cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 35 ... 65, 66, 67
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 67 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 67 Emptywo sep 23 2015, 20:22

Marlon:

toen ik weer zat kreeg ik opeens een appel naar me toe gegooid. hij zei iets over dat als je geen vetten hebt om te verteren dat het dan je spieren aantast. i know, ben niet achtelijk.maar moest gewoon zo snel mogelijk weer terug op dat stomme gewicht komen als ik niet nog meer gezeik van dat mens wil hebben. voorzichtig nam ik een hap. hij borg zn boek op, stond op en deed zn jack goed.

jup, good job marlon, push de mensen maar weer weg die je willen helpen zoals je altijd doet. maar to be honest.. het stond me voor geen meter aan dat ie niks over zichzelf wou vertellen. 'zal ik doen' zei ik zacht maar maakte geen actie om hem langer hier te houden. was al te lang alleen...

Chen:

toen Luhan over Kai begon werd ik ook wel nieuwschierig. ik luisterde wat Suho te vertellen had, en toen naar Lennie. ' de manager is absoluut geen fan van Marlon... hij dreigde Kai zelfs toen hij haar wou meenemen naar dat bal over een paar weken.' zuchtte ik. 'i dont get it...'

Luhan:

ik knikte.. ' ik voelde me ook zo schuldig tegenover hem toen ik gister eerder weg mocht.' zei ik en draaide me naar Lennie 'niet dat ik je niet wou zien, maar.. het is gewoon niet eerlijk tegenover hem' keek ik dr aan.


-------

http://cursedsoul.forumaction.net/viewtopic.forum?t=82
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 67 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 35 ... 65, 66, 67
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: