cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 19:13

kai:

ik lachte om der foto. *Wat een dotje!!& -stuurt een foto van de studio-*Spoilers!* Stuurde ik

Lennie:

Hah niks kan een oog van een vriensjn ontkomen! zeker niet ales je zi veel afgevallen was als marlon we meer uitzag als een lijk. Maar dit ging ik pas later echt goed zien.als ze zich verder uitkleden. Nu was ze en bos met warme kleding.

"Kom eerst binnen het is te koud.bij de duer." zei ik.toen ik aar vast klemde in een hug ender naar binnen tilde.. De meiden besloten.ons maar.met rust te laten. "Je hebt tochw el tjjd om ff te zitten! Want.moet zo veel vertellen!!"

Ik begon eigenlijk al met vertellen. " nou ik heb de weken lang naar stage plekken.gezocht bah baj verteld alle.shit er rond.omheen en verteld.over sbs op de manier alleen lennie kan."

Toen ik klaar was grijnste ik.."Maar help me.ik wil het luham laten.weten! Heb hem echt gemist!" Zei ik en gkng.naast der staan. "I want too bullie him!" Ik pakte me tablet als jij in de camera dan geef ik je een.zoen op je wang!." Niet dat marlon veel keuzen had want ik deed her gewoon.

Daarna.ging ik terug naar me eigen stoel.
"Honey. Im sorry im meeting a special person right now*
*I promised to tell you everything*
Ik wacht even met de fotmaar toch stuurde ik hem er achter aan. *Kijk!*

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 19:37

Marlon:

ik kon echt serieus niet geloven dat Lennie hier was. Waarom had ze niks gezegt dat ze zou komen! en nog voor kerst!

We liepen naar binnen toe en gingen zitten. ik deed mn zwaar bepakte kleding uit, want hier binnen was het warm genoeg, en luisterde naar wat ze allemaal te vertellen had.

'Ah noway! je gaat gewoon bij SBS stage lopen! Ik zei toch dat het goed kwam! ben zo trots op je' zei ik tegen dr toen ze klaar was met alles vertellen.

we besloten Luhan te pesten en maakte een foto voor hem waar ze mij een zoen op de wang gaf. 'ik kan gewoon niet geloven dat je er bent! ik heb je zo gemist' zei ik tegen dr

Luhan:

we lagen uitgeteld op de vloer voor een kleine pauze. mn telefoon ging af en zag dat Lennie me appte. ik opende de berichtjes, maar toen ik de foto zag, schoot ik omhoog 'WHAAAT!' riep ik. ik liet de foto aan Kai zien. 'Dat is marlon toch?! Hoe kan Lennie een foto sturen samen met Marlon!' ik was zo verbaast.
* are you fucking with me now... of ben je echt serieus hier?!* stuurde ik terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 19:47

lennie:

"Nee geen stage. werk. gewoon.wcht vast werk van 30 uur per week!. En als ik het goed doe word ik op het drama gedeelte gezet.of varities shows!. " Lachte ik trots.

*Yeah ben in korea zit in seoul cafeetje met marlon kwam der op straat tegen.* stuurde ik terug. *Sorru dat ik her niet eerder vertelelde. maar lets meet so fast as posseble!! Dan vertel ik je alles!!xxx*

Ik keek.terug naar marlon nu ik alles verteld had was je thaar beurd. "Waarom.zie.je er zo.dodelijk.ziek uit meid! Je lijkt wel een wandelen lijk! Waar zijn je fretvetjes! Vond dat echt veel aantrekkelijker!"


Kai:

IK keek naar de foot "jah das marlon. Mat die kleding aan.ja kijk maar" Ik lied hem de foto zien van marlon.die z le net gestuurd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 20:03

Marlon:

'ben echt zo trots op je! gewoon stage overslaan en bam aan het werk! super!' ik was zo blij voor dr. na alle stage afweizingen nu gewoon werk voor 30 uur in de week.

ze keek me aan en vroeg waarom ik er zo uitzag. ik vond het wel meevallen vergeleken eerst.. ' zo erg is het toch ook weer niet ... als je dit al erg vind, dat had je me eerste maand niet moeten zien... maar lang verhaal kort, veel trainen, weinig slaap, en streng dieet' zei ik tegen dr. 'maar dat betekent niet dat ik soms wat van Kai zn fried chicken haha' lachte ik met een knipoog. ' het is gewoon kut om de enigste buitenlander dit deel van de opleiding te zitten... moet mezelf zoveel meer bewijzen..' zuchtte ik.


Luhan:

*aish girl! je had ook gewoon kunnen sturen dat je kwam en dan later alles uitleggen. maar dat even achterwegen.. Ben zo blij dat je er bent! en nog voor kerst ook! we moeten snel meeten indd! Love ya <3* stuurde ik terug naar dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 20:39

Lennie:

*haha leg dat straks wel uit dan laat ik ook weten waarom ik nog niks gezegt had! maar geef maar aan wanneer je kan! <3. Oh ik ben er maar een weekje heh Q.Q heb geen geld om hier te blijven en niks met school geregeld Q.Q TT.TT*

Ik keek marlon weer aan .''NOG DUNNER! WIl je dood ofzo!'' gromde ik bezorgt. ''Hoezo wil je zun lijk worden! dit is nietgezond! de asian standaart zijn niet goed voor westerse!'' ik keek der bezorgt aan. toen ze vertlede dat ze niet echt geaccepteerd werd kinkte ik ''laat ze maar zien wat je kan! want weet zeker dat je he wle haalt!''

Manager:

Ik liep met me mobiel in me handen over de set ''Lu je GF is in korea, G aer maar heen. Maar post wel iets op weibo of instagram dat jullie samen zijn! je shot waren goed'' zei ik en liep daarna weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 20:57

Marlon:

ik schrok een beetje over hoe bezorgt ze was. zo erg was ik er toch niet aan toe? ik plukte onzeker aan mn kleren.. bedoel 55 kilo is prima gewicht voor mijn lengte, en was niet echt van plan om nog meer af te gaan vallen, alleen onderhouden. ik vertelde dr nog niet dat ik ook aan de vocal lessen gezet was. dat wou ik als verassing houden voor wanneer ik op niveau was. 'ben zo blij dat je er bent.. begon nogal eenzaam te worden. Kai en de jongens hebben het zo druk, dat ik al blij ben met een appje..' zuchtte ik.

Luhan:

de manager kwam de set over en zei dat ik naar Lennie toe moest gaan maar dan wel iets op weibo of instagram te zetten dat we samen waren. ik keek hem verbaast aan en daarna keek ik naar Kai. ik wist dat vandaag eigenlijk hun vrije dag was, en hoe verschrikkelijk teleurgesteld hij was dat we terug geroepen werden. maar ik wou Lennie echt zo graag zien dus ik stond op om weg te gaan. * manager is er achter gekomen dat je in korea bent, dus ik mag eerder van de set weg. waar zullen we meeten?* stuurde ik naar dr toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 21:06

KAi:

Ik luisterde naar de manager en luhan met open mond keek ik toe. IK WORD LETTERLIJK BIJ DER WEGGEHAALT EM LUHAN KREEG GEWOON VRIJ! ZO BAM VOOR NIKS!.

Lennie:

*oh! nu ben jij de gene die een grapje maakt! -naam cafeetje- hier zit ik met Marlon Razz <3 xxx I cant believe your so close!.*

Ik keek der aan. ''haha jah! ik moet ote geven dat ik ook zwaar derprest was. Je weet nog wel toen je op vakantie was heh! god... I was deprest af fuck!. En nu gewoon 3 maandne! ik ging dood!.'' zei ik. ''wil je wat drinken?''vroeg ik teriwjl ik voor me zelf nog een warme chocolade melk bestelde
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 21:19

Marlon:

' het kutste is nog dat ik vandaag eigenlijk samen met Kai zou gaan winkelen voor kerst.. was onze eerste gezamenlijke dag vrij ik weken, maar hij is vandaag terug geroepen voor nog een opname...' zei ik diep teleurgesteld. ' wie weet hoelaat hij dit keer klaar is.. en het is neit zijn schuld... maar toch' zei ik nog met een zucht. 'oh de manga milkshake graag' zei ik toen ze vroeg of ik wat te drinken wou.

Luhan:

ik las dr berichtje en moest lachen. oh nope, maak geen grapje schat. maar ik stuurde nisk terug.. ik ging gewoon naar het cafetje toe. na paar minuten stapte ik binnen en zag dr zitten met dr warme chocomelk. ik liep zacht naar dr toe, ze was zo in gesprek met Marlon dat ze me niet eens zag. 'deze stoel bezet?' vroeg ik ontschuldig en ging zitten voordat ik antwoord had. ' je ziet er steeds beter uit Marlon' zei ik tegen dr en draaide me naar lennie en gaf dr een kusje ' zie je wel dat i kgeen grapje maakte' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 21:24

Lennie:

''aah das echt kut!. Vind niet dat ze dat kunnen maken. Maar ja helaas gaat werk voor liefde.. En zeker als je BF een Idool is.'' zuchte ik. We praatte nog wat na tot ik ineens iemand hoorde vragen of de stoel vrij was Ik keek langzaam om. 'OMG HAN!'' ik vloog naar hem toe ne gooide me arme rond zijn nek. Me liefde ontving ik zijn kusje en gaf er eentje terug. ''hoe ben ej weg gekomen dan!;; vroeg ik en keek van luhan naar marlon.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 21:38

Luhan:

'ik zei het je toch, de manager was er achter gekomen dat je hier in korea bent, dus liet me eerder gaan. enige voorwaarde was, dat we een selfie posten op instagram of weibo' zei ik tegen dr en trok dr dichter naar me toe ' ik heb je zo gemist' zei ik zacht.

Marlon:

Ik glimlachte naar die twee. deed me denken toen Kai me onverwachts van het vliegveld kwam halen. maar toen ik hoorde wat Luhan zei hoe hij weg gekomen was van de set, beet ik op mn lip en keek naar beneden om niet uit te vallen. dit is zo niet eerlijk! noem me selfish maar het was gewoon net fair dat ze zelfs door de managers gesteund werden. zonder iets te zeggen of op te kijken dronk ik mn drinken op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 21:43

Lennie:

Ik jatte luhan mobieltje! ja dat had ik ook gemist man!. Het aan luhans broek.. beodel mobiel zitten. Ik hield hem omhoog. ''lach dan!'' zei ik en maakte een zelfie. ''zo je belofte wel na komen heh!' zei ik. ''oh jah! ik had dus niet gesmste of iets omdat ik dus een brief gekregen heb van SBS! heb morge een intake. het ging allemaal zo snel dat ik vergat mijn mobiel op te laden. Dus kon dat vanochtend pas doen. vandaar dat ik het niet eerder lied weten.'' Ik pakte luhans hand beet. ''Maar ik heb morge dus voor werk en niet voor een stage hier een intake!'' ik glimlachte trots.

Na even keek ik naar marlon. ''Is der iets?'' vroeg ik voorzichtig ze leek der aandacht ineens heel erg op de milkshake gelegtte hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 21:50

Luhan:

ik lachte voor de selfie en pakte mn mobiel terug en zette het meteen op weibo en instagram. "Look who came to suprise me here in Korea! Love you <3" zette ik erbij. ik luisterde waarom ze nog niet gesmst had of wat dan ook. ' wat moet ik toch met je, vergeten je mobiel op te laden... maar dat is echt super nieuws! ben zo trots op je! ik zei toch dat het goed zou komen!' zei ik met een super trotse blik naar dr.

Marlon:

ik lette niet op wat ze allemaal zeiden en deden... alleen maar op mn milkshake. ik snapte uit mn gedachten toen Lennie opeens vroeg of er iets was. ik keek op en schudde mn hoofd 'oh nee niet echt. zit met mn gedachten bij een dans choreo voor volgende showcase' loog ik met een glimlach. ik dronk mn milkshake op en stond op. ik pakte mezelf weer in ' ik moet even naar school toe, have fun you two!' zei ik tegen ze 'oh en Lennie! kom je vanavond bij me eten? zeg maar wat je wilt en ik maak het voor je' vroeg ik nog aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 22:00

Lennie:

Ik stak me duim opnaar marlon ''zal er staan!'' lachte ik sms je wel wat ik wil eten. waarschijnlijk hoerhollandse FRIET!'' lachte ik nog even en keek hoe ze weg ging. Toen draaide ik me weer naar luhan. ''Dit wilde ik je eigenlijk opsturen. Maar nu ik er toch ben.;'' ik haalde twee ticktes uit mijn tasje. En gaf deze aan luhan. Het is 1 dag voor kerst ik heb al een dag vrij voor je geregeld.'' zei ik trots. Het was beter dat hij het direct wist. ''Soort van kerst kadootje!'' lachet ik het wat niet alles maar toch wel een groot deel, Et was de finale van de voedbal iets.. weet ik veel! zag dat zijn favo groepentegen elkaar moesten en dit dus geregeld. Ik keek hem blij aan of hij het leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 22:13

Luhan:

Ik keek Marlon nog na toen ze weg ging. ok die loog keihard uit dr nek.. ik zag het gewoon aan dr. zag Lennie dat niet of negeerde ze het. had niet veel tijd om er over na te denken want opeens haalde ze 2 tickets uit dr tas en gaf deze aan me. ik keek erna en het waren gewoon finale tickets! 'woah! echt hoe krijg je het elke keer voor elkaar.' vroeg ik vol verbazing. ' ik heb ookal een kerst kadotje voor jou.' begon ik ' er is binnenkort een bal/gala gebeuren waar we als hoofdgast zijn, en we moeten allemaal een date meenemen. en na lang nadenken heb ik toch besloten om jou daarvoor te vragen' lachte ik 'would you do me the honers?' vroeg ik dr.

Marlon:

er gingen zoveel gedachten door mn hoofd heen toen ik de school binnen liep. wat heb ik gedaan om zo hard de grond in getrapt te worden... als de managers ook maar door hadden dat kai en ik plannen hadden, werd hij terug geroepen voor werk.. en ze komen er achter dat Lennie er is en Luhan mag eerder weg?! waar slaat dat op! ik wou niet boos zijn, want ik gunde het dr echt... maar ... het is zo ontiegelijk oneerlijk! ik liep de trainingsruimte in en zag Ms.Kim. oh god nee... she really hates me.. 'ah mooi, toch besloten dat je een vrije dag niet waard bent? goed dat je bij zinnen bent gekomen en je gezicht hier laat zien. nou hup ik wil dat je zo flexibel als een slang bent dus aan het werk!' zei ze. ik knikte en kleedde me maar op. kon nu moeilijk zeggen dat ik daarvoor hier niet kwam...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Emptydi sep 22 2015, 22:27

lennie:

"Veel kletsen met mensen!!" Lachte ik op zijn reactie. Na even vroeg luhan me iets ik keek hem lang aan. "Dit is de eerste keer dat iemand me mee naar een bal vraagt" Zei ik zachtjes. "Wanneer is het want zou echt dolgraag met je mee gaan!."

Daarna hadden we een perfect date samen. De rest van de dag. Savondd nam ik afscheit en ging naar marlon. Luhan had me eigenlijk afgezet. Anders had ik het nooit kunnen vinden!.

Ik belde aan en wachte bij de voordeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: