cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [story] er was eens... - marvel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptydi mei 10 2016, 15:35

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 28bxkjq
Gwenn -Death Sense. 
Ik bleef bij de deur staan. 'Nee niet mutant voetbal dat gaat niet goed komen' piepte ik. Xavier kwam met Gihan naar buiten gerolt en zei tegen ons dat we met Riku meest moesten gaan. 'Logan houd hem in de gaten' zei hij serieus maar vriednelijk tegen logan. Die leek even boos te kijken maar liep met ons mee. Ik bleef staan en keek hoe de jongens weg liepen. 'Ik voel me er niet goed over' zei ik zacht. Xavier pakte me hand beet. 'het komt goed Logan is in de buurt en als het gevoel erger word ga nara hem toe' vertelde hijvriendelijk. ik knikte ne liep uiteindelijk achter hun aan.

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
Binnen vertelde Xavier me dat het goed kwam en logan mee zou gaan. aangezien hij het gesprek buiten de deur ook opgevangen had. Ik knikte en liep naar buiten Riku gilde over voetbal en meteen klaarde me hele dag op. 'VOETBAL!' riep ik blij ik rende langs Riku heen. 'Zou ik je dan eindelijk een keer kunnen inmaken me dit spel. Nee dat gaat niet lukken ben een pro!' Ik stak me tong naar hem uit waarna ik door de buitenduer verdween. Logan daar in tegen pakte Riku beet. 'Als ik maar iets merk haal ik je terug naar binnen we kunnen geen ongelukken krijgen. Voor je eigen veiligheid' logan glimlacht naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptydi mei 10 2016, 16:33

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Depczn
Riku Rex - weredinosaur
'ik kan je mkisschien niet verslaan maar ik kan je wel laten zien hoe goed ik ben!' zei ik entausjast terug en deed een kort wedstrijdje wie het eerst in de buiten veld was. bij de deuren aan gekomen hield logan me tegen. ik keek over me schouder. hij dikte nog eens aan dat ik voorzichtig moest zijn. ik knikte. 'komt wel goed.' zei ik vast beraden en had echt geen zin om weer heel de midaag op de bank tegaan zitten en toe te kijken naar hoe iedereen zijn of haar krachten gebruikte.

op het veld vormde we groepen en trapte iemand de bal af. de bal ging van speler tot speler maar mij sloegen ze gewoon over leek het wel. ik knarste me kiezen op elkaar en zag dat de tegenstanders bijna de bal hadden. waaronder me vriend gihan. ik wilde een keer scoren om te laten zien dat ik het ook kon. 'paas naar mij!!' riep ik toen bobby de bal bevroor. en daarbij niet goed op lette dat hij in de beurt kwam van gihan. bobby trapte eindelijk de bal in mijn richting waarna ik klaar gign staan om de bal aan te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptydi mei 10 2016, 20:14

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
buiten werd ik tegen riku gezet en ik ging is laten zien dat wij beter waren!. Voordat ik hier heen kwam wilde ik profvoetballer worden en had dus flink getraint, Alleen Voetballen met powers vind ik lastig. Regels telde iets minder mee dan anders.  maar ik bleef de beste en ons team stond al voor. Maar dat kwam niet alleen door mijn ervaring.. het andere team speelde neit exht samen en hielden Riku buiten de groep. 

We waren evne bezig en ik stond klaar om de bal terug naar de geode kant van het veld te brengen. DE bal kwam ook al richting ons. Ik hoorde hoe Riku riep dat ze naar hem moesten pasen. Misscehin wat het mijn ego en de strijd die altijd tussen ons strijde of mijn falentiekheid dat ik persee die bal wilde hebben en ons team wilde laten winnen daat ik naar Riku toe rende om de bal voor zijn neus weg te halen. Bobby bevroor de bal Deze trapte hij hard vooruit. ik gooide me zelf snel i nde remmen want die bal ging hard aan komen. Maar ik remde de langzaam de bal knalde tegen me enkel aan. Ik hinkelde op de plek waardoor iemand anders de bal weer voor Riku vandaan haalde. 'BOB! dat deed zeer![ Riep ik luid terwijl ik bij Riku bleef hangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptydi mei 10 2016, 21:46

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Depczn
Riku Rex - weredinosaur
ik gromde toen iemand weer de bal voor me weg kaapte. 'dan had je hem door moeten laten rollen!' snauwde ik en trok een vrons op me gezicht. ik liep langs gihan heen en rende achter de bal aan. ~heb je wel eens op je handen en voeten gerend?~ galmde er door me hoofd heen. ~we moeten hem s avonds hier houden voor onderzoek.~ ik schuude me hoofd. ik had mijn bal in het visier. en rende er op af. ik maakte een slaiding over de grond heen en viste de bal tussen de voeten vandaan van de jongen ik stormde op het doel af en schoot de bal in volle vaard weg. er leeg even een parse gloed van af te komen. de kieper bleef staan om hem mogelijk te pakken howel dat achteraf niet een al te slimme zet zou zijn geweest de kieper vloog met de bal haast door het net heen. ik balde me vuiste en voelde me plots zo boos maar waarvan? 'kijk zo moet je scoren.' gromde ik tegen me eigen team. ik draaide de kieper me rug om en liep terug naar mijn team plekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptydi mei 10 2016, 21:59

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
Riku was blijkbaar weer in een van zijn meest onvriendelijke bui.. Misschien was dat de reden dath ij bijna geen vrienden had. 'Dat je nog met hem omgaat!; riep een teamgenoot van mij. deze opmerking negeerde ik gewoon. Riku was een vriend eentje waarmee ik graag de strijd aan ging en gewoon mee childe. Hij kon soms heel gemeen uit de hoek komen en me echt pijn doen. Maar dat accepteerde ik gewoon. Riku pakte de bal af rende op een doel af en score. Ik sloeg me hadn voor me hoofd. HEt was het verkeerde doel.. Hij had een punt voor ons gescored en heel eht team keek Riku boos aan. 'Ja zo laat je deandere winnen jah! nu is onze keeper uit geschakeld! fijn!; werd er naar hem geschreeuwt. 'Was wel een super trap!' riep ik snel om hem te beschermen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptydi mei 10 2016, 22:23

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Depczn
Riku Rex - weredinosaur
me woede maakte plaats voor schaamte toen de tegenpartij me uit lachte dat ik in het verkeerde goal had geschoten. ik balde me vuist nog meer totdat de stekels uit me knokkels begonnen te groeien. 'was wel een super trap.' klonk er tussen de rest van de negetieve dingen heen. ik keek op van het veld naar het geluid waar dat vandaan kwam. het was me maatje gihan. ik probeerde te glimlachen en stak me duim naar hem op. 'zei toch dat ik beter kan schieten!' zei ik en gniffelde lichtjes. 'niet dat ik de beste was in de game zelf.' zei ik er achteraan en krulde me mond hoek op. ik had het idee dat echt vechten me leuker leek dan ballentje trappen met een team. misschien was ik daar wel wat beter in. ik liet me blik vallen op logan daar zou ik best tegen willen vechten al is het alleen maar om me krachten te meten. 'riku ga weg uit ons team!!' werd er geroepen. ik deed geen moeite om hen me aandacht te schenken. 'wacht maar dit was een voor proefje als straf voor jullie teamwork. als jullie eens de bal pasen schiet ik in het goede.' gromde ik alsof het bedahct was. maar in tegendeel was alles echt per ongelijk gegaan. ik wilde helemaal niet in me eigen goal schieten!! welke dennenappel doet dat?! nou... ik dus... stomkop! schoolt ik tegen mezelf. ik lied me staartje een beetje hangen uit diepe schaamte zoals ik ook had gedaan bij xavier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptydi mei 10 2016, 22:30

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
'jah ik doe het je niet na!' glimlachte ik. Ik hinkelde naar hem toe en naast hem hijgde ik even. 'jij moet kogel gaan stoten man!' lachte ik buiten adem. Me been deed nog steeds zeer. ging er wel over heen komen maar hey hij was bevroren!. i kkeek toe hoe Riku zich groot hield maar toen zijn staart op de grond hing pakte ik zijn arm beet. 'Zullen we anders samen naar het parkoer gaan?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptydi mei 10 2016, 22:34

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Depczn
Riku Rex - weredinosaur
'parkoer?' vroeg ik terwijl ik me arm onder me maatje zijn arm hield zodat hij op mijn schouder kon steunen. ik liep met gihan mee van het veld af. toen we bij de rest vandaan waren. keek ik naar de grond. 'vind niks aan mutantball...' gromde ik teleurgesteld. het was me eerste keer en gelijk liep alles in de soep...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptywo mei 11 2016, 18:36

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 28bxkjq
Gwenn -Death Sense. 
Ik kwam an toen Riku en Gihan weg waren gegaan. Tjidens het kijken bleef ik het slechte gevoel houden. Maar het was niet hier in de buurt het voelde verder weg. Nervues liep ik rondjes op me plek en keek de tuin door
[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
'kom ik laat het je zien' ik liep met Riku richting het parkoers. 'Ik denk dat je meer iets bent voor solo werk inplaats van mutantball' legde ik uit ook als wilde ik uiteindelijk heel graag same met hem op een missie en dan moest hij leren samen werken. Maar eerst hem buiten laten kkomen. Logan was ons achterna gekomen. en keek toe. Ik legde Riku uit was bij welke hindernis gedaan moest worden. Daarna ging ik klaar staan. 'Geen krachten gebruiken!' Riep ik nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptywo mei 11 2016, 20:55

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Depczn
Riku rex - weredinosaur
Gihan had alles uit gelegd samen stonden we voor de start lijn.
'Geen krachten?! Maar, maar ik ben een en al... Mutant...' Zei ik verrast. Gihan was al gaan lopen. 'Hey!! Dat is een valse start!' Zei ik en rende er snel achteraan. Het eerste stuk was een paar meter rennen vervolgens springen, ergens overheen klimmen, afdalen en kruipen.' Bij het rennen haalde ik de achterstand al weer in. Ik sprong over de balken heen maar mijn staart stootte de balk er van af toen ik lande. 'Zo niet eerlijk!' Jammerde ik. Bij het klimmen aan gekomen werd ik herinerd aan die droom waarbij ik zonder al te veel moeite tegen een stijle rots want aan klom. Ik sprong tegen de want aan en zette me klauwen er in. Eerst gleed ik een beetje naar beneden maar al snel wist ik me te herpakken aan een knop die uit stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptywo mei 11 2016, 21:01

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
'haal me gewoon niet onderuit!' riep ik nog en rende snel weg. Ik wist dat hij me in zou halen als ik normaal zou rennen. MAar de tweede ronden ging ik mijn krachten gebruiken Bij de muur aangkomen keek ik even toe hoe hoe hij omhoog kroop. 'IK ZIE GEEN KRACHTEN!' riep ik lachend waarna ik omhoog sprong met twee grote srpongen zat ik boven op. 'gebruik die hersens!' ik wilde tegen zijn hoofd aan tikken maar verloor me even wicht. Bijna viel ik naar achtere toe misshcein kon ik Riku nog vast grijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptywo mei 11 2016, 21:10

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Depczn
Riku rex - weredinosaur
'Zegt iemand die gewoon omhoog vliegt als een kangoeroe!' Mompelde ik en klom verder omhoog als een echt monster via me klauwen. Toen ik bijna boven was zat hij gehurkt maar toen hij bewoog balanceerde hij steets meer naar achteren. Ik zette een voetje bij en pakte hem beed aan zijn kleding bij zijn borstkast. 'Niet vallen he das valsspelen! Dan ben je eerder beneden!' Zei ik stoer en deed alsof ik hem wilde laten vallen maar ik hield hem goed vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptywo mei 11 2016, 21:22

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 2d6qdzo
Gihan - shape shifter
Met grote ogen en mijn handen rond zijn klauwen op mijn borstkas geslagen keek ik hem aan. 'Als jij me niet laat vallen zal ik niet vals spelen!' zei ik snel. Ik wistn iet hoe ik normaal uit deze houding moest komen. Ik lied zijn klauw langzaam los om de rand beet te houden. 'okey wel mutanten power' Bracht ik uit. Meteen verandere me neus ne mond naar een snavel en voor Riku iets kon doen had hij een stel veren in zijn handen van een uil. Ik ging naast hem zitte nwaarna ik terug verandere. Ik proeste een beetje en keek rond. 'Je hebt me veren er uit getrokken!' jammerde ik terwijl ik over mij nborstkas wreef.' okeuy verder maar nu echt zonder je klauwen!' Ik sprong naar benede op naar de volgende opstakel
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptywo mei 11 2016, 21:55

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Depczn
Riku rex - weredinosaur
Verbaast keek ik naar de veertjes die tussen me vingers vandaan wapperde. De gevogelte vloog een rondje en lande naast me op de hoge muur. Weer zei gihan dat ik me power niet mocht gebruiken. Ik klakte met me tong en keek naar me voeten die altijd al klauwen waren geweest. Dat is niet eerlijk waar moet ik dan op lopen?' Jammerde ik. Ik keerde me om en hield de rand beed met me handen vervolgens liet ik me langsaam zakken totdat ik iets voelde waar ik op kon staan. Ik vond een knobbeltje, zette me voet daar op en daalde twee steentjes af. 'Wat heb je aan een mutant zijn als je niet eens jezelf mag zijn?' Vroeg ik licht grommerig en gleed weer weg over een steentje die te klein was voor mijn dinosaurus poot. Ik probeerde me te herpakken maar ook me andere klauw gleed weg. Langsaam glipte de vingers weg en viel ik naar beneden. Als een katje belande ik op me klauwtjes hoewel dat wel meer een korte aardbeving gaf. Ik haalde me schouders op en hield me handen ik schouder hoogte. 'Hey heb het geprobeerd.' Zei ik en rende snel naar het volgende parkoer. Daar moesten we tijgeren. Ik liet me op de grond neer zakken en kroop onder het net door. Mijn stekels en mijn staart bleven zo nu en dan achter het net hangen die boven ons hing. 'Verdomme!!' Jammerde ik en probeerde mezelf uit de knoop te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Emptywo mei 11 2016, 22:07

[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 2d6qdzo
Gihan - shape shifter


'omdat het leuk is uit te proberen!' lachte ik blij en huppelde naar het tijger gedeelte. Daar schoot on onderdoor waarna ik prins heerlijk ging kijken om hem zachtjes maar vrinedelijk uit te lachen. 'Je kan het toch proberen?' vroeg ik nog maals waarna we naar het modder gedeelte gingen. Je moest van balk naar blak springen en als je viel belande je in een diepe modderbad. 'En de mensne vinden mutanten niet leuk omdat ze r bang van zijn; legde ik uit terwijl ik op de ereset blak klom. Mijn evenwicht was heel slecht wat je net al gezien had. 'Dus als je mee wil naar de mensne wereld moet jeje kunnen aanpassen.' Ik draaide me om ne keekn aar Riku. 'Je bent toch een kamelion! dan kun je veranderen' zij ik plagend weten dat hij een dino was en geen kamelion 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [story] er was eens... - marvel   [story] er was eens... - marvel - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[story] er was eens... - marvel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» All characters - marvel
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: