grote oren waar hij goed mee kon horen en een krachte snuit waar hij elke insect of paddenstoel mee kon vinden. De jongen vertelde over de klank en de energie van het stem geluid. Dat waneer je diep ademhaalde je de energie kon voelen die door je maag naar beneden ging. Voor mij voelde het meer aan als te diep ademhalen en de lucht die zich op kropte en niet weg kon. Zachtjes begon ik te hoesten. Misscchien had hij een betere tip als ik langer luisterde.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
'Dat water werkt goed' zei de jongen. 'Ja maar ik denk.' Zei ik en pakte zijn hand vast. 'Dat het niet alleen met het water te maken heeft.' Vervolgde ik en wees van zijn hand naar de boom voor hem die op een plato stond. De wortels van de boom lagen een beetje in het water. Dat kleine plantje in de kas, dat je gebruikte voor de egelhond, is een familie van deze boom. Bijden kunnen ze iets wat op elkaar lijkt. En meestal is dat het versterken van iemands kracht of talend. Dus als jij anderen kan Haelen of genezen neemt het water die kracht aan. Als een soort van versterking. Laat nou deze boom alle slechte dingen in zich op nemen wat in het water ligt. Zo zuivert hij het bad door middel van zijn wortels.

Ik stond op en pakte en handdoek. Ik wikkelde de jongen in en gaf een badjas. 'Kleed je maar om.' Zei ik en draaide me rug naar hem toe om met het bad en de dorens bezig te gaan tot dat hij klaar was. Daarna bracht ik hem de hall waar hij kon kiezen om naar buiten te gaan of om in zijn slaapzaal te rusten. In de gang zag ik norben staan ii riep hem naar me toe. 'Norben, zou je iets voor me willen doen.' Vroeg ik hem. 'Licht er aan wat ik moed deze boeken nog naar kelsey brengen.' Vertelde hij. Ik wenkte naar Leo. 'Leo wacht zou je nog een klusje willen doen. In de achterste toren is een trap die lijd naar de bibliotheek. Zou je deze boeken daar naar een meisje willen brengen die kelsey heet.' Vroeg ik vriendelijk. Geen seconde later duwde norben de boeken in Leo zijn handen. (Seth is in de bieb met riven, maar dat tik ik in de ochtend af staat op me laptop)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptywo dec 09 2015, 09:28

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dwg2af
Leo -Arma
De man zei ik over genezen. Ik draaide meer ogen weg. Daar was de grootste onzin dit ik ooit gehoord had. Genezen ik?. Dacht het niet..  Ik keek hem ongeloofwaardig aan.

Toen ik aangekleed was zag ik dat mijn blouse andere het bloed zat van mezelf een de egel. Ja mr dat ging hem dus niet worden.. Ik wilde richting de slaapzaal lopen zodat ik min andere kleding aan kon trekken. Maar de man vroeg of ik boeken wilde brengen naar een oh ander kelsey. Ik knikte dat ik het goed vond. Die man had mr tenminste wel echt goed geholpen. Ik pakte de boeken aan. En liep eerst de slaapzaal in om me om te kleden. Ik trok en zwarte strakke broek aan met gaten. Grote stevige schoenen een daarop mij favoriete trui. Het was een wit paars mega grote pluizige trui. Hij hing bijna tot op mr knieën.. Mr handen verdwenen in de mouwen. En het was reuze warm.

Met de boeken in mr handen liep ik de weg die de man zei. Ik hoopt maar dat ik niet verdwaalde. Na even kwam ik aan in de bib. Ik keek rond. "Kelsey" zei ik zacht in de hoop daar iemand reageerde.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2v1t0tj
Drake - Verto
Tijdens het trainen schoot iets tussen mr benen een vrij daarna stond er een meisje. Ze kerk naar het ding tussen mr benen. Langzaam keek ik naar benede. Het was een bunny... Ik z zuchtte een draaide me. Ogen weg. Ik stapte van het beestje vandaan. "Jr konijn irriteerde mij" zei ik stug een ging terug in een houding staan. Maar weer schoot het beestje tussen me benen. Ik keek het bood aan. "Laar mr gewoon met rust stoom beest" gromde ik. Ik kon nu gewoon niks hebben niet na wat er net gebeurd was. Ik pakte het beestje op in zij nek vel. Het spartelde hard tegen.  Rue gaf ik het over aan het meisje. Ik had hem letterlijk tegen haar borst aan gedrukt. Zodra ik hem los lied beet het beestje mr en blog weg. Ja.. Jr hoord het goed. Het vloog gewoon een stil weg... Verder op belandde het in het gras een hoekje als een gek weg. "Dit ben je kwijt" zei ik rustig een draaide me om. Ik had geen zin om sorry te zeggen. Het was niet mijn probleem dat ze haar stomme beestje koos lied lopen. Had ze hem maar af moeten richten.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 24y6634
eami -  Vastum infligit
De tijd een de boom staarde ik naar Lu. Maar hoe langer ik hier zat. Hoe verder ik in slaap viel. Wat die man zal snapte i niet veel van. Wat nou ademhaling.  Als ik op mij ademhaling lette dan viel ik in slaap. Dat deed ik ook dus bijna tot Lu ineens begon te stikke. Ik lachte zachtjes een wreef over zun rug. "Dadelijk horen ze jr nog" fluisterde ik bijna lachend.

Na even zakte ik toch echt in slaap tegen Lu aan. Ik krulde mr op een gebruikt mr staart als delen. Dit had ik wel gemist al die jaren bij Simon. Mee eigen zacht dekentje. Na even pakte ik Lu beet een mr slaap een kloeke heerlijk tegen hem aan. Hij was de eerste jongen die mij gewoon accepteerde wie ik was. Niet zeggen dat ik dun was. Verplichte met te eten. Lekker gezochte trok als ik met me staart speelde. De eerste jongen die net meteen sex wilde dit mijn flirt acties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptywo dec 09 2015, 21:25

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2m4oweh
mellanie - vampire
de jongen deed ook echt niks om me potloot terug te krijgen. ik stond eventjes voor hem stil en keek toe hoe hij van het beestje vandaan liep. 'het is me...' wilde ik zeggen maar de jonge pakte het beestje op. ik keek toe hoe het arme beestje begon te spartelen. 'het is me...' weer werd ik onderbroken maar dit keer door de jongne die het konijn achtige diertje in me armen duwde. onhandig hield ik het vast maar het gleed tussen me armen vandaan en vloog letterlijk weg. verbaast keek ik op en zag hoe het diertje zoon 4 meter verder op, op het gras belande. het hupste verder weg met mijn potloot in zijn bek!! 'die ben je kwijd.' zei hij rusig en draaide zig om. ik keek met een uitdruking naar de jongen alsof ik het beestje ging halen. 'moet jij eens op letten.' zei ik zachtjes. ik holde achter het beestje aan. het was net een wetstrijtje als een dolle jaagde ik haar op. tot dat ik struukelde over een tak. met een klap belande ik op de grond. ik zuchte en trok een pruilipje. die potloot hat ik gekregen van me moeder voor dat ze dat jaar daarop overleid. de jingen had gelijk. ik was het echt kwijd. teleurgesteld op mezelf lied ik me hoofd neer komen in het gras. onverwachts voelde ik druk op me rug. het kroop om hoog in sprongetjes naar me hoofd. langsaam keek ik op omhoog naar het beestje dat ook naar mij keek. ik glimlachte toen ik haar pluizige gezichtje ondersteboven zag hangen. ik pakte haar op en drukte haar tegen me aan. 'ik doe je niks. ik wil alleen maar me potloot terug.' vroeg ik en haalde een wortel uit de tuin naast me. 'zullen we ruilen? deze tegen die in je mond?' vroeg ik alsf het me kon horen. het beestje lied me potloot langsaam los en pakte de wortel vast en knabbelde deze op. 'yeah!!' juigde ik zachtjes en knuffelde het beestje. 'wat ben jij schattug.' vertroetelde ik en stond met haar op. 'niet meer weg lopen he pluisje. hoe hete je ookalweer. ik had het hem horen vertellen ik zweer het. iets met een k? met beestje en al liep ik langs de rood harige jongen die even verderop stond. ik keek naar hem met een blij gezichtje dat zei, ik zei je het toch!

langsaam liep ik naar binnen toe naar de slaapzaal. uit me tas haalde ik een lange lint dat ik wel eens in me haren deed deze bond ik om het nekje heen van het konijntje. 'nou neit meer weg lopen Kue.' zei ik en aaide haar over haar rugje heen. ik gign op me bed zitten met me benen op getrokken me kladblok tegen me knieen aan en Kue liggend op mijn schoot.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 11sp4rp
riven - Halfling
en daar stond ik dan. tussen de saaien boeken. want meneer moest zo nodig naar de bibliotheek. ik streek een vinger over de kaft van een boek heen en keek naar het kootje van mijn wijsvinger. 'bah, zo stoffig, word het hier nooit schoon gemaakt.

Mijn ogen vielen op een slank meisje. Setto was toch aan het snuffelen tussen de boeken. Haar benen waren lang wat mooi stond onder dat uniform rokje. Haar vond ik echt te kort. Zelfs aan de achterkant op geschoren. Ze moest was vast een zelf verzekert of ruig meisje zijn anders wist ik het ook niet meer. Ze stond eerst te praten met een jongen hij vroeg naar een bepaalt boek. Eentje over mythische wezens. Het meisje liep door de boeken rijen heen en zocht er naar. Dit was me kans. Dat boek had ik al eerder zien liggen. Ik liep naar de achterkant van de boeken plank en pakte het boek wat ze wilde uit het rek voordat zij hem kon pakken. Met een verbaast gezicht keek ze door de kier heen die de boek achter lied. 'Oh, Emh.' Zei ze verrast. Ik glimlachte over het randje van het boek heen en bladerde er een beetje in. Ik keek van haar weg en weer even terug in haar ogen. 'Oh, wilde jij het boek?' Vroeg ik gentel. 'Ah nee laat maar.' Zei ze stoer. Toen ze zig om draaide en weg liep voelde ik een soort van gevaalde flirt actie. Okee dat was niet cool. Licht geërgerd legde ik het boek terug. Mokkend liep ik door de bibliotheek heen. Een jongen kwam binnen en vroeg naar een of andere kelsey. Het meisje van toenet met het korte haar liep naar de jongen toe. Ik herinerde me hem, hij was die kluns die zomaar de Coupe binnen viel. 'Dat ben ik, wat is er?' Vroeg het meisje zelf verzekert en nam een bijpassende houding aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptydo dec 10 2015, 20:43

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2v1t0tj
Drake: Verto
Met me arme over elkaar keek ik de meid na die echt langbezig was met rennen achter het beestje. toen ze hem had knikte ik ff dat ik het knap vond daarna ging ik terug traineng. Ik voelde me nog steds opgefokt dus rust nemen zat er nu niet in.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dwg2af
Leo -Arma
IK hield met trillende handen de boeken vooruit. Me handen waren verdwenen in mijn mouwen. Ik glimlachte even. MAar wist neit waar ik de boeken meost laten en ze werden zwaar. ''Ik moest ze brengen naar jouw'' zei ik.

Toen ik van de boeken af was keek ik rond. Nu had ik tijd om het meisje te bekijken en die korten haren waren zo sexy!. Ik beet op me lip en bleef haar bekijken. Ze was echt knap. Dat haar stond zo flotjes ne leuk. Ik sabbelede op me lip. Okey kom op LEo vraag gewoon. ''Hmmheb je hulp nodig?,' vroeg ik voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptydo dec 10 2015, 21:16

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 11sp4rp
riven Erago - Halfling
De jongen vroeg of ze hulp nodig had. Ze keek hem aan en trok een wenkbrouw op. 'Nee geen hulp nodig van newbies, zorg er maar voor dat je niet in de problemen komt of iets krijt raakt zoals de vorige keer met je tas en konijn.' Zei ze en pakte de boeken aan, zette ze op een rek en reed het karretje door de stellingen heen van boeken. Wouw okee dat was echt een bitchy. Iets om echt iets mee te proberen. Ik wist inegeval dat ik me niet als een nieuweling moest gedragen en eerst me skils moest laten zien voordat ik met haar om zou gaan. Ik trok een grijns op me gezicht en verdween achter de boeken. 'Setto ben je al klaar?' Vroeg ik en hurkte bij hem neer. 'Bijna, nog heel even. Dit boek leek me ook heel erg interessant.' Antwoordde hij. Ik zuchte. 'Kun je hem niet lenen? Dan kan je hem vanavond lezen.' Stelde ik voor. 'Kan, maar in de bibiotheek is het stiller dan een slaap zaal vol jongeren.' Antwoorde hij. Jap dat was waar. Dacht ik en zuchte even en kwam naast hem zitten. Dit werd een lange middag.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Ik luisterde naar zijn stem en wenkte hem een blik dat ik erg met hem mee leefde en hem dan ook echt geloofde. 'Het spijd me zo van hem.' Zei ik en keek van hem weg. Minseok pakte me hand en fluisterde in mijn oor. Ik glimlachte en wilde hem een zachte por geven tegen zijn borstkast aan maar dat van drake zat nog iets te diep in me. Ik stond op en trok bee half overeind. 'Ja, laat me maar eens wat moois zien.' Antwoorde ik en nam diep adem.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2vw63k6
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'maak je hoofd helemaal leeg, verwacht niks denk aan niks en probeer niks. laat alles over je heen komen.' vertelde de jongen en ik luisterde. niks doen? is dat alles? ik zuchte en leunde op mijn armen. first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Tumblr_m9sm0jwqXR1rw7if5
'prrrh joehoeeeh!' hoorde ik een piepend hoog stemmetje. even dacht ik dat het eami was. maar toen ik om keek zag ik iets stuiteren en trekken op een pluizige staart. nouja, ik zag eerder de staart in deuken en uit rekken op een on natuurlijke manier. met grote ogen keek ik op, 'GEORGE!' riep ik verbaast. meteen stond me fredje stil, net alsof hij gesnapt werd met iets wat hij niet mocht doen. ik greep george vast en trok hem naar me toe. 'je sprak weer!' zei ik. george begon weer normaal te piepen zoals voorheen. 'awh kom op! ik sweer je sprak!' zei ik nogmaals en lied me handen te leur gesteld zakken. nu merkte ik pas hoe dicht eami tegne me aan lag. was ze nou een echt vosje geworden, of voelde dat alleen maar zo. ik groop ietsjes bij haar vandaan. 'kom we gaan naar binnen.' zei ik en pakte george op van haar staartje en klom de boom uit.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2m4oweh
mellanie - vampire
de zaal vude zig langsamerhand met meer leerlingen die hier hun eerste jaar gingen door maken. hoe meer mensen er bij kwamen hoe nerveuser ik werd.

(timeskip)
het werd avond en iedereen moest naar bed. het konijntje lag in mijn slaapzak. mijn ogen stonden konstand gericht op de deur. ik hoopte zo graag dat leo zou binnen komen. dan kon ik hem het beestje terug geven en misschien wel praten over iets. als ik dat durfde. mijn oogjes begonnen te stralen. daar was hij dan. leo! en die jongen met het rode haar en en en nog meer jognens hsit okee daar ging me moet. het zakte weg me slaapzak in waar ik in gewikkeld zat. ik legde me tekenblok weg. wat was ik blij dat ik me al om gekleed had. ik wachte tot dat iedereen een beetje in zijn bed lag en rustig zaten te kwebbelen. verlegen keek ik om me heen. okee dit was me kans. als een rupsje kroop ik over de grond heen met het konijntje in me armen. tot dat ik aan de overkant was. 'psst, leo.' zei ik zachtjes en pookte hem aan. quin kroop uit me slaapzak en stak haar kopje uit. 'kijk eens wat ik heb!' riep ik zachtjes maar vrolijk. en knuffelde het beestje. quin kon niet zomaar weg want ik had haar vast gebonden aan een lindje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Emptyvr dec 11 2015, 10:29

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dui3gj
Bee hominis
ZE wilde mee ik pakte haar hand en trok haar mee naar een treurwilg in de buurt van het water. Daar plofte ik neer. Je had hier uitzicht over het water met allerlei springende beestjes. Maar tt mijn verbazing was die roodharige hier ana het trainen. Ik bekeek zijn moves en schudde zijn hoofd. Hij bescheft niet dat hij zich mentaal moet afsluiten aangezien hier vele magiers zijn. Er kwam een meisje bij en een konijn ik bekeek heel de actie ne lied me tegen de boom aan zakken. Het meisje verlied drake en Na even hurkte de jongen bij het water. Het leek even dat hij huilde ik lachte en schudde me hoofd. ''weak'' fluisterde ik binnenmonds. Ik keek op ''als we lang genoeg wachten komt hier een hel mooi beestje langs doet het elke dag.

Na een lange tijd hier gezeten te hebben wees ik naar de opkomende sterren. ''laten we naarbinnen gaan dit is het mooiste in de zaal!'' zei ik en liep voor haar uit. Binnen in de zaal aangekomen trok ik Haar mij nbed op en ging op me rug liggen ik wees omhoog ''Kijk dat de verschikkelijke beer!'' lachte ik zachtjes terwijl ik haar tegenme aan drukte en omhoog wees. Ik hoopt maar dat die roodharige dit zag!.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2v1t0tj
Drake: Verto
Tijdens het trainen voelde ik trainen op komen. ''Kutzoi!'' snawude ik boos en droogde me trainen. ''niet doen!'' beval ik me zelf maar moest even stoppen ik zakte op me knieen bij het water. Ik keke naar me spiegelbeeld. Even rolde de tranen over em wangne. Er was toch niemand. ''kappe!'' gromde ik boos tegen mezelf en sloeg in het water me spiegelbeeld weg. I kstond op en ging verder met trainen om me gedachhte gewoon tot 0% te krijgen

Na lang trainen slofte ik terug naar de slaapzaal Me spieren waren aan he verzeuren. En vanaf morgen gingn we lessen volgen. Gelukkig nog een dag bijna niks alleen battels over wie het sterkste was. Als ik me nou heel slap gedraag  kan ik alleen maar groeien. na even ging ik in me bed liggen. Het was zo koud. Ik voelde de winter al weer komen en dat ign een zware tijd worden. Ik rolde me op. Ook al ws het hier durk en vol. Ik voelde me zo eenzaam.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Hrbz4j
cat -miscere
Daar lag hij dan ik ging in bed leggen ''Haay'' zei ik en zwaide naar de jongen die ik bijna hee lde dag gevolgt had. ''waarom rende je weg?'' vroeg ik en likte me tandje af. ''Jammer hoor!''

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Ifwu1y
Eami - Vastum infligit
ineens schrok i kwakker het was zo donker buiten. Ik keek om me hen. Waar was Lu? of George? geschrokken klom ik de boom uit en rende over het pik donkere grasveld. Waar moest ik heen? na evne rennen kwam ik bij de deur. DE centaur keek me boos aan maar lied me binnen.

Ik rende door de gangen naar de slaapzaal Ik srpong over slapenden pratende en spelende mensen heen naar me plekje daar igng ik liggen. ''waar was je!'' jammerde ik klagend. Ik ging op me knieen zitten met me staart de lucht in. mhahaha, poef.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 2dwg2af
Leo -Arma

''dont jugde if you dont know the truth'' zei ik rustig e nkeek haar strak aan. ZE draaide zich om en liep weg met de boeken. Urgh ze was net zo als me zussen. Arrogant als de pest. Maar dat nam haar knapheid niet weg!. Ik slofte door de ging heen en zag setto zitten. Ik ging naast hem zitten en pakte ook een boek.

hier bleef ik in alle rust zitten tot iedereen terug ging naar de slaapkamer. Met mehanden verstopt in me trui liep ik met setto mee. in de gang slofte de roodharige jongen ook mee ik ahd net meer gezien hoe die ruzie afgelopen was maar aan de kop van de jongen te zien niet al te best. Toen kwam er een ander ejongen met pleisters op zijn kop ik schudde me hoofd. eerst dag en dan al vechte... wacht ik had ook straf.. Maar dat was niet eerlijk!

Ik lied me in bed ploffen. ineens kroop iemand naar me toe. Ik glimlachte en ging op me buik liggen. ''Hey!'' zei ik zachtjes. Ikhad geen zin om me trui uit te doen. Het was net zo lekker. Het meisje mellanie hield Quin omhoog. Ik glimlachte. ''Je hebt hem'' ik aaide Qiun over zijn bol. ''Waarom bleef je niet gewoon in me coupision. Zo raak ik je toc hsteeds kwjt'' zei ik en knuffelde het beestje. ''mag het lindje iets langer?'' vroeg ik zodat Qiun in de avond wat meer ruimte had om te lopen. Ik vroeg neit of het los mocht want het maakte meniet uit dat ze bij haar was zolang ik Qiun maar terug naar huis kon sturen. Na even lied ik me op me rug vallen. ''truste'' zei ik tegen mellanie ik was echt moe We lagen eindelijk. Ik staarde naar het plafon. Het was meer een hemel. De sterren en alles was er op te zien. Iets waar je normaal heel lang naar zou kunnen staren. Het was namelijk adembenemend. Maar heel de dag was adembenemend. Vanaf het afscheid tot aan nu. De zeppelin. Iedereen die ik leren kennen. Alles wat ik steeds verloren had. En uiteindelijk weer terug gekregen had. Ik zuchtte en luisterde naar het gekakel van de mensen rond me heen. Iedereen klonk nog zo opgewonden en niet echt met de plannen om te gaan slapen. Dit zou me de gelegenheid geven om met het thuisfront te bellen. Ik zacht in me tas die ik gelukkig terug had gehad en vond me mobiel. Ik belde naar huis. Toen er opgenomen werd legde ik me mobiel op me tas met het scherm omhoog er verscheen een hologram van me zusje. ‘’Leo!’’ Riep ze! ik deed me hand voor me mond. ‘’Waarom bel je?’’ vroeg ze en drukte  haar neus zo dicht mogelijk naar me toe. ‘’gaat je niks aan gee…’’ zei ik maar ze onderbrak me. ‘’oh moet je haar weer hebben!’’ zei ze en deed haar haren achter haar oor. Ze was misschien nog maar 9 maar ze was al net zo irritant als de andere. ‘’Ja, Zei is tenminste aardig’’ zei ik terug. ‘’Maar je moet haar altijd hebben!’’ zei ze en wilde me slaan. het hologram gleed door me gezicht heen. ‘’Je kan me hier niet slaan’’ zei ik rustig. ‘’geef haar nou gewoon!’’ Ik zag hoe ze de telefoon op pakte en rond begon te lopen. ‘’Ik ga het tegen mama zeggen dat je weer alleen met haar wil praten!’’ Ik keek haar boos aan. Het hologram van me jongste zusje schoot alle kanten op. Dit bekende dat de camera op de telefoon geen goed beeld kon maken van de persoon die belde of opnam. De camera scande alles van de andere persoon waar de stem vandaan komt. Deze geeft hij weer in een blauwe hologram dat dan te zien is boven het scherm van de andere telefoon. Zo kon je elkaar beter zien. 

Toen eindelijk het beeld stil stond hoorde ik suus weer. ‘’Hey leo wil je spreken’’ zei ze en bleef op een deur kloppen. Er werd open gedaan door Sharon. Ik glimlachte en zwaaide terughoudend naar haar. Meteen kroop Quin uit me coupison. Ze piepte zachttig en sprong op en neer. ‘’suus ga weg en laat ons met rust!’’ zei ik tegen de kleine meid. ‘’waarom gaf je haar mee!’’ zei ik en keek Sharon  verdrietig aan!. ‘’ze hoort bij jouw! jij had haar gered uit de bek van dat beest.’’ zei ik en pakte Qiun op. ‘’Ik stuur haar de eerste post terug hoor!’’ Quin begon met de hologram van me zusje te knuffelen. Maar onhandig viel het beestje door sharon heen aangezien een hologram geen vaste gedaante is maar alleen maar licht dat zich samen voegt tot een beeld. ik hoorde hoe Quin teleurgesteld zat te piepen aan de ander kant van me mobiel. Ik pakte Quin weer terug naar voren. ‘’ze mist je’’ zei ik maar eigenlijk bedoelde ik mezelf daar mee. ‘heb je nog iets geschreven?’’ Sharon was de enige tegen wie ik gewoon veel sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first Year - The secrets from the Academy
Terug naar boven 
Pagina 3 van 27Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek van de Academy - The secrets from the Academy
» Informatie - The secrets from the Academy
» Ideeën box - The secrets from the Academy
» Karakter beschrijvingen - The secrets from the Academy
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: