cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 57, 58, 59, 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptywo nov 11 2015, 21:01

Chen:

ik bleef het grappig vinden dat ze vroeg of ik wijn wou, terwijl ze het antwoord al wist. over het algemeen drink ik eigenlijk niet omdat het niet goed voor je keel is. en mn strotje is toch wel heel erg belangrijk voor mn werk. 'deze ene avond dan, maar geen wijn... heb je soju... of bier?' vroeg ik aan dr terwijl ik al op de bank ging zitten voor de film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptywo nov 11 2015, 21:11

Lennie:
ik lachte '' leer het nou is af en toe een wijntje is nier verkeerd!'' lachte ik en leip naar de keuken om bier en soju te halen ''en natuulrlijk heb ik dat ook hier denk je nu echt dat ik geen alchohol hier heb!'' griep ik hard vanuit de kueken. Ik kwam terug met een dienblad met wat eten voor bij de wijn/bier iets wat we ook gingen drinken. Ik zette the grugde op waarna ik ee ndeken haalde em tegen Chen aan kroop Ik sloeg de dekens rond ons heen. Zo even een geluks momentje met chen samen. Wat snel ophield wat een tering film! Ik kroop tegen chens lichaam aan en uit angst zat ik bijna op hem. Ik moest ehct die wijnfles neer gaan zettten want elke keer als het engs was zocht ik contact met chen of de wijnfles..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptywo nov 11 2015, 21:27

Chen:

'het spijt me dat het in mn hoofd gedrild is over wat we eten en drinken' lachte ik terug. 'en vind wijn gewoon neit lekker' zei ik nog en stak mn tong uit. even later kwam ze weer terug met een dienblad met alle spul voor de film. ze zette de film op en kwam naast me op de bank met een deken. ze was rustig tot de film begon en ze steeds verder tegen me aan kroop uit angst. ik hield dr beet maar naar even zette ik toch de film stop 'waarom koos je deze film als je het zo verschrikkelijk vind' vroeg ik aan dr met een lach. 'gekkie'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptywo nov 11 2015, 21:31

Lennie:
ik blies me wangen op toen hij hem uit zetten ;;DAEE!'' jammerde ik en keek hem aan. ''omdat.. ik het eng vind op dit moment daarna gaat alles gewoon goed1'' zei ik en proberde de afstands bediening te pakken ''GEEF GEEF'' zei ik speels teriwjl ik half over hem heen hing om de afstandsbediening te pakken ''geef dan geef dan!'' ik keek chen recht aan. Het scheelde nog maar een paar centimeter of ik zat op zijn mond
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptywo nov 11 2015, 21:38

Chen:

Ik keek dr sceptisch aan 'uhhuh, dus vertel me eens waar de laatste 20 minuten over ging dan' zei ik met een grijns 'kom op zo kun je toch neit van een film genieten of wel?' vroeg ik nog aan dr terwijl ik de afstandsbediening steeds verder bij dr vandaan hield. ik moest lachen over hoe graag ze dat ding terug wou maar het niet toe liet. 'nope! het is nu mijn afstandsbediening! en i kgeef hem niet zomaar op!' lachte ik nog extra hard. niet echt door hebbend hoe onze positie op het moment was
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptywo nov 11 2015, 21:42

Lennie: ik kroop steeds verder over Chen hen? " jongdae geef!!! " jammerde ik tot ik zowat boven op hem zat. Ik lied mr hoofd zaken toen ik voor 99% zeker wist dat ik de afstandsbediening niet ging krijgen. Ik kerk Chen aan in zijn goddelijke bruine ogen. "I love you" zei i waarna ik min lippen op de zijne plaatste. Mee handen legde klop zijn borst kast een hield hem stevig beed. Ik tilde mee lichaam zij op dat ik h goed op hen zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptywo nov 11 2015, 22:13

Chen:

na even, toen ze me begon te zoenen, liet ik de afstandsbediening achter me op de grond vallen. 'i love you too' zei ik nog net op tijd terug voordat ik helemaal niks meer kon zeggen. ze legde dr handen op mn borstkas en mijne gingen naar der heupen toe en hield dr stevig vast. i would never let her go
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptywo nov 11 2015, 22:18

Lennie:

Zei handen op mijn heupen liet mijn buik tintelen als een gek. Maar hoorde ik nou echt goed dat hij de afstandsbediening lied vallen. Tussen het zoenen door grijnste ik. Ik kroop verder op hem een drukte mijn lichaam tegen de zijne aan. Hoe verder ik omhoog KRO hoe dichter ik bij de afstanden p afstandsbediening kwam. Maar daar was newt. Hij land het ó een rende er mee van door. " newt!!" Riep ik betrapt.. Ik ging recht op Chens helpen zitten. Niet NS denkend wat ik op zat een dat dit alles vrij wel de eerste keer was voor Chen. "Newt had mee plan door" jammerde ik een men Chen speels aan. Lag het aan mij oog was Chen op dit moment zo sexy. Mr wangen werden rood bij het zien van Chen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptydo nov 12 2015, 02:14

Chen:

ik was iets te ver van deze wereld om door te hbben waar Lennie mee bezig was. maar opeens terwijl ze verder omhoog kroop, riep ze naar newt en ging rechtop mn heupen zitten. ik werd beetje rood en nerveus. ja so what dat ik 27 ben en nog geen relatie heb gehad ofzo.. leven van een idool is niet zo makkelijk rond relaties.. ik beet beetje nerveus op mn lip terwijl ik dr aan keek. en toen zei ze iets over dat newt dr plannetje door had en zag dat ie met de afstandsbediening er vandoor ging. 'fijn om te weten dat dat alleen maar als afleiding bedoelt was' zei ik fake zeurderig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptydo nov 12 2015, 10:12

Lennie:

Chens wangen waren rood geworden en hij zag er zo schattig uit. Dus toen hij zo zeurderig zei dat het alleen voorde afleiding was drukte ik me mond terug op de zijn. Ik beet zachtjes zijn lip waarna ik in zijn ogen staarde. ''Nee omdat ik van je houd!'' zei ik zachtjes met me handen nog steeds op zijn borst kast drukte ik me weer omhoog. ''Laten we naar bed gaan'' zei ik flirteig en bleef naar hem glimlachen. Ik pakte zijn hand beet kroop van hem af en trok hem naar de slaapkamer toe
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptydo nov 12 2015, 13:19

Chen:

Na dat ik zeuede dat het alleen was voor afleiding zodat ze de afstandsbediening weer kon pakken, snoerde ze als snel de mond met de hare en beet op mn lip. ' maar je houd meer van de afstandsbediening' grapte ik en sak mn tong uit. Ze stelde voor km naar bed te gaan alleen die uitdrukking op dr gezicht suggereerde dat ze niet qou gaan slapen. Ik slikte hem even. Oh god.. ik ben echt wel nerveus te worden nu. Wat nou als luhan veel beter was... en ze me niet meer wil daardoor.. luhan had al relaties gehad.. ik ben compleet newbie.. die gedachten spookten door mn hoofd terwijl ze me mee trok naar de slaap kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptydo nov 12 2015, 13:57

Lennie:

Ik zag Chen zijn zelfvertrouwen zwaar hard zakken. Wat best wel schattig was. Alleen zijn lichaam lezen was lastig. Misschien door de broek door hij aan had kon ik niet zien of merken wanneer hij op gewonde raakte. (Dus geef aan als hij een boner heeft/krijgt zodat Lennie er op in kan spelen) ik lied zijn hand las draaide mr om een deed mijn shirt uit. Hey ik moet toch mijn ppya!a aan doen huehue. "Kan je me helpen" vroeg ik zacht een deed net of ik mr vingers niet onder controle had met het open maken van mijn BH. Daarom pakte ik mee haar een zorgde dat mee rug vrij was zodat Chen mij BH los kon maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptydo nov 12 2015, 15:41

Chen:

ik was iets te ver in mn gedachten terwijl we naar de slaapkamer liepen. ik snapte er pas uit toen ze wat aan me vroeg. ik keek op en had niet echt gehoord wat ze vroeg, maar het werd al snel duidelijk toen ze zich omdraaide en dr haar weg pakte.. oh god.. ok calm down. ik slikte hem even en met licht trillende en klamme handjes ging ik aan het werk. je hebt dit eerder gedaan chen, zo moeilijk is het niet, you can do this. ok maar toen was de situatie heel anders! ok dont be such a coward and go. dat gedoe net op de bank had er al voor gezorgd dat mn broek wat strakker ging zitten dan normaal.. en dit hielp ook niet echt. na wat wel een uur leek in mijn hoofd, had ik hem toch uit eindelijk los, alleen wist ik nu net echt waar ik moest kijken.. dus ik koos het plafond te bewonderen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptydo nov 12 2015, 15:57

Lennie

Ik voelde zijn handen gewoon trillen Ik beet op me lip dit was zo schattig. Toen me bh los schoot draaide ik me om. Met een hand hield ik me BH beet met de andere ging ik maar Chens achter hoofd. Ik boog zijn hoofd richting de mijne. Hij was nu zo schattig!. Ik ging tegen hem aan staan. Finally! ik voelde wat! oker nu niet op geven en gewoon hem zo ver krijgen! lukt je vast wel Lennie je kan het. Ik keek chen in zijn ogen omdat ik zijn hoofd naar benede gebogen had. Na even gestaart te hebben begon ik hem weer te zoenen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Emptydo nov 12 2015, 16:14

Chen:

ik bewonderde het plafond maar zag lennie zich wel weer omdraaien richting mij toe. 1 van dr handen ging achter mn hoofd en boog hem richting de haren. ik voelde mn mond droog worden door de spanning die ik voelde. ze keek me recht in mn ogen en ik staarde terug. na even begon ze me weer te zoenen. mn handen gingen weer naar de heupen toe en begon terug te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 58 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 58 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 57, 58, 59, 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: