cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 12:59

Marlon:

Taemin belooft... dat betekent..'HA!' En drukte mn vinger tegen zn neus ' shinee dus! Hehe zie je wel. Je kan niks geheim voor me houden' zei ik blij. Oh man shinee! Dit ging awesome worden. Ze waren echt goed, en gaven geen fuck leek het wel. Ik had zon big smile op mn gezicht.

Chen:

Ik liep weer terug naar mn eigen kamer en plofte op bed. Ik keek de kamer rond.. he een leeg bed? Baekhyun was er nog.. ik had verwacht dat hij weg zou zijn.. nadat marlon verdwenen was.. maar het was jongins bed die leeg was. Ik zuchtte.. dit ging nog een zwaar half jaar worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 13:08

Jongin:
Ze drukte haar vinger tegen me neus, Ik keek scheel enbegon te lachen. 'Zeg alsjeblieft niks heh!' Ik keek haar best serieus aan. 'nee wacht ik zei niks! zei alleen dat ik teamin beloofd had niks te zeggen' maakte ik er snel van voor ik me schudlig ging voelen. Ze leunde nu zo ver over me heen dat ik me arme rond haar heen sloeg ne me op me rug lied zakken. Ik knuffelde haar even waarna ik haar weer los lied.

Baekhyun:
'ging het weer met der?' vroeg ik zachtjes aan jongdae
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 13:16

Chen:

Ik schrok lichtjes toen ik baekhyun naast me hoorde vragen of het weer met dr ging. Ik dacht dat ie a sliep namelijk. 'Yeah' zuchtte ik uit. ' ' ze was aan het belken met luhan, en liet wat merken dat ie haar niet helemaal vertrouwde... waar ik goed in kan komen.. maar yeah dat dus' vertelde ik hem. ' he baek.. eniet lullig bedoelt... maar.. how can you love her?' Vroeg ik aan hem.. ik kende alleen maar haar bitchy kant.. en zeker nadat ze toch wel een deel van de oorzaak van lennie dr paniek aanval was, heeft ze al helemaal geen punten gescored..' ze lag maar een beetje op bed niks te doen terwijl lennie dr aanval had.. en daarna liep ze gewoon weg'

Marlon:

Ik hield mn vinger voor mn lippen en gaf hem een knipoog ' ik zeg niks' beloofte ik. Toen ik zn armen rond mn rug voelde en hij me in een knuffel trok merkte ik pas op wat onxe postitie was. Ik werd knal rood en toen hij me weer los liet schoot ik snel van hem af. Ik kuchte even. ' dus, jij een taemin hebben bij elkaar op school gezeten?' Vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 13:39

Baekhyun:
'hoop dat ze er snel overheen komt want het is niet bepaald leuk voor niemand niet' Il draaide me om zodat ik naar jongdae kon kijken en ik niet hoefde te gillen. Wilde Yixing namelijk niet wakker maken.' Gaat ze het halen deze maanden?' Natuurlijk maakte ik me ook zorgen. Dankzij haar had ik alles uit kunnen gooien over Marlon. En was het een soort van goed gekomen tussen mij en marlon. Daar was ik der dankbaar voor. Het blef even stil tot hij vroeg waraom ik eingelijk van der hield. 'Weet ik niet. Het is gewoon een gevoel die ik alleen bij haar krijg' Zei ik zacht. Ik kroop meer boven me dekens uit.'Ze geeft me zun raar gevoel van binnen.' Ik bleef even stil. 'gaf'

jongin:
oh check had het weer verpest. Ik bleef rustig liggen toen ze omhoog geschoten was. Ik moest me zelf echt aan leren dat als ik wilde dat ze tegen me aan kwam liggen of wat dan ook dat ze het zelf moest doen. 'Ja heb bij hem op school gezeten. We zijn echt al heel lang vrienden.' vertelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 14:05

Chen:

Ik dacht even na... ging xe het halen deze maanden? 'Ik weet het niet... ' zei ik eerlijk. ' als ze al deze maanden bij marlon op de kamer moet.. dan denk ik niet dat ze sterk genoeg is.' Ging ik verder. Toen baekhyun vertelde dat hij niet wist waarom jij van dr hield... dat het gewoon zo voelde. Het was misschien ook een stomme vraag,,, liefdr kun je niet uitleggen. Tot dat ik hem hoorde zeggen dat ze hem een apart gevoel gaf... ' baek..?' In de hoop dat hij verder ging. Ik ging het niet uit hem trekken..

Marlon:

' hoe komt het dat hij al gescout en in shinee zit, en jij niet... vind je een veel betere danser dan hij is.. niet daf hij slecht is! Maar.. bij jou zit er meer gevoel achter..' mompelde ik een beetje aan heg eind. Hoelang zaten we hier al niet... het is 1 ding om mezelf wakker te houde... maaf om jongin ook wakker te houden met mijn problemen was niet eerlijk. ' misschein moeten we maar weer eens terug.. slaap zal een luxe worden de komende maanden.' Zei ik en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 14:24

Baekhyun:
Jongdae zei me haam zachtjes. 'Ik weet het niet' zei ik zacht. 'Ik geef echt veel om der. Maar we verschillen zo erg.' Ik beet op me lip. 'Hoe meer ik mezelf ben hoe meer ik het gevoel krijg dat ze verder weg gaat.' Met me hand speelde ik met me kussen. 'het goede gevoel dat ze me gaf. Is er nog wel. Maar.' Ik draaide me om en had geen zin meer over verder te praten. 'Truste'

Jongin:
Ze merkte op dat hij eerder gescout was dan ik. 'Moet gewoon nog veel leren' zei ik teriwjl ik ook recht ging zitten 'ja laten we maar wat slaap krijgen.' 

Ik bracht haar naar haar deur toe. 'morgen krijg je een massage'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 14:41

Marlon:

We liepen terug naar mn kamer. Jongin zei dat ik morgen mn massage wel zou krijgen. Ik glimlachte ' goodnight' zei ik en ik liep de kamer binnen. Ik ging op bed liggen.. en kon niet stoppen te denken hoe het afgelopen zou zijn als ik baekhyun gevraagt had om naar het dak te komen... ik was echt best wel in de war.. i love him.. right?... maar waarom ging ik dan altijd naar jongin toe voor hulp inplaats van hem...

Chen:

'Opposits attract zeggen ze toch? ik weet niet of je het ziet baek. Maar je bent echt al een heel stuk verder met dr dan de rest. ' zoveel kon ik wel zien namelijk. ' tegen iedereen is ze echt eel bitchy namelijk.' En op dat koment kwam jongin weer binnen. ' nachtelijke wandeling gemaakt? Zenuwachtig voot morgen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 15:06

jongin:
'goodnight marlon~!' 

Toen ik de groeps kamer aankwam lagen jongdae en baekhyun te praten.Waarover hoorde ik niet preceis. Toen ik net zat  vroeg jongdae naar me nacht wandeling. 'Nee, Marlon wilde praten' zei ik rustig. Ik deed het niet expres het stoken dat ze wel naar mij kwam en niet naar baekhyun. het ging gewoon automatisch. 'Dus was naar het dak gekomen zodat ze kon praten' Ik ging op me zei liggen want om me rug liggen ging hem niet worden

Baekhyun:
'terwijl ik het gevoel heb dat ik steeds verder weg geduwt word. ' Ik lied me op me rug vallen. Jongin kwam binnen en was dus toch echt naar marlon geweest. Ik schoot recht overeind en keek hem jaloers aan.Ik ademnde zwaar in en uit waarna ik ging liggen. Ik moest me er niks vna an trekken!. Ze zei dat ze van mij hield!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 15:20

Chen:

Wow.. oke.. dus marlon gaat liever naar jongin toe om te praten dan naar baekhyun.... man dat moet pijn doen... en ookal was het donker kn de kamer,,, ik voelde de jaloezie van baekhyun afkomen toen jongjn dat zei. Jongin zou dat toch niet expres doen om te stoken tussen die twee? Het was best duidelijk dat hij interresse in dr had namelijk... ' hopelijk beginnen die twee niet weer tegen elkaar te praten..' zei ik over lennie en marlon

Marlon:

Jongin was ondertussen vast al weer terug op de kamer,,, ik pakt mn telefoon * sorry dat ik jongin vroeg om te komen en niet jou.... maar.. ik was bang daf je me ook de schuldmzou geven voor lennie dr aanval.. ik kan het aan dat jongdae me beschuldigt,,, maar die ban jou niet.. sorry..het is niet dat ik niet mrt je wil praten... je probeerd me altijd meteen af te leiden en op te vrolijken.. en vaak helpt dat.. maar dat had nu niet geholpen. Het spijt me echt. Love you xx* ja het was een hele lap tekst... en het was vast en zeker onduidelijk... maar ik kan me niet goed verwoorde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 15:25

Baekhyun:
Ik voeldem e net een wilde stier die elk moment achter een rood lintje genaamt Jongin ging aanrennen. Maar ik hield me in.. Helemaal toen ik het smsje van marlon kreeg. Dus met problemen ging ze wel naar jongin toe! ik moest de jongenes zjn met wie ze alles deelde. Ik moest te gene zijn die haar blij maakte of haar juis tot rust brengen!. Ik reageerde er niet meer op.als ik gewoon rustig bleef kon ik ook niks raar zeggen of weer iest fout doen. ''yea maarn iet over denekn gewoon slapen.'

Lennie:
Nou het was zo ver hoor. Na een klein ontbijtje wat ik uit mezelf genomen had. En daarna stervesn miselijk vangeworden was.. omdat ik dacht aan het gesprek van luhan en mij gistere avond. Maar ik hield het in. ookal was ik wit weg getrokken en hadi k over heel me lichaam kippevel. Ik ging het er niet uit gooien!. We liepen naar de vergader zaal om de groep te ontmoeten met wie we zouden gaan optreden. 

We stapte naar binnen en het eerst dat me opviel was jonghyun. Me ogen werden groot. Hij was dus echt wel mijn Idol... Het was... dus shinee! Ik bleef achter aan staan zo min mogelijk aandacht komt het geode
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 15:39

Marlon:

Ik had nooit bericht terug gehad van baekhyun.. maar ik had wel met mezelf afgsprokwn dat ik vanaf nu af aan als eerste naar baekhyun zou gaan, in plaats van naar jongin... jonging heeft ook moeten leren hoe ik in elkaar zat.. en hoe hij me het beste kon benaderen.. dus waaromczou k baekhyun die kans niet geven? If we want to make this work.. we have to try our best. En met we bedoelde ik vooral ik..

We liepen de vergaderzaal in en ookal wist ik met wie we gingen touren, om ze daadwerkelijk te zien zitten was toch wel ff heel anders.. mn oog viel op minho.. hij was jn het echt jog knapper!

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 15:53

Minho:
'welkom!'  zei ik en stelde lied onew de groep voor stellen zoals we altijd deden. Daarna gingen we eigenlijk meteen aan de slag. Teamin en jongin konden het echt goed samen vinden!. MAat tijdens de trainingen ging Jonghyun er onder uit. Nu kon hij sommige nummers niet mee doen. 

Marlon had een photoshoot vandaag en en de rest was vrij. DAaorm childe we wat op het teras.'Noug jongdae je moet wel snel wezen dadelijk wint lennie alsnog!. die twee hadden een weddeschap op bepaalde dingen en lennie liep dik voor. 'Ze gaat echt eerder in die zaal zijn als jij hoor!.' We stookte he wat op het was gerappig om te zien

Baekhyun:
HET WAS SHINEE!!! Met marlon ging het de weken er na.. normaal denk ik. deed maar gewoon zoals ik altijd deed. speels blij druk. 

Marlon had een photoshoot en ik besloot maar toe te kijken.

JOngin:
*kloot veel met Teamin maar als marlon iets nodig heeft staat hij bij haar no matter what*

Lennie:
om alles een beetje speels te houden had ik samen met jongdae een weddeschap opgericht. Zo kon ik me bezig houden met andere dingen dan. Ik stond al voor met veel dingen. 
En ook vandaag hadden we weer een weddeschap. het verzamelen van dingen.  Blij liep ik door de lokatie heen. 'leren riem. check.. Wijn. .check' ik somde alles wat we moesten hebbne op. Nog 1 ding en dat was een camera.. Waar kon ik die nou vandaan halen.!

Photograaf.:

'Marlon alsjeblief lach een keertje!' smeekte ik de meid voor me. Ze zag er goed uit als ze danste maar zo... Ze had een aura rond zich heen. Weetn iet wat het was maar.. het kwam niet lief en vrolijk over!. We deden ons best!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 16:17

Marlon:

tijdens het trainen werd ik gevraagt voor een photoshoot.. iets over dat ik een goed zelfverzekerd en sexy aura had ofzo.. ik wou het afwijzen, maar besloot er toch voor te gaan. dit hoorde erbij, en ookal was ik niet erg enthousiast in het begin. ik kreeg er later wel meer zin in. tot dat de fotograag me bijna smeekte om te lachen. ik deed mn best. echt waar.. ik probeerde aan zoveel dingen te denken waardoor ik een niet super slechte gemaakte lach kon opzetten. trainen met jongin? het optreden tussen mij en baekhyun?

Chen:

ik lag met mn hoofd op tafel toen ze begonnen over dat ik moest opschieten anders ging lennie de weddenschap winnen.. ik schoot omhoog en haalde mn handen wild door mn haar ' Waar kan ik hemelsnaam een camara vinden!' riep ik wanhopig.. in het begin deed ik niet zo erg mn best.. wou lennie laten winnen.. maar nu won ze wel heel veel.. en dat ging me te ver...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 16:26

Yixing
Ik zuchte,'meen je dit!.' ik was niet de snelste. maar kom op! marlon haar fotoshoot. 'Fotoshoot.. Marlon.. foto's. cameraa's' zei ik een voor een tot eindelijk het kwartje viel. 'WAT!' hoorde ik achter me lennie was aan komen lopen 'Thanks! yixing!' zei ze blij en keek jongdae aan. 'das het laatste wat ik moet hebbne hoor!' lachte ze en verdween weer.

Minho.:
'ren Jongdae je meid gaat er vnadoor en maakte je dik in!' lachte ik hem bijnauit. 'ren ren jongdae!' 

Baekhyun:
Het lukte haar niet. Ze kreeg niet eens een kleine echte glimlach op haar gezicht. ZE straalde niks uit helemaal niks. 

Photograaf.:
Ik lied me camera zakken. 'Je bent beeld schoon maar zonder die echte glimlach staat te foto niks uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptyza maa 26 2016, 16:49

Chen:

'WHAT!' riep ik toen yixing dat zei. aish hoe kon ik zo dom zijn... daarom waren we hier met zn allen... ik stond op om achter lennie aan te lopen.. maar strompelde half over mn stoel heen waardoor ze al een voorsprong had gekregen. ' aish! laat mij een keer winnen' riep ik achter dr aan.

Marlon:

zonder lach was ik dus niks waard... zo kwam het op mij over toen de fotograaf dat zei.. ik beet op mn lip en keek naar baekhyun.. ik wist echt niet meer wat ik moest doen. ' im sorry...' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 32 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: