cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyvr jan 30 2015, 21:54

Is this real



Der zijn 5 dagen voorbij en het weekend is net geweest. De SLBer heeft een dagje uitgeregeld voor de groep. gewoon als groeps uitje,Iedereen mocht een goede vriend mee nemen zodat degroep groter werd en veel gezelliger!


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Abi
Gaat mensen stalken op het strand!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik en sehun waren aan het trainen in het groten huis, De jongen was heel gast vrij en we ahdden het echt naar ons zin. Zelf dat ik veel in de bib, niet dat ik er iets van snapte maar het was daar gewoon zo rust gevend en ik kon piano spelen. heerlijk, Sehun was bezig met de meids, Het was hier zo heerlijk dat ik gerust zou willen blijven wonen,veel beter dan die hotels waar ze de afgelopen jaren geslapen hadden.

ik merkte we ldat de jongen nog niet echt heel sociaal was en soms zo oduerwets reageerde maar dat kan niatuurlijk ook hier de cultuur zijn!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Deze paar dagen had ik het heel druk gehad met alles regelen voor de twee nieuwe jongens en natuurlijk setto. als setto er niet was geven de mieden mij alle taken en ik was ook zo dom om het te doen. tussen mij en setto ging het steeds beter, ik durfde hem al vaker uit te kleden of gewoon te masseren zonder rood te worden. helpen met douche was nog niet mijn sterkste kant. gelukkig kwam de oude vrouw die me de eerste dag had ingewerkt weer een keertje terug. ik had haar zo veel vragen om te stellen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy

Ik lag nog steeds ziek in bed te wachten op delle. Zou hij ooit weer een keertje komen ik miste hem zo erg. Allen zorgde goed voor mij net als Yaden, Maar ik wilde delle gewoon hebben!

Twin2

Ik had delle weer gevonden en probeerde weer indruk op hem te maken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker

Na een paar dagen was ik terug gekeert naar het ziekenhuis op zoek naar de black wolf. alleen om te kijken hoe het ging niks anders! ga niet denken dat ik gevoelens heb voor de blackwolfs want das echt niet zo okay`!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden

het was rustig rond mijn doelwit en zijn huis. dus echt een actieve week had ik niet gehad.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

We hadden zwaar getraind en ik had sorry gezegt tegen James voor mijn gedrag. Hij had me voor deze keer vergeven.! en die kans lied ik me niet wegnemen. James was ook flink opgeknapt. hi jwas misschein moe maar hij lachte weer. Het was heerlijk om te doen. Het concert ging ook steeds meer in onze hersens iztten en het oefenen verliep steeds vaker zonder fouten!. Ik moest deze week alles gasten welkom gaan heten. Dat ging vermoeiend worden er kwamen zo veel mensen. Echt te veel! Maar voor dat we dat ging doen mocht ik mee nar het strand samen met James. Ik had het zo veel zin in! echt heel veel!

de ochtend van het strand avontuur was naarbij. Ik draaide me nog een keer om en met deze actie drukte ik mijn koude voeten tegen James zijn rug aan. Ik hoorde hem zachtjes kreunen van de kouw.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

de week was druk. Heerlijk gewoon altijd bezig zijn. Eerst paar dagen wa het vermoeind maar daarna was het geweldig! ik voelde me gewoon weer helemaal tot mezelf komen. ik kon weer lachen en deed gezellig mee met Bee, Lekker rond rennen en je gedragen als een kind van 15. Ik had een telefoontje gehad van de SLBer op school dat ik ook maar is moest komen naar het schoolfeestje omdat ik toch een groot halfjaar mee gedaan had in de klas. Hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Ik kon bee mee nemen. Dus dan deden we dat ook!

Het was vroeg in de morgen en ik was al wakker. Maar me bed uit ik komen was er neit bij. Tot ik ineens de benen van Bee in mijn rug kreeg. Zewaren zo ZO koud. Ik kreunde zachtjes. uit  wraak drukte ik me eigen grote voeten tegen zijn rug en onderbeen!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

de volgende ochtend was ik zo snel mogeljk naar huis gegaan. zo snel als het kon. daarna ben ik niet meer naar school geweest. Sochtend paste ik op de jondjes daarna ging ik sporten op het strand. ik was hard aan het trainen. een avond dat ik terug kwam stonden er dingen voor de honden van het duurste merk dat ik maar kon verzinnen.!. Ik accepteerde het maar gewoon... Maar niet dati k het leuk vond!

Der was al weer een tijd voorbij en had ee mail gehad vn mijn neef. onze SLBer dat ik echt naar het strand feest moest komen. Dus dat deden we dan ook.

ik lag in me bed met nog steeds me kleren aan. I kmoest meer is gaan douche ofzo. ik lag nog maar 3 uur in mijn bed. aangezein ik tot 5 uur getrained had. But i was smelly! ik draaide me om en voelde dat iets mijn hand likte. Het was mij hondje, Nu ik toch aan die hondjes denkt. Ik ben blij met het etne wat Mellanie gegeven had. EN ook dat jay de verlamde pup op zich wel nemen.! ik ga hem geven op zijn Concert verjaardag! iedereen heeft toe gestemt.

ik stapte uit mijn bed richting de douche

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae

Elke dag was ik bij ZEus geweest. hierdoor had ik een beter contact gekregen met het paard. Hij wilde nog steeds de baas spelen maar accpeteren mijn hand wel.! zijn hok was opgeknapt. Vandaag moest ik alleen traine dat maakte me niet zo erg uit. We hadden het nummer al ingezongen en dat ging niet al te goed. Maar het was uiteindelijk echt vet geworden!


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

dagen gingen voorbij en had neit echt meer emet Yu gesproken. toen ik namelijk de dag na het avondtuur mijn zijn allergie hem zag. had hij zij handen weer kapot geslagen terwijl ij ooit een keer beloofd had zich zelf geen pijn meer te doen. Hij gedroeg zich zo raar en ik vond het gewoon niet leuk meer. Der was iets in mij gebroken en wist niet hoe lang ik het op deze manier zou kunnen uithouden.

het was de dag dat we naar het strand zouden gaan. Ik had Minako opgebelt of ze mee wilde rijden naar het strand

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik lag nog steeds in coma. Een keer toen tatoni er was. Had ik mijn hand kunenn bewegen en tegen Tayoni aan kunnen tikken. Maar voor de rest was er nog geen vooruitgang. Dedokter raakte een klein beetje wanhopgi aangezien niemand de kosten van het zeieknhuis konde betalen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Basin lola

plume werkte heerlijk en het ging goed met het cafe. Me man kwam alleen terug van zijn zakenreis. en had weer naar de fles gegrepen en dronk te veel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe

naar school was ik gegaan. heel veel en vaak.!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

ik liep achter de jongen aan naar de balie om met de vrouw te praten


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 17:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyvr jan 30 2015, 22:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Old maid
Ik had ene paar maanden vrij gekregen van De heer Crystal setto, omdat mijn klein kind geboren werd en hij wilde de mooste moment van mijn leven niet belemmeren. zoals hij zei. het was onwijs aardig van hem en ik moest zelfs een klein traantje laten. Heer Vader Crystal had dit nooit toe gelaten. hij ging vaak met zijn vrouw op zaken reizen en vakanties naar andere landen om daar meer te leren over de oude geschiedenis en culturen. zelf schreef de heer vader Crystal boeken over andere culturen en hun geschiedenissen. deze lied hij zijn zoon stiekem lezen. Ik was de jonge Crystal heel dankbaar voor wat mij gaf. Maar nu was het tijd om terug te komen. mijn kleinkind was echt een dotje nog zo jong teer en kwetsbaar. ik liep door de gangen heen waar alle beelden stonden. het zag er netjes uit, wat me op viel is dat het vuur dat in de hand van koning Fireheart branden dit was vrijwel ongewoon en een van de mythische gebeurtenissen. op de to-do lijst zag ik dat er 2 gasten waren die mogelijk van een andere afkomst af kwamen. plots zag ik iets rozeigs van de trap af lopen. 'aah, anne.' zei ik hartelijk en keek haar vriendelijk aan. 'wat zie je er uit?' vervolgde ik geschrokken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
lay was erg vriendelijk en ik merkte op dat hij vaak in de bibliotheek zat. samen hadden we een keertje een danse battle gedaan. hij was zo leuk, hartelijk en stiekem ook best knap. met de andere jongen sehun had ik een minder sterke band. hij was vaak te vinden bij de maids niet dat ik het erg vond. dan hoefde ik teminsten geen aandacht aan hun te schenken. 'lay lay, lay~' zei ik en rende naar lay toe. 'shall we danse again please? i really like your music.' zei ik en glimlachte.

de leraar op school wilde samen met de klas naar het strand gaan. hij vertelde ook dat we iemand mee mochten mee nemen. natuurlijk wilde ik riven mee nemen, helaas was dat niet mogelijk. hij lag nog in het ziekenhuis. 'anne? wil jij mee met mij naar het strand?' vroeg ik aan haar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
het was al weer 3 dagen geleden sinds drake voor het laast tegen me sprak en elke keer deed het me opnieuw pijn. hoe hij mij ontweek en niet eens naar me keek. ik was de hoop langsamerhand al aan het op geven. misschien had me oudste neef gelijk. asians waren geen type voor westerse mensen. maar drake had nogsteets de hondjes die ik gevonden had. en ik wilde er zo graag eentje hebben. rose was bij mij thuis blijven logeren. we hadden de hele avond plezier. ze had de foto's van de speeltuin op haar instagram gezet, meteen waren er duizende reacties op de foto's. De meeste fan's vroegen wanneer ik voor het eerst zou op treden. ik en rose hadden onze tas in gepakt en stonden klaar om te vertrekken. 'oh, shit ben me bekinie vergeten.' zei rose. 'ooh neee, je kunt er wel eentje van mij lenen?' stelde ik voor. 'hahah, daar pas ik nooit in met me dikke kond.' zei rose al laggent. 'hihihi, helaas niet nee.' goegele ik terug. 'we kunnen wel naar de winkel gaan.' zei ik, rose knikte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy sprak geen woord tegen me. zo kon ik niet verder ik trok het niet langer dit gezwijg. ik was neit echt naar school gegaan of naar de les alleen maar met delle af gespoken op het plijn om te praten en te dollen een dag toen ze niet thuis waren had ikw as spullen in gepakt en deze al naar delle gebracht zodat als ik het ooit echt zat was meteen terug kon naar mijn prinsje, zonder dat ik mijn dierbaarste spullen kwijd was. ik had niet echt het idee dat ik er bij hoorde hier in het gezin. dat was de eerste ontmoeting in het ziekenhuis wel anders. ik was hier zo vrij in huis dat ik net zo goed ook bij delle had kunnen blijven. in het strand feestje had ik ookal niet veel zin. kom op ene gebroken poot mag niet eens zwemmen of rennen wat voor lol moet ik dan hebben als ik ook niet eens kan knuffelen met iemand. ik pakte mijn zwem tas en mijn laaste spulletjes. plots werd er ana gebeld aan de deur natuurlijk deed ik open.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Plume
ik werkte zo vaak als ik kon en veel jongens floten naar mij of tikte zachtjes op mijn kond. het was lang geleden dat ik voor het laast een vriendje had. maar was ik er wel klaar voor. een jongen kneep in me kond. dierekt draaide ik me om en lied per ongelijk het dienblad om hem vallen. 'ooooh s-sorry het spijd me meneer.' zei ik ontschuldig en keek naar de natte broek en shirt van de man. tayoni kwam regelmatich langs voor een drankje, ik was best blij dat hij zijn vriend niet weer mee nam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik kon lay nogsteets niet vergeven voor dat hij me negeerde die dag. maar nog altijd sliep ik met zijn eenhorntje en zijn jack. de vlinders in mijn buikje wilde mij gewoon niet verlaten. vandaag zouden we naar het strand gaan met de klas. en raat eens wie er ook kwam? Die jay, die niet eens meer bij ons op school zat. ik had mijn tas in gepakt en zou samen met lucy naar het strand gaan. ik belde aan en stond voor haar deur. vreemt genoeg deed lucy niet open maar die enge gast Yu, waar lucy helemaal weg van was. hij was inegeval beter dan jay. 'eeeeemh is lucy thuis?' vroeg ik aan hem en keek langs hem heen. 'oh sorry had iemand anders verwacht.' zei hij en draaide zig om. 'lucy!' riep hij en stapte verder de gang in. 'YUUUUUU~' hoorde ik plots iets overvrolijks zeggen. ik draaide me om en zag delle staan. de jongen die ons uit genodigt had om te gaan winkelen. 'oh hey, minako~' zei hij vrolijk en wuifte naar mij. 'whut past dat wel in de auto?' vroeg ik en stapte zonder pardon het huis van lucy binnen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
de dagen zonder yu waren zo alleen. tijdens de training was ik bijna onderuit gegaan, uit duizeligheid. het zat echt elkekeer op het randje. yu kwam niet altijd opdagen tijdens de training maar had wel zijn mobiele nummer aan jay gegeven in geval van noot. een meisje uit me klas bleek een oogje op me te hebben. ik had mijn dorenroosje al een tijdje niet meer gezien en tenslotten kon ze toch niet buiten komen. dus betrappen zal ze niet doen. ik flirte met het klas genootje en kreeg het bijna zo ver dat ze me wilde zoenen in de gang. helaas kwam de leraar langs die ons nors ana keek waardoor ze niet meer durfte.

ik had met yu af gesproken ik zou mee gaan naar het strand. om hem natuurlijk te vermaken. ik had een strand parazol mee genomen en wat speeltjes voor op het strand. ik zag minako al bij de deur staan. 'YUUUUUH' gilde ik hard en vloog hem om zijn nek. 'heb je zo gemist.' jammerde ik en knuffelde hem vijn. 'kom kom kom laten we gaaaaan ik wil naar het strand.' jammerde ik over vrolijk. ik trok yu mee naar buiten. hij hand ondertussen een tank top aan getrokken zoals hij altijd droeg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
nog elke avond ging ik langs lola. ik vertelde haar alles en dat ik elise weer betrapt had met die neger. vanochtent vroeg hij weer of elise thuis was en dit keer zij ik grofweg nee. moest die neger maar van me zusje af blijven. dacht ik gemeen. na school was ik ook nog een aantal keer langs Luge geweest. ik wilde meer voor hem zorgen en hem niet achter laten bij die mensen en voral niet bij die man die dingen met lola deed. ik nam luge zelfs een keer mee naar de danstraining. Yu keek best raar op toen ik een kind mee nam. het eerste wat hij vroeg was of hij mijn zoontje was. ik hoopte dat Yu met zijn zwarte ruige look luge niet al te bang had gemaakt. zelfs van die riem om zijn broek kreeg ik nog af en toe de kriebels van. de leraar had een uitje bedacht, naar het strand yeah.... waarom zou ik dat leuk vinden als lola er niet eens was. maar wijgeren kon ik niet. ik moest mee van de leraar. nog altijd probeerde ik te flirten met plume in het cafe, helaas zonder succes. voor de grap vroeg ik of ze mee wilde naar het strand. ik had een dikke nee verwacht en een natte t-shirt van een drankje die ze om gooide maar in tegendeel zij ze een keertje ja. vol verbazing keek ik haar aan. 'alleen niet deze week.' vervolgde ze. meteen baalde ik weer van haar zoveelste afwijzing. ze leek er zelfs van te genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyza jan 31 2015, 13:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Samen met setto danste we veel het was ltijd gezellig en hij hoefde me naam maar te roepen en ik ging mee dansen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne


toen setto aan kwam lopen en vroeg of ikmee wilde sprong ik van blijschap in de lucht ! 'jah ik wil!' zei ik blij en keekzo blij uit me ogen dat er ik bijname kaak er af glimlachte.

ik rende de trap af en zag de oue maid staan. ik keek zo blij het was echt geweldig haar weer te zien. ZE vroeg waarom ik er zo uit zag. ik zuchte 'ik heb bijna heel de ochtend de hallen schoongemaakt!' zuchte i kvermoeid

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

James propte een stuk brood in me mond. als ikiets vies vond vas het brood in de morgen sowieso was brood vies! geef mij maar rijst. toen ik me ook om ging kleden zag ik dat James voor de spiegel stond. hij keeek nar zijn rkuis. ik lachte breed 'jongen haat je dick is niet zo erg!' lachte ik in het koreaans. ik gooide hem een grote zwembroek aan die we korea niet hadden. 'hier trek deze aan ik weet dat jejej dick haat omdat idereen er naar kijkt alsof je ene boner hebt dus dit zal zeker helpen
'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
uiteindelijk was bee uit bed gerolt. Weet je ook de rede ik.had de dekens gejat en me.koude voeten in zijn eug geplaatst. Gillend was hij het bed uit gegaan. Hij had de muziek aangezet en danstw door het huis heen!. Met me hoofd in dekens gerold keek ik naar me mobiel. Ik had mellanie al een aantal.keer gesmst enzo maar echt reageerde deed ze niet. Der zat der vast iets dwars. [i]hey melmel, zie ik.je vandaag op het strand en wil je daarna iets doen?eten ofzo![\i]  ik verstuurde het smsje en keek naar me mobiel. Toc maar ff setto smse [i]yo setto. Ik sta om 8 uur op de stoep! Bij jou voor![\i] uiteindelijk draaidr ik me nog een.keer om en stapte het bed uit.  Ik stopte een.stik.brood en.bees.mond en ad zelf ook wat.  Daarna stond ik voor me kleding kast. Shit strakke zwembroeken.. En mijn kruis.... Dat haat ik echt heel erg.. Dan kan je alles zien.. Gelukkig kwam  bee aan met een.huge zwembroek. Dus ik strok eerst een strakke aan en daar overheen de weide broek mey een rode draak er op!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Minako belde aan. normaal kwam ze latijd achterom maar deze keer belde ze aan. De deur zat vast op slot. Yu deed de deur open. En voor dat ik langs Yu kon rennen was Delle an in de amre van Yu gesprongen waaardoor ik in de deuropening vast stond, ik zuchte diep. Waarom kon Yu niet ook gewoon met mij zo om gaan. k had die ochtend met me ma gepraat en dat moest ik echtaan Minako vertellen. maar niet nu of op het strand. andees ga ik echt huilen. 'whut past dat wel in de auto?' vroeg minako. Ik haalde me schouders op'Vast wel toch Delle heeft niet zun dikke kont!' zei ik en wrong me langs de jongens en liep naar ed auto toe 'PAPA HET IS 10 UUR WE MOETN GAAAAN' gilde ik hard en me pa kwam aangelopen


Laatst aangepast door Evilian op za jan 31 2015, 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyza jan 31 2015, 13:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
anne vloog nog net niet om mijn nek heen. 'haha, ben blij dat je het leuk vind, pak maar iets wat lijkt op zweem spullen, zou je ook mijn tas kunnen in pakken, met een extera grote handdoek en parasol enzovoort.' vroeg ik en liep richting lay, (vraagt lay om te dansen, in vorige bericht.)

lay danste echt tof. had ik maar vaker bezoek van dit soort mensen. ze waren vriendelijk en open. zover ik het voelde. voor de lol ging ik iets closer met hem dansen. mijn buik voelde raar net zoals riven het beschreef gekietel in je buik, dit noemde hij laggen. ik grinnekte en plaagte lay af en toe door hem te poken en te kietelen in zijn zij. ik keek naar hem met een speelse grijns.

na een tijdje ging mijn mobieltje af. ik keek er naar, het was trouwens de oude mobiel van james. er stond in dat james me rond 8 uur s ochtens ging op halen. was dat niet ene beetje te vroeg voor een middagje strand dacht ik.
*hey james,
is goed maar is een strand dagje niet in de middag rond 10 en 11 t'm 4 a 5 uur in de middag?

groetjes Setto Crystal*
ik verzond het berichtje

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] old maid
anne kwam naar benden gelopen. en vertelde dat ze de gangen had gepoetst. 'ANNE!' zei ik geshcrokken en keek wat serieuser. 'dit ga je toch niet menen? jij bent een personlijke maid van jonge heer Crystal en geen schoonmaak of huis maid. Dat wist je toch hopelijk wel?' vroeg ik en keek iets meer vriendelijker aan het eind. 'mijn excusis dat ik zo uit viel maar je moet dit nog jaren toen zoals ik deed en je wilt geen rug klachten krijgen neem ik aan. Heb je verder nog vraagjes of dingetjes waar je mee zit? je mag alles vragen hoor.' vroeg ik en bekeek haar versleten handen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
mijn mobiel trilde toen we in de stad liepen samen met rose. ik gritste mijn mobiel uit mijn tasje en keek er naar. *hey melmel, zie ik. je vandaag op het strand en wil je daarna iets doen, eten ofzo?* stond er ik zag rose mee kijken. ik had mijn arm in haar arm verwikkeld. ik dacht na en staarde naar het berichtje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik hoorde een vibratie van een telefoon. maar het was niet die van mij. mellanie pakte haar telefoon en toverde het berichtje tevoorschijn. stiekem keek ik mee en las ook het berichtje. 'JAAAH, omg dat moet je doen mellanie!' zei ik gelijk en keek al met een purfie gezicht naar haar. 'hij wilt met je daten' zei ik flauw. mellanie keek me geschrokken aan ik zag haar twijvelen richting de nee antwoord. snel gritste ik haar mobiel uit haar handen en tikte een berichtje terug.
*hoooi~ jay,
Dat lijkt me onwijs leuk om wer eens te doen :$, en ja ik ga ook naar het strand, heb rose mee genomen =^.^=
XXxx mellanie* snel drukte ik op verzenden voordat mellanie haar mobiel terug kon pakken. 'NOUUUW!!' zei mellanie en trok een pruilipje. 'but thx.' zei ze verlegen en glimlachte zachtjes. ik glimlachte met een big smile terug. en trok haar een bekini winkel in. welke zou ik nemen.... rood, roze, bruin? vroeg ik en keek naar de bekinie's. ik zag er eentje met rozeblaatjes er op. en pakte deze. 'wat vind je van deze?' vroeg ik en keek mellanie aan. 'pervect!' zei mellanie en glimlachte met een schuin hoofdje en gesloten ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyza jan 31 2015, 15:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik en Bee liepen net de kamer uit toen me mobiel twee keer achter elkaar afging. Setto en Mellanie hadden tegelijk gesmst. Ik lachte toen ik het smske van setto las. ' Zagmij een grote fout maken dan!' lachte ik tegen bee en vertelde dat ik had gezegt dat ik om 8 uur bij setto zou staan.. terwijl ik het smsje om half 9 had gestuurt.

'My bad~ setto!, ik bedoelde 10 uur, Maakte een fout met mijn slaperige kop!

daarna las ik he smsje van MEllanie. ik zag duidelijk dat het niet mellanie was die het geschreven had
Ook goeide morge Rose! smste ik terug en daarna als tweede smsje Ik neem dan alleen mellanie mee hoor! Zie je op het strand! ik sloeg hem dicht en keek naar de klok het was kwart over 9. Ik keek naar bee die zo graag pizza wilde eten. dus we stapte naar buiten, toen ik buiten kwam was het toch wel koud in mijn hempt en zwembroek dus ik liep terug het eerste wat ik zag was mijn lere jack, Ik lachte en deed hem aan. Ik zag dat mijn nek leeg was. hmm ketting. Lachte ik blij en pakte mijn favo ketting uit de kast, toen ik weer naar Bee rende zag ik in me oog hoeken een tas staan. Ik lachte weer ne pakte het op. Dit kan ik mooi vandaag geven! dacht ik en liep naar bee toe 'OKay pizza time'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

we ging eerst pizza eten. Ik lachte om James debiele fout! en daarna konde we naar benede toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

we danste en danste ne setto kwam steeds dichter bij. Het grooste verstil in dans stijl tussen kij en setto was. Ik danste met mijn heupen. En setto was meer stijldansne. Hierdoor leerde we veel van elkaar. Maar gistere avond begon setto ineens veel dichter bij te dansen dat vond ik niet fijn. jongens horen niet zo bij ekaar dansen ik danste steeds verder naarachteren. hij pookte en prikte me steeds. ik keek hem geirriteerd aan 'dont do that setto i dont like it' zei ik serieus tussen het dansen door.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

ze vertelde dat ik alleen de persoonlijke maid was van setto 'Maar, Setto zei dat ik het hier schoon moest houden' zei ik en keeknaar de maids die om het hoekje stonden te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyza jan 31 2015, 16:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'dont do that setto i dont like it' zei lay plots. 'oh, s-sorry, i won't do it again. i-i just wanna have some fun.' zei ik neutraal maar terug houdend. meteen ging ik ook wat naar achteren toe. ''james kon ik wel altijd poken en kietelen... waarom hem niet?'' dacht ik lichtjes verwart en begreep het niet zo goed maar ik had het maar te accepteren.

ik smste james terug *hehehe, draai jij je nog maar om in je bed james. PS waarom vind lay speelsigheid, plagen en kietelen niet leuk? jij vond het toch ook niet erg. teminsten dat hoop ik.
groetjes van Setto Crystal*

na het smsje pakte ik wat spulletjes en stond buiten de deur te wachten. zodra ik james auto zag stapte ik in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik zat in de auto naast delle die in het midden zat en daar naast zat lucy yu zat voor in met zijn gebroken been en zijn krukken en alle tassen. 'Delle je hebt net het vormat heupen vn dat kleine midden bankje.' zei ik plagerig en keek naar zijn smalle lichaam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'yeaaa~ i know!!' zei ik maar niet echt bepaalt blij. 'beter dan een dikke ronde bips.' antwoorde ik terug en drukte met mijn vinger op de zijkant van haar bil. 'ik ben nog in de groei wie weet krijg ik nog bredere schouders dan jij.' zei ik speels en begon op mijn zitje te stuiteren en te wiebelen in de auto. 'kom op ik wil naar het strand!!!' riep ik luid.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
(zit in de auto met alle spullen op zijn shoot.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] old maid
'ooh anne toch.... hij bedoelt dat je dat moet regelen. dat betekent niet dat je het zelf moet doen. daar zijn de andere maids voor.' antwoorde ik en keek streng naar andere maids die om het hoekje stonden te kijken meteen doken ze weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik grinnekte toen ik weer een smsje terug kreeg en hem voor las. rose werd gelijk rood. 'hihihi, leuk geprobeert rose.' zei ik en gaf haar een speelse duw. 'en kun je kiezen?' vroeg ik ik zag nog een andere hangen deze had allerlij vranjes aan de bh topje. ik pakte de goede maat ik was best jaloers dat zij zoon borst grote had. ''had ik maar dat vormaat.'' dacht ik en knabbelde op mijn lip.'wat dacht je van deze rose?' zei ik en bungelde de bekini topje heen en weer. 'hihihi.' grinnekte ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik las het berichtje wat hij terug stuurde. 'awwwwh zo jammer dat ik niet mee mag!' zei ik gespeelt terug en grinnekte daar na.
ik pakte haar mobieltje weer en smste weer naar jay. *DAWH jammer hoor ;p dat ik niet mee mag. had wel een geflambeerde kreeft gelust! ps we gana effe bekini shoppen~ tot zooo!* tikte ik en verzond het naar jay toe via mellanie's mobieltje.

ik zocht ondertussen verder tussen de bekini's mellanie hield een leuke bekinnie omhoog. 'jaaaaah omg die is leuk <3' zei ik blij en pakte de bekini aan. ik verdween in een kleed hokje en paste deze. even later stapte ik uit het hokje 'TADAAAAH' schreeuwde ik en deed in een ruk het gordijntje open. ik schudde met me kond en met me schouders een rondje. 'ik kan zo naar hawai~!!' zei ik vrolijk. ik keek naar mellanie en zag haar schattig laggen met een hand voor haar mond gehouden. 'waarom neem jij er niet ook eentje? alleen dan in het blauw?' vroeg ik en liep zo in de bekini naar het rek toe en pakte verschillende kleuren blauw uit het rekje. en hield ze voor mellanie. 'oooh nee, i-ik weet het niet hoor. dadelijk staren ze mij allemaal aan.' zei mellanie stotterent en duwde de bekini van haar vandaan. 'kom op!!! je wilt toch dat draakje je leuk gaat vinden!!!' zei ik streng en duwde de bikini met mellanie en al het hokje in. pas nou maar!!' vervolgde ik en sloot het gordijntje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
Ik was op mijn fietsje gestapt en fietste naar de duinen toe daar zette ik mijn fiets opslot tegen een hekje aan. het was een bloed hete warme dag vooral nu het bijna 11 a 12 uur was en om een uur zou het de warmste temperatuur van de dag worden. de fiets sleuteltjes stopte ik in mijn tas. met zwembroek, slippers en een t-shirt aan liep ik op het stenen voetpat. rechts van het pat stonden wat leuke restaurandjes en ijs salons. ik stopte bij een ijs salon en haalde een citroen ijsje. vervolgens liep ik verder naar het strand toe ik zag de leraar al zitten hij had een paal in de grond geplant met een vlaggetje er aan als een verzamel punt. ik liep er naar toe. balen dat ik nog de enigste was. ik dumpte mijn tas op het zand neer en ging er op zitten. vervolgens numde ik mij ijsje verder op.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 16:39; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyza jan 31 2015, 16:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

ik lachte opgelicht toen hij weer naar achter ging. Ik had niks met jongens die smaen douche of zo met elkaar om gingen.. we danste heel de avond en daarna gingen we slapen. ik lag nog in bed tot een uur of 12 ik had anne en setto wel de deur uit horen gaan en ook Jay die door het huis schreeuwde dat anne op moest schieten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik lachte om de twee achter in de auto, Wat ik me afvroeg was waarom minako Jay niet mee gevraagt had. Maar ik zei er niks over.

(ik wacht ff met hun verder type tot de rest ook rond deze tijd zitten)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne
setto was al buiten en ik moest nog aan komen rennen. dus nsel pakte ik me kleding en hoorde Jay ropeen dat ik moest opschieten snel rende ik naar de auto en knalde tegen Bee aan die ookachter in zat anagezien setto voor in zat
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyza jan 31 2015, 23:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
(weet niet of james nog reageert voor setto of iets xD? vandaar dat ik nog niet met set gepost had)
ik ging voor in zitten naast jay die de auto zou besturen. ik keek steets meer naar zijn handelingen om dingetjes onbewust te leren van hoe zoon ding eigenlijk werkte. dat lopen was ik onterand wel zat geworden. ik keke achterom naar bee en swaaide met em ogen dicht. 'Hello~' zei ik en deed mijn ogen weer open. 'so you are comming with james to the beach?' vroeg ik vriendelijk. 'bee, this is anne my maid.' zei ik trots op zoon manier dat ze echt van mij was, wat eigenlijk onbewust ging.
toen james ging rijden draaide ik me weer om en maakte me gordel vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyzo feb 01 2015, 17:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Anne

we waren onderweg naar het strand, Bee was druk en stuiterde de hele bus rond. Ik kreeg er gewoon hoofdpijn van!. Setto had wel verteld dat hij druk was. Maar dit slaat echtalles! we kwamen op het strand aan, alleen een jongen zater er met een wat oudere man, dit was waarschijnlijk hun leraar. We liepen een paal die geplant met een vlaggetje in de grond. de dekens die ik mee genomen had voor Setto legde ik op de grond neer. 'mijne here u kunt gaan zitten' zei ik beleeft en maakte een lichte buiging zoals daat altijd hoord.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik was achter in de auto gaan zitten zodat Setto naast Jay kon zitten. Der plofte een schattig meisje naast me in de auto. 'ooeeh she so pretty!' lachte ik blij. Dat moment zei SEtto hellow en zwaaide blij naar mij. Hij stelde het meisje voor ze heette anne en was zijn maid. Ik zuchte damnt dan kan ik er dus niks mee doen. Vooor 5 min kon ik stil zitten daarna was mijn rust op
'Setto Setto,'  Zei ik terwijl ik op mijn plek stuiterde. 'How is the training going? still dancing the same as before?' ik leunde naar voren tussen de twee voorste stoelen.

Bij het strand aangekomen trok ik setto en Jay mee richting het water. Ik wilde Jay er zo graag in gooien en daarna was setto aan de beurt!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

terwijl Bee zijn pizza naar binnen propte ontving ikde smsjse van mellanie.. noujah Rose en Setto eerst smste ik setto terug.
dunno why. dat is het verschil kwa mensen, hij vind aanraking van jongens gewoon niet leuk. En hij is verlegen naar meisje. Nee man ik heb er geen probleem mee. tenzij dat het te intiem word hahaha!

daarna was het tijd om terug te smse naar Rose. Dan haal je kreeft  straks uit het water! kapvuurtj maken en je hebt je geflambeerde kreeft! tot straks

Eindelijk was Bee klaar met eten en konde we Setto halen, bij setto aangekomen stond setto al tewachten op ons. hij stapte in en ik riep Anne snel

Op de weg naar het strand keek setto naar alles wat ik deed.

bij het strand aan gekomen, probeerde Bee ons mee te trekken maar ik was te snel en hij trok uiteindelijk alleen setto nog mee. alleen tayoni was er. ik plofte naast hem neer en we deden onze begroeting die we langzaam gecreart hadden tijdens de training. Ik keek hem aan 'nog iets van lola vernomen?' vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Met me sjaggie face trok ik mijn zwembroek aan en sjockte naareht strand. gelukkig was het dichtbij. Het was naasdt eht strand waar ik zelf altijd train.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

(in de auto)
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyzo feb 01 2015, 17:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Setto setto,' hoorde ik ik draaide me hoofd iets naar achteren toe. 'yea?' antwoorde ik. 'How is the training going? still dancing the same as before?' vroeg bee. ik keek hem nadenkent aan. 'i have lurn a lot of things from other people, like dansing with girls for in a Danse club and danse styles with my hips.' legde ik uit. 'Lay is lurning me a lot to, but... he would not dans with me...' vertelde ik verder met een lichte terleur stelling. k draaide me weer om naar voren toe. 'james, wat is dit? en dat, wat doet dat knopje, waar is dit lampje voor.' vroeg ik achter elkaar door totdat ik zowat het hele dasboard gehad had.

we waren op het parkeerplaats van het strand ana gekomen. ik lied anne zowat al mijn spullen dragen. zelf hield ik mijn strandbal vast en speelde er af en toe mee totdat we op het verzamplekje aan kwamen. anne pakte de spullen uit en legde mijn handdoek neer. bee trok mij en james mee. 'nooh beeee wait, i-i have not changed my clothes not yet!' zei ik en probeerde er onderuit te komen. ik kreeg mijn grotere zwembroek toe geworpen van anne. ik lummelde met me riem en draaide me beschaamt om. ''damn it.'' dacht ik en prutste weer met mijn riem. ik zuchte eventjes en trok maar gewoon mijn broek naar benedne met riem en al. gelukkig had ik mijn strakkere zwembroek al aan. ik gaf mijn spijkerbroek aan anne en trok mijn langere zwembroek over mijn strakke zwembroek heen. mijn t-shirt gaf ik ook aan anne. de leraar keek me met grote vragende ogen aan. ik glimlachte en trok mijn schouders vragent op. vervolgens werd ik weer door bee mee gesleurt naar het water toe. ik durfte het water niet aan de raken en rende steets er voor weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'jammer hoor dat je niet het zelfde als ik wil dragen.' zei ik flauw en stak mijn tong uit. het stond harstike sexy!' vervolgde ik. hoewel wat ze nu gekocht had ook erg sexy stond. maar ik wilde haar gewoon graag plagen we liepen vanaf de winkeltjes rechtstreeks naar het strand. gelukkig mochten we onze bekienis gelijk aan houden en de verkoper had de kaartjes voor ons er af geknipt na betaling. zo hoefde we ons niet moeilijk om te kleden met ene handdoek bij de jongens. ik pakte mellanies hand vast en trok haar mee. 'kom ijsje eten!' zei ik en rende op mijn slippertjes naar de ijs salon toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Mellanie Yume
rose had het bekini topje gekocht maar ik wilde echt niet het zelfde hebben. gelukkig kon ik ook wat anders sexy's vinden. de vrouw hielp ons met de bekinies en de kaartjes er af te knippen. snel trok ik me kleren weer aan. ik had net als rose een kort wapperend rokje aan met een spagettie bandjes shirt er op. rose deed ers flauw over dat ik niet de zelfde wilde ik stak mijn tong speels terug naar haar. snel maakte ze een foto. 'nouwwww moet je dat nou telkens doen!!' jammerde ik toen ze de foto opsloeg. 'Dat is leuk mel!!' was haar antwoord. plots trok ze me mee naar het ijs salon.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'hey, jay.' zei ik kort en maakte de handgebaar. 'nop... nogsteets niet wakker.' zei ik in een zucht. en speelde wat met twee schelpjes. 'en hoe is het met jouw?' vroeg ik en keek naar setto en bee die aan het lollen waren bij het water. drake kwam ana gelopen. ik swaaide naar hem. 'draakje, kom zitten.' zei ik en klopte naast me.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 18:16; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyzo feb 01 2015, 17:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Setto sprong steeeds weg en had het water nog nietaangeraakt. Ik eek naar settto 'lets go back and start playing siccor paper and rock. And the one who lose need to go head down in the water!'  Zei ik terwijl ik zelf het water ook nit in durfde aangezien het te koud was. toen ik terug kwam bij de paal. was degroep al een stuk groter geworden,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

ik zirgde zo goed mogeljik voor setto dat hem niks ozu overkomen of iets. ik wilde hem helpen met zijn riem maar hij trok zijn broek gewoon uit. ik plofte neer en keek toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'assh das bale!' zuchte ik mee levend. 'yeah alles goed! ik glimlachte blij. Tayoni en de andern jongesn waren de enige die mijn verandering hjebben gezien. van rustige Jay naar de normale drukke en blij jay.



toen ik klaar was me praten met tayoni. Zag ik mellanie en rose aan komen. ik stond op en klopte het zand van mijn jacket af en stapte op mellanie af. ik liep achter haar en tilde der zonder pardon op toen ze voorhet ijs sak


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik plofte naast tayoni neer en keek naar het water 'damnt ben moe gast!
zuchte ik


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 18:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyzo feb 01 2015, 18:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik keke hem ana en trok een wenkbrouw op. 'eeeeh, way?' zei ik moeilijk en keek ene beetje bangig naar het water. ik maakte ene vuist met me hand en schudde het 3 keer zoals bee het ook deed. vervolgens koos ik voor papier.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'lucy, heb jij nog wat gedaan vanochtent?' vroeg ik in de auto af en toe prikte ik en delle zijn buik omdat hij zo ieritant deed achterin. ik rukte delle naar lucy toe doen de vader van lucy een bocht maakte. 'hehehehee.' grinnkte ik en keek plezierig naar de jammerende delle.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'ugggghhhh, nooh plet me niet'.' zei ik speels en probeerde minako van me af te duwen maar ik wer helemaal tegen lucy aan gedrukt. 'Yuuuu~ heb jij nog iets gedaan? samen met lucy gedoucht ofoziets?' vroeg ik met een smile van hier tot daar ik keek recht in de inkijk van lucy haar borsten. 'whoohooo, wouw ik zie de duinen al vanaf hier.' zei ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'dawh kom op draakje, jij bend altijd moe. ben je de draak der dromeland ofzo?' grapste ik maar het kwam er serieus uit mijn mond. ik gooide een schelpje van de twee naar drake zijn hoofd toe. 'niemand uit genodicht?' vroeg ik aan hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
rose en ik aten ons ijsje onderweg op en liepen over het stand heen. ik had nog maar net me ijsje op. ik zag het vlaggetje staan en rende er op of ik keek om me heen en vond de leeraar. plots werd ik op getilt en lag over iemand zijn schouder heen. 'ieeeeeeek, aaaaaah~!' gilde ik als ene meisje en spartelde met mijn beentjes. terwijl ik mijn ogen dicht hield.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 18:32; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyzo feb 01 2015, 18:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik deed schaar 'NAILED IT' gilde ik blij! en gaf setto een pushe naar het water toe.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

' met me ma gepraat' zei ik kort af en probeerde mijn tranen te bedrukken.. 'Maar dat vertel ik je straks wel' We kwamen aan op het strand. en we stapte uit ik sloeg em arme in die van Minako en liepen naar de paal ik zag het ijstentje staan en trok aan minakos arm 'LET GET SOME ICE'


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 18:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyzo feb 01 2015, 18:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'nooooh no!!' zei ik maar bee duwde me steets verder naar het water toe. ik stond met me knieen al onder water maar bee duwde me verder. ik struikelde over iets wat onder het water lag of was dat de voed van bee die hij achter mij gezet had. 'I-i can't swim!!!' gilde ik. ik verdween kompleet onder water ik opende mijn ogen en zag alleen maar blauw en bee zijn harige benen. mijn longen deden pijn. ik kreeg gene lucht en slikte een hap zoute zee water naar binnen. (onderwater)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Emptyzo feb 01 2015, 18:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik zag dat hij traar deed en zonder moeite trok ik hem overeind,. Dude you can stand here' Ze ik en stond gewoon naast hemm 'next time dont breath okay!' Ik sleepte Setto mee en ondersteunde hem. daarna plofte ik op een van de handoeken die erlagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 62 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 62 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: