cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Last day of our holiday

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptyma maa 09 2015, 18:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'hehe das waar daar was hij zo fan van' zei ik en keek hem aan 'nou straks ontmoet hij zijn prinses nog' ik gin ook beter zitten toen Yu begon over de TV lachte ik 'we hebben geen TV.' i kdeed me handen omhoog en zwaaide ze heen en weer om te laten zien dat we geen TV hadden. 'dus dat word elkaar vermaken!'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Plume daagde me uit en natuurlijk ging ik er op in. Na even een paar tikken ontvangen te hebben en haar wat zachte terug hebben gegeven. Pakte ik der op en gooide me over me schouder heen 'Dat ik je niet hard sla wil niet zeggen dat ik rustig met je om ga' ik draaide een rondje en daarna zette ik haar naar bij de bank. Snel trok ik de natte handdoek uit haar handen 'deze is nu van mij'

Yu pakte me beed. en blies de rook uit in me neus. ik haalde diep adem.  'Wat zij je over roken?' ik lachte. Heb Jay beloofd niet weer te gaan roken. Vanwegen mijn highnotes die ik moet halen tijdens het zingen. zuchte ik. Hij wreef door me haren heen 'awwwh!' zei ik en pakte zijn hand beed. 'Je knokels doen me zielige hoofdje pijn' ik deed net of ik heel veel ijn had hetwas extreem overdreven geacteerd.toen hij vertelde dat hij me een aantal keer geroepen had zuchte k 'Sorry dat ik niet reageerde ben best wel moe heb weer bij me paard geslapen inplaats van een bed' zei ik en strekte me rug. 'maar is chill hoor dat je bij me slaapt' zei ik en liep aar binnen toe toen hij me weer los lied.

Plume vertelde dat ze een kawasiki wilde. 'oh Katy had een kawasaki ninja' zei ik zonder te lachene. ik knikte dat die zeker wel stoer waren. 'pff ik houd het wel op een Paarde kracht en niet enetje die op kan trekken tot de 300'zei ik.

'Denk niet dat we met zijn vijven op de bank passen.' zei plume toen we daar opgepropt op de bank zaten. Ze probeerde op te staan. hierdoor werd ik meer naar Rose gedrukt door Yu zijn benen die heel wijd zat. Plume knalde weer terug naar achtere nu recht op me been. 'oh daarom gaan we maar stapelen?' zei ik toen ze op me schoot zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee
ik lied haar aan ma haren vriemelen.
Ze legde me hand op haar bovenbeen. MAar daar wilde ik neit zitten. Dan werd ik nog horneyer dan ik al was. Weer legde ik me hand op haar schattige buikje en legde me kin op haar schouders. ik ademde expres was lager dan normaal. Echt aandacht voor de rest had ik niet meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptyma maa 09 2015, 20:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
yidae tilde me plots op en draaide wat rondjes met me terwijl ik over zijn schouder heen lag. 'whaaaaahiiiiie!!' gilde ik overdreven. 'Dat ik je niet hard sla wil niet zeggen dat ik rustig met je om ga' zei hij. ik spartelde met mijn beentjes en probeerde in zijn buik te kietelen. 'pas op dadelijk komt me eten omhoog!' zei ik meisjes achtig, ik voelde dat mijn borsten pijn begonnen te doen aangezin ik op zijn schouder lag en ik eigenlijk nog niet helemaal volgroeit was. kwa vrouwelijke groeiingen dan. gelukkig zette hij me op de bank neer. ik kwam even op adem. plots werd mijn theedoek uit mijn handen gegritst. 'noouuuuh!!!' zei ik en stond op en trok aan de thee doek. ik ging weer half zitten op de bank met nog de theedoek in mijn handen.

'pff ik houd het wel op een Paarde kracht en niet enetje die op kan trekken tot de 300' zei yidae. 'hoezo? zwakke maag?' vroeg ik en keek hem plagerig aan. ik stont op en veerde weer terug. 'oh daarom gaan we maar stapelen?' zei yidae toen ik op zijn schoot belande. 'oooh ja echt wel!' zei ik zelf verzekert en wiebelde met mijn kond heen en weer en leunde uitgebreid naar achteren toe. met een hand rijkte ik naar achteren en streelde door zijn haren heen. de jongen naast hem zat als de dood geergert te kijken. waarom wist ik niet. ik speelde met de jongen waarvan ik op zijn schoot zat. (plagerig flirt gedrag) 'whuuuutt geen tv ZEG JE?! omg nu moeten we echt elkaar vermaken.' zei ik op de foute manier. en keek met een smile opzij naar yidae. terwijl ik nog op zijn schoot zat. 'dus jij kan goed paartrijden?' vroeg ik er achteraan en schoot in de lag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'aaaaah zielepoot konijntje toch!!' zei ik gespeelt en sneu en knuffelde hem haast vijn. ik draaide een ronsje met hem en lied hem even later los. 'ai, buitenslapen is niet goed.' herhaalde ik hem en klopte steunent op zijn rug.

het meisje dat ik herkende van iets begon de een of andere manier mij te iriteren. hij zat aan YD en deed best flirty wat ik niet kon uit staan. ik deed mijn armen over elkaar heen en probeerde er niet naar te kijken. 'GEEN TV!!' zei ik verbaast. 'toch wel een radio he?!' ik kwma lichtjes overeind toen ik dat zij. 'bah... dat word veel sporten en trainen.' mompelde ik en legde mijn voeten op de bijzet tavel. 'iemand kaarten mee genomen of gaan we al naar bed?' zei ik en keek bij het laaste woordje naast me recht in YD zijn ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik omhelste bee terug. hij legde zijn hand weer op mijn buik. ik keek hem aan en trok ene scheef mondje. 'noooh my belly.' zei ik sneu en pakte zijn hand weer vast en legde deze op mijn middel. bee had zijn kin op mijn schouder gesteunt. ik gaf hem een zacht kusje op zijn neusje. 'hihi, horny bee!' zei ik inplaats van honny. '(engels) jij moet maar effe wachten.) zei ik lief. en tikte op zijn neusje. 'jammer dat we gene tv hebben. dan maar de hele avond spelletjes doen!!' zei ik blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptyma maa 09 2015, 21:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ik pakte der hand beed toen ze handdoek weer porbeerde te pakken. 'zo zo nono deze is echt van mij'  zei ik zonder te lachen en friemelde de handdoek tussen haar vingers uit. Ik hield de handdoek hoog boven me hoofd.

'naah haat snelheid, Een paard kan je nog tegenhouden als het te snel gaat.' zei ik vrij serieus.
Plume bonkte nog een keertje hard op mijn schoot. Ik beed op me liep. Ze was mega licht dus veel last had ik niet van der 'oooh ja echt wel!' zei ze zelfverzekerd. ik keek der aan. 'Dan wel stil zitten' ze leunde naar achtere en friemelde aan me haren. Ik pakte der polsen beed en deed ze terug naar voren. Ik vond de ''geen TV'' probleem niet erg. Thuis zat ik ook noit achter de TV. ' omg nu moeten we echt elkaar vermaken.' kwam er uit de mond van de meid voor me. Ik lachte zachtjes en binnen monds op de opmerking. Ze keek me aan maar ik keek haar weer zo serieus mogelijk terug aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Toen ze weer over het paardrijden begon keek ik der aan. en glimlachte zachtjes 'Jah ik ben goed in rijden' zei ik en knikte
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik ging beter zitten zodat ze niet op ee nbeen zou zitten. ik draaide me om naar Yu om te luisteren. . 'iemand kaarten mee genomen of gaan we al naar bed' Yu keek me recht aan 'Aawh honey was dit nou een uitnodiging om vroeg naar bed te gaan' ik knipoogde en deed daarna net of ik verlegen werd
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

katy sprong gelukkig overeind en vertelde dat ze kaarten bij had

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

ik lachte hard toen ze allemaal zo geschrok teageerde op Yidae na. Van hem wist ik dat hij nooit TV keek. Het enige wat hij ded was soms computeren en muziek luisteren, Mee uitgaan met zijn zussen en die films mee kijken als ze hem weer in een van hun slaapfeestjes hadden gewikkeld. Maar de rest reageerde zo gescrokken 'Jah radio hebben we wel!' zei ik blij. Ik keek naar het tweetal naast me die bijna elkaar op aten. Ik hoorde iets over kaartspellen. 'Jah die zijn hier wel heel veel.' ik stond op en liep naar een kast toe ne trok hem open 'kijk maar' zei ik blij en trok er spel kaarten uit. Ik had twee stapeltjes bij 'Zullen we dan maar gaan peste?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

ik hoorde wel dat ze allemaal terleur gestelt waren op iets maar hey.. Rose! this bee is horny! Ze legde me hand weg 'But I like your belly its so cute and loveble' zei ik en legde me hand voor de 3de keer terug. Deze keer  deed ik me pink onder haar truitje atans ik zocht haar huid op. 'jij moet maar effe wachten.' zei ze en ik keek der aan 'Dus vanavond ben jij van mij?' vroeg ik der dan kon ik wel wachten.!

ze hadden kaartspellen uit de kast gehaalt. Maar ik wlde neit mee doen en hield rose extra stevig beed

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Draakje

Ik wilde de jongens smse dat ik een dag eerder zou kunenn komen omdat ik gefaalt had in een wedstrijd en waarschijnlijk die finale niet zou halen. Maar ik kon ze niet berijken geen van allen. Ik haalde me schouders op ze zouden het wle naar hun zin hebben daaro. Als der maar niks is gebeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptyma maa 09 2015, 21:33

whooohooo hurny bee

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'maybe~' zei ik lief. 'noooh by belly is not cutey eand loveble!' zei ik en pakte zijn handje vast. 'bee what do you like about my belly?' vroeg ik nieuwschieirg en probeerde me buikje in te trekken.

'jajaaah ik wil ook mee doen!!! harten jagen en ezelen en en en (noemt nog meer kaart spellen op) ik wlde op staan om de kaarten aan te pakken maar bee hield me tegen. ik belande vol op zijn schoot.' nou bee!' zei ik serieus. en probeerde me los te krijgen uit bee zijn wurg houding.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
yidae pakte mijn hand beed en probeerde de theedoek weer af te pakken. ik giegelde en probeerde het terug te trekken. zijn handen waren best goed verzorgt voor een jongen. ookal waren ze hier en daar ruw (paart rijden ofzoiets)
ik ging staan en probeerde het te pakken. ik hield zijn schouders beet en probeerde op hem te klimmen. niet dat het makkelijk ging. na een lange tijd gaf ik het op. 'niet eerlijk jij bent veel langer.' zei ik blies me wangen lichtjes op.

'oeeeh, zou graag wel eens les willen hebben van iemand die geod kan paart rijden.' zei ik en glimlachte naar hem. 'hoezo stil zitten.' als een rijder hobbel je toch mee?' zei ik kalmpjes plezierig en bleef even stil zitten. yidae pakte mijn hand vast. 'ooh, i saw your smile!' zei ik zachtjes en prikte in zijn wang. 'omg jij hebt bolle wangetjes!!' ik pakte met bijden handen zijnw angen vast terwijl ik me half om draaide. ik speelde met zijn wangen en glimlachte. toen de jongen naast yidae iets zij begon hij haast te bozen. ''nee zeg niet dat ze bijden gay zijn.'' dacht ik en bleef lekker zitten op yidae zijn schoot.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'gelukkig kunnen we teminsten nog en radio aan zetten. zei ik opgelucht. 'Aawh honey was dit nou een uitnodiging om vroeg naar bed te gaan' zei yidae en kantelde zijn hoofd. ik keke hem liht geschrokken aan. ''Fu~uk werd hij nouw verlegen?'' dacht ik stiekempjes. 'jaaah jonge voel me erg moe na al dat geslaap in de auto.' vertelde ik en zakte nog meer onderuit met me benen nog wijder uit elkaar en ging op YD zijn schouder liggen met mijn voorhoofd. 'denk dat hij zijn prinsesje gaat missen.' zei ik en keek naar katy. 'sorry voor de late reactie.' zei i kill en sloot me ogen even.
toen ze ene kaart speletje pakte stak ik mijn hand uit. 'gooi eens eentje?' zei ik en reeg een van de kaart pakjes. ik opende hem en zag Fu~uking holly naakte vrouwen op het kaart pakje staan. 'Fuuu~~uk!!?' zei ik verbaast en lied er eentje aan Yidae zien.


Laatst aangepast door Timeless op ma maa 09 2015, 22:03; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptyma maa 09 2015, 21:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Draakje

Ik lag in me hotel en keek naar me mobiel. niemand had nog gereageerd of iets laten weten. YD had beloofd te smse als ze aan zouden komen. Ik draaide me vermoeid om. het was best koud in dit hotel. En ik had in een van de gevechten flinke klappen opgevangen waardoor ik de wedstrijd er na niet mee kon doen. Deze had ik dus automatisch verloren Wat een gezeik.. omdat die gast me een fucking lichte herseschudde sloeg zou ik bijna uit het tournooi liggen. En ik had dat eind geld nog wel zo hard nodig om voor me oma te kunnen blijven zorgen.

Ik zag het adress liggen van het huisje waar we heen zouden gaan. Ik moest er zelf heen op me motor. Gene probleem. ik zocht wat informatie op. Maar tot me verbazing was er geen infromatie te vinden over de buurt daar. Het was net een gat. ik las wel over hotels en dat soort dingen rond de ski piste maar niks anders. Geen vallei of huisjes bungelo park,  En de andere hadden ook al niet gereageerd. Wat was er gaande..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

Yu. Mijn vriendje was vandaag op vakantie gegaan. Ik had echt dol graag meegegaan. Alleen ik kon me werk niet meet afzeggen. Hier baalde ik echt van. Yu nam afscheit van rex en ook van mij. Ik moest echt me best doen niet te gaan huilen. Dus ik hield me groot. Tot ik de auto weg zag rijden en Rex begon the huilen op zun hondjes. De tranen rolde over me wang. Ik draaide me om en.drukte me gezicht in de jas van me papa .'hij komt wel terug hij gaat niet weg voor altijd' zei hij en wreef over mijn achterhoofd. ' maar ik ga hem zo missen!!' snikte ik.

Die dag moet ik dus gewoon werken. Toen ik thuis kwam had ik nog steeds niks gehoord van yu of wie dan ook. 'schatje ze hebben he gewoon naar hun zin!' steldse me ma me gerust en lachte lief. Maar rex... Die was nergens meer te vinden. Sinds het moment dat ik naar werk was gegaan was rex ergens heen gegaan. Me ouders zeiden dat Rex vast ergens in huis was bezigmet zijn Rex dingen. Ik zuchte en hield me mobiel in me hand voor het geval Yu zou bellen. De tv stond zachtjes aan. Me ouders waren een bordspel aan.het doen ik had geen zin om mee te doen. Ik wilde gewoon op de bank tegen yu aan liggen en in zijn arme in.slaap vallen. Ineens besefde ik me dat ik Yu echt miste en niet zou weten wat ik moest doen. Als die jongen iets zou overkomen. De oude boere klok in de kamer sloeg tien uur. En letterlijk met elke clockslag werd ik moeier. I sjockte de trap op en keek even in de kamer van yu. Het was echt en tering zooi eb tussen

Lag Rex verstopt. Hij trilde en huilde bijna. Toen ik binnen kwam. Zette hij zijn rug op wn probeerde alle spullen van Yu te beschermen. Ik ging op me knieen ziteen en begon langzaam te praten tegen rex. Ik was echt heel.slecht met hknden en zeker als ze zoch zo groot maakte. Maar een.hondje zo zien was erger dan dat ik bang was. 'Hij komt wel thuis!' zei ik zachtjes. 'ik miss hem ook' ik lied me hoofdzakken. 'wil je anders vanavond bij mij in bed rex?' ik merkte dat de hond iets calmeerde. Voorzichtig lachte ik door ne tranrn heen. 'hij is maar voor even weg' rex liep op me af en drikte zijn sneut tegen mij aan. Ik pakte hem beed en drukte me gezicht in zijn zachte vacht. Zo zaten we en tijdje tot me ouders omhoog kwamen. 'kom lulutje ga naar bed' ik glimlachte en poeste me tanden. Ik had hard gewerd dus even douche eas ook geen slecht idee. Ik stapte onder de douche en niet veel.later voelde ik oets harigs tegen me benen aan plakken. Bet eas rex die mee onder de douche wilde. Ik kon me niet herinneren dat hij dat vaker deed. Zeker niet bij mij. Ik waste rex en daarna droogde ik obs beide af. We waren bijna 2 uur verder. In die twee uur had ik mijn mobiel niet in de gaten gehouden. Toen ik klaar was en naat bed liep volgde rex me en sprong ook in me bed. Ik glimlachte. Misschien is.die hond nog niet zo erg. Ik.zocht me mobiel. I had wel een paar berichtjes maar geen van yu. Ik lag op me rug met rex tegen me aan. Me mobiel had ik tegen mijn hart gelegd. Na nog een half uurtje

Wachten kon ik het niet meer uittaan en probeerde yu te bellen. Ik.kreeg hem niet te pakkeb de telefoon centrale zei dat het mobiele nummer niet bestond. Ik belde mellanie op en vroeg naat rosette haar nummer. Ook haar kon ik niet berijken. Ik probeeerde het nog een paat keer maar alle nummers waren buiten gebruik of bestonden niet. Der was nog maar 1person over om te belle en dat was doe sjaggie drake. Ik wilde hem liever niet bellen, want hij wqs grwoon een sjaggie hartloze klootzak. Als ik die wek aan de telegoon zou krijgen zou ik waarschijnlijk helemaal onder gesnauwt worden. En daar had ik geen zin in. Ik wacht een keek naar het mobiele nummer. Toch maar belle. Zei ik om me zelf moet ik te spreken. 'Hij kan je toch niet slaan en anders beschermt rex me vast wel.' ik wist niet dat rex van drake afkwam!. Ik belde het mummer en trilde een.beetje. Dit nummer ging wel over en al snel nam een slaperige stem op 'jah wat' zei hij kortaf. Ik schrok 'sorry' zei ik en rex blafde even.  Ik hoorde me pa roepen uit de.slaapkamer naar rex toe dat hij stil moest zijn. Ik.glimlachte zachtjed 'sst rex' zei dn aaide hem over zijn neus. (lees drake voor telefoon gesprek). Het was raar om zun telefoon gesprek te hebben met drake.. Hij was liever en klonk net zo bezorgt als dat ik was. In al die jaren dat ik bij hem in de klas had gezeten had ik nog nooit zo veel met hem gepraat. Als.hij zo is snap ij dat yu er zo vaak baar toe ging enzo." Wat heeft.me.vriendje toch lieve vrienden." dacht ik.

En met die gedachte rolde in mezelf op. Ik sloeg me arme rond rex.. Deze voelde minder fijn dan yu. En rex knuffelde me niet terug zoals yu altijd deed. Na even viel ik in slaap

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee
'bee what do you like about my belly?' kik aaide haar buikje 'everthing its so soft and huggeble!' zei ik en pakte der steviger beed.

utieindelijk leid ik der maar los zodat ze mee kon doen met het kaartspel. Ik ging op de rond zitten en keek mee. Ik probeerde zo goed als het kon Rose te helpen maar ik snapte er niks van.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'denk dat hij zijn prinsesje gaat missen.' zei yu ineens. Ik glimlachte 'zou het!' glimlachte ik verlegen. Yidae ving het gesprek op en praatte meteen aan een stuk door tegen me ik reageerde lachent.

'gooi eens eentje?' zei yu toen ik de kaarten te pakken had. ik gooide de bovenste naar hem toe n zijn reacite was te geweldig. 'nog nooit een naakte meid gezien' lachte ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ze probeerde om me te klimmen om de handdoeke te pakken. ze zeurde over mijn grootte 'en dat voor een asian eh!' grapte ik.

'oeeeh, zou graag wel eens les willen hebben van iemand die geod kan paard rijden' grapte ze. Ik keek der droog aan. 'op welke manier bedoel he dat eh!' zei ik 'hoezo stil zitten.' als een rijder hobbel je toch mee?' ik keek der aan 'haha dan hobbel ik en niet de ander' zei ik terwijl ik me haar fixte wat ze door de war had gedaan.

Ik acteerde me bolzen naar Yu toen hij aandacht vroeg 'jaaah jonge voel me erg moe na al dat geslaap in de auto.' was zijn reactie. Ik keke hem serieus aan en lied hem tegen em aan liggen. Hij duwde mijn benen tegen die van Rose aan.

'omg jij hebt bolle wangetjes!!' zei ze en pakte me wangen beed. ik lied haar even gaan. Ik ving op dat Katy nog steeds date met Delle. Ik keek Katy aan 'gull!! good job, nog steeds met hem aan het date Geef het neit op eh!' zei ik en knipoogde 'Als delle je niet meer wilt kom maar naar mij' ik glimlachte en deed net of het een grap was. maar eigenlijk meende ik het. Ik ging met katy om omdat ik haar leuk vind niet zoals bij die vriendinnen van me zusjes. Katy keek me aan 'jij nog aan het date geslagen dan' ik schudde me hoofd. 'nee man die vriendinnen van me zusjes jagen iedereen weg.' katy lachte 'poor boy. ga je nog met zo veel meiden om en je krijgt er zelf maar geen.' ik keek der pijnlijk aan. Plume was nog steeds met me wangen bezig. Ik had het al die tijd toegelaten maar daarna blies ik me wangen op zodat ze ze los moest laten omdat yu me een stel met heerlijk kaarten lied zien

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

'zo die mogen er wel zijn, die afbeeldingen weet ik wel goed te gebruiken' zei ik en keek met grote ogen. Ik voelde me lens fout gaan zitten omdat ik meogen te groot maakte. comisch een asian met grote ogen!. 'geef me is een A's' zei ik en pakte het doosje. 'aawh een blonde' zei ik terleurgesteld. enstopte ghem terug, me ogen begonnen tebranden. ah kut lenzen. ik tilde plume op 'momentje ff me lenzen uit doen' ik deed me lenzen uit. Nu was het voor het erest dat ik uverhaupt met blauw ogen bij iemand anders was dan em familie. Ik deed kleur lenzen in omdat ik die opmerkingen altijd zo kut vond. Deze keer pakte ik een stoel van de eet tafel en zette deze neer zodat ik niet weer met plume op me schoot hoefde te zitten. Ik pakte een set kaarten aan die Katy uitgedeeld had en bleef voornamelijk naar de tafel en kaarten kijkenk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 16:34

Yu
'Ja natuurlijk mist hij je. Al sinds het moment dat je ziek werd en niet meer naar school kwam. Hij bleef maar dorenroosje kijken.' Zei ik en zuchte hopeloos hoevaak ik naar die film had moeten kijken samen met hem. Mijn blik in mijn ogen stonden echt verveelt.  'Als delle je niet meer wilt kom maar naar mij' Zei hij. Ik keek hem vel aan en pookte in zijn buik. 'Eehy, hou jij je een beetje in?!' Zei ik en gaf hem een lichte tik op zijn achterhoofd. "Katy was van Delle en niemand anders nog daar aan komen." 'nog nooit een naakte meid gezien' lachte katy. 'Tshu, twee levende stuks was meer dan genoeg voor mij.' Zei ik en stopte het naakte kaarte gou weer terug. 'Hier vermaak je jezelf hier maar mee.' Zei ik en gaf de kaarten aan YD. YD pakte ze aan en haalde een blonde griet er uit. 'Beter dan zwartharige of asians.' Zei ik en keek weer weg van de kaart net het blonde meisje er op. YD stond op en ging naar de badkamer of iets. Ik keek hem na. "Fu~uk." Ik keek langsaam naar links en zag daar het meisje met het licht roze haar. Snel keek ik naar de grond. "Weg wezen hier." Ik stond op en liep naar mijn kamer toe zonder wat te zeggen. Sloot ik de deur. Ik knielde neer bij mijn tas en haalde er een pluizig beestje uit. Rustig ging ik op het bed zitten en staarde naar het pluizemonstertje. Voorzichtig kneep ik er in. 'Kepieeephu~' zei het beestje. Met mijn wang gaf ik hem een paar kopjes. 'Ssssst.' Fluisterde ik troostend. Het monstertje legde ik op me schoot en ritste me vest open. "Ah koelte!" Kreunde ik zachtjes. Mijn phone pakte ik uit me zak en keek er naar. 'Steeds geen berichtje.' Ik hield hem omhoog. 'Fu~uK berijk.' Schoolt ik en lied me achterover vallen met me rug op de dekens. Zachtjes zong ik een van de liedjes van vixx alleen dan in mijn eigen Japanse versie. Ik lied me gestrekte arm neer vallen waar ik mijn mobiel in vast hield.  'Kepieeephu~' klonk er weer. Blijkbaar was ik met me hand op het beestje neer gekomen. 'Ssst!' Zei ik. 'Oh sorry spike.' Zei ik vertroetelend. Ik keek naar mijn mobieltje. En tikte een sms'je. *ik mis je, hou van je. Xx yu.* ik hield me phone weer in de lucht e drukte op verzend naar Lucy maar kreeg niet echt snel een bevestigings mailtje. 'Waar blijft die 5G als je hem nodig hebt!?'

Rose
'everthing its so soft and huggeble!' Zei bee. Ik keek even verlegen voor me uit 'soft and huggeble?' Verhaalde ik hem zachtjes. Ik voelde me licht gevlijd en sloot even mijn ogen terwijl ik rond de bijzet tafel ging zitten. 'Welk spelletje gaan we spelen?' Vroeg ik aan Katy die met de jongens aan het praten was. 'Plumeee~ doe je ook mee?!' Vroeg ik. Plume knikte en ging op haar knieën zitten bij de tavel.

Plume
'Jah jij moet je schamen voor een asian om zo lang te zijn.' Zei ik zelf verzekert en keek hem recht aan.

'op welke manier bedoel he dat eh!' Zei Yidae ik glimlachte. 'Licht er aan wat jij het leukst vind.~' zei ik speels en draaide me vinger rond een plukje haar van Yidae en lied deze weer los. 'Hihi, licht er aan wie de ruiter is.' Zei ik en hield een hand voor me mond. 'Hihihi.'

De jongen naast Yidae ging tegen zijn schouder aan liggen. "Dawh." Ik luisterde naar de zussen en vriendinnetjes verhaal van hem. 'Waarom probeer je geen jongens als alle meiden worden weg gejaagd?!' Stelde ik voor. En keek hem plagend aan. Toe. Zij zijn wangen op blies sloeg ik met twee vlakke handen op zijn wangen zodat het lucht er uit plofte. 'Hihihi.'

'Wat is we mis met blond?' Vroeg ik En maakte een korte hairflip. Yidae leek moeilijk te doen met zijn oog. Hij tilde me op. Ik ging staan en hij liep even weg. Later kwam hij terug met vel blauwe ogen. 'Huh?! Jij ging toch je lenzen uit doen?' Vroeg ik en keek hem met een gekandelt hoofd aan. 'Staat je wel goed' vervolgde ik. Yidae ging op een stoel zitten. Ik nam de bank in beslag en ging met me voeten opgetrokken er op zitten. De jongen naast me stond op en liep beetje gehaast weg. 'Huh?' Mompelde ik zachtjes. Rose vroeg of ik ook mee deed. Ik klom van de bank af en ging op mijn knieën op de grond zitten aan de tafel. Ik pakte ook een setje kaarten. En grijnsde breed toen ik ze zag. "Tjha flut kaarten zijn ook leuk"


Laatst aangepast door Timeless op di maa 10 2015, 19:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 18:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

*kijkt toe*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

ik stak me tong uit op haar lengte opmerking.

'ligt er aan wat jij het leuks0et vind.' grapte ze ik keek der droog aan 'Paardrijden met een echt paard het lieft een Fris omdat die veel krachtiger lopen dan een volbloed.' zei ik seriues.

ze sloeg me wangen en ik glimlachte zachtjes

toen ik terug kwam begon ze over me ogen 'Jah heb kleur lenzen zodat mensen niet gaan zeuren over me oogkleuren. En dan geloven ze niet meer dat ik 100% koreaans ben' zei ik en deed me haar goed.

yu was al weg gelopen. Wat zit hem dwars de laatste tijd. Wat irritant. Net als bee ik dacht dat hij druk was.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'twee maarzo karig' lachte ik. Toen Yidae opstond ging ook Yu weg. ik keek hem verbaast. Ik zocht oog contact met plume om te vragen met gebaren wat hem bezielt en waarom hij zomaar weg gaat.

'jokeren? of pesten?' reageerde ik op de vraag van rose
ik deelde de kaarten uit. Alleen plume, Rose en Yidae deden mee. Maar dat wilde neit zeggen dat het niet gezellig was

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Draakje
Rond 11 uur sloeg im de latpp dicht e  lied me.hoofd op de tafel.bonken. Met een dieoe zucht sloot ik even me ogen. ' ik geef het wel op' zuchte in tegen een.knuffel die me aanstaarse 'ik het zoek morge wel verder'.

Op me mobiel kon ik geen informatie vinden over de vallei. Dus uiteindelijk had ik james zijb oude laptop gepakt.om te zoeken. Ik was zelf geen.held met laptops maar ik was james toch dankbaatr. 'leen deze maar drake dan heb je nog wat te.doen on het hotel' had jay gezegt.mokkend had om de laptop aangepakt. Nu was in er toch wel blij mee. Zelf ben ik een hel met laptops dus voor ik er qxhter kwam dat de batterij leeg ws en im hem.dus.moest opladen net als een mobiel was er al weer 1 uur voorbij.Het was toch een leuk tijdsverdrijf. Ik had vele.oude fotos van jay bekeken. Sommige waren zi sjanat en lelijk dat ik de slappe lach had gekregen. Ook nummers die hij nog nooit uitgegeven jad stonden er op. Alleen ook op de latop kom ik geen.infromatie vinden over de vallei. Langzaam.gaf ik de hoop op. Het was ook een huisje van een familielid van iemand die mee gingn of. Ik plofte op me bed en gelijk met dat ging me mobiel af. Het was een onbekent nummer. 'ja wat' gromde ik vermoeit. Ik hoorde een trillend meisjes stem eentje die me bekent voorkwam 'met Lucy, ik ben blij dat ik jouw wel kan berijken is Yu in de buurt' ratelde het meisje ze klonk nerveus. Natuurlijk.wis ik wie ze was de GF van Yu. Ze zit al 6 jaar bij me in de klas op der 8ste heeft ze leukemi Gekregen. 'aish ben bang dat ik je moet teleurstellen. Ik ben nog niet bij Yu en de rest'  vertelde ik rustig. 'dus jij kan ook geen concact leggen met hun?' vroeg ik en zachtjes antwoorde ze met een nee. Ik zuchte. 'ik dus ook niet' ging ik verder. Ik hoorde het meisje snikke. 'lucy het komt wel goed der is niks met hem hij is sterk.genoeg  om de boze.oeloe beren aan te kunnen met zijn blote vuisten' zei ik best serieus. Ik hoorde een zachtjes gelach. 'ik ga er woensdag heen dan zal ik er voor zoegen dat hij je sowieso belt of smst!' zei ik om haar meer te troosten. ' dank je Drake' zei ze iets vrolijker.  'Waarom ben jij er dan nog niet. 'Vroeg ze voorzichtig. 'ik heb een tournooi. Met *noemt wapen rangem op*' ik hoorde der gewoon door de telefoon heen nadenken. 'gewoon wapen gevectens. Stokken slaan.als ok deze win krijg ik een witte band en duizens euro! Das altijd mooi mee genomen' legde ik uit. 'aaah' klonk.het door de telefoon heen net of het kwartje gevallen was. Ik.hoorde wat gerommel aan de anderekant. 'Drake? Zijn er nog meer meiden mee?' vrieg ze voorzichtig. Ik.dacht na volgens mij wel. De namen van de personen zijn katy. Plume rose bee yidae. Tayoni is uiteindelijk.zoek geworden en kon niet mee en dan Yu.' zei ik. 'zijn die meide sexy?' vroeg ze. Ik lachte ' ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat yu ies gaat doen met die meiden hoor!' zei ik zo positief mogelijk. ' anders zal ik hem onde zij. Kont trappe' weer moest lucy lichtjes lachen. Nu hoorde ik.het Gehijg en grblaf van een hond ' oh is dat rex?' vroeg ik om de stilte te verbreken. 'jah hoe ken je hem?' vroeg ze verbaast ik hoorde dat ze de hind stil probeerde te krijgen. 'rex heeft de eerste paar weken in mijn bed doorgemaakt. Hyper beesje dat het was!' lucy grinnikde weer ' dat kun je wel zeggen 'lachte ze. ' meid ik ga slapen ik zal ze morge weer proberen te berijken en ik.houd je op de hoogte. Goodnight.' ik hoorde lucy ook goodnight zetten en daarna hing ik op. Het was al weer half 1 en om 5 uur begon me voortraining. Bah dat word trainigngen overslaan!. Ik rolde me met kleren al aan om en viel als een blok in slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 19:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
pesten was niet mijn beste kaart spelletje. omdat iedere gezin of groep weer hun eigen regels hadden. daarm vroeg ik ook naar de regels wat iedereen gebruikte. er waaren verschillende gerbuik mogelijkheiden voor de 7 an de 9 en de As sommige hadden bij de 10 zelfs iets. 'plummmee?' wat zijn jouw regels?' vroeg ik en pakte ook een setje kaarten van de tavel af. yidae kwam terug met mooie velle blauwe heldere ogen. min mond viel even open. 'aaaaah sooo moooi <3' zei ik verlieft. 'kijk dat heb ik nou ook met die van mij. niemand heeft ooit gelooft dat ik paarse ogen heb. dus zeg ik maar altijd dat ik lensen draag hehehhe.' vertelde ik en knipoogde naar yidae.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
katy gebaarde vragend naar mij over de jongen die weg liep. ik hield mijn handen half omhoog dat ik het ook niet wist. rose vroeg naar mijn regeltjes. 'nou, ik win toch meestal wel.' zei ik dapper en stak me neus ietsjes omhoog. 'ik heb zeven alles geven~' zei ik rijmend. 'dan mag je alles op geven van de zelfde kleur en vorm als je zeven is.' legde ik uit. 'okeee laten we beginnen!!' zei ik entausjast. ik had veel jakers naar me toe gekregen. ik vond dat niet erg maar juist leuk dan wist ik presies dat er geen pest kaarten meer in het spel waren en kon ik met me 7ven truck in een keer uit komen. ik kon presies 1 kaart niet kwijd. 'nooooouw!!' gilde ik balend. en stuiterde heen en weer op mijn plaats. ik keek goed naar wat ieder op gooide in de hoop dat ik uit zou komen. ik stak denkent mijn tong uit.


Laatst aangepast door Timeless op di maa 10 2015, 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 19:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'groot gelijk' zei ik en keek rose recht aan en glimlachte.

Het was super gezellig, Ik kreeg me kaarten niet kwijt en zag dat Plume super schattig reageerde toen ze nog maar een kaart kwijt moest. Ik keek naar mijn stapel ik had nog steeds alle 7 de spelkaarten,het waren bijna de zelfde als die ik in het begin had gehad. uiteindelijk gooide ik maar een harte 10 op hierna was Plume aan de buurt

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

ik verveelde me en Rose gaf me geen aandacht meer. Dus ik stapte op en sprong over de bank heen en liep de trap op maar de slaapkamers. om daar gewoon te gaan liggen ofoz

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

Plume had als eerste nog maar 1 kaart over en daarna had ik vrij snel ook maar 1 kaart over. Nu spande heter om wie als eerste uit gooide. gespannen keek ik naar me kaarten en naar wat Plume of Rose op gooiden. Ze moeten die harte 10 verandere en dan kon ik misschien winnen. De spanning was te snijden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 20:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik keek opzij en plots was mijn knuffelbeer weg. ik keek in het rond zoekent naar de bij. maar hij was echt weg gevlogen. 'hoelang denken jullie dat hij het uit houd zonder sex?' vroeg ik en begon al zachtjes te grinneke bij het idee. ik keek rond en zag nu pas dat de meiden ieder nog maar 1 kaart over had. 'heee?' zei ik verbaast. 'hoe doen jullie dat zo snel?' vroeg ik en keek naar mijn kaarten. waar ik niets aan vast kon knopen. Yu bleef wel erg lang weg. 'Yidae, jij bent toch een vriend van Yu? weet jij waarom hij weg liep?' vroeg ik zorgzaam en moederachtig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
katy had ook nog maar een kaart over. met puppy ogen keek ik naar de verdorie harte kaart die er op werd gegooit. 'neeeeeh!!!' gilde ik en stuiterde weer een beetje. ik keek beteutert naar mijn kaart en het getalletje. en wat stondaar op. een vette dikke schoppe tien. 'kwaaah~' gilde ik meisjes achtig en streelde door me haren heen en gooide de kaart in de lucht die opzijn kop op de stapel belande.
'is hij echt zoon type?' vroeg ik toen ze het over de jongen had die vrolijk over de bank heen gesprongen was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik lag op me rug. en keek naar het plavon. ik ging weer recht overeind zitten. 'deze kamer is te klein voor te sporten.' mompelde ik. ik trok mijn boven kleding uit en liep naar de overloop/gang toe van de plaapkamers. daar gin ik op de grond liggen en begon mezelf op te drukken. ik hoorde voetstappen op de trap en keek op toen ik een gedaante zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 20:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

ik keek op en luisterde naar de meiden en lachte. 'Niet lang' zei ik na even.

Plume gooide de laatste kaart op. 'congratz girl!' zei ik.'Gaan we door tot iedereen uit is?' vroeg ik voordat ik mijn kaarte ook op de stapel wilde leggen.

Rose vroeg of ik wist wat er met Yu aan de hand was. Ik keek der aan 'Nee sorry ik weet het niet, Het is een jongen en met jongens kan ik zo moeilijk praten. Er komt bijna niks uit die jongen.. En dan nog als er iets is kan hij naar mij toe komen ik ga niet iemand handje beed houden' Ik glimlachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik had me muziek aan gezet en begon mee te zingen. Toen ik iets op de gang hoorde gooide ik de deur open. En keek wie of wat het was. Ik zag Yu op de gang zitten. hij was aan het trainen. Ik hurkte in de deur opening 'gogogo' zei ik in het japans

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

Toen plume een kaart neer gooide was het een schoppe tien ik glimlachte. Als Rose niks kon doen en als we door zouden gaan. Zou ik als twee winnen. ik keek op toen rose begon over de twee jongens. Bij beide zou ik het zelf niet weten, 'het is jowu vriendje probeer het uit' zei ik en lachte 'kijke hoelang ij het volhoud' ik lachte. en keek naar Yidae.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 20:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'hihi, hoelang denk jij?' vroeg ik als een soort van weddenschapje. 'ik hoop 24 uur.' vertelde ik en keek naar de juigende plume. 'ik ga wat drinken en ships pakken. iemand trek in iets? wat willen jullie drinken?' vroeg ik aan iedereen en onthoude de bestellingen. ik liep naar de koelkast toe en pakkte alles wat ze wilde hebben en zette dit op de tafel neer. zelf had ik thee gepakt.

'nouja hij heeft lang haar.' zei ik en keek liefjes naar yidae met een bepaalde blik. 'ja is goed! als plume dat niet erg vind teminsten?' vroeg ik vriendelijk en keek naar haar.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'whooohoo~' juigde ik en stak me armen in de lucht en maakte een korte buiginkje toen yidae mij felisiteerde.. 'thx thx thx you all.' zei ik speels en lachte daarna. 'denk niet dat jij nog gaat winnen yidae. hoeveel beurtjen extera je ook krijgt.' zei ik plagend en gooide een chipi naar hem toe. die rose op tavel hat gezet in een bakje. ik dronk van mijn cola. waar een rietje in zat en blaaste belletjes totdat de cola bijna tot de rand omhoog kwam. 'is dat jongens eigen dat helplose instelling?' vroeg ik in het algemeen. en dacht even na aan iets van vroeger.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik spande van schrik mijn spieren aan toen de deur met ene klap open vloog. ik keke naar de deru opening en zag bee op zijn hurken zitten. hij coochte mij met zijn gogogogo. ik glimlachte en probeerde me lag in te houden. 'whaaa!' schreeuwde ik als een kreet dat ik nog harder en sneller ging op drukken. mijn spieren kwamen nu echt te voor schijn. er rolde een paar sweet druppels van mijn boven armen en borstkast naar beneden toe. ik rukte me dieper op en kon de grond haast kussen. 'heoveel kan jij?' vroeg ik in het japans.


Laatst aangepast door Timeless op di maa 10 2015, 20:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 20:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Plume gooide een chipje naar mij 'hehe ik win toch nooit maakt niet uit wat we spelen' lachte ik 'Daarom speel ik ook nooit strippoker' ik pakte was chips en dronk me water op.

'nouja hij heeft lang haar.' zei rose. Ik keek der verbaast aan 'maakt hem dat vrouwlijk dan?' zei ik en deed me haren goed. MEer omdat ik ook lang haar had.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

Ik pakte me cola aan en pakte een handje chips. Als we verder zouden gaan zou ik me kaart op gooienen had ik gevonden. tenzij dat Rose iets anders op gooide dan pakte een een kaart en rprobeerde zo snel uit te komen. met me kaarten

Ik luisterde nog steeds naar de jongens 'jap probeer 24 uur' slim plan. houd me op de hoogte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik lachte toen yu zo deed.
'niet eens twee keer'zei ik en leid me spek armpjes zine. noujah i khad wle spieren enzo vanwegen al het feesten en dansne, Maar het ware geen kracht spieren. 'Maar ik ben wel heel fexible in de heupen!' lachte ik en stond op en maakte een sexu rondje met me kont
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 20:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'maakt hem dat vrouwlijk dan?'  zei yidae. 'heheh.' gniffelde ik en streelde door mijn bos met pijpenrkullen heen. 'vind jij niet dan?' vroeg ik en had het dan expres over mezelf. ik knipoogde glimlachend naar yidae. ik gooide een rondom kaartje van de zelfde kleur er op. het was een A harte.

'mmmh, wat denk jij yidae red hij de 24 uur?' vroeg ik aan hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'jaaaah dat is een goede!!' zei ik blij. 'laten we een spelletje doen dat de verliezer een kleding stuk moet uit trekken.' stelde ik voor en glimlachte naar yidae. 'ik vind jongens met stekels of korter haar veel sexyer.' zei ik zelf verzekert en nam een hap van een chipi.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'hahahahh,' lachte ik en pakte zijn spek armpje vast. 'dat is zelfs veelste dun voor op de grilplaat.' zei ik en lachte dat ik zijn armpje zo omver kon duwenen en drukken.
'OOOH gaan we het over schuren hebben?' zei ik en sprong op.
ik zakte door me knieen en maakte wat heup bewegingen door het naar voren en naar achteren te kantelen. mijn armen bewoog ik sexy mee met de beweging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Emptydi maa 10 2015, 20:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Ik keek hem aan met een wenkbrouw omhoog en probeerde niet te lacen' heb je sex met de lucht' zei ik en proberede niet te lachen 'Als jij het nou op je kracht houd hou ik het op mijn flexebilitie' zei ik en sloeg op Yu zijn schouder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

ik zag dat Rose speelde met haar haren 'Jah meiden zijn sexy met lang haar maar een jongen word toch niet vrouwlijk door. als hij nou ook pijpekrullen had was het iets anders geweest' glimlachte ik.

'Sorry maar ik ga me niet uitkleden' zei ik terwijl ik me shirt goed deed. 'ik vind jongens met stekels of korter haar veel sexyer.' zei plume 'wat een geluk hebik dan dat ik gewoon lang haar heb' grapte ik en keek haar weer serieus aan.

Ik keek op en zag dat Katy zat te knikke bollen 'Hey Cat beter ga je naar bed toe' zei ik en katy keek op 'Moet ik je persoonlijk naar boven tille?' ik stond op en leip naar katy toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

de meide praate veel en he wa szeker gezellig daarom wilde ik nog niet naar bed maar me hoofd begon zeer te doen en het was een lange dag geweest. Yidae viel hetweer eens op voor de verandering en commandeerde me bijna naar bed toe 'nee ik loop zelf wel@' zei ik en stond op 'goodnight dames' zei ik en liep de trap op


Laatst aangepast door Evilian op di maa 10 2015, 21:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Last day of our holiday - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Last day of our holiday
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: