cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 18:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Yd:

Ze vertelde zo veel. stil luistede uk toe. Ik.wis ne gid niet waar ze het allemaal.overhad. MAar blijkbaar hadden we echt veel samen gedaan. Hoe kon ik haar vergeten zijn?. Ze begon over me auto.. Zou ze mijn pickup bedoelen of ne eerste auto die ik maar twee weken had?. Ik.dacht na en luisterde. Toen er aankwamen bij haar huis gingen wr naar binnen.toe. Ik volge haar gewoon. Toen ze kleding uitkoos en aaan mij.vroeg of het stond knikte ik. 'waarom zou die niet goed zijn?' Zei ik en glimlachte.

We verzamelde de spullen en angel reed naar mijn huis. (Als ze de weg weet lees 1. weet ze hem nie tlees 2.)

1. Ik wad verbaast toen.ze zonder uitleg naar de manage reed. Ik werd en bedt wel bang van. Zou ze een stalker zijn. Of meet ze wat ze zegt?. Ik snapte er echt niks van. Maar ik voelde. niet eens raar bij haar in de buurt. Het gevoel dat ik haar al jare kende zat hoog..

2. Ze wist de weg nie tmeer. Ik leide haar helemaal naar me huis toe. Ik vond.het raar dat ze mij zo goed kende maar niet wist waar me huis was.
--------------


Tijdens het rijden viel me op dat ze het zelfde stuurde als ik deed. Mischien sprak ze gewoon de waarheid. We kwamen aan Angel parkeerde de auto. Het was zoals gebruikelijk een rotzooi op de manage.  ' Hoeveel ervaring heb je met buiten ritten?' Vroeg ik. Op haat antwoord liep ik de stallen in. Ik wees haar Danjo aan. Het was een groot zwart vol bloed vries. Zijn sierlijke bouw paste mooi bij Angel haar mooie lichaam.  Zelf opedne de stal van Snowy die uit zichzelf achter me aanliep. (Als Angel het paard niet uit de stal krijgt lees 1 Is het geen probleem lees 2)

1. Angel stond te tobben met het halster Danjo gooide zijn hoofd steeds omhoog als ze het hoofdstel om probeerde te doen. Ik lachyr zachtjes en pakte het halster ovrr. Onze handen raakte en even lreeg ik het warm van binnen. Net of ik een schok kreeg. Ik pakte het hoofdbeet en deed zonder problemen het halster om. Ik gaf de teugels en glinlachte.

2.Angel had het hoofdstel om gekregen zonder hulp. Trots keek ik haar aan. 'Niet verkeerd meid'. Ik.legde me hand op haar schouder als een soort van schouderklopje. even kreeg ik het warm van binnen. Net of ik een schok kreeg.
-----------

'Hij is iets groter dan de meeste paarden. Ook wel een van de grootse hengste die we hier hebben. ' Zei ik terwijl we naar de poetsplaats liepen Ik hoefde Snowy niet te begeleiden omdat hij toch wel mee liep. Ik gaf haar wat poets spullen. en begon zelf aan Snow.

Na even.blinkte de paarden mooi. ' Zo je hoefd er geen.show.op te rijden.hoor' Lachte ik toen ik danjo zag. (Mischien heeft ze velchtjes of iets in de manen gedaan your choise. Anders heeft hij het over de vacht).

Ik gaf haar het hoofdstel en legde haar zadel klaar. Zelf reed ik zonder iets. Meer omdat Snow niet van een zadel hield en dan minder plezier had met rijden. Ik gooide een touw rond zijn nek en bond deze ald een zeer losse hoofdstel om. Het was eigenlijk alleen een draaite dat rond zijn neus zat. Het was een oude techiek van de indianen. Deze gebruikte ik om te sturen als we in galop zaten want dan ging het niet zo makkelijk met je benen. maar het moment dat ik terug naar angel.ging was een van me oudste zussen binnen gekomen. ' Wat doet dat ding hier!' Snauwde ze. ' Zo je komt nu hij weer clean is terug en zijn leven verzieken!!' Snauwde ze naar Angel. Ik luisterde en snapte er echt niks van. 'Kan je niet gewoon uit zijn leve. blijven met je arrogante kut kop!' Ze liep op angel af. ' ga die fans van je lekker BJs geven om famous t worden maar blijf uit de buurt van Yidae!' Ze pakte het hoofdstel af. ' We willen jouw bitch kut kop niet op onze mooie manage.' Snauwde ze. 'Je bent niks waard en fake tot het bot! Je bent een verschrikkelijk persoon dus rot op!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 20:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'waarom zou die niet goed zijn?' Zei Leo en glimlachte. 'Omdat jij altijd het leuk vond om jouw mening te geven over kleding. En dan weet ik hoe een ander er over denkt.' Zei ik en deed de kastdeurtjes weer dicht. 'Ik ben me eventjes omkleden. ' vertelde ik en gaf hem mijn kap zodat hij die kon vast houden. 'Ben zo terug.' Ik liep verder naar de badkamer met mijn kleren. Daar deed ik de deur opslot en trok ik mijn kleding aan. In het spiegel kastje zag ik dat rose nog steeds niet was begonnen aan de pil. Ik zuchtte en draaide met mijn ogen. Snel fixte ik me haar achter op deed ik een klein staartje in dat mijn lokken aan de zijkant bij elkaar hield. De rest hing los gewoon omdat me haar al zo dik van zigzelf was en niet allemaal in een elastiekje pasten. Toen ik weet naar buiten stapte maakte ik een elegante hairflip zodra ik langs Leo liep. 'Zoo~ klaar, kom je?' Vroeg ik en glimlachte eventjes met mijn oogjes. Ik pakte de kap weer aan die hij waarschijnlijk nog vast had.

Samen stapte we weer in de auto ik was zo blij dat de rest niet thuis was. Als sinds ze me kende heb ik asians belachelijk gemaakt. Misschien kwam dat wel doordat Leo en ik geen contact meer hadden en hij zowat alleen maar aan de druks zat. Maar Hey hij was nu wel clean. En het was een leuke tijd samen vroeger. Ik draaide de sleutel om en starte de auto. Ik reed richting het boerderij huisje van Leo het was wel weer effe wennen om zo te moeten rijden ik had het al zo lang niet meer gedaan. Leo keek naar me vingers en rei gedrag dat wekte soms wat nerveusheid op. We waren er eindelijk, ik parkeerde de auto zoals Leo het me geleerd had ik was echt een hel met parkeren. En zijn manier was de enigste die mij lukte. 'Wat? Verbaast dat ik eindelijk goed kan in parkeren?' Merkte ik op en gniffelde kort terwijl ik hem zelf verzekert aan keek.

We liepen samen baar de stallen toe. 'Hoeveel ervaring heb je met buiten ritten?' Vroeg Leo. 'Wel eens gedaan maar niet zo heel gek veel. tenminste als je het over het wilde natuur hebt.' Antwoorde ik. We liepen eerst langs snowy. 'Heeey snowy!' Zei ik blij en aaide het beestje op zijn neusrug en klopte eventjes op zijn nek. 'Lang niet gezien.' Fluisterde ik. 'Je hebt goed voor je baasje gezorgt.' Gaf ik als complimentje. Vervolgens liep ik snel weer achter Leo aan die naar een andere paard toe liep. 'Oh dat moet wel lukken.' Zei ik zelf verzekert. Ik kende het paard niet al te goed. Toen ik het halster om wilde doen plagde de paard me zo erg dat hij me vervolgens gewoon uit lachte. Ik keek heel eventjes met een bitchy blik naar de paard. 'Jij! Werk mee okee!' Fluisterde ik zachtjes en drijgend naar het paard zodat Leo het niet kon horen. Inenen stond hij bij me en wilde het halster over nemen. Ik wilde het aan hem geven maar blijkbaar had hij dat niet verwacht. Zijn handen raakte die van mij aan. Eventjes keek ik verlegen uit mijn ogen naar de kijkers van Leo. 'Eh, je hebt lenzen in.' Zei ik toen ik de bruin zwarte ieris zag. Ik keek snel weg uit zijn pupillen en keek naar de halster van de paard. Toen Leo me de teugels aan gaf glimlachte hij zo warm naar me. Mijn hart smolt eventjes. "Urgh nee niet doen! Niet weer opnieuw voor asians vallen. Maar hij is zo schattig! Nee." Ik glimlachte terug naar hem. 'Bedankt.'

We begelijde de paarden naar een plekje waar we ze op konden poetsen. 'Hij is iets groter dan de meeste paarden. Ook wel een van de grootse hengste die we hier hebben.' Vertelde Leo. 'Vast net zo trots als zijn verzorger.' Zei ik en keek complimenterent naar hem. Ik deed alle dingetjes die een paard moest hebben om schoon te zijn. Ik merkte dat ik zo snel was dat ik zelfs nog tijd over had. De dikke volle manen van Friezen paarden vond ik altijd zoo mooi. Samen met mijn beste vriendin de ex dreamer vlocht ik altijd de manen in van de paarden als we niets te doen hadden. Ik probeerde wat het was niet echt zo top mooi geworden als ik het voor een wedstrijd deed maar Leo vond dat blijkbaar wel. Ik schrok me rot toen hij plots naast me stond. 'Vind je echt?' Vroeg ik bescheiden.

Leo hielp me met het zadel en ging weer naar snowy om hem rei gereed te maken. Ik wilde net op het zadel klommen totdat ik een van de verschrikkelijkste personen op aarde hoorde. ' Wat doet dat ding hier!' Zei ze vel. "Owhja was die hoer ook nog eens vergeten." Dacht ik. Ik zuchtte en sloot eventjes me ogen ik hoorde alles aan en telde tot 20 daarna deed ik en ogen weer open en stapte ik op het paard. Toen ik op het paard zat begon ze over bj's en fans. 'Ooh meid heb je nou echt niet goed mijn profiel gelezen op internet?!' Zei ik zo kalm mogelijk en draaide met me ogen. Als je het gelezen had wist je dat ik zwaar tegen bj ben het is gewoon ranzig en goor dat jij dat Nouw doet om geld te verdienen in een club.' zei ik niet al te gemeen. Ik probeerde zo kalm mogelijk te blijven maar diep van binnen kreeg ik schot wonden aan alle kanten zelfs van haar gescheld over hoe lelijk ik was dat deed me het meest pijn. 'Awh dank je!' Zei ik vrolijk terug. 'Heb echt nog nooit zoon vriendelijk en hart verwarmende kompliment gekregen in mijn hele leven.' Zei ik ophemelend. Ik wist dat Leo er niet tegen kon als ik haar verrot zou scheelde met alle ziektens die op de wereld bestonden. Toen ze het touw pakte begon de paard te stijfsten waar ik op zat. Ik klemde me vast aan het paard totdat het weer stond. "*scheld alle mogelijke ziektes door haar hoofd heen*" 'weet je je bent helemaal vergeten door wie hij aan de druks is geraakt en jij weet donders goed wie het hem voor het eerst heeft aan geboden. Je was er trouwens zelf bij.' Zei ik en zelf verzekert en hief mijn kin iets omhoog en mijn borst vooruit. 'Dus als je ons wilt exuseren ik breng een keertje weer eens wat leuks en echte plezier in zijn leven dan die neppe druks shitzooi van iemand anders.' Zei ik. ik wenkte een snue blik dat help riep naar Leo. Dat alleen hij kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD.

Ik pakte de cap aan en wachte tot ze klaar was/ 'haha nee dat ben ik denk i kverleerd. Doe wel een party job in de winkels.' ik liep achter haar aan en stapte in.

Toen ze inparkeerde was het op mijn manier ik lachte. 'niet veel mensen parkerne zo in' lachte ik e keek hoe zelfverzekerd ze eigenlijk was.

Snowy lied zich aaien.. snow lied zich aaien... Snow LIED ZICH AAIEN! ik schudde me hoofd om et goed te zien.. hij lied zich aaien door een meid! OMG!.


Ik lachte voorzichtig toen ze zei dat he tpaard vast net zo trots was als zijn verzorger 'Ik zal het aan me moeder door geven' lachte ik

'Jah ziet er goed uit hoor' ik schudde me hoofd om haar vlechtjes 'zou bijna zeggen da thet een merry geworden is'

Ik luisterde naar de twee terwijl ik op het paard zat en wist niet wat ze nou bedoelde.. beide niet. na even kwam ik en snowy er tussne staan. Ik was gewoon niet iemand die snel tussen mensen kwam maar ik wilde geowon rijden. 'Kappe femke...' zei ik en kek haar aan 'Ik weet niks meer van haar ik wil er zelf achter komen. Dus stop met haar zo te benaderen. Ik bepaal zelf met wie ik om ga. En femke het verleden is achter ons' ik keek Angel aan. 'Kom we gaan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 21:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'haha nee dat ben ik denk ik verleerd. Doe wel een party job in de winkels.' zei leo. ik glimlachte. 'oh? leuk! en beetje goed merk? misschien kom ik wel eens een keertje bij je langs.' zei ik een tikeltje flirty en knipoogde.

'niet veel mensen parkerne zo in' merkte leo op. 'hihi, nee klopt zijn er volgens mij maar twee op de wereld.' lachte ik terug.

'Ik zal het aan me moeder door geven' zei hij en lachte best schattig. ik wilde in zijn wangetjes knijpen en hem vertroetelen maar dat kon ik beter maar eventjes laten. 'hihihi, is goed zou ze vast aardig vinden.' gniffelde ik.

leo schudde zijn hoofd. 'wat?' vroeg ik speels. 'zou bijna zeggen da thet een merry geworden is' zei hij. ik gniffelde. 'sexy toch! jongens mogen toch ook wel eens haar versiersel hebben huh. net als sexy lang haar. hihihi., misdchien voeld hij zig wel als een merrie je weet het maar nooit.' zei ik speels en moest steets iets meer lachen of was het de nerveus heid dat ik weer bij hem was?

leo ging tussen ons in staan met snowy 'Kappe femke...' zei hij. de tijd stond even stil. ''nam hij het nouw voor me op?'' ik was zo verbaast. hij keek me na zijn praatje weer aan. 'kom we gaan.' zei hij. ik knikte en zette de paard op een rustig loopje. toen we weer met zijn tweeen waren keek ik hem aan. 'dank je.' zei ik lief en zachtjes. 'ze is nooit aardig tegen me geweest al sinds de dag dat ze me voor het eerst zag.' vertelde ik terughoudent. 'jij leerde me om rustig te blijven en tot 20 te tellen.' zei ik en glimlachte eventjes. we kwamen aan bij het begin van het bos paatje. 'oh btw, dit model staat ook wel stoer, kuche kuche... schattig, kuche kuche.' grapste ik en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 21:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD.

Na even rende we het bos in. Ze zei iets over me haren. 'Jay stelde het voor. Noujah vroeger scheen ik het ook zo te dragen. Daar kan ik me nog wel wat ver herrineren' we redne rustig door het bos. DE vogels floten in op de achtergrond 'het is best raar om selective dingen te kunnen herrinerne. Ik herrhiner me huis enzo allemaal familie vrienden enzo gewoon goed Behalve bepaalde dingen en mensen. Of oude gewoontens enzo' ik zuchte en schrok van mezelf. sinds wanneer praat ik over gevoelesn met iemand? die ik nog maar 1 dag ken.. noujah. schijnbaar laner dan een dag maar voor mij was het een dag
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 21:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'JAY?' zei ik iets veller. ik kneep in me teugels. ''die jongen die mellanie van me af gepakt heeft. oh want zij was oh zo perfect.'' dacht ik geergerd maar ik hield een glimlach op mijn gezicht. leo vertelde dat hij het raar vond dat hij bepaalde dingen gewoon niets meer kon herineren. 'misschien heb je iets zwaars tegen je hoofd aan gekregen in de dag dat het op zijn ergst was?' vroeg ik en keek hem nadenkent aan. 'wou dat ik de oorzaak wist. maar ik was er niet bij.' bekende ik. 'maar het komt vast wel goed. ik bedoel maar hey je bent nu clean dat is toch iets moois een start van een nieuw begin. een nieuw bendje en goede vrienden. nu nog je eigen manege of is die droom al weg gevlogen?' vroeg ik en gniffelde eventjes. ik keek om me heen en luisterde naar de vogeltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 21:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD.

ik zag dat ze in de teugels kneep. Ze lachet wel maar haar houding sprak anders. 'Wat is er.' ik wees naar haar handen. 'MAg je jay niet?' vroeg ik door.

Ze begon over dat ik clean was. Ik zuchte'yeah ik ben een soort van clean; zei ik en stopte evnm bij een stuk. Het wa een groot grasveld met itzicht over het water en strand. dit was een van mijn favo plekken meteen wilde Snowy dus ook gaan spelen en rusten. Maar ik hield hem tegen. 'nee die manage droom is nog niet weg gevlogen hoor.' lachte ik en dahct na 'lijk me heerlijk gewoon heel de dag met de paarden bezig zijn. MAar helaas is er bijna geen werk meer in. Tenzij dat ik deze manage ooit kan over nemen. Maar dat vertrouwen me ouders moe nooit toe.' Ik keek terwijl ik praatte voor me uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 21:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'mag je jay niet?' vroeg leo. 'wat? nee, d-dat is het niet. mag hem wel alleen.. we hadden niet zoon goed begin. had een slechte week. eerst krijgt een goede vriend van me vader de manager een hart aanval en de volgende dag staat een jonge joggie voor je neus die je nieuwe maneger is ja doeeei komt dat serieus over? voelde me haast ouder dan hem.' zei ik en brobeerde nog aardig vriendelijk te klinken. 'het zat me gewoon eventjes niet lekker. voelde me niet echt serieus genomen. op dat moment. dus ik was toen een beetje een... een bitchy tegen hem. weet ook niet presies waarom... misschien... m-misschien omdat hij een asian was..' zei ik eerlijk en keek naar de teugels. ''ik had al maanden lang niet meer zo met iemand gepraat tegenwoordeig verzweeg ik alles en kropte ik alles op totdat ik tegen iedereen een bitchy was.

we kwamen aan bij een grasvelt. 'oooh wauw!!! zo mooi!' zei ik geschrokken en voelde de vrolijkheid van de natuur in me lichaam spelen.

'omg als ze je dat niettoe vertrouwen missen ze een grootste kans. jij bent top met paarden echt waar. en dat voor een jongen vind ik toch best knap.' merkte ik op en voelde dat ik verlieft begon te glimlachen. ik hield me nog aardig in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD.

'Waarom geef je hem geen tweede kans? begin beide met een schone lijn ik kan me niet voorstellen dat jullie elkaar niet mogen ofiets, jij bent aardig hij is aardig dat kan toch niet botsen?' Okay! Yidae! stop is met zo te praten... sinds wanneer geef je tips? heh?

Angels keek met grote ogen toe ze vond het zo mooi!. ik gleed van Snow af en lied he mzelf zijn ding doen. Ik lied me in het gras vallen en keek naar boven toe. ik wees omhoog 'Die wolk lijkt net een draak!' zei ik. Ik keek ondersteboven naar Angel en glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 21:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'agh hij gaat toch binnenkort weg das haast zinloos.' zei ik en zuchte eventjes. leo zei dat hij me wel aardig vond. toen glimlachte ik en voelde me wel opgelucht. leo kroop van snowy af ik volgde zijn voorbeeld toen hij in het gras ging liggen. ik klom ook van het paard af en legde de teugels goed zodat z niet bleven haken. ik plofte naast hem in het gras en keek eerst naar de lucht. 'nee das een eenhorn.' zei ik plagerig en keek opzij naar leo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD.

'ooh daar zie jij een eenhoorn in' zei ik zo serieus mogelijk en begon te lachen. 'Lijk meer op een neushoorn dan' Snowy kwam bij ons liggen en begon zachtjes aan Angels haar haar te nomen niet ech tbijten gewoon mee spelen. 'Vertel is iets meer overje zelf?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptywo mei 06 2015, 22:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik lachte net zo hard mee met leo over zijn neushorn grap. 'hahhah die eenhorn heeft gewoon teveel appels gegeten.' grapste ik. snowy kwam bij ons liggen langsaam voelde ikwat trekken aan mijn haren. ik pakte me haren vast en keek naar snowy. 'kijk teminsten eiamnd die mijn haar mooi vind!!' zei ik gespeelt en lachte eventjes. 'nou zo is het wel genoeg hoor snowy.' zei ik en trok me haar zo terug dat hij er niet meer aan kon nommen. toen begon hij aan mijn gezicht. 'aaah iiiieeeeek!!!' gilde ik e kroop meer naar leo toe. 'hij eet me op.' zei ik speels. en legde een hand op zijn borstkast en kroop met mijn hoofd opgerolt tegen hem aan om mezelf te beschermen.

'Vertel is iets meer overje zelf?' vroeg leo. iets over mezelf? 'mijn echte naam is genant, Angelina lekker hollands uit gesproken zo stom! ik ben 21,5 jaar oud. mijn vader werkt bij een idolen bedrijf, mijn moeder bij een mode bedrijf. ik heb vroeger veel gedaan aan wetstreid swemmen heb er zelfs wat medaljes mee gewonnen enzo. en ik hou heel veel van zingen en paardrijden, maar dat alles kon ik niet goed met elkaar en mijn idolen leven kombineren dus ik moest iets laten vallen. en om nou een paard weg te doen kon ik niet over me hart krijgen. ik hou van kleding die je lichaam goed vorm geeft en wat ook gewoon echt goed staat, vind het gewoon leuk als mensen er goed uit zien. een romantische en gezellige sweer doet me voral goed zoon lekker vrienden sweertje waar je alles in kwijd kan en veel lol mee hebt. kwebbelen en plezier hebben met mensen. en de natuur vind ik geweldig vooral de landsschappen. net alsof de tijd even stil staat. en ik hou niet van viezen handen.' het laaste zij ik lachend. 'dus je moet je eigen stal uit mesten!' grapste ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptydo mei 07 2015, 07:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik glimlachte. ' dan moet ik oppassen.met snowy dat hij geen nijlpaard word. He love apples' Angel lachte om Snowy tot hij haar helemaal aflikte. Ze greep me lachen beet en drukte haar gezicht tegen me borstkast aan.Ik legde me handen op het hoofd van Snowy boven ons. ' Hey snow.. Je.moet bij niet na doen!! Eerst met de haren spelen en dan gaan aflikken.das mijn versiertruc!' Ik aaide snowy. Wat ik nog het raarst vond op dit moment. waren mijn gevoelens. Op het moment dat Angek me beet pakte warmde ik op. Nee ik werd niet opgewonden. Het was een gevoel dat ik in jaren niet gevoelt het. Het maajte me bang en onzeker. Maar tegeleijke tijd voelde ik me niet meer eenzaam en eindelijk compleet net of ik na jaren zoeken eindelijk iets terug gevonden had. Dit alles maakte het echt frustrerend. want ik herinnerde me nog steeds niks. Er lag eeb meisje tegen me aan die me een onbekent gevoel gaf. Die veel van mij afwist en een verleden met mij had. Het enige wat ik me nog kan.herinnerde is dat ik haar ooit eegens een keer gezien had. En dat zou ook nog is goed een keer in de club of op tv kunnen zijn.

Ik legde ne hand op haar rug. Zo hield ik haar vroeger altijd beet als we films keken. Ik deed dit onbewust want wist niks meer van die film avonden af.  Me hartslag was een.stuk omhoog geschoten. En deze klopte echt als een gek.

Ik luisterde naar haar verhaal terwijl ik haar beet hield. Dat ik haar zo beet bleef houden had meerdere redene. De eerste was dat het goed voelde. Ee tweede dat ik gewoon heel open ben naar meiden toe en ze altijd beethoud en ze versier maak niet uit wie of war.

Ze vertelde dat ze voor haar paard en idolen leven gekozen had. Ik luisterde goed en sloeg alles op. maar echt reageren was er niet bij. Hoogstens een. ah echt. Nice. Beter. Kwamen er uit.  Dit was niet omdat ik het niet intersabt vond. Ik was gewoon iemand die als hij luisterde het liever onthield dan er doorgeen ging lullen. Ze vertelde ovar her zwemmen. Ik lachte zachtjes. Die zou veel weerstand gehad hebben. Ik voelde haar mooie groote borsten op mijn lichaam. Heel veel weerstand. Ik dacht na en besefde me ineens dat ik niet graag in zwembaden kom.. Maar me ouders vertelde juist dat ik er vroeger vaak zat. Ze hadden me nooit de reden gegeven. Dat verzwegen ze.  Ze vertelde dat ze van kleding hield dat je lichaan goed naar buite lied komen. Ik glimlacht. 'Dan moet je wel heel sexy kleren uitzoeken. Wil je jouw lichaam lichaam no beter naar voren brengen.' Zei ik zacht. Ik verlegde me beide handen onder me hoofd en bleef naar boven staren. Ze vertelde ze niet graag vieze handen kreeg en dat ik dus zelf naar de stalen moest uitmesten. ' Gekukkig heb ik daar niet veel.problemen.mee om te doen maar we hebben hier stalhulpen dus ik hoef het ook niet de doen. Snowy stond op en begob tegen ons aan de duwen dat we ook maar is moeste. opstaan en verder gaan. ' Kom dan gaan we verder. We waren hier teminste.om te rijden en niet om in het hogen gras naar nijlhoorns te kijken.' Ik was even stil.. 'Ik bedoel nijlpaarden en eenhoorns....' Zachte lachte ik. Wat een taal fout.

Ik.steeg op Snowy zonder enig probleem meer omdat hij dan buigede en ik er makkelijk op kon springen. Ik keek naar angel en danjo.(Is ze er op gekomen zonder problemen.lees 1. Anders 2.)

1. Angel zat op danjo zonder problemen. In de stal liep hij normaal nooit weg of stapte op zei. Maar het was angel gelukt om er op te komen. Ik glimlachte te vreden. Ik spoorde Snow aan om naar hun toe te lopeb zodat we onze rit verder konden maken.

2. Het lukte. angel niet om op danjo te komen. Het paard stapte steeds opzei of baar voren als ze er op proberde te komen. Ik lachte en dteeg weer af. Ik liep op haar af tilde haar op Danjo zonder enige waarschuwing.  ' Hij is heel speels' Lachte ik en klopte Danjo op zijn flank. ' Dat doet hij altijd bij iedereen. Zelf steeg ik ook weer op. Ik spoorde Snow aan om naar hun toe te lopeb zodat we onze rit verder konden maken.

----------
We reden in het bos tot we bij een T splitsing kwamen.  ' welke.kant wil jij op. Rechts is meer bos en heiden.Links zijn duinen.' Zei ik en lied haar kiezen. ze stond iets vior me met Danjo. Ik bekeek haar lichaam. Zeker niet verkeerd.. Daar weet ik wel een daar truckjes op. (rechts lees 1 Links lees 2 of 3 terug naar de stal met een reden xD)

1. We reden een stukje tot we bij de duinen aan kwamen. Het waren grote getrekte zandvlaktens. ' Ik snap niet dat mensen raar in de grote stad wonen. Dan.zullen ze nooit zulke adembenemende landschappen kunnen zien' Zei ik en keek naar Angel.hoe.haar reaxtie was aangezien ze vertles had dat ze ziels veel van landschappen hield 'Zullen we een stuk.galloperen?' Vroeg ik blij.

2. We gingen naar de heiden toe. Eerst nog een groen stuk bos. daarna prachtig gestrekte heiden die ik bloei waren. Heel de velden waren gestrekt in paars en rode kleuren. Bijtjes, vlinders en vogels vlogen er rond. Af en toe sprong er een konijntje voor bij. 'Ik snap niet dat mensen raar in de grote stad wonen. Dan.zullen ze nooit zulke adembenemende landschappen kunnen zien' Zei ik en keek naar Angel.hoe.haar reaxtie was aangezien ze vertles had dat ze ziels veel van landschappen hield 'Zullen we een stuk.galloperen?' Vroeg ik blij.

3. Angel wilde naar huis.Zegaf me een reden en ik knikte. ' Logisch' Laxhte ik. We draaide de paarden om en keken naar het helder groene bos.
' Ik snap niet dat mensen raar in de grote stad wonen. Dan.zullen ze nooit zulke adembenemende landschappen kunnen zien' Zei ik en keek naar Angel.hoe.haar reaxtie was aangezien ze vertles had dat ze ziels veel van landschappen hield 'Zullen we een stuk.galloperen?' Vroeg ik blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptydo mei 07 2015, 09:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
' dan moet ik oppassen.met snowy dat hij geen nijlpaard word. He love apples' zei Leo. 'Hahah word het nu ineens een nijlpaard? Hebben ze de horen van de neushoorn er af gehaald?' Lachte ik toen hij er een andere dier van maakte. Leo vertelde dat het zijn versiertruc was. Ik gniffelde zachtjes. 'Hij is je gewoon voor.' Plaagde ik hem. Ik gaf hem een aai over zijn neus heen. (Van het paard teminsten. XD)

Na even gelegen te hebben zaten we wat meer overeind. Hij had een hand op mijn rug gelegt dit deed hij ook wel eens toen we op bed een filmpje Keken. Niet dat we de film vaak afkeken want halverwegen belande we altijd in een ingewikkelde zoen. Ik miste die tijd inzettend we hadden zo veel plezier. Ik had mischien een relatie met hem maar toch konden we overweg met elkaar alsof we beste vrienden waren. Dat maakte het denk ik zo gezellig. Zelfs nu hij mij vergeten is voeld het aan alsof we beste maatjes zijn. Dat was erg gek of lach dat aan mij omdat ik het gewoon wilde? Leo luisterde zoals gewoonlijk lekker stil. Dat vond ik altijd wel prettig aan hem aangezien ik veel kon babbelen als ik wat te vertellen had en als er dan iemand door heen lulde kon ik nooit me verhaal goed vertellen. 'Dan moet je wel heel sexy kleren uitzoeken. Wil je jouw lichaam lichaam no beter naar voren brengen.' Zei Leo. 'Wilde ik ook wel doen maar ik wilde je geen hart aanval bezorgen als hij sneller ging kloppen dan dat hij aan kon.' Zei ik flauw en glimlachte eveneens vervolgens schoot ik lichtjes in de lag. Snowy begon tegen me boobys aan te drukken en vervolgens tegen me schouder aan. 'Heeey! Dat is privé.' Zei ik tegen snowy. 'Dat je me eerder versiert dan Leo wilt niet zeggen dat je ook gelijk aan mijn tieten mag zitten.' Zei ik zelf verzekert tegen snowy meer als plagerij tegen het paard. Leo stelde voor om verder te gaan. 'Hahahahah nijlhoorns, neushoorns bedoel je Hihihi.' Lachte ik op zijn woordfout. Ik stond ook op en klopte me kleren af. We liepen naar de paarden toe. Ik zette me voet in een van de (okee naam kwijt xD) ijzeren steuntjes. En probeerde op het paard te klimmen maar hij vond het leuk om te gaan lopen voordat ik er op kon komen. 'Argh.' Gromde ik geërgerd en probeerde het nog een aantal keer. 'Niet zo lullig doen ik heb net je haar mooi gevlochten!' Zei ik ietsjes bitchy. Plots werd ik op gepakt en tilde iets mij de lucht in. Ik was vrij verbaast dat het hem lukt om mij op zoon gigantisch paard te tillen. Toen ik zat keek ik hem aan. Mijn heupen tintelde op de plek waar hij zijn handen had gezet. 'Umh, dank je.' Zei ik ietsjes verast.

'Laten we naar de heiden gaan.' Zei ik trots en gaf het paard een zetje in de juiste richting. 'Omdat mensen op een strand of heiden geen werk kunnen vinden. En als je in de stad woont en weer buiten komt dan blijf je altijd wel verast hoe mooi de natuur eigenlijk is. Zolang je iets niet te vaak doet blijft het vanzelf interessant.' Vertelde ik en glimlachte. 'Is er nog iets wat je wilt weten, over vroeger of over mij?' Vroeg ik nieuwsgierig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Emptydo mei 07 2015, 09:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik schudde me hoofd 'nee hij heeft zijn hoorn is naar benede gezakt' zei ik serieus. En glimlachte daarna.

'oh je denkt dat ik jouw lichaam niet aan kan!; lachte ik

Ik lachte hard toen Snowy me voor was. 'GOD! snowy! verpest niet al mijn versier truks! stop daarmee! ik moest de gene zijn die het als eerste aanraakt!' lachte ik mee en duwde de kop van snowy weg.

We gingen de heiden op. Ik luisterde rustig . 'Maar van de natuurkan je toch geen genoeg krijgen?' Ik reed naast haar en keek der aan 'Van siommige dingen blijven interstant hoe lang je re ook naar kijkt.' dit zei ik toen ik Angel recht aan keek.

Ze vroeg of ik nog iets wilde weten over vroeger of over haar. Ik haalde me schouders op. 'vroeger niet echt denk ik. Ik vind het wel leuk om te horen en te zien hoe jij blijer word als je er over praat. Maar aan de andere kant voelt het kut dat ik dat niet terug kan doen.' zei ik en spoorde snow aan. 'Kom zet Danjo (hier heb je zijn naam XD) is in draf!' zei ik terwijl ik voor haar uit hobbelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 62 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 62 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: