cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyvr jul 24 2015, 21:01

Marlon:

Na Luhan zn fact was ik blij dat Lennie als eerst haar vinger naar beneden deed, en toen Lennie zichzelf ging verdedigen moest ik lachen. 'Come op! wie heeft er nou niet aan gedacht hahaha' stemde ik met dr in. het alcohol level in mijn systeem was al zo hoog dat ik nu helemaal geen ene fuck meer gaf. Toen ze dr shotje nam, kwam single ladies remix op en ze schoot omhoog en begon als een gek te dansen. Kai pakte mn hand en trok me ook mee de dansvloer op. Ik moest lachen, hoe smooth we eerst dansten, hoe ongecontroleerd het nu ging met al dat alcohol in ons systeem. 'Jongin~~ dit is toch geen nummer meer voor mij whwahaha' zei ik melig. alcohol begon pas later effect op me te nemen en ik had al genoeg op om echt dronken te zijn, en nu sloeg het pas echt aan. ' oh trouwens, Het was Lennie die condooms aan me gegeven heeft! maaar sssstttt dat is een geheimpje!' begon ik uit te kramen.

Chen:

hahaha damn ik wist dat ze niet ontschuldig waren! maar Lennie die het als eerste toegaf en marlon die daarna instemde was echt te mooi om te zien. Lennie schoot de dansvloer op en begon te dansen. i blame the alcohol, maar ik had me toch een zelfvertrouwen boost jonge! ik ging achter Lennie staan en wikkelde mn armen om dr middel heen en begon met dr te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyvr jul 24 2015, 21:28

Lennie;


''WOEEHOOEE!!!'' lachte ik blij. Ik was ne zo lekker aan het dansen toen ik twee arme rond me heen voelde. Ik keek om recht in de pret oogjes van chen. Ik sloeg me arme over de zijn heen en duwde speelse me kont tegen zin kruis aan en danste met hem mee. Even later legde ik me handen in zijn nek. Iedereen was al aardig wasted!. Luhan xuimin en kai konden niet meer normaal dansen. Wat acht comisc was en Chen danste mega close met mij terwijl hij me doorvoor nieteens mee durfde te vragen of aan kijken!.

Het werd meer schuiveren schuren.. of hoe het ook maar hete mar het was echt geweldig.

Kai:

okay het dansen ging echt voor geen meter meer.. maar het was leuk!. Ik begeleide.. noujah begeleide..... ik deed me best om marlon te begele... te sture..... nvm ik deed maar iets. om te zorgen dat marlon ook bewoog. Ik had me hyungs nog nooit zo blij gezien!. of.. zo dubbel.. 2 LUHANS~! OMG!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyvr jul 24 2015, 21:54

Marlon:

ik was zo verdomde happy! alcohol for the win people!! ik hing met mn armen rond Kai zn nek en gaf hem een zoen. op dat moment gingen de schuim kannonnen af! ik brak de zoen 'WOAAAAAAHH!!! SCHUIM PARTY!!! hahahahaha' riep ik en begon grote vlokken schuim op kai te gooien en in zn haar te blazen. 'Jongin~~~ I LOVE YOU!!!' riep ik tegen hem. mn geluk kon niet op vanavond. op dat moment kwam ook het perfect nummer op. 'DANCE WITH ME JONGIN!' zei ik en ik ging los.

Chen:

Jup zeker de alcohol die het deed! maar who cares!! dit was de beste avond zins tijden!! en Lennie was ver van ontschuldig dat dat geschuur van dr verbaasde me ook niks. ik bewoon gewoon met dr mee en legde mn handen op dr heupen. Opeens gingen de schuimkannonen af en veranderde de muziek weer. 'shut up and dance with me!' riep ik naar lennie toe terwijl we tussen het schuim aan het dansen waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyvr jul 24 2015, 22:04

kai:

ikbschrok ne dood heel me lichaan trilde toen de. schuim. kannonnen af ginge. Dat ahd ik nou ook.altijd met die confettie dingen!!. Belegend trapte ik richting het kanon . nie raak hoor!. Toen het nummer op kwam versvheen er weer eeb glimlach op me gezicht. dit nummer was zo toepasselijk op marlon!!. Ik ging dichter naar haar toe en begon met haar te dansen. Het wers steeds drukker en soppiger. Na even lachte ik me.stuk heelbde haren.zaten er onder. ik wreef er door heen. Het shuim vloog alle kante op.
na even stond ik stil en keek haar r echt aan. de mensen rond.
ons heen bleven dansen en gek.doen. Maar voor mij leek de tijd even stil te stan. ik staarde in de grote ogen van marlon. Me.buik.tintelde als een gek. Met twee handen pakte ik haar hoofd beet en zonder pardongaf ik haar een kus die al snel uitlieo dot een tong zoen.

Lennie:
Chens handen gingen naar me heupen toe. Hij had ze ook.best op me.liezen mogeb leggen hoor!!. Maar voor ik dat veranderde. kwam er sop naar benede.Ik draaide me van chen af en lachte hard. Ik danste alz eeb gek rond hem heen. noijah.. Sexy gek mag dat ook?. ik pakte ook luhan er bij. nu.stond ik tussen chen dn luhan in "woohoee!!' zong ik met de muziek mee. " Shut up and. dance with meeee!!"" Lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyvr jul 24 2015, 22:34

Marlon:

We stopten allebei opeens met dansen en keken elkaar aan. dit is srsly de beste avond van mn leven! ik wou nooit meer naar huis! ik kon hier mezelf zijn, en het belangrijkste! ik heb de liefde van mn leven gevonden! elk moment dat we bijelkaar waren groeide mn liefde voor hem maar. ik lachte naar hem, en ik weet niet hoe het zo snel kon gebeuren zonder dat ik wat door had, Maar kai pakte mn hoofd en gaf een en kus die al snel een tongzoen werd. we waren al helemaal doorweekt door het schuim en zn haar was kletsnat. ik wreef mn handen er door heen en drukte mn lichaam zo dicht mogelijk tegen hem aan.

Chen:

Lennie trok luhan erbij en ik ging xiumin halen, hier stonden we dan met zn vieren helemaal gek te doen! voor het eerst zins tijden voelde ik me geen idol, of world famous! ik voelde me als een gewone 25 jarige die met zijn vrienden aan het feesten was. we begonnen al zeiknat te worden van al het schuim, maar noway dat de avond snel voorbij was! we gingen nog wel even door! ik pakte wat schuim op en begon lennie er mee in te wrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 13:16

Kai:

Daar stonden we close tegen elkaar aan. SChuim dat op ons viel voelde als sneeuw,, Ik bleed haar zoenen en keek haar af en toe aan. Het was even ons twee in de grote ruimte met vele dansende mensen. gewoon wij tweetjes. Ik had niet door dat er zo veel tijd voorbij gegaan was. Maar met haar zo staan was al goed genoeg om deze dag siper te maken.

Lennie:

Natuurlijk.. me grijze hemd... begon doorte schijnen! heb ik weer... Maar ik ging er geen enkele aandacht aan bestede. lekker dansen en gek doen. Ik scande de zaal om te kijken waar marlon was. Waar was ze? toen me oog op ze viel lied ik me rond chen vallen. Met me arme rond zijn nek en me doorweekte lichaam tegen de zijn aan en keek naar kai en marlon. Ik glimlachte. Ik wist hoe het was om zo verlieft te zijn op iemand. Deze moment waren het beste in een relatie. Dus mij plan om haar te pesten lied ik even gaan.
Maar blijkbaar had chen het zelfde plan! ineens vloog er veel sop naar me toe. Ik grijnste blij en ving wat sop en blies het naar zijn gezicht toe. Daarna pakte ik een grote hand vol en gooi het over hem heen!!. Ik wreef het door zijn haren heen. Daarna probeerde ik zijn actie te ontwijken
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 14:05

Chen:

wie had ooit gedacht dat schuimparty+drank+vrienden zo'n geweldige combinatie was! dit was echt de beste tijd van mn leven. ik keek rond en zag Marlon en Kai samen. ik glimlachte, wat was ik blij voor ze. Het liefst zou ik nu naar ze toe rennen en ze onder gooien met schuim, maar zo gemeen was ik ook weer niet. ik liet ze nog wel even alleen, en opeens vloog lennie om mn nek heen en begon mn haar onder het sop te wrijven. oh girl youre going down! Ik riep Xiumin en Luhan er bij voor versterking.

Luhan/Xiumin:

Chen riep ons en we liepen naar hun toe met onze armen vol met schuim om Lennie te pakken.

Marlon:

tijdens de zoen voelde alsof we de enige in de club waren, zelfs de muziek werd zachter in mijn oren. na even brak ik de zoen en lachte naar hem. ik keek rond en zag dat Lennie aangevallen werd door de jongens met schuim das niet eerlijk 3 tegen 1! 'jongin, laten we mee doen!' zei ik tegen en hem begon hem mee te trekken naar het 4tal toe. ik verzamelde wat schuim en gooide het allemaal op Xiumin
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 14:16

Lennie:

''jawwaaaah!!'' gilde ik toen ik ineens 3 jongens achter me aan het zitten. ''HEY DAS ZO GEMEEN!'' al dansend en ontwijkend rende ik over de dans vloer heen gooiend met schuim naar de jongens toe. Dit werd echt een van de beste avonden in me leven. ook marlon ging mee doen.Kai was echt de kluts kwijt en droomde een beetje.

Maar geven moment kwam ik in een groep met mensen te zittne die naar buiten gingen. Niet via de ingang maar een achteruit gang Ik probeerde er uit te komen mar ik had me goed vast gelopen. Met de tegenstribbelen belande ik buiten. Je kon naar buiten en was verdeelt in zwembaden. Die r zo leuk uit zagen met kleurtjes en zo. Ik had zo veel zin om te zwemmen en he was ook ong lekker weer buiten!.. Er waren 7 baden. 5 waren en bezet. Als we snel waren konden we er ook heen. ''ZULLEN we gaan zwemmen!!'' gilde ik.

Kai:

im lost in the club not knowing where to go!. MArlon ging spele met de jongens ik liep er achteraan niet weten waar de hell we waren of wat er aan het doen waren. Ze had me wel mee getrokken maar al snel liep ik er achteraan. Ik was echt de kluts kwijt. Na even verdweel lennie en nu wist ik het helemaal niet meer? waar de hell was de rest?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 14:31

Chen:

echt niet dat ik Lennie uit het oog zou verliezen! this is a battle! ze komt er niet onderuit. ik zag dr verdwijnen tussen een groep mensen die naar buiten toe gingen, na even was ik ook buiten en zag hoe hyper ze was, en gilde alles bijelkaar. toen ze gilde dat ze wou zwemmen bedacht ik me geen moment en wikkelde mn armen om dr middel en gooide dr in het water. ik verloor mn balans en viel achter dr aan ook het water in. paar seconden later kwamen Xiumin en Luhan met een kanonball erook in gesprongen.

Marlon:

Ik zag dat Kai helemaal de weg kwijt was. het liefst was ik achter de jongens en Lennie aan gerent naar buiten, maar dat kon ik hem niet aan doen. Ik moest nu even rustig doen en pakte zn hand. 'ze zijn naar buiten, kom we gaan ze achterna' zei ik en nam hem mee. ik liep rustig en hield zn hand stevig vast zodat ik hem niet zou verliezen in de drukte. eenmaal buiten zag ik dat ze in een zwembad gesprongen waren. ik bedacht me geen moment en sprong er ook in en trok Kai met me mee. Wat was ik blij dat ik zwart aan had en mn shirt dus niet zo doorscheen als die van Lennie. toen bedacht ik me dat ik nog eigenlijk niet zo close was met xiumin... daar moest verandering in komen en ik sprong op zn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 14:42

Lennie:

ME ogen werden groot toen Chen me optilde ''WAAEE~!!~~~"" gilde ik hard maar verdween al snel onder het water. Ik lachte me dood. noujah ik hoeste me even dood. Ik bleef rond chen hangen om op adem te komen. Ik had me helemaal rond hem een geklemt. ME benen rond zijn heupen. Okey me lerenjas was nu niks in het water en me hemd was al door weekt. TErwijl ik rond chen zjin heupel bleef zitten deed ik me jacket uit. En daarna trok ik me hemd uit. Ik glimlachte even naar Chen.

Kai:

oh daar was marlon weer. ze pakte me hand beet en nam me mee naar buiten toe Oh daar waren ze. Ze waren aan he zwemmen. hoe kwam dat zwem bad hier?.

ook ik ging in het bad zitten en keek toe hoe marlon met xiumin speelde. ik was licht jaloers maar ze zag er zo gelukkig uit dat ik het accpeteerde

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Tumblr_nn8qm56Vp31sgqdobo1_540
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 16:27

Chen:

mn ogen werden groot toen Lennie haar jacket en shirt uit deed. Ik snapte het wel, Leer zit voor geen meter als het nat is, maar toch! ik slikte een paar keer, en deed mn eigen vest uit en deed deze over dr schouders. Ze was dronken, en hoe leuk ik dr ook begon te vinden, ging ik daar geen gebruik van maken. maar ik gaf dr wel snel een kusje op dr voorhoofd. 'we zijn hier niet alleen hea' zei ik nog voor de grap tegen dr.

Xiumin:

Opeens sprong Marlon op mn rug,en ik begon wat met haar te kloten. maar ik zag ondertussen wel hoe Kai naar ons keek. ik glimlachte en pakte marlon zo vast dat ik dr vlak voor Kai in het water kon gooien.

Marlon:

Xiumin en ik kutte voor een paar minuten voordat ik uit het niets opeens uit het water getild werd door hem en terug gegooid werd. ik kwam hoestend boven en zag dat ik voor Kai gegooid was. en toen sloeg de vermoeidheid in 1 keer in. ik kan het ene moment nog super druk zijn en nog geen seconde later helemaal inkakken en zo vermoeid zijn dat ik niks meer wou. ik ging naast kai zitten en legde mn hoofd op zn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 17:24

Kai:

ineens zat ze naast me. Ze was gegooit door xiumin. Ze ging tegen me aan liggen. Ik legde me arm rond haar heen en trok haar dichter naar me toe. ''wil je nar huis?'' vroeg ik zachtjes en wreef door haar haren heen. Na even wees ik omhoog. ''kijk sterren!'' glimlachte ik.

Lennie:

Chen kleedde me weer aan. ''Hey! als ik me bikini aan heb zien ze toch net zo veel!'' lachte ik maar trok zijn vest verder aan, Hij had een kusje op me voorhoofd gegeven. Ik nergeerde het gewoon dik. weetje TK, Ivron En bjorn deden dat ook altijd. me overal kusjes geven zonder reden. atans naar mijn mening. Ik was gewoon slecht met dat soort dingen. Ik legde me hoofd op zijn schouders ne lied me iest meer zakken zodat ik beter zat. nu zat ik op ee nfoute hoogte bij vhen maar dat maakte mij niet uit! ik had er geen problemen mee om een jongen zo tussen me benen te hebben. Ik keek omhoog to kai dat zei. Meteen zag ik een vallende ster... ik glimachte ''chen weer een vallende ster. volgens mij mogen we weer wat wensen.'' zei ik zacht in zijn oor. ''ik wens dat dit altijd zo mag blijven'' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 17:53

Marlon:

Kai trok me wat dichter tegen hem aan en wreef door mn haar heen. als ik een kat was, had ik nu lopen spinnen over het feit hoe comfertabel ik op het moment was. hij vroeg of ik naar huis wou, en dat klonk wel heel aantrekkelijk nu. Ik keek naar boven naar de sterren en zag een vallende ster! 'een vallende ster! nu mogen we een wens doen' zei ik deed mn ogen weer dicht en zei zacht. 'ik wens dat ik nooit meer terug naar huis toe hoef.'

Chen:

'haha dat mag wel zo zijn, maar het is ook al laat en het begint af te koelen.' zei ik zacht tegen dr. 'ik wil niet dat je ziek word ok' zei ik met een knipoog. Hoe graag ik hier ook echt wou genieten, over hoe ze deed, en ik welke positie we nu waren, kon ik het niet. Er zat al aardig wat drank in namelijk. en ik weet nu niet of dit door de drank kwam of niet. ik glimlachte terug naar Lennie over de vallende ster en hoorde haar wens. ik fluisterde terug naar haar. 'ik wens precies het zelfde.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 18:28

Kai:

ineens zat ze naast me. Ze was gegooit door xiumin. Ze ging tegen me aan liggen. Ik legde me arm rond haar heen en trok haar dichter naar me toe. ''wil je nar huis?'' vroeg ik zachtjes en wreef door haar haren heen. Na even wees ik omhoog. ''kijk sterren!'' glimlachte ik.

Lennie:

Chen kleedde me weer aan. ''Hey! als ik me bikini aan heb zien ze toch net zo veel!'' lachte ik maar trok zijn vest verder aan, Hij had een kusje op me voorhoofd gegeven. Ik nergeerde het gewoon dik. weetje TK, Ivron En bjorn deden dat ook altijd. me overal kusjes geven zonder reden. atans naar mijn mening. Ik was gewoon slecht met dat soort dingen. Ik legde me hoofd op zijn schouders ne lied me iest meer zakken zodat ik beter zat. nu zat ik op ee nfoute hoogte bij vhen maar dat maakte mij niet uit! ik had er geen problemen mee om een jongen zo tussen me benen te hebben. Ik keek omhoog to kai dat zei. Meteen zag ik een vallende ster... ik glimachte ''chen weer een vallende ster. volgens mij mogen we weer wat wensen.'' zei ik zacht in zijn oor. ''ik wens dat dit altijd zo mag blijven'' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Emptyza jul 25 2015, 18:31

KAi:

Ik glimlachte zachtjes. ''Ik wens dat je hier een opleiding vind en dan hier kan studeren en niet weg hoeft'' zei ik zacht. Maar ze zag er zo moe uit. ''jongens laten we terug gaan!'' riep ik en probeerde het bad uit te komen. Wat neit werkte.. ik viel steeds terug. me spieren waren slap en ik begon te slappe lach te krijgen. Nog nooit geweten dat ik zo goed was in het uit het zwembad klimmen. Poging 3 en ik ging weer onderuit. Ik lachte hard. uiteindelijk rolde me ik over me buik heen. de rand op. Ik lag op me buik op de koude vloer. me haar drupte alle kante op. Ik ging op me oor liggen en keek naar marlon. Ik glimlachte zachtjes.

Lennie:
Kai wilde naar huis. en eingelijk vond ik dat best een goed idee. Ik drukte me van chen af na zijn wens. die ik eigenlijk meer of min genergeerd had. Ik klom zo goed als het ging het water uit. En nu hoopte ik voor iedereen dat ze net als mij hun mobiel niet bij zich hadden.. agh trouwens die konden toch zo een nieuwe kopen. Ik zat de op de rand en deed me hemd aan. ik gooide Chen zijn vest aan en hield me jacket vast. ''laten we gaan!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 63 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: