cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Last day of our holiday

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 8 Emptyma jun 22 2015, 19:05

Yidae,

Niemand deed de afwas dus uiteindelijk stond ik weer in de keuken de afwas te doen.


toen die klaar was kleedde ook ik me om en ging de auto in. Daar wachte ik op de rest

Katy:
'hahaha ik ben niet altijd stoer!;' zei ik en wapperder met me haren. ' heb gewoon nooit leren snowboarden!' hierna kleedde ik me om en wachte bij me motor op Plume.

Bee

Rose kwam met me mee douche. Ik waste haar haren waarna we ons aankleedden. Ik kon echt niet snowboarden of skieen dus ik ging alleen kijken en mee voor de fun en meiden! huehue!.

Ik ging achter YD zitten en wachte opd erest
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 8 Emptydi jun 23 2015, 09:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Kim ging achterin zitten en YD zat in de bijrijders stoel. 'Ooh mag ik weer rijden!' Zei ik blij en deed de deur voorin al open. Ik wilde net gaan zitten totdat er zoon meisje naar me toe kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Ooh nee echt niet! Weet je wel hoe glad de weg daarheen is! Met die rijvaardigheden van jouw wil ik daar echt niet heen.' Jammerde ik beetje bangig. 'Awh kom op... Mijn schatje zit al voorin. En jouw schatje zit al achterin.' Zei de jongen terug. De jongen deed koppig en stapte gewoon in. Ik liep naar zijn deur toe en trok hem open. 'Er uit! Ik ga rijden.' Zei ik zo mama mogelijk. De jongen keek van mij naar zijn vriend die naast hem zat vervolgens lachte hij op zoon manier net alsof hij me niet serieus nam. 'Ga zitten wijfie meiden rijden niet. En zeker niet in zoon hunk van een auto.' Zei hij nog half lachend en wees met zij duim naar achteren. 'Wijfie?!' Herhaalde ik hem terug met half ongeloof. Ik keek naar bee die achterin zat. "Kan teminsten wel iets vast houden als het eng word." Beetje boos smeet ik de deur dicht ookal zat ze been en vingers er bijna half tussen. Mokkend klom ik achterin naast bee. Ik deed de autoriem vast en knuffelde bee lekker met me arm om hem heen geslagen. Snel gaf ik een kusje op zijn gezicht. 'If we are falling from a cliff with the car. You must know that i really love you!' Zei ik tegen bee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Ik stapte op me motor en lied de hem lekker ronkelen. 'Okee Lets go!' Zei ik en deed elegant me helm op. Ik reed wat vooruit naar de auto toe. 'Jullie zien ons wel bij het gebouw daar nemen we alvast wat warme chocolade melk voordat jullie aan komen.' Zei ik speels maar vlouw tegen hun. De jongen met de lange haren die zich nog steeds niet aan me had voor gesteld grijnsde gedurfd. Daarna gaf ik gas zodat ik samen met Katy er vandoor kom gaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
het meisje kwam naast me staan met haar motor. het meisje vertelde speels iets over een wetstrijdje wie er eerder zou zijn. ik grijnste gedruft en uitdagend naar haar maar zij verder niets. ''dit ga ik niet verliezen van jouw hoor meisy.'' dacht ik en grijnste voor me uit en duwde het gas pendaal in. de auto schoot lekker vooruit. ik schuurde over de weg heen naar het ski lokatie waar we heen zouden gaan. de bochten nam ik lekker scherp en had geen angst voor de afgrond van de berg waar we op reden. 'hehehe we zijn dadelijk eerder dan hun daar.' gniffelde ik en lette goed op de weg.

we kwamen aan bij de ski lokatie ik parkeerde de auto en haalde de sleutels er uit. 'okee we zijn er!' riep ik en stapte uit. de sneeuw knisperde onder me schoenen en witte vlokjes dwarrelde naar beneden toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Last day of our holiday
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: