cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 lost in the world

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 12:00

lost in the world - Pagina 4 2djh3p
Quinn Leroux
Quinn keek zijn ogen uit. De paspoort controle was snel gegaan, en ze liepen al door de straten van de Finse hoofdstad. Hij had er al zo veel foto’s van gezien op het internet, en toch was het heel anders dan dat hij had verwacht. De mensen waren veel zoals de Nederlanders. Ze waren stil, op zichelf. Quinn voelde zich er wel thuis.
Pippin wilde heel er graan naar de Uspenski Katherdraal, maar Ryan zei iets over een wit gebouw. “Welk wit gebouw bedoel je?” vroeg Quinn, kijkend naar een klein vrouwtje die haar voordeur probeerde open te doen. Het lukte haar. “Waarom word ik daar blij van?” dacht Quinn raadselachtig.
“Plus.. ik hoop dat je dit keer een beter hotel hebt gekozen.” Hij grijnsde naar Ryan. “Ik kan het niet aan om nog een keer een bed met jullie te moeten delen, haha.” Hij lachtte om zijn eigen grap en schudde zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 12:13

lost in the world - Pagina 4 2qc4b6b
Pip
We liepen al vrij snel weg. gelukkig had er echt zin in. Ik liep weer voorop omdatik het bordje naar de kantedraal al gevonden had. Ik hield de andere twee wel in de gaten en hierdoor hoorde ik dus dat Ryan graag naar de sauna wilde. Ik lied me hoofd zakken. Duidelijk wilde hij niet dat ik mee ging. Want hij vroeg het zo zacht. 

lost in the world - Pagina 4 30w2f87
ryan
'deze keer is hjet maar een 1 persoons bed!' lachte ik terug en dacht na hoe het witte gebouw nou heette.. 'domkerk' ik stak me vinger wijs in de lucht.

toen pippin iets verder  voor ons liep keek ik naar Quinn. 'vanavond sauna?' vroeg ik i kwist dat hij graag mee wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 12:40

lost in the world - Pagina 4 2djh3p
Quinn Leroux
Quinn lachtte weer toen Ryan de domkerk zei. “Is dat een echt iets hier?? Of heb je je hoofd achter gelaten in je appartement?” maar toen Ryan hem aaleen maar leuk aankeek, wist hij meteen dat Ryan het wel dgelijk over iets had. “Wat is het dan?” ze liepen een andere straat in, en Ryan wees vooruit. Voor hun stond een enorm wit gebouw. Quinn keek zijn ogen uit! “Jah oke… das best mooi.” Moest hij toegeven. Ze liepen erheen, Quinn en Ryan nog steeds naast elkaar en Pippin ietsjess verop. “De sauna? Ja lijkt me echt leuk om daar naartoe te gaan.” Hij had weer een glimlach bij zijn mondhoeken zitten. “Gaat Pippin ook mee of niet?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 12:49

lost in the world - Pagina 4 2qc4b6b
Pip
We liepen al vrij snel weg. gelukkig had er echt zin in. Ik liep weer voorop omdatik het bordje naar de kantedraal al gevonden had. Ik hield de andere twee wel in de gaten en hierdoor hoorde ik dus dat Ryan graag naar de sauna wilde. Ik lied me hoofd zakken. Duidelijk wilde hij niet dat ik mee ging. Want hij vroeg het zo zacht. 

lost in the world - Pagina 4 30w2f87
ryan
'Zei toc hdat het wat was. Zo dom ben ik niet!' lachte ik om het woord grapje. 'weet niet met zijn been weet je wel in nederland wilde hij nooit' ik wilde hem geen pijn doen of dingen latne doen die hij niet wilde. Om onder de situatie te komen. 'Zou ik allesfilmen!' merkte ik ineens op. Ik had namelijk nooit verwacht eeen winkel te vinden waar de copro's verkochten!' ik wees naar de winel naast me.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 15:22

lost in the world - Pagina 4 2djh3p
Quinn Leroux
“Misschien wilt hij wel mee, en kan hij buiten wachten. Er zijn altijd meer mensen bij zo’n sauna,, ten minste, dat denk ik. Dan is hij zoiezo niet alleen.” Quinn keek naar Pippin, die met zijn hoofd omlaag liep. “Hem niet meevragen is in ieder geval niet echt een goed idee.” Ryan wees ineens naar een winkel waar ze GoPro’s verkochten. “Het zou zo gaaf zijn als je er zoeen meeneemt! Is misschien nog een slim idee ook!” Quinn was er helemaal enthousiast over. “Ik ga het aan Pippin vertellen dat we daar even heen gaan.” Hij maakte een sprintje naar Pippin toe, en stopte naast hem. “Hey Pip, Ryan heeft een winkel gevonden met camera’s, hij wilt er eentje gaan halen volgens mij.” Hij glimlachte naar de jongen. “Plus, wij gaan vandaag, misschien morgen, naar de sauna. Je weet wel, zo’n sauna bij een meer, en met kampvuren. Het word gezellig, wil je mee??”
De camera winkel was niet groot. Het deed Quinn erg denken aan de cabine die ze hadden op de boot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 16:12

lost in the world - Pagina 4 2qc4b6b
Pip
Quinn kwam naast me lopen en begon over Co'pros'. 'Ja vet! moeten we doen is leuk voor later!' lachte ik blij net of er niks mis was en ik niet stiekem mee had geluisterd naar wat hun net besproken hadden. We liepen richting het winkeltje toen Quinn de sauna op merkte. Ik schudde me hoofd. 'geen zwembaden sauna's of iets voor mij' zei ik zacht hinkelde even op om me been omhoog te houden. Ik vond het wel echt jammer dat ik dan niet mee ging. Want.. Ja nee laat maar.. 

Binnen in de winkel was het schattig. Zo veel dingen maar het was echt heel klein. Het was allee super klein maar ze hadden alles. ryan liep rond pakte dingen en kocht ze.

buiten liepen we eerst naar de domkerk angezien we daar nu toch al bijna waren. 

lost in the world - Pagina 4 30w2f87
ryan

Ik stak me duim o naar Quinn dat ik overal mee enes was. in het winkeltje ging ik helemaal los. Extra batterijen . paar Co'pro's veel sd kaartjes. Nu kon onze vakantie echt niet meer stuk!. Bij de kassa betaalde ik alles en liep naar buiten toe. Daar wachte ik op de andere twee In de tussentijd had ik de copro aangezet. tijdens het lopen filmde ik een beetje alles wat we deden het was nog niet echt heel goed beeld materiaal maar het wa de eerste keer da tik ht aanraakte. Bij de domkerk aangekomen liep ik naar Quinn toe. 'pak is over; ik drukte de copro in me handen waarna ik naar een meid wees 'geef me een paar minuten'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 16:42

lost in the world - Pagina 4 2djh3p
Quinn Leroux
Jammer dat Pippin niet mee ging. Quinn wilde er nog meer op zeggen, maar nam het besluit om dat op een later tijdstip te doen, hij had zo het idee dat het Pippin nu niet echt lekker lag.
In het winkeltje stond Quinn een beetje bij de deur. Ryan en Pippin waren aan het rondkijken en er was bijna geen ruimte meer voor Quinn om erbij te komen. Niet dat hij dat zo heel erg vond. Quinn was zo’n persoon die filmen wel leuk vond, maar echt totaal geen verstand had van camera’s of iets. Hij vond het leuk om de andere twee helemaal blij te zien.

Eenmaal terug buiten gingen ze naar de Domkerk toe. Het was gigantisch! Quinn moest denken aan de Sacre Coeur. Het zouden broertjes van elkaar kunnen zijn. “Zouden ze in elke grote stad zo’n kerk hebben?” vroeg hij, omhoog kijkend tegen de zon in, waardoor hij zijn hand boven zijn ogen moest houden. “Het is net de Sacre Coeur!” Ineens kreeg hij de Gopro van Ryan in zijn handen gedrukt. “Houd vast, geef me een paar minuten.” Zei Ryan snel en hij was ervandoor. Quinn keek waar hij heen ging, en schudde zijn hoofd met een lach toen hij een mooie brunette zag staan. Snel zette hij de camera weer aan en begon te filmen, Ryan in het bijzonder. “Dit komt hoe dan ook in de montage, schavuit dat je bent.” Dacht hij terwijl hij de camera vast hield met een glimlach. Nadat hij Ryan voor 2 minuten gefilmt te hebben, begon hij Pippin te filmen, die dat niet in de gaten had. Het was geweldig om Pippin te filmen, hij had de meest mooie expressie op zijn gezicht staan, terwijl hij met wonder naar de domkerk aan het kijken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 16:56

lost in the world - Pagina 4 2qc4b6b
Pip
ik ging naast qiunn staan en keek omhoog. 'vast wel.' mompelde ik. I kverloor bijna me evenwciht omdat ik me hofod zo ver naar achtere deed. Ik greep Quinn zijn mouw beed zodat ik niet geheel naar achter ezou vallen 'ooh!' Ik stond al snel weer goed en begon weer naar boven te kijken.
 lost in the world - Pagina 4 Tumblr_nfgmzq4CQl1u08opmo1_500

Pas toen ik het gevoel had dat iemand me aan staarde draaide ik me om naar quinn. I kstaarde even stom verbaast in de kamere .'aaaish!  Zhùshǒu! (stop het)'' riep ik terwijl ik me hand naar de cam bracht. 'kom op Quinn!' ik begon te lachen van plezier terwijl ik naar  Quinn toe bleef lopen 'geef geef!' Dan zal ik ehm is filmen!

lost in the world - Pagina 4 30w2f87
ryan
*meer bezig met de meid dan de rest winkwink*
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 17:34

lost in the world - Pagina 4 2djh3p
Quinn Leroux
Pippin probeerde de camera af te pakken. Quinn begon mee te lachen, en probeerde de camera zo goed mogelijk van Pippin vandaan te houden. Maar de jongen had een sterke grip, en al snel had hij de camera niet meer. Quinn stond met een verslagen hoofd tegenover Pippin, die nu Quinn aan het filmen was. ‘Dat kan jij goed zeg, jeetje ik had geen schijn van kans!” hij wreef over de plek waar Pippin aan was gaan hangen om de camera te krijgen. “Eerlijk verdiend.” Quinn maakte een handgebaar erbij. “En moet je hem daar eens zien, veel interessanter dan iemand als ik.” Hij wees naar Ryan, die het meisje al zo ver had gekregen dat hij met zijn armen om haar middel stond. “Kijk nou toch eens, de liefde op de aarde. Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt.” Quinn meende dit, hij had echt geen idee. Met een gezicht die boekdelen sprak keek hij naar het stel. Toen keek hij op zijn horloge. “Zeg als wij vandaag Helsinki nog een beetje willen zien moet hij wel snel komen. Ik wacht nog 5 minuten.” Er schoot ineens een idee bij hem binnen. “Zg Pip, als jij nou stiekem met de camera naar hem toe sluipt, dan kan je hem laten schrikken!” hij keek Pippin aan en had een twinkeling in zijn ogen. “En dan hebben wehet ook nog eens op tape staan!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 18:33

lost in the world - Pagina 4 2qc4b6b
Pip
Ik had hem al vrij snel. trots keek ik naar Quinn. 'Dat zag je neit aan komen heh!' lachte ik blij en drukte de camera bijna in zjin gezicht. 'ja das al vanaf da thij klein was dat de meiden aan zijn voeten lagen. letterlijk' gromde ik jaloers terwijl ik hem begon te filmen. 'En hij weet er goed gebruik van te maken!' Ik draaide de camera terug. 'maar jij bent ook intersant maar op jouw einge manier!' ik keek hem lief aan. 'meen het!. vond ik al vanaf de eerste dat dat je met Ryan mee kwam'' Ik bleef hem even ana kijken waarna ik wegkeek naar Ryan. 'laten schrikken?' bedenktelijk bekeek ik het tweetal. 'geef je flesje is' ik hield me hand op in de hoop dat hij zijn water flesje gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 20:04

lost in the world - Pagina 4 2djh3p
Quinn Leroux
Alle complimentjes die Pippin ineens aan Quinn gaf waren als een soort waterval voor Quinn. Hij wist niet hoe hij ermee om moest gaan. Hij voelde hoe zijn keel zich dichtkneep, en keek naar beneden. “Merci..” zei hij zachtjes. Toen begon Pippin over de grap die Quinn wilde uithalen op Ryan. “Geef je flesje eens.” Zonder vragen gaf Quinn zijn fles met water aan, een grote grijns op zijn face. “Ga je doen wat ik denk dat je gaat doen??” vroeg hij, en wist eigenlijk het antwoord al. “Geef mij de camera maar dan zal ik het voor je filmen.” Quinn hield zijn hnden vooruit om de camera weer aan te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 20:28

lost in the world - Pagina 4 2qc4b6b
Pip
/hij gaf izjn flesje en meteen was ik blij. toen hi jvroeg of ik ging doen wat ik dacht dat ik ging oden knikte ik. hij vroeg de camera terug en i kgaf hem maar met liefdeterug. I kstond voor de camera. 'Zo... Ik ga iemandlaten afkoelen!' ik stak me duim op waarna ik richring Daarna liep ik zo stil als ik kon richting Ryan draaide het flesje open en lied het over zijn hoofd leeg gieten. Hij draaide razend snel om met vuur in zijn ogen. Ik schrok er zo erg van dat ik het op her rennen zetten. 'jij!' riep hij maar ik hoorde de lach al in zijn stem. 'kleine hobbit! beter ren je ver van me vandaan!' hij pakte zijn eigen flesse en zette het op het rennen. Wat best eng is. een bodygaurd achter je aan hebben zitten. MAar ik was net iets sneller. Buiten adem rende ik naar Quinn. 'bescherm em!' riep ik Ryan kwam al naar ons toe gerent met het flesje in de aanslag
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 20:41

lost in the world - Pagina 4 2djh3p
Quinn Leroux
Quinn nam snel een paar stappen achteruit toen hij Pippin naar hem toe zag rennen, met Ryan op zijn hielen. “Oh merde…” riep hij toen hij met zijn voet verkeerd kwam te staan en achteruit viel. Hij kwam hard neer omdat hij de camera wilde beschermen. “Bescherm me!” riep Pippin, alleen Quinn lachte alleen, en bleef door filmen terwijl hij op de grond lag. Pas toen Ryan erbij kwam stond hij snel op. Quinn vond het geen fijn idee dat er iemand aankwam rennen met veel spieren terwijl hij op de grond lag. Het filmen ging nog wel steeds door, ook al was Pippin om hem heen aan het rennen. Toen Ryan ietsjes te dicht bij Pippin kwam, legde Quinn een hand op Ryan’s borst om hem tegen te houden. “Laat het gaat Ryan. Het was een prank, laat het gaan. You good?” vroeg hij, Ryan kalmerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 20:47

lost in the world - Pagina 4 2qc4b6b
Pip
Ik zag zowat hoe Quinn in slomotion io zijn kont viel. Gelukkig lachte hij nog wel dus ik bleef voor rennen vooral rondjes rond hem heen. Ryan kwam echt steds dichter bij tot quinn hem tegen hield. 

lost in the world - Pagina 4 30w2f87
ryan
Quinn hield me tegen. Ik lachte hard. 'Ik krijg je nog wel kleine!' lachte ik met me vuist in de lucht. 'ahah snapte ik en hij had me goed te pakken. ZEker omdat ik het er net over had met die meid dat ik na het zwemmen hetschattigste was omdat ze op een piraat vond lijken uit een of andere tv serie! once upon a time als ik het goed onthouden had. ene killian..'' Ik halade me schouders op. 'Gaaf die cam hier!' ik apte de camera over en draaide hem  in selfie stand. 'hierbij beloof ik plechtig dat deze twee'' ik draaide de camera zodat pip ein Quin in beeld waren. 'Deze grap terug krijgen!' 

We zaten op het plein tot ik iets verder droog was om vervolgens naar e kantedraal te gaan en daarna ons hotel te regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Emptydi apr 26 2016, 21:25

lost in the world - Pagina 4 2djh3p
Quinn Leroux
De kathedraal was prachtig. Er was ongelofelijk veel te zien, en de jongens hadden een goede tijd. Het hotel hadden ze dit keer met z’n allen uit, zodat ze er zeker van zouden zijn dat ze een goed hotel hadden. De hotel prijzen waren in Finland veel lager dan in Nederland, en daar waren ze al snel achter gekomen.

De avond kwam al snel, en ze liepen naar het hotel toe. Dit keer zat er een veel liever uitziende meneer achter de balie. Hij had een muts op, die erg goed opviel. “Waarschijnlijk eentje die zijn oma gemaakt heeft ofzo.” Fluisterde Quinn tegen Ryan.

“Tervetuloa! Voinko Auttaa??(Welcome!, May I help you)” Quinn liet het dit keer aan Ryan over om te praten, hij was nog steeds ‘kwaad’ over het vorige hotel in Hamburg. Het ging allemaal goed, de vent achter te toonbank was bijna eng aardig. Ze waren er al achter gekomen dat hij Aimo heette. Nu lagen ze allebei in hun eigen bed, omhoog kijkend naar het plafon.

“Ik moet toegeven jongens, ik had niet verwacht dat we nu al zo snel hier zouden zijn. Als je de bootreis niet meetelt, hebben we het echt heel erg snel gedaan!” Zei Quinn, met een tevreden smile op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lost in the world - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lost in the world
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Lost Language
» [story] the end of the world
» Mirror World
» Digimon world
» [info] karakters The end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: