cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 00:22

Baekhyun:
Hij vertelde in zijn woorde dat ze fucking goed wa en vast heel goed. Toen ij begon over speciale massage slikte ik een paar keer. 'heheh bale man! dat word meer passie er in gooien!' lachte ik zo blij mogelijk.


'HEY!' zei ik boos tegen Chanyeol toen hij zo gemeen tegen lennie deed. 'gedraag je chanyeol..' daarna draaide ik me om naar lennie 'aawh meid' zei k zachtjes en legde me hand op haar haren. 'Je ziet er niet uit! en dat terwijl je gewonnen hebt!' ze lachte niet eens. 'Is er iets gebeurd?' Lennie knikte. 'noos wat dan!' Ik keek Chanyeol aan. Ik sloeg me arme rond lennie heen en trok haar in een knuffel..' Zullen we straks met zun alle naar een kareoke bar gaan?. Lennie en chen hadden me geholpen met marlon en me wat fijner te voelen ookal was ik nooit aardig tegen haar geweest. daarom ging ik haar nu blij maken en chanyeol ging me helpen. 

Jongin:
'ooh. Das niet handig. Maar niet geschorst dan?' Ik merkte aan alles dat ze niet wilde maar ook echt niet wilde praten er over. 'okey das niet al te handig' Ik was weer terug op adem gekomen en begon weer te dansen.

yixing:
Ik kwam de danszaal in en sloeg me arme over elkaar. 'Jongin!' riep ik boos en kek naar marlon. 'Marlon...'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 00:30

marlon:

'naja baekhyun is niet geschorst.. gelukkig... maar heb geen idee wat ze voor mij van plan zijn.. ze hebben niks specifieks tegen mij gezegd' zei iik maar was blij dat ie door had dat ik er echt niet over wilde praten. jongin ging weer verder met dansen maar dat werd snel kort gekapt door yixing die binnen gelopen kwam en boos naar jonging keek.. en daarna naar mij. oh jah.. waarom ook ik moest jongin met rust laten van hem... 'sorry' zei ik zacht en stond op om weg te gaan.

Chanyeol:

daar! hij deed het weer! ok we moesten echt even goed gaan praten... ik snapte het niet namelijk..

En wat ik ook niet snapte was dat ie een complete 180 deed in gedrag tegen lennie! ik sloeg mn armen over elkaar en draaide mn hoofd weg. ik hoorde wel wat er allemaal gezegd werd 'pfft.. als ze niet zon watje was en voor dr zelf op kwam was er niks aan de hand geweest' mompelde ik. en ik zag die blik in baekhyun zn ogen wel, en ik schudde mn hoofd. nope noway dat ik hem ging helpen dr beter te laten voelen! mij niet gezien. i owe her nothing if anything... she owed me for helping her that one time..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 00:39

Baekhyun:
hij wilde niet... 'Nou chanyeol.. Dan zie ik je morgen wel.' ik keek hem niet aan en richte me naar lennie toe. Ik deed dit expres omdat ik wist dat yeol nooit lang zonder me kon en snel weer terug zou komen en dus mee zou gaan. 'wat is er gebeurd dan?' vroeg ik haar en zorgde dat chanyeol bleef staan. '3 meide hebben vanaf het begin van school al de pik op me' begon lennie. 'so?' vroeg ik niet begrijpend. 'En nou heb ik dus een van die meiden geslagen omdat ze een andere meid begonnen te pesten. I just dont like it if someone els get hurt' jammerde ze. Ik glimlachte. 'weet ik je hielp me ook echt goed en daar ben ik je dankbaar om net als jongdae!' maar ik snapte nie waarom z dan zo down keek. 'Ben nu geschorst voor een week..' Me ogen werden groter. Ik wilde wat zeggen maar ze knikte dat het goed was en liep bij ons vandaan. Ik zuchte ne draaide me naar chanyeol. 'vertel meer over hyuna dan!; zei ik snel om er voor te zorgen dat hij niet echt weg ging. kijk ik wist dat hij niet zonder mij kon. maar ik kon net zo goed niet zonder hem.

Jongin:
Marlon wilde weg lopen. 'waarom ga je?' vroeg ik maar yixing ging tussen ons in staan. 'Jij moest rusten.. nu de camera;s weg zijn begin je weer!. ' yixing klonk wel bezorgt maar ook boos. Hij draaide zich om naar marlon toe. 'als jij er nou deze keer voorzorgt dat je hem geen pijn doet en bij hem blijft vind ik het goed dat hij traind. anders ga ik naar naar de docenten toe!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 00:48

marlon:

ik keek yixing aan.. als ik hem niet nog een keer pijn deed... ik beet op mn lip en mn ogen werden vochtig.. 'ik....ik kan dat niet beloven... het spijt me' zei ik en liep snel weg. ik kon dat echt niet beloven.. ik kon namelijk geen enkel voorbeeld verzinnen waar ik niet iemand pijn had gedaan namelijk.. ik had soms gewoon geen filter... en dan komt er wat uit mn mond wat ik helemaal niet meen...

Chanyeol:

aish! dit kon ie toch niet menen... we hebben elkaar een week lang niet gesproken of kunnen rondhangen en nu liet ie me stikken? ik wou weglopen maar toen ik dat allemaal hoorde kon ik mn irritatie niet echt in houden. ik draaide me weer om naar hun 'als je nou meteen weerstand had geboden tegen hun.. dan was dit allemaal niet gebeurt. mensen zoals hun houden niet van een uitdaging, dus kom een keer op voor jezelf' jap sorry, dat was heel bot i know maar was gewoon geirriteert ok.

en again, baek probeerde me af te leiden met hyuna. ' ah niks wat jou virgin mind hoeft te weten mn kleine jongen' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 00:58

Lennie:
Ik maakte me groter. 'Heb ik ooit gezegt dat ik het erg vind dat ze het doen. Ja het is kut. maar ik kan dat best hebben. En als ze mij pakken late nze anderen met rust!' snauwde ik iets te boos terug. Ik wouw hem vertelle ndat ik niks om me eigen leven gaf zolang andere maar gelukkig waren. Maar jah ik kende hem niet en kon toch niks goeds doen in zjn ogen dus ik hees me lip op en nam afscheit van baekhyun.  in me kamer aangekomen merkte ik dat de weer mense binnen gekomen. Hier vind ik gelukkig mijn laptop terug. Maar een nadeel.. Hi jwas volledig gesloopt.. Er zat een papiertje bij waar op stond *dat krijg je als je niet doet wat wij zeggen!*

baekhyun:
Toen hij begon over mijn maagdelijkeheid keek ik beledigd aan. 'sure' zei ik rustig. 'laten we wat gaan eten.. Lennie wilde vanochtend niet koken.. dus heb nog niks echt goeds op!' ik sloeg me arm in de zijne en sjouwde hem zo goed als het kon de kantine in. 'als jij het niet verteld vraag ik het straks aan hyuna wel!'

Jongin:
Ik keek yixing boos aan. wie mij onschudlig terug keek. Ik wist dat hij geen vlieg kwaad zou doen en dit alleen maar deed om mij te beschermen maar kom op. Ze deed nu toch niks fout. Ik pakte me tas op en duwde deze in yixings arme zodat hij niet weg zou gaan en liep daarna achter de langzame marlon aan. 'waarom ga je weg? blijf gewoon.' ik legde me hand op aar schouder en draaide haar terug om. toen ik zag dat ze bijna stond te huilen haalde ik meduim onder haar ogen langs om het vocht weg te halen.'alsjeblieft kijk niet zo verdrietig'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 11:39

Chanyeol:

ik was niet echt onder de indruk van dr. 'ok je kan het best hebben? act like it! in plaats van er zielig bij te staan alsof je het verdient.' snauwde ik terug naar dr. 'aish.. wat is er mis met dr. beetje je zelf lopen opofferen voor anderen die je niet eens kent' mompelde ik in het koreaans, wetend dat ze het toch niet verstond.

baekhyun sjouwde me, naja... trok me lichtjes in de richtig van de kantine. ik haalde eten voor ons beiden op aangezien hij toch niks kon dragen door die krukken. we gingen zitten. ' neah ik heb genoeg verteld.' lachte ik maar werd al vrij snel serieus. ' ik kan zien namelijk dat het een gevoelig onderwerp is... waarom?'  vroeg ik bezorgt aan hem

Marlon:

ik hoorde de voetstappen wel achter me, maar ik liep gewoon door. tot dat ik een hand op mn schouder voelde en me omdraaide. jongin haalde zn duim onder mn ogen langs en zei dat ik niet zo verdrietig moest kijken. ik duwde zachtjes zn hand weg ' ik kan niet doen alsof ik vrolijk ben. ik ben verdrietig.. en gestressed.. en bang' begon ik trillend. 'heel mn leven doe ik mensen die close zijn al pijn. het is like een defence meganisme die ik helemaal niet wil. ik heb er geen controle over.. waarom denk je dat ik zo afstandelijk doe tegen iedereen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 12:11

baekhyun:
Ik keek naar me eten. 'niet hier chanyeol' ik stapte wat eten me me mond maar me eetlust was nu weer ver te zoeken. Het idee alleen al. Ik schoof het eten naar voren. 'sorry geen honger meer' damnt ik had net nog zo veel zin om te eten. En dat terwijl ik net bijna stierf van de trek. Ik stond op en schoof me stil aan. Met me hoofd naar beneden hupste ik richting de uitgang. damnt

Jongin:
Toen ze zei dat ze gestresssed bang en verdrietig was keek ik haar recht aan. 'Ik kan daar nu toch rekening mee houden? Ik wil je graag een vriendschap geven waar je trots op kunt zijn!' Ik lied haar los me hand zakte beetje moedeloos naar beneden toe. ' Ik zie je zo graag blij.' Ik lied me hoofd zakken daar ging me moed. 'Ik leer er wel mee omgaan en. Dan kan je zien dat je niet iedereen weg jaagt!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 12:20

Chanyeol:

Zie. Ik wist het. Ik propte snel ook nog wat eten in mijn mond en liep achter hem aan. ' jou huis of de mijne.' Vroeg ik aan hem. ' wat je ook voor je joud... het vreet je op van binnen. Je weet dat ik er ben voor je. Als het iets is wat ik gezegt heb, dan sorry daarvoor..maar.. ik wil je helpen.' Zei ik en legde mn ha d op zn schouder

Marlon:

Ik snapte niks van hem.. waarom zou hij dat doen voor me.. waarom zou hij ermee leren omgaan... dat id nirt iets waarmee je moet leren omgaan... ik moet er gewoon mee stoppen... het is mijn probleem niet die van iemand anders... ik kon dus ook niet veel meer uit brengen dan ' waarom...waarom zou je dat doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 12:27

Jongin:
'omdat ik je graag bij me heb. Vond het fijn naast je te zijn. En jouw zien lachen en op zun minst een beetje gelukkig te zien zou mezelf echt blij maken. Geef me een kans en loop niet weer bij me weg! als het moet voer ik je weer al me eten zoals de eerste dat op school.' ik hoopte zo dat ze niet weg liep. en gewoon bleef. Me op zun minst weer een kans gaf. Misschein kon ik der leren dat je neit bang hoefte te zijn van vriendschappen en mensen. Ik wist zeker der yixing ook graag hielp en dan kon ze deze opleiding gewoon met ons doen en en gelukkiger zijn dan nu.

Baekhyun:
'jouwe' zei ik omdat ik echt nog niet naar huis wilde.. Daar was ze ook geweest n dan zou ik er weer aan denken en... okey daar kwamen de tranen weer. Ik was nu echt alles behalve mannelijk.
Heel de weg naar Chanyeols huis deed k blij gewoon praten atans ik deed me best het was vrij lastig. 

bij hem thuis aangekomen boog ik voor Mv Park en we liepen met drinken meteen omhoog naar zijn slaapkamer. Ik lied mezelf op he bed vallen met me hoofd in me handen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 12:42

Chanyeol:

We gingen naar mijn huis. Het was gelukkig dichtbij. Eenmal aangekomen pakten we wat drinken en gingen naar boven naar mijn slaapkamer. Baekhyun liet zichzelff op mn bed vallen met zn hoofd in zn handen. Ik ging rustig maast hem zitten. ' take your time. Als je er nog niet klaar voor bent is dat ook goed' zei ik rustig.

Marlon:

Ik dtond echt een tijd na te denken... zou ik het kunnen? Het ging een tijdje goed met baekhyun... oh god nee niet aan denken! Daar kwamen se tranen weer. Maar ik knikte dat ik het aan ging ' just dont say i didnt warn you' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 12:46

Lennie:
Ik zuchtte. Mijn opkomende tranen probeerde ik tegen te houde. Ik had nu helemaal gen contact meer met me ouders. Me laptop wa de enige manier om met hun te skype. Me laptop was vaak em redding en en.. dat was nu over. I khad geen geld voor een goede nieuwe want ik hield niet van computers die niet al te sterk waren zeker niet omdat ik dan niet kon 3D'en of wat dan ook. Ik pakte me mobie. *ga toch niet mee vanvond sorry* stuurde ik naar jongdae. Ik wilde nu gewoon in bed liggen en lekker janken. nee dat loog ik ik haar alleen zijn maar om nu bij Jongdae te gaan zitten huilen om alles was ook niet wat ik wilde.

Jongin:
Seoul school of art - Pagina 57 Tumblr_nuohemPRcY1rrhp2bo1_540
Ik kon ecen niet me geluk op. 'Nee je hebt me gewaarschuwt! Maar eerst pinky promise dat je niet weer bij me weg loopt okey! das het enige wat ik je vraag' ik stak me pink omhoog. 

'kom terug dan kun je ons feedback geven op onze dans' ik wenkte dat ze moest komen

baekhyun:
'I just in love with marlon.'  bracht ik uit. 'Maar zij niet terug.. En dat terwijl.. Ik.. ' ik liedme hoofd nog verder zakken als dat lukte. Me handen verwikkeldeik in me haren en begon er zachtejs aan te trekke. 'Ik dacht echt..' Ik slikte een paar keer. 'Ze is gewoon een sletje die achtaf zegt dat we gewoon maar partners waren die te ver zijn gegaan!' Vij dat begonen de tranen te lopen.


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 28 2016, 13:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 13:24

Chanyeol:

Baekhyun begon eerder te praten dan ik verwacht had. Maar wat hij zei, had ik nooit zien aankomen. He fell in love with her?! what! Oh maar stopte het niet mee, nope! Ik was echt geshockt. Dit was wel het laatste wat ik had verwacht. ' wait.. te ver als in...' begon ik voorzichtig ' dus... daarom reageerde je zo raar toen ik vertelde over hyuna... sorry man... ' ik voelde me nu ook nog schuldig ook. ' you still love her dont ou'

Marlon:

Ik glimlachte door mn tranen heen en wikkelde mn pink rond de zijne om de promise te sealen. ' het spijt me wel van alles... ik heb het al vaker gezegt. Ik had echt graag je partner willen zijn.. het heeft niks met jou te maken ok. Als jij dat nu ook even gaat geloven, dan kunnen we verser.' Zei ik nog een keer tegen hem en liep meterug om ze te observeren.

Chen:

Ik had lekker gedouched en omgekleed voor vanavond. We wisten nog niet wat we gingen doen. Ik ging op bed liggen en mn telefoo ging af. What! Waarom ging ze niet mee!? * wat.. waarom niet Sad*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 13:35

baekhyun:
Hij vroeg geschrokken of te ver was in de zin van sex.. Ik knikte. 'Met de camera's in het huis.' zei ik zachtjes. ;Ik wist dat het een schorsing had kunnen zijn' Ik nam een diepe hap lucht. 'Ben er gewoon ingetrapt!... Ik had het moeten weten' Ik wreef in me ogen die nu echt knal rood waren. Hij vroeg of ik nog steeds van haar hield. Ik knikte zachtjes. Ik hield nog steeds van der en daarom deed het zo pijn.

Lennie:
*I dont feel well* stuurde ik terug met tranen in me ogen. *ben geschorst* stuurde ik er maar snel achterna.

jongin:
Ze glimlachte! fak yeah ze glimlachte gewoon!

'Deal' ik pakte schudde me hand en lied haar pink langzaam los. Daarna liepen we terug in de danszaal in ik legde het in grote lijne uit aan yixing die nu naar marlon toe stapte. 'Welkom i de groep' glimlachte hij aardig. Daarna gingen we aan de slag met oefenen en dansen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 16:50

Chanyeol:

De situatie werd eigenlijk alleen maar erger... in het huis waas camaras hingen.. schorsing.. ik had het echt zo met hem te doen. Zeker toen hij toegaf dat ie nog steeds van dr hield. Ik sloeg mn arm rond zn schouders ' er zijn een paarndingen in het leven waar je gewoon geen invloed op hebt... verliefd worden is daar helaas 1 van.. and it hurts like a bitch... als ik iets voor je kan doen joef je het maar te zeggen' zei ik tegen hem.

Marlon:

Ik was lichtelijk bezorgd toen ik yixing weer naar me toe zag lopen... hij was echt heel beschermend over jongin...ik keek naar de grond toe, bang dat ie weer zei dat ik jongin gewoon met rust moest laten. Maar dat kwam gelukkig niet. Hij verwelkomde me zelfs. Dat luchtte op zeg. Ik ging eindje verderop zitten en keek naar hoe ze trainde.

Chen:

Oh... ok dat kan gebeuren ofcourse,. Ze was nog niet beter van gisteren. Maar wat ze daarna stuurde ging ik meteen rechtop in bed zitten. What!? Geschorst?! * hoezo dat!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Emptyzo feb 28 2016, 17:24

LEnnie:
Ik haalde me schouders op en begin nu echt te huilen niet dat hij het kon zien. Ik typte wel wat maar kon het niet meer versturen omdat ik nu echt begn te huilen. 

Jongin:
we danste lang en na 4 keer geoefend te hebben ruchten we ns bieide naar Marlon toe. 'Zo heb je tips!' vroeg ik haar terwijl we voor haar gingen zitten. misscehin iest te bezweet... een geluk je ruikt aziten niet al ze zweten. 'zullen we straks wat eten?'

Baekhyun:
hij vertelde dat sommige dingen niet gekozen konde nworden. Helaas had hij gelijk. Ik voelde me echt gebruikt. 'Ik was ehct gebroken toen ze dat zei. Gelukkig hielp lennie heel erg en kon ik bij hun slapen. Jongdae heeft ook echt gehulpen. En misscehin als ik Lennie help vergeet ik me gevoelsn voor marlon wel.' zei k zachtjes. 'Ik wil er echt overheen komen want nu ik me net weer goed in me vel voelde.. gebeurd er dit!' Ik keek hem me betraande ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 57 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 57 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: