cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 40 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 20:46

ayden:

'not suicidal' herhaalde ik haar en wees naar haar polsen ''zo komt het niet over. Op niemand niet. Iederene probeerd je te helpen maar je loopt weg en snijd je polsen door. We probeerde je te helpen'' zie ik ne keek haar niet meer aan.toen ze zei dat ze beter naar huis kon gaan knikte ik. ''jah daar kunnen ze je beter in de gaten houden. LEnnie zit er door heen en iedereen breekt als ze je zien...'' zei ik en keek haar aan.''misschien wil je het niet zien of zie je het geowon niet. Maar er zijn hier kei veel mensen die vna je houden en je proberen te helpen en er voor je willen zin. Maar je sluit ze buiten en geeft ze dit!'' ik wees naar haar polsen. ''Ik weet niet wat er gebeurd is.. maar dit' ik deed me arme in de lucht. ''maar dit moet stoppen. Als jij hiet niet wil oplossen.. dan zorgen we er voor dat je naar huis gaat en daar naar een psycholoog'' daarna keek ik der weer aan. ''We willen marlon terug. niet een derpest persoon die in onze ogen contact zelfmoord wil plegen'' deze keer hield ik niet op. Ze moest het weten. Dat ze iedereen sloopte die van haar hield. ''Je wil niet weten hoe chen baekhyun en lennie er uit zagen nadat ze je geovndne hadden... En hoe gestresst lennie elke dag is als je te laat thuis komt..''


Lennie:
Ik tikte mijn beker tegen de van de jongen naast me ''proost hey!'' lachte ik en flirte een beetje met hem om de tijd de doden.

Chanyeol:
Me kom flikkerde op de grond en ik keek chen aan''dude! daar maak je geen grappen over!'' probeerde i nog te zeggen maar iets zeu ne dat hij het meende. ik legde me hand op zijn schouder''' wanne talk weet me te vinden'' zei ik en wees naar izijn mobiel ''pak wat fun met haar'' ik las mee en meende het. ''en praat er met haar over'' ik wees naar het smsje. ''En praat met ons want we willen niet dat je ook zo word als kai door marlon'' zei ik en begon me eten op de ruimen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 21:02

Marlon:

'dan stuur je me toch lekker naar huis toe... loop ik jullie niet meer in de weg' zei ik en wende me van hem weg. 'het maakt namelijk niet uit wat ik doe, er is altijd wel iemand die last van me heeft' ik wou niet naar huis... het zou daar alleen maar erger worden.. dat wist ik nu al.. dan was ik echt helemaal alleen. ik weet dat ik mensen weg push... dat doe ik altijd namelijk.. ' en ik zei toch net dat ik geen zelfmoord wou plegen! ' zei ik boos 'geloof me als ik dat echt van plan was had ik dat heus wel anders gedaan'

'oh en wil je weten wat er gebeurt is? fine ill tell you! wat dacht je van fucking een half jaar lang, niks anders dan hate comments naar je hoofd gegooit te krijgen! terwijl je niks fout hebt gedaan! en je beste vriendin precies het zelfde doet als jij en alleen maar liefde ervoor krijgt?! alle support van de wereld! en marlon? nee marlon word volledig afgebeuld en de grond in gestampt... well news flash! op een gegeven moment is het gewoon klaar!' riep ik boos.

Chen:

'denk je serieus dat ik daar grappen over zou maken?' keek ik chanyeol aan. ik knikte 'yeah ik ga naar dr toe. dr alleen laten na zo iets is ook echt geen slim idee.. zeker niet als er drank in het spel komt' zei ik en stond op om naar de bar te gaan. ' spreek je vanavond denk ik wel weer.. iets zegt me dat ik geen nachtrust krijg'

ik kwam de bar in en zag lennie al aan de drank en met vreemden flirten... ok dat deed me niet goed.. ik wou dr niet zo zien. ik liep naar dr toe ne tikte dr aan 'here i am'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 21:13

Ayden:

''HEt ging de laatste tijd toch goed! ik zou je latijd blijven helpen!. Je zou samen gaan woenen met jongin... Is dat iets geweldigs. Je hield het samen met hem uit door alles heen! zag je dat niet! dat jullie echte liefde deelde.. Dat hij alles voor je zou doen.. Hij wacht nog steeds op je...'' dat laatste zei ik iets zachter. '' HEt as niet alleen negatief.. De fans waren gekapt de laatste paar maanden... Jullie hadde ngeen ruzie meer MS kim lied je meer met rust.. Zag je niet dat het beter ging.. Zag je niet dat mesnen het gingen accepteren!'' ik zuchtte. ''Het ging de goeie kant op...'' ik stond op en liep naar het raam toe. ''En we willen je niet weg sturen. Maar als het niet anders kan. En je hier niet laat zien dat je er ook voor wilt vechten zit er niks anders op dan je terug te sturen naar waar je hoord en waar je familie is.'' ik draaide me om. ''Ik weet dat je het niet wilt horen. Maar je bent neit de enige met een black past.'' Ik deed de ketting rond me nek af en gooide het naar haar toe. Daar in zaten twee kleine fotos in van een tweeling. ''Iedereen maakt iets mee wat hun veranderd. Het ligt aan je zelf hoe je er mee omgaat. Blijf je er in hangen of stap je er uit'' k ging terug zitten en bergde me hoofd in me handen. ''dat waren me zusjes'' zei ik en wees er naar.

Lennie:

de jongen vertelde dat hij wil wat wilde doen maar op dat moment kwam vhen binnen. ik had nog bijna niks gedronken want dat had ik beloofd maar hey! ik had bijna iemand aan de haak... Chen kwma naast me staan en vertelde dat hij er was. ''hehe dat zie ik!'' lachte ik zachtjes en trok hem op een kruk. Ik gaf hem een shotje aan. ''Kom op drink op dan gaan e dansen.'' zei ik en wees naar de dansvloer
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 21:25

Marlon:

'ook alleen maar omdat ik met jou omging. ze waren niet aardig tegen mij om mij.. maar om jou' zei ik toen hij allemaal dingen ging opnoemen dat het beter ging enzo. maar waar ik van schrok is dat kai nog steeds op me wachtte 'idiot..' zei ik zacht. toen hij zei over terug sturen naar waar ik hoor en waar me familie is moest ik lachen ' i dont have a family.. just some people i happen to share dna with thats it' het was geen geheim dat ik het helemaal niet kon vinden met mn familie en juist harstikke blij was dat ik er weg was. opeens gooide hij een ketting na me toe met 2 foto's van een tweeling. 'je hoeft me het niet te vertellen.. we hardly know eachother'

Chen:

ze liet die andere gast gelukkig weer met rust en trok me op een kruk en gaf me een shotje. ik pakte hem aan sloeg hem naar achteren toe. hoe was zij al zo los? ik was nog volledig in de ban van wat er gebeurt was. ik keek dr aan en naar de dansvloer en weer terug naar haar. 'ready for the chensing machine?' lachte ik een beetje. come on jongdae! losser worden nu en vandaag vergeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 21:35

Ayden:
'soms heb je iemand nodig om een opstapje te zetten. Ik was niet de gene die het huis voor jullie geregeld heeft hoor en aan het eind hoefde ik bijna niks meer te doen om kai vrij te latne krijgen. dat deden jullie zelf door te laten zien dat jullie niet op gaven. maar blijkbaar had ik het fout ingeschat..'' 

''Ik ken he nu al langer dan een jaar. Seems legit..'' zei ik en keek haar niet aan ''die rechter, je doet me aan haar denken'' zei ik. ''Op dat moment wilde ik het ook opgeven.. Maar er was een persoon die naar me toekwam en het niet opgaf op mij. Die ben ik nog steeds dankbaar ook al dacht ik dat het nooit meer goed kwam.'' ik keek haar aan. ''ik ben hem dankbaar. En wil izjn voorbeeld volgen en laten zien dat je niet alleen bent. Ik ga je niet los laten of iets, wat er ook gebeurd of wat je ook gedaan hebt of wat je ook over komt'' zei ik en keek naar de ketting. ''Ze'' ik wees naar de rechter foto ''had ok zulke doorzettings vermogen als jij toonde'' zei ik zacht. ''stom wicht dat het was.. altijd te lang door gaan en niet stoppen'' ik schudde me hoofd en glimlachte even. ''Als je wat drama wilt horen,'' zei ik 

Lennie:
''laat me die dans moves is zien!'' lachte ik en trok hem mee de dans vloer op. We danste een tijdje en ik lachte best veel.. toen me benen zeer gingen doen schoot ik er vandoor naar een bank ik tikte naast me neer. zodat hij moest gaan zitten. ''wijntje?'' vroeg ik terwijl ik iemand aanhield die ons wijn kon brengen. ''je moves worde met de keer beter!'' lachte ik. Ik had tijdens het dansne een afstand bewaard want hey. Ik zag chen als broer.. Ik zou niet eens durven dromen dat hij van me hield. Dat beeld was ik al lang verloren in de eerste paar wkeen toen ij alleen aan marlon kon denken. Ik ging er gewoon van uit dat hij met me om ging omdat ik bij de baegle line past een net zun trol als hem was..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 21:48

Marlon:

ik luisterde naar wat hij vertelde. ik wist niet zo goed hoe ik er op moest reageren maar hoe meer hij vertelde, hoe meer ik in elkaar kroop. op een gegeven moment legde ik mn hoofd op mn knieen en begon zacht te huilen. ik wilde dit niet horen.. en zeker niet van hem.. maar voor het eerst in maanden vroeg ik om iets waar ik al heel lang niet meer aan gedacht had 'i want jongin' snikte ik. i want the one who always loved me no mather what... en die nog steeds op me zat te wachten.

Chen:

ze trok me mee de dansvloer op en we dansten erop los. na een tijdje schoot lennie er vandoor richting een bank en tikte naast dr zodat ik er ook kwam. ik ging naast dr zitten en ze vroeg om een wijntje ik schudde nee ' geef mij maar Soju' zei ik. ben niet zo'n wijn drinker. ze zei dat mn dans moves met de keer beter werden ' voor je het weet haal ik lay en jongin in!' lachte ik nog een beetje. ik hield mn afstand ook wel, ik kon wel merken dat ze ook wat afstandelijker werd.. dus voor mij was de boodschap wel duidelijk.. ook al wou ik het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 21:56

Ayden:

''bel dan'' zei ik ne pakte haar mobiel '' bel laat zijn mobiel over gaan. hij wacht al een jaar lang naast zijn mobiel.'' zei ik en bleef de mobiel onder haar neus drukken. 'bel'

Lennie:
ik bestelde soju en wijn en daarna keek ik de disco in. waarom was ik hier ook al weer. de tijd tikte voor bij terwijl ik mijn wijntje dronk. Ik kroop steeds verder in elkaar. blijven lachen blijven lachen anders breek je ook blijf lachen. na even schudde ik me hoofd en glimlachte weer. Maar me benen wilde niet.. niet van de mijn. ze waren blij dat ze eindelijk zaten. Ik was wit weg getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 22:01

Marlon:

ik keek een beetje aarzelend naar de telefoon. wat zou die wel niet van me denken als hij me zo zou zien. spierwit, dik verband rond mn polsen, allemaal draadjes en machines, en ofcourse nog steeds uitgeput door het bloed verlies. ik beet op mn lip maar besloot toch te bellen. dont let me be to late...

Chen:

onze drankjes kwamen en we dronken ze op. ik zag lennie steeds verder in elkaar kruipen en zat dr wit weg trekken. ik ging dichter tegen dr aan zitten en keek dr bezorgt aan. 'he talk to me.' zei ik. had eerlijk gezegd dat dit wel had moeten gebeuren... er is noway dat ze zonder zorgen gewoon uit kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 22:14

Kai:
Ik was met lay in de dans studio. Eerlijk te zijn had ik geen vin verroert. Ik staarde naast lay hoor hij bezig was met. Ja dansen. Toen mr mobiel af ging kerk ik langzaam op. Niet dit hebbend dat het marlon was lied ik me nog verder tegen de muur aan zakken." gaan e nou terug!. "

Lennie:
Hij zei dat ik tegen hem moest praten ik kerk op een glimlachte breed." Naah" ik lachte zachtjes. " er is niks " ik stond op. Laten we gaan heb honger" zei ik snel om mijn duizeligheid en bleekheid te verklaren. Ik liep eigenlijk al naar buiten toe. Halveert wegen kwam ik die jongen van de bar tegen hij pakte me hand beet een trok mr terug. Geërgerd keek ik om. " flikker op.. "
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 22:20

marlon:

ik gaf ayden zn mobiel weer terug. ik kroop weer verder in elkaar en begon harder te huilen. 'im to late...' snikte ik. ik had niet van hem kunnen verwachten dat ie nog steeds op me wachtte naar dik een jaar. zelfs hij is niet zo naïef. ja slim marlon... put je lichaam nog meer uit met al dat gehuil van je! maar ik kon niet stoppen. er kwam een jaar aan verdriet en frustratie uit nu.

Chen:

Ik geloofde haar voor geen meter, en dan heeft ze een groot woord over marlon die eigenwijs is en geen hulp aan neemt. ze stond op om naar buiten te lopen en ik ging snel achter dr aan. maar toen ik bij dr kwam werd ze terug getrokken door die gast waar ze aan het begin van de avond mee aan het praten was. ik pakte die gast zn arm vast en trok hem van lennie af ' you heard the lady, op donderen nu' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 22:31

Ayden:
" met ook je troosten" zei ik zachtjes een legde mr hand op haar schouder. Zachtjes een beheerst trok ik haar in een knuffel. Ik pakte haar persoonlijke mobiel. En lied kais mobiel overgaan. Duh ik had moeten eten dat hij niet op mijn nummer zou reageren. Maar marlon zo zien huilen was ook goed. Ja dat hoord je goed ik zei dat het goed was. Ze gooide alles er tenminste uit.

Kai:
Lay was zo druk bezig dat hij mijn gezeur gewoon negeerde. Weer ging die stomme mobiel over. " ja wat " grond ik er naar ik pakte hem op een staarde er naar me mond zakte open. Was dat nu echt.... Ik vloog overeind een bleef naar mr mobiel staren. Zou alles nu echt naar me hoofd stijgen... Zou ik nu echt gek worden.. Mee handen begonnen te trillen.

Lennie:
Chen hielp me nu was het d jongen die aan mij hing een daar aan weer Chen. " wat je hebt niks over haar te zeggen of over mij " zei de jongen naar Chen toe. Blijkbaar niet echt bang voor Chen massieve arm spieren. Ik blies me wangen op " hij heeft altijd meer te zeggen over mij dan jij ooit in je miezerige levend zou kunnen dus flikker gewoon op "
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 22:38

Marlon:

Ayden trok me in een knuffel en ik was te uitgeput om er wat aan te doen. hij pakte mijn eigen mobiel en deed er wat mee. vraag me niet wat. maar opeens hoorde ik kai zn stem. ik keek op en zag dat hij met mijn mobiel naar hem had gebeld en dat ie dit keer wel opgenomen had. snel pakte ik hem, niet dat er veel zinnigs uit kwam 'Jongin..' snikte ik. 'im so sorry!'

Chen:

wie dacht die gast wel niet wie hij was! 'en wat geeft jou het recht om zo te doen' zei ik terug. 'ga gewoon weg man, we hebben hier geen tijd of energie voor. ' zei ik nog en probeerde Lennie mee naar buiten te trekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 22:45

Kai:
Ze was het ze was het echt. "What happend?" vroeg ik niet eens luisterend naar haar sorry. " waar ben je? " ze klonk zo zwak. (Lay some reaction please xD)

Lennie:
"Oh meneer praat in meervoud" zei de jongen een klemde me arm verder af. Hij bekeek Chen van top tot teen een begin ineens te lachen. "Ga jr echt denken dat als je je zo bedraagt ze je zal zien staan. Meneer gaat de gentleman uit hangen om haar in bed te krijgen." hij lachte echt alles bij elkaar. Ik werd bood die gaat was echt dronken.. Dat zou Chen nooit willen.. 'Je krijgt haar nooit gast. Jr zal altijd achter haar aan blijven lopen als een slaap ventje! " ik probeerde mee arm lood te trekken die gaat was echt zwaar dronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 22:52

Lay:

ik zag opeens kai met zn mobiel via de spiegel. ik draaide me om en keek hem aan. ik liep naar hem toe en ging bij hem zitten. 'wie is het?' vroeg ik zacht. dit is de meeste reactie die ik van kai in maanden heb gezien.

Marlon:

ik kon hem niet vertellen wat er gebeurt was.. 'ziekenhuis' zei ik zacht. 'im so sorry' ik bleef me verontschuldigen en kon nu niks meer uit brengen. 'please.. can you come over' vroeg ik zacht. ik had geen enkel recht om het te vragen maar toch.

Chen:

wat die gast zei maakte me best boos. maar ik moest me rustig houden.. ' oh en vrouwen alleen als lust object zien helpt zeker wel?! sorry gast, not how the world works. je hebt misschien fun voor een nacht maar thats it. ik blijf liever heel mn leven achter dr aan lopen dan 1 nacht van lust' zei ik bloed serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Emptydo okt 08 2015, 23:02

Kai.
Ik luisterde niet naar lay mijn aandacht ging uit naar de stem waar ik zo lang op gewacht had. "Ziekenhuis " herhaalde ik haar. Ik pakt lay beet. " breng me maar het ziekenhuis " zei ik een trok hem mee. Ik had in door acteur had ik mij mobiel uitgezet een had haar laatste vraag dus niet gehoord. "Nu lay!!" oeh dat was lang geleden dat ik gerent had mr benen verzuurde nu al.

Bij het ziekenhuis aangekomen trilde jeuk mee lichaam. Misschien had ik toch moeten eten... Ik liep door de gangen naar de aangegeven kamer. Ik bleef voor de deur staan. Met trillende handen pakte ik de deur klink beet. Langzaam deed ik hem open. Ayden zat aan het voeteneind. Heel voorzichtig stapte ik verder een wist niet wat ik zou verwachten.

Lennie:
"Ik krijg het tenminste wel" lachte de jongen terug. Ik kerk van Chen naar de jongen ook alles wat net gezegd was te plaatsen. Dat moest Chen gezegd hebben om door jongen te dissen. Kan niet anders.. na even kwam de bewaking en w konden verder gaan. Ik liep regel recht naar me huis toe. Bij de deur draaide ik om. "Kom je me naar binnen? Ik wil niet alleen zijn" dat laatste zei ik mega zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 20 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 40 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: