cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 29 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 17:46

Chen:

'jup volgend jaar weer concert, en een lange ook... korea, china, tailand, viatnam, en japan. en misschien nog amerika als het album goed ontvangen word daar.' vertelde ik nog. 'maar mondje dicht ofcourse' zei ik en deed mn vinger voor mn mond. toen ze vertelde dat ze moeite had met het schrijven van een nieuwe drama, wreef ik door dr haar ' komt wel goed! je hebt zulke vette ideeen' zei ik met een glimlach. 'NOOO!! ik wil niet dood! oh gosh ik moet naar huis indd' zei ik extra dramatisch. ik gaf dr snel een zoen en rende naar de dorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 18:21

Lennie:
Ik keek hem na en sloot de deur toen hij uit zicht was. *thank you for always being next to me even when I doubt myself you always stayed next to me <3 Im so grateful for that* smste ik hem nog. 

De weken er na hadden we alleen telefonisch contact. Chen had het super durk en als ik wij was meost ik werken want dan mocht ik hun nieuwe MV en zo monteren En zo ging het maar door. Dat weer hield me er niet van om elke dag meer van hem te houden. Alleen langzaam kropen de concerten dichter bij. Ik kon niks verzonnen om mee te kunnen en begon steeds banger te worde ndat ik hem straks echt een half jaar moest missen want als hij aan het toeren was. Had er weinig tijd vrij om met mij te bellen.

HEt was bijna kerst dit jaar hoopte ik dat ik het wel kon vierne. Niet net als mijn verjaardagen. Dan ging ik echt huilen ik wilde zo graag een feest hebben. bij die van Kris was ik ook al niet bij geweest. Moest alle leuke feestjes missen!. het werd tijd voor voor een kerst jurkje! de laatste keer dat ik een jurk aan had was dat vervloekte gala!.

Langzaam sjokte ik doro de bevoren straten van seoul. Ik voelde me eenzaam contact met marlon had ik niet meer gehad

(jij mag bepalen hoe d erealtie tussen jouw en baekhyun/kai is. Baekhyun zla geen love acties ondernemen)
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 19:22

Chen:

onderweg terug naar de dorm kreeg ik nog een berichtje van lennie. ik glimlachte * ofcourse! i would never leave you to fight alone. i would always be by yours side, fighting the whole way till the end* stuurde ik terug.

de weken erna hadden we telefonisch contact omdat we het zo druk hadden met onze comeback. ik was wel super trots toen ik hoorde ze onze music video mocht monteren! hoe dichterbij de concerten kwamen.. hoe nerveuzer ik werd voor het feit dat we dan echt een half jaar gescheiden zijn.. dan zou zelfs telefonisch contact moeilijk gaan. maar dat was een zorg voor later..

Marlon:

mijn leven was niet zo heel bijzonder op het moment... ik ging gewoon weer naar school wat al een stuk betere ervaring was omdat ms.Kim weg was, en de nieuwe docent was echt zoveel beter! maar dat was het enige positieve in mn leven op het moment, but it was enough to keep me going. ik zal alleen niet liegen en zeggen dat ik me niet eenzaam voelde door het geen contact meer hebben met lennie.. en de jongens waren zo druk met hun comeback. ik had kai eerlijk verteld dat ik in de war was met mn gevoelens voor hem en baekhyun.

het was bijna kerst en had geen plannen. er was wel een kerst feest van school, en als ik helemaal geen plannen zou hebben zou ik daar wel heen gaan. had er eigenlijk geen zin in, maar het was beter dan eenzaam thuis zitten toch?

ik liep een beetje door de straten van Seoul opzoek naar wat nieuwe kleren. het was al een tijd geleden dat ik kleren gekocht had dus was wel weer nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 19:30

Lennie:

Ik stond voor een raam met me chocolade melk. en in de andere me mobiel ik probeerde chen te berijken of hij vanavond langs wilde komen. MAar ik had nog geen succes gehad. VAst druk aan het werk maar ik hield me hoop hoog!. Newt zat naast me braaf zonder lijntje. DE meeste kende hem in de tussen tijd en vnoden het niet oz heel erg. odmat hij sinds dat chen ik en ik ana het date waren. hij gewoon echt braaf geworden was. Al zijn kut actie waren gewoon om chen en mij bij elkara te krijgen.. Ben benieuwt waar zijn ander acties geod voor waren. Want hem opvoeden was echt een hel!. Nu zeg ik wel dat hij zo braaf is. Maar toen ik me omdraaide schoot hij er als een wild persoon vandaan. ''NEWT!'' Riep ik geschrokken. Als hi jdit ging verpesten moest hij weer aa nde lijn! en we waren et zo ver komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 19:53

Marlon:

ik liep met weet ik veel hoeveel tassen door de straten opweg naar starbucks voor dat ik naar huis toe ging. ik had echt compleet nieuwe gaderobe gekocht, en was weer langs de kapper gegaan om mn kleur bij te werken. om toch ook nog wat geld binnen te krijgen, ben ik begonnen met werken bij een bar. het was niet echt geweldig werk maar het zorgde voor geld en daar ging het nu vooral om. ik was bijna bij starbuck aangenomen toen ik opeens half getackeld werd door iets. toen ik goed keek wat het was zag ik dat het newt was. ik keek beetje geschrokken.. dat betekent dat lennie ook in de buurt is.. en we hadden zins die dag al geen contact meer gehad. ik probeerde newt van me af te duwen maar met al die tassen ging dat erg moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 20:01

Lennie:

Newt was niet te stoppen en blijkbaar had hij iemand in het hoog om te tackelen ik hield me handen voor me mond omdat ik niet meteen zag wie het was. Ik rende er op af. ''sorry sorry'' riep ik in het koreaans en trok newt weg ''het spijt me echt normaal doet hij dat niet'' bleef ik aan een stu kdoor in het koreaans ratelen. Maar toen ik beter keek was het marlon ik rolde me lip boos op.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 20:08

Marlon:

newt werd eindelijk van me afgetrokken, en ik dacht eerst dat het een bystander was die hem van me af trok omdat ik wat koreaans geratel hoorde. pas toen ik mn kleding weer recht getrokken had en op keek, zag ik dat het lennie was. meteen schoot mn humeur naar beneden en keek dr ook boos aan. 'whatever, het zal wel.. dat beest heeft me toch nooit gemogen' zei ik en stond op het punt om door te lopen. ik had hier geen zin in. ik had de hele nacht gewerkt en was kapot moe. ik wou gewoon mn coffee halen en naar huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 20:36

Lennie:

''Nee had eerder naar hem moeten luisteren!'' snauwde ik terug en trok newt aan zijn hals band terug naast me. 'Jammer dat je neit viel!'' gromde ik boos en lijnde newt aan die niet stil wilde staan en er alles aan deed om bij marlon te komen. okey alles wat ik zei deed zeer maar me ego was te groot om aardig te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 20:54

Marlon:

ik keek dr vuil aan. ik was al niet te genieten omdat ik ontiegelijk moe was, en dit maakte het zeker niet beter. 'ik heb geen tijd voor dit soort onzin. geniet maar lekker van je normale leven' zei ik en liep weg. ik ging meteen naar huis toe. ik dronk wel wat energydrank voordat ik weer aan het werk moest. oh ja vergeten te melden.. in het weekend werkte ik ook nog lunchroom. mn spaargeld begon op te raken waar ik van leefde dus alles wat binnen kwam was welkom. eenmaal thuis gooide ik al mn spullen op dr grond en stapte onder de douche. ik was kwaad... maar ook weer niet.. ik was vooral eenzaam. had niemand om mee te praten..ik wist van mezelf hoe zo'n gevaar dat kan zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 21:03

Lennie:

Ze snauwde nog wat na en liep daarna weg. Ik leid me hoofd zakken e nstopte terleurgestel me mobiel terug in me zak. Ik had chen hard nodig nu maar hij was te druk. ''kom newt we gaan winkelen. Op de terug weg liep ik voorzichtig langs marlons huis. noujah voorzichtig eerder onbuwst. Daarna liep ik langs het huis waar ze zou gaan wonen met kai. k trapte het hek. ''kut huis! vanaf hier was het allemaal begonnen!'' gromde ik boos newt trok aan me broek en sleurde me half weg. Ik keek op ''jaah! ik weet het!' de tranen stonden in me ogen. ''Latne we terug gaan. De want de geur van rot eten drong me neus in

Kai:
*moest jij niet werken zo ja waar dan komen baek en ik straks eten*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 21:18

Marlon:

ik stapte onder de douche weg en maakte me klaar voor mn volgende 5 uur werk. ik was nog bezig met mn haar terwijl ik door het huis heen liep opzoek naar mn spullen. mn telefoon ging af en opende het berichtje. ik glimlachte. dat klonk wel gezellig, en kon dat wel gebruiken na dat van net. * jup! van 11 tot 4 bij you are here cafe. zie jullie wel verschijnen, zal ervoor zorgen dat er een half verstopt plekje achterin vrij blijft* stuurde ik terug. ik pakte mn spullen en sloeg een redbull naar achteren. ik had wel meer nnodig om deze dag door te komen, dus onderweg kocht ik nog een sixpack en ging meteen door naar werk. het was echt wel gezellig om hier te werken. en laten we niet vergeten wie de eigenaren zijn van dit cafe... jup! simon en Martina! er worden hier ook af en toe koreaanse lessen geven waar ik soms ook bij help.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 21:22

Lennie:

thuis aangekomen ging het alle behalve goed. Chen had nog steeds niet gereageerd ne ik had hem nu hard nodig. ''ou dont need him you can do it alone!'' bleef ik tegen mezelf zeggen teriwjl ik half in een hyperventialtie kwam

Kai/baekhyun

De twee jongens gingen na het werk richting marlon he was zeker 2 uur laten dan ze geappt hadden. Maar ze was nog opden dus het kon! ZE schoten de winkel in naar achtere toe. ''YEEEH!'' riep baekhyun iets te hard, Meteen proberede Kai hem zijn mond te snoeren. We konden geen aandacht gebruien we waren hiervoor marlon.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 21:28

Marlon:

ik was gewoon rustig aan het werk toen ik opeens iemand enthousiast naar binnen hoorde komen. ik keek om en zag dat Kai en Baekhyun er waren. ik lachte en schudde mn hoofd 'iemand is blij om klaar te zijn met werk. je hebt geluk dat het niet zo druk is' zei ik 'zelfde als altijd?' vroeg ik terwijl ze naar het plekje achterin de hoek bracht.

Chen:

we waren eindelijk klaar met de opnames! kai en baekhyun gingen meteen ergens heen om iets te eten ofzo. ik pakte mn spullen en zag dat ik al een paar keer gebeld was door Lennie. hmm weird.. ze wist toch dat ik aan het werk was? naja ik belde wel weer terug. het was alweer te lang geleden dat we elkaar gesproken of gezien hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 21:33

Lennie:

Ik nam niks op deed de deur niet open. Omdat ik me kut voelde. IK was zun bitch geweest... het deed zeer en i kon er gewoon niet tegen. Waar door de paniek aanvallen gewoon heftig werden net las het gevoe ldat die vent in de buurt was

Kai/baekhyun

''ja man! ze warn zo sterk!'' piepte baekhyun en jumpte op en neer. Hij zwaaide naar simon en lied zich bedienen door marlon. Kai grijnste even. ''Ja was echt verschrikkelij zoals baekhyun zegt' zei kai en gaf haar heel snel een kusje p haar wang. ''Het zelgde als anders ja graag!'' ZE zaten met zun tweetjes een beetje te praten en wachte tot marlon de tijd zou hebben om er bij te komen zitten. maar ja je weet wle wat er gebeurd met gebiedne waar wij ons vertonen...
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Emptyzo nov 08 2015, 21:53

Chen:

Lennie nam niet op. gaf me alleen maar meer redenen om dr te verassen met een bezoekje! als ze thuis was tenminste.. zover ik wist was ze vrij dus ze zal vast wel thuis zijn toch? komen we maar op achter! onderweg naar dr huis kwam ik nog een bloemenzaakje tegen, en ik kon het gewoon niet laten om die pot orchideen mee te nemen voor dr. dr meest gehaatte plant. ik liep door naar dr huis toe en klopte en belde aan.

Marlon:

ik lachte 'awhh arme jongens toch. im a world wide idol, and they are being mean to me' grapte ik naar ze tot kai me opeens een kusje op de wang gaf. ik stond even verstijfd maar ging daarna snel hun eten halen. ik moest nog een paar dingen doen voordat ik tijd had om even bij ze te kunnen zitten, maar toen ik eindelijk tijd had, was het ook al weer bekent onder de fans dat ze hier waren en er stond een hele horde buiten. ik zuchtte en liep naar ze toe ' jullie kunnen wel via de achter uitgang eruit' zei ik terwijl ik mn collega's buiten zag de fans tegen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 56 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 56 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 29 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: