cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 14:40

Kai:

Ik was de dood om iets te doen maar door gaan moesten we helaas wel. Q.Q

In groeps heb:
Kai:
Ignoring this shit! kinda mad at everything
Sehun:
*Noona! dat word bubbel tea trakteren als je bij hier komt*
Suho:
*Luister naar Yifan die heeft er verstand van*
Baekhyun:
*JUST DO IT!,*
chanyeol:
*DO I, JUST DO IT!, DONT LET YOUR DREAMS BE DREAMS!*

Lennie

*FUU YOU JONGDAE!!!* stuurde ik naar Chen toe daarna had i kee ntidj meer om te reageren.

In de groep app waren ze allemaal best terughoudend. Ik wilde het niet. Jah! werken bij sbs wel. Maar niet het werken bij SM ent. ok behalve Baekyeol aan hun had ik natuurlijk niks! maar ze lieten me we elke lang lachen en kreeg die zinnetjes niet meer uit me hoofd. '*wanneer zijn jullie klaar? Want dan kom ik even langs, Kan ik meteen iedereen weer zien!*


Trainee SMent student:
Ik liep door de gagnen en keek naar binnen toe. Ze was er weer. En weer was ze door aan het gaan in der pauze. Ik schudde me hoofd en stapte naar binnen toe. ''hmm?'' ik verhefde me stem een beetje. ''Hier,'' Ik reikte mijn gezonde maaltijd naar der uit. ''Weinig vetten enzo'' zei ik voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 14:53

Marlon:

ik was mn eerste showcase stuk weer aan het oefenen. de schoonheidsfoutjes eruit halen enzo, toen opeens ik iemand achter me hoorde. ik draaide me om en zag een jongen staan. vraag me niet wie het was want mn sociale cirkel hier op school is just me myself and I. hij reikte zn maaltijd naar me uit. ik pakte het aan. 'ehm thanks,....' vroeg ik zo zodat hij zn naam zei. ik ging op de grond zitten en begon voorzichtig te eten. het liefste schraapte ik alles in 1 keer naar binnen, zo'n honger had ik.

Luhan:

* als het goed is zijn we om 5 uur klaar vandaag. dus kun je wel langskomen voor avond eten!* stuurde ik naar dr toe. ik vroeg me af wat ze met het contract zou gaan doen... ze heeft nooit verwoord dat ze er uberhaubt aan dacht om bij SMENT te werken, en dan nu krijgt ze het zomaar aangeboden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 14:56

Trainee SMent student:

Ik reageerde niet op haar naam vraag ik grijnste alleen en ging voor der zitten zodat niemand der zou zien eten vanuit de deur opening. ''Het is niet vergiftigt hoor je eet zo voorzichtig'' glimlachte ik toen ze echt hapje voor hapje het naar binnen werkte. ''Waarom neem je geen echte pauze? of is Ms, Kim weer in een zeik bui?''

LEnnie:

*is goed tot straks <3 xxx ly*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 15:01

Marlon:

ik moest lachen ' heb je Ms.Kim ooit gezien als ze rond mij is? dan is ze alleen maar in een zeik bui... she hates my guts...' zei ik en stopte met eten. 'this niet dat ik dr niet dankbaar ben ofzo.. zonder haar was ik nooit zo snel op dit niveau gekomen. maar de constante beledigingen van dr en dat ze plezier heeft als ik wat fout doe worden me echt te veel.' zei ik begon weer verder te eten. toen ik klaar was keek ik hem weer aan 'ok dus wie is degene die me van verhongering gered heeft vandaag?' vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 16:18

Trainee SMent student:

Ik keek toe hoe ze over kim begon. ''dont worry heeft ook de pik op mij!'' lachte ik toen ze klaar was. Maar weer vroeg ze naar me naam. Ik haalde me schouders op. ''weet niet'' ik keek der gemeen aan en stond op. ''byebye'' grijnste ik en vertrok de zaal uit. ze ging me nog wel vaker tegen komen maar om nu al me naam te zeggen daar was geen pleziertje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 16:23

Marlon:

Hij stond op en zei gedag toen hij weer weg liep de zaal uit. ik keek hem boos met open mond na. wtf was dat nou weer! ugh whatever.. ik moest maar weer eens verder. twee uur later moest ik me melden bij de vocal trainer die ook niet in een bepaalde lieve bui was. daar gaat mn stem voor de rest van de dag..

Luhan:

we waren eindelijk klaar en gingen weer terug naar de drom. onderweg appte ik Lennie nog * we zijn klaar en gaan nu terug naar de dorm. zie je in half uurtje? Xx* stuurde ik naar dr. eenmaal terug ging ik snel even douchen en wachtte tot ze hier zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 16:27

Lennie:

*yeah ben al onderweg!*

Ik was al eerder binnen dan luhan klaar zou zijn met douche dus ging chen pesten. ''Jongen! Scheer je nou eens!'' zei ik terwijl ik zijn wang met een vinger aaide. ''Overal stoppetjes! omg Zo slechte!''.


Luhan kwam binnen helemaal nat van de douche. Ik glimlachte verlieft naar hem. terwijl ik het contract pakte en het op tafel legde. ''Kijk! zei ik toen er een paar bij zaten. ik heb geen verstand van contracten. En het contract gericht op SBS ziet er echt nice uit!. 30 uur, appartementje, De zenders waar bij ik werk welke drama's doorgroei mogelijkheden, geld niet te vergeten. Maar toen kwam i verder.'' Ik sloeg hem open. ''Waarom zou ik bij SM tekenen?'' In het contract stond dat ik vocal lessen moest volgen modelenwerk moest leren.. Ik was niet een sexy kom op zeg!. En dat ik vele dingen met idolen moest gaan doen zoals aankomend project. 'Tour the seoul'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 16:36

Chen:

Lennie was er al voordat Luhan klaar was met douchen en kwam naast me zitten. ze aaide met dr vinger over mn wang heen en zei dat ik me weer moest scheren. ik pakte dr been op en trok dr broekspijp omhoog en haalde mn vinger over dr been heen ' pas als jij het ook doet' zei ik terug en stak mn toch uit.

Luhan:

ik kwam de douche uit zetten met een handdoek over mn hoofd heen mn haren nog te drogen. Lennie was er al. 'je bent vroeg haha' lachte ik en ging naast dr zitten. 'laten we eens naar dat contract kijken' stelde ik voor en ze haalde hem erbij. het SBS contract zag er goed uit. ik zag geen verdachte voorwaarden of wat dan ook. 'ziet er goed uit' zei ik en toen kwamen we verder bij dat SM contract. ik las hem door en begreep er eerlijk gezegd ook niet echt wat van. 'raar dat ze zo out of nowhere je een contract aanbieden' zei ik toen ik het door las. ' wat wil je zelf?' vroeg ik aan dr.

Marlon:

* weer aan het trainen in danszaal*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 17:00

LEnnie:

HEEEY!! gilde ik lachend! ''NIEMAND ZIET MIJN BENEN OKEY!'' lachte ik en trok snel me benen naar benede.. ''DAn moeten jullie me maar eerst mee naar een zwembad nemen! voor ik dat ga scheren!'' lachte ik breed.

Ik leunde tegen luhan aan toen hij het contract door las. ''Ja daarom! Ik had het ook gewoon bijna getekend! maar omdat ik ineens hun logo zag..'' Ik pakte het contract over ''Ik wil bij SBS. Maar kijk'' ik wees naar een klein getypt stukje -Contract alleen geldig bij ondertekening van beide contracten-

Trainee SMent student:


''moet je niet naar huis''' zei i kan even bij die meid gekeken te hebben. Met me arme overelkaar bleef ik in de deuropening staan. ''ff een lekkere Kip salade eten!'' lachte ik weten dat dat haar idee was.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 17:08

Luhan:

'nooit zomaar een contract tekenen zonder het door te lezen. ik spreek uit ervaring' zei ik met een knipoog. ik las het gedeelte dat het contract alleen geldig was bij ondertekening van beide contracten. ik zuchtte ' dit is een lastige keuze... ben je bereid iets te doen voor iets dat je heel graag wilt?' vroeg ik aan dr. 'je moet hier echt heel goed over na denken... maar weet wel dat ik je zou steunen no matter de keuze' zei ik en trok dr dichter naar me toe.

Marlon:

opeens kwam die gast weer binnenlopen zeggend dat ik naar huis toe moest. ik keek hem aan met een ongeïnteresseerd gezicht. hij was misschien wel de eerste die gewoon tegen me praatte enzo, maar ik hield niet zo van mensen die zich ongevraagd met mijn zaken bemoeien.. en ik wist zn naam niet eens! ' en dan thuis lekker eenzaam zitten? no thanks, dan besteed ik liever mn tijd hier' zei ik tegen hem en ging verder met waar ik mee bezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 17:22

Lennie:

''Ja snap ik. Maar kunnen ze dat wettelijk maken om je twee contracten te laten ondertekenen?'' Ik zuchte en als alles no maar door. ''Het sm contract is maar voor 2 jaar'' zei ik zachtjes. Dat zou i toch wel overleven?. Ik lied verder tegen luhan aan trekken wat had ik zo iets simpels toch gemist. ''Ik zou het er wel voor over hebben.Als Sm echt maar 2 jaar is. Dan ben ik misschien verder gegroeit in SBS.''

Trainee SMent student:
Ik lachte zachtjes. ''May i join?'' vroeg ik terwijl ik in de deur bleef staan. ''Misschien ben je dan wat minder eenzaam.'' Ik stapte daarna toch naar binnen toe en bekeek haar lichaamstaal. Als dat aangaf dat ze geen flikker met me te maken wilde hebben ging ik weg. Het wat niet zo dat ik mensen vele kansen gaf. Maar eentje met een schone lijn kregen ze allemaal. wat voor roddels er ook rond gingen. want hier als een buitenlander zijn was echt moeilijk en helemaal als je dan al niet asian was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 17:45

Marlon:

ik zuchtte 'ik waardeer je aanbod, maar zit niet echt op nog meer roddels te wachten... en ik ben er echt een magneet voor deze dagen' zei ik tegen hem. ' ik zie de headlines nu alweer verschijnen. eerst baekhyun en nu mysterie student' lachte ik zuur en ging op de grond zitten. 'and besides... ik weet helemaal niks over je. ik weet niet eens je naam' keek ik hem aan

Luhan:

'hier helaas wel... gebeurt vaker dat je met meedere bedrijven een contract moet afsluiten voor werk.' legde ik dr uit. toen ze zei dat het sm contract maar voor 2 jaar was keek ik dr aan. 'laten we dat nu maar even achterwege laten en gaan eten. je moet geen gehaaste beslissing nemen' zei ik tegen dr 'waar heb je zin in'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 18:19

trainee sm student:

"Nah klink toch niet verkeerd!." lachte ik en schudde me hoofd. Zo eigebwijs als ik was liep ik naar binne.toe en.ging ner achter de deur zitten. "Of girl gets crazy Talking to herself".MEteen verrade ik met die.zin mijn afkomt een vlekkeloos americaans accent kwam er uit. ik wees naar de deur dat niemand me kon zien zitten vanaf hier. "Ik vond dat mysterus guy wel nice klinken " Ik pakte een boek uit me tas. "Een naam.geeft alleen maar informatie weg die niet nodig is. Ookal weet je me naam het zou geen waarde toevoegen aan wie ik ben." Zei ik terwij ik der nog steeds aanstaarde. "Dont worry child. Ik ben nergens op uit. Ik weet dat je Exo's kais gf bent. Ik ken elke roddel over je. maar wat ik ook weet is hoe eenzaam het is om hier te zijn. Om niet gezien te worden door andere of volledig genergeerd te worden."

Ik hees me boek op. "Als je.nog wil trainen go head. Maar geef het aan wanneer je wilt eten. Ik wacht wel"

lennie:

Ik knikte en legde de contracten weg. "hmm eten. maakt niet uit eet wel met jullie mee." Toen ik dat zei keek ik dyo aan. En grijnste breed. Hij zuchte al en stond op. "ben al onderweg!" Ik grijnste even. maar toen hij de keuken in was ging ik hem toch achterna. Ik gaf luhan snel een kus. "Ga hem helpe is.kijke of die cursussen sie ik er bij gevolgt heb zijn vruchten hebben af geworpen!!.'

We kookte en het viel me op.. dat kai er niet was. Marlon had gelijk. Hij was echt veel weg.

Na rven dektr we de tafel. "Eten.jongens!!" Riep ik door het huis heen."
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 18:50

Marlon:

oke hij was dus asian american. tenminste 1 ding over hem te weten gekomen. zo niet eerlijk.. er is praktisch niks over mij dat je tegenwoordig niet online kunt vinden. ik ging nog even verder maar vond het te awkward met heb erbij, dus ik stopte en ging op de grond tegen de muur aan zitten. 'fine, als je me je naam niet wilt vertellen geef ik je zelf wel 1' zei ik en dacht na 'ah! got it! saekki (aka guy of bastard)' zei ik met een grijns. 'en het is eerder dat ik geen extra roddel op mn kop wil hebben...' zei ik nog en dronk mn fruitshake op.

Luhan:

Lennie legde de contracten weg en ging achter Dyo aan te koken. ben benieuwd! ze heeft kookcursussen genomen. ik relaxte even tot het eten klaar was. Kai was alweer achter gehouden... ik snapte het echt niet, had hij extra werk dat hij er nog naast moest doen ofzo?

Het eten was klaar en de andere jongens kwamen ook aan tafel zitten. ik keek rond en besloot het maar in de groep te gooien, of naja eerder naar suho of kris.. die wisten meer van de planningen af. ' heeft Kai extra werk erbij gekregen ofzo? hij moet altijd langer blijven dan ons' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptywo sep 23 2015, 20:00

trainee SMent Student:

Ik keek weer op toen.ik der op de grond ploffen. Ik pakte een appel uit me.tas en.gooide deze tussen.ahar bene. " Je moet eten niet alleen drinkem. Mensen.zeggen dat je die milkshakes moet drinken maar zolang je.buik niks.heeft om te verteren zal he took geen vetten en zo aan tasten, alleen je spieren."
Toen ze me die naam gaf lachte ik wn.schudde me hoofd. "Jij mag me zo noemen." Ze had echt geen trek in mijn aanwezigheid want bleef praten over die roddels. Ik borg me.boek weer op "okey" Zei ik begrijpend. "Als je ooit iemand nodig hebt hier op school om tegen te prate. of te rage over Ms.Kim weet me te vinden."

Ik stond op. "Of als je even niet meer eenzaam wild zijn, Maar merk aan.je.houding dat je op.dit moment niet op mijn aanwezigheid zit te wachten". Ik deed me jacket goed.

Suho:
Luhan begon ovee kai. En ik moest eerlijk zijn.. "Ik heb geen flauw idee.. Ze plannen.zijn.shots aan het eind van de dag en het gaat altijd fout. Het is zo sinds marlon hier is als je dat nog niet opgevallen was. Hyung ik weet het echt niet"

Lennie:

Ik luisterde mee met het gesprek. wat had ik dexe drukte gemist. Met bijna iedereen eten. Okey marlon en kai miste. wat echt niet meer een.toeval was. "Ik denk eigenlijk dat ze marlon en jongin uit elkaar proberen te drijven.door ze geen mogelijkheid te geven samen te geven" Zei ik na even. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: