cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyvr jul 22 2016, 21:00

baekhyun
'aah ga ik dat wel doen; ik staarde nu het raam uit en zeg de huizen voorbijkomen. ze zou toch niet ziek worden.. nee niet aan denken. Ik keek emteen weero op.' Zet hem hier maar neer ik kan zo via dat gangtje naar de achterdeur komen!; ik keek chanyel aan.' dankje! spreek je straks wel! Jij gaat mee lol doen!' Ik vloog de auto uit naar huis toe waar ik de deur idcht deed naar benede zakte en begon te huilen als een cry baby.

sehun:
*en bedankt voor het negeren wilde alleen helpen!* stuurde ik haar een beetej mokkend.

Lennie;
De volgnde dag was niet veel anders dan de dag er voor. Op het feit na dat er kei veel gezeik was over de OST. mokkend liep ik rond de gangen. IEdereen keek boos of was wel aan het huilen van de mensen die in de tweede zaten. Ik liep naar de eerste beste Exo lid die ik tegen kwam. 'waarom die drama? Is een OST echt zun belangrijk iets? had ik me ook moeten inschrijven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyvr jul 22 2016, 21:22

Marlon:

ik negeerde sehun zn berichtje ook. ik wou alles negeren... maar zoals ik al verwacht had... ik kom het gewoon niet vergeten... of negeren.. ik stond weer op.. nog steeds huilend.. de tranen stopte maar gewoon niet. ik besloot dan nu toch maar om me nu te gaan om kleden. ik wist niet hoe ik ermee moest om gaan dat ik baekhyun nu kwijt was... hou kon ik functioneren zonder hem.. hij.. hij was mn anker deze heletijd.. en nu lig ik los op zee... zonder ook maar enige vooruitzicht of wat dan ook. ik strompelde de keuken in, en ik voelde de koorts al opzetten. ik zocht naar wat te eten, ookal had ik totaal geen honger of wat dan ook. maar mn oog viel op iets heel anders... een grote fles soju. i heard that helped with forgetting stuff.. ik pakte de fles en nam hem mee. na nog geen kwartier was ie leeg en het hielp. ik stopte met huilen en relaxte helemaal.

De volgende dag knalde hard binnen... koorts plus een kater waren geen goede combi... ik had ook wallen van hier tot tokyo... great.. niks wat makeup niet kan verbergen .. maar toch. ik wou ook helemaal niet naar school.. maar moest wel.. die ost opdracht begon vandaag officieel. dus we gingen maar hea...

Chanyeol:

'als ik nou de muziek voor je schrijf? dan word je geheid eruit gepikt!' zei ik tegen hem toen hij zei dat hij de ost opdracht wou gaan doen. we zette hem af bij zn huis, en ik hoopte maar dat het goed met hem ging komen nu dat hij alleen was. 'yeah spreek je vanavond.. en als er iets is.. ik ben er voor je, dat weet je toch?' zei ik tegen hem en reden zelf naar huis toe. ik begon meteen met muziek schrijven voor hem. ik wou dat hij die opdracht haalde en gekozen zou worden.
Xiumin:

het was weer OST tijd voor de tweede jaars... altijd een leuke tijd van het jaar. ik vond het aan de ene kant wel grappig nu.. vorig jaar was natuurlijk wel anders! maar he, ik was er nu vanaf.. en goed ook! ik stond met suho en kris te praten toen lennie aan kwam zetten en vroeg wat de drama was. ik draaide me naar haar 'belangrijk? dat kun je wel zeggen ja... een OST zingen voor een drama is een grote eer en zeer goed om je populariteit omhoog te werken' zei ik tegen dr. 'als je word gekozen... dan word je nummer in elke aflevering gedraaid een populaire drama! perfect om te zorgen dat je op de radar komt van scouts van the big three' legde ik verder uit. 'kris suho en ikzelf waren vorig jaar 1 van de gelukkigen' zei ik trots.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyvr jul 22 2016, 21:29

Lennie:
'oh!; ik keek xiumin ana' Zal ik ook meer is mee gaan den! niet dat ik uitgekozen word met die talenten als luhan Kyungoo jongdae en, kortom heel jullie groepje!' Ik gaf hem een stoot tegen zijn arm aan. Baekhyun kwam ook aangelopen. 'Ga ook me doen dus tel me mee in dat lijstje vna je len' Ik lachte en knikte. 'Jij vie er ook onder .' Met zun alle liepen we naar de les toe. 'Dus ik kan me nog inschrijven ofzo ? of moet i kgewoon een OST  teaser zingen?' ik lachte bij de gedachte dat ik weer een koreaans nummer moest gaan zingen. Dat ging ene hel owrden. 'Aawh als jullie tijd hebben willen jullie an helpen met de uitspraak please guys! zonder jullie ben ik niks! Dan word het LEnnie the falling angel! Falling hard on her face!' Ik lachte
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyvr jul 22 2016, 21:44

Xiumin:

'gewoon mee doen joh! altijd goed om ervaring op te bouwen ook al word je niet uitgekozen' zei ik tegen dr. baekhyun kwam aangelopen en zei dat hij ook mee ging doen. 'laat me raden.. je hebt zeker ook iemand die je helpt met muziek schrijven? zo niet eerlijk dat je best buddys met chanyeol bent' zei ik tegen en porde hem in zn zij. we liepen naar de les toe 'beste is volledig nummer. maar teaser is ook goed' antwoordde ik lennie dr vraag ' en je hoeft niet perse in het koreaans.. kris heeft chinees gedaan. maar... zal je wel extra punten geven ofcourse... het komt in een kdrama' lachte ik 'ik weet zeker dat kris je kan helpen met je uitspraak' lachte ik nog even verder.

Marlon:

ik had echt een extreem dikke laag makeup op.. zodat ik er niet dood uitzag. en nu begon het echte werk.. never let them see that they get to you.. time to build that wall back again... and higher and thicker this time... eerste jaars marlon kwam weer terug.. de bitch vol zelfvertrouwen en een extreem goede actrise dat ze dat kan uitstralen terwijl dat het compleet tegenovergestelde van me was. eenmaal op school aangekomen zag ik dat bijna elke tweede jaars aan het freaken was over de ost opdracht. you've already lost the moment you start to freak out ik liep naar mn eerste les toe.. wat natuurlijk dansen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyvr jul 22 2016, 21:50

Lennie:
'kris! meen je dat hij me helpen met me uit spraak! hey als je een grapje maakt dan weet ik waar je woont en zal ik die spieren is laten werken!' riep ik mt em vinger omhoog wijzend naar zijn spieren daarna rende ik door de gangen. 'YIFAN YIFAN!' riep ik tot ik hem gevonden had. 'kan jij me lpen! met een ost!. xiumin zei dat je me wel kon helpen!' ik waggelde op me plek blij kijkend en nog steeds niet geloven dat precies Yifan me kon helpen met me uitspraak'

Baekhyun"
'hehe yeah handig heh!' probeerde ik te lachen terwijl we naarde les liepen.

jongin:
het moment dat ik marlon zag was het foute boel. Zag haar dan.. Alles straalde uit dat het niet goed ging.. En we waren weer bij het begin. Ik liep op haar af 'hey' zei ik zacht en probeerde haar aandacht te krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyvr jul 22 2016, 21:59

Chen:

ik liep iets later de les in en hoorde lennie iets tegen yifan roepen of hij haar kon helpen met haar ost en haar uitspraak. ik zag vanuit mn ooghoeken een minseok die het niet meer hield van het lachen. nu snapte ik hem. de kleine duivel dat het is. 'oh jah! yifan! daar ben je geschikt voor! met al die accenten van je haha. hoeveel talen spreek je ondertussen nu al?' lachte ik. 'srsly als je iemand wilt voor uitspraak, ga naar suho.. das de enige die echt zonder accent spreekt' adviseerde ik dr. 'born en raised in seoul. 0.0 accent bij hem' ik ging zitten en zag baekhyun.. hij normaal.. maar.. zn ogen.. die stonden me niet aan. 'how you holding up?' vroeg ik zacht aan hem.

Marlon:

het was moeilijk concentreren met een kater en koorts... zat onder de medicijnen dus zal zo wel weer goed gaan. gelukkig liet iedereen me voor de verandering weer met rust. op 1 iemand na.. jongin kwam er aan 'hey..' zei ik terug zonder hem aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 13:33

Lennie:
Ik keek de jongens aan e nbegon te lachen. 'Je weet het als het niet goed gaat. Ik sla jullie in elkaar! ik ben niet zo vrouwlijk dat ik dat neit doe dus wees gewaarschuwt!' i kbegon te lache nen gaf chen een klap tege nzijn schouder, 'Maar misscehin kan ik hem helpen met engels en doe ik wel een chinees nummer!' ik keek de jongens aan. Daarna stak i kem tong uit. Chinees nummer  was eigenlijk niet zun fout idee.. Meer talen!. 

Byun:
chen kwam naar me toe vroeg hoe ik het vol hield. 'Gewoon door gaan; momeplde i ken glimlachte. 'niet over beginnen want dna houd ik het neit uit dus laten we gewoon normaal doen. Het achter ons laten en klaar er mee. Als je me wilt helpen hier mee is dat het beste. Want ik ehb me keuzen gemaakt' Ik huppelde voor hem uit. 'Laat me nu mara is werekn aan die OST!'

Jongin:
'zin om te dansne? misscehin de shadow dans hoefenen voor de groep? kunen hun tips geven hun zien et natuurljik anders' probeerde ik vorozichtg
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 13:51

Xiumin:

ze had door dat we met haar aan het kutten waren over dat kris dr perfect kon helpen met dr uitspraak. ze begon zelfs te dreigen dat als het fout ging ze ons in elkaar ging slaan. 'oh ik ben zo bang nu!' zei ik tegen dr. 'ok kris en jongdae kan je wel aan' lachte ik. we hadden laatst een wedstrijdje armdrukken gedaan en die twee lagen er meteen uit. ' maar jongdae heeft wel gelijk, suho heeft totaal geen accent en zal je beste hulp zijn' zei ik tegen dr dit keer echt goed advies geven. ik zag vanuit mn ooghoek jongdae ook naar baekhyun gaan. bijna iedereen wist wat er gebeurt was... en we waren allemaal best bezorgt over hoe het met hem ging. 'ik hoop maar dat het een goede beslissing was...' zei ik vooral tegen mezelf.

Chen:

voor ik ook maar iets terug kon zeggen ging hij er alweer van door... ik zuchtte.. ik hoorde minseok wat zeggen. 'yeah.. ik ook.. ' zei ik terug. 'hij houd zich weer sterk. want ik kan niet geloven dat dit niks met hem doet.. maakt niet uit hoe positief ingesteld hij is.' en haalde mn hand door mn haar 'ugh wil hem zo graag helpen maar hoe!'

Marlon:

'andere keer.' antwoordde ik op zn vraag om weer samen te dansen. zeker niet die schaduw dans nu. voelde me echt klote.. en kon me niet concentreren dus dat ging geheid mis. 'ben niet op mn best vandaag' moest echt een tolerantie opbouwen voor alcohol want om nou elke keer met zo'n kater rond te lopen was ook niet alles... ook al was het het wel waard gister avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 14:51

Lennie:
'oh dna ga ik ook bij suho klagen! maar echt! smeken op me knieen!' I kzwaaide en trok Yifan mee. 'kan je me chineesn leren! de basis?' aangezien hij heelde tijd nog niks gezegt had.

sehun:
Ik zag de groep stan en liep op hun af. 'Marlon is me weer aan het nergeren was is er ana de hand! we hadden der op 1 haar na bijna aangereden en ze rende egwoon door.. ' mokte ik tegen jongade en xuimin.

Jongin:
'ow okey' bracht ik uit. 'niet geslapen zeker.?' ik merkte dat ze me niet wilde rond haar atans zo kwam het over net of ze niet geslapen had en albsolut geen enige leuke uitstaling rond haar om te blivjen hange.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 15:01

Xiumin:

'ahha ja doe dat maar! kan hij heel goed tegen' lachte ik toen ze kris mee trok opzoek naar suho. de kat had kris zn tong gestolen volgens mij want hij zei echt helemaal niks. waar is de mega flirt van paar dagen geleden gebleven? 'ja kris! leer dr maar chinees!' riep ik ze nog na. opeens kwam sehun uit het niets onze kant op gelopen. hij begon te mokken over dat marlon hem negeerde en wat er aan de hand was. 'baekhyun heeft het met dr uit gemaakt. cant blame her for acting strange' hoorde ik chen zeggen. ik had nog helemaal niet na gedacht hoe zij het zou opvangen... 'geef ze wat tijd.. komt vast wel goed' zei ik en hoopte dat het oook maar waar was... ik maakte me zorgen..

Marlon:

in tegendeel.. heb geweldig geslapen, nergens last van gehad. kan ook niet anders als je zo compleet dronken bent dat je links van rechts niet meer kan onderscheiden. maar dat hoeft hij niet te weten. 'yeah..' bracht ik uit. als ik deze les gewoon door kwam.. dan kon ik me voor de rest van de dag gewoon focussen op die ost opdracht zonder enige gezeur van anderen rond me heen.. gewoon in alle rust alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 15:05

sehun:
'oh was tijd ze maakte elkaar alleen maar deprest en kut. Dus hey na even wordenze beide beter.. Ze past etoch niet echt bij elkaar' Ik haalde me schouders op .' En jullie bemoei je er niet mee het is hun leven en ze moeten het zelf oplossen. Dus laat ze met rust. ZE geven zelf wel aan als ze hulp nodig hebben' Ik haalde me hadn door me haren heen. 'zIe jullie bij de training!'

Jongin:
'key succes ik hoor wel van je' ik had eigenlij na alles geen kracht meer om haar nu weer uit de shit te ahalen. Ze moest nu maar een keer uit der zelf komen en zich niet als een wemo gedragen. Ik ging wel weer dansen zoals altijd.'Spreek je dan nog wel' ik draaide me rug om en liep naar de andere groep toe. 'Mensen gaan die OST doen iemadn zin die daar niet aan mee doet met mij een dans projectje te doen?' begon ik mara. maar al snel zakte me hoofd me tenen in. het was hopeloos.. ik was geen held en marlon was de enig met wie ik echt omg ging. Maar daar ging ik nu even geen moeite voor doe nze kwam maar is uit der zefl.. had der al vergeven dat ze me letterlijk weg duwde en ze dat ze nooit meer met me omg zou geen en shit. Dus deze keer niet,
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 15:18

Chen:

sehun had voor een groot deel gelijk... ze hadden zo vaak ruzie om de meest stomme dingen... dus misschien was het inderdaad op langere termijn wel beter dat ze nu uit elkaar waren. maar toch knaagde het aan me dat het niet goed zat. baekhyun hield zich groot, maar ik kon aan het zien dat hij er echt heel erg mee zat. keer op keer had hij haar vergeven.. waarom? omdat hij van dr hield.. zo simpel is dat... ze waren de definitie van love hurts... 'die geven nooit toe dat ze hulp nodig zijn' lachte ik een beetje zuur. 'yeah zie je vanmiddag wel weer' zei ik en ging ook maar een plekje zoeken om mn eigen ost te schrijven.

Marlon:

ik beet aan de binnenkant van mn wang toen in gewoon letterlijk de kracht uit zn stem hoorde wegvallen. nu had ik wel wat ik wou voor hem.. dat hij me gewoon vergat en verder ging met zn eigen leven... niet constant zorgen over mij maken. hij ging naar een andere groep toe en begon wat voor te stellen maar ik hoorde het niet meer.

Ik pakte uiteindelijk mn eigen spullen en ging naar mn eigen favoriete plekje. het dak. daar kon ik in alle rust mn ding doen. bijna iedereen dacht dat je alleen een ost voor een drama moest schrijven.. een paar wisten maar dat je ook gewoon iets mocht schrijven voor een programma wat niet perse een drama of serie hoefde te zijn. ik ging voor unpretty rapstar. meeste van die drama nummer waren toch van die lieve, zachte, happy nummers... so not my style right now.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 15:47

sehun:
'dan laat je ze gaan. Je kan niet altijd iemand hand beet bliiven houden ze zij nvolwassen en als je ze wilt helpen stuur ze naar een psygoloog die kan meer doen dan wij~!'  
 
Lennie:
Samen met yifan kregen  we het al snel leuk. Kei veel lachen en we hadden uiteindelijk de meeste leuke dingne verzinnen 

https://www.youtube.com/watch?v=ToASX6axGuw
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 15:58

Chanyeol:

ik had eindelijk baekhyun gevonden. hij liep een beetje rond te dwalen door de gangen heen. 'hey, ik heb nu wel tijd om je te helpen met die ost als je wilt' zei ik tegen hem. ik had mn gitaar al bij me en mn laptop dus we konden meteen beginnen als hij wou. ik wou vragen hoe het met hem ging.. maar ik weerhield me er nu even van. nu gewoon normaal doen en niet teveel aandacht aan besteden. ik was er voor hem als hij me nodig had.

Marlon:

https://www.youtube.com/watch?v=_IL0zZpvanQ

als ik daadwerkelijk uitgekozen werd met dit nummer.. dan zal ik het zelf waarschijnlijk niet inzingen voor de opening.. dan is het de deelnemers die het samen inzingen, maar dat maakte me niet zoveel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Emptyzo jul 24 2016, 16:22

byun:
'ja latenwe dat doen. Lennie en Yifan zitten i haar zangzaal dus we moeten een andere zien te vinden.' Die met die piano?' ik liep naar de zaal toe daar gigne nwe zitten en dit deden we een paar dagen lang. Gewoon naar school werken aan OST les volgens weer werken aan een OST en dan opnieuw naar huis game beetje slape nen terug naar school. Meer niet egigenlijk.

'het begin er nu al goed uit te zien man!' lachte ik blij. 'Moet natuurlijk zeggen dat het al geweldig klinkt.' verbeterde ik mezelf ne keek chanyeol dze kere wel met een blij glimlach aan

jongin:
Ik had marlon maarlaten gaan. Ik hield der wel in de gaten en het vermoorde me leterlijk om haar zo te zien. ik werd zelf ook niet bepaald beter... Maakte me gewoon te veel zorgen. Buiten dat had ik een neiuwe dansmaatje gevonden. En als marlon zo bleef doen was ik bang dat zei haar ging vervangen voor dedans voor me oduers. het was over een paar weken al en marlon verdween steeds dus jah. Kon niet echt meer op der aan na alles.

Lennie:
'Lu.. looop je nu weer weg?' Ik liedme schoduer zakken. Het was gewoon niet beter geworden laatset tijd. Ik was vaak bij de Training vna exo. En achteraf wilde ik dan iets met luhan doen maaar hij vertrok. Jongdae en de rest waren de enige die echt goed bezig waren en me aandacht gaven. De OST was al bijan af dankzij suho en kris. Jap die jongen ad me toch goed geholpen.

'Lu.. Kunnen we niet weer wat gaan doen ik mis je... wat heb ik gedaan dat je steedswegloopt. Het lijkt of je dat alleen bij mij doet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 62 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 62 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: