cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Dragon Four

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptywo jul 16 2014, 13:31

The Dragon Four - Pagina 7 30m76ug

Hij knikte begrijpend toen nanaho vertelde waarom ze het zelf niet zo leuk vond. 'Dat kan ik begrijpen..' Zei hij. 'En als je ogen niet meer terug veranderen.. Nou dan kan je twee dingen doen zoals ik het zie. Of je houd een zonnebril op zodat mensen het niet zien. Of je zoekt iemand die het niet erg vind en je negeerd de rest.' Zei hij met een knipoog.

The Dragon Four - Pagina 7 3353yas

Hij zat rustig op de hekken op het dak van de school. Hij genoot even van de rust die er was. Zijn grijze ogen keken voor zich naar de lucht. Door de wind bewogen zijn haren heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptywo jul 16 2014, 15:05

The Dragon Four - Pagina 7 Jpvp93
Ze bleef even een tijdje naar de zonnebril kijken en zette hem toen op. Met een klein grijnsje keek ze terug op naar Frau. 'Hoe staat dit?' vroeg ze met een grinnik. Het zou haar vast vreselijk staan. Over het algemeen vond ze dat brillen haar niet stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptywo jul 16 2014, 15:26

The Dragon Four - Pagina 7 30m76ug

Hij moest grijnzen toen ze uiteindelijk toch maar de zonnebril opzette. 'Er mist iets..' Zei hij terwijl hij haar onderzoekend aankeek. 'Aha dat is het. Je mist een motor.' Zei hij met een glimlach. 'Die hoort wel bij zo een zonnebril weet je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptywo jul 16 2014, 16:49

The Dragon Four - Pagina 7 Jpvp93
Vragend keek ze Frau aan toen hij zei dat er iets miste en haar vervolgens onderzoekend aankeek. Ze moest grinniken doordat hij zei dat er een motor miste, omdat dat bij zo'n bril pakte. 'Helaas heb ik geen motor.' zei ze met een grinnik. Er verscheen vervolgens een zachte blik in haar ogen. 'Dank je, Frau. Voor naar me te luisteren.' zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptywo jul 16 2014, 16:54

The Dragon Four - Pagina 7 30m76ug

'jij niet. Maar.. ik wel.' Zei hij met een grijns. Hij keek haar aan toen ze hem bedankte. 'Geen dank. Je luisterde ook naar mijn gekke verhaal.' Zei hij met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptydo jul 17 2014, 12:29

The Dragon Four - Pagina 7 Jpvp93
'Je ziet er ook wel uit als een jongen die een motor heeft.' zei ze met een grinnik, waarna vervolgens haar wangen een beetje rood kleurde. Flirtte ze nu net met hem? Al dacht ze niet dat hij het erg zou vinden, hij zat tenslotte ook de hele tijd met haar te flirtten. Ze knikte even toen hij zei dat het niets was, omdat ze ook naar zijn gekke verhaal had geluisterd. 'Alles goed.' zei ze. 'Nu vraag ik me alleen wel af waardoor jij jezelf zo bij mij voelt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptyzo maa 15 2015, 13:49

(komen er zo nog lessen op deze dag in t verhaal of zijn ze voor de rest van de dag vrij?)

The Dragon Four - Pagina 7 1198kdj
Ze voelde zich niet bepaald op haar gemak. Ze zat bijna altijd alleen, maar dat vond ze normaal niet erg. Nu voelde ze zich eenzaam. Ze had haar eten inmiddels op en stopte haar spullen terug in de tas. ze ging van e tak af en vroeg zich af wat ze zou doen. Bij een groepje gaan staan? Alvast naar binnen?

The Dragon Four - Pagina 7 9se07b
het begon een beetje saai te worden hier op het schoolplein. hij stond op, klopte zijn broek even af en liep toen nonchalant over het schoolplein naar de poort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptyvr apr 03 2015, 23:43

The Dragon Four - Pagina 7 30m76ug

'Hehe. Ja dat zal ook wel. Nooit bij stilgestaan eigenlijk.' Zei hij lachend toen ze opmerkte dat hij er ook wel uit zag als iemand die een motor heeft. Hij had een klein grijnsje op z'n gezicht toen hij merkte dat nanaho bloosde. Hij streelde haar wang even kort en lachte zacht. 'There there. Het is goed.' Grapte hij. Ja hij kon het nou eenmaal niet laten.
'Ja dat vraag ik me inderdaad ook af. Maar goed, only time will tell ey?' Zei hij met een glimlach terwijl hij een hand door zijn haren haalde.


((Ik denk het wel justine. Aangezien ze pas 1 les hebben gehad x3))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptyza apr 04 2015, 10:50

jup, Justine, er komen nog lessen

The Dragon Four - Pagina 7 Jpvp93
Ze keek hem verbaasd aan toen hij kort over haar wang streelde en zei dat het goed was. Hierdoor kleurden haar wangen nog meer rood. 'Je bent niet echt aan het helpen.' zei ze en bedekte haar wangen uit schaamte. Ze keek hem weer aan toen hij begon over dat alleen tijd het antwoord wist. 'Dat is waar.' zei ze. 'Ik vind het gewoon zo raar klinken.'

The Dragon Four - Pagina 7 N3qhdi
Hij kwam weer terug bij de stal met de hengst en gooide hem los in het weiland. Met een grinnik keek hij hoe het paard bokkend en rennend naar de andere paarden toe ging. Met het halster in de hand, liep hij terug de stal binnen en liep naar de juiste box. Daar hing hij het halster op en ging toen even naar de zadelkamer om daar te kijken op het briefje dat aan de deur hing wat er nog moest gebeuren. Bij de zadelkamer, zag hij dat Silver vandaag nog verder getraind moest worden om zadelmak te worden. Dat zou hij wel gaan doen. Hij hielp tenslotte altijd met het inrijden en zadelmak maken van de paarden. De spullen die hij nodig had, haalde hij uit de zadelkamer en ging naar Silver toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Emptyma mei 04 2015, 20:14

oke, dankje! Smile
The Dragon Four - Pagina 7 1198kdj
Ze liep de trappen weer op het schoolgebouw in naar tekenen, het leukste vak van de dag.

The Dragon Four - Pagina 7 9se07b
het begon een beetje saai te worden hier op het schoolplein. hij stond op, klopte zijn broek even af en liep toen nonchalant over het schoolplein naar de poort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Dragon Four - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Dragon Four
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Last dragon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: