cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 54 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 20:11

LEnnie:
''ja ze hebben je ook gemist'' zei ik en wrefe door haar haren heen. ''Ze miste de drama'' grapte ik en wees dat ze naar binnen moest komen .''natuurlijk niet ze geven ook om je'' zei ik en schudde me hoofd. ''en zowat ze maken maar tijd vrij!'' grijnste ik.

We liepen naar de trainings zaal. Ik legde me vinger voor me mond dat ze stil moest zijn. Zachtjes liep ik naar binnen en ging zitten. Kijken naar bezweette jongens. Ik daar me werk van maken. OH WAIT DAT DOE IK AL VOOR ME WERK. Ik staarde een beetje naar chen. Hoopte dat het niet te erg opviel maar ik was echt van hem gaan houden.

NA even kwam baekhyun aangerent hij.

Baekhyun:

wE danste en het was best wel lekker om gewoon door te werken zonder enige probleem. Tot ik ineens zag dat er mensen zaten gte kijen. HET WAREN MARLON EN LENNIE!'' meteen stopte ik en rende als een ninja naar het tweetal toe. ''Oeeeh je bent weet terug!!'' riep ik blij naar marlon toen begon hard te zwaaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 20:39

marlon:

Lennie dr reactie ... ik wist wel dat het een grapje was.. maar toch deed het pijn. Ik liet het niet merken though.. we liepen naar de trainingszaal en liep zachtjes naar binnen en gingen zitten. zie ze hard trainen dan. wie had ooit gedacht dat die rookies, die baby's van MAMA zo populair zouden worden.

na even kwam baekhyun aangerend. zag hem happy zijn dan. ik lachte 'im home' zei ik tegen hem en keek naar de rest. 'we storen toch niet?' vroeg ik een beetje nerveus.

Chen:

we waren druk aan het trainen. het nadeel is als B.A.P een comeback heeft, dat wij kort daarna ook weer moeten. het waren wel onze debut rivals after all. op een gegeven moment merkte baekhyun op dat er mensen zaten te kijken. het waren Lennie en Marlon! ik keek naar lennie en glimlachte. we waren closer geworden maar nog steeds niks serieus..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 20:39

marlon:

Lennie dr reactie ... ik wist wel dat het een grapje was.. maar toch deed het pijn. Ik liet het niet merken though.. we liepen naar de trainingszaal en liep zachtjes naar binnen en gingen zitten. zie ze hard trainen dan. wie had ooit gedacht dat die rookies, die baby's van MAMA zo populair zouden worden.

na even kwam baekhyun aangerend. zag hem happy zijn dan. ik lachte 'im home' zei ik tegen hem en keek naar de rest. 'we storen toch niet?' vroeg ik een beetje nerveus.

Chen:

we waren druk aan het trainen. het nadeel is als B.A.P een comeback heeft, dat wij kort daarna ook weer moeten. het waren wel onze debut rivals after all. op een gegeven moment merkte baekhyun op dat er mensen zaten te kijken. het waren Lennie en Marlon! ik keek naar lennie en glimlachte. we waren closer geworden maar nog steeds niks serieus..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 21:12

LEnnie:
Ik keek lekker rustig toe.

Baekhyun:
''Nee je stoord niet!'' zei ik snel. ''Maar nu je terug bent heb ik meteen je hulp nodg loop mee!'' zei ik en pakte haar hand beet en trok haar mee naar het restaurant daar ging ik zitten. ''Nou kijk'' viel ik ze meteen in de reden. ''Ik heb het nog nooit kiunnen regleen maar ik wil lennie en chen op een date zetten! jij kan haar naar dingen brengen en dan doe ik dat met chen. Maar ik kreeg lennie nooit mee. weetje en .. dan kunnen wij daarna als het gelukt het is vieren met een film ofzo!'' ratelde ik an een stuk door en keek marlon aan. ''ben blij dat je terugbent''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 21:21

Marlon:

ik werd meteen mee gesleurd door baekhyun naar het restaurant. toen we eenmaal zaten begon hij meteen met zn verhaal. over dat hij graag Lennie en Chen aan het daten wil krijgen maar het hem nog nooit alleen gelukt was. het plan was dus nu dat ik Lennie ergens mee naar toe zou nemen, en hij Chen. het klonk als een goed idee 'meen je niet ... zelfs na dat half jaar dat ik er niet was? whats taking them so long' lachte ik en stemde mee in met het plan. toen ie klaar was met zn ratelen keek ie mij aan en zei dat hij blij was dat ik weer terug was. mn wangen verschoten meteen van kleur en brak het oogcontact 'ik ben ook blij om weer thuis te zijn' dit was gewoon mn thuis.. maakt niet uit wat anderen zeggen.

alleen toen schoot me wat in gedachten... baekhyun kwam meteen naar me toe.. zei dat ie me gemist had. what about.. what about kai.. ik moest toegeven dat in die 6 maanden ik meer aan baekhyun gedacht had dan aan kai..

Chen:

ik ging naast lennie zitten 'dus hoe staat het bij jou op het werk?' vroeg ik aan dr. we waren redelijk druk met onze comeback dus had dr al een tijdje niet gewoon zo kunnen spreken
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 21:22

Marlon:

ik werd meteen mee gesleurd door baekhyun naar het restaurant. toen we eenmaal zaten begon hij meteen met zn verhaal. over dat hij graag Lennie en Chen aan het daten wil krijgen maar het hem nog nooit alleen gelukt was. het plan was dus nu dat ik Lennie ergens mee naar toe zou nemen, en hij Chen. het klonk als een goed idee 'meen je niet ... zelfs na dat half jaar dat ik er niet was? whats taking them so long' lachte ik en stemde mee in met het plan. toen ie klaar was met zn ratelen keek ie mij aan en zei dat hij blij was dat ik weer terug was. mn wangen verschoten meteen van kleur en brak het oogcontact 'ik ben ook blij om weer thuis te zijn' dit was gewoon mn thuis.. maakt niet uit wat anderen zeggen.

alleen toen schoot me wat in gedachten... baekhyun kwam meteen naar me toe.. zei dat ie me gemist had. what about.. what about kai.. ik moest toegeven dat in die 6 maanden ik meer aan baekhyun gedacht had dan aan kai..

Chen:

ik ging naast lennie zitten 'dus hoe staat het bij jou op het werk?' vroeg ik aan dr. we waren redelijk druk met onze comeback dus had dr al een tijdje niet gewoon zo kunnen spreken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 21:29

LEnnie:
Chen kwma naast me zitten dus ik maakte plek. Ik glimlachte .''erg druk. De laastste episode van Showtime 2 is bijna afgemonteerd dan word het uitgezonden rond kerst net als de eerste'' zei ik en lied me tegen de muur aan zakken. Ik trok me benen op en glimlahte zwaar verlieft naar hem. Toen ik mezelf er o betrapte keek ik weg. ''Vandaag gelukkig vrij zodat ik marlon kon ophalen enzo. Maar hoop niet dat ze me straks hier zien lopen dan zie ik wel weer gebeuren dat ik hier dingen moet gaan maken en mee helppen.' ik keek expres bang naar de deur.  

Baekhyun:
;;ja vraag het niet aanm ij maar ze zijn beide zo duidelijk maar toch doen ze niks!'' lachte ik ''ze zijn echt wanhopig we moeten het straks gewoon voorkauwen'' ze keek weg toen ik blij was dat ze terug was. Ik glimlachte. Ik keek op de klok in het restaurant meteen schoot ik omhoog. ''oh fuck! ik heb eigenlijk niet zo super lang de tijd'' MEteen pakte ik ahar hand. ''We bespreken dat andere nog wel'' Ik trok haar terug door sment heen naar de trainings ruimte daar was hun pauze ook over. We gingen terug trainen tot laat. Ik hoopte dat de meiden er nog zouden zijn en mee zouden wllen eten. Want kip!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 21:43

Chen:

ik luisterde naar waar ze mee bezig was op werk en keek vol bewondering naar dr. vind het echt super wat ze allemaal voor elkaar gekregen heeft. en moest lachen toen ze zei dat ze hoopten dat ze dr niet zagen lopen hier anders moest ze vast helpen met dingen maken enzo 'ah vast niet, en zowel, dan gewoon zeggen dat je iets nodig was voor showtime en daarom langs kwam' zei ik tegen dr met een glimlach en een tumbs up.

Marlon:

meteen pakte baekhyun mn hand weer en name we weer mee naar de trainingsruimte. hun pauze was over en ze moesten weer verder trainen. ik ging weer bij lennie zitten 'dus, hoe staat ondertussen met jou en chen? ik zie dat gezicht wel van je' zei ik voor de grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 21:48

LEnnie:
''slim plan! captain beagle '' lachte ik en gaf een speelse stoot tegen zijn schouder aan. helaas moest hij weer werken maar marlon verving zijn aanwezig heid en begon er meteen over ''na gewoon normaal.'' zei ik maar ze begon over me bezicht. Meteen bedekte ik megezicht met me handen. oeps nee dat meende ze niet! Ik was toch niet rood ofzo! nee dat kon niet ik ging geen vriendschap verpesten omdat me gezicht het verlulde!. Ik keek ahar aan. ''heehe'' lachte ik n nerveus.. ''Ze dannse goed heh!'' zei ik snel om er onder uitte komen en wees naar hun. Maar ze stonden niet echt te dansne meer te bespreken welke stukken ze gingen oefnene. Ik kon me zelf we voor me hoofd slaan. Lekker bezig!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 21:52

Marlon:

ik lachte om lennie. dat hoofd van dr alleen al was al mooi genoeg. zo zwaar betrapt. 'ja ze dansen zo goed, het gedeelte dat kris met sehun praat is echt geweldig' lachte ik nog extra hard om dr. 'kom op ik weet dat je hem leuk vind. en ik ben niet blind en zie ook dat hij interesse heeft... maar je kent jongdae.. die doet niks zolang hij denkt dat je er niet voor open staat.. hij zou nooit pijn doen' zei ik tegen dr. ik keek naar de groep. ik glimlachte toen ik baekhyun zag. ik had zin in ons plannetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 22:41

Lennie:i
Betrapt als het maar zij kon staarde ik naar de jongens. " na heb het al kei vaak soort van aangegeven maar hij doet niks " zuchtte ik. " agh het is beter zo " glimlachte ik zuur. " nee vind het het Tao sassy dans beter. " ik wees naar Tao in de hoek die flink aan het kloten was. " zijn om straks wat samen te gaan doen?" vroeg ik aan Marlon. Ik wist dat ze nog niet bij mij in huis zou komen. Ik had toen der tijd toestemming omdat ayden dat geregeld had. Nu moest ze eerst nog in haar eigen huis toe. Een zo o dus mosterd alleen zijn. Ik was dat echt zat!. Daarom zo lang mogelijk uitstellen

Baekhyun:
* bedenkt hoor een wanneer hij iets zo kunnen regelen*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptywo nov 04 2015, 23:15

Marlon:

ik vond dr betrapte gezicht zo mooi. alleen toen ze zei dat het beter zo was, dat zei en chen niks hadden, geloofde ik voor geen meter. ze mag altijd wel roepen van wil nooit meer een relatie maar ik wist wel beter. en chen zou gewoon zo geweldig voor dr zijn. hij geeft zoveel om dr. dus het plan van baekhyun moest echt goed gaan werken! als ze het zelf niet doen, dan doen wij het wel voor ze. toen ze vroeg of i kzin had straks samen nog wat te gaan doen, dacht ik even na. 'zou je het erg vinden om even met me mee naar school te gaan?' vroeg ik aan dr. ik was van plan om weer te gaan beginnen namelijk.. dus wou even weer langs om alles weer te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptydo nov 05 2015, 09:14

Lnnie
Ze wilde naar haar school gaan. Dus dat deden weer nadat we nog even meer de exo leden gepraat hadden. Kai baekhyun en kyungsoo moesten meteen door de rest ook maar daar komen weer even mee praten.

Toorn we naar de school reisde had ik eten gekocht. Dus was meer op me eten aan het focussen dan op het gesprek.

Bij de school aangekomen liep ik achter marlon aan. Wist ze dat ayden al een half jaar niet naar school was geweest?? Niet dat ik mee er zorgen over ging maken. Ik volgde marlon best. Alles beter dan alleen zijn.

Baekhyun:
Ik wilde bezoeken met marlon hoe er het gingen doen maar we werden meteen weg beroepen!. Uurgh weer moeten nog wat dingen doen. Gelukkig was het zo klaar maar marlon was al weg. * wanneer regelen we het?? Ik kan je zijn rooster sturen. Wil het zo snel mogelijk doen!!! * stuurde ik marlon. Ik hield me mobiel bij Chen uit de buurt.


Laatst aangepast door Evilian op do nov 05 2015, 13:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptydo nov 05 2015, 12:22

Marlon:

op school was er niet veel dingen waar Lennie wat aan had, maar het moest wel even gebeuren dus was blij dat ze wel mee wou. Ik kwam er achter dat Ms.Kim naar een andere school geplaatst was. ik kon bijna wel een gat in de lucht springen zo blij was ik! de nieuwe leraar kon vast niet erger zijn dan zei toch?

toen ik klaar was, ging mn mobiel af. ik pakte hem en zag het berichtje van Baekhyun. ik glimlachte * ik zal proberen achter het rooster van Lennie te komen! het heeft lang genoeg geduurd tussen die twee!* stuurde ik terug en keek naar Lennie. 'iets wat jij nog wilt doen? ik ben wel klaar denk ik' vroeg ik aan dr.

Chen:

ik zag baekhyun bezig met zn telefoon, wat niet heel abnormaal was, maar zn gezicht.. hij had zo'n smile op zn gezicht dat hij bijna straalde, het leek wel alsof... nee.. dat kon niet..toch?. toen ie klaar was liep ik naar hem toe en sloeg mn arm om hem heen 'dus vertel eens baekhyun, sins wanneer heb jij een girlfriend' vroeg ik plagerig aan hem. het was de enige verklaring die ik had voor zn gedrag zonet
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Emptydo nov 05 2015, 13:02

baekhyun:

Ik schrok me dood toen chen ineens achter me stond. ‘’WHAAT!!’’ riep ik en verborg me mobiel snel delete ik het Appje naar marlon toe. ‘’Ik heb er geen! ik niet maar iemand anders’’ grijnst ik en probeerde uit zijn greep te kijken. ‘’Je stinkt!’’ zei ik snel om mijn reden dat ik weg wilde uit zijn greep te verduidelijken! ‘’ga douche ofzoo!1’’ riep ik. Heel de weg terug naar de dorm deed ik me best met hem te kloten zodat ik straks zijn kleding kast kon bekijken. Of zou ik dat geen regelen met een styliste.. waar van i wist dat ze chen en lennie ook shipte. Ja ik en chanyeol wisten af van de fanfics ships en al. En denk nog wel wat meer leden die er van afwisten.

Lennie:
Ze was klaar en zag er best blij it. ‘vanwaar dat happy face?’’ vroeg i terwijl we terug liepen. Ze vertelde dat kim weg was. ik glimlachte .’’beter man!.’’ Toen ze vroeg wat ik wilde doen haalde ik me schouders op. ‘’Iets… vind alles goed! zeg jij het maar jij bent er lang niet geweest!. Dus het eerste wat je wil doen gaan we doen’’ glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 49 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 49 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 54 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: