cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 55 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 16:37

Lennie:
Ik knikte hielp haar met alles klaar zetten. Ik lied me in het gras vallen naast het kleedje want hey! ik ben ee natuur freak  en heb geen kleedje nodig! geef mij maar gewoon het gras! ik plukte met het gras en speelde met de blaadjes Ik was door zo mee bezig. ik had een kransje gemaakt van gras en bladeren. Toen ik op keek zag ik??


Baekhyun:

Okey nog 5 minuten. Ik moest echt moeite doen om hem door te laten lopen. We stonden een paar meter voor de twee. En ik kreeg een blackout oker shit wat had ik bedacht. nu moest Marlon me echt uit de brand helpen anders ging dit niet goed komen. Ik begon licht te stotteren en keek che nerveus aan. ‘’jah we moeten hier wachten’’ wist ik met moeite uit te brengen. *help* appte ik naar marlon
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 16:49

Marlon:

we zaten goed en wel toen ik berichtje kreeg van baekhyun. ik keek op en zag dat ze er al waren. ik stond meteen op ' oh god... heeft kris niet verteld dat het filmen niet door ging? daarom konden wij hier vandaag heen' zei ik fake verbaast. 'nou ... nu jullie hier toch zijn, kom er bij!' zei ik met een glimlach. 'oh ben wat in de auto vergeten... ik ga wel even halen' zei ik en liep weg. maar niet voordat ik seinde dat baekhyun mee moest komen.

Chen:

we kwamen aan bij de plek waar we zouden moeten filmen, alleen inplaats van een crew, zaten marlon en lennie daar. marlon vertelde dat kris tegen hun gezegt had dat het filmen niet door ging.. waarom heeft hij die dan niet tegen ons gezegd? ach toch nog een vrije dag. ik ging maar bij ze zitten en zag lennie dr haar. ik was sprakeloos.. het was echt geweldig! het stond dr zo goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 16:57

Lennie:

heh? wat deden hun hier? Ik keek chen even aan. even… denk de rest van de 12 uur.. nee grapje i staarde lang maar niet zo lang. Meteen kek ik weg. ineens moest marlon weg naar de auto en rende baekhyun mee.. Daar zaten we dan hier.. met zin tweetjes. ‘’hahaha oker dan’’ zei ik zachtjes en besloot maar op het kleedje te gaan zitten. ‘’Toch een vrijedag zo te horen’’ begon ik en keek naar het water. Chen nu aan kijken was geen obtie. was te nerveus. kom op je had het achter je gelaten! want daar moest je marlon over spreken! damnt waarom was ze nu weg!

Baekhyun;
god zei dank! datwas goed opgelost. Ik duwde de bloemen in chens handen. ‘’deze zijn voor lennie’’ zei ik en verdween achter marlon aan. Niet naar de auto van lennie maar naar onze taxi. *succes samen op jullie date!* stuurde ik naar lennie en chen. ik draaide me naar marlon en stond klaar voor een dubbele high five
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 17:05

Chen:

ineens rende marlon weg naar de auto om iets te halen ofzo, en baekhyun ging achter dr aan. oke,.. nou daar zaten we dan met zn tweeen. ze kwam ook op het kleed zitten en keek over naar het water. 'jup. alleen raar dat Kris niks tegen ons gezegd had... maar he! vrije dag dus je hoort me niet klagen' lachte ik. 'echt super wat je met je haar gedaan hebt trouwens! lijkt weer een heel stuk dikker op deze manier' complimenteerde ik dr. ik had de bos bloemen nog even weg gelegd.. snapte niet echt wat baekhyun ermee bedoelde dat ze voor lennie waren.. tot ik het berichtje kreeg van hem... 'lijkt erop dat we gedumpt zijn' lachte ik.

Marlon:

toen we bij onze taxi stonden, stond baekhyun klaar voor een dubbele high five. ik gaf deze en meteen een hug ernaa 'ik kan niet geloven dat het gelukt is, maar nu is de rest aan hun' zei ik blij. 'alleen ben ik wel underdressed nu.. kijk jou dan helemaal klaar voor een reclame shoot' lachte ik en keek naar mn eigen kleding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 17:17

Lennie:
Hij vertelde dat kris niks gezegd had ik keek he verbaast aan/ ‘’das dus echt niks voor kris weetje!’’ zei ik en dacht na. Zelf kreeg ik dat smsje pas veel later meer omdat mijn mobiel nogsteedsde galaxy s1 is. die zin delay heeft dat het ongezond word!. ineens zei hij dat hij me haar leuk vind. die roden bladeren naast me waren nu te vergelijken met mijn gezicht. Ik plukte aan me haar ‘’bednakt’’ ooh kom op lennie! je had hem mentaal gedumpt!..

het was even stil tot chen ineens zei dat we gedumpt waren. ik keek op. ‘’ooh weetje dat het me niet eens verrast??’’ zei ik. ‘’Maar ja je hebt nu een vrij dag duss wat ga je doen? zo terug naar de dorm?’’ vroeg ik terwijl ik maar wat eten pakte.

Baekhyun:

Ik accepteerde haar knuffel. ‘’yeah alsze nu weer falen..moeten we het maar op hun voorhoofd schrijven1’’ lachte ik. ik bekeek haar lichaam. ‘’maakt toch niet uit! als je nu gaat omkleden komen we zelf te laat!.’’ zei ik en trok haar de taxi in/ Ik liet haar niet omkleden en reed direct naar de bios. We pakte de film en daarna gingen we gewoon lekker straat eten pakken. want!! dat kon ik nooit doen. We liepen op staat ik keek har aan .’’en voel jeje nog steeds onconfortable met je niet super kleding aan! ‘’lachte ik flauw
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 17:31

Chen:

Toen ze zei dat het niks voor kris was, ging er pas een lichtje branden... ze hadden dit gewoon met opzet gedaan! Maar... waarom? Als na al die tijd er nog niks uit gekomen was, waarom zou het nu wel iets voortbrengen? ' je hebt gelijk.. het is niks voor kris..maar wel voor baekhyun' zei ik

'Het verbaast me eigenlijk ook niks.. het feit dat kris erbij betrokken werd maakte het wat geloofwaardiger' lachte ik zachtjes. Ze vroeg wat ik met mn vrije dag ging doen ' gewoon hier blijven' zei ik en pakte ook wat te eten ' en jij?' Vroeg ik

Marlon:

Ik mocht me niet omkleden en werd de taxi in getrokken door hem en gingen naar de film. Na de film gingen we lekker wat straat eten paken. We liepen samen over straat met ons eten ' neah, ik loop naast byun baekhyun. Geen reden kn me oncomfartbe te voelen' lachte ik en ging wat dichter bij hem lopen want het begon al wat kouder te worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 18:56

Lennie:
Het begin was een beetje awqard maar langzaam ging het beter een werd het echt een Chen Lennie momentje. Heerlijk speelde een gewoon mee zelf zij. Beter kon niet. Even vergeet van de date die ik vanavond had. Toorn ik weer op mijn mobiel keek merkte ik baekhyun app ik zuchtte even. Wat een sukkel.. " oh ook moet zo gaan daedae" zei ik. " het vanavond iets te doen " ik stond op een pakte alles op. " vond het gezellig dat jr bleef " ik glimlachte naar hem. "Thank you for being my best vriend" ik deed mr kreeg goed. Een koude herfst wind steeg op. Het deed me zeer om hem eigenlijk te vriendzone.. Ik had veel liever gehad dat hij de jongen was was ik vanavond hen ging. Maar zo gaf het leven nou eenmaal niet.

Thuis aangekomen at ik niet veel. Mr bij had zich volledig omgedraaid. * oeh niet je zo iets zeggen. Kan je langs komen?* appte ik marlon.

Baekhyun:

De film was leek het eten was leuk alles was gezellig. Ik zag deze dag echt als erg vriendschappelijke iets. Dus tot ze tegen me aan liep lied ik het gewoon gebeuren. Ik ging niet de ex van kai date.. Zeker niet de gene was hij 1 jaar op gewacht had. Bever! Ik verkies vrienden boven meisjes. Daarom ging ik ook nog niet andere het marlon kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 21:39

Chen:

we hadden een gezellige middag zoals we eigenlijk altijd hadden als we rondhingen. op een gegeven moment zei ze dat ze moest gaan. dat ze wat te doen had vanavond. toen ze op stond, ging ik ook maar staan en hielp met opruimen. en toen kwamen de meest gevreesde woorden uit dr mond zetten... thank you for being my best friend... het was nu voor eeuwig duidelijk... in de friendzone.. ik glimlachte maar terug 'sure no problem' zei ik.

Eenmaal terug aangekomen in de dorm ging ik meteen naar mn kamer toe en plofte op bed neer. het is officieel.. ze ziet niks in me meer dan een vriend. time to give up i guess.. tijd om het achter me te laten.. hoe moeilijk dat ook is.

Marlon:

its not a date... its not a date... its not a date! dat was een beetje het mantra wat door mn hoofd ging op het moment. baekhyun was gewoon te lief, dat ook al had hij interesse... dat zou hij Kai nooit aan doen. ik kreeg een appje van Lennie en werd al helemaal enthousiast! 'oh! baekkie kijk dit! ik heb een goed gevoel hierover' zei ik blij * oeh! spannend! kom er zo meteen aan!* stuurde ik terug.

bij dr huis aangekomen klopte ik aan. ik was zo benieuwd naar wat ze zou zeggen! zouden zij en chen dan eindelijk, na 2 jaar, bij elkaar zijn?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 21:42

LEnnie:
Ik kwam er net achter nadat ik marlon geappt had dat ik nog een afsprak moest maken met chen voor een voice over van showtime had er al 5 gehad nu de andere nog en chen wa de volgende. Ik belde hem 


Toen debel ging liep ik er heen helemaal vergeten me mobiel uit te zetten. ''kom er in'' zei ik rustig en ging zitten. Ik zuchte wanhopig door me haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 21:45

Marlon:

ik liep naar binnen en ging op de bank zitten. ik ging er geen doekjes om heen draaien 'ok meid! vertel! wat moest je me zo nodig vertellen' vroeg ik aan dr. ik voelde met een klein kind die het idee had dat ze naar disney land ging ofzo. was helemaal hyper en zat vol met spanning. was nog net niet aan het stuiteren op de bank
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 21:49

LEnnie:
''heb vanavond een date met een man van werk'' zei ik zacht en legde me mobiel op tafel. ''Ik heb het opgegeven. Ik stop met het hopen dat er ooit iets gebeurd.. Het heeft toch geen zin om het te blijven proberen met jongdae'' zei ik en keek marlon aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 21:57

Chen:

lennie belde me voor iets van een voice over voor 1 van de showtime afleveringen. maar ze had niet opgehangen.. ik stond op het punt om op te hangen tot ik dr met iemand anders horen praten.. eerst over dat ze een date had met iemand van dr werk, en toen dat ze het opgegeven had met mij... ik zat met volle verbazing te luisteren.. zoveel emoties gingen door me heen... ik besloot verder te luisteren..

Marlon:

en als of mn disney ritje nu keihard van mn afgepakt werd, keek ik echt geshocked naar dr. 'hoe bedoel je... een date met een gast van werk? why.... en hoe bedoel je blijven proberen! Chen heeft geen idee dat je wat wil! na wat er gebeurt is in dat klote hotel...can you blame him dat hij niet echt actie onderneemt.. dit... nee.. nee dit klopt niet!' begon ik te ratelen en begon boos te worden... en verdrietig.. boos op lennie.. en verdrietig voor chen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 22:03

LEnnie:
''NA wat er in het hotel gebeurd is. Hij heeft me 3-5 dagen alleen gelaten! Hij miste me niet eens! Net als iedereen..'' siste ik boos terug ''hij heeft nooit actie ondernomen en altijd afstand gehouden!'' Ik balde me vuisten okey nu geen agressie aanval krijgen.. ''Die man! kan me een hogere baan geven!. Beter dan wanhopig een droom achterna lopen dat toch niet gebuerd!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 22:11

Marlon:

'je weet net zo goed als ik dat niemand zichzelf was in dat hotel! dat was niet zijn schuld! je had hem moeten zien toen we je neit konden vinden, hij was zo wanhoping dat ie bereid was om een muur in te slaan! En dit is Chen waar we het over hebben! JONGDAE! die neemt ook geen actie als hij denkt dat het je pijn zou doen of bang zou maken!' de tranen sprongen in mn ogen van frustratie. maar toen ze zei dat die man dr een hogere baan zou kunnen geven, toen snapte ik en zonder ook maar een seconde erover na te denken, gaf ik dr een volle bitch slap in dr gezicht. ' Als dat de enige reden is... than dont bother speaking to me for a while' zei ik ijskoud en liep de deur uit met een knal en rende naar het park toe. dit kon ze niet menen... baekhyun had gelijk.. we hadden er niet mee door meoten zetten... * mission failed...* stuurde ik naar hem toe.

Chen:

ik had opgehangen toen ik de knal van de deur hoorde... ik kon het niet geloven.. hoe kon ze dit doen.. en.. wie had gedacht dat Marlon zo voor me op zou komen.. na alles wat tegen dr gezegd had in het hotel.. er gingen te veel gedachten door mn hoofd... wat moest ik nou..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Emptydo nov 05 2015, 22:18

LEnnie:
''geloof je het zelf! enn fucking hotel die je mentaal beinvloed. Je bent gestoord in je hoofd! er was niks raars met het hotel We zitten niet in en sprookje!.'' riep ik. Toen ik haar hand tegen me wang voelde klapte ik in. Ik blies me wangen op. ''IM TIRED OF WAITING!'' riep ik '' NET ALS MET JOUW! denk maar niet dat ik het je ooit vergeven heb wat je gedaan hebt.. Ik wil gewoon normaal kunnen leven!'' riep ik nog met me hand op me wang de tranen liepen over me wang en hand heen. Ze sloeg de deur dicht. ''blijf weg'' piepte ik zachtjes en zakte door me knieen. Een zware paniek aanval kwam me lekker vrijgezellen.

 Na een lange tijd stond ik op. ik had mezelf proberen te kalmeren was aardig gelukt soort van.. was gewoon te moe om door te gaan. Ik kleedde me om en liep door de straten naar het cafeetje waar die man zou wachten. Het was beter zo... Chen had het nooit laten weten Had hij me in het begin maar niet weg moeiten duwen of iets.. 


Baekhyun:

*WAT!* stuurde ik terug meteen stond ik op en liep naar chen.''SUKKEL!'' riep ik boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 51 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 55 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: