cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Last day of our holiday

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 16:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'kashhe!' zei ik oneens en verzette mijn houding. ik sloeg ruw dingen neer op te tavel zoals me drinken. jup ik was een heethoofd en kon om de kleinste dingen soms boos worden. 'meiden zijn zwak anders hoefde ik ze niet te helpen.' zei ik licht geiriteert. en at me eten verder op. ik keek toe hoe rose zoveel naar binnen werkte. ''waar laat ze het?'' dacht ik en trok een wenkbrouw op. 'ik ga toilet bezoeken.' zei ik en nam mijn lege dienblad met me mee. ik smeet hem ruw op de vuilnisbak neer en liep matcho loopje richting de wc's ik gig voor de wc bakjes staan en deed geergert mijn ding. toen ik klaar was waste ik mijn handen en fixte mijn kapsel. 'tsu, meiden sterk. echt niet.' zei ik in mezelf. ik nam even diep adem om mezelf te kalmeren en liep vervolgens de wc uit. ik sloeg de deur tegen iemand aan. niet dat het mij boeide. ik liep stug door. 'wha, laten we gaan.' zei ik in het japans en keek naar kim.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik had mijn big mac menu ook al op en zag dat yu ruw de deur open deed waardor een bediende werd geraakt. ik kneep pijnlijk mijn ogen dicht. eigenlijk had ik best nog honger. en lusten zeker nog wel wat. ik stond op en wilde bee knuffelen toen ik achter hem langs schoof maar bedacht me dat ik dat beter niet kon doen aangezien de wereld wist dat ik met willem had. een braaf en stil serieuse gentalman. ik liep naar de kassa en bestelde een groot ijsje. en lied nog een happymeal in pakken. voor ondrweg in de auto. er zat zoon leuk knuffeltje in. en deze was anders dan die ik eerst kreeg. ik verstopte het achter me rug de happymeal en liep met me ijsje en al naar de jongens toe. ze waren al op gestaan en hadden hun dienblaadjes al op geruimt. yu was nogsteets licht geergert. dat kon je zien. ik wilde een hand op zijn schouder leggen maar hij sloeg het weg. door met zin schouder te draaiden. ik liep achter de jongens aan. 'Yu wil jij voor in zitten dit keer?' vroeg ik. yu keek me vragend aan en stapte vervolgens voor in. ik stapte achterin. toen bee de auto starte en al een tijdje reed opende ik me foodback en snoepte van een paar frietjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 16:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

ik sloeg Rose op haar kont toenze langs liep en daarna liep ik door naar de auto en ging er inzitten. Ik hoop dat halverwegen iemand he zou kunnen overnemen want zo veel rijden acherelkaar mag eigenlijk niet. ik wacht ot iedereen er in zat 'wat is er?' vroeg ik na 2 uur reizen toen yu nog steeds zat te mokken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

We gingen weg ik had me hamburger nog niet op. zelfs had ik niet veel. misschien isdat een asian thing. heel snel heel vol zitten. met me kipnuggets in me hadnen liep ik achter de rest aan. in de auto keek ik naar Rose die haar ijsje op had 'rose?' zei ik en stak de kipnuggets voor uit 'Wil je? ik hoef neit meer' zei ik. Als ze ze niet hoefde zou ik de auto uit stappen en ze weg gooie anders gaf ik ze aan der

we redne voor en lange tijd deze keer was ik de gene die in slaap sukkelde ik had muziek op staan en leunde regen het raam aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 17:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'ik keek naast me naar kim ik zatnog altijd met me armen over elkaar heen. 'niets gewoon beetje, je weet wel. gewoon mezelf.' zei ik en zag dat hij moe begon te worden. zullen we ruilen?' vroeg ik in het japans tegen hem. als kim naar de kant zou gaan rijden kon ik het van hem over nemen.

ik zat nu achter het stuur en gaf effe voor de lol gas. 'whoo, race monster!' zei ik als een jongen die in een verari zat. ik schoot de weg op en gaf effe lekker hard gas. dat geluid van die auto was heerlijk om te horen. al die tijd mocht ik niet in mijn auto rijden. me opa had zelfs me sleutels af gepakt om er voor te zorgen dat ik niet stiekem reed. mijn boze gezicht verdween steets meer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
nu ik die derde lunch op had begon ik lichtjes vol te raken. ik keek naar yidae die kipnugets voor me hield. ik pakte er eentje en stopte het in zijn mond. 'eat!' zei ik en lachte zachtjes. 'jij moet nog groeien.' zei ik en stopte er ook eentje in mijn mond.

na enige tijd viel yidae in slaap het zag er schattig uit. ik keek ook uit het raam en knabbelde op de kipjes. ik speelde wat met de knuffeltjes die bij de happymeal zaten. onderweg was yu met bee gaan wisselen. ze hadden weer een geheim gesprek met elkaar. waarom kon die jongen nou geen engels praten dan konden we het allemaal verstaan. ik sloot even mijn ogen en voelde dat het gas pendaal vlink werd in gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 19:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik was blij dat Yu het over wilde nemen en ik ging ff voor twee secondes proberen te slapen maar het als al snel over toen Yu lekker hard reed. Ik genoot er met volle teuge van: soiets: (dan Bee zijn reacties niet de auto enzo)




[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ze voerde me nog wat kipjes en ik at zo ver het paste in me lichaam ze netjes op.

*slaapt* *2 uur later*

ik schrok wakker toen ik ineens achter in me stoel gedrukt werd. Dit was zeker een andere rij style. Bee was ook wel va het gas geven maar dit was 2 x zo snel. Ik hield me beed en keek best moeilijk I didn't like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 19:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
kim ging lekker uit zijn dak. 'whoooohooooo~' schreeuwde ik net als hem. ik haalde vlink wat auto's in. als die uberhoud op de weg reden dit was echt zoon dood stadje weg aan het worden. die twee achterin zaten helemaal in de bank gedrukt. 'wat is er YD schatje?' vroeg ik en keek in de spiegel nar achteren en glimlachte breed. ik veranderde van versnelling en gaf nog meer gas. we schoten echt voor uit zelfs ik werd in mijn stoel gedrukt. 'kijk dit is nou eens auto rijden jonge!' zei ik trots. toen ik weer een auto in beeld zag gaf ik was losser zodat ik minder snel ging. 'aaah, waarom nou. we reden net zo lekker.' zei ik in het japans en keek teleurgestelt naar de auto ver voor me.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik hield me riem goed vast en me twee knuffeltes. ik keek bang en gespannen voor me uit. al mijn spieren stonden strak. 'BEEEE~ go slower please you scare meee!' gilde ik en opende mijn ogen en zag dat yu nogsteets achter het stuur zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 19:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik lachte lbij mee tot er een auto aan kwam 'Hey pretbederver!' riep ik mee in het japans. Ik genoot van de snelheid en gekheid van Yu dit was zo heerlijk. 'Dude je moeteen keer inde auto van James die kan 300!' lachte ik blij toen Yu bleef rijden. ik kon me glimlach niet van me gezicht krijgen en lette dus ook niet op Rose ne Yidae achter in de auto.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'YUUUU langzamer gast ik hb geen doodwens!' zei ik en sloot me ogen. Ik zette me handen in de bank van de auto. Okay snelheid is niet mijn ding!

na een tijd stopte we en bee ging weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 19:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
bee zat nog in de bij rijders stoel. ik probeerde naar voren te kruipen en omhelsde bee van achteren. ik drukte mijn lippen in zijn nek. 'please sweety can you drive again please?' vroeg ik lief aan hem. en drukte me lippen op zijn wang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
ik lachte met katy mee en hield een hand voor me mond en zette al snel mijn helm op. ''zou hij me echt snel nemen als ik zo tegen jongens doe?'' dacht ik. 'wha, lets go!' zei ik en gaf gas. we reden weer naar het huisje toe. eenmaal binnen borstelde ik gelijk mijn haren netjes. 'ja, laten we eten koken. ze zouden vast honger hebben. 'hoeveel jongens komen er eigenlijk?' vroeg ik aan haar en keek haar vragend aan. 'er zijn twee kamers met twee persoons bedden zag ik. denk je niet dat dat vreemt is voor jongens?' vroeg ik aan haar. ik pakte wat pannen en zette het op het vornuis.


Laatst aangepast door Timeless op zo maa 08 2015, 20:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 20:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Rose zoendne me en ik legde even mijn hand op haar achter hoofd en aaide door haar haren heen. 'Yu ze willen dat ik rij' zei ik een beetje sip en keek naar Yu of hij stopte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

ik zette de spullen neer en Plume begon over de jongens. 'Als het goed is komt er een stelletje dus das geen probleem en Yidae slaapt naast alles. Die gast vind alles goed. MAar ik ken Yu alleen via Delle dus van hem weet ik het nog niet net. En daarna komt ook nog ene Drake. MAar die komt pas over een paar dagen.'somde ik op terwijl ik me hadnen waste. Op de benede verdieping is ook nog een slaapkamer.' zei ik en wees door de gang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

*spaced him*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 20:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'YUUUU langzamer gast ik hb geen doodwens!' zei YD bang ik grijnste en gaf nog iets meer gas. 'hahhahah, bange bunny.' zei ik en lachte nog harder. bee zei dat hij weer wilde rijen. 'dawwhh, waarom?' vroeg ik teleur gestelt en stopte a enige tijd langs de weg. ik stapte uit en strekte mijn benen. 'ooi, waar mag ik nu gaan zitten?' vroeg ik en keek naar rose en YD die achterin zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'JAH IM SCARED' gilde ik 'Waar is me bunny holl als ik hem nodig heb!'

ik was fucking misselijk geworden en rolde de auto uit ik stond voorover gebrukt, niet kokhalsend maar gewoon op adem te komen. 'Geef mij maar gewoon en paard Dit gaat me te snel' ik tufte het overtollige slijm uit me mond en rekte me rug. 'Ik ga voorin anders komt het niet meer goed' zei ik en wreef door me ogen heen. ik stapte voor in. ook Bee reed vrij hard.. Maar nu ik naast hem zat zag ik oo kdat hij voornamelijk zonder handen reed... Hij had muziek opgezet en wasl os ana het gaan. Ik deed ook maar mee mar eigenlijk had ik liever dat hij zijn handen ana het stuur hield. Ik wilde echt nog niet dood


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

we hoefde eigenlijk nog maar ongeveer 1 uurtje te rijden. Maar jah anders zouden Rose en Yidae dood gaan achter in de auto en dat was niet de bedoelen 'hehe ik wil Rose ne Yidae nog niet dood hebbne' grapte ik op zijn terleurgestelde vraag.

Zelfs ging ik weer achter het stuur zitten. dankzij de rit van Yu zat ik vol energi. Ik reed snel maar niet zo gevaarlijk als Yu. niet dat ik het erg vond hoe hij reed. Ik zette muziek op en danste mee

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyzo maa 08 2015, 20:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'jonge!! praat nederlands of asiatisch!' zei ik in het japans tegen YD 'konijn.' zei ik tegen hem en grijnste weer. toen hij uit stapte. sloeg ik een paar keer op zijn rug toen hij voor over gebogen zat. 'konijntje<3' zei ik speels en liep verder en stapte weer in de auto.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik was op gelucht dat bee weer ging rijden. ik genoot toen hij me over mijn hoofd heen aaide. ik zat weer achterin achter bee. en keek via de spiegel naar bee zijn glimlach en ogen. als hij blij was was het zoon lekkerding. ik zag het huisje al. 'BEEEEe~ bee there!!' zei ik blij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'aaah jah.' zei ik begrijpent. ''die naam komt me bekent voor maar van wat?'' dacht ik en dacht tjdens het koken na maar kon er niet meer op komen. ik dekte de tavel en ging op de bank zitten. ik gaapte wijd open. 'aaaah, ik ben moe zeg.' geewde ik en strekte me uit. 'na het eten lekker dutje doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyma maa 09 2015, 11:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

na een halfuur waren we aangekomen. bij het huisje. Het zag er oud uit maar zeker neit mijn smaak MAar het was voor twee weken en dit kon ook wel een kcik geven weetje. We stapte naar binnen toen ik danste het huis rond. 'OMG OMG so big'  zei ik en draaide een rondje. toen ik stopte stond ik recht voor het hertte kop en me ogen werden groter 'ah scary animal!' zei ik en stapte achter uit daarna liep ik naarde bank hier zat een meisje onderuit gezakt. ik stak me hand uit. 'heey nice to meet you im Bee!' zei ik blij en probeerde haar hand te schudden.

daarna haalde ik me neus op en rook de spagetie 'fuck yeah food!' gilde ik blij en renden aar de keuke toe ik deed de pan open en nam de geur in me op. 'delisuese!' lachte ik blij. daarna keek ik op recht in de bruine ogen van een meid. Ze had ook krullend haar en leek een beejte op Rose maar toch anders. En dan zeggen ze dat asians op elkaar lijken. ook haar hand schudde ik en stelde me voor 'Bee is the name' lachte ik.

we gingn eten en natuurlijk viel ik aan want ...  'Food <3' we waren blijna klaar en Katy vroeg wie er ging afwassen. 'lets play a game the loser does it!' zei ik. gelukkig kon ik Nederlands al steeds beter begrijpen aangzen ik al weken hier was, Praten kon ik het eigenlijk ook al maar ik deed het niet oz was het leuker.

We speelde steen papier schaar en ik en Yu warne de eerste die wonnen. Yidae was de officiele verliezer en enig gemok deed hij de afwas.

ik jumpte naar de bank toe enkeek naar rose of ze naast me zou komen zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

we kwamen aan. En ik was meteen verlieft op het huis. Het was oud en bijna helemaal van hout. zo mooi! binnen was het ook zun oude stile. Ik liep meteen naar de keuke omdati k wist dat KAty daar stond. Ze sprong in me arme en daarna zette ik haar weer neer 'jah meid ik heb jouw ook gemist en god jouw motor is zo vet. Die andere isvan?' vroeg ik want had Plume nog niet zin zitten.

Katy bracht me naar de bank waar  Bee net vandaan rende. Ik keek naar plume ze had grappig haar het was gewoon knal roze. Ik lachte naar haar en stak me hand vooruit om me voor te stellen

DAarna gingen we eten Bee stelde voor om een spel te doen en voor de verandering verloor is. Niet dat ikhet heel erg vind om de afwas te doen. Het was altijd minder dan bij ons thuis.

helpt er iemand mee lees 1
blijft Yidae dan verder bij 2

1
ineens kwam er iemand mee helpen. Ik keke op en lachte breed 'thnkas! had niet verwacht dat iemand zou helpen' zei ik en gaf de spullen aan.

2
De afwas was helemaal gedaan. en alles was opgeborgen. Ik bracht de vuil naar buiten en toen ik terug kwam zaten de meeste in de woonkamer met lekaar te praten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

Plume ne ik hadden het eten klaar gemaakt en met veel kabaal kwamen de jongens binnen. Een van de jongens die ik nog niet echt goed kende danste rond. De andere liepen vrij normaal. Ik stelde me voor aan de meid en de andere jongen. deze keek me niet echt aan of iets. Heel awkward. Maar agh Rose kwam echt lief over. Daarna zag ik Yidae die als laatste binnen kwam ik besprong hem en gaf hem een kus op zijn wag. Hij zette me weer neer. Daarna bracht ik hem naar PLume toe. vanwegen de motor. Ik zag dat een vna de jongesn naar het eten was gerent. Ik liep hem achterna, hij stelde zicht ook voor. Ik lachte lief.

aantavel was het een herry maar wel gezellig. Beter dan ziek op bed leggen weetje! Yidae verloor en moest afwassen. normaal zou ik hem helpen maar ik had al gekookt dus hij mocht het zelf doen. Ik ging op de stoel zitten naast Bee en luistere naar wat ze allemaal zeiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyma maa 09 2015, 12:41

Yu
We waren eindelijk aan gekomen. Ik stapte uit, strekte me benen en deed de achterklep open. Ik trok YD zijn tas er uit en gooide deze op de grond. Vervolgens pakte ik mijn sporttas en nam deze mee naar het huisje. Kim was door het huis aan het rennen. En YD stond in de keuken. 'YD, YD? YD!?' Herhaalde ik. 'Waar ga zij slapen?' Vroeg ik en deed wat kamers open om te kijken. 'Damn twee persoons bedden.' Mompelde ik. En legde mijn spullen en die van YD, die nog in de gang stonden, op het bed. Bij de deur had ik mijn schoenen al uit getrapt. Ik liep naar de keuken toe. een meisje stak haar hand uit en stelde zich voor. 'Oi' zei ik als begroeting en pakte haar hand niet eens vast. 'yu.' Zei ik simpel. 'YD, heb je tas is de zelfde kamer gezet.' Zei ik en gaf hem een por in zijn zij. Vervolgens draaide ik me om en brobeerde de dansende bee te ontwijken. Het huis was oud. Als er een storm komt zou het huisje vast niet heel blijven. Dacht ik en keek om me heen. Ik wilde lui op de bank gaan zitten maar ik zag dat er een meisje zat. En wat voor een. Mijn ogen werden groot. "Fu~Uk, nee, nee niet haar." Dacht ik in mijn hoofd en liep gelijk weet terug. "Dan maar aan tafel zitten. Fu~uk nee me tattoo." Snel rende ik ongezien naar de slaap kamer en opende mijn tas. IK gooide er wat kleren en spullen uit en lied deze op de grond en bed neer vallen. Ik vond me vest en trok deze aan. De rest lied ik liggen en liep weer naar de eet tavel toe. Ik eet de slagettie op zonder een vrouwelijk viguur aan te kijken. YD moest af wassen ik lachte hem uit dat ik als een van de eerste gewonnen had. Na het eten ging ik roken. Toen ik weer binnen kwam zat iedereen op de bank. Ik liep voor de bank langs en er waren alleen nog maar zit plekken naast meisjes over. 'Oi, Oi, YD. Schuif op zei ik. Als hij niet ging zou ik hem zelf op moeten schuiven en snel op de bank gaan zitten vlak naast hem.

Rose
Mijn koffer was nog als laaste over. Met grof geweld trok ik haar uit de auto. Ik rende achter bee aan met me koffer. Ik Zette me koffer binnen neer en stelde me aan iedereen voor. 'Hey, noem mij maar rose.' Zei ik vriendelijk en schudde de handen van de meisjes. 'Mmmmh dat ruikt lekker. Wat hebben jullie gekookt?' Vroeg ik en deed de pan open. Ik hielp de meisjes met het eten of iets en ging vervolgens zitten. Bee kwam de keuken in rennen en snoepte haast van het eten. Ik sloeg op zijn kond. 'Hey dont toughe it.' Zei ik speels. En trok hem half terug aan zijn hand. Ik gaf hem een vlug kusje op zijn wang. Ik zocht naar de slaap kamers. Ik vond een bed voor bee en mij. Ik legde netjes mijn koffer daar en pakte al wat handige spulletjes uit. Er stond een staande spiegel. Ik keek er in naar mezelf en aaide over mijn buik heen om me kleren recht te strijken. "Shit, de manager heeft gelijk. Ik ben iets dikker dan eerst." Zei ik betreurt tegen mezelf. Ik pofte me shirtje op zodat het niet op zou vallen. En liep naar de eet kamer. Bee was aan het rond dansen. 'Bee food time!' Zei ik en ging op een van de stoelen zitten.
Het eten was heerlijk ik had zelfs twee keer op geschept. YD had verloren ik liep naar de keuken. 'Zal ik je dan maar helpen?' Vroeg ik lief en hielp met afdrogen. Yu was buiten aan het roken. Toen hij terug kwam zaten we gezellig op de bank. Ik zat naast bee en legde mijn hoofd op zijn schouder.

Plume
Ik was lekker op de bank gaan zitten. Totdat ik de deur hoorde. Ik keek achterom en zag 3 asians lopen. "Dat meen je niet alleen maar Aziaten jongens hier." Dacht ik balend. Een was heel vrolijk en de andere was serieuzer. De jongen met het lange haar zag er apart en geergert uit. Een viguur waar je geen ruzie mee wilde. En toch kwam zijn geZicht me vaag bekent voor. Waar had ik hem ooit eerder gezien. Agh sinds ik in dat restaurant werk heb ik wel vaker dat gevoel dat ik diegene ken. Ik lied het maar met rust en ging weer recht zitten. Een jongen in het rood begon door de kamer heen te dansen. Ik Hield een hand voor me mond en lachte zachtjes. De jongen kwam naar me toe en stak zijn hand uit. 'Hoi hoi, plume.' Zei ik lief en knipoogde vriendelijk naar de jongen. Achter hem zag ik de jongen met het lange haar dat zig snel omdraaide en ergens anders heen ging.

Even later kwam hij terug uit de kamer met een vest aan. Ik keek hem half scheef aan. Wel voor een tanktop is het inderdaad iets te koud. 'Hihi.' Giegelde ik zachtjes. Ik ging staan en een meisje met bruine pijpenkrullen kwam naar me toe ze zag er heel vriendelijk uit en stelde zig netjes voor. Ik lachte vriendelijk naar haar en bekeek haar haren. 'Oooh wat moooi!' Zei ik bewonderend. 'Had ik maar dat krullerige haar.' Zei ik en maakte een korte hairflip met mijn zacht roze lange stijle haar dat aan de achterkant helemaal onderin zat vast gebonden tot een staartje. Eerder leek het er op alsof me haar los zat omdat het elastiekje vrij laag zat. 'En die andere motor is van?' Hoorde ik plots iemand zeggen. Ik stak eerst me vinger op. 'Meeeeeeh~' riep ik daarna.

Een jongen met een duister look kwam naar me toe gelopen samen met Katy. 'Hoi, hoi, ik ben plume.' Zei ik lief en schudde zijn hand. Ik streelde door me haren heen en keek hem lief aan. "Wat een schatje!" Dacht ik. 'Ooh was het eten al klaar?!' Vroeg ik aan Katy en stond op. Ik botste een beetje per ongelijk tegen Yidae aan. 'Ooh sorry.' Zei ik en help met het eten op tavel zetten daarna ging ik ook zelf zitten.

De jongen met het lange haar ontweek mijn blik en alles. Maar dat deed hij ook bij Katy. Hoewel die verder van hem vandaan zat. Het eten was heerlijk.

Ik ruimde niet af dat was ik wel even zat na mijn werk. Ik ging even op de bank zitten en rende daarna naar de keuken toe en pakte een natte handdoek en Rolde deze op. Daarna sloeg ik met de punt van de theedoek op Yidae zijn kond. Je hoorde duidelijk een dikke pats. 'Hihi.' Lachte ik en probeerde me te verstoppen achter het halve muurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyma maa 09 2015, 15:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

De meid met rode haren was dus de eigennaar an de motor 'girl nice one' zei ik en glimlachte zachtjes.

Ik bedankte rose dat ze me hielp. hierdoor lette ik niet op wat er achter me gebeurde. ineens kreeg ik een tik tegen mijn kont aan. ik draaide me om en keek recht in de ogen van Plume. 'Hey you little one!' zei ik en pakte de handdoek die rose beed had en rode deze op. 'kom hier' zei ik en zwiepte de handdoek heen en weer. langzaam en drijgent liep ik op der af. Ik liep langs het muurtje en nu stnd ik naast der. ik sloeg heel zachtes tegen haar kont aan

Toen ik de vuilness buiten zette zag ik Yu staan roken. 'oeeh!' zei ik en keek naar zijn peuk. 'nope je mag niet roken Yi niet roken is slecht voor je highpitch!' zei ik tegen mezelf in een soort van manager achtige stem. daarna liep ik naar binnen toe. Ik was naast plume gaan zitten tegen de rand van de bank aan. Yu kwam binnen en wilde naast mij zitten. Ik keek hem aan en wacht tot hij iets zou doen. En dat deed hij ook. Hij duwde me opzie met gemak. uurrgh waarom ben ik zo licht of hij zo sterk. Nu zat ik tegen plume aan en Yu tussen mij en de armleuning. Ik vond het best awkward ik ahd geen probleem met mensen die ik niet kendne. Maar om nu bijna op haar schoot te moetne zitten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Rose was tegen me aan gaan liggen en ik pakte der stevig beed. Ik verveelde me een beetje dis ik pakte Rose haar hoofd beed en duwde haar van me af daarna zette ik me tanden zachtjes in haar nek. Me hand had ik op haar buikje gelegd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

Ik bekeek de Yu en de rest rustig en zagwat ze deden . 'hoe gaat het me delle' Vroeg ik uiteindelijk toen hij ook zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Emptyma maa 09 2015, 18:20

Yu
YD kwam naar buiten zetten om de vuilnis weg te gooien. Ik zag hem niet aan komen dus blies ik in zijn gezicht. Normaal was dat niet mijn stijl om dat te doen. 'YD~!' Zei ik en trok hem naar me toe terwijl ik een arm om zijn nek heen deed. 'Wat zij je over roken?' Vroeg ik terwijl ik nog een trekje nam en deze langsaam uit blies. De sigaret stak tussen mijn lippen door. Met me vrije hand aaide ik door zijn bol heen. 'Voor het eten riep ik je YD meerdere keren zelfs maar je gaf geen geluid? Heb je je piepertje in geslikt?' Vroeg ik plagerig omdat hij het had over hoge noten. 'Ik slaap bij jouw.' Zei ik nogmaals. 'Leuk he?!' Ik leid YD los en lachte kort met nog de sigaret tussen mijn lippen.

'Had ook best op je schoot willen zitten hoor maar ik ben zo zwaar.' Zei ik tegen YD en grijnsde. 'Kuche, kuche kuche kuchhgg.' Ik hield een gesloten vuist voor me mond.

'Hoe het met Delle gaat?' Herhaalde ik haar vraag. "Had haar nog niet eens gedag gezegt." Dacht ik en zoog even aan mijn snakebits. 'Nou, had hem op gegeven voor zoon wens geval tv show. Dus nu mag hij een nieuw verguurtje van Disney in spreken.' Vertelde ik half en ging onderuit gezakt Zitten op de bank. Mijn benen deed ik wijd uit elkaar. Tegen YD zijn knie aan. Ik legde een arm op de rug leuning neer. Dus niet te letterlijk over YD zij. Schouder heen. 'Komt er nog wat op tv?' Vroeg ik. 'Kuche kuch kugh'

Plume
'Vind je?' Zei ik er snel achter aan. 'Had liever een(noemt nog grotere moter merk op) gehad.' Vertelde ik en strekte me uit terwijl ik nog een keer gaapte.

Ik voelde een tik tegen me aan ik sprong naar achteren en maakte een zacht kreetje. Ik rolden snel me theedoek op en sloeg nog harder met de natte punt tegen Yidae zijn buik aan. 'Wat sla jij zegt zeg!' Zei ik uitdagend en tikte nog een keer tegen Yidae aan. Mijn haar bewoog sierlijk mee zodra ik de slagen probeerde te ontwijken.

Yidae kwam haast op me schoot zitten. Ik probeerde op te schuiven maar dat ging niet. De jongen zat echt zowat op een been van mij. 'Denk niet dat we met zijn vijven op de bank passen.' Zei ik en stond half op maar dat ging niet makkelijk doordat ik klem zat en belande weer terug naar achteren maar dit keer niet op de bank maar op iemand zijn schoot.

Rose
Yidae trok de thee doek uit mijn handen en speelde met het meisje plume. Ik grinnekte en keek plezierig naar het stel.

Ik was licht verbaast toen bee me van zig af duwde. Ik keek toe en niet veel later kreeg ik onverwachts tanden in me nek. 'Iiiik!' Zei ik geschrokken omdat ik het niet verwachte. Mijn nek kromde ik naar bee toe. Zodat hij minder ruimte had om te bijten. 'Moet jij mij weer steken bijtje!?' Zei ik in het Engels en gniffelde zachtjes. Ik pakte bee beet met bijden armen en kroelde zachtjes door zijn haar heen. Zijn hand lag lekker op mijn buik. "Shit mijn buik" dacht ik een beetje te laat en geschrokken. "Waar moet ik die laten." Ik pakte bee zijn hand vast en legde deze op mijn boven been. Dicht bij mijn kruis maar niet al te dicht bij dat het zou op vallen. Gewoon gepast maar ver genoeg voor bee. Ik probeerde naar de rest te luisteren maar dat ging moeilijk met zoon lekker ding naast je die haast en me oor zat te heigen.


Laatst aangepast door Timeless op ma maa 09 2015, 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Last day of our holiday - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Last day of our holiday
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: