cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 22:25


Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik keek haar en. ''Intersante meid'' Ik zette me arme op tafel en leunde naar voren toe. mijn gezicht was bijna tegen het haren aan. 'Yes Milady' Zei ik waarna ik weer afstand nam en een soort van boog. Ik pakte een stoel en ging zitten.

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Ik keek naar wat er gebeurde. 'Wacht luisterd YiDae nou naar haar..' Fluisterde ik. 'niet slecht.' Ik haalde mijn schouders op en ging verder met drinken. 'Hoe wil je naar het kasteel komen?' Vroeg ik aan haar
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 22:37

Nightwell story - Pagina 3 2r3a1jm
Lyralinn

'Please don't be in such a rush, everything on it's time.. I want to know something about you first, like I said.' Another sip. 'And yeah, he did listen to me.' she laughed. (insert Griffyn here)


Nightwell story - Pagina 3 16aw4mx
Griffyn

'Pardon me...' he said shy, and when they looked at him, he smiled. 'Hay, I don't want to disturb you, but I would like to say thank you.. soow.... he,, thank you sir.' Again, he did a little bow out of politeness.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 22:43


Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

'zo jij weer. denk je dat een dankje genoeg is?' antwoorde ik op de jongen. 'Lyralinn ik denk dat deze jongen goed van pas zou komen'

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'wat wil je weten dan?.' Ik keek opzei toen er nog iemand bij kwam staan. 'Wat moet dat hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 22:46

Nightwell story - Pagina 3 2r3a1jm
Lyralinn

'uhu... And why do you think that?' Lyralinn simply asked, not looking at the boy but at her cup before she took another sip.


Nightwell story - Pagina 3 16aw4mx
Griffyn

'Wha.. what are you talking about?' Griffyn asked, looking from one to another. when he heard the silver haired ask something, she held out his hand. 'Ow. Hello, my name is Griffyn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 22:54

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

'Soms moet je gewoon iemand vertrouwen' antwoorde ik kortaf.

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'Ow hello, My name is Griffin.' zei de jongen uit het niks en stak zijn hand uit. Ik sloeg zijn hand weg.. 'Waarom stel jij je zelf voor k heb geen intressens in jouw' Gromde ik richting Griffin.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 23:22

Nightwell story - Pagina 3 2r3a1jm
Lyralinn

'I know , don't walk to me about trusting someone.'

Nightwell story - Pagina 3 16aw4mx
Griffyn

'Sorry...' Griffyn said, taking his hand back and not knowing what to do. 'soow... what am I good for?' he asked, turning again to YiDae.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 23:28


Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

'Zo je vertouwd me niet?, Waarom moet ik dan mee?' vroeg ik en keek haar diep in de ogen.

. 'soow... what am I good for?' vroeg Griffin. 'niks kekeke, Als je wil weten wat ik bedoel moet je mee komen. Als mevrouw dat accepteer.' Zei ik hierna sloot ik me ogen en wachtte tot we eindelijk zouden vertrekken

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'god YiDae doe niet zo moeilijk, beter zwijg je gewoon..'gromde ik en sloeg me beker op tafel. 'Bedankt trouwens Lyralinn'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 23:39

Nightwell story - Pagina 3 2r3a1jm
Lyralinn

'I didnt SAY that!' Lyralinn said, slightly angry now. she looked at Yidae, and her mouth was just a thin line. 'Don't say things for me.'
She smiled at Eon and then she looked at Griffyn, who stood awkwardly. 'Hello, sorry for all this. I'm Lyralinn, nice to meet you.'

Nightwell story - Pagina 3 16aw4mx
Griffyn

'Ow, nice to meet you too. My name is Griffyn... like I said before.' she shook Lyralinn's hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptywo mei 28 2014, 23:53

Leato wachter

We waren nog steeds aan het wacht op ons bier. Boos stond ik op. Ik voelde dat er iets uit mijn beenzak gehaalt was, ''mijn mesje is gejat'' gromde ik boos.. 'Wie durft er aan mijn spullen te komen' gilde ik boos. Mijn stem weer galmde door de inn heen.


Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik hield mo ogen dicht. En lied alles over me heen gaan.

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'zullen we gaan' ik pakte me wapen op en liep alvast naar buiten toe
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptydo mei 29 2014, 11:08

Nightwell story - Pagina 3 2r3a1jm
Lyralinn

'Someone stole my knife! Who darress!?' Some big man yelled and Lyralinn looked up, not expecting this at all. 'What's going on there?' she stood up to get a better look, leaving Eon's question for dead. (Griffyn's part here)... 'Hey wait!!' Lyralinn ran after him, signing to the boys to follow her.

Nightwell story - Pagina 3 16aw4mx
Griffyn

When he heard the yell, he quickly turned around with big eyes, hoping the man wouldn't see him. But when the man looked in his direction, he was frozen to the spot. 'Oh dear... well, gotta go. nice to meat you all.' With that he ran off.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptydo mei 29 2014, 22:24

Leato wachter

ik zag hoe een bekende jongen man de Inn uit probeer de te rennen gevolgt door een Roodharige vrouw en een minie witharige creep. Daarachter sjockte een zwartharige lange gast. 'Dit is te verdacht' Toen ik beter keek zag ik het dat be eerste jongen die bediende was die nooit het bier gebracht had. Toen viel het kwartje. 'JIJ DIEF' schreeuwde ik en liep met grote stappen achter de jognen aan. 'Kom hier als je durft'


Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik draaide met me ogen. En shockte emotioloos achter het drietal aan

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'Oh dear... well, gotta go. nice to meet you all.'  zei de jongenn nadat de wachter iets riep over gejatte spullen. ''wacht. Heeft dit kiddo nou iets gejat van die wachter. dat kan niet. Alleen super snelle vingenr zou dat kunenn.'' Dacht ik 'Hey Wait' Zei lyralinn en ze rende achter Griffin aan. Ze winkte dat wij mee moesten komen. 'Eindelijk daar gaan we' Ik pakte me wapen op en rende achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptyvr mei 30 2014, 16:34

Nightwell story - Pagina 3 2r3a1jm
Lyralinn

"What did he do? Why is he special? can we use him in our journey" All those questions run through her mind as she still ran after the brown haired boy.
'YOU THIEF!' She heard from one of the guardians. "Aah so a thief then. Alright..."

Nightwell story - Pagina 3 16aw4mx
Griffyn

he had to laugh though, even despite the big posibility that he would get caught this time. but just the look of that man's face, it was hilarious.  He finallt stopped with running when he found a little hole under a big tree trunk. he sat down and waited for the man to pass by.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptyvr mei 30 2014, 16:53

Leato wachter

Ik rende als een gek achter de jongen aan. Tot me blik op het achterste van de roodharige vrouw. 'Net verkeerd' Ik was zo gefocus op haar achterste dat ik niet door had dat de jongen man uit het zich was. Me hoofd tintede een beetje. Volgens mij heb ik te veel bier op. 'But that ass' ik beed op me onderlip en rende achter haar aan. Alleen die kleine creep zat tussen ons in. Ik sloeg mijn hamer tussen zijn bene. Hierdoor flikkerde hij voorover en belande in het gras.

Ik kwam dichter bij en wist haar schouder te grijpen. 'hey jij'

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Langzaam liep ik de inn uit. Iedereen rende vooruit. sjocktend volgde ik hun. Tot ik bij de boom aan kwam. 'hehehe' lachte ik zacht. eerst liep ik door. Net of ik niet wist dat er iemand in deboom zat. Via de achterkant Klim ik in een tak die boven het gat in de boom zat en ging er op zitten. Hier wachte ik tot dejongen weer naar buiten zou komen. ''Je bent slim ventje I like that''

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Ik rende achter Lyralinn uit het niks had de wachter me ingehaalt. Zijn hamers stak tussen mijn benen. hierdoor viel ik vooruit en klapte met mijn gezicht in het gras. '@#%!$^! wat een %@#%! wachter' Boos stond ik op. En wilde verder rennen om die wachter is tussen zijn benen te schoppen maar ik was ze kwijt. Verbaast keek ik rond me heen. Waar is iedereen. Geen wachter of Yidae nog geen griffin en Lyralinn wasook nergers te vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptyvr mei 30 2014, 17:02

Nightwell story - Pagina 3 2r3a1jm
Lyralinn

'Where is he?' she asked to herself as she stopped for a second. 'He can't just vanish. Ow and where are those two idiots? This is going to be a very good trip I just know it.' Then she heard the heavy footsteps of the guardian who was apperiantly running in her way.

Nightwell story - Pagina 3 16aw4mx
Griffyn

Griffyn jumped as he heard Yidae's voice, and he hit his head against the tree. 'Aauhw...' he said as he lay a hand on his head to look if he wasn't bleeding. he wasn't though, so he looked at the man in the tree.
'Thank you. And thank you for saving me back there. I had the feeling it wasn't really the best of times back there in the inn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Emptyvr mei 30 2014, 17:07

Leato wachter

Ik kwam dichter bij en wist haar schouder te grijpen. 'hey jij' Ik likte me lippen af en bekeek haar lichaam.

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

''Ik accepteer nooit een dankje'' dacht ik terwijl ik voor de 2de keer zijn bedank nergeerde
'Well, ik kan de wachter roepen als je wilt' Zei ik vanuit de boom. 'Vanuit hier kan ik hem zo zien' Ik stond op en deed me hand boven me ogen en keek in de verte.

Nightwell story - Pagina 3 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Verbaast liep ik een beetje rond te dolen. 'Ben ik zo hard gevallen dat ik buiten weste ben geweest... ofzo waar de hell is iedereen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nightwell story - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 3 van 21Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» [story] the end of the world
» Love story
» [story] er was eens... - marvel
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: