cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Dragon Four

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyma jul 15 2013, 21:14

maakt niet uit ;p

we gaan alleen beginnen als ik terug ben van vakantie & dat is 3 augustus
werk nu op de tablet van mijn vader, maar werkt niet zo lekker
chatten gaat prima, maar rp'en zie ik niet echt zitten x3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyma jul 15 2013, 21:24

oke, veel plezier dan he (;
alleen ik ben dan nog op vakantie, maar geen zorgen, wij hebben wifi en ik kan met allles goed op het internet behalve mijn Nintendo:) 
Terug naar boven Ga naar beneden
Basara

Basara


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Overal en nergens, waar de wind me naartoe brengt :)

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptywo jul 17 2013, 00:43

leuk een rijder voor Ahekai Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptywo jul 17 2013, 09:09

ahah Smile 
Terug naar boven Ga naar beneden
Basara

Basara


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Overal en nergens, waar de wind me naartoe brengt :)

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyma jul 22 2013, 23:07

lol XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptydi jul 23 2013, 18:32

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyvr aug 02 2013, 18:03

we kunnen zo ong. wel gaan beginnen c:

The Dragon Four - Pagina 3 Jpvp93
Het was de laatste dag van de week en ze ging net de eerste les binnen. Vanmorgen had ze een klein probleempje met haar drakentrans. Het gebeurde steeds vaker dat haar ogen blauwer werden dan normaal en haar pupillen meer versmalden. Het was gelukkig nog thuis gebeurd, dus niemand had het gezien.

The Dragon Four - Pagina 3 2qkqbg8
Hij zat in z'n kleine hutje in de bergen en kreeg een kleine glimlach op z'n gezicht, doordat hij merkte dat het bijna zover was om de drakenkinderen op te roepen. Ze waren bijna oud genoeg om hun krachten volledig te kunnen gebruiken.

The Dragon Four - Pagina 3 N3qhdi
Hij was al vroeg aan het werk gegaan. Hij werkte namelijk op een paardenstal en de paarden moesten altijd al vroeg hun eten hebben. Met een glimlach ging hij de stallen langs en gaf af en toe een paard even een aai over z'n neus. Zelf had hij ook een paard staan op deze stal. Het was een bont paard, genaamd Hidalgo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyvr aug 02 2013, 20:40

The Dragon Four - Pagina 3 30m76ug

hij ging zijn leslokaal binnen en ging bij het raam zitten zoals hij vaak deed. hij keek een beetje verveeld uit het raam en lette niet op de andere mensen in de klas. hij had eigenlijk nooit veel aandacht voor de mensen in de klas en wist na een heel jaar nog steeds bijna niemand bij naam. hij keek verveeld op toen de leraar naar hem toeliep en vroeg of hij zijn jas uit wou doen in de klas. 'meneer met alle respect. maar onder die jas heb ik geen shirt of dergelijke aan.' zei hij met een droge blik. 'je kent de regels. geen jassen aan in de klas.' zei de leraar. hij rolde verveeld met zijn ogen en stond toen even op. 'wat U wilt.' zei hij verveeld en hij trok zijn jas uit waarna hij die over zijn stoel hing. nu stond hij met een bloot bovenlichaam in de klas. hij ging weer rustig zitten en keek weer naar buiten.

The Dragon Four - Pagina 3 3353yas

hij dwaalde door een stad waar hij die ochtend was aangekomen. hij had gemerkt dat hij steeds vaker problemen kreeg met zijn drakentrans wat mensen in zijn buurt nog banger maakten dan dat ze al voor hem waren. hij bleef wat rond zwerven en keek af en toe rond om te zien of er iets bijzonders was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Basara

Basara


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Overal en nergens, waar de wind me naartoe brengt :)

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyvr aug 02 2013, 21:04



Demi
Ze was bijna te laat gekomen in de les , daardat ze een paar mooie wilde bloemen aan het bewonderen was. ze moest beter de tijd in het oog houden. een beetje hijgend nog van te lopen zetten ze zich aan een vrij bankje voorin de klas.

Ahekai
Een beetje in een slecht humeur zat hij achterin de klas. hij had niet kunnen slapen omdat hij last had met zijn draken trans. omdat hij de kracht lucht heeft blijf hij de heletijd zweven. met een kwade blik keek hij voorzich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyzo aug 04 2013, 14:35

moet ik banners voor je maken, Janake x3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyma aug 05 2013, 12:16

jeh! verbinding!

Hannah-
met een grote zonnebril op liep ze naar school ze was net niet op tijd en rende snel de klas in, zocht een plekje en sloeg de boeken open. de zonnebril deed ze niet af, dit weekend veranderden haar ogen steeds en ook vandaag werd niet overgeslagen, hopen dat niemand het zag keek ze de klas in, een paar kende ze al anderen had ze nog nooit gesproken.

nobu-
vrolijk wandelde hij door het bos. hij was op zoek naar werk en keek overal rond, een baantje in de supermarkt vond hij vreselijk dus had hij iets anders nodig..
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptyma aug 05 2013, 12:38

moet ik ook banners voor jou maken? Razz

The Dragon Four - Pagina 3 Jpvp93
Ze richtte haar blik op toen de docent naar iemand toeliep en tegen die jongen zei dat die geen jassen aan mocht in de klas. Verveeld rolde ze met haar ogen toen de jongen, die ze kende als Frau, zo moeilijk begon te doen erover doordat die er niets onder droeg. Toch kon ze een grinnik niet inhouden toen die zo met ontbloot lichaam in de klas stond. Ze richtte haar blik ook snel naar voren, omdat er roze blosjes verschenen.

The Dragon Four - Pagina 3 N3qhdi
Hij had al de paarden eten gegeven en ging even naar z'n eigen paard. Hij opende de staldeur en ging naar binnen. 'Hey, jongen.' zei hij en aaide het dier over z'n neus. Het bonte paard brieste even en duwde z'n neus in Takashiro z'n hand. Een glimlach verscheen er op de man z'n gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Basara

Basara


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Overal en nergens, waar de wind me naartoe brengt :)

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptydi aug 06 2013, 22:20


The Dragon Four - Pagina 3 2hmio8w
Ze was een beetje aan het wegdromen in de klas.

Ahekai
Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij naar de stunt van frau en kreeg een grijns op zijn gezicht." tss uitslover" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptydi aug 06 2013, 22:54

The Dragon Four - Pagina 3 30m76ug

hij keek even naar ahekai toen hij wat zei en keek hem even mat een geïrriteerde blik aan. 'hoezo nou weer een uitslover? ik kan er niks aan doen dat de leraar zo deed.' zei hij droog. verbaasd keek hij rond zich toen hij een grinnikje hoorde en zag toen net iemand wegkijken met kleine blosjes op haar wangen. hij wist even haar naam niet meer en bleef naar haar kijken. om de een of andere reden dacht hij dat hij haar naam wel moest weten en hij voelde zich schuldig dat hij haar naam niet wist. "waarom voel ik me schuldig dat ik haar naam niet weet? ik voel me nooit schuldig! het interesseert me zelfs helemaal niks!" dacht hij. hij bleef met een verwarde blik het meisje aankijken en dacht na hoe ze ook alweer heet.

The Dragon Four - Pagina 3 3353yas

hij liep door de stad en zag toen hij in het raam van een winkel keek dat zijn ogen weer naar rood waren veranderd en dat zijn pupillen zich tot spleetjes hadden gevormd. 'fijn ook dat nog.' mompelde hij. toen er een vrouw langs kwam lopen en gilde omdat ze zijn ogen zag gromde hij naar haar. er kwam ook wat rook uit zijn mond zetten, hierdoor rende de vrouw gillend zo ver mogelijk van hem vandaan. hij zag veel mensen naar hem keken nadat die vrouw voor hem was weggerend. hij liep mopperend en grommend verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Emptywo aug 07 2013, 08:05

oeh, graag, zal ze een plaat je naar je sturen c:
Hannah-
het was wel een geinige klas, zoiezo. toen de docent nog verder keek wende ze haar hoofd snel af, maar hij stond al voor haar tafel. ze gaf hem de zonnebril een keek omlaag. en dat zou ze de verdere
les ook doen.

nobu. vrolijk en wel keek hij voor zich uit. toen hij nog steeds niets had gevonden werd zijn vrolijkheid al snel minder. 'waarom vind ik nooit iets?' vroeg hij zich boos af terwijl hij terugliep naar het bos. aan de rand van het bos klom hij in een boom en ging hij verder mokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Dragon Four - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Dragon Four   The Dragon Four - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Dragon Four
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Last dragon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: