cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Last day of our holiday

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 13:04

dit is een side story van sommige van de karakters uit ''is this real''


een groep van 6 gaan opvakantie in een besneeuwd gebied heerlijk feesten skye uit gaan hotsprings bezoeken. foto's maken zingen dansen als wat maar leuk is op een vakantie. Tot de telefoon bereik ophoud en ze in sneeuwen in het gebied. dus ze kunnen hun huis nog wel uit ne het bos in maar de vallei waar ze in zitten is dicht gesneeuwt. No way out Der is geen weg meer uit en de enige hoop is de redding van de mensen buiten af.

Ze zijn er niet alleen. En dit veroorzaakt problemen en ruzies. Op een dag word er een dood persoon gvonden. Wei heeft het gedan en waarom. ER komen verhalen boven water die de vriendengroep niet van elkaar kende. Kom het goed. worden ze optijd gered of moorden ze elkaar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 13:48

whoohoo lets kill som people *gniffel gniffel*

hoe doen we het ieder 3 hoofd personen en sommige andere als sub?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 16:50

gewoon een close vrienden groep dus niet groter van 6 de rest komt vanzelf wel er bij xD zoals moordenaar. OF een van de vrienden is de moordenaar!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

bevriend met Yu, Yidae Bee

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Bevriend met Rose, Yidae en Yu

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

Bevriend met Plume, Yu, Drake en rose,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy

Bevriend met Yu, Yidae ,Drake, Rose en bee
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 18:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

We gaan op vakantie, Eindeljik! Maar niet voor mij. Natuurlijk niet Drake moet weer een tournooi hebben. Ik vraag me echt af waarom ik heb geaccepteerd om weer te gaan vechten. Daarom zou ik 4 dagen later komen als alles goed gaat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik sprong alle kante op eindelijk uitgaan lekker  twee weekjes weg van alle fans en gewoon rondhangen met mensen heerlijk. skie uitgaan drinken beter kan het gewoon niet. Ik had die avond dus bijna niet geslapen. En stond nu voor me auto. Ik zou Yidae, YU en Rose en plume ophalen Katy zou zelf komen op haar motor. Drake kwam later vanwegen een tournooi. James ging niet mee dat vond ik jammer maar die gast moest weer filmen. hij was de laatste tijd zo druk dat hij geen tijd meer had. Hij zat nu in korea voor de meeste deel van de tijd en vloog af en toe over. zelf was ik voor de meerderdeel hier.

ik stapte in de auto en reed als een gek naar Rose toe. Ik toeterde toen ik voor de dorm stond. SNELLER SNELLER dacht ik toen ik stond te wachten.

Rose ne ik waren nog steeds aan het flikflooien samen en Ik wist niet dat ze nog steeds een relatie had met haar BF. MAar wat maakte het ook uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

ik had me spullen klaar gezet en afscheit genomen van snowy. Zeus had ik ook al verzorgt nu was het wachten op de auto ik werd als laaste opgehaalt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy

Ik had geen zin om met de jongens mee te reizen dan zou er een extra auto moeten komen. Daarom pakte ik mijn motor samen met Plume reden we zelf naar de vallei toe. Ik kende plume nog van vroeg en vond het zo leuk dat ze mee ging. Het huis in de vallei wass een mega oud huis van mijn familie,

oh hoe ik deze groep ken. Nou via delle, We date een soort van. en natuurlijk via Yidea is een goeie vriend van mij en toen Vixx populair werd heb ik de rest van de groep ontmoet. Leuke jongens allemaal. Zou er zo verlieft op kunnen worden. Nee grapje!


Laatst aangepast door Evilian op za maa 07 2015, 19:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 19:13

Plume
Tayoni had vertelde van een vakantie feestje. Ik wilde best graag mee maar tayoni werd plots zo ziek. En toen ik hoorde dat Katy mee ging was ik verkocht had haar al lang niet meer gezien dus bij praten wilde ik zeker wel. We hadden af gesproken bij het restaurant waar ik tijdelijk werkte als bediende. Ik had de moter te leen van de jongen waar ik tijdelijk bij sliep. Het was zeker niet me vriendje. Gewoon een goed maatje meer niet. Ik stond voor de deur en zag Katy aan komen ik starte me moter en reed met haar mee. 'Hey, wat een gaaf ding!'zei ik tijdens het rijden toen we voor een stoplicht stonden.

Rose
Ik had een hele hutkoffer in gepakt ik had zo veel zin in vakantie. Ik vond het heel erg jammer dat James niet mee ging want dan kon mellanie ook mee. En ik wist zeker dat ik telkens bij bee zou zijn en dat was dan ook niet leuk voor haar. Ik had gehoord dat ze stiekem ging daten met setto om hun band beter op te bouwen en om over riven te praten. Ik zag het meer als een date dan dat setto dat deed volgens mij had hij totaal geen ervaring met daten Hihihi. Ik had hem een paar keer gezien hij was erg lang en best schattig. 'Geef me een knuff!' Zei mellanie en gaf me een pakje. Ik gaf haar een knuffel terug en pakte het doosje aan ik keek er naar. 'Condooms!?' Zei ik en keek haar verbaast aan. 'Hihi you neffer know.' Zei mellanie en gaf me een kus op me wang. 'Tot sins veel plezier!!' Zei ze en swaaide me uit. Ik hoorde een toeterende auto. Ik shorde mijn trolley over de deur rand heen en swaaide nog een keer naar mellanie en de meiden en rende naar de auto toe. Het pakje condooms deed ik in mijn handtas. Ik wilde naast bee zitten. Ik gaf hem een dikke zoen. 'Hi, sweety.' Zei ik vrolijk. Toen ik de bij rijders deur open deed en half in de auto ging hangen. '(Engels) effe mijn tas in de achterbak zetten.' Zei ik en stapte weer uit en sjorde met me tas naar de achterklep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik had een sporttas in gepakt met de benodigde kleren. lucy zou op mijn puppy letten hijw as al vlink gegroeit en ik had hem van alles geleert zoals het huis bewaken en diefen pakken en bijten, maar ook zoals de deur open doen, telefoon en krant aan geven noem maar op. ook maakte hij me wakker als ik een nachtmerrie had. ik gaf lucy een dikke zoen en het hondje rex een aai over zijn bol heen. 'tot de volgende keer liefje.' zei ik en kon lucy haast niet los laten. ik was zo blij dat me been weer genezen was en ik eindelijk weer mog lopen. delle vond het jammer dat hij niet mee kon. natuurlijk mog hij ooit eens langs komen of iets. maar met zijn pillen kon het gewoon echt niet en ik wilde ook wel eens niet te hoeven oppassen. ik zag bee zijn auto al aan komen. ik had hem ooit ontmoet in de club. hij draaide geweldige muziek en vond het erg leuk dat hij ook japans kon aangezien ik voor geen moer engels kon verstaan. het was wel grappig gewoon bijn a onze prive taal. omdat de rest geen japans kon.


Laatst aangepast door Timeless op za maa 07 2015, 20:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 19:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy


Ik had Plume ongehaald bij het cafe waar ze werkt. Ik zwaaide blij. bij een stoplicht praatte ze via de oortjes met mij. Ik lachte 'jah hij is ziek vet eh!' lachte ik en gaf expres wat meer gas zodat me motoren ronken.' samen met Allen en Yaden gehaalt. atans ze hebben mee betaalt ik heb de motor geclaimed.' zei ik en het licht was groen 'kom je weer een keertje langs?'


Ik was als eerst aangekomen. Reden: me motor kan 300 rijden dus dat doen we ook. Ik zou eten make nvoor als de groep aan zou komen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Rose gaf me een kusje op me wang en probeerde haar huge koffer in de auto te krijgen. Ik was de lui om uit te stappen en wist als ik eenmaal uit die auto was dat ik niet meer terug wilde omdat ik te druk was. EN moest toch echt concenteren op et rijden. Ik wachte tot Rose terug kwam en haar weer een kusje terugte geven.

daarna reden we naar Yu toe om hem op te halen.

(japans) 'Hewa yu! stap in! en beter dat je nu weer goed loopt. Ik had je echt niet de piste op getilt met die poot vna je in het gips,' lachte ik en sijnde dat hij zjin zooi achterin de auto kon plaatsetn

daarna haalde de laatste op Yidae
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 20:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'jah hij is ziek vet eh!' lachte katy en gaf wat extera gas. 'hahah, race monster!' zei ik en gaf ook wat extera gas om haar te plagen. ' samen met Allen en Yaden gehaalt. atans ze hebben mee betaalt ik heb de motor geclaimed.' vertdelde ze en ik luisterde. 'hahaha stiekemert zou ik ook doen hoor als ik daar de vrienden voor had.' zei ik tegenwoordig was ik heel voorzichig in het maken van vrienden meer omdat ik wel eens bedrogen was door mensen. het stoplicht viel op groen en ik lied de grond los en gaf extera gas.  'kom je weer een keertje langs?' vroeg katy. 'als ik tijd heb kom ik wel eens langs moet nogal geld verdienen.' zei ik en zuchte in de mikeravoontje. we kwamen aan bij het huisje. mijn spullen had ik achterop gebonden en in de helm bak gestopt. ik droeg ze naar binnen toe. 'samen een kamer delen?' vroeg ik en keek haar aan. ik had og altijd mijn helm op. ik zette me spullen in de gang neer en deed met een sexy swaai mijn helm af. mijn haar zat een beetje poef ik streek met me vingerst door me haren heen zodat het weer wat stijler zou gaan zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik liep naar het auto raampje toe en zodra kim hem naar beneden deed gaf ik hem een box. 'Hewa yu! stap in! en beter dat je nu weer goed loopt. Ik had je echt niet de piste op getilt met die poot vna je in het gips,' zei kim. 'hahah, ik zie dat je je verslavings maatje hebt mee genomen. kon je weer eens niet zonder?' zei ik in het japans en wees naar rose. ik zag dat kim naar achtere zijnde dat ik daar me spullen in kwijd kon. ik liep om de auto heen en deed de klep open. ik zag een huge koffer die de hele achterbak vulde. 'FUUU~~UK, waarom zo groot?!' zei ik in het japans en probeerde me tas er in te proppen. de achterklep ging niet meer zo lekker dicht. en moest er flink tegen aan duwen. vervolgens stapte ik achter bee in en ging klekker breed zitten. 'nog iets ondernomen?' vroeg ik in het japans aan bee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik zag dat bee me niet wilde helpen en in de auto bleef zitten. 'luilak!' zei ik in het nederlands. en gooide met een smak me koffer in de achterbak. de bak zat nu al zowat helemaal vol. 'woeps, heheheh.' zei ik beschaamt. ik stapte naast bee in en gaf hem weer een lekkere zoen. daarna maakte ik de gordel vast en staarde verlieft naar bee. toen kwamen we bij een jongen langs met lang zwart haar hij prate een onverstaanbare taal met bee. ik keek hem vreemt aan toen hij naar mij wees en lachte. ik keek vragend naar bee in de hoop dat hij het vertaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik antwoorde op zijn box met 'uehue fist bump bahalalala'



Ik lachte hard om zijn verslavings opmerking 'Wat is een vakantie zonder sex' lachte ik en knipoogde hem 'Weetje beetje je meisjes achter de hand houden komtaltijd van pas' ik deed me haar goed en toen ik zag dat Yu de kofferbak al bijna niet meer dicht kreeg lachtei k nog harder (engels) 'Je hebt veel kleding mee roseje?' vroeg ik aan der en lachte blij naar der

ik keek naar achteren via de achteruit kijk spiegel 'met meiden naar bed geweest' lacht ik in het Japans. daarna schudde ik me hoofd.  'nee niet veel zinnigs gedaan twee nieuwe nummer geschreven en een paar optredens gehad' zei ik en haalde me schouders op alsof het niks was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

De jongens en rose kwamen eindelijk aan. Ik zat zelf ook bijna geen kleding mee of iets maar toen ik de kofferbak open deed pakte het er gewoonbijan niet meer in. Ik keek boos en drukte door met me voet zodat her er in geprot kon worden. Daarna smeet ik een andere tas op de achterbank tussen mij en Yu in. 'yoyu ouwe!' glimlachte ik blij 'eindelijk ff weg hiero werd echt gek man!' zie ik en keek naar voren 'ow hallow jij meot rose zijn' zei ik en stak me hand uit 'ik ben Yidae' daarna staarde ik haar aan
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy


'hahaha stiekemert zou ik ook doen hoor als ik daar de vrienden voor had.' lzei te terug ik was evne stil ' maar je hebt toch wel vrienden. ff inplakken met je charmens en BAM daar is je motor' ik glimlachte niet dat ze dat kon zien maar hey. We reden bijna voor 6 uur lang. jah van NEderlands naar dat gebied was een flink stuk rijden. de jongens zouden er zeker 12 uur overdoen als Bee niet door reed.

ze vertelde dat ze geld moest verdienen. 'Werk je nogsteeds bij dat cafe ofzo? atans dat vertelden Yaden' zei ik ik wist niet of Plume nog met Yaden sprak of mee om ging of iets maar jah.

we kwamen aan ik rekte me kont. En tikte er op 'Zo die is hard zeg' zei ik en liep het huis in. vanuit de deur zag je meteen de woonkamer het was wat ouder bekleed dan de normalen huizen maar het was perfect voor twee weken. Plume vroeg of wij een kamer zouden delen. Ik glimlachte breed . 'Natuurlijk doen we dat! lekker blij klesten jij hebt me vast veel te vertellen' zei ik en liep weer naar buiten toe om me spullen te pakken. Ik had voornameijk leer bij. Dat vond ik gewoon fijn zitten. Was niet koud en was nog stoer ook. toen i kterijg kwam deed Plume net haar helm af. 'Ow girl you look fine' glimlachte ik breed. 'damnt dat haar! zie dat dan zo mooi!' zei ik verlieft en lied me spullen op de grond vallen ik liep op der af en pakte der har beed 'HET IS ZO ZACHT AAAH' zei ik. Ik kleedde me msischien mannelijk en zo maar voor haren had ik een zwak


Laatst aangepast door Evilian op za maa 07 2015, 22:17; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 21:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'(engels)Je hebt veel kleding mee roseje?' zei bee en lachte naar mij. '(engels)valt wel mee hoor had ook 2 koffers kunnen mee nemen zoals mellanie. of drie zoals angel!' zei ik beschermend. '(engels)meiden hebben nou eenmaal meer behoeften aan schone kleren. en dragen niet 3 dagen het zelfde.' zei ik, lachte zachtjes. en aaide door zijn haren heen. 'neem je lucy niet mee?' vroeg ik aan yu ik had wel eens iets gehoort van mellanie over yu en delle en hun meisjes. ik draaide me om naar hem toe en keke naar zijn schuddende reactie. 'nee, ze moet werken en stuf.' zei yu balend.

er kwam weer een asian de auto in stappen. ik keek hem vriendleijk aan. 'ow hallow jij meot rose zijn' zei hij schattig. en stak zijn hand uit 'ik ben yidae' zei hij ik pakte zijn hand en schudde zijn hand. 'klopt, noem mij maar rose~' zei ik en glimlachte vrindelijk naar de jongen die terug lachte en mij begon aan te staren. hij was best mysterieus en schattig kwa uiterlijk. 'en waar ben jij het vriendje van?' vroeg ik en dacht dat hij gekoppelt was aan een van de meiden of vriendinnen van mellanie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'nee, ze moet werken en stuf.' zei ik balend. maar nu kon ik lekker uit leven. ookal had ik gene zin in sex echt totaal niet. sinds die enen keer heb ik niet meer met lucy gevreen. af en toe vroeg ik of ze me ene bj wilde geven als we alleen thuis waren. ik miste zeker weten de bank sex scenes met olivia. ik probeerde het altijd te doen met lucy maar tot nu toe nog geen mazzel gehad op de bank.

'cool, nummes geschreven dus. ik heb wat getraint en met me hondje gespeelt.' zei ik tegen Kim in het japans

'heeeeeey schatje!!' zei ik blij toen YD binnen kwam stappen. ik zweer dat ik wat hoorde kraken toen YD zijn tas er in propte. 'yoyu ouwe!' zei YD ik greep naar zijn nek en sloeg mijn arm om zijn nek heen en trok hem naar mij toe. 'HEEEY gaan we zo beginne jonkie!' zei ik en keek hem intimiderent aan. al snel schoot ik in de lag en aaide met een vijst door zijn net gekamde haren heen. daarna lied ik hem los en sloeg op zijn boven been gewoon als plagerij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 22:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

Met puppy ogen keeki k naar Yu toen hij me beed hield. 'Maar honey je bent ook ouder' zei ik en krulde me lip op. toen ging ik na denken.. was hij echt ouder? 'toch?' zei ik er dus maar twijfelend wachter aan. 'AAaah me haar' zei ik lachend en gaf Yu daarna een dead stare


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


ik keek der aan met me hoofd iets schuiner. Toen ze vroeg of ik met iemand was. 'Ik ben gewoon met Yu mee' lachte ik niet wten dat ze bedoelde wie mijn aanhang was Girlfriend of boyfriend

ik staarde even uit het raam maar ontdekte dat rose nog steeds staarde. Ik wacht eevne en uit het niks keek ik der ineens aan: en glimlachte zachtjes
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee
'hehe ga je weer sexu doen met je kleding' zei ik in het engels volgend met '(koreaans) die je toch meerderdeel uit hebt'


'wacht ik zet ze wel op maar niet doorvertellen of sturen eh dit is voor het nieuwe concert van team DB' zei ik en zette de radio aan.

daarna reden we voor bijna 4 uur tot we bij een mac kwamen. ' OMG FOOD!'



Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 22:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik kek hem na met een dodeblik en legde mijn hoofd al lachend tegen zijn hoofd aan. 'weet ik veel ben 23 a 24 ofzoiets.' zei ik en glimlachte naar YD daanra verplaatste ik me naar het raam toe en keek uit het raam naar buiten toe. ik zat breed met me knie tegen yd zijn been aan. en trilde er een beetje mee door op en neer te bewegen. ik krapte even aan mijn dick door mijn broek heen en lied me hoofd tegen het klas van de auto aan steunen. ik keek naar de weg en de dingen die voorbij kwamen. na een tijdje sukkelde ik steets meer in slaap. zodra kim afsloeg knalde ik de andere kant op tegen YD aan. en lag nu dus op zijn schouder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik keek hem met een bitchy blik aan en reageerde niet echt op zijn opmerking hij zij weer eens iets er achter aan in het geheim taal. ik schrok toen de jongen weer terug naar mij keek en zo lief glimlachte. meteen blooste ik en draaide razentsnel me hoofd naar voren toe en probeerde op de weg te letten. maar ik betrapte mezelf er op dat ik via de spiegel naar hem probeerde te kijken. bee zette een muziekje op ik luisterde en genoot van de blije bee. ik zag de m van de mak ik gilde blij en wees er naar. 'HAPPYMEAL!!!' gilde ik hard en blij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
ik keek naar haar maar zie verder niets toen ze oer het inpakken begon van jongens.

'ja ik probeer zo veel mogelijk overal te werken. ook in supermarkte enzo kleding winkels. probeer voor een eigen huisje te sparen of een kamer ofzoiets waar ik in kan wonen in me eentje.' legde ik uit. 'nee ik zie en spreek hem niet echt meer. ben een beetje uit die white clauw wereld gestapt. om een reden.' zei ik en vertelde niet echt verder.

'jij hebt altijd al een harde kond. komt vast van dat boven op zitten.' zei ik als doordenkertje. 'uh, wat een grieel huis met die dieren koppen.' zei ik en keek bang naar het hert aan de muur. 'okeee haha, teminsten prive omkleden enzo.' zei ik blij. toen ik mijn helm af deed rende katy naar me toe en zat gelijk aan mijn haar vast. 'heheh, nouja gewoon goede shampo.' zei ik en knipoogde naar katy. kun je ook eens proberen als je wilt. zei ik vriendelijk en zette me tassen neer op de bank. 'zullen we de slaap kamers al bekijken en tas uit ruimen enzo?' vroeg ik ana haar en tilde me tas al weer op.


Laatst aangepast door Timeless op za maa 07 2015, 22:56; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 22:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD, Yidae

Bee (yidae kent hem als bee zijnde) had even muziek op gezet maar al snel ging de radio aan. heel zachtjes. Er werd niet veel gezegt helaas

we reden denk ik al 3 uur en toen Bee een ruige bocht nam viel Yu tegen me schouders ana ,Ik keek op zei hij lag op me tas. Ik lachte zachtjes ne liedh em gewoon liggen. Ik ging zelfs beter voor hem zitten zodat hij beter lag.

Ik keek voor de rest voor me uit tot we bij de mac donalds kwamen. Ik ging meteen recht zitten waardoor Yu van me schouders afgleed. 'KIP!' zei ik blij kip van de mac was echt het lekkerste wat er bestond. Op pizza en ander eten na dan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

ik danste mee op de muziek en toen rose blij reageerde glimlachte ik naar haar 'zullen we dan maar daar gaan eten?' zei ik blij en legde even me hand op haar been neer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van Dijk Cat,

'ik moet ookmaar is gaan werken die jongens kunnen niet altijd alles blijven betalen' zei ik en keek der aan 'ik wil nog steeds me eigen motor zaak openen maar op deze snelheid heb ik hem pas als ik tussen de 80 en de schijndood zit!' zei ik. 'Oh jah nee snap ik. Zelf heb ik er niks mee alleen al me vrienden zitten er bij. Yaden helpt nu ook.. jammer genoeg. vind die ganster Gang maar niks!' ik lied haar haar ook maar los 'beter ga je mijn haar verzorgen. krijg altijd van die vervelende krullen en kroeshaar' zei ik en trok eem beetje aan mijn haren.  'oh btw niet tegen de jongens zeggen dat ik zo vroulijk doe als het om haar gaat.' zei ik en porde haar in de zei.

We liepen anaar de slaapkamers toe. We hadden de eerste keuze en kozen er eentje met uitzicht op het meertje achter het huisje. Het rook er een klein beetje muf. Ik ging zitten en gooide me tassen in de kast. 'jah sorry ng van de dierne koppen. me opa scheen vaak te jagen' zei ik en deed me haar goed. daarna plofte ik neer 'Ga je zo mee naar de winkel eten in kopen voor als de andere aankomen?'


Laatst aangepast door Evilian op za maa 07 2015, 23:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 23:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'(engels)jaaaah ik heb zoon zin in eten. eindelijk effe geen food regels meer!' zei ik blij. ik pakte de hand van bee vast en glimlachte vriendelijk. de manager had het eten hoeveel heid van mij en eam eam om gewisselt. ik kreeg ved wijnig en eam eam harstike veel. de eerste paar dagen wisselde we elkaars bakjes om totdat hij het door kreeg en er streng op ging lette. ergens van de weeg had ik nog effe met willem af gesproken. er kwam niet veel uit hem zoals gewoonlijk. we keken wat film terwijl ik tegen hem aan lag. ik had geprobeerd om met willem te flirten en gijl te krijgen maar hij ging steets niet verder en kapte bij alles zowat af. toen ik met me hoge moet over zijn dick heen streelde pakte hij me hand vast en keek me streng aan. 'rose we kunnen dit hier niet doen okee niet in de dorm.' zei hij enkel. 'dan doen we het toch buiten?' was mijn domme opmerking. en dat had ik beter niet kunnen zeggen. meteen was hij shagerijnig als een vampier die geen zin had in sex. de dag daarna kwam hij plots langs. en moest ik bee razentsnel af zeggen voordat hij kwam. dat ging nog maar net goed. blijkbaar hat willem na gedacht over gisteren en wilde het wel proberen. maar die sex was lang niet zo spannend als met bee. willem zij zelfs dat hij me te swaar vond en dat ik hem lichtjes plette, waneer ik boven op ging liggen om het over te nemen. dat hakte er vlink in. ookal was hij lief voorzichtig en enorm teder. hij deed me zeker geen pijn tijdens de sex op die woorden na dan. ik keek om naar bee en glimlachte. '(engels)wat neem jij?' vroeg ik aan hem. ik wilde gana opnoemen wat ik wel allemaal wilde maar dacht even goed na en kon het maar beter niet vertellen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
ik sprong opzij toen ze me wilde poken en gilde kort. snel rende ik naar de kamer toe. we zagen gelijk een prachtig uitzicht. 'jouw haar doet gewoon je personlijkheid na.' zei ik plagerig. ze begon over eten. ik keek haar aan, eerst wilde ik nee zeggen maar dit huis gaf me een beetje de kriebels. 'jah ik ga wel met je mee.' zei ik dan maar. 'ben wel benieuwt of er een beetje knappe jongens komen. hihi, heb al zo lang niets meer gedaan.' zei ik stiekem en keek haar vol verlangen naar jongens aan. 'wat zullen we eten? spagetti?' vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik lag lekker zacht en bleef zo liggen. ik hoorde vag het woordje kip. ik verlegde mijn arm op YD zijn lichaam en kreep onbewist naar zijn kruis. het voelde een beetje aan als het rad van het bed. (als YD iets doet of zegt trekt hij zij hand terug) plots werd ik de andere kant op gesleurt en knalde vol tegen iets kouds en harts aan met me face. het was het raam van de auto. en het deed behoorlijk pijn ook. 'FU~UK FAA.... KKAA.....' schold ik half zonder de woorden af te maken en wreef over mijn hoofd heen. ik keek gemeen door de spiegel heen naar het meisje dat me uit lagde. 'whu, waar zijn we?' vroeg ik en zag een grote mega M ik was er letterlijk nog nooit heen geweest. 'DUDE dat is geen K van KIP' zei ik tegen YD en gaf hem een por.


Laatst aangepast door Timeless op za maa 07 2015, 23:44; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 23:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee
Ik lachte en sloeg me vingers rond haar hand heen. 'weet ik nog niet maar heb mega honger.' ik gooide het stuur om met een hand. hierdoor zag ik de jongens achter omflikkren. Yidae kwam niet meer bij van het lachen.
'waarom kon ik gistere niet meer komen?' vroeg ik licht horney aan rose. toen ik de auto wilde parkeren moest ik toch echt me hand terug krijgen dus probeerde me hand los te krigjen uit Rose haar grip

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy

ik lachte breed. 'lekker wild dus' ik ging op me kniene iztten en deed net een tijger na 'RAWR?' daarna ging ik op me kont zitten en schudde met me hoofd. 'nee dat vergeten we even! dat ik dat deed' snel ging ik weer op me kont zitten en draaide me naar Plume. Ik zag dat ze even twijfelde om mee te gaan . 'Nou die jongens die komenvind ik niet sexy hoor! Maar smaken verschillen. En twee van de vier date al. Dus minder keus' ik stond op en keek uit het raam 'Wie weet zijn de jongens hier wel sexy!' Ik stapte de kamer uit om naar de motoren tegaan toenze vroeg wat ze gingen eten. ik dacht hard na en toen ze spageti zei sprong ik in de lucht 'DOEN WE' zei ik ne wees der aan net alsof ze een wereld idee zei. We trokken onze jassen en helmen weer aan en ging naar het winkelte benede de berg. We moeten wel eerst door de clove dat het gebied waar het huis stond afschermde van de buiten wereld. Der zat een ribble hekje in de grond zodat de dieren niet zouden onstappen. Ik vond het maast stom wans aan de andere kant was de ski piste en ow hell je dat de beeste daar onstapte. We rede naar de winkel toe ne stapte binnen het was net zo muf als het huisje zelf. Maar ze hadden alles wat we nodig hadden. Acher be balie stond een sexu jongen. Dus dat was mee gemonen. Ik tikte plume aan 'is dat neit wat voorje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Emptyza maa 07 2015, 23:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'hihi, denk niet dat ze daar pizza hebben sweety~' zei ik plagerig over zijn reuze honger opmerking. toen bee een bocht maakte om te parkeeren hoorde ik een klap ik keek naar achteren via de spiegel. de jongen Yu was vol tegen het ruid aan geklapt met zijn hoofd en was als een blok in ene keer wakker. ik giegelde zachtjes. 'waarom kon ik gistere niet meer komen?' vroeg bee. ik keek naar hem met een 'oh vak' gezicht. 'nou, umh de meiden umh, wilde umh, eeeh.... nog en keer samen, uh.' ik beed op me lip en glimlachte gespanne. 'nog een keertje een meiden avond houden voordat ik weg zou gaan.' zei ik dan in een volle flugge zin. en ontweek zijn ogen door naar het raam te kijken. ik voelde dat hij zijn hand terug wilde trekken. ik hield hem steviger vast e voelde weer de voute vlinders van schaamte in mijn buik. dat was een mengeling voor verlieftheid op bee en de gedachtens dat ik fout bezig was tegen willem. ik keek weer even naar bee die zijn hand hard nodig had. 'hihi, je zecht tog altijd dat je er maar eentje nodig hebt he!?' zei ik als flirty grap en knipoogte naar hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'hehehehehe, echt niet als ze komen wet iedereen gelijk wat voor tijger jij bent.' zei ik speels en maakte ene katten beweging naar katy. toen ze naar me wees dat we dat moesten eten wilde ik in haar vinger bijten. ik maakte de hap beweging naar haar vinger. 'ANG!!' zei ik vel.

'oh hel nooo, geen asians voor mij meer.' zei ik een beetje te hard in de winkel. ik schaamde me een beetje en pakte gelijk een pak met spagetie sliertjes en hield het voor me hoofd.


Laatst aangepast door Timeless op za maa 07 2015, 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Last day of our holiday Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Last day of our holiday
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: