cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Dragon Four

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyma nov 25 2013, 00:54

The Dragon Four - Pagina 5 30m76ug

Hij schrok wel even toen het meisje hem een klap in zijn gezicht gaf. Hij schudde even zijn hoofd en rende toen weer naar het meisje toe. Voordat ze weer bij het schoolplein was greep hij haar nog net bij haar pols vast. 'Wil je alsjeblieft niet meteen wegrennen?' zei hij kalm. Hij keek haar in haar ogen aan en zuchtte. 'Luister alsjeblieft.. Ik weet dat dit raar overkomt maar ik bedoel er niks mee. Het is gewoon.... nou ja.. ik wil je leren kennen.' zei hij. 'Ik heb geen gevoelens voor je en wil ook niks van je. Het enige dat ik wil is je leren kennen.' Hij viel even een moment stil voordat hij verder ging. 'Er is al bijna een jaar voorbij gegaan zonder dat ik iets om iemand in de klas gaf of dat ik hun wou kennen. Maar sinds ik je aan  het begin van de les zag boeide je me. Alsof er iets met je is. Ik weet alleen niet wat...' Zei hij met een zucht. Hij begreep dat hij vast als een pervert of creep over moest komen maar zo bedoelde hij het niet. Er was iets aan dit meisje dat hem interesseerde en hij zou erachter komen wat dat was.

The Dragon Four - Pagina 5 3353yas

Hij zat rustig op de hekken op het dak van de school. Hij genoot even van de rust die er was. Zijn grijze ogen keken voor zich naar de lucht. Door de wind bewogen zijn haren heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyma nov 25 2013, 01:20

The Dragon Four - Pagina 5 Jpvp93
Ze schrok toen hij weer haar arm vast pakte en keek met een felle blik terug naar hem. 'Laat me los.' zei ze en zuchtte toen het erop leek alsof hij iets serieus wilde vertellen, dus ze luisterde naar hem. Het klonk nog steeds heel vreemd in haar oren en probeerde zich weer los te trekken. 'Dat had je me ook wel even anders duidelijk kunnen maken.' mopperde ze en keek hem geërgerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyma nov 25 2013, 01:32

The Dragon Four - Pagina 5 30m76ug

Nadat het meisje hem liet uitpraten en antwoord gaf liet hij haar los. Het leek erop dat het meisje niet weer meteen weg zou rennen zodat ze nu konden praten. Hij moest zacht lachen toen ze mopperde. 'uuhhh... ja.. sorry' zei hij zacht en hij krabde even op zijn achterhoofd terwijl hij met ogen dicht naar haar glimlachte. 'Mijn sociale vaardigheden zijn niet altijd even goed.' Zei hij. Hij keek dat meisje met een zachte blik aan. 'En dan komt er nog bij dat.... dat... ik me een beetje.... s.. s schaamde..' Zei hij heel zacht en stotterend. Hij vond het niet fijn om het te bekennen maar hij had het gevoel of dat misschien juist wel moest. Zodat het meisje hem misschien meer zou vertrouwen of begrijpen.

The Dragon Four - Pagina 5 3353yas

Hij zat rustig op de hekken op het dak van de school. Hij genoot even van de rust die er was. Zijn grijze ogen keken voor zich naar de lucht. Door de wind bewogen zijn haren heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyma nov 25 2013, 13:15

The Dragon Four - Pagina 5 Jpvp93
Hij verontschuldigde zichzelf en het zag er ook echt wel naar uit dat hij het meende, dus ze zuchtte en keek terug op naar hem met een klein glimlachje. Eén mondhoek trok zich op, doordat hij zei dat zijn sociale vaardigheden niet erg goed waren en dat dat de reden was dat hij het zo aan haar gebracht had. 'Je moet blij zijn dat ik nog een redelijk rustig meisje ben. Een andere had misschien moord en brand gaan schreeuwen.' waarschuwde ze hem. Hij moest echt weten dat hij zoiets niet zomaar kon doen. Zacht moest ze lachen toen die zei dat die zich er wel een beetje voor schaamde door hoe hij over haar dacht. 'Oh, dat snap ik wel hoor. Het lijkt me ook zeer ongemakkelijk om zo'n gevoel bij iemand te hebben die je niet eens kent.' zei ze en de andere mondhoek trok zich ook een beetje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptydi nov 26 2013, 18:19

welke pauze is het, grote of kleine?
The Dragon Four - Pagina 5 1198kdj
toen het pauze was snelde ze naar buiten. daarna ging ze op de laagste tak van de boom zitten eten.

The Dragon Four - Pagina 5 9se07b
toen hij zag dat het drukker werd. liep hij langs het schoolgebouw naar een hoekje waar allemaal puin lag. daar maakte hij het zichzelf comfortabel.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptydi nov 26 2013, 22:54

hm, eh...
ik weet niet
bij mij op school heb je niet echt grote en kleine pauzes meer

doe maar grote dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyza nov 30 2013, 10:48

oke
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyzo apr 27 2014, 12:10

The Dragon Four - Pagina 5 30m76ug

'Nogmaals sorry..' zei hij lichtelijk geïrriteerd toen ze hem nogmaals duidelijk maakte dat hij dit echt niet had mogen doen. "Nu begrijp ik het wel hoor.." dacht hij. Toch moest hij wel zacht grijnzen toen ze zei dat ze hem begreep en het haar ook ongemakkelijk leek om je zo te voelen bij iemand die je niet kent.
'Wat zeg je ervan? Zullen we nu dan maar even echt pauze houden en wat gaan eten?' Vroeg hij met een glimlach. Hij realiseerde zich alleen niet dat hij zijn tas ook nog in het klaslokaal had laten liggen. Gelukkig had hij altijd wel wat geld los in zijn broek. Nooit in zijn jas maar in zijn broek. Aangezien hij zijn jas nogal vaak ergens liet liggen en dan gewoon met broek en blote borst rond liep.

The Dragon Four - Pagina 5 3353yas

Hij zat rustig op de hekken op het dak van de school. Hij genoot even van de rust die er was. Zijn grijze ogen keken voor zich naar de lucht. Door de wind bewogen zijn haren heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyzo apr 27 2014, 12:37

The Dragon Four - Pagina 5 Jpvp93
Een grijnsje verscheen er op haar gezicht door zijn geërgerde reactie en knikte vervolgens op zijn voorstel, al was het een beetje ongemakkelijk. Zij was niet echt een persoon die snel met mensen zou gaan zitten die ze niet kende, maar ze kon dit offer ook niet echt afslaan.
Deze jongen had haar net bekend over hoe hij zich tegenover haar voelde en daar wilde ze eigenlijk ook wel meer over weten. Ze begon zich ook af te vragen of ze hem moest vertellen over de 'veranderingen' die zij doorbracht. Ze wist dat ze niet voor altijd achter kon houden dat ze anders was, dat ze een draak was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyzo mei 04 2014, 16:24

The Dragon Four - Pagina 5 1198kdj
na school zou ze maar naar de manege, de paarden maakten haar rustig.

The Dragon Four - Pagina 5 9se07b
toen hij zag dat het drukker werd liep hij langs het schoolgebouw naar een hoekje waar allemaal puin lag. daar maakte hij het zichzelf comfortabel.[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptyma jul 14 2014, 22:29

The Dragon Four - Pagina 5 30m76ug

'Laten we dan maar gaan. Anders is de pauze zometeen nog voorbij!' Zei hij lachend toen nanaho op zijn voorstel knikte.
Samen met haar liep hij door naar de kantine van de school en ging hij in de rij staan voor wat eten. Hij keek even achterom naar nanaho om te zien wat zei ging doen. 'Wat wil jij?' Vroeg hij aan haar.

The Dragon Four - Pagina 5 3353yas

Hij zat rustig op de hekken op het dak van de school. Hij genoot even van de rust die er was. Zijn grijze ogen keken voor zich naar de lucht. Door de wind bewogen zijn haren heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptydi jul 15 2014, 00:28

The Dragon Four - Pagina 5 Jpvp93
Langs Frau was ze de kantine in gelopen en ging bij hem in de rij staan.
'Ik weet niet.' zei ze. 'Misschien één broodje.' Toen ze vooraan in de rij stonden, pakte ze ook willekeurig één broodje en ook wat te drinken.
Vervolgens wachtte ze tot Frau ook klaar was met een glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptydi jul 15 2014, 00:37

The Dragon Four - Pagina 5 30m76ug

Hij pakte wat te drinken, een broodje en een appel. Hij liep door en rekende zijn en nanaho haar lunch af. Hij liep door naar een tafel waar hij zijn lunch op zette. 'eet smakelijk.' Zei hij tegen nanaho waarna hij aan zijn broodje begon.

The Dragon Four - Pagina 5 3353yas

Hij zat rustig op de hekken op het dak van de school. Hij genoot even van de rust die er was. Zijn grijze ogen keken voor zich naar de lucht. Door de wind bewogen zijn haren heen en weer.[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptydi jul 15 2014, 16:54

The Dragon Four - Pagina 5 Jpvp93
Ze wilde nog protesteren dat hij haar lunch niet hoefde te betalen, maar hij was er al mee bezig. 'Je...je had niet voor mij hoeven te betalen hoor.' zei ze en ging toen bij hem aan de tafel zitten. Met een glimlach knikte ze toen hij "eet smakelijk" zei. 'Jij ook.' antwoordde ze terug en nam een hap van d'r broodje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Emptydi jul 15 2014, 17:29

The Dragon Four - Pagina 5 30m76ug

'Dat ben ik je op z'n minst verschuldigd na alles.' Zei hij met een glimlach toen ze zei dat hij haar lunch niet hoefde te betalen.

The Dragon Four - Pagina 5 3353yas

Hij zat rustig op de hekken op het dak van de school. Hij genoot even van de rust die er was. Zijn grijze ogen keken voor zich naar de lucht. Door de wind bewogen zijn haren heen en weer.[/quote]
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Gesponsorde inhoud





The Dragon Four - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Dragon Four
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Last dragon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: