cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 lost in the world

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyzo apr 24 2016, 18:41

lost in the world - Pagina 3 30w2f87
ryan
Quinn begon meteen dat hij eigelijk nog niet naar het hotel wilde. Ik beogn zacht te lachenm. 'Wie zegt dat ik voor 12 uur in bed lig!' ik gaf hem een stoot tegen zijn schouder aan. 'moet je onderant toch wel weten dat ik niet voor 12 uur me bed in duik!' lachte ik maar knikte daarna. 'Straatjes kroegjes winkeltje!.' somde ik op terwijl het etne voor onze neuzen neer gezet worden. 'smakelijk!' Pippin wachte lang met eten. Waarom wist ik niet maar ging me er ook niet over ergeren.Mijn glas met bier daar in tegen was nog al snel op. Zo ook ging me mond nog vaker open dan eerst. Ik vertelde wat over een paar meiden en daarna over een gast die ik ontmoet had.  Me snitch raakte daarna ook snel op. 'Ik betaal deze ronde wel!' stelde ik voor meer zodat ik nar de meid achter de bar kon lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyzo apr 24 2016, 21:37

lost in the world - Pagina 3 2djh3p
Quinn Leroux
Het eten was lekker. En het was een hele kunst om Ryan van de bar weg te krijgen, maar gelukkig kregen ze het samen voor elkaar.
Ze liepen nu door de al donkere straten van Hamburg, een plaats met bijzonder weinig hamburger tentjes voor een stad genaamd Hamburg.

Uiteindelijk kwamen ze aan bij het hotel wat ze hadden uitgekozen. Het was ongeveer half 12 s ’avonds, en Ryan had met tegenzin ingestemd om ook te blijven in het hotel. Zeker aangezien ze morgen zo vroeg weg moesten. “Het ziet er een beetje armzinnig uit vind ik… misschien is het mooi aan de binnenkant.” Zei Quinn, die naar de ingang ging. Er zat een niet zo lief uitziende man achter de balie, die hun afkeurend aankeek. “Jullie willen een kamer zeker? Zeker eentje met een groot bed huh. Jah, ik weet wel wat mensen zoals jullie willen.” Hij sprak met een stem alsof hij al sinds zijn tweede zware Shack  had gerookt. Hij keek ze nog steeds heel misprijzend aan. Hij mompelde iets wat ze niet konden horen, en tikte iets in op zijn steen oude computer. “Hhuhuh jullie hebben geluk jongens, nog een prachtige kamer vrij voor jullie drie om lekker samen te zijn.” Hij keek de jongens aan met een brede grijns, waardoor je zijn gele tanden kon zien. Alleen niemand van de drie begreep iets van wat hij zei. Ze stonden alle drie een beetje stom naar de man te kijken, zich afvragend hoe zo iemand kon leven met zichzelf. De oude man bleek nu ook de snappen dat de groep hem absoluut niet kon verstaan. “Hey Ryan, zal ik nu gewoon in het frans gaan terug praten? Hij ziet er wel uit als iemand die een grapje kan waarderen,, of iemand uit Frankrijk.” Hij lachte, wat de man aandrong om hem de sleutel te geven. Zonder nog iets te vragen gingen ze hem achterna om naar hun kamer te gaan.

“Qu'est-ce au nom du ciel est-ce?” riep Quinn in zijn native taal. Het was een kamer, met maar 1 king size huge bed erin. Het werd ineens duidelijk dat de oude man hun voor lovers had aangezien! Quinn kon dit niet geloven. Hij werd tot aan zijn oren toe rood, en zei in het beste Engels wat hij kon, dat het feestje wat de man in zijn hoofd had voor de jongens niet door zou gaan. Alleen de man deed alsof hij doof was, en snapte hem niet. Hij gaf de sleutels aan Pippin, schold de jongens uit in het Duits, en vertrok. “Merde!” Quinn gaf en trap tegen de deur, zodat die verder open ging. Het driepersoons bed was tot daar aan toe, waarom hadden ze dat hier eigenlijk?; maar het overall uiterlijk van de hele kamer was al verschrikkelijk! “Welkom op vakantie jongens. Wie slaapt er op de vloer vanacht?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyzo apr 24 2016, 22:20

lost in the world - Pagina 3 2qc4b6b
Pip
Bij het hotel aangekoemn keek ik met een vies gezicht naar de man. En met het zelfde vieze gezicht naar de kamer. 'Waarom.. Een mega grote spiegel bij het bed? willen ze dat we onze schoonheid in de morgen goed kunnen zien?'' Ik liep verder naar binnen en bekeek de rest van de kamer.. 'Waarom... Ik wees naar een kast...glijmiddel........................'' ik bleef dood stil. En toen Quinn begon wie er op de grond sliep keek ik hem an. 'De gahandicapte niet!' ik stak me tong uit en vloog naar het bed toe. Met me arme en benen wijd bleef ik op het bed liggen. 'genoeg plek voor 3!' 

lost in the world - Pagina 3 30w2f87
ryan
had ik daar bijna het nummer van die barmeid.. slepen de jongens me weg! lekker dan :'( 

Bij het hotelaangekoemn. correctie het was een hostel.. en nog wel een one night stand hostel.. Ik snapte dat die hostels bestonden want kon niet zeggen dat ik het niet vaker gedaan had met anderen. Maar dan koos ik wel een hostel uit met een wat knapper persoon achter de balie want deze gast... was met 100 eerlijkhied op mijn walgings list gekomen.

Hij bracht ons naar een kamer met een huge bed. 'nou die moet hoe dna ook zacht zijn!' lachte ik. 

Ik liep naar een tafeltje en hield iets omhoog. 'altijd handig!' ik gooide het in de lucht en zette het weer neer. Pippin merkte meteen op wat het was. en dat voor zunschattig puur heilig jongentje. 

Pipping lag lang uit op bed. Ik grijnsde. 'nou ik slaap ook niet op de grond hoor.'' Daarna trok ik me shirt uit gooide deze op me tas. trapte me schoenen uit en begon me riep los te maken. Langzaam keek ik anar Quinn.'' en jij ook niet. want er komen nog genoeg nachten aan dat we geen bed zullen zien! dus nu nog je slaap pakken''
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyzo apr 24 2016, 22:44

lost in the world - Pagina 3 2djh3p
Quinn Leroux
Het idee dat ze in een seks hostel waren was nog steeds niet echt goed binnen gedrongen bij Quinn. Hij staarde vooruit, terwijl de andere twee al op bed gingen liggen en alles. “Merde…” zei hij onder zijn stem en rolde zijn ogen. “Sure, ik slaap wel bij jullie. Maar ik meen het als die creep nog 1 keer langs komt dan ben ik hier weg, fack slaap ik kan niet slapen als die vent in de buurt is!” hij legde zijn tas op de grond, deed ook zijn schoenen uit, en voelde het bed. Het bed was eigelijk het enige wat er een beetje comfortable uitzag in de hele kamer. Zelfs de gordijnen bij het raam waren verschrikkelijk. “Als we nou snel gaan slapen, zijn we hier ook snel weer weg. En Ryan, ik sla je als je dat meeneemt.” Dit keer was een geen glimlach rond zijn mond. Quinn vond het echt niet leuk hier. Het gaf hem triggers waardoor zijn handen gingen trillen. Hij deed snel zijjn pyjama aan, en stapte in bed, zo ver mogelijk van de andere twee vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyzo apr 24 2016, 22:50

lost in the world - Pagina 3 2qc4b6b
Pip
Het duurde even voor ik me been af had en me kleding uit. Ik moest me been zo zetten dat ik hem de volgende ochtend makeklijk terug kon vindne.

Ik ging op me zij liggen met me gezicht naar Quinn. 'Hey' fluisterdei k heel zacht. 'wat zit je dwars?' Ik was misscehin niet altijd even slim bezig. Maar het was me wel opgevallen dat hij heel gestresst was. Veel frans praatte en ver bij ons vandaan lag.

lost in the world - Pagina 3 30w2f87
ryan
'ehb dat helemaal niet nodig! die meiden houden het niet droog!'

Daar lagne we dan met zun drieen in bed. Pippin die rond draaide om zijn been af te doen en zich uit te kleden, Quinn helemaal aan de andere kant vna het bed. En ik tegen de muur aan. Ik viel snel in slaap. Das weer een voordeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyzo apr 24 2016, 23:00

lost in the world - Pagina 3 2djh3p
Quinn Leroux
“Hey…” fluisterde Pippin. “Wat zit je dwars?’ Quinn zuchtte door zijn neus heen. Natuurlijk zou Pippin dat vragen, zo was Pippin. “Zou ik antwoorden ? agh wat kan het kwaad, misschien lucht het op als je er iets over zegt.” Dacht hij. Hij draaide zich om, waardoor zijn haar in de war kwam te zitten en keek Pippin aan. “Het is dat ik door sommige situaties, of ruimtes, bepaalde triggers krijg. Het lijkt op acute stress als je dan beter begrijpt wat ik bedoel .” Hij keek even omlaag. “Het komt door iets wat ik vroeger heb meegemaakt… nog niet zo heel lang geleden eigelijk. Maar laten we nu maar gaan slapen. Ik hoop dat je het niet erg vind als ik er nu niets over wil zeggen.” Hij keek pippin aan met een blik die aangaf dat als hij er nog meer over zou moeten zeggen, de stress bij hem te veel zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyzo apr 24 2016, 23:08

lost in the world - Pagina 3 2qc4b6b
Pip
Ik luisterde naar wat hij vertelde. 'Zeg als het niet meer gaat. Ben een en al oor!' glimlachte ik met me ogen dicht. Toen hij aangaf dat hij het er liever niet over had. Pakte ik even snel zijn hand beed. 'is goed' ik lied zjn hand weer los en verdween onder de dekens. 'Wel beloven dat je niet door gaat als het te veel word!' mompelde ik nog naar hem

De nacht sliep ik best wel lekker. Vond het altijd fijn als er andere waren. Zelfs nachtmerries ne dromen bleven weg. 

Alleen de wekker was me grootste vijand op dit moment. Het haalde me ruig uit me slaap.

lost in the world - Pagina 3 30w2f87
ryan
Ik was al op voor de wekker af ging. moest eigenlijk me rondje joggen. MAar besloot inplaats daarvan puch ups te doen in de kamer. Vandaag zou namelijkn iet echt een dag worden waar we veel zouden lopen. Maar moest wel mijn spierne behouden.

Pippin schrok wakker. 'goede morgen!' Ik maakte me pushups af en keek of ook Quinn nu wakker geworden was
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyzo apr 24 2016, 23:54

lost in the world - Pagina 3 2djh3p
Quinn Leroux
Quinn lag stopverbaasd in bed. Pippin had niet doorgevraagd. Hij had het gewoon geaccepteerd dat Quinn er niet over wilde praten. Dat was nog nooit gebeurd. Mensen bleven altijd doorvragen, altijd! Het duurde een lange tijd voordat Quinn uiteindelijk de rust vond om in slaap te vallen. De kamer had een huge trigger bij hem te pakken, en zijn handen waren enorm aan het trillen. Ook begon hij meer te slikken, wat een teken was dat zijn lichaam de tekens herkende. Gelukkig, na wat een eeuwigheid leek, kon zijn lichaam zich ontspannen en hij viel in een diepe slaap.

De wekker wekte hem, nog geen 4 uur later. Pippin naast hem vloog omhoog, waardoor Quinn door het bed bewogen werd. Hij deed zijn ogen open en merkte meteen de koppijn. Dat had hij altijd na een trigger aanval. Hij ging rechtop zitten en zuchtte diep, met zijn hoofd in zijn handen. Hij haatte pijn, zeker omdat hij er helemaal niks aan kon doen. Niet na hetgeen waardoor hij nu hoofdpijn had.
Toen hij de kamer rondkeek, zag hij Ryan op de grond. Zijn eerste reactie was denken dat er iets met hem aan de hand was, maar toen zag hij dat de man push-ups aan het doen was. “Typisch.” Hij had weer een lichte vorm van een grijns om zijn lippen zitten. Hij stond op en trok snel zijn kleding aan, klaar om de dag te gemoed te gaan, ondanks zijn hoofdpijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyma apr 25 2016, 17:50

lost in the world - Pagina 3 30w2f87
ryan
Half naakt lag ik op de grond. Kijkend naar de twee anderen. We hebben nog een uur. Heb namelijk al een taxi geregeld door vertelde dat mijn planning en beetje veel te ruim was. " ik wreef dit mr haren heen als teken dat ik me lichtjes schaamde.

Een uur later hadden we dus de taxi. De chauffeur was de meest knappe chauffeur ever. Lange blonde haren echt geen Duitse meid. Dus het ging mijn buurt zijn om voor in te zitten. Een mijn meest charmantste accent op te zetten. De Heel de reis praatte ik met de meid om er later achter te komen dat ze een vriend had een drie kinderen.. Balen!!. "Wat als jullie het laatste stukje nou lopen om in te komen" zei de meid. "Als je daar door loopt heb je een soort mooi stukje bos meteen een stuk Duitse natuur" lachte ze in het Engels. "Het isongeveer een uur. Een jullie hebben nog 3 uur voor de boot vertrekt. Een het is gewoon een recht weg!" ik draaide me naar de jongens achter me. "Zullen er lopen???"

lost in the world - Pagina 3 2qc4b6b
Pip
Ik had weer de moeite met me aan te kleden. Ryan was tegen mee been aan gelopen. Nu moest ik die dus eerst vinden en was ik al bek af van de lichte stress. Aan gezien het been onder het bed gevallen was een ik hem niet kon vinden.

Eindelijk aangekleed gingen we met de taxi richting de boot. Ryan verdween voor in om met zijn nieuwe liefde te praten. Dit gaf mij de gelegenheid om naar Quinn te k kijken. "Vannacht nog kunnen slapen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyma apr 25 2016, 18:12

lost in the world - Pagina 3 2djh3p
Quinn Leroux
Na zo’n nacht had Quinn nog niet veel gezegd in de ochtend. Hij was nog steeds erg stil toen ze in de taxi zaten. Hij keek alles maar een beetje aan, niet in de mood om er iets op te zeggen of een gesprek aan te gaan. Dit zou wel weer terug komen, het duurde alleen een tijdje. Quinn was er aan gewend. De mensen om hem heen alleen niet, dat maakte het voor hem zo lastig.
Een maal in de taxi, was het gelukkig stil. Afgezien van Ryan natuurlijk, die met de chauffeur aan het praten was. Quinn merkte dat ze het nou niet echt zo heel erg prettig vond dat Ryan zo aan het vragen was over haar persoonlijke leven.
‘Hey,’ hoorde hij ineens naast hem. Hij keek opzij en zag Pippin hem aankijken. “Vannacht nog kunnen slapen?” Deze vraag kwam als een surprise. “Op zich.” Begon Quinn. Hij keek even omlaag. Eigenlijk had hij echt kut geslapen. Alleen als hij keek naar de andere keren dat hij met een trigger aanval was gaan slapen, ging het dit keer best goed. ‘Misschien wel door het bijzijn van Pippin… en dat hij niet doorvroeg.?’ Dacht hij. Hij gaf Pippin een kleine glimlach. “Beter dan de andere keren.” Hij knikte een keer.
Ineens stopte de taxi. Quinn en Pippin keken allebei vooruit. De chauffeur zei dat ze vanaf hier konden lopen naar de boot. “Hah, waarschijnlijk is ze Ryan zat ofzo…” Fluisterde Quinn naar Pippin. Ryan vroeg of ze zouden gaan lopen, en Quinn stemde meteen in. Wat buitenlucht was precies wat hij nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyma apr 25 2016, 18:23

lost in the world - Pagina 3 30w2f87
ryan
"Dan gaan we gezellig beginnen met lopen!" ik keek de meid aan. "Bedankt" ik betaalde voor de andere het konden doen.

Tijdens het lopen schoot Pip vooruit. Ik besloot daarom bij Quinn te gaan lopen. "Zijn om in Finland de sauna p te zoeken. Lijkt me lekker na een bood reis!" vroeg ik hem. Ineens stond Pip stil en werd naar iets. "Nee. Trouwens weet niet." ik keek wij aan of hij wist wat het was.

lost in the world - Pagina 3 2qc4b6b
Pip
Met een schuin hoofd keek ik hem aan. Hij vertelde dat hij opzich goed geslapen had. Ik keek hem nog even iets langer aan. Daarna glimlachte ik terug. "Gelukkig!" ik stak twee duimen in de licht waarnaar ik tegen de stoel voor me schoot omdat de auto stopte. "Ja!! Laten we het laatste stukje lopen!!!" zei ik blij. Ryan betaalde tegen mijn wil in. Wilde me betalen. Zo arm was ik namelijk nou ook weer niet.

Tijdens het lopen Leo ook voorop. Gewoon omdat ik zo enthousiast was een flink door liep. Zo kon ik als ook wat zag er langer bij blijven staan om het te bekijken. "Is dat niet zijn graf plaatst voor soldaten uit de tweede wereld oorlog. Of een massa graf voor Joden." ik wees naar een grasveld was dingen stonden. "
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyma apr 25 2016, 19:49

lost in the world - Pagina 3 2djh3p
Quinn Leroux
Het lopen deed Quinn goed. De lucht was fris, en hij kon de geur van het water al ruiken. De zon maakte prachtige lichtstralen die door de bomen een magisch effect gaven.

Ryan liep naast hem. “De sauna lijkt me een goed idee. Ik heb gelezen dat je dat zoiezo een keer moet doen als je in Finland bent. Het blijkt een geweldige experience te zijn.” Hij keek naar de grond terwijl hij liep.

Ineens stond Pippin stil, en wees hij naar een vent. Hij riep een vraag of het een soort graf was, voor soldaten of Joden. Quinn en Ryan bleven naast Pip stil staan en staarde ook. “Ik denk… dat het een soldaten graf is. Alleen dan wel voor de minder in rang.” Begon Quinn. “Maar ik weet het niet zeker natuurlijk, niet mijn woord meteen geloven.” Hij hield zijn handen in de lucht. “Maar zie je die tekens daar, ik denk dat ze dat niet op een massa graf zouden zetten.”

Ze liepen door na nog even gekeken te hebben. Ze hadden genoeg respect om niet verder te gaan rond neuzen. Het bod voor hun gaf duidelijk aan waar ze moesten lopen, en toch hadden ze niet het idee dat ze ene pad aan het volgens waren. De boot kwam steeds meer in zicht. Ze hadden er in totaal onegveer anderhalf uur op gelopen. Wat alsnog erg snel was.
Het was echt enorm druk bij de boot. Enorm veel auto’s die stonden te wachten tot ze mochten parkeren in het ruim van de boot. De jongens liepen naar de plek waar mensen die te voet waren moesten wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptyma apr 25 2016, 22:49

lost in the world - Pagina 3 2qc4b6b
Pip

Ik lsuiterde vol aandacht terwijl ik op e onderlip sabbelede. Toen hij vertelde dat waarschijnlijk voor lage rank was boog ik even voor de graven. Das iets chinees. Respect tonen. Voor alles en iedereen. Ik was niet iemand die een kant ging kiezen. Hitler was niet goed. Maar zijn soldaten vochten voor wat hun hoorde dat goed was. En ze bschermde wat hun dachten dat moest en hun was opgedragen dus ze hadden het net zo goed gedaan als wie dan ook. Ookal zag het er voor andere uit dat ze de slechterikken waren. 

De rest van de tijd genoot ik echt heel erg. Tot we aankwamen bij de bood. Er waren zo veel mensen zo veel auto zo druk dat ik nu licht ging knijpen dat ik ryan en Quinn kwijt zou raken. Als dat zou gebeuren zou ik echt gek worden. Daarom bleef ik dicht bij hun. Zo dichtbij dat ik na even de mouw van Quinn beet pakte. Dit was in de tunnel naar de bood toe.Het was zo druk dat ik namelijk steeds verder van hun weg werd gedrukt.

lost in the world - Pagina 3 30w2f87
ryan
'klopt! daarom gana we het ook doen. Maar durf pip niet mee te vragen' bekende ik zacht.


Trots keek ik naar Quinn. 'wat zouden we zonder jou moeten hey!' lachte ik en keek nog even stil naar de graven.

Bij de bood aangekomen deed ik me tas goed. 'daar gaan we jongens! eindelijk echt weg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptydi apr 26 2016, 11:06

lost in the world - Pagina 3 2djh3p
Quinn Leroux
Uiteindelijk, stonden alle drie de jongens op de boot, en keken ze hoe de kade verder van hun vandaan ging. Het gaf een goed gevoel, in ieder geval voor Quinn. Hij wist zeker dat Pippin en Ryan zich nu ook zo voelde.

Ze kregen een vier persoons cabine. Al snel hadden ze de bedden verdeeld. Pippin op het onderste bed, en Ryan en Quinn allebei in de bovenste bedden, zodat ze hun tassen op het andere onderste bed konden leggen. verder was de cabine erg saai… en krap! Ze konden niet naast elkaar staan zonder tegen elkaar aangeplakte te zitten. Dus ze gingen daar eigenlijk alleen naar toe als ze gingen slapen, voor de rest waren ze aan het rondstruinen op de boot zelf.

Het eten was gezellig though. Iedereen in een grote zaal, die niet zo krap was als een restaurant in Berlijn. En met lekker eten, goed drinken, en overall,, een goede experience.

Voor de rest, er waren kleine winkeltjes. Met boeken (in het Duits en Fins vooral… maar gelukkig ook in het Engels), badkamer spullen, speelgoed voor kinderen, souvenirs voor Finland en Duitsland, en alcohol. Heel. Veel. Alcohol.
Ryan vond dit natuurlijk geweldig, en Quinn kon ook niet uit de weg gaan dat hij er best blij mee was. In de 29 uur op een boot heb je toch wel behoefte aan wat sterkers dan sinaasappelsap ofzo.

Het duurde best lang voordat Quinn doorhad  waarom er eigenlijk zoveel alcohol was. alleen toen herinnerde hij dat de alcohol in Finland ontzettend duur was! en het werd ook op maar weinig plaatsen geschonken.

Wat ze per dag deden was verschillend. Pippin was overal geïnteresseerd in, en wilde het liefste zo veel mogelijk onderzoeken op een dag, Ryan was het meeste bij de danszaal te vinden, aangezien daar een enorme bar stond. Quinn en Pippin hoefde niet te gaan kijken wat hij daar allemaal van plan was… dat konden ze wel raden.
Quinn vond eigenlijk alles wel goed. Hij vond het leuk om samen met Pippin iets te onderzoeken, maar ook om gewoon voor het raam te zitten en naar de golven te kijken.

Zo hielden ze dat de 29 uur vol. Er gebeurde geen rare dingen. In de avond however, was het wel apart. Quinn en Pippin hadden zich bij Ryan gevoegd, en zaten op grote stoelen in de danszaal met een drankje. De danszaal waar ze tegenaan keken was druk, en er was live muziek… en blijkbaar ook een groep Engelsen. Quinn dacht dat het een vrijgezellen feestje was of iets lijk dan. De groep Britten gingen helemaal los! Het was geweldig om naar de kijken. Die avond was Ryan ook niet echt vaak bij Quinn en Pippin te vinden.

De 29 uur gingen super snel voorbij, en voor ze het wisten legde de boot aan in de haven van Helsinki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Emptydi apr 26 2016, 11:40

lost in the world - Pagina 3 2qc4b6b
Pip
Ik bleef vooral rond hangen bij Quinn. Aangezien Ryan toch vaak weg was. Het was best leuk want we hebben veel gezien en voglens mij hebben we niks misgelopen op de boot. 

'we zijn er!' ik deed m arme in de lucht van blijschap. 'ja wil ook nog naar Uspenski kathedraal!' viel ik de jongens in de reden 

lost in the world - Pagina 3 30w2f87
ryan
Dit was me toch een feest op de boot. in het beign bleef ik rond Quinn hangen vond het sneu om hem met pippin achter te laten. Maar hoe meer ik aan de drank ging hoe meer ik weg bleef van Quinn en Pippin. Heerlijk die meiden en dan ook nog is die britten. Landgenoten!. 

Bij het aanmeren stond ik voorover gebukt naar het water te kijken. Ik was nog al misselijk. De kater kwam nu pas binnen/ Maar ik had me zeker goed vermaakt. moest doe 2 meiden nog is bedanken. En verzwijgen dat een van de meiden op pippins bed was.... JA je gaat toch niet op de bovenste klimmen... En de tassen vna het andere bed af halen was me te veel werk.. 'Zullen we eerst rond gaan lopen naar dat witte gebouw?'

We liepen de boot uit met al onze spullen. Atans ik had ze. Ga niet gokken voor pippin of quinn dat ze iets vergeten waren. ''Heb lleen dit hotel hier geregeld om even bij te koen van de reis. Hierna gaa nwe alles te voet doen zonder hotels enzo. tenzij we er natuurlijk eentje tegen komen' zei ik trots ik had er zo veel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lost in the world - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lost in the world
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Lost Language
» Mirror World
» Digimon world
» [story] the end of the world
» [info] karakters The end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: