cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [story] er was eens... - marvel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptywo mei 11 2016, 22:39

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Depczn
Riku rex - weredinosaur
Ik zuchtte over zijn opmerking. 'Heb je me ooit normaal gezien?' Vroeg ik best serieus. Hij moest eens weten hoe graag ik er uit had willen zien als een mens. Ik trok haast het hele net met me mee totdat ik bij het eind was daar haalde ik mezelf uit het net en liet het op de grond vallen vervolgens rende ik naar de modderpoel. Gihan stond al op een balk. Ik sprong ook op een van de balken en hield me evenwicht goed dankzij mijn staart. 'Als ik een kameleon was, was ik hier al lang weg gegaan.' Gromde ik lichtjes. Ik sprong op de volgende balk en gaf gihan expres een zetje met me staart tegen zijn kond aan. 'Hoooh!! Pas op!' Zei ik expres en draaide me een rondje om en gaf gihan nog een tik tegen zijn kond aan met me staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 14:06

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 28bxkjq
Gwenn -Death Sense. 
Daar  was het gevoel en echt veel ergenr dan eerst. Ik greep me buik beet en begon te gillen. Ik keek gespannen rond waar het gevoel vandaan kwam.. Het kwam vanuit parkours daar kwam het gevoel vandaan. 'please!' piepte ik naar de dichts bijzijnde.. 'we moeten' k greep me buik opnieuw beet. Ik zakte door me knieen heen. DE tranen stonden in me ogen. 'Iemand is in gevaar!.' 

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
plons. Dat was het geluid dat ik maakte toen ik recht de modder  inviel. 'heeeeeeeeey' riep ik luid en lang. Ik stond al vallend op met overal modder. Ik keek hem aan en lachte daarna. Maar me lach verdween snel toen het donkerder werd. Nee het waren geen wolken of iets. Er hing gewoon een donkre mist boven ons. 'Riku!' riep ik terwijl ik al vallend het modder uit probeerde te komen. 'Riku stop!' kermde ik 'Niet daar heen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 14:27

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Depczn
Riku Rex - weredinosaur
gihan was in de modder gevallen. ik begon te lachen en vol trots sprong ik verder op de volgende palen tot dat ik bijna bij het eind was. 'vergeet het maar gihan ik ga winnen!!' riep ik trots en sprong in de lucht om op het eind platform te landen. dat moment kwam een eizige kou op zetten ik keek omhoog en zag een donkere mistbank. vervolgens lande ik op het laatste platvorm en keek in het rond of wolverine er nog was. maar alles leek wel in mist op te gaan. of kwam dat omdat ik hoger stond dan gihan die beneden lag onder aan de twee meter lange palen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 14:48

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
'RIKU!' gilde ik nogmaals met moeite trok im me uit de modder op de eerste paal. Me lciaah mwas besmeert met modder dat razend snel opdroog hierdoor kan ik niet van gedaante verandere. De veren van volgens zoudne vast plakken. en aan een land beest had ik nu niks. 'RIKU! kom daar uit!' IEdereen wist wat die mist was. Maar niemand had het in het echt gezien. Het was een soort van mithe die kwam van het meisje Mistu. Ze was van school afgegaan omdat ze haar hier niet wilde helpen met haar krachten. Ze kon mist wolken maken waar in gifte gassen vormde. hiermee kon ze sterke tegenstanders verzwakken en ondermeesteren. Mensen zeggne dat het was omdat ze het alleen maar voor slechte dingen gebruikte.. Storm had verteld dat je de mistwolk kon herkenen aan de donkerpaarse gloed met soort van witte stofdeeltjes wat leek op een galaxy. 'RIKU!' bracht ik nog maals gillend uit. Ik sprong vna de ene paal op de andere. 'Luister kom er uit!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 15:00

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Depczn
Riku Rex - weredinosaur
'je bent gewoon bang om te verliezen!' riep ik terug en klom verder via het touw opweg naar de volgende hindernis baan. mijn staart sloeg ik rond het touw voor extra evenwicht. de mist rond me heen werd steets dikker. het leek wel of er vocht druppels op me schubben kwamen te liggen zo vochtig was het. en dat merkte ik ook aan de lucht die ik in ademde. even bleef ik stil hangen. 'wat de hel is dit?' vroeg ik zachtjes en keek nieuwschierig om me heen in de dikke mist die mijn zicht steets meer belemmerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 15:20

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
'nee jij mag winnen maar kom daar vanaf!' riep ik nog maar de mist kwam nu ook mijn kant op zetten. Ik kon daar niet in belanden ik was niet zo sterk als de meeste. I kwas slim dat was het.  Ik sprong van de balken af ''logan!' ik keek rond maar hij was weg. waar was logan!

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 23ijs4g
Mistu -Posion

Ik zweefde op een mist wolk naar beneden. 'Zo riku' begon ik wetend wie het was ik wilde hem altijd al hebben en ik was niet de enige die geinterseert was in hem 'Ben je hier nog steeds' zei ik vriednschappelijke. 'kom met ons mee!' ging ikverder. Riku bleek best wel goed tegen me vergif wolk t ekunnen normale mensen waren al K.o gegaan of konden niet meer bewegen. 'Kom moet mij mee Riku. Ik weet iets hoe je gewoon naar buiten kan zonder al die onderzoeken' ik lied me op een balk zakken en keek de jongen vriendeljik aan. ;Ik weet dat je graag naar buiten wilt! en dat gaan ze ej hier echt niet geven. Het moment dat ik hier weg ben gegaan gingalles goed! ben gewoon heerlijk buiten en hoef me krachten niet te heeresen dat wil jij toch ook? naar buiten je familie vinden je zelf zijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 20:37

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Depczn
Riku rex - weredinosaur
'Zo riku.' Klonk een vrouwelijke stem.
Ik keek omhoog en zag een meisje met grijsblauw krullerig haar, donker rode lippenstift en een vreemde ronden piercing in haar neus. 'Wie ben je en hoe weet je mijn naam!?' Gromde ik terug.
'Ben je heit nog steeds?' Vroeg ze
ik balde me vuisten en keek haar aan. 'Wat gaat jouw dat aan.' Snauwde ik terughoudend tenslotte kende ik haar niet zo goed of zelfs helemaal niet.
'Kom met mij mee Riku. Ik weet iets hoe je gewoon naar buiten kan zonder al die onderzoeken' vertelde ze.
Mijn ogen werden kort iets groter uit verrassing. Hoe kon zij weten dat ik een onderzoek had gedaan?
'Ik weet dat je graag naar buiten wilt! en dat gaan ze je hier echt niet geven. Het moment dat ik hier weg ben gegaan ging alles goed! ben gewoon heerlijk buiten en ik hoef me krachten niet te beheersen. Dat wil jij toch ook, naar buiten? Je familie vinden je zelf zijn?' Vroeg ze.
ik trok me tanden blood en bleef haar domweg aan starre. 'Het gaat niet alleen om dat. Ze hebben me ook wat anders belooft en ik wil dat weten en hebben voordat ik uit dit kindertehuis weg ga.' Gromde ik. 'En waarom zou ik met jouw mee gaan huh?' Vroeg ik en kantelde me hoofd schuin.

Ik keek om me heen en hoorde iets vaags op de achtergrond roepen: 'Riku!'
gihan?! Ik keek weer terug naar de vrouw en rechtte me schouders. 'Kom maar over twee dagen terug misschien heb ik dan alles wat ik wilde.' Siste ik stoer. Ik stapte naar achteren, pakte het touw beed en liet me naar beneden glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 22:28

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 28bxkjq
Gwenn -Death Sense. 
'het geberud logan!' riep ik uit sloot me ogen en begon te kerme

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
'ooh!' kreunde ik opgelucht. ik bekeek riku niet begrijpend hoe hij het in die mist overleeft had. 'hoe?' vroegi kzachtjes en begon hem te prikken. 'Der is niks met je!' ik wreef in me ogen. zou het dan toch? toch een myth zijn?' vroeg ik en begon te lachen/ 'dan was ik net in blinde paniek voor niks! maat laat me nooit meer zo erg hard schrikken!.' 

Ik slikte ene paar keer. IEts was achter me beland. De mist kwam sloot zich rond ons heen en me hoofd begon te duizelen

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 23ijs4g
Mistu -Posion
De jongen beet niet in mijn plan.. En dat haatte ik.. En als hij niet vrijwillig mee ging ging hij verlicht mee.. Ik keek toe hoe mijn mist hem niks deed. Ik hees me lip op. ook dat haatte ik door en door. 'kom mee. of jij bent niet de gene die mee genomen word!; snauwdei k nu iets midner vriendeljik 'Ik had het je nag lief gevraag!!!' gilde ik woedend en de mist wolk werd groter. Het klom naar benede toe naar de jongen beneden hij zag er zo zwak uit in de modder en blijkbaar vond Riku hem belangrijk want naar hem luisterde hij wel.. Ik vloog naar bneede toe op me eigen wolk en belande achter de jongen. Ik glimlachte gemeen. 'Je hebt nog een keer een keuzen jongen!' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 22:45

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Depczn
Riku rex - weredinosaur
'Hoe?' Vroeg gihan. Ik liep naar hem toe en gniffelde over hou hij er uit zag. 'Wat zou er dan met me moeten zijn?' Vroeg ik me af en trok niet begrijpend me wenkbrouw omhoog. 'Een myte? Gihan waar heb je het over?' Vroeg ik me af.
Gihan begon te lachen en zei dat ik hem niet zo moest laten schrikken. De mist kwam naar beneden en verspreidde zich rond ons heen.

Gihan deed gek hij pakte zijn hoofd beed en zakte door een knie heen. 'Gihan?!' Vroeg ik verward en keek naar waar de mist vandaan kwam. Ik balde me vuist toen ik weer die meid zag. 'Wie de hell ben jij!' Snauwde ik. 'Hoezo lief gevraagd, ik zei dat je moest wachten krullenbol!' Gromde ik en pakte een steen van de grond en gooide deze richting de meid. Gihan snakte steeds meer baar adem. 'Laat hem met rust!!' Gromde ik en gooide nog een steen richting de meid. Ik was misschien een dino maar wat voor powers ik echt had wist ik nog altijd niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 22:51

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 23ijs4g
Mistu -Posion
''je had gewoon mee moeten gaan ik haat wachten!' ik keke toe hoe de stenen vlogen en ze allemaal miste. 'Ik ben mistu~!' het was me mutante naam maar dat hoefde hij niet te weten. 'Ik neem hem wel mee'' ik sprong van me mist wolkje af naast de jongen op de grond. 'Stop is met die stenen!' riep ik nu wat bozer. 'Je raakt toch niet! kom op je bnet een dino en kan zelfs tegen mijn vergif!' riep ik nu nog bozer. 'Je bnet slap! We kunnen je sterker maken dus hier is nog een kans ga NU mee! of we nemen deze jongen mee! ' Ik hees hem op aan zijn arme en gebruikte de jongen nu als schild. 

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
ik kreeg gewoon geen adem, Me beeld werd wazig. Na even werd ik op gehezen aan me arme. Ik voelde het wel maar kon niks doen ales was wazig/ 'Ri..' bracht ik zacht uit na een heftige hoest bui.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 23:06

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Depczn
Riku rex - weredinosaur
'Mistu~ he, waarom heb ik jouw nooit eerder gezien in de school?' Gromde ik. Ik bleef stenen gooien maar geen van hen raakte echt goed... Wel bijna raak maar echt een harde goal was er niet bij. 'Ik wil helemaal geen mutant zijn snap dat dan!! Gromde ik gefrustreerd. zien ze dan helemaal niet hoe ik er uit zie! 'jij kan makkelijk praten jij ziet er niet uit als een monster!' Sprak ik verder en raapte ene iets grote steen op met beide handen en gooide deze boos weer terug op de grond. De steen brak in stukken en rolde over de grond heen. 'Laat hem los!!' Snauwde ik en balde beiden vuisten en voelde hoe me botten zich vervormde en me mond steets scherpere tanden kregen. Ik scheurde uit me kleren en slaakte een hoge kreet als die van een echte dinosaurus beestje. Nadruk op beest-tje. Me staart sloeg wild van links naar rechts en me zintuigen voelde alsof ze verdubbeld waren teminsten me reuk was inmens versterkt. 'Ggghlaat hemmmh losss.' Gromde ik terwijl me slang achtige tong bij elk woordje een beetje uit stak. en rende op mijn twee klauwen richting de meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 23:14

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
'Ri'' ik kon zijn volledig naam niet uitgillen want de kracht was ver te zoeken heo langer de sto delen in me longen bleven hoe slapper ik werd.. Ik zag hoe Riku met volle vaart op ons af kwam Ik zag dit als een wazige blek maar ik kon zijn kleur overal herkenen.'stop' bracht ik zacht uit. 

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 23ijs4g
Mistu -Posion
''ja laat je krachten zien!'lachte ik blij zijn vraag negerend waarom ik nooit op school was geweest. De jongen kwma steeds bozer op ons afgerend. zijn lichaam veranderde super mooi. Ik pakte de jongen nog beter op en zorgde dat hij als volledige schild rond me was Eem ist wolk verscheen weer onder mij waardoor ik razend snel weg kon vliegne of rond draaien. Dat jongentje ging me alleen niet aan kunnen. Ik had me krachten onder controle hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 23:40

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Depczn
Riku rex - weredinosaur
Ik bleef op haar af rennen en sloeg met me staart in er rond maar ze was veelte snel. Ik slaakte nog een hoge schreeuw en liep boos op haar af. Door haar gevlieg bleven de stof wolkjes hangen en slaakte ik een kuch daardoor voelde het alsof er een kochel achtige haarbal uit me mond vloog deze vloog door de lucht heen richting het zwevende wolkje. hell dat voelde gek ik rende weer naar hen toe en sloeg met me klauw richting de wolk. Ik raakte iets maar door die mist die in me ogen prikte zag ik niet goed wat. 'STOP!' Hoorde ik een bekende stem roepen. Ik slaakte weer een grommerige schreeuw. 'Ik zeg het nog en keer laat hem gaan.' Siste ik en begon wilt rond me heen te meppen met me staart. Ik sloeg de balken kapot waar we eerst op gesprongen hadden. deze vielen op de stoffige grond en sommige braken af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyzo mei 15 2016, 23:44

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 23ijs4g
Mistu -Posion
hij werd steed wilde ern wilde zo erg dat hij zijn eigen maat sloeg.. De arme jongen voelde vrij levenloos in me armen en niet alleen dat... de aanwezigheid van logan.. Ik lied de jongen los. 'We krijgen je wel Riku je bent precies wat we willen!. Waarna ik verdween in de mist..

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 28bxkjq
Gwenn -Death Sense. 
toen ik weer bij gekoemn was rende we samen met logan en strom richting het parkours. Logan nam een springt en ook Strom lied me achter. Ik wist nog niet wat er gebeurd was ofzo maar het voelde echt niet goed.

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
Me been leek open te schuren van de pijn. Ik gilde zachtjes want veel kracht had niet meer. De persoon lied me los. Zelf zakte ik in mekaar op me knieen. De tranen stonden me in me ogen. Alles deed zeer.. 'Riku' bracht ik nogmaals uit. De mist bleef hangen. Ik wa zo bang dat Riku nog een keer zou uithalen. Bang dat hij me weer zou pakken. Aangezien hij waarhscijnlijk niet door had dat de andere gedaante weg was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Emptyma mei 16 2016, 13:00

[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Depczn
Riku rex - weredinosaur
'Riku stop daarmee!' Riep storm. Ik draaide me kop even naar haar toe en gaf een dinoachtige schreeuw. Ik pakte een balk en gooide het richting haar. 'Denk niet dat dat helpt.' Vervolgde Logan. Die zijn klauwen tevoorschijn haalde en de balken aan gord sneed.
'Wat had je dan in gedachten?' Vroeg storm die het stevig liet waaien.
'Wat dacht je van wat we de vorige keer deden toen hij hier nog maar net was.' Kondigde Logan aan. Logan nam een sprint richting mij maar ik probeerde hem aan te vallen zonder enige beheersing over mezelf. Logan blokkeerde de aanvallen ookal leverde dat enkele vlinke krassen op zijn lichaam.
Ik ging voor gihan staan het voelde net aan alsof ik hem moest beschermen en dat Logan en storm mijn gihan wilde af pakken. 'Kom op T-rexje. Laat ons je vriendje helpen.' Vreog Logan speels die me staart weer ontweek.

Na een warrig gevecht had Logan mij van achteren beed gepakt met me armen op me rug. Ik stribbelde vlink tegen en schopte met me staart tussen zijn benen waarna Logan even zijn gezicht vertrok van de pijn. Ik stote met me elleboog en gooide Logan over me hoofd heen zo van me rug af. Enkel toeschouwers kwamen kijken vanaf de kantlijn waaronder bobby, Jean en zelfs de man in de rolstoel. Ik pakte een balk van de grond af en gooide dit in de richting van het publiek. Meteen klonk er gegil maar de balk werd op het laatste moment tegen gehouden door iets of iemand met een onzichtbare krachtveld. *~Riku, kalmeer jezelf we willen je geen pijn doen~* klonk de stem van xavier in me hoofd. Ik gromde naar ze en stapte op de liggende Logan af die al kreunend overeind brobeerde te komen. Ik zette me klauw op de borstkast van Logan neer en duwde hem naar de grond toe. Logan pakte me klauw vast om de kracht de verminderen waarmee hij in elkaar werd gedrukt. 'Bobby! Bevries hem!' Klonk er in de verte. 'Logan zit te dicht bij!' Vervolgde bobby zijn stem. Logan begon een kracht kreet uit te oefenen en duwde me klauw voor een deel omhoog. Al snel volgde een vreselijke pijn van zijn klauw die tegen me buik aan kraste. Me dikke schubben huid hield de meeste schade tegen maar er zaten zeker wat schubben bij die beschadiging op liepen. Ik krijste lichtjes van de pijn en wankelde op me poten. Niet veel later werd ik met brute kracht omver geduwd. 'Nu!!' Klonk er. In een seconde daarna werd het me heel koud.

'Heel handig Logan laten we een T-rex als huisdier nemen!!' Gromde storm woest.
'Waar moeten we hem anders laten? Hij is ook maar een jongen, een mutant net als wij en hij weet nouwelijks iets van zijn verleden af.' Legde de stem van Logan uit.
Ik zag ze niet helder door het gecrystaliseerd ijs. Ook het geluid klonk dof alsof ik in een vissenkom zat.
'Dat hij op jouw lijkt betekend nog niet dat we-' begon storm.
'Storm, iedere mutant verdient een kans en een beter leven. Zo ook riku hoe gevaarlijk hij ook kan zijn. Als riku buiten loopt of in verkeerde handen valt wie weet wat hij dan aanricht. We zijn nog niet op gewassen tegen zijn aparte mutatie. We moeten meer van hem leren nu het nog kan.' Onderbrak de stem van xavier. 'Laat hem maar ontdooien.' Vervolgde hij.
Langsaam smolt het ijs rond om me heen. Ik voelde me verward en beduusd. Ik kraakte me hoofd en staarde dromerig voor me uit. 'Riku, kan je je iets herineren?' Vroeg xavier. ik smakte met me mond en knipperde traag met me ogen. 'Er was een vrouw.' Kon ik enkel warrig uitbrengen.
'Hoe zag ze er uit?' Vroeg storm dringend. Xavier stak zijn hand op dat ze moest zwijgen.
'Krullerig haar, haar blik als onweer.' Bracht ik uit.
'Misty.' Zei Logan met een sissende klank.
ik had het gevoel dat iemand me horens vast had en dat ik steeds duffer werd in me hoofd. 'Verder... I-ik had gewonnen van gihan.' Zei ik zacht en glimlachte trots.
'Riku we brengen je in een diepe slaap.' Klonk er op de achtergrond. Langsaam liet ik me hoofd zakken en werd alles zwart. 'Gihan...' Bracht ik nog zacht en bezorgt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[story] er was eens... - marvel
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» All characters - marvel
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: