cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyzo jul 26 2015, 18:09

Lennie:

''morge!'' glimlachte ik en draaide me om. ''omo, wat zie je er uit!'' zei ik en schoof haar een bord met eten toe. ''eet je voelt je lekkeder met eten op je maag.'' zei ik terwijl ik aan tafel ging zitten. ''gistere nacht was echt geweldig man!'' lachte ik blij. Ik liep nog steeds in me pyama ding rond.. nouja een huge shirt van kris en voor de rest niks... ooeeh zo sexy....

Kai:
*k.o*

Dyo:
Ik oest vroeg vertrekken en rond een uur of 8 stond ik dus op. Ik liep de keuken in en pakte wat er stond. het maakte me niet echt uit wie het gekookt het. Als ik maar wat kon eten. toen ik naar de tafel liep zag ik de meiden zitten. ''fijna avond gehad?'' vroeg ik aan ze terwijl ik begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyzo jul 26 2015, 20:02

Marlon:

'nggggg.... ik voel me ook zo belabberd!' zei ik tegen dr. Ze schoof een bord met eten voor me, en ik weet dat zodra ik gegeten heb, ik me waarschijnlijk wel wat beter zou voelen maar mn hoofd stond er nog niet echt naar. ' ja gister nacht was mooi! beetje jammer van mn telefoon tho.... straks maar een nieuwe kopen dan' zei ik met een zucht op het eind en begon voorzichtig te eten.

Dyo liep de keuken binnen, en ik schaamde me dood. moet hem straks privé maar even spreken en zeggen dat het me echt spijt. ik dacht echt dat we alleen op de kamer waren... 'jup, beetje jammer van de ochtend erna altijd haha' lachte ik nerveus.

Chen/Luhan:

*k.o*

Xiumin:

ik werd wakker en de kater hitte me hard! ik besloot eerst maar een douche te nemen voordat ik verder kon functioneren. Ik keek naar Luhan en die was nog helemaal van de wereld. ik lachte, ik ging hem ook maar niet wakker maken. die zou zich vast net zo kut voelen als mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyzo jul 26 2015, 21:54

KAI:

denk niet dat je deze jongen nog wakker krijgt, En als je heb wakker hebt.. dan weet ik niet of hij aanspreekbaar is. Poor boy Die gaat echt nooit meer drinken!.

Dyo:
ik zat bij ze aantafel. Enkeek van marlon naar lennie ne terug. Waarom zag lennie er totaal niet ziek uit en marlon zo bagger. Helemaal toen xiumin wakker werd en er ook echt dodelijk ziek uit zag. ''die katers slaan hard in'' zei ik zacht maar keek daarna naar lennie. ''en bij jouw niet?''

LEnnie:

Marlon zag er zo dood uit. Maar toen kyungsoo binnen kwam leek ze wel door de grond de zakke. wat was tussen hun gebeurd?? maar kyungsoo deed zo normaal als het maar kon. En vroeg waarom hun zun kater hadden en ik niet. Ik bekeek xiumin en lachte. ''omdat hun echt veel gedronken hebben en ik niet'' zei ik en glimlachte lief. ''iemand moest ze in het oog houden'' ik ging verzitten. '' heb maar een paar shotjes op. En daarna gewoon mee gefeest. Maar niet veel gedronken om hun in de gaten te houden'' ik stond op en pakte wat spullen die ik naar de keuken bracht.

daarna liep ik de kamer in van baekhyun en keek even naar de slapende chen. Die ging zware hoofdpijn krijgen als hij wakker werd. Daarom besloot ik het raam te bedekken zodat hij niet direct last zou hebben van het licht. Ik zette een glas water naar hem neer en deed zijn dekens goed. Daarna pakte ik luhans mobiel en liep naar luhans kamer. Hier deed ik het zelfde. Lichten afdekken. water klaar leggen en dekens goed. Voorzichtig wreef ik de haren uit luhans gezicht en legde zijn mobiel aan de oplader. ''Ik had die nog op de kamer liggen'' zei ik zacht. ''just sleep a bit more,'' zei ik zacht en deed de dekens nog een keer goed leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyzo jul 26 2015, 23:00

Marlon:

Lennie stond op en ging ergens heen, heb geen idee waar ze heen ging. Maar ik was nu wel even alleen met Dyo... ik nam diep adem en beet op mn lip. 'ehm... kyungsoo..' begon ik voorzichtig en draaide naar hem toe. ik legde mn handen op mn knieen, en legde mn hoofd erop als een soort van buiging. ' het spijt me zo van vannacht! het spijt me echt heel erg' was het enige wat ik kon zeggen.

Xiumin:

ok die douche deed me echt goed. Ik liep terug mn kamer in en zag Lennie bezig zijn met lichten afdekken. ik kon mn drank redelijk handelen.. maar Luhan echt niet. ' het zal me niks verbazen als hij vandaag niet uit bed komt. ik weet nog de laatste keer dat ie dronken was, we hebben hem uit bed moeten trekken en onder de douche moeten zetten. hij kon echt niks meer' zei ik met een lach. ' dat was toen ze net weer terug waren' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 09:43

kai:
Dont try to get close to him!. Of wel huehue

Dyo:
toen lennie weg ging richte marlon zich op me. En begon over vannacht. Ik porbeerde het gewoon te nergeren. "Waar heb je het over?" Probeerde ik tr zeggen en.he tte ontkennen dat ik wist waar ze he tover had. Maar toen ik zag dat ze boog. "Aish jullie waren.dronken dus het is goed." Zei ik uiteindelijk. nadat ze sorry bleef zeggen. ". Ik ruimde de tafel op. Atans het eten dat ik op had. en daarna begon ik me middag eten te koken. Vandaag hoefde maar een paar uurtjes op de set te zijn als alles goed ging. " wat gaan jullie vandaag doen?" Vroeg ik terwijl ik de rijst aan zette.

Lennie:

Verstijft bleef ik staan en keek de onverwachte xiumin aan. Jesus waarom schrok ik zo erg. Ik deed toch niks.fout!! En als nog was ik mezelf dood geschrokken!!!. Xuimin vertelde dat luhan heel slecht tegen. achohol kon. echt als ik dat geweten.had. had ik hem nooit zo veel laten drinken. Ik keek bezorgt naar hem. "Hoe gaat het eigenlijk met jouw. Volgens mij heeft de douche je best goed gedaan!." Ik pakte de batte kleding van de grond en liep naar chens en pakte ook.zijn kleding op." Waar is de wasmachiene?" Vroeg ik terwijl ik met alle kleding liep.

Suho:
Ik.had de vocal line nodig!! en wel nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 11:56

Marlon:

Dyo deed eerst alof iet niet wist waar ik het overhad. Maar uit eindelijk schoof hij het af op het feit dat we dronken waren. Het luchte me een klein beetjw op. Ik at nog een beetje en ruimde mn spullen op. Dyo vroeg wat qe vandaag nog gingen doen. 'Ik moet opzoek naar een nieuwe telefoon... was gister vergeten dat water en telefoons niet echt samen gaan heheh' lachte ik op het eind. 'Moet je lang op set vandaag' vroeg ik hem terwijl ik afwaste en aparte borden maakten met eten voor de jongens als ze wakker worden.

Xiumin:

Ik zag dat ze schrok toen ik begon te praten en ik lachte. Toen ik over Luhan vertelde, kreeg ze een bezorgde look op dr gezicht ' geloof me zodra Luhan begint te drinken, kun je er weinig aan doen.' Probeerde ik dr gerust te stellen. ' alleen nog lichte hoofdpijn, ik kan mn alcohol goed houden' zei ik en ze begon kleren op te rapen en vroeg naar een wasmachine ' ja die staat in de 2de badkamer, kom ik laat je het wel zien' zei ik en liep dienkant op
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 15:22

lennie:

Ik deed de was van de jongen. En daarna liep ik de woonkamer door om te kijken of er nog meer gedaan.moest worden..MAar het zag er allemaal zo netjes uit dat het gewoon eng was.. Xiumin en dyo deden goed hun werk hiero!.

Rond een.uur of 11. Hoorde ik de telefoon van luhan kei hard af gaan. Ik schrok me dood en keek xiumin aan. "Zou hij nu wakker zijn!!!" vroeg ik bezorgt.. als kai chen en luhan daar nie wakker van werden. Wist ik het ook niet meer!.

Dyo:

"Zal ik even mee gaan?" Vroeg ik. "Ik.hoef fpas rond 11 uur op de set te zijn tot 3 Uur ofzoiets, Dus kan wel even met je mee haan zo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 15:34

Marlon:

ik was klaar met eten verdelen voor de jongens en zette het in de koelkast. Ik glimlachte naar Dyo. 'durf je het aan met mij naar buiten? ben niet echt populair hier haha' zei ik tegen hem en liep naar de kamer toe om me aan te kleden. Kai was nog steeds K.O. ik legde de dekens weer goed over hem heen en schreef een briefje naar hem dat ik naar de stad was met dyo om een telefoon te halen, voor het geval hij wakker werd. Ik deed dezelfde kleding aan als gister toen we aan het winkelen waren, had geen zin om iets nieuws te zoeken, en het was zo comfy! ik liep naar de deur. 'Dyo ik ben klaar om te gaan!' riep ik naar hem.

Luhan:

AAUUUWW Mn hoofd!! wat in hemelsnaam maakte dat helse kabaal! ik probeerde het te blokken met mn kussen over mn hoofd maar niks werkte. met zware tegenzin ging ik zitten, wat een stuk moeilijker ging dan gedacht. ik keek rond en zag dat het mn telefoon was, ik pakte em en het was Suho. 'whaaaattt...' zei ik beetje geirriteerd. want jah.. .zware kater hiero
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 15:43

Lennie:

ik schoot luhans kamer in en zag da hij al l wakker was. fuckerde duck!. Ik bleef stil stan met me handen voor me mond. omg hoe kon ik zo dom zijn om die mobiel bij hem te leggen.

Suho:

''Ik heb de vocal line nodig hier vooreen opnamen en wel nu! de CEO wil het en kan iet uit gesteld worden!'' zei ik razend snel en hing weer op.

Dyo:
Ik was klaar en stond al te wachten ''waarom zou ik moeten oppassen met wie ik om ga dat bepaal ik toch zelf?'' zei ik en glimlachte. lets go? ''apple? samsung?'' Ik hield een taxi aan en ging naarde winkel die ze zei. ''Maar wat hebben jullie gsitere nog meer gedaan?'' vroeg ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 15:54

Luhan:

voordat ik kon reageren op Suho had hij alweer opgehangen. ik dacht dat we 2 weken vrij hadden! 'nggg.... mn hoofd... er is noway dat ik nu kan opnemen..' zei ik vooral tegen mezelf. Xiumin kwam ook binnen. 'Suho wil de vocal line nu voor een opnamen hebben... zegt dat de CEO het niet langer wil uitstellen... maar, ik ben in geen shape om het te doen, Chen vast ook niet .. Dyo heeft opnamen en Baekhyun is weg!' zei ik... 'wat moeten we? ' ik wist het echt niet.

Marlon:

'Samsung all the way!' zei ik. ik ben echt samsung fangirl. is het enige merk dat me nog niet teleurgesteld heeft na al die jaren. Dyo vroeg wat we nog meer gedaan hadden gister. 'hmmm ik ben gister eerst met Kai wezen winkelen voor kleren, aangezien bijna alles wat ik had verwoest was... toen werden we de winkel uitgestuurd omdat er een horde boze fans buiten stond, maar ik besloot er gewoon recht door heen te lopen alsof het me niks uitmaakte haha. Oh en Kai heeft de meest prachtige jurk voor me gekocht! ookal voel ik me nog steeds beetje raar erover haha, ik betaal meestal dingen voor anderen.... toen heb ik in de dorm eten gekookt en besloten we daarna uit te gaan naar die club voor idolen enzo. toen kwam er veel drank te pas en ben ik gaan zwemmen met mn telefoon hahaha' lachte ik. we kwamen bij de winkel aan en ik zag meteen al welke telefoon ik wou!'Omg de nieuwe samsung galaxy 10!' riep ik enthousiast en toen zag ik het prijskaartje 'hehhe laat maar zitten, ik ga wel voor ouder model haha' zei ik en keek verder.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 16:15

Kai:

iets had me wakker gemaakt.. en me hoofd knalde uit elkaar man. Ik keek op en waar de hell was ik?
oh chanyeols bed. wat deed ik hier nou weer?

Ik lied me uit het bed vallen en dromerig liep.. ik bedoel wankelend grommend.. liep ik door de dorm heen.

Na vergeten waar ik naar to ging of wat ik ging doen. belande ik op de bank met me hoofd tussen me benen. ME HOOFD!!! Ik kon me echt niksmeer herrineren van gisteren q,q

Lennie:
Ik luisterde naar de jongen. ''sorry maar julllie hebben vrij? dat suho werkt wil toch niet zeggen dat jullie dat ook maar moeten doen in jullie vakantie?'' Ik kon me wel voor me hoofd slaan. langzaam liep ik de kamer achteruit. echt.. als ik die mobiel niebij hem had gelegt.. had dit ook niet gebeurd!

dyo

ik luisterde aandachtig narwatze vertelde. en knikte begrijpend.

in de winkel reageerde ze zo leuk op die mobiel dat ik echt iets had van. voor ons is dat echt een koopje. ''Wil je hem graag hebben?'' vroeg ik voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 16:42

Xiumin:

ik zuchtte en pakte Luhan's mobiel. ' ik bel hem wel terug, ga jij maar ff douche ofzo, een poging tot opfrissen haha' zei ik tegen hem en belde Suho terug. 'Suho, Baekhyun is er niet, Dyo heeft opnames, en Luhan en Chen zijn niet echt in staat tot opnames... hoe wil je dit in hemelsnaam doen?' zei ik tegen hem voordat hij weer wat kon ratelen en ophangen.

Luhan:

*gaat douche*


Marlon:

Toen Dyo vroeg of ik hem graag wou hebben keek ik hem met grote ogen aan. 'd-dat kan ik niet aannemen! ik kan wel met een mindere telefoon leven, echt! het is mijn eigen schuld dat mn telefoon stuk is...' ik wist niet hoe ik erop moest reageren.... ik bedoel, het was echt geen goedkope telefoon... voor hun misschien wel, maar voor mij niet .. ik bleef er maar naar kijken... hij was zo mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 16:48

Suho:
''ze wisten dat deze opdracht al kei lang openstond!'' zei ik terug en kon ze wel voor hun hoofd slaan. ''Deze eopdracht is heel belangrijk minseok!. en al langer bekent dan vandaag!. Maar door die schandelen tussen kai en marlon hebben we dit gewoon nodig! snap je dat niet! je bent te oudste probeer het te minste te begrijpen!.'' zuchte ik gefrusteerd. ''en hoezo niet in staat?'' vroeg ik ietsm eer achterdochtig.

Dyo:
Ik glimlacht zachtjes en liep naar de balie. ''graag een galaxy 10Smart unlimited'' zei ik en pakte me kaart. We verdiende zo veel dat dit nog geen dag werken was. En daarnaast had ze me ook geholpen met oefenen. Gistere avond alleen niet dat vond ik erg jammer. Had het echt nodig voor de shots van vandaag. Maar ze had het naar der zin gehad. ''welke kleur?'' vroeg ik naar marlon en draaide me naar haar. ''wit? roze? zwart? geel?'' ik noemde een aantal kleuren op. ''exo hoesje?'' dat laatste zei ik een beetje lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 16:56

Xiumin:

ik zuchtte.. Ik snapte Suho echt wel.. echt waar, maar we hadden 2 weken vrij gekregen! 'Ik snap je wel Suho, maar je moet ook snappen dat we 2 weken vrij gekregen hebben! je kan de jongens niet kwalijk nemen dat ze andere dingen geplant hebben enzo.. maar Luhan en Chen.. ehm.. we zijn gister met zn 6en uitgeweest, en sommige zijn er redelijk brak van' legde ik uit.

Marlon:

met een zucht moest ik ook lachen. 'ik kom er niet onderuit of wel ..oke dan.. de witte graag. en ik maak liever mn eigen hoesjes haha, dus voor nu maar gewoon een bescherm hoesje, heb de neiging om die dingen te laten valen' zei ik lacherig tegen hem. ik keek op de klok en het was 10 uur. 'je moet over een uur op de set zijn. moet ik je nog ff helpen met oefenen onderweg? ik kom wel alleen terug naar de dorm' zei ik nog tegen hem. 'ik had het gister avond beloofd.. maar was het helemaal vergeten, sorry' zei ik op het eind
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptyma jul 27 2015, 18:29

dyo:

ik bestelde de witten en we konden hem gewoon meteen mee krijgen. Ik gaf hem aan Marlon en haalde me schouders op. ''nee breng je wel eest thuis het lijkt me niet zo slim plan om jouw alleen te laten reizen op dit moment'' zei ik en zonder dat ze iets kon doen hield ik een taxi aan en bracht huis thuis. Daarna ging ik naar de set.

rond een uur of 7 kwam ik terug. Leuk dat opde set nooit iets gebeurd zoals het hoort. Met een grote vertraging had ik toch nog een volledige werk dag gehad, Meteen die mobiel terug verdient!.

Thuis aangekomen heb ik gekookt en hebben we met zun alle gegeten. Daarna zijn we op voorstel van Lennie gewoon lekker uitgebreid film gaan kijken met iedereen we hadden de bank schuin gezet e de stoelen ook zodat iedereen kon zitten en kijken.

Kai:

ik ben eingelijk om eerlijk te zijn in slaap gevallen op de bank waar ik was gaan zitten. Pas met het avond eten werd ik weer wakker. Ik at mee zo ver het ging ,Maar moest toe geven me hoofdpijn was ver verdwenen. We gingen film kijken met zun alle. Dit was echt lang geleden dat we zoiets gedaan hadden met zn alle te kijken.
Ik ging eerst tussen lennie en marlon zitten maar lennie sturude me naar de andere kant. Met tegen zin ging ik aan de andere kant van marlon zitten en trok haar tegen me aaan. Met gemene ogen keek ik naar lennie toe. Ze was van mij en ging har echt niet dele.. De film begon. Chen had de film uitgezocht. het was The Fault in Our Stars geworden. Het zei me neit veel en ik had echt koreaanse ondertiteling nodig!.

Lennie:

Xiumin had geregeld dat de jongens niet hoefde te komen. Vraag me niet hoe maar hij had suho over gehaalt.

De rest van de dag heb ik eigenlijk alleen gegamed. HAd baekhyuns playstation aan gezet en gewoon lekker C.O.D gedaan. De rest had toc hte veel hoofdpijn en was met andere dingen bezig. Ik had het liefst iets gedaan met luhan maar die wa zo brak. En ik kon niks verzinnen om ze te helpen daarom hield ik me still en alleen.

Dyo had gekookt en het was zo heerlijk. Nu kon ik zeggen dat ik dyo's spagettie op had!. BAM BE JEALOUSE FANS.

Savonds wilde ik graag toch iets doen met zun alle. En kon alleen maar aan mijn favo ding denken. Film kijken!. Chen koos een film uit. WTF EEN JANK FILM!. deze had ik de vorige keer niet eens af kunnen zien omdat ik halverwegen al alles bij elkaar jankte!. Wat was die gastvan plan.... Toen ik op de bank zat had ik meteen de hoek te pakken en zat naast marlon. Maar kai kwam tussen ons in zetten. Ik keek hem aan. ''kai sta op..'' zei ik en keek hem boos aan. ''ga! andere kant zitten!'' ik wees naar de hoek van de bank. ''daar heb je ook nog een zeide van haar!.,'' en daarnaast had ze de zoete popvorn beet.. en daar wilde ik bij kunnen. ''En kom niet tussen mij en me popcorn in!'' uiteindelijk stond kai op en ging aan de andere kant zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: