cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 49 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 17:10

Kai:
'dat ene dropje hier in de buurt wonen alleen oude mannen en het eerst volgende dorp is 180 klimeter everder op!'' riep ik haar nog na en begaf me zelf ook maar naar me kamer. Wat niet zun slim idee was. meteen zette ik de muziek aan alsof de kamer besoten had dat ik moest dansen en ahd niet eens de zin er voor.

Lennie:
met baekhyun zaten we op het dak. ''gaat slecht weer aan komen'' zei ik terwij lik omhoog wees. donkere wolken pakte zich samen boven het hotel. ''denk niet dat we het nog lang droog houden. kan je kijken op buien rader?'' vroeg ik aan baek wetend dat hij gewoon overal wifi zou hbben. mar nee. baekhyun schoot zijn hoofd. ''geen berijk. komt vast omdat we boven zitten'' zei hij, ''laten we naar binnen gaan het is al laat'' zei hij en stond op baekhyun hielp me omhoog. ineens begon hij over chen allemaal dingen lullen. Ik zuchte 'yeah sure. Hij vind marlon leuk want daar kan hij alleen maar aan denkne. Ik ben alseen zusje voor hem'' zei ik terwijl ik achter baekhyun naar benede de lift in stapte. ''Al berijk?'' baekhyun shcudde zijn hoofd. ''nog steeds niet''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 17:35

Marlon:

fuck... kai had echt gelijk.. geen bereik met mn telefoon.. geen internet ... niks.. shit shit shit! wat is dit voor een hotel! of beter gezegd, wat is dit voor een dorp waar we waren.. het leek wel een of andere ghost town.. en zins we hier zijn begon die stem ook weer in mn hoofd... ik had echt een naar gevoel hier over.. ik kon Lennie nergens vinden en besloot maar op de grond naast dr kamer deur te wachten op dr.

Chen:

ik had dyo de heletijd geholpen met zn nieuwe script te oefenen. ik vond het echt super dat hij niet de standaard rollen kreeg van boy meets girl and falls in love blah blah blah. nee.. hij kreeg echt diepgaande rollen en hij deed het zo goed. toen we pauze namen wou ik mn telefoon pakken om lennie te appen, maar.. 'he.. heb jij internet.. of uberhaubt bereik?' vroeg ik aan dyo
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 18:32

Dyo:

Ik keek op van me script waar chen zo goed mee geholpen had. hm ik zocht moe mobiel en schudde me hoofd''nee helemaal niks'' zei ik en legde hem weer weg. ''aaish das niks man gebeurd vaker weetje wel. houd hotel, geen goeie verbindingen enzo'' zei ik en ging terug naar mijn script. ''vind je net dat ik te weinig ervaring heb om horror te filmen?'' vroeg ik niet weten dat dat wel goed in dit hotel.

Lennie:

we liepen naar me kamer toe maar toen ik marlon zagdraaide ik om daar had ik dus geen zin in. echt niet ''zullen we is mederwerkers zoeken'' zei ik snel tegen baekhyun die marlon nog niet had zien zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 18:48

Chen:

Internet kon ik begrijpen.. maar helemaal geen bereik vond ik toch wel appart. Ik haalde mn schouders op. Het zal wel. ' kyungsoo, je gaat gewoon ownen! Als iemand zich kan inleven in zulke rollen, dan ben jij dat wel!' Zei ik met een glimlach.

Marlon:

Ik hoorde iemand aankomen en ik keek op. Het was lennie, maar voordat ik wat kon zeggen draaide ze zich weer om. Ik zag baekhyun achter dr.. had hij het haar verteld? Nee.. nee dat zou ie niet doen.. toch? 'Ik wil graag met je praten... maar.. als je niet wilt.. dan begrijp ik dat' zei ik en bleef zitten. Ik zal blijven zitten tot ik het dr verteld had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 18:51

Dyo:

''ehehe zal me best doen!' grijnste ik even. 'maar misscien moet ik jouw eerst vermoorden voor ik me echt kan inlveren'' ik pakte me script op en liep drijgend naar chen toe
Lennie:

Ik stopte met lopen ''ik ben niet echt meer geintereerd in wat je te zeggen hebt. Ik zorg jaren lang voor je en je kan niet eens vertellen dat het niet gaat.. Terwijl ik er altijd voor je was.. Nu niet meer.. ga maar naar baekhyun kai of wie dan ook..'' ik bleef met me rug naar haar toe staan. ik zuchte even en daarna liep ik weg. baekhun stond er tussen in en keek van mij naar marlon ne terug hij iwst nie twat hij moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 18:59

Marlon:

Dus ze wist het al... ik hees mn knieen maar me toe. ' snap ik.. het spijt me echt' zei ik zacht terug. ' wou je alleen laten weten dat ik terug naar huis ga zodra er weer bereik is' zei ik nog voordat ze weg liep. Ik keek baekhyun aan ' did you tell her? Vroeg ik voorzichtig en zag dat ie niet eist wat ie moest doen. ' ga met lennie mee. Heb dr leven al moeilijk genoeg gemaakt' zei ik tegen hem.

Chen:

'Nooo! Not the satansoo!' Riep ik angstig. ' pls have mery! Take baelhyun or chanyeol instead' smeekte ik hem ' je hebt al een serie moordenaar gespeeld! Dit is niet nodig! Kyungsoo fight it! Come back to mee!!' En de award voor beste acteur gaat niet naar jongdae!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 19:12

Dyo:
ik begon t lachen en schudde me hofd. ''moet je me deze keer niet achterna zitten dan!'' zeii k en gaf hem me script even rennen was wel lekker nu dus ik keek hem aan .''AAH VERSCHIKKELIJKE CHENCHEN ZIT ACHTER ME AAN!'' ik rende door de gangen heen naar het eten toe want het was etenstijd!.

Lennie:
Ik nergeerde het en liep ook naar het restaurant.

Baekhyun:
ik schudde me hoofd dat ik niks gezegt heb. ''ze liep gistere avond door de gangen'' zei ik en ging bij haar zitten. ''ga je echt weg?''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 19:21

Marlon:

Nee.. niet naast me.komen zitten.. ga met lennie mee! Ze had het gister dus blijkbaar gezien toen ik het baekhyun vertelde.. ik was opgelucht dat hij het niet door verteld had. ' ik heb profesionele hulp nodig.. en als ik dat hier neem dan komt het op mn medisch dossier te staan en wil dat niet.. en het geeft lennie en jullie dan misschien ook wat rust.' Zei ik tegen hem. ' now.. go back to her.. zorg ervoor dat zij en vhen beiden inzien dat ze perfect voor elkaar zijn' zei ik nog tegen hem.

Chen:

Kyungsoo begon weg te rennen en ik moest lachen. Ik rende achter hem aan ' je teranie heeft lang genoeg geduurt! Ik zou je voor eens en altijd verslaan!' Zei ik terwijl ik achter hem aan ging door de gangen heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 19:40

Baekhun:

''maa je kan niet weg. we hebben geen verbinding of iets.. en kunnen dus niks bellen en lopen laten we je niet want het is echt kei ver weg en welke gek wil er door de bergen heen lopen'' zei ik en bleef gewoon zitten.
''yeah maar die gaan dat zelf niet zien. Lennie denkt dat chen jouw leuk vind en chen denkt nog steeds dat ze singel blijft. word lastiger dan tussen jouw en kai toender tijd. ze zijn beide stubborn'' zuchte ik. ''heb al veel geprobeerd!'' ik keek heel dramatsch. ''zelfsze bij elkaar laten slapen lijd tot niks!'

Lennie
in de gangen kwam ik dyo en chen tegen ik glimlachte even hopelijk was dit gefilmt dan was dat super in montage. ik liep achter ze aan naar het restaurant. Weer zat die enge vent achter de bali... bah!

bij het restuarant ging ik bij  chen en dyo zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 19:57

Chen:

We kwamen uit bij het restaurant en besloten maar te gaan eten aangezien het al laat begon te worden. We zaten goed en wel toen lennie erbij kwam zitten. 'He! En je is missie geslaagt?' Vroeg ik aan dr.

Marlon:

' daarom wqcht ik ook tot er weer bereik is.. ik wil gewoon snel weg en beginnen..' zei ik met een zucht. ' jup... stubborn.. maar zolang lennie laat denken dat ze geen relatie wilt.. dan kan chen ook niks.. daar is ie te lief voor.. en kom op... wie word hier nou verliefd op' zei ik en wees naar mezelf. ' het mocht misschien dan wel makkelijk gaam tussen mij en kai.. maar kijk nu naar ons.. mijn eigen schuld ofcourse.. als die 2 nou gewoon ophouden met subborn zijn..' zuchte ik. ' ik gun het haar zo... zeker na dat gedoe met luhan..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 20:04

Baekhun:

''ja kan niet aardig gaan zijn en zeggen dat het niet je eigen schuld is wat wel is want hij heeft echt langer dan een jaar op je gewacht.' zei ik en keek haar aan. ''Maar iedereen maakt keuzen en acties in hun leven die maken wie je bent. En uit eindelijk bleken jij en kai dus toc hnet bij elkaar te horen en als dat wel is komt het ook wle weer goed.'' ik lulde maar wat niet wete nwat ik eigenlijk zei. ''ik lul weer onzin heh'' zei ik en lachte even.  ''zal helpen met mee zoeken naar een taxi of iets zodat je weg kan'' zei ik ''als dat je wens is dan doe nwe dat.'' 

Lennie:
''yeah sort of'' zei ik en begon te eten. ''Ze zit voor me deur dus denk niet dat ik nog naar binnen ga komen'' zuchte ik dramatisch en lied me lepel vallen. i kschoof me bord naar achtere heb geen honger
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 20:13

Marlon:

' nee je praat geen onzin. Je hebt gelijk.. had nooit verwacht dat hij zo lang zou wachten.. maar laten we het daar niet over hebben.. we moeten focusen op chen en lennie' zei ik tegen hem. ' en je bent te eerlijk om onzin te vertellen' lachte ik zacht.

Chen:

Ik schoof dr bord weer terug voor dr neus 'das een zorg voor later. Nu ff goed eten' zei ik tegen dr ' stuur dr zo wel weg zodat je gewoon je kamer in kan als je dat wilt' stelde ik voor terwijl ik de lepel pakte ' ok mond open!'lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 20:30

Baekhun:
''hehe ooke'' zei ik. ''misschien wel waar! en dat is vrij vervelend! als je altijd alles zegt wat er in je gedachte op komt!'' piepte ik nog dramatischer. 'had jekai nog gesproken?'' vroeg ik want ze kwamen beide van buiten af.''hij ziet er verward uit.'' ik dacht nog aan gisteren. ''toen ik zijn kamer in ging vertelde ik het wel een stuk of 10 keer en hij zei okey maar het leek alsof hij. in eeen andere wereld zat. k hoorde van luhan dat hij weer terug valt

Lennie:

chen hield de lepel voor me normaal zou ik boos wordenmaar deze keer hapte ik braaf. maar zodra hij stopte zou ik het bord ook weer weg scjuiven ''ja jjaaghaar voor me weg zodat ik geoon kan slapen''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 20:54

Chen:

Ze hapte braaf en ik hield dit nog een paar keer vol zodat ze wel wat at. Als ik zo stoppen zou ze het meteen weer weg schuiven namelijk.. ' dan ga ik er zo wel heen. Oh btw je moet dat nieuwe script van dyo zien! Geweldig!' Zei ik nog

Marlon:

' yeah.. heb hem buiten nog gesproken en het hem verteld... ook dat ik naar huis toe wil voor hulp.' Begon ik. ' er is wel iets goed mis... gister had ie een paniek aanval en ik weet niet wat de trigger ervoor was..dus please.. hou hem goed in de gaten.. ' vroeg ik aan het eind.. 'ik kan niet veel voor hem doen..maak het allee maar erger'

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Emptyza okt 17 2015, 21:07

Baekhun:
'zal ik doen'' zei i ken stak me pink op. ''promise'' ik glimlachte. ''blijf je hier iztten of kom me mee eten?' zei ik en stond op. ''dan kan je zo met wat meer rurst wachten'' glimlachte ik

Lennie:

''aah nee man laat haar maar even zitten kan ze voelen hoe het is om te wachte op iets waarvan jegewoon weet dat het nooit komt ookal blijf je hoop houden!'' zei ik best gemeen en nam de nog een hap. toen ij begon over dyo script lachte ik. ';ja mooi heh al gzien wie mee geschreven heeft? en geregeld dat dyo uitgezocht werd?' grijnste ik en knipoogde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 39 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 39 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 49 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: