cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Last day of our holiday

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 11:48

Yu
*slaapt*

Rose
ik had nog altijd mijn ogen dicht. Ik voelde dat hij boven op me kwam liggen zijn Dick prikte in mijn boven been. Zijn lip sabbelde aan die van mij. Ik sabbelde vermoeit terug en begon steeds meer te zoenen met hem. Ik legde mijn linker hand op zijn rug en de rechter hand streelde ik door zijn haren heen. 'Finely.' Fluisterde ik tussen het zoenen door met mijn slaperige gesloten oogjes. Zijn vingers vriemelde aan mijn onderbroek randje.

Plume
Katy zat aan de tavel ik keek steets verder om het hoekje heen in de keuken naar de pannetjes die op het vornuis stonden. 'Wat dooooe~ je?' Vroeg ik aan Yidae En kwam iets meer achter de deur post/muur vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 11:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

ik ontwaakte uit mijn staar toen ik plume haar stem hoorde 'Zo jij ziet er fris en fruitig uit Plume!' zei ik en keek naar me eigen via de weerspiegeling van het raam/ 'fuck' zei ik toen ik me zelf zag en rende langs plume heen de badkamer in. ik zag er niet uit!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ik roerde net in me eitjes toen ik Plumes stem horode ik draaide me om 'ontbijt en middageten maken zodat we straks weg kunnen om te gaan skie' zei ik en zette de pan weer op het gasfornous. 'Ben bijna klaar  Zodra de tosties klaar zjin kunnen we aantafel'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

eindelijk begon ze een beetje mee te zoenen 'finally? why?' vroeg ik verbaast toen ze dat zei. hoorde ik dat wel goed. zo lang had ik der toch niet laten wachten? waar had ze het over? net ook al met will.

Me hand gleed onder het randje langs naar haar kont toe. nu had ik haar blootte kont beed en kneep er zachtjes in. Ik verplaatste me lichaam tot verder boven der en met de hand ie bij haar kont zat trok ik haar been omhoog dat zat ik er tussen kon liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 16:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
Ik Giegelde toen Katy zo snel naar de badkamer rende. Ik liep meer de keuken in. 'Ah, zo veel eten.' Zei ik en keek naar de eitjes en alles wat klaar stond. 'Tosti's?' Herhaalde ik hem. Ik liep verder door. En zag daar rijst en andere gerechten staan. 'Dat krijg je nooit in je eentje op.' Zei ik plagerig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'Ssst.' Fluisterde ik en zoende hem verder. Ik voelde hoe zijn warme hand onder mijn kond ging. Toen hij er in kneep Giegelde ik zachtjes terwijl ik over zijn blote rug heen streelde. Mijn kont werd lichtjes omhoog getild. Hij kwam met zijn heupen tussen mijn benen in liggen. Zachtjes en teder beed ik in zijn lip terwijl ik met hem verder zoende. De hand waarmee ik zijn blote rug bestrelde lied ik steets verder naar beneden glijden. Speels kneep ik terug in zijn kond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 18:36

Bee

Rose kneep terug in me kont. 'Hnngf' me boner begon ligt te branden. Me land die op der kont zat probeerde haar slipje af te doen. Zowieso van een been. Toen dat gelukt was zoende ik rose verder. Met me vinger van de hand waarmee ik net haar onderbroek over een been had getrokken. Masserde ik haar vagina. Toen ze nat genoeg was.lied ik me dunne flexible vingers naar binnen glijden. Ik lied rose niet veel kans hebben om iets te doen. Toen ik voelde dat ze nat genoeg was. Deed ik me eigen onderbroek lager en drukte mijn dick langzaam naar binnen toe. Doordat rose nog niet echt opgewonde was omdat ze nog half sliep. Voelde ik hie het niet al te soepel ging. Doordat ze strak en brst wel droog was voelde het te lekker aan. Me voorheid trok zich verder terug dan normaal. Zachtjes kleunde ik terwijl ik toch voor mijk doen.voorsichtig doordrukte


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'Ah, zo veel eten.' zei ze ik keek op'hehhe jap is ook voor middag eten, Kunnen we mee nemen naar de piste, En andere hebben we nog een mooie koelkasten vriezer!' zei ik terwijl ik het ei op de bordjes lied zakken. 'Tosti's?' vroeg ze. ik keek om 'jah tosties geroster brood' zei ik
plume kwam naast me staan en keek naar het voedsel. Ik glimlachte behouden toen ze ze dat ik het nooit op kreeg. k weest naar de japanse tafel 'yu' daarna weer ik naar de japanse ontbijt 'Bee' vervlogens naar de overige bordjes 'de dames' ik keek op 'Ik ga Yu wakker maken kan jij bee en Rose wakker maken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 19:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
hij trok mjn slipje verder naar beneden toe en speelde met mijn vagina. het voelde apart zo vroeg in de ochtent als je nog niet zo lang wakker was. hij zoende me verder maar tegerlijkertijd voelde ik twee vingers naar binnen gaan. ik kroop eerst van schrok lichtjes omhoog omdat ik het niet verwachte. al snel lied ik me ontspannen en probeerde zoveel mogelijk op de dunne vingertjes te concetreren. ik tikte metong tegen zijn lippen aan en kroelde met mijn vingers door zijn haar heen. hoewel zijn haar wel wat stijler was vreemt genoeg. zijn vingers verlieten mijn ingang. en een stijve boner wilde in hun plaats gaan. het vocht was nog niet zoveel naar beneden gelopen dat het zoepel naar binnen kon. ik opende mijn ogen en kwam tot een droom verstorende verbazing achter dat het will niet was maar bee. ik zuchte lichtjes. ''het was te mooi om waart te zijn.'' dacht ik toen ik hem hoorde kreunen. 'aah, bee, bee, condom please sweety~' zei ik en probeerde naar achteren te kruipen in de hoop dat hij niet verder door duwde. ik lied mijn hand tussen onze lichamen in glijden en legde het als een vuist tussen onze onderbuiken in om bee zijn dick heen zodat hij niet verder kon. 'sweety, you know you don't wana have an baby right?' vroeg ik vriendelijk en keek hem lichtelijk bezorgt aan. 'and i have bring somthing its in my bag on the ground.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'aaaah, wouw heb je echt voor iedereen een ander bordje gemaakt?!' vroeg ik verbaast met haast een open mond. ik huppelde alle bordjes langs. 'ik ben geen ochtenteter maar dit ziet er wel lekker uit <3' zei ik vrolijkverbaast. 'zo te zoen hebben we een kok in huis.' zei ik als komplimentje en keek hem zelf verzekert aan. 'Ik ga Yu wakker maken kan jij bee en Rose wakker maken?' vroeg hij. ik keek hem even aan. 'zal ik eerst de brodjes even neer zitten dat ziet er leuker uit als ze binnen komen in de huis kamer.' zei ik en wilde al met twee van de bordjes naar de eettavel toe lopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 20:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ze hield me tegen en begon te zeuren over ene condoom. Ik lied me op zij vallen en zuchte 'True.' maar inplaats van een condoom te pakken deed ik me onderbroek weer om en stapte het bed uit. Ik keek in de spielen en fixte me haar dat recht overeind stond. Daarna zocht ik naar een wat strakke broek zodat je me boner niet echt zou zien. Ik haatte condooms echt! niet omdat ze niet zouden passen in tegendeel zelfs> maar het was gewoon zo.. uurrgh plastic en shit. No fun!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

ik knikte toen ze vroeg of ik alles gemaakt had. 'ik ben geen ochtenteter maar dit ziet er wel lekker uit ' zei ze vrolijk en dat was misscehin nog wel het grootste comlimantje dat ik in jaren gehad had.! ik probeerde me glimlach te verbergen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

'zo te zoen hebben we een kok in huis.' zei ze daarna. ik schudde me hoofd 'ooohh no im so not a good cook!' zei ik en

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Toen ze voorstelde om alles klaar te zette knikte ik 'doe maar hoor!' zei ik waarna ik naar mijn slaapkamer liep om Yu wakker te maken. ik gooide de deur open 'WAkker worden schone slaper! je slaapt al meer dan 12 uur! up up up!' zei ik en deed de gordijnen open en het raam wagen wijd open zodat de koude winter wint binne kon dringen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

*frist zich op*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 20:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
bee ging weer van me af. hij stapte uit bed en keek in de spiegel. ik leid me hoofd op het kussen neer hangen en draaide me even om op mijn buik. 'as long as you don;t use an condom we can't have that kind of sex.' fluisterde ik. rommelig trok ik ook mijn slipje weer omhoog. ik trok de dekens weer omhoog over mij heen. misschien kon ik nog wat meer slapen voordat we zouden ontbijten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
yidae lachte schattig. ik glimlachte en draaide me om met een elegante hairflip. en huppelde naar de tafel toe om er een kleed overheen te leggen. vervolgens de bortjes en het bestek. 'ooohh no im so not a good cook!' zei yidae. ik keek hem aan en gnifelde kort. 'jup dat moeten we nog proeven. uiterlij ziet er goed uit nu de inhuid nog.' zei ik als grapje. en liep naar de keuken om drinken in de schenken. yidae was naar yu zijn kamer toe gelopen. even later ging ik ook naar boven toe en opende de kamer van het stel. 'goooooodmorning!!!~' schreeuwde ik als een meisje vrolijk genoeg. en streelde even door mijn haren heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'WAkker worden schone slaper! je slaapt al meer dan 12 uur! up up up!' hoorde ik iemand roepen. 'URRRGH!' gromde ik. het velle licht brande in mijn ogen. meteen pakte ik mijn kussen op en sloeg deze op mijn hoofd. de vrise wind waaide door de kamer heen. ik kreeg er meteen de koude rillingen van en mijn tepels stonden gelijk recht overeind. winter kleding inpakken was lastig voor mij omdat mijn kleding vooral bestond uit tanktops. 'FU~UK JONG!!' zei ik hard en wreef met mijn handen over mijn tepeltjes heen.


Laatst aangepast door Timeless op vr maa 13 2015, 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 20:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'Noujah k weet me zusjes te pleasure met eten! moet jullie toch ook wel lukken' grapte ik.

YU gromde gemeen. 'kom op Yu ik heb voor je gekookt! heb gewoon 1 uur in de keuke gestaan laat het nou niet koud worden' zei ik toen ik de deur uit zou lopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

ik had net me vest anagedaan en liep naar de deur toe toen rose begon over de Condoom ik draaide me hoofd 'Sure' zei ik best kort af

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik wilde de deur open doen maar hij vloog al open en plume stond twee centimeter van mij vandaan 'ooh goodmorning Plume' zei ik en lachte expres mega sexy naar haar

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.].  

Ik legde me hand op der hoofd en stapte langs der heen door de deur opening ik moest wle schuin lopen anders zou ik Plume omverlopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 21:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik gooi de kussen naar yidae zijn kond toe toen hij weg liep. 'woeeh 10 bonus punten voor je kond!!' zei ik en stak mijn armen in de lucht. onder mijn oxels zat ene dikke bos met haar. zoals op mijn benen en buiksnoretje zover ik die had. 'wacht wat zij je nou dat je gekookt hebt?' vroeg ik verbaast en keke hem na. ik ging rechter overeind zitten. 'oi, oi, gooi eens een jogging broek?' vroeg ik aan yidae.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'oh, eh, its dinner time.' zei ik en draaide mijn hoofd weg van de sexy kijkende jongen. ik liep even ietsjes verder de deur uit en keekweer achterom, met een glimlachend gezichtstreelde ik elegant door mijn lange zacht roze haar heen. vervolgens rende ik al huppeled naar beneden in mijn nacht japon. ik ging aan tavel zitten bij mijn bordje. ik wachte totdat iedereen aan tavel zou zitten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik keek een beetje jaloers toen bee zo vrolijk deed tegen dat jonge grietje. zw was dun slank en sexy. in vergeleken met mijn lichaam.


Laatst aangepast door Timeless op vr maa 13 2015, 21:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 21:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'jah want ik heb een mini kont! daarom 10 punte' lachte ik. toen hij vroeg of ik een joggies broek aan kon gooien pakte ik er eentje van de grond die het dichts bij mijn voetente vindne was. en gooide deze recht in het gezicht van Yu 'Ik heb een Japans ontbijt voor je gemaakt! en je weet het rijst koelt snel af'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik leip achter Plume aan richting de etens tafel 'OMG WHO MADE KOREAN FOOD OMG OMG !'  Ik deed een weird dansje

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik sloot naast plume aan tafel en viel meteen aan met eten. ik wachte niet op de rest. Met me mond vol keek ik op 'Why you waiting girl?' vroeg ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

ik was klaar met opfrissen en liep naar bneende toe ik ahd me make-up gedaan en me haar opgestoken. Ik ging aan tafel zitten en keek naar het eten. Toen Yidae aan kwam lopen keek ik hem aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyvr maa 13 2015, 21:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik kreeg de broek vol in mijn gezicht. ik haalde hem van mijn hoofd af. 'okee okee. jij wint dat waren 15 punten.' zei ik. 'Ik heb een Japans ontbijt voor je gemaakt! en je weet het rijst koelt snel af' zei kim. 'whaaa!!' zei ik verbaast met mijn zware stem. en gooide de dekens al half van mij af. toen kim de kamer uit was trok ik snel mijn jogingbroek aan. ik spoot deo op en stormde de trap af. ik viel van de derde tree af en belande op kond naar beneden toe. 'aaauw FU~UK!!' kraamde ik uit. ik voelde aan mijn been hij was nog heel. ik ging naast een van de jongens zitten waar het japanse gerecht stond. ik zette mijn hand onder mijn kin en dacht tiep na terwijl ik naar het eten keek. 'Fu~uk welke moest ik nou ookalweer als eerste eten. het drankje was als laatst en dat als tweede en dat als vierde.' zei ik tegen mezelf en wees de gerechtjes omstebeurt aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
ik liep langs de dansende jongen heen. en probeerde hem gene aandacht te schenken met zijn rare dansje. 'Why you waiting girl?' vroeg de jongen. 'eeeh, op de rest?' zei ik en keek naar de rijstkoreltjes die tussen zijn tanden zaten en nog half op zijn lip. ik wreef over mijn lip heen en terwijl ik naar hem keek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik stond langsaam op en trok me ondergoed recht. het was helemaal verdraait door bee. ik trok een bh aan en borstelde mijn haar met een grote ruwe borstel. zodat het makkelijk langs de pijpe krullen kon glijden en het niet alles zou los kammen. ik swiepte mijn hoofd heen en weer en trok een warme broek aan en een lange mauwen t-shirt met een warmen dikke vest er overheen dat een buideltje had. ik waggelde naar de huiskamer toe en ging op de overgebleven stoel zitten. 'mmmh ruikt lekker.' zei ik. 'eet smakelijk iedereen.' zei ik en keek licht jaloers naar plume die naast bee zat. ik proefte van alles. 'mmmmmmmhh~' zei ik en keek vermakelijk 'wie heeft er hier gekookt?' vroeg ik en keke rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyza maa 14 2015, 14:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,


moi dan staat het 10-15!  zei ik en leip naar de kamer toe hier zaten Plume Rose en Bee al. Bee zat te vreten op zijn leven er vanaf hing. Ik ging zitten en nomde op een stuk brood. Zelf had ik natuurlijk tussen door al gesnoept met het koken daarom had ik nu geen honger meer. 'Yu der zijn geen regelsn op eten hier hoor val gewoon aan' zei ik toen Yu zat te prikken wat hij als eerste moest eten.

Rose zag er best sexy uit. Der haar golfde super mooi. 'Rose je haar zit mooi' zei ik en keek der aan.   'mmmmmmmhh~' zei ik en keek vermakelijk 'wie heeft er hier gekookt?'  vroeg ze. Ik stak terughoudend me hand op 'mwah!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Plume likte haar lippen af en keek naar mijn lippen. Of ze wilde iets of er zat eten op mijn mond. Ik draaide me terug naar me bord en ad gewoon verder..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

Ik had voorzichtig alels ope ne luisterede naar de rest. 'Plume ging jij ouw snowboarden of had jij ook skies?' vroegik toen er een stilte viel
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyzo maa 15 2015, 14:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'Rose je haar zit mooi' zei hij. ik keek hem verbaast aan en slikte mijn eten door. 'umh dank je.' zei ik gevlijd en streelde eventjes door mijn haren heen. 'hihi, mooi dan hoef ik niet meer te koken. want de jouwe smaakt iets beter.' zei ik en hield een hand voor me mond zodat hij de inhoud van mijn mond niet hoefde te zien. 'oooh hebben jullie ook allemaal zoon sexy winterpakje gehaald?' vroeg ik vriendelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
hij trok niet veel van mijn hint aan en at vrolijk verder. langsaam ad ik een van de tosties op. ik kreeg niet veel naar binnen toe en al gaf lied ik de rest toch maar staan. niet dat het niet lekker was maar omdat ik het gewoon niet naar binnen kreeg.  'Plume ging jij ouw snowboarden of had jij ook skies?' vroeg katy ik keek op. 'huh?' antwoorde ik even warrig. 'oh ik denk snowboard en jij?' vroeg ik terug.  'oooh hebben jullie ook allemaal zoon sexy winterpakje gehaald?' vroeg rose ik knikte. 'jaaah een sexy donkerblauw met lila kleur.' vertelde ik al wat wakkerder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'oi, oi, ik ben netjes op gevoet.' zei ik en liet ene korte mannelijk e gniffel ontsnappen. met me stokjes prikte ik in het midden van een van de sushi rijst stukjes en numde het lichtelijk flirty op terwijl ik naar yidae keek. 'mmmmh, je kunt de liefde proeven~' zei ik terwijl ik over mijn boven lip heen likte. ik keek naar het roze harige meisje die nog amprer wat gegeten had. ''dat had ze vroeger nou ook altijd.'' dacht ik en keek snel weer van haar weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyzo maa 15 2015, 20:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'hihi, mooi dan hoef ik niet meer te koken. want de jouwe smaakt iets beter.'  zei rose. 'Heey! ik heb ook vakantie!' zei ik en keek der aan 'Dan wil ik wel dat we samen komen!' ik keek der aan en glimlachte voorzichtig waarna ik me weer richte naar Yu.  'mmmmh, je kunt de liefde proeven~'  zei hij flirtend. 'Al mijn liefde zit in jouw eten'  zei ik en maakte een fab beweging met me hand. Natuurlijk was het niet waar maar hem trolle was leuk.

plume ad niet al te veel 'Plume gaan honger?' vroeg ik eerst een beetje bezorgt.

'Ooh vet! ik ga ook snowboarden!' zei ik blij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'nee ben meer van het skie!' lachte ik. 'nou aan een skipak is niks sexys aan!' grapte ik en ad verder. Toen me bord leeg was zat ik echt goed vol. mijn liefde ging doro de maag hoor! Ik stond op'Thanks Yiyi jij kookt altijd vanaf nu!' zei ik en liep weg om me kleding al te pakken. Voor dat ik echt verdween riep ik nog naar Plume 'Rijden wij weer met de motoren?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik verstond niks van wat ik zei en toen ik klaar was met eten stond ik op. toen ik langs plume liep lied ik me hand over Plume haar schouders glijden. Het was niks pervies gewoon over haar schouders langs haar haren heen. Net of ik me hand lied hangen waar het hing. Ik ging naar de badkamer van Rose en mij en nam een snelle douche ik moest iedereen afzetten bij de ski piste zelf ging ik nog niet skie had ik geen ervaring in of zin in en wilde de party die er vanavond was gewoon goe mee maken en niet moe zijn van het skie
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Emptyzo jun 21 2015, 22:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Toen YD een fap beweging maakte kuchte ik en spuchte het haast uit. Vervolgens verslikte ik me en klopte ik hevig op me borst terwijl ik bleef hoesten. *kuche kuche!* ik keek YD aan met een blik dat riep: "HELP!"
'Kuche kuche! Jij, kuche, flikker, kuche.' Probeerde ik te zeggen.

'Toen YD tegen het roze harige meisje pratte keek ik stiekem ook naar haar. Ze zei dat ze leuk met zijn drieën ging. "Terwijl Katy niet ging snowboarden. Zou ze dan toch iemand anders bedoelen. Ik bedoel maar ik heb nog niets gezegt. of gaat ze al van uit dat ik ga snowboarden?" Ik dacht even na. "Mmmh, naaaaah nee zou vast niet."

Nadat ik de rest van me eten op had keek ik naar het bord dat plume had laten liggen. Zonder wat te vragen trok ik het bord naar me toe en vrat het overige voedsel op. 'Wie ruimt de troep op?' Vroeg ik en lied eigenlijk zelf al te tafel achter zonder het ik te ruimen. Ik plaagde YD en Kim een beetje daarna kleede ik me lekker warm aan ookal had ik een hekel aan lange mouwen en truien.

Toen ik me pak aan had stapte ik naar buiten om nog even te roken. Toen kwam er een hondje naar me toe gelopen. 'Heey rakker wat doe jij hier?' Veroeg ik en bukte bij het hondje neer. Ik aaide hem een paar keer. 'Sorry kan niet spelen hondje moet weg.' Vertelde ik en stond op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Hihihi leuk! Doen we, afgesproken?'vroeg ik en glimlachte. Ik at de rest van me eten op. Bee stond al gouw op. "Maar maar de afwas dan?" Dacht ik en keek van de half op geruimde tafel naar de weg lopende bee. Snel zette ik de borden in de keuken en rende achter hem aan. 'Wait hunny!' Riep ik en sprong met hem onder de douche.

Ik bond me haren in een staart en stapte naar buiten toe. 'Beeeee~ we are ready!' Riep ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
'Plume gaan honger?' Vroeg Yidae. 'Nee niet echt.' Antwoorde Ik. 'Ben niet zoon ochtend eter.' Ging ik verder in prutste met me broodje. 'Leuk! Gaan we met zijn drieën!' Zei ik. Iets vrolijker dan hoe ik reageerde op me ochtend ontbijt. Katy vertelde dat ze niet zo van de snowboarden was maar meer van de skieen. 'Hahaha nop dat is totaal niet sexy of stoer!' Bevestigde ik gemeen. Katy stond op net zoals de asiatische jongen met het bruine haar. "Hoe hete hij ookalweer, Bee?" de jongen lied een hand over me schouder heen glijden. Ik keek achterom en glimlachte. 'Are you going to, with us? Snowboarding?' Vroeg ik aan de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Last day of our holiday - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Last day of our holiday
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: