cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 lost in the world

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydi apr 26 2016, 21:32

lost in the world - Pagina 5 2qc4b6b
Pip
Quinn liep weer bij Ryan en deze keer liep ik er achter aan. I kwas moe van het rennen en eigenlijk had ik me ijzere been verkeerd gezet en dat voelde ik bij elke stap. Dit ging over als ik het uit deed en in bed lag. Maar het idee dat ze morgen samen naar de sauna zouden gaan benauwde me dus het werd er neit lekkerder op. 

Ook vroeg ik me af of Quinn zijn acherste niet heel zeer deed door de val. Maar hij was zo gezellig met Ryan bezig dat ik zweeg.

in het hotel aangekomen ging ik zitten en luisterde als een braaf kindej naar de twee andere die een kamer aan her regelen waren met de lieve man Aimo. Hij was zo aardig dat hij zelfs een ontbijt op de kamer had beloofd. Ryan gebruikte zijn engels om alles nog beter uit te leggen en voor we het wisten waren we in de kamers. Zonder echt iets te zeggen schoot ik de badkamer in om te douche en me been te ontzien.  Hinkelend liep ik terug naar het bed waar ik me neer lied vallen.
lost in the world - Pagina 5 30w2f87
ryan
pippin was de rest van de reis en avond eng rustig. hij keek af ent oe met een vragende blik naar Quinn waarschijnlijk wilde hij weten of zijn kont inet pijn deed. Pip deed alleen niks. Zelfs toen we in bed lagen bleef pip stil. 'Maar vanaf morgen na de sauna gaan we alles te voet doen! dus dan gaat het waarscijnlijk een stuk langzamer.. En krijge nwe meer blaren!' lachte ik zuchten. 'Bedankt dat jullie mee kwamen op dit belachelijke idee!' bracht ik uit na enige stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydi apr 26 2016, 21:55

lost in the world - Pagina 5 2djh3p
Quinn Leroux
Het was fijn, zo lekker liggen op bed. Quinn voelde de boot nog. Het leek alsof hij op water lag. “No problem big guy.” Zei Quinn tegen Ryan. “Ik zou het voor geen goud willen missen.” Een andere stilte. “Hey hebben jullie dat ook? Zo’n gevoel dat je nog steeds op de boot zit? Met water onder je enzo… heerlijk, het is alsof je aan het vliegen bent.” Hij kreeg een antwoord van Ryan, Alleen Pippin was nog steeds stil. “Pip is er iets? Je bent zo stil, dat ben ik niet van je gewent?” Quinn ging rechtop zitten en leunde op zijn ellebogen. “Iets dat we moesten weten? We kunnen geen geheimen gebruiken op deze reis.” Hij keek Pippin bezorgd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydi apr 26 2016, 22:01

lost in the world - Pagina 5 2qc4b6b
Pip
Ik hoorde de jongens wel praatten en ik had misscehin moeten reageren, Maar morgen zou ik weer normaal zijn. DAar omwilde ik nu geen onrust kweken dat ze straks wilde dat ik naar huis ging want deze reis ging ik echt maken. Ik beet op me lip en begon net te doen of ik sliep.

lost in the world - Pagina 5 30w2f87
ryan
'ja eigenlijk wel.. dacht dat het kwam door de hoeveelheid acohol!' bekende ik 'maar als jij het ook hebt is he tgewoon dat gevoel. Hoop eigenlijk dat ik het niet snel verlies!' ik lacht eeven bij die gedachte. 'lijkt net of we zweven aj!' Ik beong nog harder te lahcen. Maar toen Ik wuinn zag bewegen en naar pippin zag kijekn ging ik ook recht liggen bekeek de jongen en schudde me hoofd. 'Laat hem' zei ik tegen quinn. 'hij is vast moe!' Ik lied me terug in bed vallen. 'tot morgen~!'

De volgende ochtend werd het tijd om inkopen te doen en daarna heerlijk naar de sauna. Maar eerst ja eerst eten! ontbijten!. Aimo kwam he persoonljik brengen zlfs met een boekej met de dingen waar we echt heen moesten lopen en nummers die we konden bellen als he tniet goed ging. 'thanks!; Ik nam plaats op het bed van pippin die nog steeds lag te slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydi apr 26 2016, 22:56

lost in the world - Pagina 5 2djh3p
Quinn Leroux
Quinn werd wakker door de hoteldeur die ineens open ging. Zoals gewoonlijk, wist hij even niet waar hij was. maar na een goede hoofd schud partij was hij er weer bij. Hij ging rechtop in zijn bed zitten. Zijn lippen waren een dun lijntje, alsof hij op het punt stond om ziek te zijn. Ook was hij een beetje bezweet. Met een diepe zucht, ging hij met zijn handen door zijn haren heen, waardoor ze alle kanten op gingen staan. “Mijn hemel… ik moet dadelijk eerst douchen..” zei hij meer tegen zichzelf dan tegen de rest.

Het eten dat Aimo had gebracht stond voor zijn neus, en hij was daar niet echt zo heel blij mee. Ryan was ook al wakker. Alleen Pippin lag nog te slapen. Quinn staarde naar Pippin zonder hem echt te zien. Hij was helemaal niet wakker. “Volgens mij heb jij niet goed geslapen.” Zei Aimo in het Engels tegen Quinn. “Mmmh? Oh, jah.. inderdaad.” Zei Quinn, die met zijn hand door zijn oog wreef. “Well, ik hoop dat je in ieder geval een goede dag hebt. Ik heb een hele boel voor jullie hier gebracht waarvan ik denk dat het nuttig is.” Aimo zwaaide, en Quinn lachte flauwtjes naar hem. Aimo deed de deur dicht en de jongens waren weer alleen. “Mon Dieu…” zei Quinn nog een keer. Hij had inderdaad een slechte nacht achter de rug. Hij wist waar het door kwam, hij wist alleen niet waarom hij er nu last van had… de trigger aanval was 2 dagen geleden geweest. Deze nacht had hij een nachtmerrie gehad, en zijn lichaam reageerde vanwege zijn geschiedenis altijd super heftig daarop. “Ryan, maak Pippin wakker en begin maar alvast met eten…” begon hij, “Ik ga onder een koude douche staan.” Met dat, stond hij langzaam op. Alles deed zeer. Een goede, lange douche zou hem goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydo apr 28 2016, 18:43

lost in the world - Pagina 5 2qc4b6b
Pip
ME bed beschoof waardoor me been verschoof. Ik schoot meteen omhoogd van e lichte pijn die er door heen schoot. Wazig keek ik voor me uit naar Quinn en Ryan. Ryan die aan zijn eten begon en Quinn die naar de badkamer ging.

Toen ik een beetje beter wakker was verzorgde ik me been waarna ik in me boxer zo de badkamer in liep om me gezicht te wassen en me tanden te poetsen. Ik ging het ontbijt wel mee nemen had n niet echt veel honger zonder parodn liep ik debadkamer in liep naar de wasbak. 'pak even wat water!' zei ik snel deed de kraan open lachte zachtjes waarna ik de kraan weer dicht deed 'thanks!' zonder dat hij misscehin toestemming gaf. 'Je sliep erg onrustig' begon ik terwijl ik me gezicht waste

lost in the world - Pagina 5 30w2f87
ryan

Me eten was nu belangrijker. 'hmm hmm' zei ik toen quinn de badkamer in wilde. Ik gaf Pip nog een tets tegen zijn boven been aan zodat hij wakker werd. E ndat deed hij ook. Wazig keek hij voor zich uit. 'Ook goede morgne; kachte ik om zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydo apr 28 2016, 19:29

lost in the world - Pagina 5 2djh3p
Quinn Leroux
Hij had nog niet eens de deuren van de douche dichtgedaan toen Pippin ineens binnen kwam wandelen. Van de schrik deed hij de deuren zo snel dicht, dat ze bijna van de reling afschoten. Eenmaal dicht, legde hij zijn handen op zijn bovenbenen en bekwam van de plotselinge schrik. Pippin had het blijkbaar door dat hij stoorde, want hij begon meteen te zeggen wat hij kwam doen. “Al blijf je hier de hele tijd dat ik onder de douche sta, als de deuren dicht zitten vind ik het geen probleem.” Hij hoorde de kraan aangaan, en hoopte met alles de zijn eigen warme water niet ineens ijs koud zou worden. Gelukkig deed dat het niet. “Je sliep erg onrustig.” Zei Pippin. Quinn’s hoofd, die naar beneden had gehangen om de waterstralen op zijn nek te laten komen, schoot omhoog toen hij dat hoorde. “Ow?” zei hij alleen maar. Hij wist dat hij onrustig geslapen had, hij wist alleen niet dat de andere er iets van meegekregen hadden. “Vond… vond je het vervelend? Ik heb je toch niet wakker gehouden?” zijn stem was stilletjes, bijna niet te horen boven het geluid van de douche.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydo apr 28 2016, 19:44

lost in the world - Pagina 5 2qc4b6b
Pip
Ik hield de washanddoek op me gezicht. Met mehoofd naar het plafon gericht luisterde ik naar Quinn. 'Nee je hield me niet wakker' glimlachte ik niet dat hij het kon zien maar misscehin hoorde hij het aan mijn stem. 'maar als nu nu al twee dagen zo onrustig slaapt' Ik lied de handdoek van me gezicht afvallen terug in de wasbak. 'Zit eer gistere je nog dwars?'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydo apr 28 2016, 19:59

lost in the world - Pagina 5 2djh3p
Quinn Leroux
Quinn zuchtte diep. Hij wist dat deze vraag eraan zat te komen. ‘Beter om te antwoorden dan om de vraag uit te stellen toch?’ dacht hij. Hij liet de waterstralen over zijn haar gaan terwijl hij nadacht over wat hij precies terug zou zeggen. “Wel…” begon hij. “Laat ik zeggen dat sommige situaties en plaatsen niet echt lekker vallen bij mij. Het is alsof je allergisch bent voor iets.” Er was een stilte, alsof Pippin verwachtte dat hij verder ging met zijn verhaal. Nog een zucht. “Er is iets gebeurt vroeger, nog niet zo heel lang geleden die deze gevoelens opwekken bij mij, verder wil ik er niet echt over zeggen.” Met dat, legde Quinn zijn gezicht naar het water, en vond het gevoel dat hij aan het stikken was wel fijn op het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydo apr 28 2016, 20:18

lost in the world - Pagina 5 2qc4b6b
Pip
Ik luisterde in stilt naar wat hij vertelde. niet dat ik wilde dat hij alles vertelde. nee begrijp me niet verkeerd ik wilde het wel weten maar wilde dat hij eingelijk meer uit zichzelf zei. Ik knikte rustig met me hoofd. Ik merkte dat ihij niet veel wilde vertelde. 'VErtel het maar wanneer jij het wilt zal proberen er minder naar te vragen maar geef aan als het niet gaat. Ik ben er voor je en hoeft sommige dingen niet alleen te bevechten.' Ik draaide me langzaam om keek evne de douche in. Het raam was wazig dus ik zag alleen maar zijn schim staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydo apr 28 2016, 20:33

lost in the world - Pagina 5 2djh3p
Quinn Leroux
De deur ging dicht, en Quinn was weer alleen. De badkamer leek ineens drie keer zo groot geworden te zijn. “Blijkbaar moet Pippin geschrokken zijn van mijn aanval. Jeetje en dan heeft hij nog niet eens het ergste gezien…” Quinn was in diepe gedachte verzonken. Hij gaf zichtzelf de opdracht dat hij zich niet meer te veel zou laten leiden door zijn emoties. Zeker zijn emoties die rond zijn trauma’s liggen. Of dat zou gaan lukken wist hij ook nog niet, maar proberen kon geen kwaad toch? Zo zou hij niemand meer ongerust maken. Een top idee in Quinn’s hoofd.

Een paar minuten later zette hij de douche uit en begon zich af te drogen met een handdoek van het hotel. Het verbaasde hem dat alles zo goed was in dit hotel, en voor zo weinig geld. “Waarschijnlijk de verschillen tussen Nederland en Finland? Hell zelfs Frankrijk is duurder!” Hij deed zijn kleren aan, wat bestond uit een zwarte broek en een donker groene hoodie.

Terug in de slaapkamer, zag hij dat de twee andere jongens al klaar waren met hun ontbijt, en dat ze eten over hadden gehouden. “Merci jongens.” Hij pakte een stuk toast en ging in kleermakers zit op zijn bed zitten, met zijn rug tegen de muur. “Dus, wat zijn de plannen voor vandaag? Gaan we Helsinki nog bekijken? Of gaan we naar de sauna en dan meteen de wildernis is? Mij lijkt het eerste een goed idee, aangezien ik denk dat de meeste mensen naar de sauna gaan na hun werk, lijkt me gezelliger om dan ook rond die tijd te gaan.” Hij keek even snel naar Pippin, om te kijken of hij niet iets fout had gezegt. “Hey Pip, als je wilt, kan je mee en dan lekker buiten zitten rond het kampvuur. Lijkt mij zoiezo erg leuk als je meegaat.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydo apr 28 2016, 21:06

lost in the world - Pagina 5 2qc4b6b
Pip
Ik stapte de douche weer uit waar ryan breed uitgerekt op mijn bed lag. Ik sleoeg hem hard in zijn buik waarna hij mijn kussen tegen em hoofd aan gooiden ;HEY!' riep ik hard terug waarna ik beogn te lachen. I kpakte wat eten voor later op de dag want zoals ik net ookal zei ik at sochtends vaak niet. Mini maagje heh, Nadat ik me tas had ingepakt kleedde ik me aan. 

daar zaten we dan op bed te wachten op Quinn die nog met nat haar en al de badkamer uit kwam. Hij ging zitten en begon de rest op te eten. Wat Ryan met moeite had afgestaan. Die gast kon blijven eten. Ik zat wat te kloten met het kussen en luisterde naar het gesprek tussen Ryan en Quinn over de stad en sauna. 'Zal er over na dneken' jammerde ik lichtjes i kwilde daar niet zijn waar andere naakt rond liepen en plezier maakte. MAar ik wilde ook niet alleen zijn en in een hotel moeten achterblivjen voor een lange tijd.

lost in the world - Pagina 5 30w2f87
ryan

'ja eerste plan is het beste!' knikte ik ik hield me kop met koffie nog omhoog. 'ze drinkem het hier sterk man!' Ik keek vna Quinn naar pipping. nee ik ging er geen moeite voor oden ik wist hoe eigenwijs hij was..

'laten we gaan! we hebben nog zo veel te zien!. Met al onze spullen en extra spillle die we ehad haddenvan Aimo gingen we naar buiten toe. Zelf liep ik nog een keer naar binnen om Aimo een flinke fooi te geven voor zin goede gastvrijheid. Buiten rekte ik me nog een keer uit 'Nou daar gaan we dan. Het echte begin van alles.' Ik zette de camera aan. Deze bevestigde ik zo dat ik ehm niet de heletijd beet hoefte te houden
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptydo apr 28 2016, 22:16

lost in the world - Pagina 5 2djh3p
Quinn Leroux
Pippin zei dat hij erover zou nadenken. Quinn knikte, en begon met het afruimen van het ontbijt. Daarna kamde hij zijn haar zo goed mogelijk, wat eigenlijk niet echt mogelijk was, en was klaar om te gaan. “Laten we in ieder geval Helsinki maar eens bekijken. Ik weet zeker dat er veel te doen is hier.” Zei hij tegen Pippin.

Ze stonden eindelijk buiten, op een rij, bij de ingang van het hotel. Quinn vulde zijn longen met de koude ochtendlucht en voelde zich gelijk weer beter. Hij keek hoe Ryan aan het kutten was met de camera. Toen die goed en wel vast zat, gingen ze opweg, alleen ze wisten nog niet echt goed waarheen. Gelukkig vonden ze al snel een groot bord met een kaart van de stad erop. Ze stippelde een route uit die ze zouden gaan belopen door de stad, en toen het uiteindelijk een uur of 2 s’middags was, waren ze in het hartje van Helsinki gekomen. “Zeg, ik zou wel een koffie kunnen plaatsen. Aangezien ik daar vanochtend geen mogelijkheid voor heb gekregen.” Zei Quinn, en hij keek naar een gezellig uitziend restaurantje. Er stonden geen tafeltjes of iets buiten. Waarschijnlijk omdat het daar gewoon veel te koud voor was!

Ze besloten om erheen te gaan, en Quinn bestelde een enorme koffie, die hij ook nog eens warm mee kon nemen!
lost in the world - Pagina 5 Tumblr_nqwvtg0Kb51u48arlo2_250
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptyza apr 30 2016, 21:39

lost in the world - Pagina 5 2qc4b6b
Pip
Buiten was het kouder dan ik verwacht had... Meteen zocht ik in me tas naar een heerlijke grote sjaal deze wikkelde ik rond me heen. Maar goed ook want ik kreeg het steeds kouder.Helemaal bij het idee dat ze straks de sauna in gingen en ik nog steeds niet wist wat ik moest doen.blijkbaar wilde Quinn nog drinken en natuurlijk deden we dat nu het nog kon. ging er niet vanuit dat we enige koffie barren in de natuur zouden vindne!. Binnen dronken we flink wat koffie. Heerlijk zin grote mok.

lost in the world - Pagina 5 30w2f87
ryan
met ze spullen op de rug liepen we door Helsinki heen. Natuurljik was ik op zoek naar meiden en wat tijd alleen. MAar dat kwam later wel. We hadden nog al was geizen en Quinn wilde maar al tegraag koffie en daar ging niemand nee tegen zeggen. Met zun 3tje gingen we een shop in waar we heerlijk konden zitten. we bestelde ee ngrote mok moet koffie. Dit ging er zeker wel in. Zo ook bij quinn die blij zijn duim op stak dat de koffie echt goed was. Ik lachte en knikte 'ga koffie nog het mest missen man!' Lachte ik luid
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptyzo mei 01 2016, 12:40

lost in the world - Pagina 5 2djh3p
Quinn Leroux
Quinn knikte hevig toen Ryan zei dat hij koffie ging missen. “We kunnen zoiezo ieder een thermoskan meenemen ofzo, ik heb gehoord dat die tot 5 dagen warm kan blijven. Ik weet niet of dat lekker is, maar hey het is iets.” Stelde Quinn voor.

De koffie op dit moment was al snel weg, en ze waren alle drie weer lekker opgewarmd. Klaar om de kou te gaan trotseren.

De mensen van het restaurant zeiden hun vaarwel, en wenste hun succes. Ze konden namelijk aan hun tassen en kleding zien wat ze van plan waren. Het was niet ongewoon om zulke mensen te zien in Finland.

Nadat ze inderdaad thermoskannen hadden gekocht, lieten ze Helsinki achter zich. Ze liepen nu richting het Nuuksion Kansillispuisto gebied. Daar waren veel bossen te bevinden, en het was toch nog redelijk bevolkt voor als ze iets nodig zouden hebben.

Toen ze de stad eenmaal hadden verlaten, werd het ineens ook een paar graden kouder. “Komt omdat we tussen de gebouwen vandaan zijn.” Zei Quinn tegen Pippin en Ryan, die ietsjes achter hem liepen.

De weg ernaartoe was erg lang, en het was al laat in de avond dat ze het gebied bereikt hadden. De zon was al onder gegaan, maar het was nog wel mogelijk om iets te kunnen zien. “Dus, kamp opslaan en morgen verder zoeken naar een sauna???” vroeg Quinn, maar toen hield hij ineens zijn mond. Ze hoorde gelach. Ze draaide zich 60 graden om en zagen inderdaad licht. “Kijk nou toch eens, bevolking!” ze liepen erheen, en Quinn nam al zijn woorden terug. Ze waren aan de rand van een meer aangekomen, en er was een kampvuur met mensen eromheen, en daarnaast een redelijk groot huisje voor in de bossen. Er kwam rook vanuit het dak. “Nou Pip.. ik denk niet echt dat je nog een mogelijkheid hebt of je meewilt of niet.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Emptyzo mei 01 2016, 18:34

lost in the world - Pagina 5 2qc4b6b
Pip

We gingen er op uit! Blij liep ik achter hun aan. Ookal werd het kouder ik ging niet klagen want dit was alles wat ik wilde. Lekker wandelen met de jongens.Hoe verder we van helsinki weg gingen hoe killer het werd. Helemaal toen de zon verdween. Quinn begon weer over die sauna waar ik echt tegen op zag. Oh als ze morgen gingen bleef ik wel in het kamp hangen.. We liepen nog een stukje waar we licht zagen. De jongens wilde er natuurlijk heen lopen en als een hondje liep ik met hun mee, Me tas hoog opgetrokken en een brede glimlach op me gezicht. Tot ik zag waar we heen liepen.. Een sauna plek... Met veel heel veel mensen. Ik slikte een paar keer meer zette al snel een glimlach op. 'jullie geluk!' lachte ik naar Quinn. Ik stak me duim op en liep nu wat langzamer' ja nu moet ik er wel bij zitten; ik keek naar het kampvuur. nog een paar keer slikken. 'Nou leef jullie uit ik zal hier wle gaan zitten!' 

lost in the world - Pagina 5 30w2f87
ryan

Met de termoskannen liep ik blij door het bos heen. 'maar ik widle vnadaag nog naar die sauna!' zei ik serieus en keek quinn aan. Kunnen we er niet eentje opzoeken via wifi?' Voor dat ik verder kon zeuren zagen we een huisje met mensjes er rond omheen. 'Of we gaan hier heen!' Ik liep beset snel naa de groep toe om te kijken (weet niet hoe het er aan toe gaat dus leef je uit met type zolang ik ryans reactie maar kan type)

Ik dropte me tas bij Pippin die nog al te blij bij het kampvuur zat. Nou hij deed dat hij blij was dus dan ging ik ook geen moeite er voor oden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lost in the world - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lost in the world
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Lost Language
» [story] the end of the world
» Mirror World
» Digimon world
» [info] karakters The end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: